Az október 7-ei megjelenéshez közelítve egyre nagyobb iramban érkeznek a Mafia III ilyen-olyan fícsöreit bemutató trélerek. Ezúttal a fegyverek kerülnek refletktorfénybe:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=UmV5OdBValg
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=UmV5OdBValg
Nagy kár ezért frencsájzért.
Kár érte? Szvsz az átlagos grafikát leszámítva eddig minden nagyon ígéretesnek tűnik, amit mutattak belőle, szóval én nem temetném.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Látatlanban én sem, de egyrészt az eredeti fejlesztők elhagyták a projektet, másrészt láthatóan bizonytalanság jellemzi az egészet, ami valószínűleg az új gárda eltérő hozzáállása miatt lehet (menet közben New Orleansről New Bordeux-ra átkeresztelni a várost elég kapkodós tempónak tűnik nekem). Az árkádosítás lehet szórakoztató, de akkor ne hívjuk Mafiának, mert abban a címben épp a realitáshoz közelítés volt a vonzó, itt meg a trailerben több embert mészárolnak le, mint az első részben összesen. A koccanástól robbanó autókat már nem is említem, egyszerűen nevetséges, de a főhős mozgása is kritikán aluli szerintem, darabos, életszerűtlen, rég elavult.
Azért ránézek majd, persze, de sanszos, hogy a gépem nem fogja elvinni, ezért meg nem fejlesztek.
nekem tokre bejovos. csak ne olyan nyulfarknyi legyen a sztorija mint a kettonek.
"okey-dokey!"
A 2K Czech-re gondolsz? A Mafia 3-mat eredetileg sem csak ők fejlesztették, ez a Hangar 13 nevű új stúdió melója főként, de attól még a 2K Czech is dolgozik rajta ugyanúgy, mint a korábbi részeken is, a Hangar 13 csapatának jó része meg a 2K Czech-től származik.
Sosem volt New Orleans, csak "based on New Orleans", asszem csak valamivel később jelentették be a város nevét, mint magát a játékot. Lehet, hogy akkor még nem volt végleges, de nem hinném.
Ilyen nem lesz a játékban, csak a bemutató kedvéért lett feltuningolva.
Akkor ezek szerint te nem játszottál a második résszel. :D Oké, pl. vezetési modellben még ott is volt egy "realisztikus árkád" feeling, de a fejlesztők elmondása szerint tök ugyanez lesz itt is: lesz fizikája meg "vezetési modellje" az autóknak, csak úgy, hogy szolgálja ezt a kifarolós "70s" stílust.
Egyébként nem is olyan nagyon régen vittem végig újra a "realisztikus" első részt: igazából a vezetési modell pont egy olyan része a játéknak, ami botrányosan öregedett. Egyrészt manapság már realisztikusnak sem érzed, másrészt meg iszonyúan lassítja a játékot, szerintem sandboxban egyértelműen zsákutca az az út.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Én már akkortájt sem éreztem realisztikusnak (legfeljebb a kortárs GTA-val szemben), játéklassító tényezőnek viszont annál inkább.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Igen, kb. ez a realizmus dolog onnan jön, hogy akkoriban a GTA 3 volt a konkurens sandbox játék a maga játékautó fizikájával, aminél reálisabbat nem volt valami nagy kunszt alkotni. :) Mai szemmel az az első rész hibája a vezetési modellben, hogy nagyon precízen kell benne vezetni, így istenigazából nem tudsz benne úgy ökörködni a free ride módban, mint a GTA-ban, mert egy nagy ütközéssel vége a mókának, vagy olyan hátrányba kerülsz, ahonnan nehézkes visszajönni.
Ezért is vagyok úgy vele, hogy a Mafia 2 sokkal jobban csinálta a vezetgetést (is): árkádosabb sokkal, de nem a teljes hülyeség szintjén, szóval a korrekt gyorshajtáshoz oda kell figyelni, és lehet nagyobbakat ütközni is, de egy igazán durva frontális koci után meghalsz a fenébe hardon. Ha így megoldják ezt a harmadik részben is, akkor már simán elégedett leszek.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Az első rész vezetési modelljére kristálytisztán emlékszem. Nekem bejött.
A második részből arra sem emlékszem, hogy kellett-e egyáltalán vezetni. :)
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Én szinte csak arra emlékszem, hogy egy csomót kellett kocsikázni bármiféle izgalom nélkül, ami mellett a sztorival töltött idő eltörpül.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
pedig...
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=-r8firAjd0o
"okey-dokey!"
"What the hell's that stink? Eddie, you puke?"
"What? I wouldn't puke in my own car."
"What the hell is that smell then?"
"Must be Frankie Pots..."
"What, that asshole puked in your car?"
"Nah, he's in the trunk."
:D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Pont hogy az nem hiba, hanem az egyik előnye a játéknak.
Azért, mert arra ott van a GTA.
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
Ha én egy sandbox / kvázi-sandbox játékban kicsúszom, egy hülyét / szerencsétlent ütközöm - és főleg ez utóbbi, a szerencsétlen jelző a hangsúlyos a Mafia 1-ben, mert néha ritka furán oda lehet csapni az autót - és emiatt kezdhetem elölről a küldetést, akkor nekem az szar, mert nem a vezetési modell a játék lényege, hanem a gengszterkedés. A Mafia 1 leginkább gyűlölt missziója az autóversenyes rész, okkal.
Az egy dolog, de a Mafiában meg ott a free ride egy csomó rejtett hülyeséggel és challenge misszióval... csak játszani nem tudsz azzal a játékmóddal (illetve biztos lehetséges, de nekem türelmem még sosem volt hozzá, a sztori után kinyomom a Mafia 1-et és kész), mert indokolatlanul szétbüntet a játék a vezetési modelljével. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mégis úgy néz ki, hogy vannak, akik legalábbis részben amiatt élvezték.
Az egyébként műfajtól függetlenül probléma, hogy ami realisztikusabb próbál lenni, az X évvel később komolytalanná válik, de árkádnak attól még nem lesz jó. Egy jó árkád időtállóbb maradhat. Pontosabban nem a tényleg komoly szimulátorokról beszélek, hanem a köztes utat járókról. Hosszú távon a jól belőtt egyszerűségnek jobb az esélye a méltóságteljes öregedésre. Ettől függetlenül nem a 15 évvel későbbi igényekhez kell fejleszteni.
Sors bona, nihil aliud.
Ami fura, hogy pl. a 2000-es Porsche Unleashed vezetési modellje (amire célként leginkább ráillik ez a "realisztikusabb próbál lenni" dolog) nekem még ma is nagyon frankónak érződik.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.