Mythic közelébe még nem voltam. (Habár megvan már az ilvlem hozzá) Egy új guildben vagyok sajna. Nem grammozni akartam csak gondoltam megkérdem, hogy ne egy olyan healert kezdjek el húzni amivel nyögvenyelős az egész.
"Azzal játssz, amivel jól esik." Ez egy nagyon okos kijelentés amúgy.
Honnan tudjam, hogy mivel esik jól ha még egyik healert sem próbáltam? Sőt másfél hete kezdtem a játékot.
"Azzal játssz, amivel jól esik." Ez egy nagyon okos kijelentés amúgy.
Honnan tudjam, hogy mivel esik jól ha még egyik healert sem próbáltam? Sőt másfél hete kezdtem a játékot.
Sajnos eddig csak egy játékban láttam, de TSW-ben pl úgy érheted csak el a normál fölötti dungeonöket, ha előbb beállsz egy adag bot közé, ahol healelsz, tankolsz vagy dps-elsz választásodnak megfelelően, és lenyomtok egy bosst. :D (és igen, rendesen interruptolni kell, targetet váltani a healer/dps-nek, mert jöttek addok akik ráugrottak a DPS-re, stb...)
Egyébkét egy csapat (lehetőleg tapasztaltabb) haver kell, meg egy nyugodt hétvége, és akkor rájössz.
Tudom, hogy teljesen bizarr lesz tőlem, de kezd tele lenni a tököm ezzel a játékkal. :O Másfél év után tértem vissza, és óriási lelkesedéssel vetettem magamat a Legionbe, de két hét alatt csinos kis listám jött össze azokkal a dolgokkal, amik miatt ez már inkább munka nekem, mint játék. Le is mondtam az előfizetésemet tegnap. lol
- Járhatatlan területek Cseppet se bánom, hogy nem lehet repülni, a területek kialakítása viszont rettenetesen körülményes. Évekig megvoltam feltámasztás nélkül, ma inkább bevállalom a resurrection sicknesst, mint hogy végigbotladozzak az akadálypályán.
- Használhatatlan Blacksmithing Sose volt jó, és ha 10 év alatt most se sikerült rendbe tenni, valószínűleg így is marad. A "küldetések" röhejesek, a receptek beszerzése macerás, a craftolt cuccok pedig elavultak lesznek, mire meglesz a recept vagy a borzalmas mennyiségű nyersanyag. Vicc az egész.
- Suramar city Ez a mélypont. Baromi nagy, áttekinthetetlen, és ráadásul ott vannak a geci idegesítő őrszemek is, akiket kerülgetni kell. Ha leütnek, jöhet a resurrection sickness meg a taxi. Gyömörgörcsöm lesz, ha oda kell mennem.
- Barátságtalan közösség Jó, mindig ilyen volt, és én se vagyok egy matyóhímzés, de egy fárasztó nap után egyátalán nem vágyok arra, hogy lebasszon egy gyökér, ha épp elrontok valamit egy dungeonben, ahol először járok!
- Kisdoktori kell a játékhoz Elvesztél, ha nem bújod a class guide-okat az icy veins-en és az útmutatókat a Wowheaden. A játék szinte semmi segítséged nem ad. Nem is tudom, hogy mihez kezdenék Wowhead nélkül.
A world questek bejönnek, tetszenek a dungeonök, szeretnék raidelni, és nekem a pokoli mennyiségű farmolással sincs gondom, de a fent felsoroltak totál kiakasztanak. Inkább költöm a pénzemet a Steamen.
Nem is azt kérdezted, hogy "nem healeltem még eddig a játékban, mit indítsak?"
A válaszom hasonló lenne erre a kérdésre is, nagyot nem tévedhetsz, ha tetszik valamelyik kaszt fantáziája, akkor indíts egyet. Sajnos szintezés közben nem derül ki, hogy milyen lesz az endgame, úgyhogy az alapján, amit szintezés közben tapasztalsz, nem kell végleges következtetést levonni. Rövid útmutatónak ennyit talán:
- Az egyenirányított healer kaszt az a pap. Két healing spece van, a Holy a castolt célzott és aoe varázslatokra alapszik (relatív gyenge mobilitás cserébe tápos varázslatok), a Discipline a prevencióra helyezi a hangsúlyt (dmg absorb pajzsok) és sebzéssel is gyógyít. A disc jobb játékismeretet igényel (elvileg bonyolultabb játszani, de ez inkább csak az jelenti, hogy magasabb a küszöb).
- A paladin hagyományosan jól teljesít közvetlenül célzott single target gyógyításban, raidben általában tank heal feladata van.
- A sámán remek group healer, a multitarget healing az erőssége. Meg vizen jár és prédikál.
- A monk jó single target és group healer, csak nem egyszerre, mert talentfüggő.
- A druid most majdnem teljesen instant heal-over-time varázslatokkal operál, tehát előre kell, hogy gondolkodjon, cserébe gyógyítás közben szinte teljesen szabadon mozoghat.
Kihansúlyozom, hogy ezek csak nüanszok, minden healernek megvan az eszközkészlete minden szituációra, de ész nélkül egyikkel se lehet játszani. Random csapatokban kicsit hálátlan néha a healer feladata, mert a núbok minden szar sebzést bekapnak, amit elkerülhetnének, és persze, hogy a healer a hibás, ha meghalnak. De ez nem zárja ki, hogy mondjuk tényleg :)
igen, ez az 'american ninja warrior' engem is kiakaszt. ott van fönt a rare, de nem csak úgy felmész egy kaptatón, hanem kerülj meg egy fél hegyet, keresd meg az ösvényt és ölj meg 23 másik kibaszott mobot, hogy felvergődj odáig. ezt én is rühellem. most az fp sípos megoldás egy icipicit enyhít a dolgokon, de ezt az akadályosdit az sem mulasztja el. nem értem max szinten miért nem lehet megvásárolni a repülést úgy mint korábban. addig aki akarta úgyis megnézett mindent gyalog, de ne kényszerítsenek már rá örökké (jó majd két content patch után lesz egy öcsi, amit másik fél év alatt össze lehet harácsolni és akkor lesz jó repülés. szupi)
meg ami még engem nagyon felbosszant, pvp szerveren lévőként, hogy kibaszott szar a horda/ally eloszlás. és most nem csak sírok a nagyvilágban, hanem tényleg így van. elmegyek world questelni és szó szerint több hordás van mint quest mob (allisról nem is beszélve. kb 10:2 az arány) akik persze nem restek seggbeakasztani amikor épp 3 szörnyet püfölök. miért nem lehet lekorlátozni legalább a pvp szerveren, hogy most aztán ne indíts több hordás karit mert rontod az egyensúlyt. vagy akkor legalább úgy phaselné össze a realmeket, hogy az javítson valamit a helyzeten... mert ez így minden, csak nem fun.
azt aláírnám, hogy ha egy-egyben találkoznánk vagy 2-2-ben. de ez, hogy MINDIG 2-3x-os túlerőben vannak az aztán kurva lehangoló ám.
most nézem, te a frostshock-os Attila vagy?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
brianaspirin írta: igen, ez az 'american ninja warrior' engem is kiakaszt. ott van fönt a rare, de nem csak úgy felmész egy kaptatón, hanem kerülj meg egy fél hegyet, keresd meg az ösvényt és ölj meg 23 másik kibaszott mobot, hogy felvergődj odáig. ezt én is rühellem.
Ne felejtsd ki azt, amikor rossz irányba indulsz elsőre, és emiatt 23 helyett negyvenet kell leölnöd, mert azóta respawnoltak.
A PVP szerver meg kérem erről szól.... :D Viccen kívül: szerverfüggő, nincs és nem is lesz SOHA egyensúly, amíg a Bliz azt nem mondja. Az viszont nem fog megtörténni, mert vérpistike így szereti: kiválasztja a szervert, ahol TUTI ők lesznek többen, és neki ettől áll.
Van egy rare küldetésem heroknak DE nem tudom megcsinálni mert a tipusa: Dungeon. (Cannot be countered)
Mi vagy ki kéne ahhoz, hogy megcsinálható legyen?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Ezt írd meg kérlek a hivatalos fórumra is. A játék "haszontalan szarokkal baszogatlak" aspektusa határozottan visszalépés WoD-hoz képest. Én is fogalmazok már jó ideje posztot kb. ilyen címmel, hogy "I just want to raid (with my friends, LFR is for granma)". Sehogy se, hogy kijöjjön belőlem :).
PVP szerver ide-oda, komolyan el kell gondolkodniuk mostmár a fejlesztőknek, hogy van-e bármilyen pozitív hatása, eredménye, következménye, oka a gankelésnek (a szenvedő fél vagy a széles értelemben vett játék szempontjából), ami miatt bent kell hagyni.
Cataclysmben még volt... A hordás herb/miner botokat ki tudtam nyírni :)
Mastodon írta: van-e bármilyen pozitív hatása, eredménye, következménye, oka a gankelésnek (a szenvedő fél vagy a széles értelemben vett játék szempontjából), ami miatt bent kell hagyni.
Ó, te ártatlan :)Nem tudtad, hogy a "megbasztamazanyádat" sikítóhangú tinik, és a szadista faszkalap trollok mind-mind fizetőképes vásárlói réteg? Még ha az első a szülei kártyáját is használja.
Nem a bliz az első, se nem az uccsó, aki gankelőkre építi a játék legalább egy részét. Lásd EVE Online, vagy újabban a The Division. Utóbbi hálistennek többek közt azért is esett pofára annyira, mert gyakorlatilag _kizárólag_ gankelésre épített, míg WoW-ban mehetsz PvE szerverre (neked is ez lenne a megoldás... itt is vannak körbekerített PvP célterületek, de questelni is lehet), EVE-ben meg területtől és egyéntől függően túl van fújva a gankelés.
Akinek nem tetszik, hogy análisan abuzálják a pvp szerveren hátulról, az ne menjen oda. Ennyi a hozzáfűzni valóm. US béta óta fél évet töltöttem PVE szerveren, egy év PVP szerver után, és rohadtul zavart, hogy nem tudom pofáncsapni a virágot előlem ellopó köcsög druidát :-D
Vissza is költöztem, és időnként szarrá gankelnek (crossrealmeknek hála a szintezős területeken kétszer annyi allit találok, mint hordást), de nekem teljesen a WoW világának a része az, hogy "red is dead", öljük egymást. Ha visszagondolok az elmúlt tizenpár év legmeghatározóbb wowos élményeire, az pár kivétellel mind world pvp-hez köthető: a hirigek blackrock mountainben meg Souhtsore-nál; a régi Stranlethorn Valley; amikor Mikkával a vanilla indulása után először léptünk contested területre; kiváló gankelések a rugóval; a DK-mat lávába lökő sámán, akit magammal rántottam death grippel. Nekem hiányozna. Meg kb. mindenkinek, aki PVP szerverre ment, saját elhatározásból, és nem azért, mert haverokat követett.
Akinek nem tetszik, hogy análisan abuzálják a pvp szerveren hátulról, az ne menjen oda.
Ez így "victim blaming" :)
Tizenfaszom éve PVP szerverre mentem. Nem is gondoltam PVE szerverre. Most se gondolkozok PVE szerverben. Ugyanakkor a szóló kontentben zéró értelme van a PVP-nek, csak és kizárólag mások játékának a megkeserítéséről van szó, és ezt nem lehet szépíteni. Jó ez a játéknak szerinted?
Amúgy Outlanden nagyon ritka a world pvp és alli többség van. Simán küldizünk egymás mellett a hordásokkal, csak elvétve akad köcsög.
Szerk: A szerver transzfer különben is logisztikailag lehetetlen lenne, még ingyen is problémás lenne, mert mindenki, aki a játékhoz köt ezen a szerveren van. Több száz ember.
Nekem PvE szerveren meg legviccessebb anno még OP hunterrel volt amikor néhány csapatnyi hordás raidelte stormwindet, aztán pl a rugó annyira béna volt, hogy hátulról, stealth-ből nem tudott megölni. Egy másik menekülőt meg reptében ellőtt kill shottal szabadítottam meg életétől.... :D
csak és kizárólag mások játékának a megkeserítéséről van szó, és ezt nem lehet szépíteni. Jó ez a játéknak szerinted?
Nem értem, miért nem érted, hogy egyesek ezt szeretik, nekik ettől áll fel. Te meg amíg nem mondod le az előfizetést ezzel az okkal, vagy mész át PvE szerverre, a Blizzard szemében tartod hozzá a seggedet, és kéred a következőt.
Szerintem elenyésző ezeknek a száma a wowban, és ez a játék nem hasonlítható Eve-hez vagy más játékokhoz ebből a szempontból. A WoWban a PVP-PVE rendszer őskövület, egy olyan kornak a maradéka, amikor még ez jelentette az RP-t.
Szerk: A szerver transzfer különben is logisztikailag lehetetlen lenne, még ingyen is problémás lenne, mert mindenki, aki a játékhoz köt ezen a szerveren van. Több száz ember.
Na nekem itt volt szerencsém. Minden ismerős elment PVE szerverre a PVP-ről évekkel ezelőtt, úgyhogy igazából most csak a régi main mage-em transfereltem a régi szerverünkről és problem solved. :D Mindenesetre már én is sík ideg lennék a world pvp-től. Mindig is utáltam, dehát oda kötött engem is mindenki ahogy téged is.
hát igen, lehet hogy csak azért mert az emlékek megszépülnek, de volt pár emlékezetes rész.
pl. blackrock mountainben amikor bwl raid-re gyülekeztünk (és akkor még az alliban volt 'kraft') zsák számra hevertek a hordás hullák a bejáratnál (volt screenshot is, de az már oda lett :(( )
amikor kijött a burning crusade és outlanden ismét felpezsdült a pvp vér. a legutolsó questelős camp-eknél kezdődtek órákig tartó csapatos gyilkolászások: adtuk-vettük fel a questeket, és amikor az ellentétes frakcióból éppen több volt valamelyikből betámadta a másikat. azok hívtak erősítést és visszacsaptak, majd a másiknál ugyanígy. és azt vettük észre, hogy egy órája csépeljük egymást a semmiért :D haltak az npc-k, fp masterek, hordások, allik, mobok, critterek. csupa csont és hullaszag... :D
ezeknek megvolt az íze, sava-borsa.
de most amikor jön 3-4-5-sok hordás és egy szempillantás alatt úgy száraz lófaszra húz, hogy felfogni időd sincs mi történt, az már megint valami más...
a legelső ilyen insta-pvp-death halálom az booty bay-ben volt amikor a hajóra vártam, és egy póznáról egy tauren hunter aimed shot-tal one-shotolt engem. nem értettem, hogy mi van. de utána láttam, ahogy a bruiserek a szart is kiverték szerencsétlen hülyéből. még az is feelinges volt a maga módján.
amúgy igazi pvp-re a shadow priest volt a legnagyobb móka. mind controllal a szakadékba/lávába ugrálni a hordásokkal a legnagyobb e-kielégülés volt evör :D
most meg az élvezet kimerül annyiban, hogy a warrimmal szintezve mikor látok egy-egy eltévedt hülye hordást aki hogy hogy nem véletlenül egyedül van, lecsardzsolom és véres takonnyá baszom 2mp alatt :D
amúgy javítsatok ki ha tévedek, de most az open world pvp killért lófütty sem jár nem?
se honor xp, se hk se semmi, ahogy elnézem.
az biztos hogy a pvp-s world questek adnak, de a sima mezei kill nem.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Mert egy sima mindenféle domb nélküli felszín sokkal jobb lenne. A WotLK óta nem voltak ilyen jó zónák. Legalább ötletesek, Stormheim ugye a saját kis mechanikájával néhol. Teljesen jó, sőt... Mintha régen te se futottál volna 5 percig a hulládhoz, mert zónánként egy éledő hely volt. :D
Használhatatlan Blacksmithing
Soha nem volt jó, soha nem is lesz. Emlékszem mikor a BC-ben hónapokig farmoltam, hogy a weaponsmithes warriorommal össze tudjam rakni a Lionheart Executioner-t. Mindenképp hiányzik. :D Viszont ez is olyan mint a Tailor vagy a a Leatherwork. Első héten hasznos amíg le tudod magadnak gyártani az OP ruhákat utána pedig useless.
Suramar city
Ezerszer jobb endgame content mint pl hyjal vagy tanaan. Persze lehet a végeláthatatlan daily farm jobban fekszik valakinek mint egy kibaszott hosszú sztori zóna, de inkább ez mint a daily farm ész nélkül. (na persze arra ott vannak a world questek, de still) Az őrszemek miatti siránkozást meg nem értem. Mounton gond nélkül el tudsz mellettük futni. =/
Kisdoktori kell a játékhoz
Ezen röhögtem mondjuk a legjobbat. Pont tőled. Mintha az elmúlt 10 év kitörlődött volna vagy én nem értem. Mikor adott a játék bármiféle segítséget a karakteredhez a tooltipeken túl? Már így is annyira le van butítva a dolog, hogy az elképesztő. Mi kell még? Ki mondta meg annó, hogy milyen res gear kell melyik raidre? Ki mondta meg annó azt a res geart honnan szeded ki? :D Nem hogy kellett bújni a wowheadet meg társait, de sokkal többet kellett utánaolvasni mindennek. Most minek olvasol utána? Mi a statprio a karakteredhez? Milyen ágon indulj el az artifacttal? Baromi megerőltető valóban, bár a második annyira evidens, hogy igazából nem is kell utánaolvasni. Minden boss már ingame ki van neked részletezve, látsz minden lootot kb, minden a végtelenségig van egyszerűsítve.
Meg így mit kell farmolni most a semmin kívül? Jó nyilván flaskára való kell majd, de lévén a játékban a gold értelme teljesen megszűnt ezért ha veszed se érvágás. Nem kell kismillió potion, kaja, flaska, gold, szinte semmit nem kell már a szó régi értelmében farmolni. Hol van az az idő, mikor napi 5 órát farmoltam a köcsög mote of lópikulát hogy valamiből legyen pénzem a fentebb említett dolgokat megvenni? Sehol.
Nem azt mondom hogy tökéletes, mert egyáltalán nem az. Órákig tudnék panaszkodni én is teljesen más dolgok miatt csak szerintem te pont rossz dolgokat fogtál meg mint probléma. Na mind1, érdekes volt ezt pont tőled olvasni.
Nem az összképpel van a bajom, a játék ugyanolyan jó lenne nekem, mint régen volt. A baj az, hogy az apró, de rettenetesen bosszantó apróságok totál elrontják a hangulatot. Főleg a közlekedés, meg a tömött sorokban álló mobok, meg az hogy az idegesítő hangú Azure faszom mountot kell használni a rengeteg vizes terület miatt, meg az hogy a Wowheadet kell bújnom, hogy Suramar city-be melyik teleportot kell használni, meg Eye of Azsharában a trash packek. Öreg vagyok én már ehhez, illetve nem érzem igazán rewardingnak a sok szenvedést, amit nekem ezek a dolgok jelentenek. Kifarmolnám például a róka mountot. OK! Először utána kellett néznem, hogy a Withered Army quest (amit szintén utálok, mert persze ahhoz is farmolni kell, hogy egyáltalán) végén a ládákból eshet egy token, ami elindítja a questet, aminek már nem is néztem utána, mert biztos, hogy az is frusztrálni fog. Órák, sőt talán napok is elmehetnek egy ilyen kis hülyeségre. Én már ehhez nem tudok alkalmazkodni. Nem okoz már örömöt sajnos.
Átgondolom én ezt még azért, mert "WoW is life". :D Csak most egy kicsit besokaltam. Egyébként a Suramaros questchain nagyon tetszik, baromi jó a story, bírom hogy a földalatti ellenállást kell segítenem, de kiver a verejték, ha meghallom, hogy "Who goes there?". Brrr..
Kifarmolnám például a róka mountot. OK! Először utána kellett néznem, hogy a Withered Army quest (amit szintén utálok, mert persze ahhoz is farmolni kell, hogy egyáltalán) végén a ládákból eshet egy token, ami elindítja a questet, aminek már nem is néztem utána, mert biztos, hogy az is frusztrálni fog. Órák, sőt talán napok is elmehetnek egy ilyen kis hülyeségre. Én már ehhez nem tudok alkalmazkodni. Nem okoz már örömöt sajnos.
Nade könyörgöm. Ugyanez ment régen is. :D Meg még ennél vadabb dolgok. Mondjuk az ok ha nem okoz örömet. Nekem se, pont ezért nem is foglalkozok az ilyenekkel. A withered army cuccot is csak azért csinálom hogy legyen elég repum, mert a repuzást mindennél jobban elbaszták egyem a kicsi szívüket. Az most kőkemény farmolás. Meg alapvetően, hogy repufal mögé van zárva jópár quest chain, alapból nevetséges. Pl mi az már, hogy 7k/21k revered repu kell ahhoz, hogy elkezdj egy quest sorozatot aminek a vége a raidre vinne le. Vagy, hogy 8k/12k honoredig nem is mehetsz le a 2 mythic instába. Mindezt úgy, hogy alig kapsz valamiért reput. Persze a többi frakcióhoz ömlesztette a játék a reput, mert az annyira szükséges volt... :D Nekem jelenleg ez a legnagyobb bajom az egésszel. :(
Érdekes ez amúgy, mármint amit Attila mond - két hete még hihetetlen lelkesen toltam minden létező tevékenységet a játékban, és nagyjából vanilla óta először nem altoztam, amint a main max szintű lett. Teli torokból dicsértem Suramart, gyűjtöttem a geart, stb, és meg voltam győződve róla, hogy minden idők egyik legjobb kiegje.
Aztán valahogy a múlt héten elkezdtem nem belogolni, "hjaj, már megint napik". A héten is, mentünk guilddel 3 mythicet szerda este, de ezen kívül... este, a meló után, amikor kicsit fáradtan benézek, és belegondolok, hogy most vagy megyek bujkálni Suramar Citybe (de rühellem azt én is, magát a várost nem, csak a bujkálást), vagy letolom az aktuális napikat, esetleg randommal tolni instát - valahogy nincs kedvem ezekre. ahogy Attila írta, nem okoz örömöt, kötelesség lett belőle, amit csinálni kell, vagy lemaradok, amikor indulnak a raidek.
Legalább valami használhatót talált?
Mythic közelébe még nem voltam. (Habár megvan már az ilvlem hozzá) Egy új guildben vagyok sajna. Nem grammozni akartam csak gondoltam megkérdem, hogy ne egy olyan healert kezdjek el húzni amivel nyögvenyelős az egész.
"Azzal játssz, amivel jól esik." Ez egy nagyon okos kijelentés amúgy.
Honnan tudjam, hogy mivel esik jól ha még egyik healert sem próbáltam? Sőt másfél hete kezdtem a játékot.
Sajnos eddig csak egy játékban láttam, de TSW-ben pl úgy érheted csak el a normál fölötti dungeonöket, ha előbb beállsz egy adag bot közé, ahol healelsz, tankolsz vagy dps-elsz választásodnak megfelelően, és lenyomtok egy bosst. :D (és igen, rendesen interruptolni kell, targetet váltani a healer/dps-nek, mert jöttek addok akik ráugrottak a DPS-re, stb...)
Egyébkét egy csapat (lehetőleg tapasztaltabb) haver kell, meg egy nyugodt hétvége, és akkor rájössz.
Tudom, hogy teljesen bizarr lesz tőlem, de kezd tele lenni a tököm ezzel a játékkal. :O Másfél év után tértem vissza, és óriási lelkesedéssel vetettem magamat a Legionbe, de két hét alatt csinos kis listám jött össze azokkal a dolgokkal, amik miatt ez már inkább munka nekem, mint játék. Le is mondtam az előfizetésemet tegnap. lol
- Járhatatlan területek Cseppet se bánom, hogy nem lehet repülni, a területek kialakítása viszont rettenetesen körülményes. Évekig megvoltam feltámasztás nélkül, ma inkább bevállalom a resurrection sicknesst, mint hogy végigbotladozzak az akadálypályán.
- Használhatatlan Blacksmithing Sose volt jó, és ha 10 év alatt most se sikerült rendbe tenni, valószínűleg így is marad. A "küldetések" röhejesek, a receptek beszerzése macerás, a craftolt cuccok pedig elavultak lesznek, mire meglesz a recept vagy a borzalmas mennyiségű nyersanyag. Vicc az egész.
- Suramar city Ez a mélypont. Baromi nagy, áttekinthetetlen, és ráadásul ott vannak a geci idegesítő őrszemek is, akiket kerülgetni kell. Ha leütnek, jöhet a resurrection sickness meg a taxi. Gyömörgörcsöm lesz, ha oda kell mennem.
- Barátságtalan közösség Jó, mindig ilyen volt, és én se vagyok egy matyóhímzés, de egy fárasztó nap után egyátalán nem vágyok arra, hogy lebasszon egy gyökér, ha épp elrontok valamit egy dungeonben, ahol először járok!
- Kisdoktori kell a játékhoz Elvesztél, ha nem bújod a class guide-okat az icy veins-en és az útmutatókat a Wowheaden. A játék szinte semmi segítséged nem ad. Nem is tudom, hogy mihez kezdenék Wowhead nélkül.
A world questek bejönnek, tetszenek a dungeonök, szeretnék raidelni, és nekem a pokoli mennyiségű farmolással sincs gondom, de a fent felsoroltak totál kiakasztanak. Inkább költöm a pénzemet a Steamen.
Volt már az egyén aki nem választotta se a hordát, se az alliance-t a pandájával és így (eddig) 101. szintű?
http://us.battle.net/wow/en/character/mannoroth/Doubleagent/simple?nl&utm_content=buffer6250d&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer
Aham.
rwurl=http://i.imgur.com/8zpfCHz.png
Nem is azt kérdezted, hogy "nem healeltem még eddig a játékban, mit indítsak?"
A válaszom hasonló lenne erre a kérdésre is, nagyot nem tévedhetsz, ha tetszik valamelyik kaszt fantáziája, akkor indíts egyet. Sajnos szintezés közben nem derül ki, hogy milyen lesz az endgame, úgyhogy az alapján, amit szintezés közben tapasztalsz, nem kell végleges következtetést levonni. Rövid útmutatónak ennyit talán:
- Az egyenirányított healer kaszt az a pap. Két healing spece van, a Holy a castolt célzott és aoe varázslatokra alapszik (relatív gyenge mobilitás cserébe tápos varázslatok), a Discipline a prevencióra helyezi a hangsúlyt (dmg absorb pajzsok) és sebzéssel is gyógyít. A disc jobb játékismeretet igényel (elvileg bonyolultabb játszani, de ez inkább csak az jelenti, hogy magasabb a küszöb).
- A paladin hagyományosan jól teljesít közvetlenül célzott single target gyógyításban, raidben általában tank heal feladata van.
- A sámán remek group healer, a multitarget healing az erőssége. Meg vizen jár és prédikál.
- A monk jó single target és group healer, csak nem egyszerre, mert talentfüggő.
- A druid most majdnem teljesen instant heal-over-time varázslatokkal operál, tehát előre kell, hogy gondolkodjon, cserébe gyógyítás közben szinte teljesen szabadon mozoghat.
Kihansúlyozom, hogy ezek csak nüanszok, minden healernek megvan az eszközkészlete minden szituációra, de ész nélkül egyikkel se lehet játszani. Random csapatokban kicsit hálátlan néha a healer feladata, mert a núbok minden szar sebzést bekapnak, amit elkerülhetnének, és persze, hogy a healer a hibás, ha meghalnak. De ez nem zárja ki, hogy mondjuk tényleg :)
igen, ez az 'american ninja warrior' engem is kiakaszt. ott van fönt a rare, de nem csak úgy felmész egy kaptatón, hanem kerülj meg egy fél hegyet, keresd meg az ösvényt és ölj meg 23 másik kibaszott mobot, hogy felvergődj odáig. ezt én is rühellem. most az fp sípos megoldás egy icipicit enyhít a dolgokon, de ezt az akadályosdit az sem mulasztja el. nem értem max szinten miért nem lehet megvásárolni a repülést úgy mint korábban. addig aki akarta úgyis megnézett mindent gyalog, de ne kényszerítsenek már rá örökké (jó majd két content patch után lesz egy öcsi, amit másik fél év alatt össze lehet harácsolni és akkor lesz jó repülés. szupi)
meg ami még engem nagyon felbosszant, pvp szerveren lévőként, hogy kibaszott szar a horda/ally eloszlás. és most nem csak sírok a nagyvilágban, hanem tényleg így van. elmegyek world questelni és szó szerint több hordás van mint quest mob (allisról nem is beszélve. kb 10:2 az arány) akik persze nem restek seggbeakasztani amikor épp 3 szörnyet püfölök. miért nem lehet lekorlátozni legalább a pvp szerveren, hogy most aztán ne indíts több hordás karit mert rontod az egyensúlyt. vagy akkor legalább úgy phaselné össze a realmeket, hogy az javítson valamit a helyzeten... mert ez így minden, csak nem fun.
azt aláírnám, hogy ha egy-egyben találkoznánk vagy 2-2-ben. de ez, hogy MINDIG 2-3x-os túlerőben vannak az aztán kurva lehangoló ám.
most nézem, te a frostshock-os Attila vagy?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Ne felejtsd ki azt, amikor rossz irányba indulsz elsőre, és emiatt 23 helyett negyvenet kell leölnöd, mert azóta respawnoltak.
A PVP szerver meg kérem erről szól.... :D Viccen kívül: szerverfüggő, nincs és nem is lesz SOHA egyensúly, amíg a Bliz azt nem mondja. Az viszont nem fog megtörténni, mert vérpistike így szereti: kiválasztja a szervert, ahol TUTI ők lesznek többen, és neki ettől áll.
Köszi a választ!
Van egy rare küldetésem heroknak DE nem tudom megcsinálni mert a tipusa: Dungeon. (Cannot be countered)
Mi vagy ki kéne ahhoz, hogy megcsinálható legyen?
Gondolom itemlevel függő
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Ezt írd meg kérlek a hivatalos fórumra is. A játék "haszontalan szarokkal baszogatlak" aspektusa határozottan visszalépés WoD-hoz képest. Én is fogalmazok már jó ideje posztot kb. ilyen címmel, hogy "I just want to raid (with my friends, LFR is for granma)". Sehogy se, hogy kijöjjön belőlem :).
PVP szerver ide-oda, komolyan el kell gondolkodniuk mostmár a fejlesztőknek, hogy van-e bármilyen pozitív hatása, eredménye, következménye, oka a gankelésnek (a szenvedő fél vagy a széles értelemben vett játék szempontjából), ami miatt bent kell hagyni.
Cataclysmben még volt... A hordás herb/miner botokat ki tudtam nyírni :)
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=Q37xJtuQ24w
Ó, te ártatlan :)Nem tudtad, hogy a "megbasztamazanyádat" sikítóhangú tinik, és a szadista faszkalap trollok mind-mind fizetőképes vásárlói réteg? Még ha az első a szülei kártyáját is használja.
Nem a bliz az első, se nem az uccsó, aki gankelőkre építi a játék legalább egy részét. Lásd EVE Online, vagy újabban a The Division. Utóbbi hálistennek többek közt azért is esett pofára annyira, mert gyakorlatilag _kizárólag_ gankelésre épített, míg WoW-ban mehetsz PvE szerverre (neked is ez lenne a megoldás... itt is vannak körbekerített PvP célterületek, de questelni is lehet), EVE-ben meg területtől és egyéntől függően túl van fújva a gankelés.
Akinek nem tetszik, hogy análisan abuzálják a pvp szerveren hátulról, az ne menjen oda. Ennyi a hozzáfűzni valóm. US béta óta fél évet töltöttem PVE szerveren, egy év PVP szerver után, és rohadtul zavart, hogy nem tudom pofáncsapni a virágot előlem ellopó köcsög druidát :-D
Vissza is költöztem, és időnként szarrá gankelnek (crossrealmeknek hála a szintezős területeken kétszer annyi allit találok, mint hordást), de nekem teljesen a WoW világának a része az, hogy "red is dead", öljük egymást. Ha visszagondolok az elmúlt tizenpár év legmeghatározóbb wowos élményeire, az pár kivétellel mind world pvp-hez köthető: a hirigek blackrock mountainben meg Souhtsore-nál; a régi Stranlethorn Valley; amikor Mikkával a vanilla indulása után először léptünk contested területre; kiváló gankelések a rugóval; a DK-mat lávába lökő sámán, akit magammal rántottam death grippel. Nekem hiányozna. Meg kb. mindenkinek, aki PVP szerverre ment, saját elhatározásból, és nem azért, mert haverokat követett.
Ez így "victim blaming" :)
Tizenfaszom éve PVP szerverre mentem. Nem is gondoltam PVE szerverre. Most se gondolkozok PVE szerverben. Ugyanakkor a szóló kontentben zéró értelme van a PVP-nek, csak és kizárólag mások játékának a megkeserítéséről van szó, és ezt nem lehet szépíteni. Jó ez a játéknak szerinted?
Amúgy Outlanden nagyon ritka a world pvp és alli többség van. Simán küldizünk egymás mellett a hordásokkal, csak elvétve akad köcsög.
Szerk: A szerver transzfer különben is logisztikailag lehetetlen lenne, még ingyen is problémás lenne, mert mindenki, aki a játékhoz köt ezen a szerveren van. Több száz ember.
Nekem PvE szerveren meg legviccessebb anno még OP hunterrel volt amikor néhány csapatnyi hordás raidelte stormwindet, aztán pl a rugó annyira béna volt, hogy hátulról, stealth-ből nem tudott megölni. Egy másik menekülőt meg reptében ellőtt kill shottal szabadítottam meg életétől.... :D
...legionban kiszedték a killshotot is. :(
Nem értem, miért nem érted, hogy egyesek ezt szeretik, nekik ettől áll fel. Te meg amíg nem mondod le az előfizetést ezzel az okkal, vagy mész át PvE szerverre, a Blizzard szemében tartod hozzá a seggedet, és kéred a következőt.
Szerintem elenyésző ezeknek a száma a wowban, és ez a játék nem hasonlítható Eve-hez vagy más játékokhoz ebből a szempontból. A WoWban a PVP-PVE rendszer őskövület, egy olyan kornak a maradéka, amikor még ez jelentette az RP-t.
Na nekem itt volt szerencsém. Minden ismerős elment PVE szerverre a PVP-ről évekkel ezelőtt, úgyhogy igazából most csak a régi main mage-em transfereltem a régi szerverünkről és problem solved. :D Mindenesetre már én is sík ideg lennék a world pvp-től. Mindig is utáltam, dehát oda kötött engem is mindenki ahogy téged is.
hát igen, lehet hogy csak azért mert az emlékek megszépülnek, de volt pár emlékezetes rész.
pl. blackrock mountainben amikor bwl raid-re gyülekeztünk (és akkor még az alliban volt 'kraft') zsák számra hevertek a hordás hullák a bejáratnál (volt screenshot is, de az már oda lett :(( )
amikor kijött a burning crusade és outlanden ismét felpezsdült a pvp vér. a legutolsó questelős camp-eknél kezdődtek órákig tartó csapatos gyilkolászások: adtuk-vettük fel a questeket, és amikor az ellentétes frakcióból éppen több volt valamelyikből betámadta a másikat. azok hívtak erősítést és visszacsaptak, majd a másiknál ugyanígy. és azt vettük észre, hogy egy órája csépeljük egymást a semmiért :D haltak az npc-k, fp masterek, hordások, allik, mobok, critterek. csupa csont és hullaszag... :D
ezeknek megvolt az íze, sava-borsa.
de most amikor jön 3-4-5-sok hordás és egy szempillantás alatt úgy száraz lófaszra húz, hogy felfogni időd sincs mi történt, az már megint valami más...
a legelső ilyen insta-pvp-death halálom az booty bay-ben volt amikor a hajóra vártam, és egy póznáról egy tauren hunter aimed shot-tal one-shotolt engem. nem értettem, hogy mi van. de utána láttam, ahogy a bruiserek a szart is kiverték szerencsétlen hülyéből. még az is feelinges volt a maga módján.
amúgy igazi pvp-re a shadow priest volt a legnagyobb móka. mind controllal a szakadékba/lávába ugrálni a hordásokkal a legnagyobb e-kielégülés volt evör :D
most meg az élvezet kimerül annyiban, hogy a warrimmal szintezve mikor látok egy-egy eltévedt hülye hordást aki hogy hogy nem véletlenül egyedül van, lecsardzsolom és véres takonnyá baszom 2mp alatt :D
amúgy javítsatok ki ha tévedek, de most az open world pvp killért lófütty sem jár nem?
se honor xp, se hk se semmi, ahogy elnézem.
az biztos hogy a pvp-s world questek adnak, de a sima mezei kill nem.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Régebben mintha járt volna valami érte.... jah, igen, nekem onnan van szerintem az a kemény 11 honorable kill-em. XD
És yeeeeah, azok a szegény útban lévő NPC-k. A sivatagi gnóm bázisban a flight mastert még PvE szerveren is lecsaptam véletlenül....... :D
És hotfixelték neki :)
http://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/17613292097?page=1
Mert egy sima mindenféle domb nélküli felszín sokkal jobb lenne. A WotLK óta nem voltak ilyen jó zónák. Legalább ötletesek, Stormheim ugye a saját kis mechanikájával néhol. Teljesen jó, sőt... Mintha régen te se futottál volna 5 percig a hulládhoz, mert zónánként egy éledő hely volt. :D
Soha nem volt jó, soha nem is lesz. Emlékszem mikor a BC-ben hónapokig farmoltam, hogy a weaponsmithes warriorommal össze tudjam rakni a Lionheart Executioner-t. Mindenképp hiányzik. :D Viszont ez is olyan mint a Tailor vagy a a Leatherwork. Első héten hasznos amíg le tudod magadnak gyártani az OP ruhákat utána pedig useless.
Ezerszer jobb endgame content mint pl hyjal vagy tanaan. Persze lehet a végeláthatatlan daily farm jobban fekszik valakinek mint egy kibaszott hosszú sztori zóna, de inkább ez mint a daily farm ész nélkül. (na persze arra ott vannak a world questek, de still) Az őrszemek miatti siránkozást meg nem értem. Mounton gond nélkül el tudsz mellettük futni. =/
Ezen röhögtem mondjuk a legjobbat. Pont tőled. Mintha az elmúlt 10 év kitörlődött volna vagy én nem értem. Mikor adott a játék bármiféle segítséget a karakteredhez a tooltipeken túl? Már így is annyira le van butítva a dolog, hogy az elképesztő. Mi kell még? Ki mondta meg annó, hogy milyen res gear kell melyik raidre? Ki mondta meg annó azt a res geart honnan szeded ki? :D Nem hogy kellett bújni a wowheadet meg társait, de sokkal többet kellett utánaolvasni mindennek. Most minek olvasol utána? Mi a statprio a karakteredhez? Milyen ágon indulj el az artifacttal? Baromi megerőltető valóban, bár a második annyira evidens, hogy igazából nem is kell utánaolvasni. Minden boss már ingame ki van neked részletezve, látsz minden lootot kb, minden a végtelenségig van egyszerűsítve.
Meg így mit kell farmolni most a semmin kívül? Jó nyilván flaskára való kell majd, de lévén a játékban a gold értelme teljesen megszűnt ezért ha veszed se érvágás. Nem kell kismillió potion, kaja, flaska, gold, szinte semmit nem kell már a szó régi értelmében farmolni. Hol van az az idő, mikor napi 5 órát farmoltam a köcsög mote of lópikulát hogy valamiből legyen pénzem a fentebb említett dolgokat megvenni? Sehol.
Nem azt mondom hogy tökéletes, mert egyáltalán nem az. Órákig tudnék panaszkodni én is teljesen más dolgok miatt csak szerintem te pont rossz dolgokat fogtál meg mint probléma. Na mind1, érdekes volt ezt pont tőled olvasni.
Nem az összképpel van a bajom, a játék ugyanolyan jó lenne nekem, mint régen volt. A baj az, hogy az apró, de rettenetesen bosszantó apróságok totál elrontják a hangulatot. Főleg a közlekedés, meg a tömött sorokban álló mobok, meg az hogy az idegesítő hangú Azure faszom mountot kell használni a rengeteg vizes terület miatt, meg az hogy a Wowheadet kell bújnom, hogy Suramar city-be melyik teleportot kell használni, meg Eye of Azsharában a trash packek. Öreg vagyok én már ehhez, illetve nem érzem igazán rewardingnak a sok szenvedést, amit nekem ezek a dolgok jelentenek. Kifarmolnám például a róka mountot. OK! Először utána kellett néznem, hogy a Withered Army quest (amit szintén utálok, mert persze ahhoz is farmolni kell, hogy egyáltalán) végén a ládákból eshet egy token, ami elindítja a questet, aminek már nem is néztem utána, mert biztos, hogy az is frusztrálni fog. Órák, sőt talán napok is elmehetnek egy ilyen kis hülyeségre. Én már ehhez nem tudok alkalmazkodni. Nem okoz már örömöt sajnos.
Átgondolom én ezt még azért, mert "WoW is life". :D Csak most egy kicsit besokaltam. Egyébként a Suramaros questchain nagyon tetszik, baromi jó a story, bírom hogy a földalatti ellenállást kell segítenem, de kiver a verejték, ha meghallom, hogy "Who goes there?". Brrr..
Nade könyörgöm. Ugyanez ment régen is. :D Meg még ennél vadabb dolgok. Mondjuk az ok ha nem okoz örömet. Nekem se, pont ezért nem is foglalkozok az ilyenekkel. A withered army cuccot is csak azért csinálom hogy legyen elég repum, mert a repuzást mindennél jobban elbaszták egyem a kicsi szívüket. Az most kőkemény farmolás. Meg alapvetően, hogy repufal mögé van zárva jópár quest chain, alapból nevetséges. Pl mi az már, hogy 7k/21k revered repu kell ahhoz, hogy elkezdj egy quest sorozatot aminek a vége a raidre vinne le. Vagy, hogy 8k/12k honoredig nem is mehetsz le a 2 mythic instába. Mindezt úgy, hogy alig kapsz valamiért reput. Persze a többi frakcióhoz ömlesztette a játék a reput, mert az annyira szükséges volt... :D Nekem jelenleg ez a legnagyobb bajom az egésszel. :(
Érdekes ez amúgy, mármint amit Attila mond - két hete még hihetetlen lelkesen toltam minden létező tevékenységet a játékban, és nagyjából vanilla óta először nem altoztam, amint a main max szintű lett. Teli torokból dicsértem Suramart, gyűjtöttem a geart, stb, és meg voltam győződve róla, hogy minden idők egyik legjobb kiegje.
Aztán valahogy a múlt héten elkezdtem nem belogolni, "hjaj, már megint napik". A héten is, mentünk guilddel 3 mythicet szerda este, de ezen kívül... este, a meló után, amikor kicsit fáradtan benézek, és belegondolok, hogy most vagy megyek bujkálni Suramar Citybe (de rühellem azt én is, magát a várost nem, csak a bujkálást), vagy letolom az aktuális napikat, esetleg randommal tolni instát - valahogy nincs kedvem ezekre. ahogy Attila írta, nem okoz örömöt, kötelesség lett belőle, amit csinálni kell, vagy lemaradok, amikor indulnak a raidek.
De legalább már 74-es a rugóm.