Ezzel a trükközéssel rárakható warlock demon skinnel Hatin (az extra BM hunter pet) egy gond van: baszottnagy, kitakarja a képernyőt :D rwurl=http://i.imgur.com/2wbyIMg.jpg
Viszont a crab shank + demon pet-kombón azóta is vigyorgok :D
Nem bug. Fícsör. A táskádban valszeg van egy nagyobb ilvlű cucc amit hozzászámol az átlaghoz. A karakter lapon meg azt írja amit épp a slotokba helyeztél.
Azért 15 (vagy 16, ha van offhand-ed) geart átlagol az ilvl-hez. 10 szint az egyik cuccon valszeg nem akkora előrelépés, hogy növekedjen az átlag 1 ponttal. Nekem jelenleg 837,43 és 837-re ír. Itt azért már kicsit nyögvenyelős úgy tornázni, hogy a statok is jók legyenek, de előrelépés is legyen. =/
UNDER INVESTIGATION: We have received reports about players buying or selling on the auction house, but never having received the item/gold and are currently in the process of investigating our logs for this case.
Na szép.... legalább tudom, hol lehet az ezer aranyé' felrakott receptem :D
Nem lesz sajnos jó. Egyébként jah, hülyeség. Mondogatják, hogy űűű meg ááá, mekkora class hall vezérek vagyunk, aztán kiderül, hogy hat embert nem tudsz igazgatni.
Egyébként tippre intenzív dungeon-tréningben szerzett Joda magas iLVL itemeket.
szerk: na meg is előzött :D
Nyomom én is a dungeonokat de akkora mákos vagyok, hogy 10 ből 9 szer blood of sargeras esik meg 2 gold a bossokból. Ha meg valami gear pottyan az meg szarabb mint ami rajtam van trolololo.
Most jutottam el az utolsó 5db os follower küldetéshez a class hall questben. Az elsőnél kiírta, hogy egy napos. Bedobáltam a followereket aztán elindult a küldetés most meg azt írja, hogy 12 óra múlva vége. WTF egyikülnek időgépe van vagy mi?
Nem, nézd meg megint: a homokórás leküzdendő akadály ha nincs counterelve, akkor duplázza a quest időt. Ezért jelzi alapból 1 naposnak. Viszont beraktál egy olyan followert, aminek épp jó cucca volt ellene.
Ha megnézed minden ellenfélnél van modifier. Van amelyik lassítja a küldetést, van ami megöli az egyik npc-d ha bebukódik a küldetés, stb. Ha olyan npc-ket pakolsz ami semlegesíti az összes ellenfelet akkor nyilván ezek a hatások nem működnek majd ergó 1 napos küldetésből lesz 12 óra. Amúgy te most az első 5x12 órás order hall küldetést csinálod? Mert abból amúgy kettő kör van és az utolsó nálam a második körből 1 napos volt (eredetileg 2).
insták meg ja, nekem is lófasz nem esik. Bemákoltam pár cuccot, lett két heroic titanforget, kettő warforged meg 2 mythic lootom ezalatt az idő alatt. A többi sima quest loot vagy az order hall set. Meg ugye az artifact ami most épp 862-es, de akkor belinkelem hátha érdekel is valakit. :D Stat elosztásilag egy tragédia egyelőre, de ez van jelenleg. Majd ti is linkelhetnétek hogy álltok, érdekelne. /ja, bár ahogy nézem kurvára nem friss, mind1 :( / http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Jodaka/simple
Azokat láttam és értettm is csak azt nem tudtam, hogy ha countereli akkor rövidíti a küldetést.
Igazából a trinket húzza le nagyon a gearem. Van egy 739 es zöld meg egy 765 ös kék. World quest az istenért nem ad dungeonban meg nem esik. Szóval megvagyok lőve.
Az egyetlen mákos cucc az a chest ami 830 as és world quest adta. Egy 805 ös volt rajtam.
Az artifact fegyódora gondolsz? Mert azt 814 es ilvlnek mutatja.
Felmerült két kérdés amit nagyon nem értek.
Hogyan lehet az, hogy a tank sok esetben annyi dps-t csinál mint a tiszta dps classok a dungeonban?
Hogy lehet az, hogy egy lvl 107 es rogue több sebzést csinált egyik másik bosson mint én a 110 es DH val?
ezt olvastam már máshol is, valahogy 'felboostolja' a dps-ét azonos szintre a többiekéhez, és mivel gondolom neki így jobbak a másodlagos statjai (haste, crit, mastery stb.) így a kapott dps is magasabb.
legalábbis ez az én teóriám.
a 'túl sok follower' engem is basz, utálom amikor ilyen mesterségesen lassítják a progresst (mert mintha az a 6 champion olyan veszett sok lenne) ez volt wodban is a followerekkel, aztán egy rakás úgy is maradt valami fos low lvl szinten mert a pöcsnek volt kedve cserélgetni őket. (ha jól rémlik amúgyis naponta csak egyet lehetett)
meg ezek a timerek komolyan, 1 nap, 2 nap, 7 nap, faszom már. várom már azt a tokent a real money shopba amivel boostolni lehet a research-öket :D
nem értem miért jó ez nekik? mintha így is nem folyt volna már be nekik egy tejútnyi pénz. ha most lelőnék a wow-ot akkor is ükonokáig nem lenne gondja egyiknek se semmire. de neem, szopatják itt a jó népet, mert ha egy hét alatt kigyúr mindent a paraszt, akkor jaj nem fog előfizetni a következő holnapra. láttam valahol egy info grafikát ahol kimutatták, hogy az blizzard éves bevétele, csak a wow-ból, nagyobb mint valamelyik afrikai ország gdp-je :D
mintha nem kéne amúgy is mindent szarrá grindelni (az ezer féle currency, meg az ezer féle reputáció állandóan, és hogy mindig visszabasznak minket lóhátra...)
jó amúgy imádom a kiegészítőt mert kurvajó, de ezek az arcpirító faszrahúzások azért kiverik a biztosítékot
a másik aggályom, hogy mi lesz ezután a következő kiegészítőben, gyakorlatilag félistenek lettünk a classaink leg-leg-legjei, a lehető legerősebb fegyverekkel. aztán hogyan tovább?
megint adnak majd egy zöld seprűnyelet? vagy egy ashbringer 2.0-át? vagy egy final doomhammert?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
ugyan nincs kovácsom (najó van, de nagyon nudli és kezdő vagyok vele)
de már nincsenek ilyen specializációk. engi-ben sincs gnome/goblin. ugyan a questeket meg lehet csinálni (már ha valaki össze akarja szenvedni a rég eltűnt alkatrészeket) és a régi recepteket is, de az újban már tuti nincs.
sőt az egész profession móka át van szabva, ami jó is meg rossz is szerintem. gyakorlatilag mellék küldetéseket kell csinálni ott is minden szakmában. ez jó pofa dolog, hoz egy kis változatosságot és nem úgy fejlődsz, hogy kikeversz 3000 mana pósönt meg megvarsz 200 kesztyűt, hanem hellyel közzel értelmes küldetéseket csinálsz, és amit megcsinálsz, azt jó eséllyel használni is fogod. a szinteknek sincs már olyan jelentőségük, eddig csak egy receptet találtam amihez 800as szint kell, minden mást megcsinálhatsz bármilyen szinten.
amúgy kérdés, valamiért én beragadtam herb/tailor combóba a lockommal, de már egy ideje gondolkozok hogy a herbet cserélem enchantra. megéri vele szarozni?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Egy oka van ennek az egésznek. Nem akarják, hogy mindenki maxon legyen pár hét alatt. Ezzel semmi gond nincs amúgy. Sőt, én örülök neki. Így legalább van fejlődés érzete max lvl után is. Így is el fog tartani jó pár hónapig mire ki lesz maxolva 1 artifact fegyó. Inkább ez, mint 2 hét progress és utána 3 hónap afk. :)
Viszont van egy olyan érzésem, hogy ennek a kiegnek a vége Sargeras felhúzása lesz ami után nem nagyon tudom hova lehet menni lore szempontból. Pedzegetik a Void Lordokat, de hát nemtom. Az egész lore többé kevésbé Sargeras köré épül és nélküle... Meh, meglátjuk. Nyilván az örökkévalóságik nem lehet húzni ezt se.
végével kapcsolatban egy gondolat:
ShowHide spoiler #
Gondolom az egész vége az lesz, hogy felébresztjük Azeroth-ot a pillarokkal, Sargeras-t jól megöljük aztán buli.
jó, akkor mondjuk hogy a timereket lenyelem.
de a 6 szaros championból miért 5 lehet egyszerre csak aktív?
ha meg már miért csak 5 lehet aktív, akkor miért nem csak 5 van belőlük alapból? :D
ez olyan mintha az étteremben úgy vennéd a menüt, hogy oké, kifizeted az egészet, de választhatsz, hogy vagy a levest, a második vagy a desszertet eltesszük a kamrába. aztán majd ha valamit visszahozol (vagy fizetsz érte külön) akkor azt is megeheted :D
ShowHide spoiler #
az mekkora poén lenne, ha fogná magát Azeroth, és lerázna magáról minket mint kutya a bolhákat, aztán Bob kikapcsolja az összes szervert :D
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Bandido írta: Felmerült két kérdés amit nagyon nem értek.
Hogyan lehet az, hogy a tank sok esetben annyi dps-t csinál mint a tiszta dps classok a dungeonban?
Csak simában, heroicban már nemigen láttam ilyet. A sok AOE, ami az aggró tartásához kell.
Hogy lehet az, hogy egy lvl 107 es rogue több sebzést csinált egyik másik bosson mint én a 110 es DH val?
Máshogy skálázza fel az alacsonyabb szintűeket, valahogy úgy van beállítva a szorzó, hogy a a 110 alattiak erősebbek lesznek, mint a tényleges 110-es. A másik tényező pedig, hogy az outlaw rugó kemény legény, 110-en is több sebzést fog csinálni nálad :)
brianaspirin írta: de a 6 szaros championból miért 5 lehet egyszerre csak aktív?
Most volt dev interjú, ahol erre is kitértek: nem akarták, hogy egy garrison v2 legyen belőle, ezer követővel, akik napi 100 küldetést csináltak - az volt a cél, hogy kevesebb küldetésre mehess, és dönteni kelljen, melyikre küldöd a bandát.
És azért van több, mert mindegyiknek története van ugye. Később még kezdenének majd velük valamit.
meg még nagyon-nagyon nyersek a kasztok. rohadtul imbalanced az egész rendszer.
szegény kis afflockomat minden jöttment faszrahúzza. jön az orc warrior, szájbabasz, lestunnol. medállal kinyomom, aztán shadowlock, utána megint valami stun, közben meg az az egy két dot amit véletlenül a kezemre tekeredett beleimmel sikerül rádobnom arra elég hogy levakarja a csizmájára száradt szart, meg elhesegesse a legyeket. ha még nem tépett darabokra, elnyomom a dark pact-et, hs-t, visszatornázom a hp-mat. elfearelném, interruptol, vagy ha sikerül lerázza magáról a cc-t, majd kitépi a gerincem és a szemembe szúrja. ha mákom volt levertem fél hp-ra, ss-el felkelek, de se demon nálam, hpm is csak félig. két csapás és már megint halott vagyok.
ha meg netán valami csodafolytán sikerülne nyerésre állnom, hát kimászik a seggéből egy druid vagy mage, vagy egy bármilyen köcsög és az basz agyon :D
jó persze, lehet, hogy én vagyok pöcsrakéta, de wotlk-ban arenaztunk egy kicsit és ott azért nem éreztem ilyen papírsárkánynak magam mint mostanában. mindegy, most tologatom felfele a honor talentek, az hátha segít majd egy kicsit az esélyeimen
ja, és szerintem ez blizzard szinten betegség a fiúknál, hogy a cc visz mindent. hots-ban is most arról szól a meta, hogy amelyik csapatban több a stun/root, az nyer. bár most diabloban nem vagyok úgy, de gondolom állóra fagyasztott mobok nélkül nem tudnának 100 grifteket nyomni az emberkék ott sem...
hogy a race eloszlással nem tudnak valamit kezdeni. 1 allisra jut 5 hordás. és ez nem ilyen gyereksírás, hanem kemény tények. meg szoktam dörzsölni a szemem hogy nem káprázik e, ha látok egy másik allist
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
de a 6 az nem ezer.
szerintem kurvára nem borítaná fel ezt a kényes rendszert az a plusz egy nyomorék követő...
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Na de a world pvp az mindig is ilyen volt, nem is értem a sírást emiatt - affli lock régen működött, amikor a fear még komoly eszköz volt (kiszedi!), de amióta nem, azóta csak ilyen battlegroundos "megszórok mindenkit dotokkal és elfutok". Ezt garantálom, hogy nem fog változni soha, world pvp-re soha nem balanszoltak, és nem is fognak.
De egyébként is, általában egy classnál a 3 specből 2 használható pvp-re, te meg a harmadikkal játszol pont, kellemetlen :-D
Viszont egy megfigyelés, a druidáknál mocskosabb szemétláda a világon nincs még egy. A héten kicsit húzni akartam az enhance sámánom, ami megrekedt 92-őn. Simán el lehetett questelni az allis dk, warrior, mage meg paladin mellett, mindenki a saját dolgával törődött (=legyek már 98 hgy húzhassak Draenorról a rákba), kivéve a kibaszott druidákat. Egyetlen óra alatt 4 druida basztatott (és semmilyen más class nem), kivétel nélkül akkor, amikor vagy questadóval beszélgettem, vagy épp 2 mobot öltem. Az utolsón annyira felhúztam magam (videó átvezetős quest közben kezdett karmolászni), hogy átléptem a blood dk-ra, és egy boldog órán át repkedtem ide-oda, és minden druidát 2-3 alkalommal agyombasztam, corpsecampeltem a kis geciket, és még élveztem is.
Hogy lesett a 3 fős allis csapat, amikor kirántottam a druidájukat, egy csapás, fekszik, spit, nekik meg integettem, és tovalovagoltam... :-D
Ezzel a trükközéssel rárakható warlock demon skinnel Hatin (az extra BM hunter pet) egy gond van: baszottnagy, kitakarja a képernyőt :D
rwurl=http://i.imgur.com/2wbyIMg.jpg
Viszont a crab shank + demon pet-kombón azóta is vigyorgok :D
Még egy bug. Karakter lapon azt írja, hogy item lvl 804 a dungeon findernél meg azt, hogy 807.
Nem bug. Fícsör. A táskádban valszeg van egy nagyobb ilvlű cucc amit hozzászámol az átlaghoz. A karakter lapon meg azt írja amit épp a slotokba helyeztél.
Ezt nem tudtam. Köszi.
Viszont a szet satyót felhúztam 820 ról 830 ra. és az ilvl nem változott. Ez miért van?
Azért 15 (vagy 16, ha van offhand-ed) geart átlagol az ilvl-hez. 10 szint az egyik cuccon valszeg nem akkora előrelépés, hogy növekedjen az átlag 1 ponttal. Nekem jelenleg 837,43 és 837-re ír. Itt azért már kicsit nyögvenyelős úgy tornázni, hogy a statok is jók legyenek, de előrelépés is legyen. =/
Na szép.... legalább tudom, hol lehet az ezer aranyé' felrakott receptem :D
Hogy a francba bírtad ilyen gyorsan felhúzni a geart. Én azzal is szenvedek, hogy elérjem a 810 et...
Amúgy mi ez a baromság, hogy deactiválni kell a followert (mert túl sok aktív van) És addig nem enged küldetést elindítani o.O
Ha a többit elküldöm másik küldetésre az úgy jó lesz? Vagy deactiválni kell?
Úgy, hogy már első resetben mentünk mythicet. :) Meg sok hc / wq.
Follower-t deaktiválni kell, csak 5 lehet valami oknál fogva.
Nem lesz sajnos jó. Egyébként jah, hülyeség. Mondogatják, hogy űűű meg ááá, mekkora class hall vezérek vagyunk, aztán kiderül, hogy hat embert nem tudsz igazgatni.
Egyébként tippre intenzív dungeon-tréningben szerzett Joda magas iLVL itemeket.
szerk: na meg is előzött :D
Nyomom én is a dungeonokat de akkora mákos vagyok, hogy 10 ből 9 szer blood of sargeras esik meg 2 gold a bossokból. Ha meg valami gear pottyan az meg szarabb mint ami rajtam van trolololo.
Most jutottam el az utolsó 5db os follower küldetéshez a class hall questben. Az elsőnél kiírta, hogy egy napos. Bedobáltam a followereket aztán elindult a küldetés most meg azt írja, hogy 12 óra múlva vége. WTF egyikülnek időgépe van vagy mi?
Nem, nézd meg megint: a homokórás leküzdendő akadály ha nincs counterelve, akkor duplázza a quest időt. Ezért jelzi alapból 1 naposnak. Viszont beraktál egy olyan followert, aminek épp jó cucca volt ellene.
Ha megnézed minden ellenfélnél van modifier. Van amelyik lassítja a küldetést, van ami megöli az egyik npc-d ha bebukódik a küldetés, stb. Ha olyan npc-ket pakolsz ami semlegesíti az összes ellenfelet akkor nyilván ezek a hatások nem működnek majd ergó 1 napos küldetésből lesz 12 óra. Amúgy te most az első 5x12 órás order hall küldetést csinálod? Mert abból amúgy kettő kör van és az utolsó nálam a második körből 1 napos volt (eredetileg 2).
insták meg ja, nekem is lófasz nem esik. Bemákoltam pár cuccot, lett két heroic titanforget, kettő warforged meg 2 mythic lootom ezalatt az idő alatt. A többi sima quest loot vagy az order hall set. Meg ugye az artifact ami most épp 862-es, de akkor belinkelem hátha érdekel is valakit. :D Stat elosztásilag egy tragédia egyelőre, de ez van jelenleg. Majd ti is linkelhetnétek hogy álltok, érdekelne. /ja, bár ahogy nézem kurvára nem friss, mind1 :( /
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Jodaka/simple
jah, jónéhány napos, de legalább már nem a pre-legion cuccaimat mutatja :D
http://eu.battle.net/wow/en/character/mazrigos/Nelraen/advanced
Azokat láttam és értettm is csak azt nem tudtam, hogy ha countereli akkor rövidíti a küldetést.
Igazából a trinket húzza le nagyon a gearem. Van egy 739 es zöld meg egy 765 ös kék. World quest az istenért nem ad dungeonban meg nem esik. Szóval megvagyok lőve.
Az egyetlen mákos cucc az a chest ami 830 as és world quest adta. Egy 805 ös volt rajtam.
Az artifact fegyódora gondolsz? Mert azt 814 es ilvlnek mutatja.
Nálam is egy trinket az utolsó 805. A másik meg jó szar wq drop volt, de legalább 835 meg ad critet. :D
Az armory meg pár nappal ezelőtti állapotot mutat sajnos. Valamiért megint nem frissül.
Felmerült két kérdés amit nagyon nem értek.
Hogyan lehet az, hogy a tank sok esetben annyi dps-t csinál mint a tiszta dps classok a dungeonban?
Hogy lehet az, hogy egy lvl 107 es rogue több sebzést csinált egyik másik bosson mint én a 110 es DH val?
ezt olvastam már máshol is, valahogy 'felboostolja' a dps-ét azonos szintre a többiekéhez, és mivel gondolom neki így jobbak a másodlagos statjai (haste, crit, mastery stb.) így a kapott dps is magasabb.
legalábbis ez az én teóriám.
a 'túl sok follower' engem is basz, utálom amikor ilyen mesterségesen lassítják a progresst (mert mintha az a 6 champion olyan veszett sok lenne) ez volt wodban is a followerekkel, aztán egy rakás úgy is maradt valami fos low lvl szinten mert a pöcsnek volt kedve cserélgetni őket. (ha jól rémlik amúgyis naponta csak egyet lehetett)
meg ezek a timerek komolyan, 1 nap, 2 nap, 7 nap, faszom már. várom már azt a tokent a real money shopba amivel boostolni lehet a research-öket :D
nem értem miért jó ez nekik? mintha így is nem folyt volna már be nekik egy tejútnyi pénz. ha most lelőnék a wow-ot akkor is ükonokáig nem lenne gondja egyiknek se semmire. de neem, szopatják itt a jó népet, mert ha egy hét alatt kigyúr mindent a paraszt, akkor jaj nem fog előfizetni a következő holnapra. láttam valahol egy info grafikát ahol kimutatták, hogy az blizzard éves bevétele, csak a wow-ból, nagyobb mint valamelyik afrikai ország gdp-je :D
mintha nem kéne amúgy is mindent szarrá grindelni (az ezer féle currency, meg az ezer féle reputáció állandóan, és hogy mindig visszabasznak minket lóhátra...)
jó amúgy imádom a kiegészítőt mert kurvajó, de ezek az arcpirító faszrahúzások azért kiverik a biztosítékot
a másik aggályom, hogy mi lesz ezután a következő kiegészítőben, gyakorlatilag félistenek lettünk a classaink leg-leg-legjei, a lehető legerősebb fegyverekkel. aztán hogyan tovább?
megint adnak majd egy zöld seprűnyelet? vagy egy ashbringer 2.0-át? vagy egy final doomhammert?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
nem vagyok képben
Mit csinálnak most a weaponsmithek, hogy mindenki artifacttal mászkál? Kiegeket artifacthoz?
ugyan nincs kovácsom (najó van, de nagyon nudli és kezdő vagyok vele)
de már nincsenek ilyen specializációk. engi-ben sincs gnome/goblin. ugyan a questeket meg lehet csinálni (már ha valaki össze akarja szenvedni a rég eltűnt alkatrészeket) és a régi recepteket is, de az újban már tuti nincs.
sőt az egész profession móka át van szabva, ami jó is meg rossz is szerintem. gyakorlatilag mellék küldetéseket kell csinálni ott is minden szakmában. ez jó pofa dolog, hoz egy kis változatosságot és nem úgy fejlődsz, hogy kikeversz 3000 mana pósönt meg megvarsz 200 kesztyűt, hanem hellyel közzel értelmes küldetéseket csinálsz, és amit megcsinálsz, azt jó eséllyel használni is fogod. a szinteknek sincs már olyan jelentőségük, eddig csak egy receptet találtam amihez 800as szint kell, minden mást megcsinálhatsz bármilyen szinten.
amúgy kérdés, valamiért én beragadtam herb/tailor combóba a lockommal, de már egy ideje gondolkozok hogy a herbet cserélem enchantra. megéri vele szarozni?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Egy oka van ennek az egésznek. Nem akarják, hogy mindenki maxon legyen pár hét alatt. Ezzel semmi gond nincs amúgy. Sőt, én örülök neki. Így legalább van fejlődés érzete max lvl után is. Így is el fog tartani jó pár hónapig mire ki lesz maxolva 1 artifact fegyó. Inkább ez, mint 2 hét progress és utána 3 hónap afk. :)
Viszont van egy olyan érzésem, hogy ennek a kiegnek a vége Sargeras felhúzása lesz ami után nem nagyon tudom hova lehet menni lore szempontból. Pedzegetik a Void Lordokat, de hát nemtom. Az egész lore többé kevésbé Sargeras köré épül és nélküle... Meh, meglátjuk. Nyilván az örökkévalóságik nem lehet húzni ezt se.
végével kapcsolatban egy gondolat:
jó, akkor mondjuk hogy a timereket lenyelem.
de a 6 szaros championból miért 5 lehet egyszerre csak aktív?
ha meg már miért csak 5 lehet aktív, akkor miért nem csak 5 van belőlük alapból? :D
ez olyan mintha az étteremben úgy vennéd a menüt, hogy oké, kifizeted az egészet, de választhatsz, hogy vagy a levest, a második vagy a desszertet eltesszük a kamrába. aztán majd ha valamit visszahozol (vagy fizetsz érte külön) akkor azt is megeheted :D
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Csak simában, heroicban már nemigen láttam ilyet. A sok AOE, ami az aggró tartásához kell.
Máshogy skálázza fel az alacsonyabb szintűeket, valahogy úgy van beállítva a szorzó, hogy a a 110 alattiak erősebbek lesznek, mint a tényleges 110-es. A másik tényező pedig, hogy az outlaw rugó kemény legény, 110-en is több sebzést fog csinálni nálad :)
Most volt dev interjú, ahol erre is kitértek: nem akarták, hogy egy garrison v2 legyen belőle, ezer követővel, akik napi 100 küldetést csináltak - az volt a cél, hogy kevesebb küldetésre mehess, és dönteni kelljen, melyikre küldöd a bandát.
És azért van több, mert mindegyiknek története van ugye. Később még kezdenének majd velük valamit.
meg még nagyon-nagyon nyersek a kasztok. rohadtul imbalanced az egész rendszer.
szegény kis afflockomat minden jöttment faszrahúzza. jön az orc warrior, szájbabasz, lestunnol. medállal kinyomom, aztán shadowlock, utána megint valami stun, közben meg az az egy két dot amit véletlenül a kezemre tekeredett beleimmel sikerül rádobnom arra elég hogy levakarja a csizmájára száradt szart, meg elhesegesse a legyeket. ha még nem tépett darabokra, elnyomom a dark pact-et, hs-t, visszatornázom a hp-mat. elfearelném, interruptol, vagy ha sikerül lerázza magáról a cc-t, majd kitépi a gerincem és a szemembe szúrja. ha mákom volt levertem fél hp-ra, ss-el felkelek, de se demon nálam, hpm is csak félig. két csapás és már megint halott vagyok.
ha meg netán valami csodafolytán sikerülne nyerésre állnom, hát kimászik a seggéből egy druid vagy mage, vagy egy bármilyen köcsög és az basz agyon :D
jó persze, lehet, hogy én vagyok pöcsrakéta, de wotlk-ban arenaztunk egy kicsit és ott azért nem éreztem ilyen papírsárkánynak magam mint mostanában. mindegy, most tologatom felfele a honor talentek, az hátha segít majd egy kicsit az esélyeimen
ja, és szerintem ez blizzard szinten betegség a fiúknál, hogy a cc visz mindent. hots-ban is most arról szól a meta, hogy amelyik csapatban több a stun/root, az nyer. bár most diabloban nem vagyok úgy, de gondolom állóra fagyasztott mobok nélkül nem tudnának 100 grifteket nyomni az emberkék ott sem...
hogy a race eloszlással nem tudnak valamit kezdeni. 1 allisra jut 5 hordás. és ez nem ilyen gyereksírás, hanem kemény tények. meg szoktam dörzsölni a szemem hogy nem káprázik e, ha látok egy másik allist
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
de a 6 az nem ezer.
szerintem kurvára nem borítaná fel ezt a kényes rendszert az a plusz egy nyomorék követő...
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Ehelyett lett garisson v0.9? :D
Na de a world pvp az mindig is ilyen volt, nem is értem a sírást emiatt - affli lock régen működött, amikor a fear még komoly eszköz volt (kiszedi!), de amióta nem, azóta csak ilyen battlegroundos "megszórok mindenkit dotokkal és elfutok". Ezt garantálom, hogy nem fog változni soha, world pvp-re soha nem balanszoltak, és nem is fognak.
De egyébként is, általában egy classnál a 3 specből 2 használható pvp-re, te meg a harmadikkal játszol pont, kellemetlen :-D
Viszont egy megfigyelés, a druidáknál mocskosabb szemétláda a világon nincs még egy. A héten kicsit húzni akartam az enhance sámánom, ami megrekedt 92-őn. Simán el lehetett questelni az allis dk, warrior, mage meg paladin mellett, mindenki a saját dolgával törődött (=legyek már 98 hgy húzhassak Draenorról a rákba), kivéve a kibaszott druidákat. Egyetlen óra alatt 4 druida basztatott (és semmilyen más class nem), kivétel nélkül akkor, amikor vagy questadóval beszélgettem, vagy épp 2 mobot öltem. Az utolsón annyira felhúztam magam (videó átvezetős quest közben kezdett karmolászni), hogy átléptem a blood dk-ra, és egy boldog órán át repkedtem ide-oda, és minden druidát 2-3 alkalommal agyombasztam, corpsecampeltem a kis geciket, és még élveztem is.
Hogy lesett a 3 fős allis csapat, amikor kirántottam a druidájukat, egy csapás, fekszik, spit, nekik meg integettem, és tovalovagoltam... :-D
De miért pont 6? Nekem 7 van most :-D
Tegnap belefutottam egy paladinba (world quest pvp terület) rámpattintotta a stunt és amíg tartott agyonvert. Pislogni sem tudtam.