Jelenlegi hely

World of Warcraft

Utolsó bejegyzés


Egy kezemen meg tudom számolni hányszor halt meg a petem szintezés közben és maxon miközben simán betankol elite és rare elit mobokoat és mob csoportokat
marksman vagyok teknős pettel tank talenten (sőt, most hogy belegondolok, mióta átváltottam a teknősre egyszer sem halt meg, csak előtte a skorpió)
OOC hp regen problémára ott a hunter set 2es bónus az unseen watch-tól



Boomkin. :D WoD végén kb autoattackkal lealázott bárkit ha jó gearben volt az egyén. :D Hagyjuk már. Amúgy meg a skada és társai irgalmatlanul fosul mérik a dmg-t a szintkülönbségek miatt. Néztük ismerősökkel, hogy ha van egy 102-es benn velünk 110-esekkel normalon akkor kétszer annyi dmg-t ír neki mint nekünk. :D Valamit kompenzálni próbál a játék vagy nem tudom, de úgy el van baszva mint annak a rendje úgyhogy ne vegyél mérget arra a 400k-ra. Most 110-en nagyjából középkategória a boomkin.

A legfelsőbb szintű raidelésen túl, ahol mindenki kihozza mindenből a maximumot, nem a kasztválasztás dönt (néha a kompozíció igen, de nem az egyéni választás), hanem az, hogy ki mennyire ügyesen játszik.

Ez meg konkrétan nem igaz. Előző kontent végén ha nem volt legendary gyürüd akkor csinálhattál te aztán bármit közelébe nem értél senkinek. Én le voltam maradva mikor már HC HFC-t csinálta a klán és teljesen mindegy volt hogy állok fejre, mennyire cdzek el egyszerűen még a tankot se értem utol néha. :D Pedig akkor a shadow priest rota azért annyira nem volt egetrengetően bonyolult és kis gyakorlással lehetett azt jól csinálni. Ennyit számított, hogy 1 hónappal le voltam maradva gearrel. A boomkinünk meg autoattackkal hülyérevert mindenkit. :D



Nyilván gear különbséget nem lehet ügyességel kompenzálni, dehát nem is arról beszéltem :)

A skálázódás meg jah, kiakasztja a dps metert, de nem kompenzál a játék. Instában tényleg ennyivel jobb a felskálázott low level, ha ki van gearelve. Rajtam ott a legendary gyűrű, az Archi kaszt trinket, és a két szetbónusz, ezek közül semmi sem lesz érvényes 110-en, most még viszont pusztán az egyesített dmg bónusz belőlük 50% körül van, nem is számolva a mechanikákból jövő sebzésnöveléssel.



Ez még egész érthető ahhoz képest, amit Mudokon hordott össze még a HW-n fénykorában. Na ahhoz tényleg szótár kellett.

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



Én viszont arra próbáltam reflektálni, hogy az utóbbi pár kiegészítőben a skill faktor egyre hátrébb került tekintve, hogy minden rota kb pofonegyszerű már, cserébe a gearnek (és a classnak/talentnek) baromi nagy jelentősége van. Régen ez pont fordítva volt, illetve nem volt ennyire szembeötlő a különbség. Legalábbis szerintem. Persze itt is ha valaki belebénázik a rotába akkor egyből észrevehető, de azért na. Meg mondjuk most jelen pillanatban egy affli warlock ha a feje tetejére áll se fog lenyomni egy outlaw rogue-t. Nem azért mert béna, hanem mert ilyen a játék.



Jah, ez még teljesen érthető volt, visszaolvastam :)
Körül tudnék írni mindent magyarul, de attól még ugyanúgy nem értené meg a kívülálló, cserébe háromszor tovább tartana.

Joda: én nem így látom. Azon a szinten, ahol én játszok* az ügyesség a meghatározó (azonos gear szinten). Vannak kivételek, mert pl. kaszt trinket egyenletlen, ill. erősen szituációfüggő volt az előző kieg végén, de nagy általánosságban véve, mindenki tud érvényesülni, ha akar és odafigyel a bossfightok dinamikájára, hogy mikor mit lehet (hiába csinálja hibátlanul az ember a rotát, ha lekésik egy cd-vel, vagy üresbe nyomja el). Az ügyesség is tanulható amúgy, mert vannak full núbok, akik egyszerűen annyit játszanak, hogy rájuk ragad (aztán tipikusan belőlük lesz a nagyszájú dps :) ).

Ami a gear különbséget illeti, mindig nagy hatása volt a játékra. Az utóbbi kiegben én insta gearben kb. 16k dpst toltam az első raidemen, aztán a végén a fel reaver típusú egyszerű mozgás nélküli bossokon el tudtam érni a 100k-t. Ez majd egy nagyságrend. Emlékszem vanillában kisraid (Zulgurub, AQ20, MC, Onyxia) gearben 600 dpsem volt, míg a Naxxos Patchwerk rekord 1500 körül volt. De sima instás kékekhez képest az az 1500 is majd egy nagyságrend volt.

*mittudomén, jó társaságunk van, nem mondanám kazuárnak, mert azért céltudatosak vagyunk, és sokat játszunk, legalábbis a raidelők többsége, de amúgy a szórakozást tesszük előtérbe és ha éppen nincs haladás nem fogunk kardba dőlni... nagyon. A HC raidtartalom, gold challengek stb. simán megvoltak az előző két kiegben.



ent666 írta: Egy kezemen meg tudom számolni hányszor halt meg a petem szintezés közben és maxon miközben simán betankol elite és rare elit mobokoat és mob csoportokat
marksman vagyok teknős pettel tank talenten (sőt, most hogy belegondolok, mióta átváltottam a teknősre egyszer sem halt meg, csak előtte a skorpió)
OOC hp regen problémára ott a hunter set 2es bónus az unseen watch-tól

A Tehát: nincs semmi baj a dps speccel, hiszen neked a tank talenttel megy? :)



pedig pont most hezitálok rajta, hogy eltolom a 100as boostot a warrimra és elkezdek vele lvlingezni. :(

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Nyugodtan eltolhatod, a prot remek, de tényleg, world questezni is, instákba is. Az armssal sincs baj, ha nem zavar a faék egyszerűségű rotája (sokaknak az szúrta a szemét), az artifact weaponnel a kézben az is kiváló lett, és hát azok a mortal strike critek...

A furyt meg csak ki kell várni, biztosan nem hagyják így.



írta valaki, hogy a prot jó szintezésre, azt hittem trollkodik :S
armsnál nekem furcsa, hogy minden skillen van cd, vagy resource használat, viszont a second wind miatt life regen nagyon kívánatos. protot nem is néztem ilyen szempontból (gyakorlatilag sose tankoltam wowos pályafutásom alatt, minden játékban az áll tőlem a legmesszebb valamiért)

és még az is zavar, hogy az icy veins-en is fury talentet ajánlják szintezéshez

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



1) Nagyon jó az összes tank jelenleg, legalábbis amit próbáltam (DK, pala, warrior). Hiába kisebb picivel a DPS, ha 2-3 mob helyett 10-12-őt is magadra húzhatsz büntetlenül. Amellett - szerintem - a prot warrior nagyon fun, aktív gameplay, élvezet vele menni csak úgy a nagyvilágban is.

2) Szintezéshez semmi gond ám a furyval, és is most azzal játszom az altot - a gondok akkor kezdődnek, amikor lvl110 leszel, és felskálázza az ellenfeleket annak megfelelően. Ott lesz hirtelen gyenge picit. Igazából a DPS rész még teljesen rendben van akkor is, viszont a túlélőképessége tényleg minimális, Suramar a guildtárs szerint játszhatatlan vele jelenleg.



igen, engem is az csak piszkál, hogy van egy 4% heales képessége, meg a cd-s frenzy regen. az kevéskének tűnik. nekem aki afflockhoz van szokva, már szinte evidens hogy a sebzés=self heal. ha nem 100% hp/manán végzek egy mob packkal úgy érzem valamit rosszul csináltam.
invasionben próbáltam a vengeance dh-t és ott az tetszett leginkább, hogy harc KÖZBEN is szignifikánsan tudom gyógyítani magam, és nem függ a mobok halálától.

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



ent666 írta: marksman vagyok teknős pettel tank talenten (sőt, most hogy belegondolok, mióta átváltottam a teknősre egyszer sem halt meg, csak előtte a skorpió)

Nekem meggyőződésem, hogy sokan szimplán nem talentelik át a petjüket Tenacityre. Én egy worggal szintezgettem (BM), még csak nem is tank pettel, szimplán tank talentezéssel, és egyszer sem halt meg, pedig eliteket is betámadtam. Mend pet cooldownra, ha meg épp meghalna a pet, akkor Exhilariation (BM petnél 100%-ot gyógyít a peten) és kész, zéró problémám volt vele.



Ez igy eddig ok. Ha valaki bena x classal akkor hiaba kene neki elol lenni nem fog. Viszont az nem igaz, hogy mindenkinek azonos gearben azonos tudassal azonos a dmge. Mert ez egyszeruen nincs igy. Mindig van ami elorebb lesz mint az atlag es mindig lesz ami le lesz maradva mint a borravalo. Persze nyilvan van egy nagy atlag mert nem mindenki gep es el is lehet baszni, de idealis esetben nem a skill dont. Mondjuk igaz nem raideltem honapokat, de ezt lattam ott is meg most is. :( De jo lenne ha most ebben a contentben jo lenne ha mashogy lenne, de jelenleg magenel is latom, hogy froston fele annyi, arcanenel meg jo 20%al kevesebb dmgem lenne. Ez se a skillen mulik ugy gondolom hanem egyszeruen ilyen a class most. Ahogy joideig a fire volt teljesen haszontalan.



és vajon mikor lehet majd repülni?
mert értem én, hogy így jobban átérezzük a tájat, meg a felfedezés öröme, meg tököm, de amikor hegyeket kell megkerülni ahhoz, hogy egy légvonalban fél percre lévő zónához juss, az not funny

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Addig is, amíg behozzák, érdemes elkezdeni készülni rá, pár apróság kell hozzá:
- Broken Isles Explorer acsi
- Loremaster of legion acsi
- Revered a 6 broken isles frakcióval
- 100 különböző world quest megcsinálása
- Befejezett class hall küldetéssor

Ez a Step 1 (Broken Isles Pathfinder - Step 1) :-D



ez csak tipp, vagy már olvasható az acsiknál?

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Ott van az acsiknál a Step1, extra mount speedet ad, ha máris megcsinálod.



mintha nem lenne elég grindelni való :)

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Ja, igen, még egy adalék a classok közötti különbségekre... Violet Hold első nagyboss, a bogár, 20 másodpercenként eltol a tankra egy brutálist karmolás, ami ráadásul felezi a bejövő healinget egy időre. A hivatalos jótanács, hogy használj active mitigation képességet.

Csak épp a blood DK-nak az nincs :-D Selfhealből és az extra healekből tankol - amiket ugye felez is a bogár :-D Ha ez nem lenne elegendő, kis szirszar kisbogarakat is idéz, amik mérget köpködnek mindenkire, beleértve a tankot, ami alapból nem sebez sokat, csak éppen eszegeti le folyamatosan a bone shield charge-okat.

Az eredmény: már heroicban is alig-alig tudja DK tankolni ezt a bosst, csak nagyon top healerrel.

Amúgy, ha már insták - nem tudom, ki mennyit próbálgatott, de szerintem nagyon jók lettek mind. A Vault of Wardens különösen, de a Maw of Souls is isten szerintem.



Maw of Souls +1111

God of War jut mindig eszembe. :D Plusz ebben a legkevesebb a trash.



+1
Nekem is a wardens meg a maw a kedvencem. Az utobbit letoltuk ma mythicen. Hat igaz en minden bossba belehaltam mert epp fogyatekos voltam a jatekhoz, de meg igy is lement. Oszinten azolva azt hittem azert kicsit nagyobb kihivas lesz. Siman ugy erzosik mint ha most ez lenne a heroic es a heroic a normal. :) Kivancsi leszek majd a wardens milyen lesz mythicen. Mindenesetre ez a ket insta magasan a leghangulatosabb az osszes kozul.



elérhető a fentebb linkelt legion companion app
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.blizzard.wowcompanion

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Arcway meg a másik mythic only Suramar dungeont probaltatok már?



Ahhoz elvileg kene a revered a nightfallennel. Az meg meg eleg messze van.



Ez jó hír viszont. :) Mármint, hogy nem nyújtják egyiket se ezüst tálcán.



az első toy aminek végre hasznát veszem (najó a második a lootarang után, amit itt persze nem lehet használni) és erre fossá nerfelik :S

(Hotfix in testing) Rocfeather Skyhorn Kite: cooldown raised to 15 minutes (was 2 minutes). Shared cooldown raised to 3 minutes.

15 perc? ezek normálisak, akkor legyen inkább 5 perc, de az is nagyon nagyon max (3 lenne a kompromisszum szerintem)
most akkor megint hordhatok magamnál egy rahedli goblin kiteot?

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



b+, ez azért tényleg szopatás... 15 kurva perc?!?!?! Miközben csak broken island-on megy, és pl a fetish-elfek kapnak ingyé' végtelen ideig, CD nélkül....



Megvettem hétfőn. Elkezdtem játszani gyakorlatilag nulláról.
Demonhuntert mára húztam fel 110re. Most csinálom a küldetéseket Suramaron.
Nagyon fasza szerintem. DH annyira jó, hogy nincs is kedvem a rugót felhúzni. A területek nagyon szépek. Talán Azsuna tetszik a legkevésbé.



Meg a druidok is kapnak moonkin formban repülést, flappy bird után szabadon :D (mostmar lehet minden specben megfelelő talenttel).

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!