Szeptember 9-én vált élesbe a lassan már 2 éve fizetős alfa alatt kupálódó TOXIKK, mely az aranykor hangulatát kívánja visszahozni. Nem csupán külsőleg, hanem mechanikailag egyaránt, amit az UT 2k4-t idéző mozgás remekül szemléltet, és az alanti videó egyben demonstrál.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=xjVmUhmnvVU
A kihalt szerverek ne tántorítsanak senkit el, ugyanis a fizetős verzió mellett lesz lehetőség ingyenesen is kipróbálni a játékot.
További infók a hivatalos honlapon és a stúdió YouTube-csatornáján találhatók.
a mozgasmechanika egeszen tetszetos es egyszeruen kezelhetoen nez ki. Azert a klasszikus jumppadok konnyebbek hasznalhatok mint a "felcsuszdak" itt.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
ideje lesz akkor nekem is leporolni és visszakukkantani hogy mi változott mióta legutóbb
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Ahogy látom, annyira UT, hogy a Deck 16 benne is van. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A dodge-ig meg a double jumpig oké vagyok, de ezek a falakon össze-vissza pattogások nekem már magasak. Öreg vagyok én már ehhez.
Egy éve belenéztem a Warsow oktatóvideóiba, hogy ugyan mit kell egy FPS mozgásán megtanulni. Hát, minden tiszteletem, akiknek van türelme ezeket elsajátítani és élesben skillből használni. Én inkább keresek egy TBS játékot. :)
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
akkor a new unreal tournamentet meg se nézd.
ott is külön tornaóra van, hogy ha így becsúszol aztán dodgeolsz fel a slopeon, és lősz egy minigun alternatívot arról tudsz jumpolni és már fent is vagy...
ez már a mai red bullon élő 15 éveseknek készül
az én értelmem a dodge-ig és double jumpig terjed, ehhez viszont közelebb van a toxikk
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
A Warsow technikailag is a Quake motorjából indult ki, és gyakorlatban is rengeteg ötletet merített a klasszikustól - helyenként már-már egy az egybeni imitálásba fordulva -, így az ottani szabályok, mozgás kevésbé fog idegenen hatni a Quake ismerőinek. A Toxikk ezért is volt fenn a radarom egy ideje, mert nem a Quaket látszik szolgaian másolni. A Shootmaniába is ugyanezen ok végett raktam bele vagy száz órát, mert kellően újat tudott nyújtani a klasszikusokhoz képest.
A játéktudásbeli különbségek meg úgyis a játékmódoktól és a szerverek számától fog függeni, szóval a gyakorlást igénylő akrobatikázás nem feltétlen a normát takarja, kéne elrettentsen. A rozsdás öreguras jelzőt ettől még nem kívánom elvitatni senkitől. ;)