Jelenlegi hely

Ki milyen videojátékkal játszott a héten?

Utolsó bejegyzés


Tervben van, bár az gondolom annyira nem tér el a PC-stől, mint a PoP első része. Tegnap majdnem bele is kezdtem, de egy kicsit szeretnék regenerálódni előtte.

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



A SNES-es PoP2-nek nehogy nekiállj, az egy soha ki nem adott, befejezetlen borzalom. Az oridzsinál PC-sre értettem.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ja, az már megvolt párszor. Nem hiszem, hogy egy hamar szeretném ismételni.

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



8bit hordes
rwurl=http://cds.z7m3f2f8.hwcdn.net/web_assets/8bithordes/8b10.jpg
elvileg aranyos lenne ez a voxel(?) grafika, és a Warcraft 1-ben is lenne fantázia modern irányítással (mert hogy ez kb. azt koppintja), de nem jön be. Olyan mintha nem lenne készen. A grafika bugzik, az irányítás döcög, a kampány nemhogy a Warcraft egy (tehát egy 1994-es, bárha legendás játék), de a Kingdom Rush lába nyomába sem ér... (nem alázni akarom, kedvenc a KR :-) ) De OK, értem, 15 dodóért nem is várhat csodát az ember.



Rise of the Tomb Raider

Valami Nvidia promóciónak hála eléggé nyomott áron jutottam hozzá még hónapokkal ezelőtt, de éppen csak belenéztem az elejébe. Talán el is feledkeztem volna róla, ha nem jönnek folyamatosan hozzá a patchek, az egyikben rendes DX12 támogatással. Azt azért megnéztem, és igencsak meglepődtem a teljesítmény javulásán. Úgyhogy miután lejárt a SW:TOR előfizetésem, át is nyergeltem rá.

Jabba a beszámolójában lényegében mindent leírt, sokat hozzátenni nem tudok. Mindenképpen a jelenlegi AAA felhozatal élmezőnyében van, grafikailag és technológiailag is a maximumot nyújtja, amit ma ember videójátéktól ebben a műfajban elvárhat. Ehhez képest a történet és a karakterek rendkívül sablonosak, kár is a szót vesztegetni rájuk. Kicsit furcsállom, hogy bár 100%-ban felfedeztem és lootoltam mindent, és menet közben folyamatosan ritkítottam a vadállományt, valahogy mégse lett meg az összes skill és fegyverfejlesztés. Itt azért nem arról van szó, mint amikor egy RPG-ben az ember csak egy ágat fejleszt, a többit meg hanyagolja, nehogy két szék között a pad alá essen, inkább valahogy olyan érzésem volt, hogy a 32 órás végigjátszásomat szerették volna még értelmetlen grindeléssel kb. 40 fölé vinni a dizájnerek. Hát a nagy túrót.

Összességében egy végigjátszást abszolút megér, le a kalappal a művészek és a programozók előtt.

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Dying Light

Tegnap felmarkoltuk akcióban egy kis kooperatív mókához. Pár óra után a parkour tök jó benne, meg a zombikerülősebb mechanika, de amikor egy óráig kell szurkálnod csavarhúzóval fejbe az élő embert is, hogy a végén mégis egy robbantással nyírd ki (mert amúgy ki kell), az nagyon gáz. Értem én, hogy veszélyessé kell tenni a játékot, de ez baromság. Persze levettem nightmare-ről, mert ennek nincs értelme, de hardon is operál ezzel. Amúgy a konfrontációt kerülve nem rossz, csak ez a diablós HP-lekapirgálás egy első személyű nézetű modern játékban kicsinál.

Persze éppen a mássága miatt is bejövős, és mire nem lesz elég, gondolom, már megy a szaftolás is, és jönnek a Followingban behozott járművek is. Maga a sztori viszont sokkal érdektelenebb a Dead Islandénél vagy a Boredlands 2-jénél, pedig a Techland zombitémában nem ebben domborított eddig. Szerencsére így most sem vártam ezt el.

Nem ez a csúcs, de elég pofás amúgy, de cserébe már ez is a nyakára tud hágni egy i5-nek.

Sors bona, nihil aliud.



Az érdektelenséggel a játék saját narratívája iránti viszonyra utalsz, vagy a ti, mint játékosok érzésére? A hozott példáid kavarnak meg leginkább, mert ránk egyik játék narratívája sem hatott túl motiválóan, továbbá a játék is borzasztó szabad kezet adott a számtalan mellékküldetésével és nyitott világával együttesen.



Javaslom, hogy csavarhúzó helyett próbálkozz meg valamilyen fegyver használatával. Meglepő lesz a különbség a zombiirtás hatékonysága terén.

Non serviam



Technomancer
Még csak most kezdek bele, így még csak első benyomások:
-Jól néz ki
-Maradt a többi Spiders játékból megszokott rendszer
-Aki kitalálta hogy ugyanazzal a gombbal kell felvenni az ellenfél által dobott lootot (nincs következménye) mint amivel kivégezni és kiszívni a vérét (súlyos negatív hírnév) , az nem sokat ggondolkodott...
Edit: basszus, állati nehezek a harcok... Az átlag trash simán kicsinál. Azt kell játszanom, hogy ha lenyomok egyet a csoport mobból, elszaladok, kimentem, és úgy folytatom...


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

A többiben néha majdnem kíváncsi voltam néha, hogy mi történik, leszámítva az anyázást, hogy miért pofáznak bele a játékunkba, illetve a saját dumákba :) Itt egyszerűen már uncsi, hogy bedobnak az elején beépített titkos hősnek küzdeni a vírus ellen. Nyilván már sokadik zombis játék, de az is része a dolognak, hogy ennyire nem sikerült érdekesen felütniük. A Dead Island kezdeti CS-kategóriás hatásvadászata felcsigázóbb volt.

Még egyelőre sehol sem tart a sztori, szóval bármi lehet még belőle, csak nyomatékosítani akartam, hogy hú, itt még annyira sem érdekel a cselekmény, mint a Dead Islandben! Mondjuk akármennyire is maximum guilty pleasure volt a történet, a Ryder White-ot érdekes volt mellé tenni.

@Reaper

Nem zombiról volt szó, de sikerült már belefutni abból is randomba, akit mégis egy évig kellett ütni. Másokat sokkal hamarabb sikerült kivégezni. (És igen, tisztában vagyok a fegyverek kopásával, javíthatóságával.)

A játék elején még nagy arzenál nincs, de police baton egyelőre elég jónak számít.

Mondjuk én mindig is elleneztem a gigászi HP-t, legalábbis kivételes esetekben nézem el. Itt zavar. A játék még ettől jó az ugrabugrával kombinálva, és később nyilván lesz katana meg minden egyéb itt is.

Sors bona, nihil aliud.



bedobnak az elején beépített titkos hősnek küzdeni a vírus ellen

Ugh, ez leírva sem hangzik túl jól. A bohóckodó stílusú Borderlandsnek, és a Dead Islandnek is erőssége volt, hogy nem vették túl komolyan magukat. Sőt, a Dead Island közönséges karakterjellemei kifejezetten egy síkon mozogtak a játékosok viselkedésével - akik gyakorlatilag össze-vissza rohangáltak, ökörködtek egy zombiapokalipszis kellős közepén -, ezzel is fokozva a helyzet komikumát. Az igazi B-filmes, melodramatikus átvezetők az utolsó fejezetekre pedig teljesen önparódiába fordultak, így a kezdeti frusztrációk ellenben kifejezetten hozzáadtak az élményhez.



Technomancer

basszus, állati nehezek a harcok... Az átlag trash simán kicsinál. Azt kell játszanom, hogy ha lenyomok egyet a csoport mobból, elszaladok, kimentem, és úgy folytatom...

Akkor ez is magán hordozza a Spiders játékok - és sok más ARPG - sajátosságait: elején vért izzadsz, később darálsz. A Mars: War Logs első helyszínén, azon az ominózus orvtámadásnál a legaljasabb technikák köbgyökére kényszerültem. Az Of Orcs and Menben csak néhány összecsapás izzasztott meg, egyesek nagyon, de ez a Cyanide-os co-produkció több szempontból is nagyságrendekkel jobban tetszett.



rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=BKhcFQm9iss

persze nem jatszottam vele mert nincs 3 baratom aki elbaszna egy ilyenre 16 eurot :D

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



Harvy666 írta:
persze nem jatszottam vele mert nincs 3 baratom

FTFY

Non serviam



Pedig van 3
Ha az interneten megismert, soha nem látottak annak számítanak :D

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



Ez nagyon jópofának tűnik!

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.


Tno képe
Tno

Én pl. hajlandó vagyok utálni is téged, ha ez segít.

Monas apó legyintett. Két kézzel is.



Bioshock Collection PC

Hogy tudja egy kiadó egy ingyenes ápdéttel elérni azt, hogy az ajándék ló ellenére végül mégis a sátán fattyaként tekints rá? Természetesen úgy, hogy kurvára elbassza. :D

Én ezt nem értem, de úgy egyáltalán nem: remekül van dokumentálva az eredeti játék borzalmas PC portjának összes hibája, és igazán nem kellett volna megerőltetniük magukat a fejlesztőknek ahhoz, hogy ezeket kijavítgassák. Gyalázatosan rossz egeres irányítás, kissé elcseszett textúrabetöltés, apró szaggatások és egy olyan FOV jellemzi az eredeti verziót, ami annyira használhatatlan, hogy a középkorban minden bizonnyal akasztottak volna érte.

Mindezekből sikerült egy dolgot, a FOVot kijavítani, de azt sem a legideálisabb, slideres megoldással, hanem egy "expanded fov" opcióval, ami felnyomja a FOV-ot olyan 90-100 körülire és csókolom... ja, és a Bioshock 2 még ezt sem kapta meg, szóval az marad játszhatatlan, amíg nem kap olyan fanmade megoldást, mint az eredeti verziója. A legviccesebb, hogy a fennmaradó problémák nagy részét egy kis tököléssel és ini szarakodással ki lehet javítani (pl. az egér-ézékenység normális szintjéhez konkrétan 10 sort kell átírni az iniben), viszont vannak olyan dolgok, amik a régi verzióban működtek, most viszont bugokhoz vezet a használatuk. Pl. alapból csak FXAA van a játékban, ami ráadásul elég ronda is, az MSAA viszont működik a driver beállításokból ugyanúgy, mint régen... csak most kinyírja az árnyékokat valamiért, szóval normális "AA-hoz" a DSR után kell nyúlni. A mouse lag kikapcsolása is grafikai hibákhoz vezet, szóval együtt kell élni vele.

Egyébként a remaster maga tetszik, mert elég szép felújítást kapott a játék: a HUD és az UI szép HD, a falakon lógó képek és festmények is tűélesek, néhány textúra is szebb lett, néhány fényeffekt kellemesebb hatású, a fizikai interakciók 60fps-ben folynak le a képernyőről (egy kicsit több is van belőlük, mint régen: mogó növényzet, lobogó szövetanyagok itt-ott, mint az Infinite-ben), a teljesítmény meg maradt remek. Remélem, peccselik a problémákat, a második rész meg megkapja a hiányzó fov beállítást, mert mindkét játék jobb portot érdemel.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Ja, mi is kiröhögtük a Dead Islandet és a karaktereit, itt meg csak onnan tudom, hogy hogy nézek, ha ránézek a haverre. Egyelőre karót nyeltebb az élmény, de a legutolsó kommentem óta csak két óra ment bele, még mindig az elején vagyunk. (Rontja a hangulatot a nehézségi szint is, mert így azon is vitatkozni kell, még a végén single lesz belőle :)

Sors bona, nihil aliud.



Bioshock 1 Remastered folyt.

Ha crashel a játék, akkor minden beállításod megy vissza defaultra, a nehézséget meg visszarakja mediumra mentéstől függetlenül (valószínűleg a survivor achievementem ugrott is ezzel, de szerencsére pont az a típus vagyok, aki az achikra magasról szarik). :DDD Gondolom az ini fájlok read-onlyba rakása megoldja majd ezt a gondot, de mennyire ciki már.

Egy helyen meg megjelent néhány oda nem illő piros négyzet, mert mi a faszért ne?
rwurl=http://i.imgur.com/m9jX2SU.jpg
Egy bugot azért kijavítottak az eredetiből: Neptune's Bounty-ban már nem lehet eggyel több little sistert lootolni, mint amennyit egyébként a játék engedne... kár, hogy ehelyett van rengeteg új szar, pl. hogy az audio logok néha be tudnak akadni, mintha valami régi bakelitlemezt hallgatnál szar lejátszón. :D 2K, én a Mafia 3-at már csak akciósan veszem meg day1 helyett, gratulálok. :D

A survivor nehézség egyébként meglehetősen tetszetős: jócskán megvágja a speckó lőszerek mennyiségét, szóval ráerősít a játék "gazdálkodj okosan" részére. Az egyedüli hátrány, hogy a Rosie típusú big daddyk nagyon kemény ellenfelek így, ami egy picit körülményesebbé teszi a játékot, mert tényleg csak akkor érdemes nekikmenni, ha jócskán fel vagy tankolva medkitből, eve-ből és speckó lőszerből, na meg párszor le is fotóztad őket.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Zaxx írta: Ha crashel a játék, akkor minden beállításod megy vissza defaultra, a nehézséget meg visszarakja mediumra mentéstől függetlenül

Akkor lehet mégis hardon indítottam.. :D Bár nekem nem vót crash (hacsak a return to windows nem tolt egyet 'titokban'), de akkor is utólag csodálkozva néztem, hogy medium a nehézség, mert tutira emlékeztem, hogy nem azon indítottam..

Zaxx írta: Egy bugot azért kijavítottak az eredetiből: Neptune's Bounty-ban már nem lehet eggyel több little sistert lootolni, mint amennyit egyébként a játék engedne...

Ebben te biztos vagy? Nekem sikerült négyet lenyomnom ott, és elvileg csak három van. Tolhatok róla screenshotot, mert jelzi a pause screenen mind a négyet..



Attack on titan: wings of freedom

Sajnos japó barátaink kihagyták a 16:10 támogatást (persze, én is minek vettem ilyen monitort) szóval csak 720pben élvezhetem a játékot, de ezt leszámítva szerintem az egyik legjobb "pókemberezős" játék a Spiderman 2 óta, nyilván nem árt ha az ember ismeri az animet is

Annyi probléma van még vele hogy az utolsó pár küldetéshez fos, 12 egy tucat küldiket kell grindolni.

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



Bár nekem nem vót crash

Kb. 10 óra alatt nekem is csak egy, de a Steam fórumon van, akinek 20 percenként kifagy, szóval valamit biztosan nincs rendjén, elméletileg a quicksave bugos kicsit.

Nekem sikerült négyet lenyomnom ott

Akkor mégsem jött össze a bugfix. :D Pedig tökre biztos voltam a dolgomban, mert én eddig akárhányszor nyomtam az eredetit, mindig négy sister volt három helyett, most viszont akármerre kolbászoltam, nem találtam a negyediket, pedig direkt követtem a big daddyket, hátha.

Valamennyire bíztató egyébként, hogy a SteamDB alapján készül a peccs, csak legyen meg gyorsan, a Bio2-be meg hozzák be azt a fov fícsört, mert nevetséges nélküle.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Everspace

Nos, egyelőre nem éri meg az árát, közel sem. De még a 22 eurós akciós árat sem.
El lehet vele bohóckodni, meg tényleg szép, és ahhoz képest viszonylag bugmentes is, de jelen formájában totálisan játszhatatlan/élvezhetetlen hosszú távon (ez 3 órát jelent max).

Ugyanis teljesen inbalanced, és csak a mázlifaktorról szól. Elmondom mi történik a játékban:

"Megszületsz" egy pici kis alapvadászban (egyébként a teljesben is _CSAK_ három vezethető űrhajó lesz), két alapfegyverrel, 20 alaprakétával és 2 szkennerrel. Semmivel sem érdemes spórolni, ugyanis bármelyik (értsd akár a legelsőben is) rendszerben simán betámadhat egyszerre 5-6+ vadász, és akkor game over. Egy szektor 4-5 rendszerből áll, és amennyire láttam csak előrefele lehet menni, ez is fura, miért nem lehet vissza menni, elvégre a nehézség totál random, és az ellen sem fogy ki soha.

Na mindegy szóval tegyük fel, hogy helyretetted a renitenseket az első rendszerben, és találtál pár alapanyagot is. Sokáig nem érdemes lődörögni, mert hamar betalál valami fincsi kompánia és ismét game over. Szóval 15-20 perc után ugrás a következő rendszerbe.

Ha ismét mázlid volt, és viszonylag kevés ellenbe futottál bele, akkor érdemes ellőni egy szkennert, és körbelootolni. Ha van comm station, akkor azt közelről be lehet hackelni, és akkor ingyen felderíti a terepet. 15-20 perc után ismét ugrás javasolt. A körbeszaglászást is módjával érdemes csinálni, mert ha egy rendszerben 5+ okkar vagy g&b (utóbbiak elvileg szövetségesek, gyakorlatilag inkább azt mondanám, aki megtámadja őket, arra visszalőnek) vadászt kiszedünk, akkor hamar egy ellenséges csatahajó lesz a jutalmunk... Ha a szkennelés után pedig esetleg valami semleges (sárga) bázison/hajón mutat konténert, na azt NE bántsuk, mert megorrolnak érte.

És ennyi. Ezt lehet addig folytatni, amíg bele nem szaladsz valami olyasmibe, amivel nem tudsz mit kezdeni és game over. Az a baj, hogy nem jutalmaz eléggé a játék (pontosabban egyáltalán) - hiába irtasz végig egy szektort és lootolsz ki mindent, ha az elhasznált cuccokat sem bírod visszakraftolni, és akkor fejlesztésről még szó sem volt. A szektor utolsó rendszerében általában van egy jump gate, ami ingyenesen következő szektorba visz (egyébként üzemanyag kell az ugráshoz).

Kilencszer futottam neki a játéknak, volt amikor már az 2. rendszerben mk2 fegyókat találtam (amik annyival nem jobbak, mint várnád), és volt hogy mindent végigporszívózva is letolt gatyával érkeztem a kettes szektor elejére. A hármasig eddig nem jutottam el, mert idővel advanced vadászok jönnek, amik ellen esélyünk sincs.

Lootolást gyakorlatilag megölték azzal, hogy a talált fegyverek/cuccok szinte semmivel sem jobbak (már ha egyáltalán találsz), és a sok ore meg fuel és crystal alapanyaggal sem mész gyakorlatilag semmire. Igen, ha van trade hajó eladhatod, de minek, mivel max 4-5 féle alapanyagot cserélnek arra, amire ők gondolják. Tipikusan X haszontalan cuccot elcserélheted Y haszontalanra.

Jó ha nem adjuk el, akkor kraftoljunk, fejlesztheted a fegyvereket (+1-2% sok-sok és ritka cuccért - na ez nem lesz már most megmondom), vagy elhasználható cuccokat, amik szintén túl drágák. Azt hiszem elég annyit mondanom, hogy 3 óra játék alatt jött össze EGY szkenner kraftolásához szükséges alapanyag.

Szóval úgy néz ki lekváros a bukta. Sajnos. Ja igen, a zene katasztrofálisan rossz lett, totál nem illik ide. Remélhetőleg később jobb lesz, elvileg jövőre megjelenik, és a fejlesztők ígérnek történetet is. Hát majd meglátjuk. Később még azért előveszem, és esetleg rittyenthetek cikket is róla, de szerintem egyelőre inkább a szóra sem érdemes kategória.



Nem játszottam vele (még) csak be akartam ide dobni a közösbe mert jónak tűnik és mivel már jó ideje megjelent a hírekbe nem akartam.
Az izlandi narráálás is jót tesz neki szerintem.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=sruev9Xl_1M
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=McJIHYXarQQ

Choose your next words with excpetional care!



hát ez valami rohadt jól néz ki



+1

Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.



Outlast 2 Demo

Najó.. A gameplay-t elnézve lehet kicsit unalmasnak tűnt, de játszva teljesen más :D Ez azért elég intenzív fél óra volt, szó se róla.. (Aki viszont nem szereti a jumpscare-t, annak csak óvatosan :) )


Tno képe
Tno

Monas apó legyintett. Két kézzel is.



gecijó, már bocsánat

ibi amentia latet

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!