Az meg röhej, hogy egy 980-on vagy egy 1080-on AA nélkül sem lehet kimaxolni a játékot 60 fps mellett.
Azt ugye tudod, hogy gyakran több éves játékokat sem lehet (még csak nem is a Cryisisról beszélek), egy csomóban vannak minden erőforrást felzabáló beállítások? Nemcsak marketing okai vannak annak (bár nyilván ez is fontos), hogy a high már gyakran mindössze a közepes szint, de az ultra jellemzően elszállós, és nem arról van szó, hogy alatta kulimász hozzá képest minden (ha már Crysis, ott a medium és a high preset között óriási volt a különbség). A konzolok szintje is jóval alatta szokott lenni.
Egyébként a nagi által is említett temporal AA tényleg létezik benne, olcsó, és egész korrekt, megkockáztatom, veri jó pár játék FXAA-ját. Szóval nem kell minden Steam review-nak vagy fórumos sírásnak látatlanban felülni. Mellesleg a játékbeli benchmark is ugyanúgy félrevezető kiindulópont, mint az átvezetők.
Ettől függetlenül a performance-szal én sem vagyok elégedett, nem találtam ideális beállítást, hogy simán folyjon a játék a tearing nélkül. Ráadásul a CPU-t is keményen zabálja.
ha jól tudom, a készítők szerint a menekültválság és a közelmúlt terrorcselekményei ihlették a háttértörténetet. A párhuzam amiről beszélsz tettenérhető valóban, de a hivatalos verzió emez, a játék világa pedig mindkettőtől markánsan különbözik.
Barthes óta a szerző halott, szóval a mű élvezete, értelmezése szempontjából lényegtelen a készítői szándék. Sőt, a PR rizsa sokszor az, hogy "semmi politikai üzenetet nem tartalmaz az egyébként aktuálhelyzetet tükröző és eredendően politikai témákat feldolgozó játékunk..."
A Mankind Divided írója amúgy a következőt nyilatkozta:
It must be tricky. This game seems to be trying to reference and reflect a number of real-world issues -- I'm thinking of apartheid, the Black Lives Matter movement, and the like. These are emotionally-charged subjects; how do you handle that?
[...]
This game is about many, many different subjects, one of which of course is terrorism and terrorist attacks. And I tell this story that, we'd been working on this -- we started this game right after Human Revolution. So long before so many of the news stories that you now hear almost every day came out.
And we'd been working on the train station explosion for years, when all of a sudden the Paris attacks occurred. And that weekend, when the Paris attacks occurred, I just had a moment of like, "Oh my god, are we really doing justice? Are we handling this the right way?"
Because we think we're experiencing it, but we're not sure. And it does give you those moments of pause. Where you're like, "We need to double-check. We need to go back. We need to make sure we're handling this with as much sensitivity as we possibly can, but still be true to what we're trying to do."
So that's kind of a philosophy that we try to instill. And I think the core team has that belief themselves. But we're also there to provide each other with checks and balances.
Az erőforrást felzabáló beállítás az nekem olyan, mint pl. a Doom-ban a nightmare beállítás: megkapod a lehető legjobb képminőséget, de a különbség elhanyagolható a jóval "olcsóbb" ultrához képest. Kb. ez a kategória volt a DX11 fícsör az Arkham City-ben is annak idején: ha van hozzá vasad, felnyomhatod, és megkapod az akkor brutális rendszerigényú HBAO+-t, ha viszont kinyomod, tükörsimán fut a játék gyengébb konfigon is.
Szóval nem feltétlenül akarom én kimaxolni, de jó az, ha nem kell 1 órát zsonglőrködni a beállításokkal, mire úgy fut a játék, ahogyan szeretném (és elmondásod alapján a MD-ben ezt annyira nem is lehet megoldani).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A reális beállítások megtaláláshoz itt is elég 5 perc, inkább az a baj, hogy valóban ott sem teljes a siker. Vagy szabadjára engedem a framerate-et, vagy a framepacing nem stimmel, vagy tearingel. Persze az átlag azt hinné, hogy az én beállításaimmal laza 60 fp-sel játszik, és vagánykodna vele YouTube-on, én viszont tudom, hogy ez nem az igazi, amit megszoktam. Majd még állítgatok rajta.
Az egyébként itt is jellemző, hogy a high textúrákig belefér a 3GB-ba, a very high-ra meg mondja is, hogy 4 kell neki, de valójában már inkább 5 körül zabál. Tehát megint nem számít, hogy a 970 csak 3,5 GB, és nem 4.
Valaki szereti a The Mars Volta-t a készítők közül. :D Prága tele van jobbnál jobb dolgokkal. Már találtam Human Revolution dobozt is pl... :D
rwurl=http://i.imgur.com/t2ZKIBR.jpg
The Deus Ex: Mankind Divided OST is coming September 30th! Our composers are currently creating new arrangements to make it the best possible listening experience.
Miért ilyen nehéz megoldani a tükröket a modern engine-eknek? Az új Doomban is inkább betörték a Doom 3-as mellékhelyiségcameóét (és a törött darabkák sem tükröztek), semhogy normálisan leprogramozták volna azt, ami már a D3-ban is működött – ezt az egyik legszánalmasabb dologként éltem meg idén a videojátékos világban.
Szerintem - és ez csak egy elmélet - nem a tükör technikai megvalósításával van a baj, hanem azzal, hogy nem akarják neked szarul animálva megmutatni a karaktert. Általában ha egy FPS-ben tükörbe nézel, elég hülye látvány fogad a béna mozgás miatt.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egy: oldják meg!
Kettő: az a bizonyos Doom-tükörmaradvány nem sokat mutatott volna belőlünk, csak töredékeket, de mégiscsak látni lehetett volna valamit, ahelyett, hogy Spectre-hibridként kanonizálja Doomguyt az új wikiben. :P
Az elméletben csak az nem stimmel, hogy emlékeim szerint a Deus Ex előző része is úgy volt FPS, hogy közben egy rakat animációt külső nézetből láttál - tehát kidolgozták azokat.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Na meg is találtam a gamebreaking bug-ot! YAAAY. A végén nem tudok két mellékküldetést megcsinálni mert amint használnám a metrot a töltőképernyőn kifagy a játék. :D Tök mind1 mit csinálok, honnan próbálok menni, milyen beállítással. Nem tölt be. Szóval így a kurva életben. Néztem steam forumon első nap óta rengetegen panaszkodnak rá szóval nem én vagyok az egyetlen. Úgyhogy most akkor parkolópályára is kerül. Nagyon örülök.... :(
Dev komment szerint talán a héten lesz fix. Kíváncsi leszek...
Hey everyone, thanks for providing details on this issue.
Our team has been able to find a fix, which is currently going through QA.
We are targeting early next week (week of Aug 29) for the release of the next patch including this fix.
We apologize for the inconvenience and thank you all for your patience and support!
NightBagoly írta: Az elméletben csak az nem stimmel, hogy emlékeim szerint a Deus Ex előző része is úgy volt FPS, hogy közben egy rakat animációt külső nézetből láttál - tehát kidolgozták azokat.
Igen, de a tükörből attól még nézhet ki hülyén a sima álldogálás-mászkálás. Ilyenkor mindig az jut eszembe, amikor a Doom 3 elején bementem az ikonikus klotyóba, majd nézhettem, ahogyan Doomguy két öklét felemelve készül fel az önmagával való bokszolásra. :D Az ilyenek miatt nekem nem hiányzik a dolog, és szvsz a fejlesztőknek sem, mert milyen ciki már az, hogy milliókat költesz a frankó animációidra meg arra, hogy FPS nézetből a lehető legjobban nézzen ki minden fegyvermodell, hogy aztán a frankó beállításokat (meg az immersiont) elcsessze egy hülye tükör. :D
Valószínűleg pont ezért is problémás a dolog: a tükörben lévő képnek pontosan követnie kell azt, ahogyan a karakter keze áll / tartja a fegyvert, csak külső nézetből ez valószínűleg fosul fog kinézni.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Jóval a menekültválság előtt írták a játékot.
Ezek az aktuálpolitikai állástól függetlenül alaptémák a cyberpunkban.
ibi amentia latet
Azt ugye tudod, hogy gyakran több éves játékokat sem lehet (még csak nem is a Cryisisról beszélek), egy csomóban vannak minden erőforrást felzabáló beállítások? Nemcsak marketing okai vannak annak (bár nyilván ez is fontos), hogy a high már gyakran mindössze a közepes szint, de az ultra jellemzően elszállós, és nem arról van szó, hogy alatta kulimász hozzá képest minden (ha már Crysis, ott a medium és a high preset között óriási volt a különbség). A konzolok szintje is jóval alatta szokott lenni.
Egyébként a nagi által is említett temporal AA tényleg létezik benne, olcsó, és egész korrekt, megkockáztatom, veri jó pár játék FXAA-ját. Szóval nem kell minden Steam review-nak vagy fórumos sírásnak látatlanban felülni. Mellesleg a játékbeli benchmark is ugyanúgy félrevezető kiindulópont, mint az átvezetők.
Ettől függetlenül a performance-szal én sem vagyok elégedett, nem találtam ideális beállítást, hogy simán folyjon a játék a tearing nélkül. Ráadásul a CPU-t is keményen zabálja.
Sors bona, nihil aliud.
Vettél menet közben új videókártyát, vagy még a régivel nyüstölöd?
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Lol, felvett tárgyakat továbbra is elhet használni pajzsként :DDDD
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=jGFzti-iMa8&feature=em-uploademail
...ééés ha túl közel vagy, akkor se :D
Vettem, és valóban menet közben, mert day 1-kor még az előzővel próbáltam, csak másnap jött csak az új.
Sors bona, nihil aliud.
'oszt milyent vettél? :D
"Fight steel Die honor"
"I eat resistance for breakfast"
Mr. Conan
Barthes óta a szerző halott, szóval a mű élvezete, értelmezése szempontjából lényegtelen a készítői szándék. Sőt, a PR rizsa sokszor az, hogy "semmi politikai üzenetet nem tartalmaz az egyébként aktuálhelyzetet tükröző és eredendően politikai témákat feldolgozó játékunk..."
A Mankind Divided írója amúgy a következőt nyilatkozta:
http://www.gamasutra.com/view/news/279546/Writing_Deus_Ex_Mankind_Divide...
Az erőforrást felzabáló beállítás az nekem olyan, mint pl. a Doom-ban a nightmare beállítás: megkapod a lehető legjobb képminőséget, de a különbség elhanyagolható a jóval "olcsóbb" ultrához képest. Kb. ez a kategória volt a DX11 fícsör az Arkham City-ben is annak idején: ha van hozzá vasad, felnyomhatod, és megkapod az akkor brutális rendszerigényú HBAO+-t, ha viszont kinyomod, tükörsimán fut a játék gyengébb konfigon is.
Szóval nem feltétlenül akarom én kimaxolni, de jó az, ha nem kell 1 órát zsonglőrködni a beállításokkal, mire úgy fut a játék, ahogyan szeretném (és elmondásod alapján a MD-ben ezt annyira nem is lehet megoldani).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A reális beállítások megtaláláshoz itt is elég 5 perc, inkább az a baj, hogy valóban ott sem teljes a siker. Vagy szabadjára engedem a framerate-et, vagy a framepacing nem stimmel, vagy tearingel. Persze az átlag azt hinné, hogy az én beállításaimmal laza 60 fp-sel játszik, és vagánykodna vele YouTube-on, én viszont tudom, hogy ez nem az igazi, amit megszoktam. Majd még állítgatok rajta.
Az egyébként itt is jellemző, hogy a high textúrákig belefér a 3GB-ba, a very high-ra meg mondja is, hogy 4 kell neki, de valójában már inkább 5 körül zabál. Tehát megint nem számít, hogy a 970 csak 3,5 GB, és nem 4.
Sors bona, nihil aliud.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=CSrYBDajRp0
Olyan jó, hogy ismét vannak retrospective videók a srácoktól. Hiányoztak :)
Másnál is azt csinálja hogy nem lehet felülírni meglévő mentést (illetve felül lehet de nem működik), csak letörölni és újat menteni?
Más nevében nem tudok nyilatkozni, de nálam normálisan működik.
Sors bona, nihil aliud.
szintén.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=XI07lAyc3Bs
Valaki szereti a The Mars Volta-t a készítők közül. :D Prága tele van jobbnál jobb dolgokkal. Már találtam Human Revolution dobozt is pl... :D
rwurl=http://i.imgur.com/t2ZKIBR.jpg
rwurl=https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/14079616...
Épp ma játszottam vele, és állandóan benen volt a fejemben, hogy keresni kéne rippelt soundtracket. :)
Kicsit furának találom, hogy aj éjszakai városban a pocsolyákban gyönyörűen tükröződik a város, de Jensen lakásában nem működik a tükör. :D
Azért a tükör nem annyira új feature, már a Duke Nukem 3D-ben is volt...
A mentés nekem is jól működik.
Ja és egy jó tanács: ne hagyjatok Jensen lakásában a földön cuccot (mint az előző részben), mert mire viszzajöttök, eltűnik. :(
Tango
"Lagging is a lifestyle."
A DX:HR-be meg Final Fantasy XXIX epizód plakátja volt :)
Miért ilyen nehéz megoldani a tükröket a modern engine-eknek? Az új Doomban is inkább betörték a Doom 3-as mellékhelyiségcameóét (és a törött darabkák sem tükröztek), semhogy normálisan leprogramozták volna azt, ami már a D3-ban is működött – ezt az egyik legszánalmasabb dologként éltem meg idén a videojátékos világban.
ibi amentia latet
Szerintem - és ez csak egy elmélet - nem a tükör technikai megvalósításával van a baj, hanem azzal, hogy nem akarják neked szarul animálva megmutatni a karaktert. Általában ha egy FPS-ben tükörbe nézel, elég hülye látvány fogad a béna mozgás miatt.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egy: oldják meg!
Kettő: az a bizonyos Doom-tükörmaradvány nem sokat mutatott volna belőlünk, csak töredékeket, de mégiscsak látni lehetett volna valamit, ahelyett, hogy Spectre-hibridként kanonizálja Doomguyt az új wikiben. :P
ibi amentia latet
Tekintve, hogy multija is van, ahol látni egymást, - tehát ki van dolgozva a kinézet és animáció - nem túl reális, hogy ne akarnák megmutatni.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Az elméletben csak az nem stimmel, hogy emlékeim szerint a Deus Ex előző része is úgy volt FPS, hogy közben egy rakat animációt külső nézetből láttál - tehát kidolgozták azokat.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
azonban állítólag nem mindet, és hát ezért...
rwurl=https://i.imgur.com/X6QlpAB.png
rwurl=https://i.imgur.com/X2TbNSM.jpg
Jó, hogy nem vagyok az irodában, mert ezeken hangosan felröhögtem :DDDDD
Mi a probléma? A kibertechnológia csodákra képes, az ilyen teleszkóplábak már meg se emelik az ember fél szemöldökét.
Ezt juttatta eszembe.
Az engine-technológia csodái!
ibi amentia latet
http://kotaku.com/firewatch-in-third-person-is-messed-up-1758613845
Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr
Na meg is találtam a gamebreaking bug-ot! YAAAY. A végén nem tudok két mellékküldetést megcsinálni mert amint használnám a metrot a töltőképernyőn kifagy a játék. :D Tök mind1 mit csinálok, honnan próbálok menni, milyen beállítással. Nem tölt be. Szóval így a kurva életben. Néztem steam forumon első nap óta rengetegen panaszkodnak rá szóval nem én vagyok az egyetlen. Úgyhogy most akkor parkolópályára is kerül. Nagyon örülök.... :(
Dev komment szerint talán a héten lesz fix. Kíváncsi leszek...
Igen, de a tükörből attól még nézhet ki hülyén a sima álldogálás-mászkálás. Ilyenkor mindig az jut eszembe, amikor a Doom 3 elején bementem az ikonikus klotyóba, majd nézhettem, ahogyan Doomguy két öklét felemelve készül fel az önmagával való bokszolásra. :D Az ilyenek miatt nekem nem hiányzik a dolog, és szvsz a fejlesztőknek sem, mert milyen ciki már az, hogy milliókat költesz a frankó animációidra meg arra, hogy FPS nézetből a lehető legjobban nézzen ki minden fegyvermodell, hogy aztán a frankó beállításokat (meg az immersiont) elcsessze egy hülye tükör. :D
Valószínűleg pont ezért is problémás a dolog: a tükörben lévő képnek pontosan követnie kell azt, ahogyan a karakter keze áll / tartja a fegyvert, csak külső nézetből ez valószínűleg fosul fog kinézni.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.