Yes, Gameboy owners, finally a game which unleashes the raw graphics power of the Gameboy
and Super-Gameboy systems. Nitro Trilogy for Gameboy is an incredible 4 megs of Kombat
power with all 50 characters 50 backgrounds all represented in a brilliant 8 shades of grey.
Just think of all the custom button combinations you can dream up with all 2 buttons to
choose from !!
Punch, Kick.
Kick, Punch
Punch, Punch
Kick, Kick
The list goes on and on !!
Handheld Kombat will never be the same.
:D
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Hihetetlen, hogy 2 hétre kihúzom az internetet, és olyan csodák történnek, mint hogy pl. Ed Boon elkezd pofázni a mostanában Voldemortként kezelt PC portról: https://twitter.com/noobde/status/759575661535191040?lang=hu
Megyek vissza, bazzeg.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
aha, ez szép
és mennyibe fog kerülni? melyik cég csinálta a portolást?, hány hét lesz mire valóban működni fog?, hol marad a nyilvános bocsánatkérés, amiért végig lapítottak mint szar a gazban?
megannyi izgalmas kérdés...
És még bejelentés sincs, csak a szokásos booni agyhúzás megy. Egyelőre Boon tweetjei alapján annyit lehet tudni, hogy jön az XL mindennel, ami benne van (KP2, GGPO netkód, stb.). Nagyon remélem, hogy ezúttal már a Netherrealm hozta tető alá a dolgot, mert láthatóan égető szükségük lenne egy jó, belsős PC-s teamre.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egy indokolatlanul lelkes gameplay videó az új PC verzióból:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=8igMl8CWlcA
Szerencsére úgy tűnik, hogy nem a konzolos bétában látott, kicsit félkész rollbacket kaptuk, szóval szép animációk és remek netkód vár mindenkit + THE PIT. :D
Szerk: Egy ismerős szerint jobban is fut a játék, mint a korábbi verzsön.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ez hihetetlen: végre nem csesz fel a játék. :D Nagyon kellett már ez az új netkód, végre csak magamat okolhatom, ha elrontok valamit. Az egyetlen "hátrány", hogy úgy tűnik, azok nyomják egyelőre a bétát, akik a régi online-nál is le tudtak ragadni / sosem hagyták abba a játékot, így kemény hely a matchmaking. Steames haverokat invite-olni nem lehet és szobák sincsenek, szóval brace yourselves, winter is here.
Egyébként szépen fut, van néhány új opció is asszem (a kikapcsolható ambient occlusion nem rémlik, mintha nem lettek volna ennyire részletes leírások sem az opciók mellé, és van olyan opció is, hogy ms-ban lásd az ellenfél pingjét a csíkok helyett), szóval frankóság. Úgy tűnik, hogy a QLOC marad a fejlesztő, szóval nem kell félni az inkompetenciától sem - csak tartsa is meg őket a WB, mert internal team nélkül továbbra is kérdéses, milyen minőségű NRS játékokat fogunk kapni a jövőben.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Az eddigi benyomások alapján az a hír járja, hogy a PC-s netkód jobb a PS4-esnél. Szvsz azért ez biztosan nincs így (bár a QLOC egyszer már csinált jobb netkódot az eredetinél a Street Fighter 4 PC-s változatában), valószínűleg csak arról van szó, hogy PC-n jóval kevesebb a wifis kapcsolat, mint konzolon.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Beleraktam már néhány órát a bétába, és összességében nagyon pozitív a kép. A matchmaking pl. dinamikusan kezeli a régiókat, vagyis először a saját régiódban, aztán a szomszédosakban keres, és ha egyikben sem talál, akkor régiómentesen, "worldwide" nyúl ellenfél után. Játszottam szar pingesekkel, a teszt kedvéért még szar fps-esekkel is (egyébként ezeket az infókat látod mindig a matchmaking során, és vissza lehet utasítani a meccset, ha szarnak találod), és még úgy is ég és föld az új netkód a régivel összehasonlítva. Nagyon ritka a lag még gyenge ping esetén is, a rollback meg kiválóan működik = tényleg olyan jó, mint a Killer Instinctben. Még olyan opció is van, hogy meccs közben állandóan lásd a pinget.
Ezen túlmenően egyértelműen nemcsak egy netkód peccsel van dolgunk, hanem faragtak a porton is tovább. A leglátványosabb újítás, hogy részletes leírások fogadják az embert az egyes opciókról a képernyő jobb oldalán:
rwurl=http://i.imgur.com/R9rEfj2.jpg
Jobban fut, mint az eredeti változat (az apró, betöltés által okozott akadások nagyon jelentéktelenek már, valószínűleg ha SSD-n van a játék, már nem is fogsz velük találkozni), de jóval stabilabb is. Az eredeti nálam viszonylag gyakran össze tudott omlani az online módban, itt még egyszer sem volt ilyen.
Fasza lett nagyon, ha pedig buggal találkozol és jelented, akkor komolyan veszik, válaszolnak, elrakják maguknak a reportot, szóval úgy tűnik, nagyon pofás lesz ez, mire kiadják.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A helyzet az, hogy ez az online beta jobban megy multiban, mint az alap játék single-ben, még azt is megcsinálták, hogy ha kikapcsolod az árnyékokat akkor javul a teljesítmény, nem pedig romlik, mint az alapban LOL. Viszont az a ping/fps kijelző azért nem olyan jó indikátor továbbra sem. volt, hogy a totál zöld kijelző után lassított felvétel fogadott, majd szétkapcsolt.
De azt kell mondjam, hogy többnyire pozitív a tapasztalatom. Tegnap még fél óra után emguntam, hogy nem volt ellenfél, de ma azért volt jó pár ember akivel lehetett tesztelni.
Továbbra sem értem mi a faszért nem lehetett kivágni a hv-t már az mk9 után és felvenni a Qloc-ot már akkor...
Gondolom ezután már alap, hogy ők csinálják majd a IJ2 pc portot, viszont szerintem a legtöbb potenciális pc gamert, akit elvesztettek, már nem fogják visszaszerezni soha...
A helyzet az, hogy ez az online beta jobban megy multiban, mint az alap játék single-ben
Röhej, de igaz. :D
Viszont az a ping/fps kijelző azért nem olyan jó indikátor továbbra sem. volt, hogy a totál zöld kijelző után lassított felvétel fogadott, majd szétkapcsolt.
Én úgy vettem észre, hogy a jelzés pontos (ettől persze még simán lehet bugos is, elvégre béta)... viszont nagyon érdemes bekapcsolni azt a fícsört, hogy meccs közben is lásd alul a pinget, mert a franc tudja, hogy mit csinál a másik. Lehet, hogy éppen elkezd letölteni a bekapcsolva hagyott torrent kliens, pont akkor van valami gikszer a netjében (vagy lagger csaló :D), és ilyenkor látod az ugrásokat. Velem is volt olyan, hogy az első menetben 40-80 között volt, aztán a második közepén felugrott 400-ra. :D
Továbbra sem értem mi a faszért nem lehetett kivágni a hv-t már az mk9 után és felvenni a Qloc-ot már akkor...
Az MK9 portja még viszonylag okés volt (valószínűleg nem a HVS-nek, hanem a játék korának köszönhetően :D), de az Injustice után tényleg mehettek volna zabot hegyezni.
Gondolom ezután már alap, hogy ők csinálják majd a IJ2 pc portot, viszont szerintem a legtöbb potenciális pc gamert, akit elvesztettek, már nem fogják visszaszerezni soha...
Azért az MK-nak szerintem van akkora vonzereje, hogy egy javított verzió sokakat visszahozzon, mondjuk az utóhatásokat biztos érezni fogjuk. Egyébként szerintem is maradnak a QLOC-nál WB-ék, gondolom az XL is részben azért lett végül mégis portolva, hogy tényleg bizonyíthassanak az IJ2-höz.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A fenébe, kár, hogy a bétának ma este 7-kor vége lesz, remélem, gyorsan jön majd a végleges verzió. Ahogy nagyjából visszajöttem a gyakorlatba, úgy kezdtem egyre többre és többre becsülni a rollbacket, nagyon pontosan lehet ezzel a cuccal játszani. Konkrétan nincs input lag, egyedül az tűnt fel, hogy nagy ritkán, magas pingnél előfordult, hogy 1-2 ütés nem talált, miközben egyértelműen range-en belül voltak. Felraktam az eredetit is, hogy el tudjak menni practice módba is: baromi jól esett, hogy begyakoroltam néhány új fogást, optimalizáltam 1-2 kombót, aztán után a bétába visszatérve működött minden online is ugyanúgy, nem kellett a lag miatt újratanulni az időzítéseket.
Biztos, hogy így már elő fogok venni olyan karikat is, akiket eddig azért hagytam parlagon, mert túl nagy precizitást igényeltek a régi netkód miatt. Az is tök frankó, hogy sokkal könnyebb adaptálódni az ellenfelekhez, mert ha rájössz a gyenge pontokra, át is tudod ültetni a kihasználásukat a játékmenetbe. Annyit fejlődtem ezalatt a néhány órányi bétázás alatt, mint a korábbi online módban még sosem, hiperfrankó, hogy végre igaziak a bunyók holmi kombóspammelés és trial and error helyett. (Még pályafutásom első double flawlessét is sikerült összehoznom, ráadásul olyan ellenfél ellen, aki az első meccsünkön bucira vert.) Quan Chi a kedvenc, akivel igazából taktikusan, az ellenfélre reagálva, itt-ott megtévesztve lehet jól játszani, szóval neki eléggé kedvez az új környezet, konkrétan mostantól lehet vele normálisan harcolni. Emiatt a win-loss arányom elég szépet javult, de kíváncsi vagyok, ez meddig lesz így, mert sok, egyébként jó játékoson éreztem, hogy igazából nem jöttek rá, mit lehet kezdeni velem - majd úgyis rá fognak. :D
Rohadtul király, ha innen elcsesznék, az már igazán nagy szégyen lenne.
Szerk: Azok jártak rosszul egyébként, akik az ingyenesség miatt most próbálták ki először a játékot: a játékosok többsége magasról szarik a KP2-es karakterekre, inkább netkódot tesztelnek, így kb. mindenki a main karakterével nyomul. A teszthez ugye így a legjobb, de sajnos a newbie-kat nagyon a földbe döngölik, van is bőven rage-elős topik a Steamen. :D Ha valaki esetleg innen így járt, akkor ahelyett, hogy megutálná az MKX-et, inkább vésse a fejébe, hogy nem egyenlőek az esélyek, mert tréningmód nélkül esélytelen felvenni a versenyt a tapasztaltabbakkal.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
most, hogy a netkódot így gatyába rázzák, lesz lehetőség crossplay-re is a platformok között?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Erről semmit nem mondtak egyelőre, de kizártnak tartom: az MK-nak multiplat címként ugye az lenne a legjobb, ha mindhárom platform között lenne crossplay fícsör, de a Sony ezt nem engedi, úgy meg a WB is szarik bele.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egy dolgot nem javít az új netkód: az embereket. Tegnap kettő rage quitet is láttam, quitality-t viszont nem kaptam, mert ezek a zsenik már nem kilépnek a játékból, hanem helyette kihúzzák az internetet, így desync üzi jön quitality helyett. Vazeg, open bétában, player match alatt ilyet csinálni: az idotizmus egészen szomorú formája.
Ráadásul az egyik hülye még magyar is volt. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Végül is az unfair lenne, mert ugye kimehet a net bármikor... csak egy kicsit gyanús, ha ez pont akkor történik meg, amikor éppen az utolsó kombót bokszolnád be az ellenfélnek. :D
Leginkább azért nem értem a dolgot, mert a béta teljesen tiszta lapról indít mindenkit: mindenki 1-es szintről kezd, az elért progress meg gondolom a teszt végével megy majd a levesbe. Emiatt egyszerűen nincs okod arra, hogy csalással védd a win-loss arányodat, szóval kb. csak röhögni tudok azon, ha a random köcsög Zsolti nick kilép, amikor látja, hogy éppen tönkre verés történik a képernyőn, mert a két betanult 30%-os kombón kívül mást nem tud.
Másrészt meg összeszedhetnék már magukat a PC-s játékosok, mert amikor látom, hogy 10% esélyem van nyerni az ellenfél ellen, aztán kiderül, hogy egy Jackie full auto spammerről van szó, az azért elég szomorú. Konkrétan részletes oktató videók vannak a neten arról, hogy hogyan kell elintézni ezeket a seggfejeket, erre még mindig nevetségesen jó arányokat tudnak elérni.
Please fill the survey out only once. You can submit your feedback once you feel you have finished the Beta.
What we are looking for in particular is if the online experience seemed more seamless to you, i.e. less frame hitches, no loss of moves, or delay in input relevant to the onscreen action. If the match feels like you are sitting next to your opponent on the couch, then that's a success. If it's not there yet, then let us know with feedback. The team will be paying close attention to your feedback, so please be as candid and as detailed as you can be!
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A béta alatt ezt egyszer sikerült beütnöm online:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=nMFPt-5ujHo
Asszem ennél több bizonyíték nem is kell arra, mennyire fasza az új netkód, a régivel ilyen 25-30%-os kombóim voltak, ha fortuna is úgy akarta.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Közben be lett jelentve az új balance peccs is, Boon szerint a dolgok jelenlegi állása szerint a PC-s MKXL-lel egy időben érkezik: https://twitter.com/noobde/status/774376206766632960
...szóvaj ja, valószínűleg a PC verzió már eleve ezzel debütál majd.
Mi a fenéért kell elvenni Quan Chi egyetlen overhead ütését egy 50/50-re építő játékban? Remélem, hogy adnak helyette valami mást, mert ez az egy változtatás a pince aljára nerfeli a karaktert. Nem értem, miért kell hozzányúlni egy manapság egyértelműen közepes karakterhez (anno máshogyan volt ez, de azóta már simán kapott elég nerföt :D).
Innentől kezdve ha bárki találkozik Quan Chi-val online, tessék csak lefelé blokkolni és kész, mert ezt az overheadet leszámítva egyébként főleg lefelé lehet támadni vele. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Today we are posting a patch that will address the following for all users. The patch will also grant all users access to the Medieval Skin Pack, The Pit environment and the enhanced net code.
• Parity with console patches up to the 10/4/2016 update: http://community.wbgames.com/t5/Latest-Updates/Patch-Notes-10-4-16/ba-p/...
• Enhanced net code implemented
• Resolved blockers that could occur if the user disabled the Steam overlay
• Resolved issue which was causing sizable FPS drops in certain environments
• Resolved various cases where wrong resolution was being set
• Improved Widescreen support
• Improved DSR support
• Improved game warning messaging
• Improved auto-configuration- feature now sets v-sync to variable across all set ups to reduce/remove screen tearing and optimize performance
• Improved High and Very High Shadow quality
• Improved black crush
• Fixed King of the Hill spectator view brightness
• Fixed various occurrences that led to an incorrect FPS lock
• Added proper button prompt support for various devices
• Added tool tips to PC Video options menu
• Added Borderless Window Mode
• Removed half-rate adaptive V-sync
• Removed Frame Smoothing option from PC graphics menu
• Removed incorrect and duplicated resolutions
• Fixed various online desyncs
• Fixed various crashes
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egy olyan embertől kéred számon a szavahihetőséget, aki az internet hajnala óta szívatja a fanokat:
http://tabmok99.mortalkombatonline.com/mknitro.html
Egyébként hazudni azt nem szokott, a múltkor is elejtett egy hozzávetőlegesen pozitív megjegyzést a PC verzióval kapcsolatban és lám, vmi történik is.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
:D
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
A napokban Injustice 2 bejelentés várható, Xbox One-ra, PS4-re és PC-re készül:
http://gematsu.com/2016/05/rumor-injustice-2-announced-soon
Na de WB, na de NRS, az MKX után mégis ki fogja azt megvenni PC-re? :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hihetetlen, hogy 2 hétre kihúzom az internetet, és olyan csodák történnek, mint hogy pl. Ed Boon elkezd pofázni a mostanában Voldemortként kezelt PC portról:
https://twitter.com/noobde/status/759575661535191040?lang=hu
Megyek vissza, bazzeg.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Oh boy!
https://twitter.com/noobde/status/767866628004536320
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
aha, ez szép
és mennyibe fog kerülni? melyik cég csinálta a portolást?, hány hét lesz mire valóban működni fog?, hol marad a nyilvános bocsánatkérés, amiért végig lapítottak mint szar a gazban?
megannyi izgalmas kérdés...
És még bejelentés sincs, csak a szokásos booni agyhúzás megy. Egyelőre Boon tweetjei alapján annyit lehet tudni, hogy jön az XL mindennel, ami benne van (KP2, GGPO netkód, stb.). Nagyon remélem, hogy ezúttal már a Netherrealm hozta tető alá a dolgot, mert láthatóan égető szükségük lenne egy jó, belsős PC-s teamre.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Bejelentés még mindig sehol, de úgy tűnik, lesz béta:
https://steamdb.info/app/471210/history/
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A béta már el is indult:
http://www.rewired.hu/content/mortal-kombat-xl-elindult-pc-s-beta
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egy indokolatlanul lelkes gameplay videó az új PC verzióból:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=8igMl8CWlcA
Szerencsére úgy tűnik, hogy nem a konzolos bétában látott, kicsit félkész rollbacket kaptuk, szóval szép animációk és remek netkód vár mindenkit + THE PIT. :D
Szerk: Egy ismerős szerint jobban is fut a játék, mint a korábbi verzsön.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ez hihetetlen: végre nem csesz fel a játék. :D Nagyon kellett már ez az új netkód, végre csak magamat okolhatom, ha elrontok valamit. Az egyetlen "hátrány", hogy úgy tűnik, azok nyomják egyelőre a bétát, akik a régi online-nál is le tudtak ragadni / sosem hagyták abba a játékot, így kemény hely a matchmaking. Steames haverokat invite-olni nem lehet és szobák sincsenek, szóval brace yourselves, winter is here.
Egyébként szépen fut, van néhány új opció is asszem (a kikapcsolható ambient occlusion nem rémlik, mintha nem lettek volna ennyire részletes leírások sem az opciók mellé, és van olyan opció is, hogy ms-ban lásd az ellenfél pingjét a csíkok helyett), szóval frankóság. Úgy tűnik, hogy a QLOC marad a fejlesztő, szóval nem kell félni az inkompetenciától sem - csak tartsa is meg őket a WB, mert internal team nélkül továbbra is kérdéses, milyen minőségű NRS játékokat fogunk kapni a jövőben.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Az eddigi benyomások alapján az a hír járja, hogy a PC-s netkód jobb a PS4-esnél. Szvsz azért ez biztosan nincs így (bár a QLOC egyszer már csinált jobb netkódot az eredetinél a Street Fighter 4 PC-s változatában), valószínűleg csak arról van szó, hogy PC-n jóval kevesebb a wifis kapcsolat, mint konzolon.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ó, hiányzott már a stage fatality a Pitből:
rwurl=http://i.imgur.com/DybbpbS.jpg
Az XL-ben egyébként három pályán lehet stage kivégzéseket behozni, és fel is van tüntetve minden karakternél a gombkombinációjuk, de online elég bajos moves listet nézni, szóval inkább innen nézze az, aki esetleg játszik vele:
https://www.reddit.com/r/MortalKombat/comments/489nm8/does_anybody_have_the_inputs_for_the_new_stage/?st=isdoyqbr&sh=95831f5b
Beleraktam már néhány órát a bétába, és összességében nagyon pozitív a kép. A matchmaking pl. dinamikusan kezeli a régiókat, vagyis először a saját régiódban, aztán a szomszédosakban keres, és ha egyikben sem talál, akkor régiómentesen, "worldwide" nyúl ellenfél után. Játszottam szar pingesekkel, a teszt kedvéért még szar fps-esekkel is (egyébként ezeket az infókat látod mindig a matchmaking során, és vissza lehet utasítani a meccset, ha szarnak találod), és még úgy is ég és föld az új netkód a régivel összehasonlítva. Nagyon ritka a lag még gyenge ping esetén is, a rollback meg kiválóan működik = tényleg olyan jó, mint a Killer Instinctben. Még olyan opció is van, hogy meccs közben állandóan lásd a pinget.
Ezen túlmenően egyértelműen nemcsak egy netkód peccsel van dolgunk, hanem faragtak a porton is tovább. A leglátványosabb újítás, hogy részletes leírások fogadják az embert az egyes opciókról a képernyő jobb oldalán:
rwurl=http://i.imgur.com/R9rEfj2.jpg
Jobban fut, mint az eredeti változat (az apró, betöltés által okozott akadások nagyon jelentéktelenek már, valószínűleg ha SSD-n van a játék, már nem is fogsz velük találkozni), de jóval stabilabb is. Az eredeti nálam viszonylag gyakran össze tudott omlani az online módban, itt még egyszer sem volt ilyen.
Fasza lett nagyon, ha pedig buggal találkozol és jelented, akkor komolyan veszik, válaszolnak, elrakják maguknak a reportot, szóval úgy tűnik, nagyon pofás lesz ez, mire kiadják.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A helyzet az, hogy ez az online beta jobban megy multiban, mint az alap játék single-ben, még azt is megcsinálták, hogy ha kikapcsolod az árnyékokat akkor javul a teljesítmény, nem pedig romlik, mint az alapban LOL. Viszont az a ping/fps kijelző azért nem olyan jó indikátor továbbra sem. volt, hogy a totál zöld kijelző után lassított felvétel fogadott, majd szétkapcsolt.
De azt kell mondjam, hogy többnyire pozitív a tapasztalatom. Tegnap még fél óra után emguntam, hogy nem volt ellenfél, de ma azért volt jó pár ember akivel lehetett tesztelni.
Továbbra sem értem mi a faszért nem lehetett kivágni a hv-t már az mk9 után és felvenni a Qloc-ot már akkor...
Gondolom ezután már alap, hogy ők csinálják majd a IJ2 pc portot, viszont szerintem a legtöbb potenciális pc gamert, akit elvesztettek, már nem fogják visszaszerezni soha...
Röhej, de igaz. :D
Én úgy vettem észre, hogy a jelzés pontos (ettől persze még simán lehet bugos is, elvégre béta)... viszont nagyon érdemes bekapcsolni azt a fícsört, hogy meccs közben is lásd alul a pinget, mert a franc tudja, hogy mit csinál a másik. Lehet, hogy éppen elkezd letölteni a bekapcsolva hagyott torrent kliens, pont akkor van valami gikszer a netjében (vagy lagger csaló :D), és ilyenkor látod az ugrásokat. Velem is volt olyan, hogy az első menetben 40-80 között volt, aztán a második közepén felugrott 400-ra. :D
Az MK9 portja még viszonylag okés volt (valószínűleg nem a HVS-nek, hanem a játék korának köszönhetően :D), de az Injustice után tényleg mehettek volna zabot hegyezni.
Azért az MK-nak szerintem van akkora vonzereje, hogy egy javított verzió sokakat visszahozzon, mondjuk az utóhatásokat biztos érezni fogjuk. Egyébként szerintem is maradnak a QLOC-nál WB-ék, gondolom az XL is részben azért lett végül mégis portolva, hogy tényleg bizonyíthassanak az IJ2-höz.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A fenébe, kár, hogy a bétának ma este 7-kor vége lesz, remélem, gyorsan jön majd a végleges verzió. Ahogy nagyjából visszajöttem a gyakorlatba, úgy kezdtem egyre többre és többre becsülni a rollbacket, nagyon pontosan lehet ezzel a cuccal játszani. Konkrétan nincs input lag, egyedül az tűnt fel, hogy nagy ritkán, magas pingnél előfordult, hogy 1-2 ütés nem talált, miközben egyértelműen range-en belül voltak. Felraktam az eredetit is, hogy el tudjak menni practice módba is: baromi jól esett, hogy begyakoroltam néhány új fogást, optimalizáltam 1-2 kombót, aztán után a bétába visszatérve működött minden online is ugyanúgy, nem kellett a lag miatt újratanulni az időzítéseket.
Biztos, hogy így már elő fogok venni olyan karikat is, akiket eddig azért hagytam parlagon, mert túl nagy precizitást igényeltek a régi netkód miatt. Az is tök frankó, hogy sokkal könnyebb adaptálódni az ellenfelekhez, mert ha rájössz a gyenge pontokra, át is tudod ültetni a kihasználásukat a játékmenetbe. Annyit fejlődtem ezalatt a néhány órányi bétázás alatt, mint a korábbi online módban még sosem, hiperfrankó, hogy végre igaziak a bunyók holmi kombóspammelés és trial and error helyett. (Még pályafutásom első double flawlessét is sikerült összehoznom, ráadásul olyan ellenfél ellen, aki az első meccsünkön bucira vert.) Quan Chi a kedvenc, akivel igazából taktikusan, az ellenfélre reagálva, itt-ott megtévesztve lehet jól játszani, szóval neki eléggé kedvez az új környezet, konkrétan mostantól lehet vele normálisan harcolni. Emiatt a win-loss arányom elég szépet javult, de kíváncsi vagyok, ez meddig lesz így, mert sok, egyébként jó játékoson éreztem, hogy igazából nem jöttek rá, mit lehet kezdeni velem - majd úgyis rá fognak. :D
Rohadtul király, ha innen elcsesznék, az már igazán nagy szégyen lenne.
Szerk: Azok jártak rosszul egyébként, akik az ingyenesség miatt most próbálták ki először a játékot: a játékosok többsége magasról szarik a KP2-es karakterekre, inkább netkódot tesztelnek, így kb. mindenki a main karakterével nyomul. A teszthez ugye így a legjobb, de sajnos a newbie-kat nagyon a földbe döngölik, van is bőven rage-elős topik a Steamen. :D Ha valaki esetleg innen így járt, akkor ahelyett, hogy megutálná az MKX-et, inkább vésse a fejébe, hogy nem egyenlőek az esélyek, mert tréningmód nélkül esélytelen felvenni a versenyt a tapasztaltabbakkal.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
most, hogy a netkódot így gatyába rázzák, lesz lehetőség crossplay-re is a platformok között?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Erről semmit nem mondtak egyelőre, de kizártnak tartom: az MK-nak multiplat címként ugye az lenne a legjobb, ha mindhárom platform között lenne crossplay fícsör, de a Sony ezt nem engedi, úgy meg a WB is szarik bele.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szeptember 1-ig kitolták a bétát, nice!
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egy dolgot nem javít az új netkód: az embereket. Tegnap kettő rage quitet is láttam, quitality-t viszont nem kaptam, mert ezek a zsenik már nem kilépnek a játékból, hanem helyette kihúzzák az internetet, így desync üzi jön quitality helyett. Vazeg, open bétában, player match alatt ilyet csinálni: az idotizmus egészen szomorú formája.
Ráadásul az egyik hülye még magyar is volt. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
lehetne disconnectility is
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Végül is az unfair lenne, mert ugye kimehet a net bármikor... csak egy kicsit gyanús, ha ez pont akkor történik meg, amikor éppen az utolsó kombót bokszolnád be az ellenfélnek. :D
Leginkább azért nem értem a dolgot, mert a béta teljesen tiszta lapról indít mindenkit: mindenki 1-es szintről kezd, az elért progress meg gondolom a teszt végével megy majd a levesbe. Emiatt egyszerűen nincs okod arra, hogy csalással védd a win-loss arányodat, szóval kb. csak röhögni tudok azon, ha a random köcsög Zsolti nick kilép, amikor látja, hogy éppen tönkre verés történik a képernyőn, mert a két betanult 30%-os kombón kívül mást nem tud.
Másrészt meg összeszedhetnék már magukat a PC-s játékosok, mert amikor látom, hogy 10% esélyem van nyerni az ellenfél ellen, aztán kiderül, hogy egy Jackie full auto spammerről van szó, az azért elég szomorú. Konkrétan részletes oktató videók vannak a neten arról, hogy hogyan kell elintézni ezeket a seggfejeket, erre még mindig nevetségesen jó arányokat tudnak elérni.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=_xZ_0ChoLu4
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Így a béta végére megjött a beígért közvélemény-kutatás is:
http://steamcommunity.com/app/307780/discussions/1/350540780276128671/
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Maximilian Dood értékeli az MKXL bétát:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=bcRRqWEi0kQ
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A béta alatt ezt egyszer sikerült beütnöm online:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=nMFPt-5ujHo
Asszem ennél több bizonyíték nem is kell arra, mennyire fasza az új netkód, a régivel ilyen 25-30%-os kombóim voltak, ha fortuna is úgy akarta.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Közben be lett jelentve az új balance peccs is, Boon szerint a dolgok jelenlegi állása szerint a PC-s MKXL-lel egy időben érkezik:
https://twitter.com/noobde/status/774376206766632960
...szóvaj ja, valószínűleg a PC verzió már eleve ezzel debütál majd.
A Humble Store-on meg 10 ojró az MKX Premium Edition (az MKX és a Kombat Pack 1 van benne), az érkező ápdét tudatában elég komolyan megéri bezsákolni ennyiért:
https://www.humblebundle.com/store/mortal-kombat-x-premium-edition?hmb_source=search_bar
Egyébként 5 euró az MK9 is.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
:DDDDDDDD
When MKX's final boss wants you to lose, just set down the controller:
http://www.eventhubs.com/news/2016/sep/13/taking-cheap-boss-tactics-new-level-when-mkxs-final-boss-wants-lose-just-set-down-controller/
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Kiderült a PC-s árazás:
rwurl=http://cdn.akamai.steamstatic.com/steam/apps/307780/ss_26fb7b04b1c9a3f0f...
Kellemes, hogy mindjárt sale-lel nyit az XL Pack és a KP2.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Asszem válthatok karaktert:
https://twitter.com/noobde/status/781991052563603460
Mi a fenéért kell elvenni Quan Chi egyetlen overhead ütését egy 50/50-re építő játékban? Remélem, hogy adnak helyette valami mást, mert ez az egy változtatás a pince aljára nerfeli a karaktert. Nem értem, miért kell hozzányúlni egy manapság egyértelműen közepes karakterhez (anno máshogyan volt ez, de azóta már simán kapott elég nerföt :D).
Innentől kezdve ha bárki találkozik Quan Chi-val online, tessék csak lefelé blokkolni és kész, mert ezt az overheadet leszámítva egyébként főleg lefelé lehet támadni vele. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ma jön az XL PC-re, íme a patch notes:
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.