Na így 8 óra játék után kezd beindulni a sztori \o/ Jól megszenvedtem most a pacifista hozzáállásom miatt... Ráadásul a mission marker is úgy gondolta, hogy ő most bugos lesz és rohadtul nem oda vitt volna ahova kellett menni. Sikerült legalább fél órát össze-vissza mászkálással tölteni, remek volt. :D Meg volt, hogy egy mellékküldetést konkrétan nem jelzett ki csak elhangzott, hogy amúgy ezt kéne csinálni, de se logban se sehol nem volt. Adott így a dolognak egy különleges ízt, de azért na. :D Nem megszokott ez a mai világban, plusz valószínű csak bug volt ez is. Ahogy az is bug, hogy a képernyőmre van ragadva, hogy "T(hold) unmark all". -.-" Viszont a hangulat meg a design az eszméletlen. Sokat elárul az is, hogy 8kor elindítottam, hogy akkor 9ig még egy kicsit játszok. Most ránéztem az órára és hát, hupsz. :D
Kimentettem egy fedezékben, ahányszor visszatöltöm, meg kell nyomjam a space-t a kezdéshez, de ezzel egyben át is ugorja a fedezéket, amiért is lelövik a túloldalán levők...
Hmmm, úgy hallottam, hogy sok streamer befejezte egy időre, mert túl sok a game breaking bug. :-/ Chiller, lehet, hogy te jártál legjobban :D
Pl save betöltése után space-t kell nyomni. Amit viszont bevesz a játék, tehát fedezék mögül előugrasz. A mentések problémásak, ne mentsetek fedezékben, mert rossz pozícióban ment / tölt a játék.
Nekem annyi problémám volt eddig, hogy a stash-ből ki akartam lépni, de félúton megakadt a játék, és limbóban ott álltam, alt-f4-en kívül semmit sem tudtam tenni. Fagyásom még nem volt.
Nektek nem túlzás ez a zsidózás Prágában? Meg úgy általában? Szerintem totál fantáziátlan a NatGeo nácis dokumentumfilmjeiből "háttérvilágot" alkotni...
A mixed rivjúkból ítélve sajnos a nép egyáltalán nincs elájulva a port minőségétől, és a Squeenix nyilatkozata is elég érdekes ("ne használjátok az MSAA-t" :D). Kár, hogy szar lett a löncs, de talán majd megfixeli a Nixxes, és remélhetőleg a DX12 is inkább segíteni fog, mint ártani.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Azért itt közel sem arról van szó, hogy egy menthetetlen PC-s portot kaptunk - khmm, khmmm, Arkham Knight - pusztán arról, hogy gondolom kapkodni kellett, és maradtak gondok. Ezért - no meg elvből Square Enix játékot nem veszek fél évig, mert amint bezsákolom, tuti, hogy negyedelődik majd az ára, plusz vadászni kell azokra a kiadásokra, amelyekhez nincsenek (!!) előrendelői DLC-k olyan táp tárgyakkal, amelyek megölik a kihívást.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Nekem eddig az egyetlen problémám a kezelés. Mostanra kezdem megszokni, de aki kitalálta... a lelkivilága neki...
Más hiba nincs nálam, nem fagy, bugot nem találtam... Talán annyit még hogy a hubokat relatíve hosszan tölti. Viszont szép nagyok, és bennük nem tölt egyáltalán.
Nagyon élvezem a felderítős beosonós hekkelős nyomozós megdumálós részt.
Zaxx írta: A mixed rivjúkból ítélve sajnos a nép egyáltalán nincs elájulva a port minőségétől, és a Squeenix nyilatkozata is elég érdekes ("ne használjátok az MSAA-t" :D). Kár, hogy szar lett a löncs, de talán majd megfixeli a Nixxes, és remélhetőleg a DX12 is inkább segíteni fog, mint ártani.
Azért sok játék egyszerűen nem tartalmaz MSAA-t (AKA supersampling). Részben ezért is: nehéz elmagyarázni idióta vérpistikének, hogy nincs az a Titan, ami az anyjátók kikönyörgött 4K-s monitoron 120FPS-sel vinné a játékot. 4/8x-os MSAA-val meg (amit egyes idióták belőttek sima 980-hoz meg gyengébbekhez is!) 30 fps se.
Egyébként hozzászoktatták az embereket idővel a szar mindent-elmosós vagy csak-néhol-működő AA-utánzatokhoz, amik persze sokkal kisebb performance hittel rendelkeznek. Cserébe szar képet nyújtanak. Itt meg azok maradtak ki.
Na ezért sajnos teljesen helyénvaló a "ne rakd fel dupla/négyszeres felbontásba, ha a videokártyád egyszerűen nem képes rá" nyilatkozat. Persze ők nem mondhatják ki, hogy "te istenverte idióta, ha a 1080p monitorodon MSAA-t nyomsz, az terhelést tekintve gyakorlatilag olyan, mintha 4K-ban nyomnád. PERSZE, hogy nem bírja el a kártyád"
A 4X MSAA azért elég távol áll a 4K-s terheléstől 1080p mellett, de nekem már eleve az fejvakarásra ad okot, hogy csak MSAA van a játékban, amikor egy pár éve már léteznek olyan AA eljárások, amik jóval kisebb performance hittel adnak azonos vagy akár jobb képminőséget. A Doomban pl. olyan temporal AA van, hogy mind a 10 ujjadat megnyalod utána, és szinte zérót veszítesz fpsben, de én néhány nagyon látványos példát leszámítva azt sem értem, hogy mitől olyan szar az FXAA, szóval a könnyedebb AA-k kihagyása erősen wtf kategória még a Nixxestől is.
Az meg röhej, hogy egy 980-on vagy egy 1080-on AA nélkül sem lehet kimaxolni a játékot 60 fps mellett. Lehet amellett érvelni, hogy szolgáljuk ki azt néhány elvetemültet, akik két kártyával nyomják, de azok meg úgyis a 120 fps / faszság:faszság képarány hiánya miatt fognak nyavajogni, szóval nyerni azt nem igen lehet rajta + a grafika minősége nem pont az a kategória, amire azt mondanám, hogy "fú, de durván néz ki, ehhez tényleg SLI kell".
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Vettem pc-t par honapja mert elegem volt abbol, hogy konzolon minden szarul fut. A ps4 megvan meg. BD lejatszonak tokeletes meg ha veletlen lesz valami exclusive akkor jol fog jonni, de az uncharted 4 ota pl be se kapcsoltam.
Félre ne értsd, abban egyetértek, hogy kellett volna még pár opció. Temporal AA egyébként van, szintén elég alacsony perf hittel, de azt külön kezeli a játék az egyébb AA megoldásoktól.
A megvilágítás és a DoF ügyes trükkjein túl ez a grafika nem annyira nagy kunszt ám.
No persze ezt úgy is lehet nézni, hogy a megvilágítás és a DoF ügyes trükkjei miatt az. Végül is az összkép a lényeg.
A szabad hétnek hála elég gyorsan át is rágtam magam a játékon. Viszont amennyire szerintem lemaradt a sztori eleje, annyira hiányzik a vége. Sajnos az eddigi Deus Exekkel ellentétben a folytatásra építkezik ez a rész, nem alkot saját egészet. Van olyan mellékküldetés ami konkrétan nem vezet sehova.
ShowHide spoiler #
Mystery Augs
Az ingadozó teljesítmény után ez egy második pofon volt...
Joda írta: Nem teljesen ertem mire gondolsz. A tortenetet es az emberiseget ismerve egyaltalan nem meglepo es egyaltalan nem tulzott vagy eletszerutlen. Szvsz.
Btw ha spoilert irsz lehetne hogy minimalis hintet adj mirol spoiler? Feltetlen endgame spoilerbe nem akarok belefutni. :D
Játék eleji spoilert tartalmaz (2-4 óra gameplay).
Arra gondolok, hogy gyakorlatilag folyamatosan
ShowHide spoiler #
antiszemita elemekből építkezik a játék, olyan szinten, ami szerintem semennyire sem reális. Példák: új zsidó aug város épül, ami vagy Tel-Aviv, vagy Auschwitz (még elég az elején járok, szóval majd kiderül, hogy oda is kell-e menni egyáltalán). Külön sorban állnak az augok és a normálok. Regisztrálni kell az augoknak, ha nem teszik, akkor mindenféle bünti. Külön bejárat az augoknak, nehogy keveredjenek a normálisakkal. Stb.
Annyira ordít róla a náci németország korai zsidó elnyomása, hogy egy bármilyen közeljövőben lévő társadalomban elképzelhetetlennek tartom egy ilyen kialakulását Európában.
Azt meg külön gáznak tartom, hogy nem tudtak egy normális konfliktust kitalálni és ezt tolják ránk...
Lehet, hogy csak csömöröm van a sok dokumentumfilmtől, de nem akarom ebben a játkban is ugyanazt viszontlátni, kicsit más köntösbe öltöztetve.
ha jól tudom, a készítők szerint a menekültválság és a közelmúlt terrorcselekményei ihlették a háttértörténetet. A párhuzam amiről beszélsz tettenérhető valóban, de a hivatalos verzió emez, a játék világa pedig mindkettőtől markánsan különbözik.
Annyi engem is zavar, hogy ameddig eljutottam a játékban, minden quest kizárólag erről szól, nincs aki mondjuk nőzne vagy üzletelne hanem mindenki az aug kérdésen pörög...
Mindazonáltal nekem eddig nagyon tetszik az egész. Remélem később is fog :-)
Egyáltalán nem ordít róla és ahogy leírtam egyáltalán nem tartom se eltúlzottnak se valószerűtlennek azt a bánásmódot amit kapnak. Amúgy egyáltalán nem spoiler, mert így kb az alaptémájáról beszélgetünk a játéknak. :D
Ha emlékszel mi történt a HR-ben akkor tényleg nem értem mi ezen a meglepő.
Ezek után szerinted ha most ilyen történne akkor annyira elképzelhetetlennek tartod egy ilyen helyzet kialakulását? Szerintem ez még az ideális eset. :D Teljesen rendben van szvsz.
https://www.techpowerup.com/reviews/Performance_Analysis/Deus_Ex_Mankind...
rwurl=https://tpucdn.com/reviews/Performance_Analysis/Deus_Ex_Mankind_Divided/...
rwurl=https://tpucdn.com/reviews/Performance_Analysis/Deus_Ex_Mankind_Divided/...
https://prohardver.hu/hir/kikapcsolhatatlan_tressfx_uj_deus_ex.html?stext=deus%20ex
Na így 8 óra játék után kezd beindulni a sztori \o/ Jól megszenvedtem most a pacifista hozzáállásom miatt... Ráadásul a mission marker is úgy gondolta, hogy ő most bugos lesz és rohadtul nem oda vitt volna ahova kellett menni. Sikerült legalább fél órát össze-vissza mászkálással tölteni, remek volt. :D Meg volt, hogy egy mellékküldetést konkrétan nem jelzett ki csak elhangzott, hogy amúgy ezt kéne csinálni, de se logban se sehol nem volt. Adott így a dolognak egy különleges ízt, de azért na. :D Nem megszokott ez a mai világban, plusz valószínű csak bug volt ez is. Ahogy az is bug, hogy a képernyőmre van ragadva, hogy "T(hold) unmark all". -.-" Viszont a hangulat meg a design az eszméletlen. Sokat elárul az is, hogy 8kor elindítottam, hogy akkor 9ig még egy kicsit játszok. Most ránéztem az órára és hát, hupsz. :D
:(
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
rwurl=http://i.imgur.com/qcKdYqL.jpg
Azért rakja meg egy taliga aprómajom aki ezt a kezelést kitalálta!
Kimentettem egy fedezékben, ahányszor visszatöltöm, meg kell nyomjam a space-t a kezdéshez, de ezzel egyben át is ugorja a fedezéket, amiért is lelövik a túloldalán levők...
Ó máj, már megint ezek a mikrotranzakciók... oké, Squeenix, wait for a sale it is! :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Zoo-val megbeszéltem, kb. szept 3-4-én lesz időm rá.
Addig nem várható a cikk sem tőlem :(
Akkor ráérsz family sharingelni. :P
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Pont ez jutott eszembe! :P Amúgy megnézném fut e a gépemen, mert manapság néhány játék okádékul (Hitman) más pedig remekül (Doom) fut.
A Hitman engine-jén fut a Deus Ex, pontosabban közös ősből származnak (Glacier).
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Fuck...
Nem kérek, és nem vállalok sharezést bocsi.
Nem bizalom kérdése ez, mindazonáltal... megértéseteket köszönöm.
Hmmm, úgy hallottam, hogy sok streamer befejezte egy időre, mert túl sok a game breaking bug. :-/ Chiller, lehet, hogy te jártál legjobban :D
Pl save betöltése után space-t kell nyomni. Amit viszont bevesz a játék, tehát fedezék mögül előugrasz. A mentések problémásak, ne mentsetek fedezékben, mert rossz pozícióban ment / tölt a játék.
Nekem annyi problémám volt eddig, hogy a stash-ből ki akartam lépni, de félúton megakadt a játék, és limbóban ott álltam, alt-f4-en kívül semmit sem tudtam tenni. Fagyásom még nem volt.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=xXVljGD-Aiw
Tango
"Lagging is a lifestyle."
Nem teljesen ertem mire gondolsz. A tortenetet es az emberiseget ismerve egyaltalan nem meglepo es egyaltalan nem tulzott vagy eletszerutlen. Szvsz.
Btw ha spoilert irsz lehetne hogy minimalis hintet adj mirol spoiler? Feltetlen endgame spoilerbe nem akarok belefutni. :D
A mixed rivjúkból ítélve sajnos a nép egyáltalán nincs elájulva a port minőségétől, és a Squeenix nyilatkozata is elég érdekes ("ne használjátok az MSAA-t" :D). Kár, hogy szar lett a löncs, de talán majd megfixeli a Nixxes, és remélhetőleg a DX12 is inkább segíteni fog, mint ártani.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Azért itt közel sem arról van szó, hogy egy menthetetlen PC-s portot kaptunk - khmm, khmmm, Arkham Knight - pusztán arról, hogy gondolom kapkodni kellett, és maradtak gondok. Ezért - no meg elvből Square Enix játékot nem veszek fél évig, mert amint bezsákolom, tuti, hogy negyedelődik majd az ára, plusz vadászni kell azokra a kiadásokra, amelyekhez nincsenek (!!) előrendelői DLC-k olyan táp tárgyakkal, amelyek megölik a kihívást.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Túladtál a PS4-eden, vagy hogyhogy PC-n tolod?
Nekem eddig az egyetlen problémám a kezelés. Mostanra kezdem megszokni, de aki kitalálta... a lelkivilága neki...
Más hiba nincs nálam, nem fagy, bugot nem találtam... Talán annyit még hogy a hubokat relatíve hosszan tölti. Viszont szép nagyok, és bennük nem tölt egyáltalán.
Nagyon élvezem a felderítős beosonós hekkelős nyomozós megdumálós részt.
Azért sok játék egyszerűen nem tartalmaz MSAA-t (AKA supersampling). Részben ezért is: nehéz elmagyarázni idióta vérpistikének, hogy nincs az a Titan, ami az anyjátók kikönyörgött 4K-s monitoron 120FPS-sel vinné a játékot. 4/8x-os MSAA-val meg (amit egyes idióták belőttek sima 980-hoz meg gyengébbekhez is!) 30 fps se.
Egyébként hozzászoktatták az embereket idővel a szar mindent-elmosós vagy csak-néhol-működő AA-utánzatokhoz, amik persze sokkal kisebb performance hittel rendelkeznek. Cserébe szar képet nyújtanak. Itt meg azok maradtak ki.
Na ezért sajnos teljesen helyénvaló a "ne rakd fel dupla/négyszeres felbontásba, ha a videokártyád egyszerűen nem képes rá" nyilatkozat. Persze ők nem mondhatják ki, hogy "te istenverte idióta, ha a 1080p monitorodon MSAA-t nyomsz, az terhelést tekintve gyakorlatilag olyan, mintha 4K-ban nyomnád. PERSZE, hogy nem bírja el a kártyád"
A 4X MSAA azért elég távol áll a 4K-s terheléstől 1080p mellett, de nekem már eleve az fejvakarásra ad okot, hogy csak MSAA van a játékban, amikor egy pár éve már léteznek olyan AA eljárások, amik jóval kisebb performance hittel adnak azonos vagy akár jobb képminőséget. A Doomban pl. olyan temporal AA van, hogy mind a 10 ujjadat megnyalod utána, és szinte zérót veszítesz fpsben, de én néhány nagyon látványos példát leszámítva azt sem értem, hogy mitől olyan szar az FXAA, szóval a könnyedebb AA-k kihagyása erősen wtf kategória még a Nixxestől is.
Az meg röhej, hogy egy 980-on vagy egy 1080-on AA nélkül sem lehet kimaxolni a játékot 60 fps mellett. Lehet amellett érvelni, hogy szolgáljuk ki azt néhány elvetemültet, akik két kártyával nyomják, de azok meg úgyis a 120 fps / faszság:faszság képarány hiánya miatt fognak nyavajogni, szóval nyerni azt nem igen lehet rajta + a grafika minősége nem pont az a kategória, amire azt mondanám, hogy "fú, de durván néz ki, ehhez tényleg SLI kell".
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Vettem pc-t par honapja mert elegem volt abbol, hogy konzolon minden szarul fut. A ps4 megvan meg. BD lejatszonak tokeletes meg ha veletlen lesz valami exclusive akkor jol fog jonni, de az uncharted 4 ota pl be se kapcsoltam.
Elnézést, mit is mondtál?
rwurl=http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/270600779953168341/D0DB39B3B7DC687112E67EE3568F3574D494BC61/
Ez nem prerender, hanem a benchmarkból egy screenshotom. Utóbbi hónap(ok)ban Hitman/RotTR/Doom megvolt, egyik se néz ki így. Közel se. Talán a Division közelített.
Félre ne értsd, abban egyetértek, hogy kellett volna még pár opció. Temporal AA egyébként van, szintén elég alacsony perf hittel, de azt külön kezeli a játék az egyébb AA megoldásoktól.
A megvilágítás és a DoF ügyes trükkjein túl ez a grafika nem annyira nagy kunszt ám.
No persze ezt úgy is lehet nézni, hogy a megvilágítás és a DoF ügyes trükkjei miatt az. Végül is az összkép a lényeg.
ibi amentia latet
A szabad hétnek hála elég gyorsan át is rágtam magam a játékon. Viszont amennyire szerintem lemaradt a sztori eleje, annyira hiányzik a vége. Sajnos az eddigi Deus Exekkel ellentétben a folytatásra építkezik ez a rész, nem alkot saját egészet. Van olyan mellékküldetés ami konkrétan nem vezet sehova.
Az ingadozó teljesítmény után ez egy második pofon volt...
Játék eleji spoilert tartalmaz (2-4 óra gameplay).
Arra gondolok, hogy gyakorlatilag folyamatosan
zsidóaug város épül, ami vagy Tel-Aviv, vagy Auschwitz (még elég az elején járok, szóval majd kiderül, hogy oda is kell-e menni egyáltalán). Külön sorban állnak az augok és a normálok. Regisztrálni kell az augoknak, ha nem teszik, akkor mindenféle bünti. Külön bejárat az augoknak, nehogy keveredjenek a normálisakkal. Stb.Annyira ordít róla a náci németország korai zsidó elnyomása, hogy egy bármilyen közeljövőben lévő társadalomban elképzelhetetlennek tartom egy ilyen kialakulását Európában.
Azt meg külön gáznak tartom, hogy nem tudtak egy normális konfliktust kitalálni és ezt tolják ránk...
Lehet, hogy csak csömöröm van a sok dokumentumfilmtől, de nem akarom ebben a játkban is ugyanazt viszontlátni, kicsit más köntösbe öltöztetve.
"Polish a turd, it's still a turd."
Tango
"Lagging is a lifestyle."
ha jól tudom, a készítők szerint a menekültválság és a közelmúlt terrorcselekményei ihlették a háttértörténetet. A párhuzam amiről beszélsz tettenérhető valóban, de a hivatalos verzió emez, a játék világa pedig mindkettőtől markánsan különbözik.
Annyi engem is zavar, hogy ameddig eljutottam a játékban, minden quest kizárólag erről szól, nincs aki mondjuk nőzne vagy üzletelne hanem mindenki az aug kérdésen pörög...
Mindazonáltal nekem eddig nagyon tetszik az egész. Remélem később is fog :-)
Egyáltalán nem ordít róla és ahogy leírtam egyáltalán nem tartom se eltúlzottnak se valószerűtlennek azt a bánásmódot amit kapnak. Amúgy egyáltalán nem spoiler, mert így kb az alaptémájáról beszélgetünk a játéknak. :D
Ha emlékszel mi történt a HR-ben akkor tényleg nem értem mi ezen a meglepő.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=Ws7MXsM2PRo&feature=youtu.be&t=5m30s
Ezek után szerinted ha most ilyen történne akkor annyira elképzelhetetlennek tartod egy ilyen helyzet kialakulását? Szerintem ez még az ideális eset. :D Teljesen rendben van szvsz.
+1 Jodának :)
Egyébként elég sok helyen nekem inkább