Manapság Dunát lehet rekeszteni a régebbi frencsájzok újramelegítését célzó „HD”-verziókkal: a WB Games az Arkham játékokat dobja újra piacra, az Activison meg éppen a legújabb Call of Duty-t szeretné eladni nekünk a legjobban sikerülttel, az EA viszont furcsa módon eddig kimaradt a buliból. Az ambíciózus nyilatkozatairól – és sajnos nem ilyen tetteiről – híres cég tavaly még új élményekkel szeretett volna elkápráztatni minket, de úgy tűnik, hogy ettől még simán belefér a Mass Effect rimászter is.
Mindezt még szimpla pletykaként sem kezelhetjük, hiszen a Gameinformernek nem holmi névtelen szószátyárt sikerült mikrofonvégre kapnia a téma kapcsán, hanem Peter Soderlundot, az EA executive elnőkhelyettesét:
„Már tudjuk, hogy a közönség vevő lenne a dologra,[…]. Az őszinte válasz az, hogy erősen gondolkozunk rajta. Ma még semmit sem tudok bejelenteni, de arra lehet számítani, hogy az Activision és más olyan cégek példáját követjük majd, akik sikeresen fogtak hasonló vállalkozásokba.”
A bizonytalanság okát Soderlund abban jelölte meg, hogy mind az időzítést, mind a minőséget illetően biztosra szeretnének menni. Az előbbivel valószínűleg nem lenne nagy probléma, hiszen az Andromeda alcímű folytatás ha minden igaz, már jövő év elején érkezik, így még egy jó ideig reflektorfényben lesz a Mass Effect név.
Ti mit gondoltok: itt az ideje a Mass Effect remasternek, vagy ráréünk arra még?
Thx, swoder!
Mindezt még szimpla pletykaként sem kezelhetjük, hiszen a Gameinformernek nem holmi névtelen szószátyárt sikerült mikrofonvégre kapnia a téma kapcsán, hanem Peter Soderlundot, az EA executive elnőkhelyettesét:
„Már tudjuk, hogy a közönség vevő lenne a dologra,[…]. Az őszinte válasz az, hogy erősen gondolkozunk rajta. Ma még semmit sem tudok bejelenteni, de arra lehet számítani, hogy az Activision és más olyan cégek példáját követjük majd, akik sikeresen fogtak hasonló vállalkozásokba.”
A bizonytalanság okát Soderlund abban jelölte meg, hogy mind az időzítést, mind a minőséget illetően biztosra szeretnének menni. Az előbbivel valószínűleg nem lenne nagy probléma, hiszen az Andromeda alcímű folytatás ha minden igaz, már jövő év elején érkezik, így még egy jó ideig reflektorfényben lesz a Mass Effect név.
Ti mit gondoltok: itt az ideje a Mass Effect remasternek, vagy ráréünk arra még?
Thx, swoder!
Gyakorlatilag évek óta várom, hogy jöjjön egy normális, minden DLC-vel megkent kiadás a ME3-ból. Egy ideje már arra alapoztam, hogy az Andromeda miatt úgyis illene vagy ezzel előállni, vagy remasterrel. Ráadásul a PC-s Mass Effectekre a gyári gamepadtámogatás is ráfér, ha már úgyis konzolos mókavonat az akció bennük.
Szóval ebből a szempontból sajnos itt az ideje, egyébként nem kéne, hogy itt legyen. Kíváncsi vagyok, hogy a régi vásárlók számára milyen konstrukcióval állnak elő.
Sors bona, nihil aliud.
Szintén.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Egy full kiadásnak van ideje, ha még picit csiszolnak is rajta, hát hajrá.
Valószínűtlennek tartom, hogy bármilyen kedvezményekről lehessen beszélni, tekintve hogy egyedül a harmadik rész követelt kötelező online regisztrációt. Talán a második rész CD kulcsát lehet még Originen aktiválni, de az első részt illetően határozottan emlékszem, hogy pár éve körülményeskedni kellett valamennyit. Ettől független egy teljes áron érkező mindenes verzióra gondolkodás nélkül lecsapnék, mivel a Bioware-pontos rablást én is kihagytam.
Egy UI újragondolásnak, egységesítésnek mindenesetre örülnék, mert az első rész inventory managementje PC-n katasztrófális volt, nem beszélve az ennek gyakori használatához közvetlen hozzájáruló számozott lőszerekről. Ami egyben felveti a kérdést, hogy mennyire fognak játékmechanikákat érintő változásokat eszközölni, tekintve hogy egyes elemek láthatóan a részről-részre történő iteráció elvét követték.
Én az első két részt csont nélkül aktiváltam Originen. Régen valóban nem ette meg az elsőét, de az már tényleg "pár éve" volt a support segítsége nélkül. Az nem jellemző PC-n, hogy valamiből remaster készül, és teljes árat kérnek érte e régi tulajoktól, szóval okkal érné őket kritika. Az Andromeda promózásához pedig fegyvertény lehetne jó fejnek mutatkozni, illetve az olcsóbb példányokkal újrajátszásra sarkallni, és ezáltal bevonni így is a hype-ba minél több játékost, nyilván úgy, hogy közben pénz is jöjjön belőle. (Jó áron helyből kétszer venném meg, főleg ha lenne ajándékozási lehetőség Originen.)
Ez az, amit remasternél nem szoktak, de itt lenne min.
Sors bona, nihil aliud.
A külcsinen túlmutató módosítások valóban nem jellemzőek, de kivételek akadnak: Metro 2033, Hard Reset, The Vanishing of Ethan Carter... csak amik így hirtelen eszembe jutottak a kisebb-nagyobb ráncfelvarrásokon átesett játékok közül.
Simán beregeltem mindhárom részt már az idők során.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
A Mass Effect trilógia az egyik legfontosabb sci-fi mű a Firefly/Serenity óta, és nem mellesleg korának legjelentősebb videojátéka ami az interaktív történetmesélést illeti. Mindenképpen szükséges az időtlenítése.
Lehet, hogy nem objektív a véleményem :)
Hát ez hülyeség, mindenki tudja, hogy a Mass Effect tett a legtöbbet az emberiségért. Én is, pedig az első rész bő fél óráján még mindig nem jutottam túl.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
A sf-irodalom most a vibrokardjába dőlt. És még csak nem is fenékkel előre.
ibi amentia latet
Nekem ez mindig is érdekes kérdés volt. Szvsz manapság a legtöbb játék esetében nincsen szükség grafikai felújításra az időtlenítéshez, mert egyszerűen "kompromittálja" az eredeti művet. Pl. ránézek a Return to Arkham trélerére is, és egyszerűen elkezd zavarni, hogy olyan művészi döntések vannak az új látványvilágban, amik akár még szembe is tudnak menni az eredeti fejlesztők eredeti elképzeléseivel.
Ez alól kivételként tényleg csak sajátos körülményeket tudok mondani: pl. amikor az eredeti fejlesztők csinálják a remastert, és az azóta összegyűjtött tapasztalatok alapján tökéletesítik az eredeti játékot (pl. legutóbb a Hard Reset Redux ilyen volt), vagy amikor az eredeti játék a technológiai limitációk vagy valamilyen rossz fejlesztői döntés miatt nem tudta megvalósítani a fejlesztők eredeti elképzelését (pl. Resident Evil).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Az objektív vélemény mások véleménye.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
rwurl=http://media.tumblr.com/tumblr_lv5aabZKin1qdn2zy.jpg
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám