Jelenlegi hely

Képregényfilmes-képregényes vegyes - ami már máshol offtopik

Utolsó bejegyzés

Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag
Képregényfilmes-képregényes vegyes - ami már máshol offtopik

Ide jöhet minden, ami a többi topik kereteit túlfeszíti.

Zaxx itt olvasható kommentje volt az aktuális vitaindító.

Szerkesztette: Zoo - 2016 aug 10


Szerintem legközelebb elég csak annyit írnod, hogy "DC film címe - nem értem, miért fikázzák, szerintem jó", gyakorlatilag ez végigvezethető mindegyiken.

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling



Itt egy kommentem márciusból:

Na, megnéztem én is a BvS-t. Szóhoz sem jutok, ez borzalmas volt, de kurvára. :DDD Javaslom mindenkinek, hogy lesse meg, ilyenhez 10 évente egyszer van szerencséd.

Snyder fogta magát, és egy habkönnyen kezelendő témához csinált egy kurvára nehézkesen mozgó, "veretes" és baromi unalmas filmet. Vannak jó jelenetek, vannak jó akciót, sőt, minden színész oké (szvsz még Eisenberg is, bár most sem a képregényes Luthort kapjuk, Gal Gadot-n meg teljesen meglepődtem, Wonder Woman fasza nagyon), de mindez elveszik az összevisszaságban. A Batman és Robinon legalább röhögni lehetett.

Szörnyű egy valami, nem normális az a stúdió, aki képes ilyen állapotban moziba küldeni egy filmet.

3/10 körül van kb.

Kthxbye.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



SOKKAL jobb a mozisnál. A világot persze továbbra sem váltja meg, a hibák jó része része pedig még mindig megvan, de ez így már egy jó film. Én már nem utálom, akinek meg eddig is bejött, imádni fogja az ultimate cutot.

/elfut



Szóval azért vagyok elfogult, mert a mindenhol jobb fogadtatásban részesült bővített változat 6x jobban tetszett az eredetinél? Nem márkajelzések és elfogultság alapján szoktam értékelni filmet vagy játékot, hanem néhány objektívebb szempont meg a saját ízlésem alapján.

A Killing Joke nem hibátlan, mert az első fél óra egy külön filmnek érződik a többitől, az meg objektíve rossz dolog. Ettől még remek Batgirl-Batman sztorit kaptam, ami nagyon tetszett, a maradék meg a képregény hibátlan adaptációja, szóval egy csúnya szerkezeti hiba miatt még nem fogok fújni rá.

A Suicide Squad is kurva rosszul van vágva objektív-filmes szemmel, néhány karakter meg teljesen fölösleges, de ettől függetlenül is nagyon tetszett a film, mert a rossz vágást és az elharapott karaktereket én egy másik szemmel máshogyan értelmeztem.

Nem fogok csak azért lehúzni valamit, mert az lenne az elvárás meg a többségi álláspont.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Nézd, engem nem zavar. Szerintem feltétlen a huhogót se. Ne vegyél már mindent ennyire komolyan. ;)



Hős harcos vagy aki szembe megy a Zeitgeisttal és harcol a kis emberek meg nem értett filmművészeti remekműveiért, hogy felnyisd azok szemét akik eddig a sötétben tapogatóztak és nem merték hallatni a hangjukat eme sötét és végtelenül rideg filmsznobok által uralt hamis minőségbeli elvárások mögé rejtett diktatórikus rémálomban. Valhalla zengje a neveteket Zaxx, Holden Caufield és harcos társaitokét. Igen oh igeeeeen!

Forradalom könyve 19:41

What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!



Egy 175 millió dollárból készült film pont hogy a "zeitgeist" része, szóval ezt sem értem. Miért kell mindenhova valamilyen mögöttes szándékot látni?

damoqles: a "femináci" vonalnál hagytam abba az olvasást.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Az meg hol volt?

ibi amentia latet



Ha már így meg lettem szólítva :) Szerintem pont, hogy értékelni kellene Zaxx "ellen"véleményeit, mivel nem csak beírja, hogy BvS rendezői 8|10, hanem kifejti részletesen. Én pl. az ő értékelése alapján néztem meg, mert a mozis kimaradt, és mit ad isten, egyet is értettem vele, kimondottan jó élmény volt a film.
Érdekes, hogy harcként éled meg azt, hogy valakinek eltér a véleménye a fősodortól. Én ezzel szemben viszonylag békés körülmények között találok értékeket egy Miami Vice-ban vagy egy Only God Forgives-ben, de lelkiismeret furdalás nélkül tudok szórakozni egy jobban sikerült Halálos iramban filmen.
Kérésre mindig szívesen taglalom, hogy mi miért jó/rossz, de mindenképpen érdekes látni, hogy ez valakiből ilyen szintű cinizmust vált ki :)

Respect is not given. It's taken.



az első fél óra egy külön filmnek érződik a többitől, az meg objektíve rossz dolog

Kreatív alkotásoknál nem lehet objektív szempontokról beszélni. A formális elemek, mint vágás, narratív struktúra alapvető filmes eszközök, melyeket számtalan mód lehet alkalmazni és értelmezni egyaránt. A patikamérlegen kimért blockbustereknél valóban nem jellemző, hogy a médium formális elemivel kísérletezzenek, de attól még az itt megszokott módszerekre nem lehet normaként, objektív [sic] tényezőként tekinteni.

A szétcsúszott díszlet beszédes lehet a stáb amatőrségéről, és elvehet az élményből, ahogy komikus él mellett afféle meta-kommentárként is funkcionálhat a nem csak képzeletbeli negyedik fal ledöntésével. A Suice Squados beszámolód jól is mutatja, hogy a film kontextusában miként emlékeztetett a képregények struktúrájára, amiben minden bizonnyal nem kis szerepet vállalt a vágás. Amit most valami nem létező univerzális mérce szerint "rosszként" kéne kategorizálni?

ShowHide spoiler #


Kreatív alkotásoknál nem lehet objektív szempontokról beszélni.

Ez igaz, de attól még minden művészetnek vannak bizonyos íratlan szabályai, amiket illik betartani (pl. az emberi test arányai). Nyilván lehet abban alkotói szándék, ha ezektől eltérnek, ahogyan a Killing Joke-ban is van (egyértelműen tudatosan le van választva Barbara sztorija a későbbi eseményektől egy fade outtal, szóval direkt olyan, amilyen - valószínűleg Timmék tisztán el akarták választani az új cuccot az adaptációtól), de attól még belenyúl a nagy egész integritásába, és nem esik jól az, ha egyik filmből hirtelen a másikba érkezel ugyanabban a filmben. :) Nem jó megoldás (objektíve nem, mert egy hagyományos filmben a koherencia alapelvárás), szerintem egy eleve külön egységekből álló "double feature" jobb lett volna (két filmben, egy DVD-n Batgirl és a Killing Joke, de mivel digitális éra van, gondolom szartak erre a maximális profit érdekében).

A lényeg, hogy a filmtől függ a dolog: ha a szabályoktól való eltérésnek jelentős művészi oka van, akkor hibát követsz el azzal, hogy ezt az elemet kritizálod, ha viszont az adott ágon belül alapvető elvárás - mint egy patikamérlegen mért blockbuster esetében -, akkor objektív hibát találtál, amibe kutya kötelességed belekötni. Ha a Dogville-t lehúzod azért, mert szar a díszlet, akkor egy idióta vagy, ha viszont egy realisztikus filmben belekötsz abba, hogy az egyik szereplőt betonfalnak lökik, mire a fal megmozdul és egyértelművé válik, hogy az csak egy díszlet, igazad van, objektíve.

Ettől még nem tudsz felállítani olyan szabályokat, hogy "egy filmben ez meg az objektíve ilyen meg olyan, minden más büntetendő", de zsánerenként igenis találni olyan objektív szempontokat, amik alapján akár még ítélkezni is lehet. A szubjektum mindig sokkal-sokkal erősebb, de ez nem jelenti azt, hogy csak az létezik. Az "objektív kritika" hülyeség (ezt max leírásnak lehetne hívni), de a teljesen szubjektív kritika (ilyenből nagyon sokat olvashatsz random kommentekben - hülye példák: fájt a hasam a film alatt, ezért nem tetszett + laktózérzékeny vagyok, ezért a tej szar) még annál is nagyobb.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



lehet abban alkotói szándék

Ez az értelmezésünk szempontjából miért kéne számítson? Én legalábbis nem úgy szoktam beülni a moziba, hogy ismerném mi zajlott le a rendező fejében. Feldolgozott mű kapcsán pedig még zavarosabb készítői szándékról beszélni, hiszen a forrásmű kapcsán is a sajátos értelmezésedet veszed alapul, ami még valószínűtlenebb, hogy egyezni fog a feldolgozókéval.

az adott ágon belül alapvető elvárás - mint egy patikamérlegen mért blockbuster esetében

A műfajisághoz hasonlóan a szórakoztatásra pozicionált film számára sem íródnak elő szempontok, amiket feltétlen ki kell pipáljon a film. A műfajiság egy leíró jellemző, amely ezek lekommunikálásában segíthet. Előiró tulajdonságokkal a reklámok ruházzák fel a filmet, amihez a visszacsatoló szerepkört nem kötelessége a kritikusnak betölteni.

A formális alapszabályok létezését illetően egyetértünk, de a filmértéshez ezek ismeretén kívül nem feltétlen kell tudni a készítői széndékot, vagy a reklámok által támasztott elvárásokat. A zsánerek mentén történő elemzéshez hasonlóan ezek is egyfajta megközelítésmódot képezhetnek, de előíró jellegük miatt sokszor korlátozóbbak, mind a filmek élvezetében, mind a véleményünk kifejtésében. Hiszen mindkét esetben egy sajátunkkal nem feltétlen egyező, specifikus perspektívából vizsgálod a művet. Márpedig a kritika, mint véleményformálás őszinteségen alapszik, amit egy ettől eltérő szerep betöltése esetén nem biztos, hogy teljességgel ki tudsz elégíteni.

Röviden: Számomra egy saját perspektíva mentén érvelő informált véleménynyílvánítás sokkalta értékesebb, mint egy készítői szándék kapcsán találgató, vagy reklámoknak visszacsatolásként funkcionáló iromány. (Amivel jócskán el is kanyarodtam az eredetileg egy szón lovagoló válaszomtól. ^^)



Zaxx írta: Először is: miért utálja mindenki azt a jelenetet, amiben Batman lefekszik Batgirllel? Passzol a Killing Joke-hoz, ahogyan Alan Moore-hoz is

Ammár biztos. Ezért lehet az, hogy nem volt benne a Killing Joke-ban, és Moore nem írt ilyet máshol sem. Nem passzol az semmihez, Batman karakteréhez pláne nem, legfeljebb csak a női karakterek pánikszerű agenda-túlkompenzálási szerzői mozgalmához, melynek szellemében tompítani kívánták Batgirl képregényes (KJ-os) "áldozatszerepét" a saját karakterének sztoriidegen modernizálásával, valamint a Bat-Bat kapcsolatdinamika és a film hangulati-tematikai kohéziójának tökönrúgásával.

az új art style viszont baromi jól áll neki

sírok
Bollandnak meg már gyökerestül forog a majdani koporsójául szolgáló három cseresznyefája a faiskolában.

ibi amentia latet



De... de a Killing Joke-os Batsex elárulja a képregényeket, ilyet még Alan Moore sem írt volna, sosem olvashattunk ekkora őrültséget!
rwurl=http://cdn.bleedingcool.net/wp-content/uploads/2014/08/b20.jpg
rwurl=http://cdn.bleedingcool.net/wp-content/uploads/2014/08/b22.jpg
Oh wait!

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



"Zaxx írta: Először is: miért utálja mindenki azt a jelenetet, amiben Batman lefekszik Batgirllel? Passzol a Killing Joke-hoz, ahogyan Alan Moore-hoz is"

Erre írtam, hogy evidently nem.
Erre fel kontextus nélkül bevágsz egy random (és őszintén szólva amatőr fancuccnak tűnő, de legalábbis nem fősodorbeli), nem-KJ és nem-Moore képregényoldalt holmi füstölgő puskacső gyanánt, a vitapartnered álláspontjának szándékosan eltorzított verziójára reagálva, ráadásul még ezzel a retardált "de... de!" facebookizmussal is élsz...
Én kérek elnézést mindenki behorpadt homlokáért.

ibi amentia latet



“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw



kontextus nélkül bevágsz egy random (és őszintén szólva amatőr fancuccnak tűnő, de legalábbis nem fősodorbeli), nem-KJ és nem-Moore képregényoldalt

https://en.wikipedia.org/wiki/Batman_Beyond_(comics)#Digital_comics_.282012-2014.29
A Batman Beyond 2.0-ból van. Ebben a jelenetben Bruce éppen azt vallja be Dick Graysonnak, hogy sikeresen felcsinálta a barátnőjét.

A point annyi lenne, hogy Timmék annak idején kitaláltak egy mellékes szerelmi szálat Bruce és Barbara között, ezt meg belerakták a Killing Joke adaptációjukba (tudod, egyéni gondolatok, alkotói szabadság, satöbbi). Amikor azt mondom, hogy passzol Moore stílusához, akkor olyanokra gondolok, mint pl. Dan Dreiberg és Laurie Jupiter kapcsolata a Watchmenben. Nekem azonnal az ugrott be a jelenetről, szvsz kifejezetten egy nodnak érződik Moore felé, max nincs igazam.

Szerk: Az, hogy miért illik a Killing Joke-hoz már valamivel prózaibb: egyrészt a szex egy olyan dolog, amiben Barbarának a bénulás után már nem lehet része, így szvsz a jelenet fokozza a tragikumot, másrészt meg Joker tulajdonképpen "megerőszakolja" Barbarát, amikor levetkőzteti és képeket készít róla (mellesleg meg azért na: ha nem egy mainstream one shotként és nem az ártatlan 80-as években jelenik meg a Killing Joke, Moore tutira tényleges nemi erőszakot rak bele).

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Zaxx írta: A Batman Beyond 2.0-ból van. Ebben a jelenetben Bruce éppen azt vallja be Dick Graysonnak, hogy sikeresen felcsinálta a barátnőjét.

Kábé kimeríti a "nem fősodorbeli"-t.

Zaxx írta: A point annyi lenne, hogy Timmék annak idején kitaláltak egy mellékes szerelmi szálat Bruce és Barbara között, ezt meg belerakták a Killing Joke adaptációjukba

Egyrészt ez nem szerelem volt a filmben, hanem csak kéjvágy és tinifrusztráció szülte pillanatnyi zavar az erőben, ill. egy meglehetősen karakteridegen törés Batman karakterében, másodsorban a KJ-ba még mindig nem illene igazzy szerelem formájában sem.

Zaxx írta: Amikor azt mondom, hogy passzol Moore stílusához, akkor olyanokra gondolok, mint pl. Dan Dreiberg és Laurie Jupiter kapcsolata a Watchmenben. Nekem azonnal az ugrott be a jelenetről, szvsz kifejezetten egy nodnak érződik Moore felé, max nincs igazam.

Más történet más célkitűzésekkel, más karakterek, más hangnem, más minden. Üres robotnodokat pedig amúgy sem kérünk.

Zaxx írta: a szex egy olyan dolog, amiben Barbarának a bénulás után már nem lehet része, így szvsz a jelenet fokozza a tragikumot

Ez... meg lette erősítve, hogy a lábain kívül nem működik a csővezeték sem? Mert nem törvényszerű velejáró.

Ez például? Erre a történetre meggyógyult volna?
rwurl=http://i.imgur.com/cD9bqNT.jpg

Zaxx írta: másrészt meg Joker tulajdonképpen "megerőszakolja" Barbarát, amikor levetkőzteti és képeket készít róla

Ilyet ne. Vagy megerőszakolja, vagy nem; a levetkőztetése és lefotózása nem megerőszakolás mint olyan, ha nemi jellegű erőszak is, ne mossuk el a határvonalakat ilyen témákban! "Tulajdonképpen megerőszakolja" nincs.
A képregény sugallata szerint Barbara megerőszakolása eléggé valószínűsíthető, de ne önmagában a kéretlen aktfotózást állítsuk be tulajdonképpeni rape-nek, ha egy mód van rá.
Gordon se lett megerőszakolva. Valószínűleg. :>

Zaxx írta: (mellesleg meg azért na: ha nem egy mainstream one shotként és nem az ártatlan 80-as években jelenik meg a Killing Joke, Moore tutira tényleges nemi erőszakot rak bele).

(A köbre emelt feltételesség játékába belemenve) ebben én közel sem vagyok ennyire biztos: Moore amellett, hogy szereti a naturalista nyerseséget, nagy művelője a sejtetéses bizonytalanságkeltésnek is, és érzésem szerint tudja, meddig mehet el mondjuk Jokerrel a karakterhűség vagy a "zsáner" határait feszegetve, de át nem lépve – egy sejtetett nemi erőszak a sejtetésnek, a tények hiányának köszönhetően kapja meg az igazi, hajmeresztő élét, a KJ Jokere pedig elvetemült, közveszélyes pszichopata jellegét, anélkül, hogy a szájíz visszafordíthatatlanul megromolna egy premier plánban erőszakoló Joker képétől. Moore szerintem ezt jobban tudja nálam.

ibi amentia latet



Kábé kimeríti a "nem fősodorbeli"-t.

Teljesen, de megmondom őszintén, engem a fősodor meg a kánon így a sokadik univerzum reboot után nem igazán foglalkoztat. Nyilván nem ez a klasszik meg a kánonbeli Batman, de mellékzöngének szerintem érdekes.

egy meglehetősen karakteridegen törés Batman karakterében

Annyira azért nem, de talán tényleg nem pont Kevin Conroy-t kellett volna ide felkérni, elvégre mindenkinek ő az ikonikus Bats, így tényleg viszonylag könnyen lehet ilyeneket kiáltozni.

Ez... meg lette erősítve, hogy a lábain kívül nem működik a csővezeték sem? Mert nem törvényszerű velejáró.

Képesnek gondolom képes rá, ahogyan gondolom a vágy is ugyanúgy működik, de hogy nem érez semmit, az is tuti biztos. Persze bele lehetne menni abba, hogy akkor most hányadik csigolya meg hogy mennyire béna meg mennyire nem, de szerintem ez alapján eléggé:
rwurl=http://images.vcpost.com/data/images/full/65807/the-killing-joke.jpg

Ilyet ne. Vagy megerőszakolja, vagy nem; a levetkőztetése és lefotózása nem megerőszakolás mint olyan, ha nemi jellegű erőszak is

A kiemelt részre gondoltam, meg az általad is említett sugallt erőszakra, ami vagy igaz, vagy nem.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Én legalábbis nem úgy szoktam beülni a moziba, hogy ismerném mi zajlott le a rendező fejében.

A kommented többi részében úgy érzem, hogy alapvetően egy dologról beszélünk meg egyet is értünk, szóval csak ebbe kötnék bele.

Azt sosem tudod, hogy mi zajlott le a rendező fejében, de a film alapján ettől még következtethetsz rá. Az, hogy mennyire jó a következtetés általában nem derül ki, de azért elég sokszor ki lehet hozni a filmből egy "sztorit", ami nem ütközik ellentmondásokba, hiszen gyakran van szándék arra, hogy lásd a szerzői fogaskerekeket. Máskor pont az a lényeg, hogy ne lásd ezeket, mert a nézőre van bízva az értelmezés oroszlánrésze.

Pl. a Killing Joke-ban nekem sok apróság alapján teljesen tiszta, hogy önálló egészként kell nézni a Batgirl-ös félórára, míg a Suicide Squad "képregényes szerkezete" szvsz a fene tudja, hogy mennyire szándékos, mert nincs elég "bizonyítékom" ahhoz, hogy ki tudjam jelenteni, hogy "ja, ezt akarták, tuti!" Nem számít ez annyira, de a nagyon egyértelmű "üzenet" helyett valami teljesen mást szubjektíven odaképzelni szerintem olyan hiba, ami nagyon sokat levon a "saját perspektíva" értékéből (pl. nekem tökre meggyőződésem, hogy az Independence Day egy mocskos nagy modern propagandafilm, teljesen alá is tudom támasztani, de nem annak készült, így nem fogom Roland Emmerichet nácinak kikiáltani).

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



átment ez a topik is szuperhősös-képregényesbe? :(



Szelektív autizmusunk nem ismer el határokat.

ibi amentia latet


ShowHide spoiler #

“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw



ÉS ingyen letölthető az internetről.

Megtaláltam a problémádat. Tényleg nem járok képregényboltba, mert a fizikális kiadást teljesen fölöslegesnek érzem, amikor digitálisan egyenesen a kiadótól vehetem a portékát, régi képregények esetén, amiket már nem árulnak pedig tényleg MINDEN fent van az interneten. A csak digitális képregényt meg nem vetem meg a fizikai mellett sem, szóval valószínűleg még nálad is több DC-t olvastam (sokkal), májsztró.

Tudom, hogy egy képregényboltból meg a Magneto játékfigurád mellől (vagyis a fizikális "javak" mekkájában) ez nagyon idegenül hangozhat, de nem én vagyok a célközönséged, így pont leszarom, hogy mit gondolsz.

Hiba volt azt gondolni, hogy képregényfanként valami érdemit szólsz hozzá egy képregényes témához puszta személyeskedés helyett, szóval akkor megy is vissza az ignore. Te már csak ilyen vagy.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag
Amelyikőtök folytatja az odamondogatást (mindegy, hogy megcímzi-e a hozzászólást, értjük anélkül is), lepihen egy hétre.

Sors bona, nihil aliud.



“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw



Egy olyan közegben, ahol az emberek kellő mennyiségű és minőségű képregényt fogyasztanak, ezek a Batman Beyond kaliberű érvelések/silány képes hivatkozások a helyén lennének kezelve: a csávót simán kiröhögte volna mindenki, mint egy falu végi bolond gyereket

Egy kérdés: miért baj az, hogy összemosom a képregényes kánont a Batman Beyonddal? Az érvelésemnek egyáltalán nem volt része az, hogy a batsex beleillik a képregényes kánonba, mindössze azt mondtam, hogy nekem a Bruce Timm féle eddigi munkák alapján teljesen jól megfér egy általa istápolt Killing Joke adaptációban, mert Timm és Moore szellemiségéhez is illőnek tartom, az meg szép dolog így egyszerre (és azért nem is akkora vadhajtás, mint pl. a Gods and Monsters a maga mexikói bevándorló Supermanjével és vámpír Batmanjével). Egy DC rajzfilmnek akkor sincsen semmi köze a képregény kontinuitásához, ha képregény alapján készül, az eredeti Killing Joke remekül elvan képregényként, a film nem tudja átrajzolni. Ha comic-purista lennék, zavarna, de nem vagyok az (ettől még nem fújok arra, aki meg igen, de nekem így uszkve 20 évnyi Batman fanság után bizonyos szempontból már unalmas az "öreg" denevér, és a képregények között is bőven találni olyan atomfontos ősklasszikusokat, amik nem részei a kánonnak - pl. a korábban már felhozott Mad Love).

Mellesleg a Telltale féle Batmanbe nehogy belenézzetek, ha nem bírjátok a fősodortól való eltéréseket. Ha a batsex durva volt, még semmit sem láttatok, én a nagy újdonságvágyammal együtt sem nagyon örülök neki.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Mikor kezdi?

“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw



Disclaimer: engem aztán nyugodtan lehet bannolni, mert az utóbbi időben egyébként is kialakult bennem egy nem túl pozitív vélemény a fórumlakók egy viszonylag szűk, de hangos kisebbségéről, ami miatt a fórumon való kommentelést mostantól jó hosszú időre befejezem, a Zimbás eset után meg egy jó ideig bármilyen moderátori keménykedésen csak röhögni fogok. Nem tud meghatni, mivel akar büntetni egy magát egy év alatt sokszorosan lejárató adag admin... majd ha ez máshogyan lesz, a házirend betartatására pedig konkrét lépéseket látok, akkor beszélgethetünk felelősségről, konstruktív bannolásról és hasonlókról. Egyelőre csak egy dolgot sikerült belátnom: lehet rosszabbul csinálni a HW-n kialakult gyakorlatnál, hihetetlen, de igaz. Azért valami jó majd csak kisül a sok hibából, ellenkező esetben viszont tök mindegy, ki hogyan csűri meg csavarja a dolgot, az eredmény vitathatatlan lesz.

Grifter, én egyetlen dologra szeretnék választ kapni tőled: arra, hogy mi értelme van annak, hogy írsz rólam 60 millió becsmérlő kommentet, de mindet kontextus nélkül. Most is megtudhattam tőled már sokadjára, hogy mennyire ostoba vagyok, meg hogy mennyire fogalmam sincs a Batman képregényekben rejlő "tudásról", de azt sosem írod le, hogy miért gondolod ezt így. Nyugodtan beleköthetsz bármibe, amit monitorra vetek, de tényleges tartalmi kritika nélkül az egész egy fabatkát sem ér, és nem fog többnek látszani holmi gyűlölködésnél. Nem vágom? Oké, partner vagyok egy ilyen témájú diskurzusban, de a miértek nélkül csak provokációként tudok értékelni mindenféle ilyen kommentet tőled. A vitának akkor van értelme, ha célja is van, ha halad valamilyen konstruktív irányba, minden egyéb esetben teljesen fölösleges agyhúzásról van szó.

Én számtalanszor megadtam neked az esélyt arra, hogy folytassunk egy normális párbeszédet, de te ezt minden egyes alkalommal elütöd valami hülyeséggel. Asszem elég volt. Fogalmam sincs, hogy mi a bajod velem, hogy mi az a tüske, amit annyira nehéz kihúznod, hogy állandóan a véremet akard szívni érte. Ez a jövőben ezek után egyáltalán nem is fog érdekelni, csak egyet kérek: hagyd már abba ezt az értelmetlen baszogatást (ne csak "ne szólj hozzám", de ne is írj olyan kommenteket, amik rólam szólnak - ha már szerinted én vagyok a senki, akkor felejts is el), mert csak egy toxikus mocsarat generálsz az egésszel, amiben senki sem szeretne elsüllyedni.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Egymáshoz szólni egymás durva minősítgetése nélkül, ami miatt fellángol a fórum, nyilván szabad bárkinek (a korábbi hozzászólások odamondogatósabbak voltak), amíg nem megy át topikrongálásba, nem utazik valaki látványosan a másikra. Az nem tartozik a moderátorokra, hogy az önként megfogadott ignore-hoz tartja-e magát valaki, amíg ebből nincs balhé. Tartalmi okokból szintén nem moderálunk, ha ontopikról van szó.

Egy-két offtopik hozzászólásból sosem csináltunk problémát, ha nem ugrasz a torkának, nem cseszteted, akkor akár Zaxx utolsó hozzászólására/kérdésére is nyugodtan válaszolhatsz, ha szeretnél, de az legyen itt a zárszó mindkét fél - és mindenki más - részéről, mert nyilván nem arra van a topik, hogy az egymáshoz való viszonyukat elemezgessék a fórumozók. Ennél több off nem kell ide.

Magánvélemény: a további kölcsönös ignore mindazonáltal javasolt mindkettőtöknek, mert ha találkoztok, abból úgysem sül ki semmi jó, de egymás véleményével egy fórumon nyilván lehet foglalkozni, pláne egy hiriróéval a főoldalon.

Sors bona, nihil aliud.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!