egyreszt az 1.5dci-t is eleg jol ismerem, azzal se lenne valoszinuleg gondom
ez viszont a 2.0dci, teljesen nissan fejlesztes, lancos motor, a rono/nissan legjobb motorjainak egyike
Vajk írta: Kipróbáltam, mi van, ha nincs P-ben, és ki akarok jutni. Természetesen simán nyílt az ajtó. Ez ilyen amcsi "nézzüktotálhülyénekajuzertkülönbenbeperel" dolog lehet odaát.
meglehet. Mondjuk az en mintakorom sem maximalisan reprezentativ, de tobb tucat kulonbozo markaju es tipisu kocsit probaltam mar (beleertve a szemelygepkocsik mellett a ceges pickup truck-okat, es kisebb teherautokat), es mind mind megvolt a biztonsagi rendszer benne. Ha nem P-ben vagy es megindulsz egy sebesseggel, azonnal hallod az automata zarodast az ajtoknal, es addig nem engednek fel, mig ujra nem P-ben vagy es ki is vetted a kulcsot, vagy ha ugye manualisan feloldod a zarakat magad (akar az elektromos zarfeloldo gombbal az ablaklehuzo gombok mellett, vagy a mechanikus karokkal kulon kulon az ajtokon).
Mondjuk siman vagom hogy barmifele modszerre programozhato ez is, mint sok mas funkcioja a jarganynak, de gondolom errefele affele standardda nohette ki magat. Mondjuk megint csak kanada, amcsiban nem tudom mennyire valtozik ez, de gondolom hasonloak lehetnek az eloirasok, mivel north america ugye.
Hozza kell tennem hogy nem feltetlen kell hogy hulyenek nezzenek szerintem ezekkel a biztonsagi kapukkal, inkabb azert vannak hogy segitsenek a mindennapos rohano eletedben nem beszopni hogy kocsiban hagyod a kulcsot, vagy barmi hupsz eset. Megesett velem is hogy bent maradt a zarba a kulcs, mivel motorleallitas utan meg pakolgattam a kocsimban, utana csak megnyitottam volna az ajtot, es latom zarva van, akkor vagtam le hogy a kulcs meg bent volt, mivel nem oldott fel az elektronika. Nyilvan nem lett volna abbol sem katasztrofa, mivel tipikusan taviranyitoval nyitom es zarom (es inditom) is a kocsit, csak ugy vagyok vele hogy jol esik es dijazom az ilyen apro figyelmessegeket, hogy ne legyenek a sajat potencialis figyelmetlensegeimbol bosszusagok (vagy halaleset, mint tapasztalhattuk is), mintsem ugy ereznem hogy hulyenek akarnanak venni a gyartok.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Egyik sem híresen rossz (az 1.5 dci majdnem 1.9 pdtdi szint fenntartásban amúgy is, lévén fillérekért van hozzá minden), de azért nem is ez a csúcs.
A PSA féle HDi-ket mindig is jobban dicsérték.
Most, hogy sokadszor kerül elő, megkérdezném: ti milyen távokat autóztok ez évben, hogy megéri a dízel? :)
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
O really? Van egy szerelő barátom, kazalba hordják neki a dci motorokat szétszedni, mert annyira megéri, annyi gond van velük. Múltkor már Romániába mentek ki motort venni, mert annyi az igény a pótalkatrészre! Ilyet szólt a múltkor a srác, aki hordja neki a blokkot:
-Figyelj, mindegy mennyi dci motort tudsz szerezni, én mindet megveszem.
Ja, ha bárki tud dci motort szóljon, mert tudok rá vevőt!! :D
Csak úgy egy pár apróság:
-Porlasztó csúcs hiba
-Három kiegyenlítő tengely közül valamelyik tutira behal
-alsó hajtókar csapágy befordul a felső alá, és/vagy teljesen elkopik
-főtengely törés
és még sorolhatnám.
Ezen kívül amúgy egy köbcentihez képest erős blokk, jól fogyaszt...
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
ti milyen távokat autóztok ez évben, hogy megéri a dízel? :)
nekem tavaly 40k ment bele a benzines 1.6-osba
iden kevesebb lesz, egyreszt elvaltam, masreszt visszakoltoztem szegedre, harmadreszt elegge leepult a posti melom, ket honap alatt kb. egyszer voltam
porlaszto csucs: thalicskaknal jellemzo, meg kannas benzinnel, de ez barmelyik dizelnel lehet problemas
kiegyenlito tengely: meg nem is hallottam :)
hk csapagy: ez csak az 1.5dci/1.9dci-t erinti, exnek vettunk novemberben egy 1.5dci-t, azonnal csereltettem, 170k valos km volt benne, mar le volt kopva a feluletkezeles (a kemeny reteg), 10k km-en belul behalt volna
fotengely: meg nem hallottam, nem volt valami tuning?
kobcenti/ero: ezek szerint az 1.5dcirol irtal, en viszont a 2.0dci-t akarom venni
Sterner:
es igen, egy ujonan vett 13 eves benyas megane-om van, a multkor a srac berakta a 7 eves opel astra 2.0 dizel hibalistajat, nekem toredeke volt a szethullos franciaval
szoval maradok ennel, tetszik, kivul belul, jo kis autok, es a rossz hiruk miatt olcsok is
Rendben, ha szerinted teljesen oké, hogy egy 170.000 km-et futott autóban lekopik a felület kezelés a hajtókar csapágyról...akkor vegyél dci-t! Sok sikert!
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
vegso soron logikus ha belegondolsz, nem marad ur a torolt kommentek utan, hanem mivel torolted, nem letezik tobbet, nyoma sem (se az adatbazisba, se sehol). Azaz ha 400 401 es 402 kozott kitorolod a 401-et, akkor olyan mintha sohasem letezett volna es a 402-es komment veszi at a helyet a 401-es szamozasra atsorolodva.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Omg bármit, csak ne dci-t!
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
biztos bennem van a hiba, de nem ereztem ez esetben Vajkot hulyenek...
Parizer forever.
egyreszt az 1.5dci-t is eleg jol ismerem, azzal se lenne valoszinuleg gondom
ez viszont a 2.0dci, teljesen nissan fejlesztes, lancos motor, a rono/nissan legjobb motorjainak egyike
Parizer forever.
meglehet. Mondjuk az en mintakorom sem maximalisan reprezentativ, de tobb tucat kulonbozo markaju es tipisu kocsit probaltam mar (beleertve a szemelygepkocsik mellett a ceges pickup truck-okat, es kisebb teherautokat), es mind mind megvolt a biztonsagi rendszer benne. Ha nem P-ben vagy es megindulsz egy sebesseggel, azonnal hallod az automata zarodast az ajtoknal, es addig nem engednek fel, mig ujra nem P-ben vagy es ki is vetted a kulcsot, vagy ha ugye manualisan feloldod a zarakat magad (akar az elektromos zarfeloldo gombbal az ablaklehuzo gombok mellett, vagy a mechanikus karokkal kulon kulon az ajtokon).
Mondjuk siman vagom hogy barmifele modszerre programozhato ez is, mint sok mas funkcioja a jarganynak, de gondolom errefele affele standardda nohette ki magat. Mondjuk megint csak kanada, amcsiban nem tudom mennyire valtozik ez, de gondolom hasonloak lehetnek az eloirasok, mivel north america ugye.
Hozza kell tennem hogy nem feltetlen kell hogy hulyenek nezzenek szerintem ezekkel a biztonsagi kapukkal, inkabb azert vannak hogy segitsenek a mindennapos rohano eletedben nem beszopni hogy kocsiban hagyod a kulcsot, vagy barmi hupsz eset. Megesett velem is hogy bent maradt a zarba a kulcs, mivel motorleallitas utan meg pakolgattam a kocsimban, utana csak megnyitottam volna az ajtot, es latom zarva van, akkor vagtam le hogy a kulcs meg bent volt, mivel nem oldott fel az elektronika. Nyilvan nem lett volna abbol sem katasztrofa, mivel tipikusan taviranyitoval nyitom es zarom (es inditom) is a kocsit, csak ugy vagyok vele hogy jol esik es dijazom az ilyen apro figyelmessegeket, hogy ne legyenek a sajat potencialis figyelmetlensegeimbol bosszusagok (vagy halaleset, mint tapasztalhattuk is), mintsem ugy ereznem hogy hulyenek akarnanak venni a gyartok.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Egyik sem híresen rossz (az 1.5 dci majdnem 1.9 pdtdi szint fenntartásban amúgy is, lévén fillérekért van hozzá minden), de azért nem is ez a csúcs.
A PSA féle HDi-ket mindig is jobban dicsérték.
Most, hogy sokadszor kerül elő, megkérdezném: ti milyen távokat autóztok ez évben, hogy megéri a dízel? :)
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
O really? Van egy szerelő barátom, kazalba hordják neki a dci motorokat szétszedni, mert annyira megéri, annyi gond van velük. Múltkor már Romániába mentek ki motort venni, mert annyi az igény a pótalkatrészre! Ilyet szólt a múltkor a srác, aki hordja neki a blokkot:
-Figyelj, mindegy mennyi dci motort tudsz szerezni, én mindet megveszem.
Ja, ha bárki tud dci motort szóljon, mert tudok rá vevőt!! :D
Csak úgy egy pár apróság:
-Porlasztó csúcs hiba
-Három kiegyenlítő tengely közül valamelyik tutira behal
-alsó hajtókar csapágy befordul a felső alá, és/vagy teljesen elkopik
-főtengely törés
és még sorolhatnám.
Ezen kívül amúgy egy köbcentihez képest erős blokk, jól fogyaszt...
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
Látom, nem tudsz kikerülni a francia autók bűvköréből. Renault Megane-ja a szemben lakó 70-es mamikának van, pont neki való. :)
@Grifter: évi 10k, úgyhogy benzin
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
nekem tavaly 40k ment bele a benzines 1.6-osba
iden kevesebb lesz, egyreszt elvaltam, masreszt visszakoltoztem szegedre, harmadreszt elegge leepult a posti melom, ket honap alatt kb. egyszer voltam
Parizer forever.
porlaszto csucs: thalicskaknal jellemzo, meg kannas benzinnel, de ez barmelyik dizelnel lehet problemas
kiegyenlito tengely: meg nem is hallottam :)
hk csapagy: ez csak az 1.5dci/1.9dci-t erinti, exnek vettunk novemberben egy 1.5dci-t, azonnal csereltettem, 170k valos km volt benne, mar le volt kopva a feluletkezeles (a kemeny reteg), 10k km-en belul behalt volna
fotengely: meg nem hallottam, nem volt valami tuning?
kobcenti/ero: ezek szerint az 1.5dcirol irtal, en viszont a 2.0dci-t akarom venni
Sterner:
es igen, egy ujonan vett 13 eves benyas megane-om van, a multkor a srac berakta a 7 eves opel astra 2.0 dizel hibalistajat, nekem toredeke volt a szethullos franciaval
szoval maradok ennel, tetszik, kivul belul, jo kis autok, es a rossz hiruk miatt olcsok is
okes, akkor veszek egy 2.0dci-s megane kabriot :)
Parizer forever.
ismeroseben is normal kezifek van... bar az angliai kocsi, lehet azert ilyen, vagy mert volvo...
eLeM
"Say, please,... pretty please,... ...with cherry on top!"
Rendben, ha szerinted teljesen oké, hogy egy 170.000 km-et futott autóban lekopik a felület kezelés a hajtókar csapágyról...akkor vegyél dci-t! Sok sikert!
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
Kösz!
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
Ezért gondoltad a #429-et, amivel ő elkezdi, azt itt hagyod, biztos ami biztos? :D
Moderálgatunk, moderálgatunk? :D
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Jogos, csak hirtelen fogalmam sem volt, hogy arra épp hivatkozik-e valaki, illetve megpróbáltam megelőzni a bajt, nehogy pihenőre kényszerüljetek.
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
Te csak ne akarjál engem megmenteni, főleg így :D
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
rwurl=https://youtu.be/oBDrr5ILMjw?t=37
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ugye? Ez meg itt egyből benyomta a piros gombot.
A moderátor mehet vissza a balettbe ugrálni!
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
rwurl=https://youtu.be/ryTgC6Q7udk
Ez megvolt?
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Itt még nem, de korábbi anyag. Ha így néznének ki a SUV-ok, harmónikusabb lenne az utcakép.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
ismert hiba, cserelni kell 150k kmenkent, ennyi
Parizer forever.
mi a gond a #429-el? kerdeztel, valaszoltam, semmi provokalas, flame inditas
Parizer forever.
ott eredetileg Vajk kommentje volt ami kesobb szinten ollozva volt, ebbol adodoan atsorakoztak a kommentszamok ismet.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
huhh, nem tudtam, fura motor...
Parizer forever.
vegso soron logikus ha belegondolsz, nem marad ur a torolt kommentek utan, hanem mivel torolted, nem letezik tobbet, nyoma sem (se az adatbazisba, se sehol). Azaz ha 400 401 es 402 kozott kitorolod a 401-et, akkor olyan mintha sohasem letezett volna es a 402-es komment veszi at a helyet a 401-es szamozasra atsorolodva.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
van ebben is logika, meg abban is, hogy lik marad
forumoknal inkabb a luk marad megoldast lattam
Parizer forever.
rwurl=http://i.imgur.com/ADH1L09.jpg
Fólia. Így is lehet.
:D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Az új Skoda Oktavia VRS bitang jól néz ki.
Itt melóhelyre nemrég érkezett egy.
A jel a vRS, RS-nek hívják és jah, mindegyik jobban néz ki, mint egy mezei Octavia. (Az előző három generáció is ;) )
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Sőt. Nekem még jobban tetszik mint az Audik többsége.
rwurl=http://imgur.com/hluR1sX