Nekem tetszik ez az új módi. Pörög a játék, cserélődnek a lapok, változik a meta és ezzel a megoldással minimalizálják az ultimate kombók lehetőségét. Nem is szoktam wild-ban játszani soha, az összes deck-em standard.
Szerintem is jó. Nekik is könnyebb balanszolni a lapokat, mert ha mindig minden bent maradna, akkor teljes káosz lenne a végére.
Amit én személy szerint látni szeretnék a játékban az egy tournament rendszer lenne. Lenne 8 vagy 16-os létszámú tournament, kieséses rendszerrel. A jelentkezés egy aréna ára lenne és a végén az arénához hasonló módon osztana az embereknek jutalmat.
Bocsánat, tudom, hogy tök random dolog, de kevés a HS-ező ismerős és néha megdöglök egy Spectates vagy Play a Friendes questtől. Szóval, ha van szabad hely a friends listátokon, vegyetek már fel. :D (Battletag: Harlek#2310)
Na, miután elgurult a gyógyszerem, baltával nekiestem a Wild kártyáknak és szinte mindent bezúztam, amit találtam. Biztos megbánom utólag, de faszomöccse, mostanában minden deckkel szívtam, úgyhogy akartam valami jót. Le is craftoltam az épp Tier 1 tetején csücsülő Dragon Warriort, meglátjuk, mire megyek vele.
áááá nem szabad ilyet csinálni... vannak napok, hogy bármilyen topdeckkel próbálkozok, akkor is szopok. Ilyenkor rá kell hagyni és visszatérni másnap. Én semmit sem zúztam még be, amiből nincs felesleges. Már csak azért sem, mert ki tudja, hogy mikor jön egy eszement tavern, ahol a legszarabb lapokból lesznek a legjobbak :D
Azon mindig túlteszem magam, ha Tavernben szívás van. De előző hónapban elmentem Rank 5-ig, most meg a Rank 15 elérésre is vérzivataros volt, úgyhogy a szabadon ficegő Dustokat kinyertem és beváltottam Classic Legendary kártyákra. Azokból sosincs baj. :) Egyébként eddig jól muzsikál a deck ahhoz képest, hogy most próbálom először.
Értem én, hogy poén a totálisan random TB. Az első alkalommal még az. De ez már a harmadik hét, hogy megint full random minden. Egy questet ott próbáltam megcsinálni. "nyerj 3 meccset pappal" Mind a 3 nyerésem úgy történt, hogy az ellenfél nyomott egy concadet. És ezt a 3 "nyerést" kb 10-12 játékból tudtam összehozni.
Én is pont ezt a questet kaptam reggel, úgyhogy gyorsan csináltam is egy 3-0-át druiddal. Full mák természetesen, főleg az, amelyiknél a 4. körben megvolt a győzelem. 7 manás minionok az első két körben 1 manáért lejöttek, 4. körben jött még egy Savage Roar. Szerintem a másik játékos sírva fakadt. :D
Dragon Warriort csapatom, mióta összeraktam, de ... basszus, kezdek hányni a sok Warriortól. Lényegében minden második játék egy Control/C'thun Warrior ellen volt, amik ellen nem túl sikeres a Dragon kiadás (600+ armornál nincs mit tenni). A többi kaszt ellen már egész jók az esélyek, de minek, ha azokat nem dobja ki a gép? :D
Egyébként múltkor láttam egy mókás OTK warriort, 10 manánál olyan Raging Worgent hozott össze, ami önmaga tudott 32-t ütni. Azt senki sem éli túl, kivéve a ... dobpergés ... control warriort! :D Én is kipróbáltam, nem rossz, de nehéz összehozni a kombót és nem belefutni egy tauntba. Na, és akkor tegnap szembe jött egy másik kiadás, Wild Pyromancer és Commanding Shout, ocsmány mennyiségű laphúzás (mert ilyenkor az Acolyte of Pain is lent van) és board clear, remek kombó, ráadásul kétszer. Majd jön Emperor Thaurissan és elkezdhetek aggódni, mert addigra a legfontosabb kártyák a kezében vannak. Nap végén jön a Raging Worgen és felpumpolódik 15 sebzés, charge és windfuryra, ami önmagában is elég félelmetes (tehát 30 sebzés a körben)... majd jött a Faceless Manipulator a Raging Worgenre. Totál sebzés a körben, ott azonnal? 60. Hatvan. Érted? KIBASZOTT HATVAN!
Ideje elkezdenem aranyat felhalmozni a kiegészítőre. Egyébként jópofának tűnik, az eddig felfedett 7 kártya mondjuk felemás érzéseket vált ki belőlem, de meglátjuk.
Kínkeservesen meglett a Rank 13 ma reggel a Dragon Warriorral, de nem tettem le róla, hogy kipróbáljam azt az OTK-t. 60 sebzés egy körben? Már a gondolattól is megmerevedik az e-péniszem. Plusz az a Wild Pyromancer, Commanding Shout és spellekkel közösen nagyon szépen megy a board clear, plusz ott van még talonban két ravaging ghoul is, szóval nincs hiány kis minion pusztító opciókból.
Ez az OTK warrior elég régi deck. Sose szerettem, se a warrior, se a priest OTK deckjeit. Mindig megjelenik valamelyik variánsa kompetetív módban. Az, hogy 60-at sebezz vele elég ritka.
Az egész kulcsa Thaurissan, mert ha nincs 6-8. körben kijátszva (a kombóval a kezedben), akkor szinte bukta. Az aggro kifiléz, control deckek meg elhúznak.
Ez a tréler azért na... :D
Értem én, hogy a Blizzard vicces, a HS is vicces és akkor ez a kettő együtt legyen nagyon vicces, de azért maradhattak volna a WoG-os ügyes-hangulatos vonalon :D
Továbbra is elképesztően profi a Blizzard marketinggépezete. Nézzük például ezt a trailert: nem csak a játék rajongóinak az arcába hugyoznak bele, de gyakorlatilag hígfossal csapatják le a teljes Warcraft mondakört is, erre még csápolnak is nekik, meg "alig várom, izgatottan". Én elő is rendelném egyből öt-hat példányban, hogy meglegyen a spéci háltap, az nagyon janis.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Nos, így retrospektíven ellentmondva az elvárásaimnak az új rendszer iránt, nekem a vad mód leválasztása effektíven kinyírta a játékot.
Értem én, hogy ez így jó és frissnek tartja a játékot azoknak, akik rendszeresen játszanak, és én is optimista voltam ami a természetes elévülést illeti. De most az van, hogy belépek, és nincs egy épkézláb deckem, mert persze mind wild. (Ill. van egy charge warriorom, ami még egy classic-os őskövület, de az tényleg csak pólyások ellen jó :) ). Ez egy szar érzés. Elismerem, erősen szubjektív az eset, mert a ranked játékot különben is pocséknak tartottam, de így elvesztette az értelmét a játék többi része is, mert minden, amit csinálok a játékban elévül. Magát a játékmenetet sose éreztem olyan jónak, hogy csak az bent tartson a játékban (túl nagy szerepe van a véletlennek). Decket építeni meg útálok, mert nincs instant feedback, hogy jó vagy rossz, ugye simán lehet rossz leosztás, pár kör kell, hogy kiderüljön, annyira meg nincs türelmem/időm.
Egy ideje már csak sok hónapos szünetek után léptem be játszani, de most zéró motivációt érzek rá, pedig eddig minden kalandom megvolt.
Marginálisnak érzem az eltérést az itteni giccsparádés körítés és a többi ikonikus karakter "humoros" tálalása között, ami a korábbi egyszemélyes kampányoknál is jelen volt. De a kártyalapok szinesítő szövegei, negyedik falat ledöntő készítői kommentárok sem éppen a Warcraft kánont követik.
Ugyanezen tendenciák a Heroes of the Stormnál, vagy az Overwatchnál is megfigyelhetőek, ahol a koherens világot fanszervízre, játékos kedve szerint szabható játékfigurákra cseréltek. Az Overwatch promóanyagai például rendre világmegmentésről, epikus konfliktusokról szóltak, míg a karaktereket kedvünk szerint öltöztethetjük, vagy akár játék közben is bármikor lecserélhetjük. Persze oda lehet képzelni, hogy a te alsógatyáját fején hordó G.I. Joe figurád a többi játékfigurával egyetemben megmentik a világot... de oda azok a napok, amikor Arthasszal falvakat dúltam fel, ami az átvezetők mellett ugyanúgy a hős tragédiájáról informáltak, ráadásul játékmechanikán keresztül. Bezzeg régen... Rohadt Blizzard!
Elismerem, erősen szubjektív az eset, mert a ranked játékot különben is pocséknak tartottam, de így elvesztette az értelmét a játék többi része is, mert minden, amit csinálok a játékban elévül.
Ha nem tetszik a ranked, akkor semmi értelme Standard módban játszani, ergo maradj Wild-ban ahol nem évül el semmi. Ugyanúgy van heti Brawl, arénára nincs hatással a "szétválás" és ha mégis érdekel a kompetitív, akkor ott is jár ugyanaz a jutalom.
Egyébként Standard-ban maradni sem túl nehéz dolog. Ha az ember csak a napi feladatokat csinálja, akkor is összejön bőven annyi gold, hogy mindig megtudja venni a következő adventure-t. Ott van a heti Brawl pakli is ami szintén jó segítség (amióta betették nekem 2 gold és 2 sima legendet adott). A kivett kártyák közül pedig sokat be lehet törni, amiből azt craftol az ember ami hiányzik a deckjéhez.
Szóval teljesen önfenntartó a dolog.
(Pár hónapja elkezdtem NA realmen is játszani. Most nyitottam meg BRM-et (LOE után), de egyelőre nem folytatom, gyűjtök az új kiegre.)
Nekem tetszik ez az új módi. Pörög a játék, cserélődnek a lapok, változik a meta és ezzel a megoldással minimalizálják az ultimate kombók lehetőségét. Nem is szoktam wild-ban játszani soha, az összes deck-em standard.
Szerintem is jó. Nekik is könnyebb balanszolni a lapokat, mert ha mindig minden bent maradna, akkor teljes káosz lenne a végére.
Amit én személy szerint látni szeretnék a játékban az egy tournament rendszer lenne. Lenne 8 vagy 16-os létszámú tournament, kieséses rendszerrel. A jelentkezés egy aréna ára lenne és a végén az arénához hasonló módon osztana az embereknek jutalmat.
Valahol olvastam egy hivatalos irományt, hogy elvileg Blackrock már nem éri meg a 2017 et sem.
Én úgy tudom egyszerre kerülnek ki amikor vége lesz a Krakennek és jön az új.
Bocsánat, tudom, hogy tök random dolog, de kevés a HS-ező ismerős és néha megdöglök egy Spectates vagy Play a Friendes questtől. Szóval, ha van szabad hely a friends listátokon, vegyetek már fel. :D (Battletag: Harlek#2310)
The strong eat, the weak are meat.
hazaérek felveszlek
Köszi! :)
The strong eat, the weak are meat.
Simán. :)
Itt az enyém, esetleg másnak: DonJ0hnson#2445
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=KQi_3-WBT5Y
4 manáért 7/7 charge vagy taunt ?
rwurl=https://i.imgflip.com/gq4ec.jpg
És akkor Fandral Staghelm is magához nyúlt.
The strong eat, the weak are meat.
Na, miután elgurult a gyógyszerem, baltával nekiestem a Wild kártyáknak és szinte mindent bezúztam, amit találtam. Biztos megbánom utólag, de faszomöccse, mostanában minden deckkel szívtam, úgyhogy akartam valami jót. Le is craftoltam az épp Tier 1 tetején csücsülő Dragon Warriort, meglátjuk, mire megyek vele.
The strong eat, the weak are meat.
áááá nem szabad ilyet csinálni... vannak napok, hogy bármilyen topdeckkel próbálkozok, akkor is szopok. Ilyenkor rá kell hagyni és visszatérni másnap. Én semmit sem zúztam még be, amiből nincs felesleges. Már csak azért sem, mert ki tudja, hogy mikor jön egy eszement tavern, ahol a legszarabb lapokból lesznek a legjobbak :D
Azon mindig túlteszem magam, ha Tavernben szívás van. De előző hónapban elmentem Rank 5-ig, most meg a Rank 15 elérésre is vérzivataros volt, úgyhogy a szabadon ficegő Dustokat kinyertem és beváltottam Classic Legendary kártyákra. Azokból sosincs baj. :) Egyébként eddig jól muzsikál a deck ahhoz képest, hogy most próbálom először.
The strong eat, the weak are meat.
Értem én, hogy poén a totálisan random TB. Az első alkalommal még az. De ez már a harmadik hét, hogy megint full random minden. Egy questet ott próbáltam megcsinálni. "nyerj 3 meccset pappal" Mind a 3 nyerésem úgy történt, hogy az ellenfél nyomott egy concadet. És ezt a 3 "nyerést" kb 10-12 játékból tudtam összehozni.
Én benyaltam ismét egy 'win 5 tavern brawl' questet, de annyira jól ment, hogy ma meló előtt letudtam mind az 5 win-t 7 meccsből :D
Én is pont ezt a questet kaptam reggel, úgyhogy gyorsan csináltam is egy 3-0-át druiddal. Full mák természetesen, főleg az, amelyiknél a 4. körben megvolt a győzelem. 7 manás minionok az első két körben 1 manáért lejöttek, 4. körben jött még egy Savage Roar. Szerintem a másik játékos sírva fakadt. :D
Dragon Warriort csapatom, mióta összeraktam, de ... basszus, kezdek hányni a sok Warriortól. Lényegében minden második játék egy Control/C'thun Warrior ellen volt, amik ellen nem túl sikeres a Dragon kiadás (600+ armornál nincs mit tenni). A többi kaszt ellen már egész jók az esélyek, de minek, ha azokat nem dobja ki a gép? :D
Egyébként múltkor láttam egy mókás OTK warriort, 10 manánál olyan Raging Worgent hozott össze, ami önmaga tudott 32-t ütni. Azt senki sem éli túl, kivéve a ... dobpergés ... control warriort! :D Én is kipróbáltam, nem rossz, de nehéz összehozni a kombót és nem belefutni egy tauntba. Na, és akkor tegnap szembe jött egy másik kiadás, Wild Pyromancer és Commanding Shout, ocsmány mennyiségű laphúzás (mert ilyenkor az Acolyte of Pain is lent van) és board clear, remek kombó, ráadásul kétszer. Majd jön Emperor Thaurissan és elkezdhetek aggódni, mert addigra a legfontosabb kártyák a kezében vannak. Nap végén jön a Raging Worgen és felpumpolódik 15 sebzés, charge és windfuryra, ami önmagában is elég félelmetes (tehát 30 sebzés a körben)... majd jött a Faceless Manipulator a Raging Worgenre. Totál sebzés a körben, ott azonnal? 60. Hatvan. Érted? KIBASZOTT HATVAN!
Ezt ki kell próbálnom. :D
The strong eat, the weak are meat.
http://www.icy-veins.com/forums/topic/22121-one-night-in-karazhan-confirmed-as-new-adventure/
Ideje elkezdenem aranyat felhalmozni a kiegészítőre. Egyébként jópofának tűnik, az eddig felfedett 7 kártya mondjuk felemás érzéseket vált ki belőlem, de meglátjuk.
The strong eat, the weak are meat.
Nekem a fenti link nem működik. :( Itt egy másik ahol szintén minden le van írva.
http://www.hearthpwn.com/news/1557-one-night-in-karazhan-is-hearthstones...
A dragon warriorral már én is szemeztem korábban, de most össze is raktam. Jól lehet vele létrázni és a retek aggro deckeket is meglehet vele fogni.
rwurl=http://imgur.com/K3nWGf6
Kínkeservesen meglett a Rank 13 ma reggel a Dragon Warriorral, de nem tettem le róla, hogy kipróbáljam azt az OTK-t. 60 sebzés egy körben? Már a gondolattól is megmerevedik az e-péniszem. Plusz az a Wild Pyromancer, Commanding Shout és spellekkel közösen nagyon szépen megy a board clear, plusz ott van még talonban két ravaging ghoul is, szóval nincs hiány kis minion pusztító opciókból.
The strong eat, the weak are meat.
Ez az OTK warrior elég régi deck. Sose szerettem, se a warrior, se a priest OTK deckjeit. Mindig megjelenik valamelyik variánsa kompetetív módban. Az, hogy 60-at sebezz vele elég ritka.
Az egész kulcsa Thaurissan, mert ha nincs 6-8. körben kijátszva (a kombóval a kezedben), akkor szinte bukta. Az aggro kifiléz, control deckek meg elhúznak.
Ez a tréler azért na... :D
Értem én, hogy a Blizzard vicces, a HS is vicces és akkor ez a kettő együtt legyen nagyon vicces, de azért maradhattak volna a WoG-os ügyes-hangulatos vonalon :D
Ide teszem már, hogy itt is meglegyen...
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=qlHx7YNWYGY
Dafuq did I just watch...
exactly :D
Továbbra is elképesztően profi a Blizzard marketinggépezete. Nézzük például ezt a trailert: nem csak a játék rajongóinak az arcába hugyoznak bele, de gyakorlatilag hígfossal csapatják le a teljes Warcraft mondakört is, erre még csápolnak is nekik, meg "alig várom, izgatottan". Én elő is rendelném egyből öt-hat példányban, hogy meglegyen a spéci háltap, az nagyon janis.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Nos, így retrospektíven ellentmondva az elvárásaimnak az új rendszer iránt, nekem a vad mód leválasztása effektíven kinyírta a játékot.
Értem én, hogy ez így jó és frissnek tartja a játékot azoknak, akik rendszeresen játszanak, és én is optimista voltam ami a természetes elévülést illeti. De most az van, hogy belépek, és nincs egy épkézláb deckem, mert persze mind wild. (Ill. van egy charge warriorom, ami még egy classic-os őskövület, de az tényleg csak pólyások ellen jó :) ). Ez egy szar érzés. Elismerem, erősen szubjektív az eset, mert a ranked játékot különben is pocséknak tartottam, de így elvesztette az értelmét a játék többi része is, mert minden, amit csinálok a játékban elévül. Magát a játékmenetet sose éreztem olyan jónak, hogy csak az bent tartson a játékban (túl nagy szerepe van a véletlennek). Decket építeni meg útálok, mert nincs instant feedback, hogy jó vagy rossz, ugye simán lehet rossz leosztás, pár kör kell, hogy kiderüljön, annyira meg nincs türelmem/időm.
Egy ideje már csak sok hónapos szünetek után léptem be játszani, de most zéró motivációt érzek rá, pedig eddig minden kalandom megvolt.
Marginálisnak érzem az eltérést az itteni giccsparádés körítés és a többi ikonikus karakter "humoros" tálalása között, ami a korábbi egyszemélyes kampányoknál is jelen volt. De a kártyalapok szinesítő szövegei, negyedik falat ledöntő készítői kommentárok sem éppen a Warcraft kánont követik.
Ugyanezen tendenciák a Heroes of the Stormnál, vagy az Overwatchnál is megfigyelhetőek, ahol a koherens világot fanszervízre, játékos kedve szerint szabható játékfigurákra cseréltek. Az Overwatch promóanyagai például rendre világmegmentésről, epikus konfliktusokról szóltak, míg a karaktereket kedvünk szerint öltöztethetjük, vagy akár játék közben is bármikor lecserélhetjük. Persze oda lehet képzelni, hogy a te alsógatyáját fején hordó G.I. Joe figurád a többi játékfigurával egyetemben megmentik a világot... de oda azok a napok, amikor Arthasszal falvakat dúltam fel, ami az átvezetők mellett ugyanúgy a hős tragédiájáról informáltak, ráadásul játékmechanikán keresztül. Bezzeg régen... Rohadt Blizzard!
Ez a kijelentés eléggé azt sejteti, hogy a folyamatos jutalmazás tartott bent. Vagy megítélésed szerint miért tartottál ki ilyen sokáig a játéknál?
Ha nem tetszik a ranked, akkor semmi értelme Standard módban játszani, ergo maradj Wild-ban ahol nem évül el semmi. Ugyanúgy van heti Brawl, arénára nincs hatással a "szétválás" és ha mégis érdekel a kompetitív, akkor ott is jár ugyanaz a jutalom.
Egyébként Standard-ban maradni sem túl nehéz dolog. Ha az ember csak a napi feladatokat csinálja, akkor is összejön bőven annyi gold, hogy mindig megtudja venni a következő adventure-t. Ott van a heti Brawl pakli is ami szintén jó segítség (amióta betették nekem 2 gold és 2 sima legendet adott). A kivett kártyák közül pedig sokat be lehet törni, amiből azt craftol az ember ami hiányzik a deckjéhez.
Szóval teljesen önfenntartó a dolog.
(Pár hónapja elkezdtem NA realmen is játszani. Most nyitottam meg BRM-et (LOE után), de egyelőre nem folytatom, gyűjtök az új kiegre.)