94 ben haver Taszaron volt szinkrontolmacs es hordta haza a MTG dekkeket kutyuket ;) rovid ido alatt felszivott minket ez a jatek .. a vegere egesz jo dekkjeink jottek ossze (egy haver MTG bol gzadagodott meg ;) ) Aztan jott az ezredfoldulo, es az MTG elfelejtodott kb 6 eve fedeztem fel hogy van MTG Online valtozat, az utobbi idokben marhasokat jatszom szigoruan a casual reszlegben (nincs 3-100 dolcsim / kartyara ;) az elmult hetekben szinte csak ezzel jatszom, nagyon jol nyugtatja az idegeket, es jo fejtoro nemelyik kartya leirasa ;)
anno regesregen mi standart -ot toltunk, amikor MTGO elokerult atalltunk Modern -re, en most kiserletezem SDH/Commander jatek stilusban mtg jo jatek de erosen penztarca erzekeny egy FFA jatekban van eselyem a ~3-5dolcsis deckemmel a nehany szaz maskor nehany ezer dollaros deckek ellen...
Ego, Draco Ordinis Mallei Inquisitor, per auctoritate Digamma Decimatio Duodecies, ultimum exterminatum planetae Stalindromae cum extreme celeritate impero!
Haver behozta a HTC Vive-ot kipróbálásra. Össz kb egy órám volt vele meló közben.
Első élmények:
Audio Shield
Ha emlékszik valaki az Audiosurf nevezetű játékra, az alapötlet kicsit ahhoz hasonlatos némileg: két kezeddel kell védeni kék, piros illetve kombinált lila lövéseket. Szimpla, nagyobb, vagy sorozat jöhet. Nehezebb fokozaton jól használható karok edzésére, mert nem feltétlen minden szín ott az adott oldalon jön. Könnyebben is jó edzésre, csak több idő amíg leizzadsz. :D
pCars:
Volt némi problémánk vele, gyakorlatilag ha a játékot nem úgy indítod, hogy már játékpozícióban van a fejed, akkor kissé szopás a pozícionálás. Kurvajó élmény kinézni oldalra, amikor süvítesz el a Circuit de la Sarthe egyenesében, és csak úgy röpülnek el a fák melletted, blokkolva-átengedve a vakító napfényt. Aztán megnéztük esti, viharos beállítással, belső nézetből. Vicces, hogy milyen kis dolgokat lemodelleztek a kocsiban, viszont a 90fps-hez még egy zsírúj nvidia 1080 mellett is low-medium beállítások kellenek sajnos. :(
HTC Vive
A másik fájó pont a felbontás. Lehet, hogy a HTC Vive 1080x1200 / szem, de ez iszonyatosan közel van, és nagy térrészt fed le, azaz nagyon nagy térszög jut egy pixelre. Ez egy olyan játéknál, (pCars) ahol néha nagyon, de nagyon előre tekintenél, egyszerűen nem elég. A subpixeleket(!) láttam a kék égen, míg monitornál egy 24"-os, 1080p-s darabnál sincs ilyen problémám. Persze az nem fed le közel se akkora látóteret, ott nem is lehet körbenézni az autóból, és nagyon randán halszem-torzít a félmegoldás surround renderelés több monitorral. Igaz, ott az embernek nem kell 90fps ahhoz, hogy ne legyen kényelmetlen. Subpixel méret: ha kinyújtod karral magad elé tartasz egy colstockot, akkor azon néhány (1?) milliméter egy pixel úgy saccperkábé.
Felbontás
Szerintem legalább kétszer ekkora felbontás kéne (mármint 2160x2400/szem, 4320x2400 össz), amit viszont egyszerűen nem tud az ember kihajtani perpill egy GPU-ból, főleg nem 90-nel stabilan. Max régi cuccokat, amiket viszont nem készítettek fel VR-re. Az okos emberek által sokszor emlegetett megoldás az lenne persze, hogy csak azt a részt renderelje a gép magas minőségben, amire néz a delikvens, a perifériát pedig kisebb felbontásban. Persze ehhez jelenleg közel zéró tech áll rendelkezésre sajnos. (okay, vadászgépek HUD-jánál van némi felhasználható tech szemkövetésre, de ott sokkal több a hely és a pénz.)
Infra
Bekapcsolás után a bázisállomások megölték a légkondit az infravörös DDOS-ukkal, egyszerűen kiakadt. Havernél meg a TV távirányítója nem megy, ha be vannak kapcsolva. :D
extrák
A kis kamera - már amelyik játékban és programban be van kapcsolva a beer-cam - nagyon jó ötlet, kurvajól jön. Maga a 3D hatás meggyőző tud lenni, ha van térlátása az embernek. A VR-re gyártott, AudioShield-hez vagy Superhot-hoz hasonlatosan elnagyolt / stilizált / rajzfilmes grafikához a felbontás bőven elég, de olyan realisztikus ábrázoláshoz, mint egy autószimulátor (pCars), nem feltétlenül. Repülőgépszimulátorhoz tippre röhelyesen kevés sajnos, mintha elfelejtené a rövidlátó pilóta felvenni a szemüvegét.
Nagy poén virtuális kivetítőn nézni játékot. Mintha szereztél volna egy sok méteres projektort, csak ventilátorzaj és bútorpakolgatás nélkül.
lencse
A frenell-lencse artifactokat (körkörös fények ha két nagyon kontrasztos cucc van egymás mellett, pl extrém esetben fekete mezőben fehér szöveg) játék közben nem láttam vagy nem vettem észre. Az egyik játékok közti választható menü háttér egy esti, holdas tér. Na ott igen. Egy másik hely meg fekete volt, fehér pokróccal alattad. Itt is erősen látható volt a fekete virtuális kivetítőn.
Szemüvegeseknek
A Vive-ba belefér az enyém, pedig elég széles. Lapos, gömbölyded téglatest alakú lencsével. A probléma mindössze annyi, hogy fel- és levételkor eszméletlenül könnyű összedzsuvázni a szivaccsal.
Első X-box játék, amit sikerült végigjátszani - Tomb Raider 2013 :-D Nem siettük el, a gyerekkel toltuk (ő szurkolt meg osztogatta a tanácsokat, meg takarta el a szemét a véres jeleneknél, amikor szóltam neki) - 66% lett a map completion a végére, de visszamegyünk és megkeresünk mindent. Nekem nagyon tetszett a játék maga, kellően izgalmas volt, időnként fejtörő is - mondom ezt úgy, hogy életem első Tomb Raider játéka.
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK, ez a játék esküdt ellensége a Windows 10-nek (oké, a 7-et sem szerette). Kifejezetten borzasztó kameramozgás, fps gondok, UI problémák, a LithTech meg annyira gáz, hogy egészen tavalyig tartott összehozni a normális widescreen peccset (most sem hibátlan, de a nagyobb látótér csak az átvezető videókban okoz néhány egészen apró bajt). A WB Games igazán bekaphatja, mert ha ők nem kaszálják el a Night Dive felújítási próbálkozását, most minden bizonnyal egy remekül futó, modern programmal játszhatnék, és nem kellett volna órákig nézelődni a neten fixek után kutatva / próbálkozva, hogy aztán néhány probléma megoldását teljesen feladjam. Leszarom, akkor is végig lesz nyomva superspy-on.
Ritka az ilyen jó lövölde, de ritka az olyan játék is, aminek ekkora szüksége lenne egy kis fejlesztői szeretetre. Fuck WB!
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szóval, én anno nagyon sokat toltam a Tremulous-al (valaki?), így valami ilyesmire számítottam. Egy sereg szörnypléyer vs. emberek. A szörnyik csicsóka babamonszterként kezdik, gyenge skillel, de a fauna/emberek felzabálása után megamonsztrék lesznek. Az embereknek meg a legyilkolt lények utáni fejpénzből vehetnek jobb cuccot. De hát nem. Egészen más a koncepció. Annyira nem dis jött be, sokszor kapkodom a fejem, hogy mi van. Nah, nem az én játékom lett.
Tettem egy próbát a második résszel is kíváncsiságból (na meg azért, hogy ha majd rákerül a sor, tudjak vele játszani szenvedés helyett), és itt már jóval könnyebb dolgom volt szerencsére, legalábbis első ránézésre nincsenek gondok a játékkal Win 10 alatt. A LithTech Jupiter grafikailag is szépen tartja magát, főleg 1440p-ben (véletlenül png-be mentettem a képeket, szóval a fórum kímélése érdekében csak linkek jönnek):
A gyengeségei ellenére is jóféle ARPG. Egészen ügyes közelharci rendszere van; egy-egy jó fegyverrel élmény volt haláltáncot járni a zombikkal. A helyszínek egészen változatosak, látványosak, és mindegyiknek megvannak a maga jellemzői. Az ellenfelekből nincs túl sokféle, de valahogy a játék végéig elégnek bizonyultak. A sztori izgalmasabb, mint amire számítottam. Az mondjuk kicsit fura volt, hogy egyedül játszottam, de az átvezetőkön mindig ott volt a teljes csapat a négy főszereplővel. Az utolsó felvonásra már egy kicsit megfáradtam, de ha hagytam volna pihenni a játékot egy kicsit, talán akkor az is ugyanolyan jónak hatott volna, mint a korábbiak (az mondjuk mocskosul zavart, hogy az utolsóban nem volt minimap). A legnagyobb negatívum számomra a menü- illetve az inventory-kezelés, de idővel meg lehet szokni.
Települ a Riptide.
A single-only Ryder White DLC is megvolt? Ha nem, az mindenképpen ajánlott a Riptide előtt, főleg ha bejött a sztori, mert ahhoz fontos. Viszont melee helyett abban főleg lőni kell.
Ja-ja, utánanéztem még tegnap éjjel, hogy maradt-e ki valami. Eltartott egy ideig, míg rájöttem, hogy hogyan lehet elindítani a DLC-t (az utókor számára: New Game, majd karakterválasztásnál Rydert kell kiválasztani), de elkezdtem. Eléggé csőnek tűnik, de most valahogy ezt nem is bánom.
Jaj, Ubi, miért kellett benézni ezt a UPlay-es verziót? Semmi komoly, csak egy szomorú tény: ez teljesen ugyanaz a változat, mint amit egyébként lemezen kapsz, csak lemezes DRM nélkül. Miért gond ez? Azért, mert néhány éve a GOG megfixelte a játékban a fog bugot, ami modern Nvidia kártyák alatt (modern ~ Fermi és afölött, szóval batár régi vason kell tolni vagy "csodalaptopon", mert nekem csak a NV 610-zel szerelt lapim nem bugzik :D) csak úgy javítható, ha kiirtod a ködöt a játékból szinte teljesen. Na most az Ubinak kb. minden joga megvan arra, hogy felhasználja a GOG-os verziót akár a saját store-jában is, szóval fakk.
Oké, hogy ingyér volt, így nem nagy szívfájdalom (fanoknak igen, mert korához képest kurva szép a köd), de továbbra is a GOG verzió az igaz verzió. :)
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Riptide kb semmit nem tesz hozzá. Felénél eluntam =/
Mindenesetre a Dead Island szerintem is kurvajó cucc, bár ebből a műfajból a dying light talán még jobb.
Azt hiszem, tartok is egy hosszabb szünetet a Ryder White DLC után, mielőtt belekezdenék a Riptide-ba, mert az alapjáték utolsó felvonása már elég nyögvenyelősen ment.
A Dying Lightra már régen szemet vetettem, de tutira nem bírná a mostani vasam, szóval eléggé ráérek vele.
Doom (2016)
Nna, néhány hónap kihagyás után folytattam. Megkaptam a chaingun-t, onnantól kezdve nem hallottam a zenét. MONDOM NEM HALLOTTAM A ZENÉT! ....vagy megőrült a dobos, az is lehet, én csak annyit hallottam, hogy DÜ-DÜ-DÜ-DÜ-DÜ-DÜ-DÜ-DÜ-DÜ-DÜ- és így tovább. Végre leértem a pokolba, meg vissza. Hangulatos, annyi szent. :D
Apropó zene, a pokolban játszott kórus kelllllll. :)
Mivel új gpu, beraktam mindent maxra AA-n kívül. 3440x1440-en, 75Hz-le limitálva 60%-on malmozik halkan a 1080, limit nélkül 140-re is felfut. Hmm, lehet, hogy ki kéne próbálni a 144Hz-es monitort ezzel valamikor. XD Őszintén szólva nem hittem, hogy pont a Doom lesz az, amin ezt tesztelhetem.
Hiába a sokéves gyakorlat, hiába vittem már vagy tucatszor végig ezt a játékot, az a rohadt Dahaka bossfight mindig megizzaszt hardon (kivéve egy alkalmat, amikor beakadt a szakadéknál egy bug miatt, így csak agyon kellett vernem. :D). Mondom ezt úgy, hogy másodjára sikerült, de valahogy sosem éreztem jól balanszoltnak a játék ezen részét: vagy 15 percig kell ütni a csávót, mire kifekszik, ami elég fárasztó mulatság a kevés hibalehetőséget engedő patternek miatt. Folyamatosan pontosnak kell lenni és a seggében maradni, mert ha elugrik az aréna másik végébe, homokod meg nincs, akkor aztán lehet kerülgetni a földből előtűnő random hentai csápokat, úgyis kinyiffant.
Azt mondjuk érdekes lenne megnézni, hogy Kaileenánál nehezebb-e (ha jól rémlik, akkor ő is kurva nehéz), mert mindig a fullos befejezés tetszett jobban, szóval vagy 10 éve láttam utoljára a csajt a játék végén.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Na, megvolt a Dead Island Ryder White DLC-je. Szépen kiegészítette a történetet. A csősége valamilyen szinten változatosságot hozott az alapjáték játékmenete után, de azok a részek nem tetszettek, amikor a végtelenségig nyomja a sprintelő infectedeket a játék, amíg meg nem találod, hogy a tucatnyi zombi között merre is kellene menni, vagy mire is kellene rányomni. A végén már vígan gránáttal nyitottam be minden szobába, de így is maradt bőven robbanóanyag a főhősnél. Azt mondjuk hülyeségnek tartom a sztoriban,
ShowHide spoiler #
hogy biztos, ami biztos alapon Ryder nem kínálja meg az alapjáték főhőseit is egy gránáttal, amikor még a liftben hevernek. Elvileg úgyis rájuk hívta volna utána a bombázókat, szóval biztosabb lett volna elvarrni azt a szálat, na de mindegy. Így drámaibb a befejezés, és meg van alapozva a folytatás.
A Riptide előtt asszem beiktatok egy kis DoW II Retributiont.
Valamiért múlt hétig azt hittem, ez a játék olyasmi, mint a Torchlight. Hát nem. :) Jó volt nagyon. A new game+ is megvolt, pedig nem szoktam ilyen rövid idő belül semmit újrajátszani. A score attackoson kívül (majd egyszer...) csak a Ride the Wind achievement nem lett meg, pedig az emberek 49%-ának sikerült behúzni, én mindkétszer leestem az első pálya végén. :D A Stranger's Dream pálya 10 idollal az egyik legnagyobb kihívás volt az utóbbi években. Wow.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Starcraft 2: Átlag kétnaponta játszunk egy jót a haverokkal, közben skype. Idegenbe szakadt haverokkal szinte ez a kapcsolatunk :-) Van is egy fogadás közöttük, hogy ha a gyerek elkezd beszélni, az lesz-e az első mondata hogy "Not enough minerals!", vagy amit B. barátom szokott kurjantani ha harcias hangulatba kerül, hogy "Kemények vagyunk mint a fagyott mamut ***a!" :-)
de azért megírhattad volna, hogy a Remember Me xar volt.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
MAGIC THE GATHERING
Marhajo vilagban jatszodo sztorira epulo kartyajatek, igazi elmecsavaro megoldasokkal, es fantasztikusan szep kartyalapkkkal es idezetekkel
rwurl=http://i.imgur.com/aJmiys7.jpg
94 ben haver Taszaron volt szinkrontolmacs es hordta haza a MTG dekkeket kutyuket ;) rovid ido alatt felszivott minket ez a jatek .. a vegere egesz jo dekkjeink jottek ossze (egy haver MTG bol gzadagodott meg ;) ) Aztan jott az ezredfoldulo, es az MTG elfelejtodott kb 6 eve fedeztem fel hogy van MTG Online valtozat, az utobbi idokben marhasokat jatszom szigoruan a casual reszlegben (nincs 3-100 dolcsim / kartyara ;) az elmult hetekben szinte csak ezzel jatszom, nagyon jol nyugtatja az idegeket, es jo fejtoro nemelyik kartya leirasa ;)
rwurl=http://i.imgbox.com/LMfJHB6f.png
anno regesregen mi standart -ot toltunk, amikor MTGO elokerult atalltunk Modern -re, en most kiserletezem SDH/Commander jatek stilusban mtg jo jatek de erosen penztarca erzekeny egy FFA jatekban van eselyem a ~3-5dolcsis deckemmel a nehany szaz maskor nehany ezer dollaros deckek ellen...
Ego, Draco Ordinis Mallei Inquisitor, per auctoritate Digamma Decimatio Duodecies, ultimum exterminatum planetae Stalindromae cum extreme celeritate impero!
Haver behozta a HTC Vive-ot kipróbálásra. Össz kb egy órám volt vele meló közben.
Első élmények:
Audio Shield
Ha emlékszik valaki az Audiosurf nevezetű játékra, az alapötlet kicsit ahhoz hasonlatos némileg: két kezeddel kell védeni kék, piros illetve kombinált lila lövéseket. Szimpla, nagyobb, vagy sorozat jöhet. Nehezebb fokozaton jól használható karok edzésére, mert nem feltétlen minden szín ott az adott oldalon jön. Könnyebben is jó edzésre, csak több idő amíg leizzadsz. :D
pCars:
Volt némi problémánk vele, gyakorlatilag ha a játékot nem úgy indítod, hogy már játékpozícióban van a fejed, akkor kissé szopás a pozícionálás. Kurvajó élmény kinézni oldalra, amikor süvítesz el a Circuit de la Sarthe egyenesében, és csak úgy röpülnek el a fák melletted, blokkolva-átengedve a vakító napfényt. Aztán megnéztük esti, viharos beállítással, belső nézetből. Vicces, hogy milyen kis dolgokat lemodelleztek a kocsiban, viszont a 90fps-hez még egy zsírúj nvidia 1080 mellett is low-medium beállítások kellenek sajnos. :(
HTC Vive
A másik fájó pont a felbontás. Lehet, hogy a HTC Vive 1080x1200 / szem, de ez iszonyatosan közel van, és nagy térrészt fed le, azaz nagyon nagy térszög jut egy pixelre. Ez egy olyan játéknál, (pCars) ahol néha nagyon, de nagyon előre tekintenél, egyszerűen nem elég. A subpixeleket(!) láttam a kék égen, míg monitornál egy 24"-os, 1080p-s darabnál sincs ilyen problémám. Persze az nem fed le közel se akkora látóteret, ott nem is lehet körbenézni az autóból, és nagyon randán halszem-torzít a félmegoldás surround renderelés több monitorral. Igaz, ott az embernek nem kell 90fps ahhoz, hogy ne legyen kényelmetlen. Subpixel méret: ha kinyújtod karral magad elé tartasz egy colstockot, akkor azon néhány (1?) milliméter egy pixel úgy saccperkábé.
Felbontás
Szerintem legalább kétszer ekkora felbontás kéne (mármint 2160x2400/szem, 4320x2400 össz), amit viszont egyszerűen nem tud az ember kihajtani perpill egy GPU-ból, főleg nem 90-nel stabilan. Max régi cuccokat, amiket viszont nem készítettek fel VR-re. Az okos emberek által sokszor emlegetett megoldás az lenne persze, hogy csak azt a részt renderelje a gép magas minőségben, amire néz a delikvens, a perifériát pedig kisebb felbontásban. Persze ehhez jelenleg közel zéró tech áll rendelkezésre sajnos. (okay, vadászgépek HUD-jánál van némi felhasználható tech szemkövetésre, de ott sokkal több a hely és a pénz.)
Infra
Bekapcsolás után a bázisállomások megölték a légkondit az infravörös DDOS-ukkal, egyszerűen kiakadt. Havernél meg a TV távirányítója nem megy, ha be vannak kapcsolva. :D
extrák
A kis kamera - már amelyik játékban és programban be van kapcsolva a beer-cam - nagyon jó ötlet, kurvajól jön. Maga a 3D hatás meggyőző tud lenni, ha van térlátása az embernek. A VR-re gyártott, AudioShield-hez vagy Superhot-hoz hasonlatosan elnagyolt / stilizált / rajzfilmes grafikához a felbontás bőven elég, de olyan realisztikus ábrázoláshoz, mint egy autószimulátor (pCars), nem feltétlenül. Repülőgépszimulátorhoz tippre röhelyesen kevés sajnos, mintha elfelejtené a rövidlátó pilóta felvenni a szemüvegét.
Nagy poén virtuális kivetítőn nézni játékot. Mintha szereztél volna egy sok méteres projektort, csak ventilátorzaj és bútorpakolgatás nélkül.
lencse
A frenell-lencse artifactokat (körkörös fények ha két nagyon kontrasztos cucc van egymás mellett, pl extrém esetben fekete mezőben fehér szöveg) játék közben nem láttam vagy nem vettem észre. Az egyik játékok közti választható menü háttér egy esti, holdas tér. Na ott igen. Egy másik hely meg fekete volt, fehér pokróccal alattad. Itt is erősen látható volt a fekete virtuális kivetítőn.
Szemüvegeseknek
A Vive-ba belefér az enyém, pedig elég széles. Lapos, gömbölyded téglatest alakú lencsével. A probléma mindössze annyi, hogy fel- és levételkor eszméletlenül könnyű összedzsuvázni a szivaccsal.
Megj: kontrollerrel szar irányítani kormány után.
A pornót mondd! :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
:D
Ahhoz elég egy cardboard is, vazze! :D
Első X-box játék, amit sikerült végigjátszani - Tomb Raider 2013 :-D Nem siettük el, a gyerekkel toltuk (ő szurkolt meg osztogatta a tanácsokat, meg takarta el a szemét a véres jeleneknél, amikor szóltam neki) - 66% lett a map completion a végére, de visszamegyünk és megkeresünk mindent. Nekem nagyon tetszett a játék maga, kellően izgalmas volt, időnként fejtörő is - mondom ezt úgy, hogy életem első Tomb Raider játéka.
No One Lives Forever
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK, ez a játék esküdt ellensége a Windows 10-nek (oké, a 7-et sem szerette). Kifejezetten borzasztó kameramozgás, fps gondok, UI problémák, a LithTech meg annyira gáz, hogy egészen tavalyig tartott összehozni a normális widescreen peccset (most sem hibátlan, de a nagyobb látótér csak az átvezető videókban okoz néhány egészen apró bajt). A WB Games igazán bekaphatja, mert ha ők nem kaszálják el a Night Dive felújítási próbálkozását, most minden bizonnyal egy remekül futó, modern programmal játszhatnék, és nem kellett volna órákig nézelődni a neten fixek után kutatva / próbálkozva, hogy aztán néhány probléma megoldását teljesen feladjam. Leszarom, akkor is végig lesz nyomva superspy-on.
Ritka az ilyen jó lövölde, de ritka az olyan játék is, aminek ekkora szüksége lenne egy kis fejlesztői szeretetre. Fuck WB!
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Evolve stage 2 ingyévan
Szóval, én anno nagyon sokat toltam a Tremulous-al (valaki?), így valami ilyesmire számítottam. Egy sereg szörnypléyer vs. emberek. A szörnyik csicsóka babamonszterként kezdik, gyenge skillel, de a fauna/emberek felzabálása után megamonsztrék lesznek. Az embereknek meg a legyilkolt lények utáni fejpénzből vehetnek jobb cuccot. De hát nem. Egészen más a koncepció. Annyira nem dis jött be, sokszor kapkodom a fejem, hogy mi van. Nah, nem az én játékom lett.
NOLF 2
Tettem egy próbát a második résszel is kíváncsiságból (na meg azért, hogy ha majd rákerül a sor, tudjak vele játszani szenvedés helyett), és itt már jóval könnyebb dolgom volt szerencsére, legalábbis első ránézésre nincsenek gondok a játékkal Win 10 alatt. A LithTech Jupiter grafikailag is szépen tartja magát, főleg 1440p-ben (véletlenül png-be mentettem a képeket, szóval a fórum kímélése érdekében csak linkek jönnek):
rwurl=http://i.imgur.com/2xD0fH7.jpg
rwurl=http://i.imgur.com/jEUhqOC.jpg
rwurl=http://i.imgur.com/iBerz9B.jpg
rwurl=http://i.imgur.com/iFp2zpC.jpg
rwurl=http://i.imgur.com/EMfbvHT.jpg
Hú, mi mindent tud ez a DirectX 8! :D Trivia: a Shadow of Mordor is a Jupiter "Jupiter Extended" nevű, jelentősen agyonmódosított formáját használja.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Dead Island
A gyengeségei ellenére is jóféle ARPG. Egészen ügyes közelharci rendszere van; egy-egy jó fegyverrel élmény volt haláltáncot járni a zombikkal. A helyszínek egészen változatosak, látványosak, és mindegyiknek megvannak a maga jellemzői. Az ellenfelekből nincs túl sokféle, de valahogy a játék végéig elégnek bizonyultak. A sztori izgalmasabb, mint amire számítottam. Az mondjuk kicsit fura volt, hogy egyedül játszottam, de az átvezetőkön mindig ott volt a teljes csapat a négy főszereplővel. Az utolsó felvonásra már egy kicsit megfáradtam, de ha hagytam volna pihenni a játékot egy kicsit, talán akkor az is ugyanolyan jónak hatott volna, mint a korábbiak (az mondjuk mocskosul zavart, hogy az utolsóban nem volt minimap). A legnagyobb negatívum számomra a menü- illetve az inventory-kezelés, de idővel meg lehet szokni.
Települ a Riptide.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
A single-only Ryder White DLC is megvolt? Ha nem, az mindenképpen ajánlott a Riptide előtt, főleg ha bejött a sztori, mert ahhoz fontos. Viszont melee helyett abban főleg lőni kell.
Sors bona, nihil aliud.
Ja-ja, utánanéztem még tegnap éjjel, hogy maradt-e ki valami. Eltartott egy ideig, míg rájöttem, hogy hogyan lehet elindítani a DLC-t (az utókor számára: New Game, majd karakterválasztásnál Rydert kell kiválasztani), de elkezdtem. Eléggé csőnek tűnik, de most valahogy ezt nem is bánom.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Eléggé zabosak az emberek a definitive editionnel kapcsolatban, te melyikkel játszottál?
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
A simával. A Definitive-ről én sem olvastam jókat, meg aztán a simára is be-beröccent olykor a kép a régi vasamon.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
A Geekz most kivételesen nagyon jó cikket írt a Banner saga (1-2)-ról.
http://geekz.444.hu/2016/07/18/the-banner-saga-1-2-resz-az-istenek-halottak
Ha valaki még nem próbálta volna, nagyon tudom ajánlani.
PoP Sands of Time
Jaj, Ubi, miért kellett benézni ezt a UPlay-es verziót? Semmi komoly, csak egy szomorú tény: ez teljesen ugyanaz a változat, mint amit egyébként lemezen kapsz, csak lemezes DRM nélkül. Miért gond ez? Azért, mert néhány éve a GOG megfixelte a játékban a fog bugot, ami modern Nvidia kártyák alatt (modern ~ Fermi és afölött, szóval batár régi vason kell tolni vagy "csodalaptopon", mert nekem csak a NV 610-zel szerelt lapim nem bugzik :D) csak úgy javítható, ha kiirtod a ködöt a játékból szinte teljesen. Na most az Ubinak kb. minden joga megvan arra, hogy felhasználja a GOG-os verziót akár a saját store-jában is, szóval fakk.
Oké, hogy ingyér volt, így nem nagy szívfájdalom (fanoknak igen, mert korához képest kurva szép a köd), de továbbra is a GOG verzió az igaz verzió. :)
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Riptide kb semmit nem tesz hozzá. Felénél eluntam =/
Mindenesetre a Dead Island szerintem is kurvajó cucc, bár ebből a műfajból a dying light talán még jobb.
Azt hiszem, tartok is egy hosszabb szünetet a Ryder White DLC után, mielőtt belekezdenék a Riptide-ba, mert az alapjáték utolsó felvonása már elég nyögvenyelősen ment.
A Dying Lightra már régen szemet vetettem, de tutira nem bírná a mostani vasam, szóval eléggé ráérek vele.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Doom (2016)
Nna, néhány hónap kihagyás után folytattam. Megkaptam a chaingun-t, onnantól kezdve nem hallottam a zenét. MONDOM NEM HALLOTTAM A ZENÉT! ....vagy megőrült a dobos, az is lehet, én csak annyit hallottam, hogy DÜ-DÜ-DÜ-DÜ-DÜ-DÜ-DÜ-DÜ-DÜ-DÜ- és így tovább. Végre leértem a pokolba, meg vissza. Hangulatos, annyi szent. :D
Apropó zene, a pokolban játszott kórus kelllllll. :)
Mivel új gpu, beraktam mindent maxra AA-n kívül. 3440x1440-en, 75Hz-le limitálva 60%-on malmozik halkan a 1080, limit nélkül 140-re is felfut. Hmm, lehet, hogy ki kéne próbálni a 144Hz-es monitort ezzel valamikor. XD Őszintén szólva nem hittem, hogy pont a Doom lesz az, amin ezt tesztelhetem.
Hogy ez-e az-e é-e?
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=VoIO80N5pcg
Azé, a. Thx!
A Titan's Realm című számban biztos benne van.
ibi amentia latet
PoP Warrior Within
Hiába a sokéves gyakorlat, hiába vittem már vagy tucatszor végig ezt a játékot, az a rohadt Dahaka bossfight mindig megizzaszt hardon (kivéve egy alkalmat, amikor beakadt a szakadéknál egy bug miatt, így csak agyon kellett vernem. :D). Mondom ezt úgy, hogy másodjára sikerült, de valahogy sosem éreztem jól balanszoltnak a játék ezen részét: vagy 15 percig kell ütni a csávót, mire kifekszik, ami elég fárasztó mulatság a kevés hibalehetőséget engedő patternek miatt. Folyamatosan pontosnak kell lenni és a seggében maradni, mert ha elugrik az aréna másik végébe, homokod meg nincs, akkor aztán lehet kerülgetni a földből előtűnő random hentai csápokat, úgyis kinyiffant.
Azt mondjuk érdekes lenne megnézni, hogy Kaileenánál nehezebb-e (ha jól rémlik, akkor ő is kurva nehéz), mert mindig a fullos befejezés tetszett jobban, szóval vagy 10 éve láttam utoljára a csajt a játék végén.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Na, megvolt a Dead Island Ryder White DLC-je. Szépen kiegészítette a történetet. A csősége valamilyen szinten változatosságot hozott az alapjáték játékmenete után, de azok a részek nem tetszettek, amikor a végtelenségig nyomja a sprintelő infectedeket a játék, amíg meg nem találod, hogy a tucatnyi zombi között merre is kellene menni, vagy mire is kellene rányomni. A végén már vígan gránáttal nyitottam be minden szobába, de így is maradt bőven robbanóanyag a főhősnél. Azt mondjuk hülyeségnek tartom a sztoriban,
A Riptide előtt asszem beiktatok egy kis DoW II Retributiont.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Bastion
Valamiért múlt hétig azt hittem, ez a játék olyasmi, mint a Torchlight. Hát nem. :) Jó volt nagyon. A new game+ is megvolt, pedig nem szoktam ilyen rövid idő belül semmit újrajátszani. A score attackoson kívül (majd egyszer...) csak a Ride the Wind achievement nem lett meg, pedig az emberek 49%-ának sikerült behúzni, én mindkétszer leestem az első pálya végén. :D A Stranger's Dream pálya 10 idollal az egyik legnagyobb kihívás volt az utóbbi években. Wow.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
starcraft 2 kivégezve
örökre
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Nem szégyen az. "Szegény" blizznek viszont már nagyon érik egy ordas bukta, ha így folytatja.
Az a játék milyen jó már :-) És a zenéje!
Starcraft 2: Átlag kétnaponta játszunk egy jót a haverokkal, közben skype. Idegenbe szakadt haverokkal szinte ez a kapcsolatunk :-) Van is egy fogadás közöttük, hogy ha a gyerek elkezd beszélni, az lesz-e az első mondata hogy "Not enough minerals!", vagy amit B. barátom szokott kurjantani ha harcias hangulatba kerül, hogy "Kemények vagyunk mint a fagyott mamut ***a!" :-)