Overwatch

Utolsó bejegyzés


Az a baj, hogy magatokból indultok ki, nem pedig Vér Istvánból. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

De most abból kéne kiindulni, hogy nekik - szerinted - rossz érzés a kompetív a quick playhez képest, ezért megkérdőjelezhető a léte Overwatchban?

Áruld már el, hogy mire gondolt a költő! (De talán mégsem muszáj tudnom.)

Egyébiránt egy Overwatch nyilván nem úgy helyezi a K/D-re a hangsúlyt, mint egy aréna-FPS (és nem látja mindenki, hogy 1/40-es a statod), de az is irreleváns ebből a szempontból. Azért ha rendre vesztes csapatba kerül a lúzer, feltűnően nem kap se medálokat, se kiemelést, se semmit, az quick playben is feltűnő a pozitív visszajelzés hiánya. Nyilván itt jobban el lehet ebből a szempontból bújni bohóckodni, de éppen azért, mert csapatjáték, a többieknek csak jobban feltűnik, ha balfék vagy (amire tehetsz csőlátással, mert a K/D-d nem annyira rossz). De ez még mindig marhára nem érv a kompetitív léte ellen, mellette annál inkább.

Sors bona, nihil aliud.



Nagyon izgalmas itt olvasni a nagyon okos megjegyzéseket, hogy miért indulhatott ki bárki téves feltételezésekkel a competitive móddal kapcsolatban és aki faszláma az nyilván faszláma és szívásra van predesztinálva. Igen a kozmikus egyensúlyon nincs mit változtatni. Mindazonáltal had fogalmazzam meg miért egy kalap szar a jelen formájában az úgynevezett competitive mód:

1. Ha egy faszláma csapatban kötsz ki és már az első 2 percben egyértelművé válik, hogy esélytelen velük nyerni mert az ellenfél csapat annyival jobb (köszi matchmaking) akkor ritka élvezetes bekényszerítve maradni egy játékban ahol 2-3 vagy legrosszabb esetben 5 kört végig kell szenvedned a faszláma csapatoddal akivel jól tudod esélyed sincs mert hát kilépni csak bünti mellett léphetsz ki az első 30 mp után. Ez el is visz minket a köv ponthoz...

2. Ha már tudod, hogy úgyis veszteni fogsz akkor mondhatod legalább te beleadsz mindent amit lehet hisz hátha a rendszer (ahogy ígérték, hogy azért fog) némileg az egyéni teljesítményedet is értékeli a csapat mellett. Nos ez kurvára nincs így. Vesztes csapatban is lehetsz lángoló MVP vagy bármi az eredményen ez mit sem változtat. Ugyanúgy fixen megkapod szépen a játék után a 3/4 csíknyi rank vesztést.

3. Ha esetleg valami kozmikus lehetetlen szerencse fogytán nyer is az ember egy kurva matchet az 58 szopó match után és még mellé jól is játszott jutalmad nem marad el. Egy lajhár faszának hosszúságú felfelé rank növekedés. Nagyon nagyon motiváló az előzőek fényében.

4. Az elöbbi ponthoz még külön jó mókának tünik az, hogy ha tényleg nagyon is jól játsszik véééégre a csapat és nyertek és a másik csapatban vannak a faszlámák (azaz rage quitterek) akkor a játék ezt a teljes mértékben a te csapatodtól független elemet úgy jutalmazza majd hogy ismét az elöbb megnevezett lajhár faszának mértékű jutalmat oszt szét hiszen nem tiszta a gyözelem mert hát lelépett az ellen csapat nagyrésze. Ez is igazán motiváló egy faktor. Ha szarul játszol szopsz de ha túl jól és az ellenfél kattan be akkor is szopsz.

5. Ha tényleg ilyen retek szar faszláma vagyok akkor a placement matchekkel is kitörlőheti a Blizz a seggét. Rakott volna mindenkit Rank 0-ra az elején és szépen mindenki felküzdi magát oda ahová való. Ez már jobb érzés lett volna a fent említett szivások mellett is mint az, hogy felpakol a rank létra közepére ahonnan jó eséllyel csak esni tudsz. Kevés olyan demotiváló fos van, hogy 10 random játék után kapsz egy rankot ahonnan a fenti tényezök miatt (én legalábbis) 90%-os eséllyel CSAK lefelé mehetek.

Arra viszont tökéletes lett ez a comp mode, hogy a quick playes csapat bénázásokon már ezután szinte fel sem baszom magam. Mert ott ha legalább én jól játszom és nyer is vagy akár veszít a csapatom a jutalmam nem mindig egy garantált kibebaszott arcon hugyozás.

Biztos öreg is vagyok már ehhez mert nem emlékszem, hogy a 1x évvel ezelőtti CS, DOD meg hasonló játékokon ennyire felbasztam volna magam mint mostanában ezen. Még1x nem hiszem magam szupersztár játékosnak és nem azzal van a bajom, hogy hol vagyok a ranglétrán de az, hogy gyakorlatilag 1 rossz match elkúrhat 3-4 kínkeservesen kiszenvedett jó match eredményét ebben a kibaszott randomizált világban egy kurva vicc. Az, hogy az én szerencsémmel meg utána csak szar matcheim vannak az már csak hab a tortán és szinte triviális már...

What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Az biztos, hogy így foghegyről odavetve a rangban értelmet találni nem lehet (még annyit se, amennyi információt csöpögtettek róla), az pedig nem jó. Az egyéni teljesítmény hatása a legkevésbé sem érezhető (mondjuk egyénileg is nehéz jól játszani, ha fogalmatlan hülyékkel van az ember körülvéve, és én itt magamat az tuóbbi kategóriába sorolom).

Viszont ez egy csapatalapú játék, azon panaszkodni, hogy bemegy az ember a szerinte szerencsétlenek közé kompetitívben, jó feszültséglevezetés, de nem túl konstruktív. Mindez kódolva van a homo sapiensben és a játék műfajában. Aki ezt nem látta előre, az nem sokkal okosabb annál, mint aki értelmezhetetlenül választ hőst.

Ha tényleg ilyen retek szar faszláma vagyok akkor a placement matchekkel is kitörlőheti a Blizz a seggét.

Lehet, hogy csak álmodtam, de a második szezontól elfelejtik, szerintem majd eleve onnan lehet reménykedni, hogy működni is fog. Egy jól működő rendszer idővel tényleg némileg elválaszthatná az ocsút a búzától. De talán a félistenek is egyre nagyobb arányban feljebb buknak már most is, mert vicces egy nálad alacsonyabb rangú, de meccseket egyedül eldöntő vadállattal találkozni.

Nagy szükség lenne egy jól és következetesen rangsoroló kompetítvre, mert az nagyon nem jó, hogy fogalmunk sincs a versenykiírásról. Engem nem zavar, ha csökken a rangom, csak a nálam jobbak ne süllyedjenek már velem! :)

Sors bona, nihil aliud.



Az biztos, hogy így foghegyről odavetve a rangban értelmet találni nem lehet (még annyit se, amennyi információt csöpögtettek róla), az pedig nem jó.

Taps! :D Koncepcionálisan nem való a játékba, hülyén is lett kitalálva (ilyen 40-es-50-es szintek mondjuk ligák vagy egyéb tágabb kategóriák helyett... egy Overwatchban?), sehogy sem illik ez ide nekem. Talán úgy lenne a dolognak értelme, ha csak a játékosok által előre összeállított csapatokkal (lásd klánok máshol) lehetne nyomni a rankedet, egyéni előmenetelt pedig egyáltalán nem mérne a játék.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Master overwatchon miért kellett elbaszniuk az average/game statokat?
Mitől jobb az avg/minute...? Mért nem egyből avg/másodperc....?



Most a szokásos örjöngés helyett feltennék egy kérdést az esetlegesen király itt lévő játékosoknak. D.Va-val van bárki itt aki igazán jó is vele?

Sosem játsszom vele pedig mint karakter nagyon tetszik a kezdettől fogva. Egyszerűen szerintem jelen formájában használhatatlan. Mivel mások viszont rendszerint beválasztják (mondjuk nem több sikerrel) gondoltam rákérdezek hátha van itt valaki aki tudja is használni.

Gond vele a következő. Elvileg ő ugye ilyen megzavaró tank. Támadni vele távolról felejtős mert kb mindenki szétszed és csak jó nagy célpontot csinálsz magadból. Közelre beronatni általában nem jó ötlet ha csak nem másokkal foglalkoznak mert megintcsak kurvanagy célpont leszel de cserébe nem sebzel elég sokat elég gyorsan, hogy leszedjél bárkit. Ha pajzzsal mész be akkor is hulla vagy amint lejön a pajzsod.

Röpködni tudsz vele sunyi helyekre de kb ennyi. Hátulról betámadni sem lehet vele igazán eredményesen. Nem egy reaper vagy tracer jellegű flanker kari.

Szóval van bárki aki megtanult JÓL játszani D.VA-val?

What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!



De ez így tökre olyan, mintha idős korodra kapnád el a bárányhimlőt ;]

Vagy tudomásul veszed, hogy sok ezer órát kell ölni bele, különben tök felesleges keresned a logikáját. (Ami még nem garantálna semmit, DE ha ez sincs meg, teljesen mind1)
Vagy agyhúgykövet fogsz kapni :D

“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw



D.va nagyon jo tud lenni masodik tanknak. Mondjuk feltetlen nem is tank, de pl az e-jevel siman ki lehet nullazni sok karakter ulitjat ami baromi hasznos tud lenni. Dmgre is nagyon jo csak okosan kell hasznalni. Konnyen lehet megzavarni vele az ellenfelet egyedul. Persze a shiftet keszen kell tartani, hogy gyorsan el is tudj repulni, mert ahogy mondtad annyira nem nagy dmg sajnos. Mondjuk ha tankot el tudsz kapni jol sok fejessel akkor eleg szepen sebez. Viszont ami az en kedvencemme teszi az a human form. Baromi erosse teszi a kvazi dupla elet. Raadasul a fegyvere baromi jol sebez es siman ki lehet kapni sokmindent eleg messzirol. Ezert van, hogy meg ha lehetne menni mechaba akkor se valtok egy ideig.

Szal ja, igenyel egy kis gyakorlast, de ha raerez az ember akkor baromi jo karakter. Mondjuk palya is valogatja hova jo. Payloadra szinte alig viszem mar, mert az ultija baromi haszomtalan oda. (Mivel nyilvan defenden a payloadra dobnad a mechat, de siman el tudnak futni a payload masik oldalara ami levedi az egeszet igy. Ugy dobni, hogy pont a tetejere is essen meg kibaszott nehez. :D) Viszont king of the hillre baromi jo tud lenni szerintem.

Persze ez nem szentiras, mert biztos itt is van aki jobban jatszik vele, de egyelore en vele jatszottam a legtobbet es a winrate-em is vele a legnagyobb (60+%) szal ugy nez ki vele jatszom a legjobban ha igy nezzuk. :)



Dva val 4 et játszottam de láttam videókat és láttam játék közben, hogy miket csinálnak vele.
Kb olyan mint reaper. Oda kell állni vele közvetlenül az ellenfél orra elé mert messziről egyszerűen el sem találod kb.

Hátulról betámadni sem lehet vele igazán eredményesen. Nem egy reaper vagy tracer jellegű flanker kari.

Bármilyen meglepő de igen. Sok oldallal ezelőtt belinkeltem egy videót ide ott pontosan ezt csinálja a fickó Dvaval. Hátrarepül az ellenfél frontvonala mögé és ott szopatja a snipert meg akit egyedül talál. Szó szerint bele kell repülni az ellenfél szájába. Ez persze csak 1v1 esetén értendő.
Közvetlen közelről nagyon jól sebez. A pajzsával meg egyszerűen elnyeli az ultikat. Zaryával lőttem az ellenfélre az ultit Dva meg észrevette és benyomta a pajzsot. És így megúszták az ultit.

Szerk: Pharath simán leszedi a levegőből.
Amikor pharahként játszottam és fent voltam a levegőben egyszerűen beleszállt a pofámba és lelőtt. Én meg ugye nem tudtam lőni mert akkor én is sebeződtem volna a rakétától.
Videón meg olyat láttam, hogy egyszerűen fölé repült pharahnak és amikor esett vissza akkor szépen szitává lőtte közben.



Mostanában kaptam rá Roadhog után Reaperre. Vannak borzalmas játékosok vele, akik egy az egybe szembe támadják vele az ellent. Eközben olyan pusztítást lehet vele végezni, ha szépen hátra szaladsz az ellenség mögé és bekempeled a spawn helyüket. Majd visszateleport, heal és újra.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Szerintem is jó, a repülése miatt nagyon jól be lehet zavarni, és szükség esetén menekülni, ráadásul segít célba juttatni az ultit is. A pajzs is jó valóban, ha jól használja az ember. Az ulti is jól kombinálható Zaryáévál (esetleg Meiével), bár ez sok másra is elmondható (Pharah, Tracer, Soldier, Junkratnek meg ulti se kell).

Az pedig tényleg üt, hogy semmi nem öli meg egyből, mert kis hitboxszal, de jó tűzerővel mélg mindig lehet vele darálni, amíg ki nem nyírnak, vagy nem jön a mech (ha kinyírnak és Mercy felkap, akkor meg egyből tudod hívni a mechet).

Kompetitívben a legtöbbet használtam eddig, de csak 50%-is a győzelmi arányom vele. (Lúciót használtam még kb. ugyanannyit, vele 75%, szóval ő jobb, mint D.Va :) Más tankkal mostanában nem is nagyon megy.

Ettől függetlenül ráfér a buffolás, amiről szó is volt, hogy vagy szívósabb lesz, vagy nagyobb tűzerőt kap.

@Bandido

Master overwatchon miért kellett elbaszniuk az average/game statokat?
Mitől jobb az avg/minute...? Mért nem egyből avg/másodperc....?

Nagyon különböző hosszúságúak lehetnek meccsek, pláne kompetitívben. Ez így relevánsabb adat. Ettől függetlenül jó lenne, ha nézhető lenne úgyis.

Ráadásul eltűnt a final blows, helyette solo kills van, ami mást takar.

@Zaxx

Taps! :D Koncepcionálisan nem való a játékba, hülyén is lett kitalálva (ilyen 40-es-50-es szintek mondjuk ligák vagy egyéb tágabb kategóriák helyett... egy Overwatchban?), sehogy sem illik ez ide nekem. Talán úgy lenne a dolognak értelme, ha csak a játékosok által előre összeállított csapatokkal (lásd klánok máshol) lehetne nyomni a rankedet, egyéni előmenetelt pedig egyáltalán nem mérne a játék.

Nem jó a rendszer, hiszen a leaverek miatt aránytalanul bűnhődik a győztes. És sok más is megkérdőjelezhető - lenne, ha tudnánk, hogy működik. A tisztán teljes csapatokkal operáló mód jogos felvetés, de láthatod itt is, hogy van arra is igény, egyéni rangsor is legyen a random csapatokkal szólózóknak.

Sors bona, nihil aliud.



"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Pretty much. Talán az őt játszó embereket utálom a legjobban. Olyan random egy lövéses instant halálokat kap az ember Hanzoktól, ami egy vicc és ha az nem öl meg akkor a kibaszott ultija ami néha a saját spawnodon öl meg.

What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!



Nem véletlenül hívom Fagzo-nak.



Azt a videót láttam de az a gyerek ott full retardok ellen játszott kb. Szóval én a gyakorlatban se saját se ellen csapatban nem láttam még hatékonyan évényesülni D.Va-t. Amiket leirtatok mind evidens és igen próbálhatja az ember de a végeredmény továbbra is az, hogy nagyon nagyon sérülékeny és nagyon speciális esetben lehet csak hatékony ez a karakter. Minden más esetben egy kurva nagy céltábla amit minden észnél levö ellenfél csapat azonnal szétszed.

Nem is a szívósságával de inkább a fő fegyverével kellene valami minimálisat csinálni, hogy kicsit hatékonyabb legyen és úgy már talán lehetne értelme is neki.

What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!



Ez a ranked annyira van elbaszva amennyire emberileg lehetséges. Nem is értem a blizzardot.
Az első legdurvább probléma, ahogy a leaver kérdést kezelik. Valaki kiesik/kilép tőled, szív az egész csapatod, úgy kezeli mintha vesztettetek volna egy normál meccset, ugyanannyi xp-t vesztesz. Aztán szív a nyertes fél is, mert kapnak hangyafasznyi xp-t, amivel csak az idejüket pazarolták. Pláne ha egy fél órás meccs végefelé esik ki valaki. Ergo MINDENKI büntetve van egy fasz vagy szar nettel rendelkező ember miatt. Most akkor vagy legyen az, hogy a nyertes fél full xp-t kap, a vesztes meg meg semmit ne veszítsen, vagy legyen az, hogy senki semmit nem kap, vagy mindenki full xp-t nyerjen/veszítsen. Ez az összes variáns közül a legrosszabb, amit választottak.
Nem értem egyszerűen. Kihasználni se lehetne ezt a rendszert azzal, hogy ha vesztésre álltok, akkor kilép valaki a csapatból és nem kap a maradék xp losst, mert ezt csak párszor lehet eljátszani, aztán jön a ban. Senki nem áldozná fel magát így.
Eddig minden 3-4. meccsben volt nálunk leaver, enyhén frusztrál a dolog...

Másik epic fail : Hogy a faszba gondolták azt, hogy a supportok (különösen Mercy) kevesebb xp-t kapjanak, mint az offens karakterek. Hogy a ferde faszba nem bukott ki fél évnyi betateszt alapján az, hogy az egyéni teljesítményt killek alapján számolja a játék? Hogy gondolták egyáltalán, hogy figyelembe sem veszik, hogy a support karaktereket másképp kell értékelnie a rendszernek, mint a többi classt?
Csak egy példa : cloud9 fix csapattal (minden meccsben ugyan az a 6 player) játszott x meccset. Eredmény? Mercy 67-es szint, offens karik 77-es. 10 (!!!) szint különbség az offens javára, annak ellenére, hogy hót ugyan azokat a meccseket játszották. 10 szint!!!
Még jó, hogy tovább bátorítják, azt a classt, amit eleve senki nem szokott választani. Most már a fasznak se lesz kedve kevesebb xp-ért supportal szopni, ha meg rájön a tömeg is erre, hogy a supportnak több win kell az előre jutáshoz, gyönyörű heal nélküli gamek között fogunk lubickolni.

Egyszerűen elképesztő, hogy tudta ilyen szinten elkúrni a blizz a rankedet... Minden egyes aspektusa kizárólag rontja az élményt. Stressz, hogy retardáltakkal vagy, stressz, hogy többet kell nyerned, mint vesztened, stressz, hogy a leaverek miatt agyonszopat a game, és ha végre nyersz egyet, felbassza magat az ellenfél, kilép valaki tőlük, és ahelyett, hogy örülhetne az ember, állati mód felbassza magát, hogy a winje szaros lófaszt ér, és egy hosszú loss streak után még csak meg sem nyugodhat, hogy végre nyert egyet, és elkezdhet visszakapszkodni, mert gyakorlatilag semmi xp-t nem kap érte, de cserébe még abból a napi jó esetben 1-2 órából amit a játékra tud fordítani, abból még el is baszott fél órát a semmire --> stressz.

Döbbenetes mennyire unsatisfying a ranked.



Hatékony a fő fegyvere. Közvetlen közelről. Olyan mint Reaper/Tracer. Ha nem egy lépésről lövöd az ellent akkor kb csak csiklandozod.



Jó de azért érzed a különbséget a Reaper/Tracer és D.VA közt nem? Reaper meg Tracer egyrészt kicsit kisebb célpont még közelről is másrészt mindkettőnek vannak olyan képességei amivel instant még akár zárt térben is gyorsan el tudnak húzni a baj elöl. Tudom, tudom D.VA meg repkedni tud de azért mégsem ugyanaz mivel őt bazzeg még a vak is szitává lövi ha kell menekülés közben is akkora kibebaszott célpont. Közelről meg már ne is beszéljünk. A pajsz ilyenkor mit sem segit. Egyszerűen én körbe szoktam ugrálni őket és lövöm amig meg nem döglik és kurvára ritkán szopom ezt be egy D.VA ellen. Szóval azért van itt mit csiszolni még.

What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!



Ez így van. Sajnos tömény mennyiségű stressz és frusztráció és szivatás jelenleg a comp mód. Tényleg nem értem én sem, hogy a retekbe tudták ezt így ennyire elbaszni.

Nekem ebből tényleg csak az a jó jött le, hogy most már a quick play játékokban cserébe sokkal nyugodtabb vagyok :D

What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Pár kompetitívstatisztika Master Overwatchról a fentebb elhangzottakhoz:

Lúcio a legnépszerűbb (10,67%), Mercy (9,19%) a harmadik legnépszerűbb hős kompetívben. Zenyatta az utolsó (0,91%), de gyógyítani nem is ő az ideális. Tehát átlagban egy egész fölötti az átlaga a partykban szereplő dedikált healereknek.

Sebzésre D.Va (9180) a középmezőny, a tankok közül Roadhog (11 157) előzi simábban, Zarya (9597) szűken, Winstont (7111) és Reinhardtot (7099) viszont simán elveri. Winstonnak árnyalatnyival több az eliminációja (24,78, D.Vának 23,66), de ugye neki célzás nélküli tömegbe ható sebzése van, tehát mindenki, aki elmegy mellette, és valaki kezétől meghall, az az ő kille is.

Nagyot lehet kaszálni D.Vával közelről, más tankokkal is felveszi szemtől szemben a harcot a gyakorlatban, még Reinhardt is pórul járhat, hiába charge-ol rá pontosan.

Sors bona, nihil aliud.



Nem értem egyszerűen. Kihasználni se lehetne ezt a rendszert azzal, hogy ha vesztésre álltok, akkor kilép valaki a csapatból és nem kap a maradék xp losst, mert ezt csak párszor lehet eljátszani, aztán jön a ban. Senki nem áldozná fel magát így.

Scott Mercer(Game designer) szerint pontosan ezt tennék az emberek.
Itt egy részlet az irományából.
rwurl=http://i.imgur.com/KgeyNF5.jpg

Itt a full változat:

ShowHide spoiler #


Igen, ez ott is megmutatkozik, hogy ha nem rezzelek legalább 2 csapattársat és utána nem nyírok ki rögtön két ellenfelet sose lesz belőle potg-m. Persze ha van egy "pro" hanzo aki falon át szétultizza az egész csapatot, akkor esélyem sincs. És azért néha jól esik saját magam látni highlightban.
Az meg hogy ennyivel kevesebbet kap a support xp-ből nem is tudtam.
A rankedet most hagyom amúgy is. Nem is az én világom. És hát a rewardok se nagyon vonzanak. Egy gipsy golden gun 300 nyertes meccsért? :-D

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Szóval azért van itt mit csiszolni még.

Ja, jó lenne, ha egy kicsit gyorsabban mozogna lövés közben. Ehelyett viszont valami oknál fogva inkább távolabbra fog többet sebezni, cuz reasons. Ettől eltekintve nagyon jól van megcsinálva a karakter.

Reaper meg Tracer egyrészt kicsit kisebb célpont még közelről is másrészt mindkettőnek vannak olyan képességei amivel instant még akár zárt térben is gyorsan el tudnak húzni a baj elöl.

D.Va-nak meg két élete van kvázi. :D Pont ezért tudsz kicsit bátrabban menni a mechaval még ha tudod hogy öngyilkosság akkor is. Ejectnél simán el tudsz húzni hátra és onnan bevinni 1-2 sorozatot és már jön is újra a mecha. Viszont az is tény, hogy egy tracerre már rámozdulni is teljesen felesleges mert hülyéreszopat. Szóval semmi gond nincs vele csak ki kell tapasztalni, hogy működik.



Kaplanéknak lehet jó szándékaik vannak de kurvára rosszul csinálják jelenleg. Nagyon naivan állnak a problémákhoz szerintem és a választott módszerek sem fogják ezt jól szabályozni. Csak a szerencsétlen normál játékost szívatják ezekkel.

What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!



Egy jó tracer kb halhatatlan. Ha nem oneshotolod valamivel körbe röhög (szó szerint). Ha mercyvel vagyok és rám jön egy tracer kb halott vagyok, hiába lövöm/ütöm blinkel folyamatosan és szétszed, ha leviszem valamilyen csoda folytán fél hp-ra recall és kezdi elölről. Legjobb esetben vissza tudok mászni a respawnra de ez is kb 10ből 2szer sikerül

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Igen, ez ott is megmutatkozik, hogy ha nem rezzelek legalább 2 csapattársat és utána nem nyírok ki rögtön két ellenfelet sose lesz belőle potg-m.

Korábban írtam, hogy én kaptam kevesebbért is ;) Egyébként arra valóban nincs értelme adni, hogy gyógyítasz, de ha kritikus helyzetben felszeded a csapatot, akkor már jók az esélyeid. Inkább azzal van gond, hogy más karakter megkaphatja no-skill hőstettre is, de ez a PotG-mánia erős túlzás. A sportban is látványos momentumokat emelik ki (a látványos védés ebbe éppen a másik támadójátélka miatt tartozik bele), nem a szürke eminenciásokat, akiket mégis megbecsülnek.

A kevesebb XP viszont tényleg borzasztóan hangzik, nekem fel sem tűnt. Az aranyfegyverek tényleg büntetés kategóriájába tartoznak, talán Mercyn nem nézne ki bazárian, de rajta sem javítana.

Sors bona, nihil aliud.



Ez a dupla élet is eléggé sovány vigasz. Nem tudom te hogyan irtod a D.VA-kat de én általában tudom amint robban, hogy kipattan belöle kb milyen távra a karakter és rendszerint instant kinyirom a pilótát is. Szóval ez a két élet megint csak nagyon mázlis esetekben vagy nagyon béna ellenfeleknél jó.

Eleve tankot jó eséllyel egy nagy dps karakterrel mész ölni: Reaper, Pharah, Junkrat, stb. Ezek miszlikre szedik D.VA-t seperc alatt majd utána nem nehéz eltalálni akár 1x vagy max 2x a pilotát és annyi neki. Ugrálhatsz amennyit akarsz de ha nem vagyok szarrá sebezve többször mint sem meghal az a pilóta is.

What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!



Kedvencem amikor törpjörn a respawnon veri a farkát a turretja meg leszed 3at

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Én gyakran el tudok menekülni. Például azért, mert nagyobb csapathirig megy, így nem biztos, hogy az ellenfél főprioritása én maradok (ha ő még él egyáltalán), és ha van a közelben sarok, oda is be lehet repülni. Az is gyakori 1v1-ben, hogy egálos harc, és a mechből kirepülve éppen kivégzem a "legyőzőmet". Máskor meg messziről szednek ki vagy ultival (esetleg csapdával, Junkrat/Hanzo random találattal, toronnyal stb.), ami utána már tárgytalan. Gyakran sikerül utána még jót darálni. Ellenfélnek is gyakran sikerül meglépni.

Lehet, hogy én vagyok béna, illetve én kapok béna ellenfeleket, de én így tapasztalom (pedig elvileg hasonló szinten állunk/álltunk kompetitívben, tehát nem nagyon eltérő körökben kellett mozognunk). Persze sokszor ki lehet szedni egyből D.Vát, de nem mondanám, hogy az esetek többségében ez meg is történik.

@brianaspirin

Mindig elfelejtek jobban elmerülni Trollbjörnben, de ilyen PotG nekem is kéne :)

Sors bona, nihil aliud.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!