Mondjuk azért az durva szivás ha egy comp játékból lelépnek a csapatból és ugye a gép nem rak helyükre mást. Toltam ma pár játékot és az egyikben ugye a 3 nyerésig control point map Nepal volt. 2-0-ra vezettünk már erre a harmadik kör elején az ellenfél csapatából lelép 2 ember majd még 2. Szerencsétlen maradék kettöt halára szopattuk.
Hasonló volt most Hanamuran. Végére 1 db szerencsétlen Tracer maradt az ellen csapatban mert mindenki lelépett.
Mondjuk tény, hogy már az is elég rossz érzés ha 1 ember lelép de amikor a csapat negyede vagy fele az már végleg kibaszás pláne ezekkel az instant esel szint rendszerrel.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
// Tényleg meg tudtok lepni rendszeresen. Ahogy rácsodálkoztok a rating rendszerek működésének hátrányos oldalára, mintha az vmi új dolog lenne. Ejj no, csettintek ! :D
Az ELO rendszer MOBA-kban (I hope u know Mr. Élő) olyan sok éves és feltupírozott okosság, hogy kizártnak tartom az 'amatőr' hozzáállást a részükről, mármint feltételezem raktak ők oda komplex matekot.
Viszont ettől még az olyan alapvetéseket, hogy az átlag magányos halandóval mennyire basz ki (de durván) ez a rendszer (főleg, hogyha simán összesorsol random vs premade partykat), nos azt ritkán hangsúlyozzák a marketing részén :D
De hogy valami tanulságosat és érdekeset mondjak erről, a MOBA-kban egyre gyakoribb 'rankeden', hogy nem is lehet maximális létszámú premade partyt menni.
Bemehetsz egyedül, vagy párban, esetleg trióban, és ennyi. Vagyis garantált az 'egyensúly', vegyes lesz mindkét banda. (Ami kedvez a magányos harcosoknak is.)
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Volt egy olyan nyert meccsem Zaryaval, hogy 50 eliminationom volt és 30 objective kill 17k sebzés 4 gold medal a végére. Erre mit emel ki a végén? hogy mittom én hány energy shieldet tettem a csapattársakra. :D Amúgy az a meccs sudden deah al dőlt el.
De hogy valami tanulságosat és érdekeset mondjak erről, a MOBA-kban egyre gyakoribb 'rankeden', hogy nem is lehet maximális létszámú premade partyt menni.
Bemehetsz egyedül, vagy párban, esetleg trióban, és ennyi. Vagyis garantált az 'egyensúly', vegyes lesz mindkét banda. (Ami kedvez a magányos harcosoknak is.)
Itt lehet 6-os premade csapattal menni, de akkor 6 -os premade csapat jön a túloldalt is, ergo hosszabbal matchmaking. De volt olyan is, hogy mi ketten voltunk, kaptunk magunk mellé még egy duót és két szólót, túloldalt ugyanez.
Persze ez az egész borul, ha eltérő a tudásszint , vagy valaki olyan karakterrel kényszerül lenni (vagy olyat próbálgat), amivel gyenge. Egyelőre viszont tényleg az látszik, hogy elsősorban a győztes meccsek aránya rangsorol, így van olyan, aki hozzám képest egy félisten a játékban, de rosszabb sorsolást kapott, és mögé tette. Ha meg meccset buksz, akkor meg csökken a szint, egyelőre úgy tűnik, mindegy, hogy játszottál egyénileg. De bevallom, nem olvastam utána képletnek, ha egyáltalán lehet már ismerni.
Nyilván idővel nyilván korrigál a rendszer, de reális az eddigiek alapján úgyis akkor tud lenni, ha relatíve állandó csapatok játszanak, melyek nagyjából hasonló képességű játékosokból állnak. Na nem mintha ez meglepő lenne.
A LoL-os ELO-ra az okosok azt mondják, hogy egész korrekt = beáll arra a szintre, ahol te éppen vagy. Más kérdés, hogy az neked tetszik-e :D
...és megint más, amikor fogják, és eltolják mondjuk úgy a skálát, hogy egyszerűen mindenki eggyel feljebb ugrik (ott ugye bronz/silver/gold/stb) és matyinak érezheti magát - pedig semmi se történt ;)
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Nem gondoltam volna, hogy ebből a békés játékból csapaton belül egymást anyázó vérgőzzel átitatott játék is lehet.
:DDDD Új-e vagy a csapat alapú játékok világában? :)
Nálam placement meccsek alatt az tette be a kaput, amikor attack mapon senki nem volt hajlandó healert választani, na mondom viszem akkor Mercy-t, úgyis szeretem, csak akkor már épp untam (29 órám van vele, 13 Lucióval, imádni való, hogy állandóan nekem kell supportnak lenni). Szóval választom Mercy-t, szopunk rendesen, erre az egyik faszi átvált Mercy-re... Mondom neki hogy minek ez, erre beugat, hogy kussoljak, ő csak a fun miatt van itt. FUN miatt RANKEDBEN. Ez után a meccs után tettem le a játékot... :)
amúgy azt hogy látod, az ellenfélnél ki van premade csapatban és kit sorsolt hozzájuk a mm?
én szeretek mercyvel lenni, de többnyire csak akkor van értelme, ha premaddel megyünk, mert hiába táncolgatok én hátul és healelem boostolom a többit, ha a nyakamba ugrik egy tracer, reaper, pharah (pláne ha többen is egyszerre) 2mp alatt szétszednek, utána respawnnál látom hogy 4 koponya homokórázik a map távoli pontján, hiába van ultim, kitörölhetem vele a seggem. ha a csapat szarik rá, hogy talán meg kéne védenie, nagyon haszontalannak érzem magam. olyankor próbálok repkedni mint a piaci légy, úgy talán van egy hangyafingnyi esélyem életben maradni, ellenben ha vérpistike 1,2,3-nak csak az elimination meg damage done lebeg a szeme előtt nekem reszeltek
ez a meccs leosztás a sudden death-el, nagyon szopó
hanamurán volt egy olyan, hogy először védtünk, és sikerült bevédeni az 'A' pontot. 0:0
utána mi támadtunk, mi se tudtuk elvinni az 'A' pontot 0:0 sudden death, coin flip mi támadunk, fele annyi idővel, amikor az előbb teljes idővel se tudtuk elvinni a pontot :D
mondanom se kell, hogy akkor se sikerült, defeat.
volt aztán egy hasonló meccs nem tudom már melyik pályán, ott sd-ben az ellenfél támadhatott, és ő vesztett. szóval sikerült ide is beszivárogtatniuk a blizzard infamous rng rendszerét, ó jee!
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
volt aztán egy hasonló meccs nem tudom már melyik pályán, ott sd-ben az ellenfél támadhatott, és ő vesztett. szóval sikerült ide is beszivárogtatniuk a blizzard infamous rng rendszerét, ó jee!
Ha a tegnapi meccsre gondolsz amit velem játszottál az a Dorado mapon volt.
De azt írják amúgy, hogy kiveszik season 2 ből ezt a sudden death ot.
amúgy nem tudom, hogy az xp-t hogy méri, mert egy match-en kb ugye két quick game-nyi játékot tolunk le, amikor nyertünk elég sok xp-t adott (így elsőre azt mondanám, hogy a normál nyerés kb kétszeresét), de vesztésnél mintha nem kaptam volna 2x annyit mint egy bukott qg után.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Hát ez jó kérdés még nem figyeltem de szerintem kevesebb xp-jön mint quick matchen.
Quicken a napi első nyerés + ugye ha groupban vagy az +20% úgy 4k xp szokott jönni. Egy sima nyerés 2.5k-3 k körül ad ha jól rémlik.
Megragadtam rank 54-en, amit érzésem szerint aztán feltornázhattam volna már 60 környékére (100 a max, de a legmagasabban jegyzett játékos 81-en van jelenleg), de ebben észrevehető volt a bug amit fentebb írtatok, egy-egy loss után csúnyán büntetett. 2x fordult elő olyan, hogy kiléptek a csapattársak így 1v6-ban mentem, de már csak dafke bent maradtam akkor is amikor kiírta, hogy most már büntetés nélkül kiléphetek... :)
Az biztos, hogy premade-t csak premade-del rak össze és igyekszik a rendszer azonos szintű csapatokat egymásnak sorsolni.
Amúgy volt a kérdés, hogy látni-e hogy ki premade a csapatban. Amikor kirja match elején a 6 vs 6 listát, hogy kik lesznek ott észrevettem van egy ilyen zárójel jellegű összefogó vonal azoknál a neveknél akik leginkább együtt jöttek (premade). Ezt azért merem relatív biztosan mondani mert tegnap egy haverral ketten nyomtuk és a mi nevünk mellett is volt egy ilyen összefogó kapocs/vonal.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Ez biztosan így van hiszen mondták is. Éppen azon morfondírozok, hogy amíg nincs fixálva a bug, addig menjek-e rankedet, de valószínű hogy megkockáztatom és megyek... :D
Én lemaradtam róla, hogy ezt hivatalosan mondták-e de ok.
Bug nem bug én tegnap azért játszottam pár kört. Összeségében az én tapasztalataim (vagy szerencsém) alapján azért úgy érzem jobban játsszanak és figyelnek még az emberek comp játékban. Lehet, hogy ez marginális javulás a quick play-el szemben de én spec nem találkoztam olyanokkal amiket itt panaszoltatok. Csapat összeállítás rendszerint logikus és jó illetve ha mégsem akkor kérésre még át is váltottak. Szóval lehet, hogy nekem eddig mázlim volt.
Amúgy szerintem nem ad kevesebb XP-t a comp játék. NEkem inkább többnek tünik. Normál esetben egy quick playben 2K-3K-t ad. Én a compban legtöbbször azt láttam, hogy jó játék után inkább olyan 4K-t ad.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Rank 45 re tett be. 6 win 4 defeat volt placementen. Egyik bukta azért volt mert dc-t kapott akivel voltam és nem tudott visszajönni időben aztán még egy játékos kilépett.
Én nem hiszem, hogy játszani fogok amíg nem javítják a bugot.
Igen hivatalos a #837 hozzászólásban linkeltem egy képet nézd meg.
Akkor mákod volt. Tegnap egyik meccsen 3 junkrat volt a csapatban... buktuk is szépen.
De azt elfelejted, hogy egy quick matchet lezavarsz 5-10 perc alatt rankeden meg sokszor 3 körös mire vége lesz.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Najó. Ma volt az a nap ahol nem kicsit kurtam fel magam. Egyrészt faszom a sok béna geci fosba akik compba nem tudnak értelmesen se támadni se védekezni. Szuper hogy kb 4 rankot estem csak ma kb 5 játékból.
Másrészt meg bazd meg Blizzard! Kurvajó hogy ez elsőt tetézve még vesztés után fél - 1 szinteket fixen bukok de ha csodával határos módon esetleg nyerek akkor kapok hangyafasznyi meg jó esetben negyed csiknyi felfelé haladást. Fuck this!
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Na hát igen. Ezt olvastam én is és pont emiatt vagyok kiakadva, hogy ennek ellenére a Blizz ezek szerint komolyan gondolja, hogy az úgy jó, hogy lefelé instant 3/4 vagy egész szinteket buksz. Felfelé meg lehetsz akár a szar csapatban is a legjobb vagy akár a jó csapatban is csak simán jó legtöbbször 3-4 nyerésből tudod visszahozni amit egy bukás okozott. Ez így kurvára nem fasza vagy akár motiváló.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Én asszem hagyom is a faszba a comp mode-ot amig nem csiszolnak rajta ezt-azt mert ez így sokkal frusztrálóbb mint a Quick Play-ben tapasztalt szopások.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Magas szintnél még érthető lenne, hogy gyorsabb lefelé bukni, így kevésbé. Lehet, hogy nekik van igazuk, csak jó lenne ismerni a képletet.
Maga a szint nem érdekel, de ha úgyis mindenkit nyom lefelé, akkor nem látom, hogy miként találkozhatnék a saját szintemmel. Süllyedjen csak az enyém, hogy végre könnyű ellenfeleket kapjak :)
Az is érdekes, hogy 40%-os győzelmi arányra kihozott 47-es rangra, és ugyanezen arány mellett lesüllyesztett onnan 41-re. Lehet, hogy számít az egyéni produkció is, de egyszerűen sem magamnál, sem a társaknál nem fedeztem fel eddig összefüggést.
Az új szabályok és finomhangolás azért jót tett a játéknak, és egy kicsivel mint ha vadidegenekkel is értelmesebb meccsek jönnének (meg nehezebbek), de például a három győzelemig tartó foglalás fárasztó tud lenni.
Kaptam egyébként egy Play of the Game-et Mercyvel arra (ezúttal random csapattal), hogy kihalt a csapat mire felértem, de kettejüket fel tudtam kapni a ponton (vesztettünk is), aztán elmenekültem, mert gyorsan eldarálták őket. Azt hiszem, ez a legalja, fel kellett volna venni :D
Mercyvel különben quick playben tök jó statisztikáim voltak, többnyire nyertem is vele, most meg gyász, hétből egy győzelem jött össze vele, a korábban legtöbbet játszott hősömmel :O Most szinte mindenki mással jobban megy.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Nekem ennyi is volt a kompetitív része a játéknak. A faszom televan az összes balfasszal. Hoznak két hanzot, szólnak hogy nemár. Erre az egyik átvált Widow-ra. :D Amúgy meg fogalma nincs arról mit csinál, NULLA. Na persze a többit se kell félteni, én hoztam mercy-t, de pl tankunk nem volt defendre, cserébe volt két sniper, mert reasons. :D Aztán attackra a két srác aki először defenden hanzo-t pickelt természetesen hozott genjit, mert ők azzal szeretnek játszani és ez amúgy is csak fun úgyhogy ne szóljon be senki. Az ilyen mi a kurva anyjáért játszik kompetitív meccset? Menjen quick playelni, ne én szopjam már a faszt, mert ő retardált. Úgyhogy meglett a placement is, 50. szintre, gyorsan le is ment 49re. Elegem volt ebből, majd ha telik az idő akkor belenézek még, de én nem fogok ezen a szaron stresszelni ennyit az biztos. Aki meg kitalálta, hogy 5 másik retardálton múlik hogy én milyen szinten vagyok az kapja be.
Tor fostömlővel még egyszer nem játszok az kurva isten. Ekkora egy haszontalan fos szart még soha nem láttam. 1v1 bárki lever mint vak a poharat.
Kurvára mind1, hogy hová teszem a turretet 1 max 2 lövéssel leszedik. Hátráltatni a saját csapatomat na arra tökéletesen jó. semmi másra.
Annyira aranyos, ahogy életetekben először találkoztok matchmakinggel - meg mintha csapatalapú játékkal se lenne sok tapasztalat - és kiakadtok attól, ahogyan működik :D
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Nagyjából ez a helyzet. Eddig ha valami csapat alapú játék volt akkot többnyire volt rá elég ismerős, hogy ne kelljen random balfaszokkal játszani folyamatosan. A legjobban az basz fel, hogy mindig van valaki aki szinte biztos, hogy szánt szándékkal balfasz. Más magyarázat nincs. Mikor 3-4 ember tanácsol valamit (nem erőszakosan, csak segítőkészen) és már csak azért _se_. Akkor már inkább ne idegesítsen, hogy ilyen balfaszok miatt bukom a skill szintet és játszok quick play-t ahol kurvára mind1.
Mondjuk azért az durva szivás ha egy comp játékból lelépnek a csapatból és ugye a gép nem rak helyükre mást. Toltam ma pár játékot és az egyikben ugye a 3 nyerésig control point map Nepal volt. 2-0-ra vezettünk már erre a harmadik kör elején az ellenfél csapatából lelép 2 ember majd még 2. Szerencsétlen maradék kettöt halára szopattuk.
Hasonló volt most Hanamuran. Végére 1 db szerencsétlen Tracer maradt az ellen csapatban mert mindenki lelépett.
Mondjuk tény, hogy már az is elég rossz érzés ha 1 ember lelép de amikor a csapat negyede vagy fele az már végleg kibaszás pláne ezekkel az instant esel szint rendszerrel.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
// Tényleg meg tudtok lepni rendszeresen. Ahogy rácsodálkoztok a rating rendszerek működésének hátrányos oldalára, mintha az vmi új dolog lenne. Ejj no, csettintek ! :D
Az ELO rendszer MOBA-kban (I hope u know Mr. Élő) olyan sok éves és feltupírozott okosság, hogy kizártnak tartom az 'amatőr' hozzáállást a részükről, mármint feltételezem raktak ők oda komplex matekot.
Viszont ettől még az olyan alapvetéseket, hogy az átlag magányos halandóval mennyire basz ki (de durván) ez a rendszer (főleg, hogyha simán összesorsol random vs premade partykat), nos azt ritkán hangsúlyozzák a marketing részén :D
De hogy valami tanulságosat és érdekeset mondjak erről, a MOBA-kban egyre gyakoribb 'rankeden', hogy nem is lehet maximális létszámú premade partyt menni.
Bemehetsz egyedül, vagy párban, esetleg trióban, és ennyi. Vagyis garantált az 'egyensúly', vegyes lesz mindkét banda. (Ami kedvez a magányos harcosoknak is.)
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Volt egy olyan nyert meccsem Zaryaval, hogy 50 eliminationom volt és 30 objective kill 17k sebzés 4 gold medal a végére. Erre mit emel ki a végén? hogy mittom én hány energy shieldet tettem a csapattársakra. :D Amúgy az a meccs sudden deah al dőlt el.
Itt lehet 6-os premade csapattal menni, de akkor 6 -os premade csapat jön a túloldalt is, ergo hosszabbal matchmaking. De volt olyan is, hogy mi ketten voltunk, kaptunk magunk mellé még egy duót és két szólót, túloldalt ugyanez.
Persze ez az egész borul, ha eltérő a tudásszint , vagy valaki olyan karakterrel kényszerül lenni (vagy olyat próbálgat), amivel gyenge. Egyelőre viszont tényleg az látszik, hogy elsősorban a győztes meccsek aránya rangsorol, így van olyan, aki hozzám képest egy félisten a játékban, de rosszabb sorsolást kapott, és mögé tette. Ha meg meccset buksz, akkor meg csökken a szint, egyelőre úgy tűnik, mindegy, hogy játszottál egyénileg. De bevallom, nem olvastam utána képletnek, ha egyáltalán lehet már ismerni.
Nyilván idővel nyilván korrigál a rendszer, de reális az eddigiek alapján úgyis akkor tud lenni, ha relatíve állandó csapatok játszanak, melyek nagyjából hasonló képességű játékosokból állnak. Na nem mintha ez meglepő lenne.
Sors bona, nihil aliud.
A LoL-os ELO-ra az okosok azt mondják, hogy egész korrekt = beáll arra a szintre, ahol te éppen vagy. Más kérdés, hogy az neked tetszik-e :D
...és megint más, amikor fogják, és eltolják mondjuk úgy a skálát, hogy egyszerűen mindenki eggyel feljebb ugrik (ott ugye bronz/silver/gold/stb) és matyinak érezheti magát - pedig semmi se történt ;)
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
:DDDD Új-e vagy a csapat alapú játékok világában? :)
Nálam placement meccsek alatt az tette be a kaput, amikor attack mapon senki nem volt hajlandó healert választani, na mondom viszem akkor Mercy-t, úgyis szeretem, csak akkor már épp untam (29 órám van vele, 13 Lucióval, imádni való, hogy állandóan nekem kell supportnak lenni). Szóval választom Mercy-t, szopunk rendesen, erre az egyik faszi átvált Mercy-re... Mondom neki hogy minek ez, erre beugat, hogy kussoljak, ő csak a fun miatt van itt. FUN miatt RANKEDBEN. Ez után a meccs után tettem le a játékot... :)
amúgy azt hogy látod, az ellenfélnél ki van premade csapatban és kit sorsolt hozzájuk a mm?
én szeretek mercyvel lenni, de többnyire csak akkor van értelme, ha premaddel megyünk, mert hiába táncolgatok én hátul és healelem boostolom a többit, ha a nyakamba ugrik egy tracer, reaper, pharah (pláne ha többen is egyszerre) 2mp alatt szétszednek, utána respawnnál látom hogy 4 koponya homokórázik a map távoli pontján, hiába van ultim, kitörölhetem vele a seggem. ha a csapat szarik rá, hogy talán meg kéne védenie, nagyon haszontalannak érzem magam. olyankor próbálok repkedni mint a piaci légy, úgy talán van egy hangyafingnyi esélyem életben maradni, ellenben ha vérpistike 1,2,3-nak csak az elimination meg damage done lebeg a szeme előtt nekem reszeltek
ez a meccs leosztás a sudden death-el, nagyon szopó
hanamurán volt egy olyan, hogy először védtünk, és sikerült bevédeni az 'A' pontot. 0:0
utána mi támadtunk, mi se tudtuk elvinni az 'A' pontot 0:0 sudden death, coin flip mi támadunk, fele annyi idővel, amikor az előbb teljes idővel se tudtuk elvinni a pontot :D
mondanom se kell, hogy akkor se sikerült, defeat.
volt aztán egy hasonló meccs nem tudom már melyik pályán, ott sd-ben az ellenfél támadhatott, és ő vesztett. szóval sikerült ide is beszivárogtatniuk a blizzard infamous rng rendszerét, ó jee!
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Ha a tegnapi meccsre gondolsz amit velem játszottál az a Dorado mapon volt.
De azt írják amúgy, hogy kiveszik season 2 ből ezt a sudden death ot.
igen az lesz az
amúgy nem tudom, hogy az xp-t hogy méri, mert egy match-en kb ugye két quick game-nyi játékot tolunk le, amikor nyertünk elég sok xp-t adott (így elsőre azt mondanám, hogy a normál nyerés kb kétszeresét), de vesztésnél mintha nem kaptam volna 2x annyit mint egy bukott qg után.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Hát ez jó kérdés még nem figyeltem de szerintem kevesebb xp-jön mint quick matchen.
Quicken a napi első nyerés + ugye ha groupban vagy az +20% úgy 4k xp szokott jönni. Egy sima nyerés 2.5k-3 k körül ad ha jól rémlik.
Megragadtam rank 54-en, amit érzésem szerint aztán feltornázhattam volna már 60 környékére (100 a max, de a legmagasabban jegyzett játékos 81-en van jelenleg), de ebben észrevehető volt a bug amit fentebb írtatok, egy-egy loss után csúnyán büntetett. 2x fordult elő olyan, hogy kiléptek a csapattársak így 1v6-ban mentem, de már csak dafke bent maradtam akkor is amikor kiírta, hogy most már büntetés nélkül kiléphetek... :)
Az biztos, hogy premade-t csak premade-del rak össze és igyekszik a rendszer azonos szintű csapatokat egymásnak sorsolni.
Amúgy volt a kérdés, hogy látni-e hogy ki premade a csapatban. Amikor kirja match elején a 6 vs 6 listát, hogy kik lesznek ott észrevettem van egy ilyen zárójel jellegű összefogó vonal azoknál a neveknél akik leginkább együtt jöttek (premade). Ezt azért merem relatív biztosan mondani mert tegnap egy haverral ketten nyomtuk és a mi nevünk mellett is volt egy ilyen összefogó kapocs/vonal.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Ez biztosan így van hiszen mondták is. Éppen azon morfondírozok, hogy amíg nincs fixálva a bug, addig menjek-e rankedet, de valószínű hogy megkockáztatom és megyek... :D
Én lemaradtam róla, hogy ezt hivatalosan mondták-e de ok.
Bug nem bug én tegnap azért játszottam pár kört. Összeségében az én tapasztalataim (vagy szerencsém) alapján azért úgy érzem jobban játsszanak és figyelnek még az emberek comp játékban. Lehet, hogy ez marginális javulás a quick play-el szemben de én spec nem találkoztam olyanokkal amiket itt panaszoltatok. Csapat összeállítás rendszerint logikus és jó illetve ha mégsem akkor kérésre még át is váltottak. Szóval lehet, hogy nekem eddig mázlim volt.
Amúgy szerintem nem ad kevesebb XP-t a comp játék. NEkem inkább többnek tünik. Normál esetben egy quick playben 2K-3K-t ad. Én a compban legtöbbször azt láttam, hogy jó játék után inkább olyan 4K-t ad.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Rank 45 re tett be. 6 win 4 defeat volt placementen. Egyik bukta azért volt mert dc-t kapott akivel voltam és nem tudott visszajönni időben aztán még egy játékos kilépett.
Én nem hiszem, hogy játszani fogok amíg nem javítják a bugot.
Igen hivatalos a #837 hozzászólásban linkeltem egy képet nézd meg.
Akkor mákod volt. Tegnap egyik meccsen 3 junkrat volt a csapatban... buktuk is szépen.
De azt elfelejted, hogy egy quick matchet lezavarsz 5-10 perc alatt rankeden meg sokszor 3 körös mire vége lesz.
rwurl=https://youtu.be/Snt9QlL4ZCo
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Najó. Ma volt az a nap ahol nem kicsit kurtam fel magam. Egyrészt faszom a sok béna geci fosba akik compba nem tudnak értelmesen se támadni se védekezni. Szuper hogy kb 4 rankot estem csak ma kb 5 játékból.
Másrészt meg bazd meg Blizzard! Kurvajó hogy ez elsőt tetézve még vesztés után fél - 1 szinteket fixen bukok de ha csodával határos módon esetleg nyerek akkor kapok hangyafasznyi meg jó esetben negyed csiknyi felfelé haladást. Fuck this!
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Yipeeee. Rank 46-on kezdtem ma este és most 41 vagyok. Good Job Blizzard. Remekül müködik a rendszer...
Remélem a season vége elött elérem a 0-át és kapok valami öcsivmentet ezért is...
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Írtam, hogy bugos ez a fos. Nem érdemes még játszani rankedet.
Javították már. Én is 46-ról 41-re süllyedtem, de én ezt jogosnak is érzem, közeledek az engem megillető hely felé, csak így tovább! :)
Sors bona, nihil aliud.
Na hát igen. Ezt olvastam én is és pont emiatt vagyok kiakadva, hogy ennek ellenére a Blizz ezek szerint komolyan gondolja, hogy az úgy jó, hogy lefelé instant 3/4 vagy egész szinteket buksz. Felfelé meg lehetsz akár a szar csapatban is a legjobb vagy akár a jó csapatban is csak simán jó legtöbbször 3-4 nyerésből tudod visszahozni amit egy bukás okozott. Ez így kurvára nem fasza vagy akár motiváló.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Hát pont ez a baj, hogy ez így nem motiváló. Az arany fegyver a 300 nyerésért meg megint csak hidegen hagy.
Én asszem hagyom is a faszba a comp mode-ot amig nem csiszolnak rajta ezt-azt mert ez így sokkal frusztrálóbb mint a Quick Play-ben tapasztalt szopások.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Magas szintnél még érthető lenne, hogy gyorsabb lefelé bukni, így kevésbé. Lehet, hogy nekik van igazuk, csak jó lenne ismerni a képletet.
Maga a szint nem érdekel, de ha úgyis mindenkit nyom lefelé, akkor nem látom, hogy miként találkozhatnék a saját szintemmel. Süllyedjen csak az enyém, hogy végre könnyű ellenfeleket kapjak :)
Az is érdekes, hogy 40%-os győzelmi arányra kihozott 47-es rangra, és ugyanezen arány mellett lesüllyesztett onnan 41-re. Lehet, hogy számít az egyéni produkció is, de egyszerűen sem magamnál, sem a társaknál nem fedeztem fel eddig összefüggést.
Az új szabályok és finomhangolás azért jót tett a játéknak, és egy kicsivel mint ha vadidegenekkel is értelmesebb meccsek jönnének (meg nehezebbek), de például a három győzelemig tartó foglalás fárasztó tud lenni.
Kaptam egyébként egy Play of the Game-et Mercyvel arra (ezúttal random csapattal), hogy kihalt a csapat mire felértem, de kettejüket fel tudtam kapni a ponton (vesztettünk is), aztán elmenekültem, mert gyorsan eldarálták őket. Azt hiszem, ez a legalja, fel kellett volna venni :D
Mercyvel különben quick playben tök jó statisztikáim voltak, többnyire nyertem is vele, most meg gyász, hétből egy győzelem jött össze vele, a korábban legtöbbet játszott hősömmel :O Most szinte mindenki mással jobban megy.
Sors bona, nihil aliud.
Irl Zarya
rwurl=http://i.imgur.com/djHB9hl.gifv
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Nekem ennyi is volt a kompetitív része a játéknak. A faszom televan az összes balfasszal. Hoznak két hanzot, szólnak hogy nemár. Erre az egyik átvált Widow-ra. :D Amúgy meg fogalma nincs arról mit csinál, NULLA. Na persze a többit se kell félteni, én hoztam mercy-t, de pl tankunk nem volt defendre, cserébe volt két sniper, mert reasons. :D Aztán attackra a két srác aki először defenden hanzo-t pickelt természetesen hozott genjit, mert ők azzal szeretnek játszani és ez amúgy is csak fun úgyhogy ne szóljon be senki. Az ilyen mi a kurva anyjáért játszik kompetitív meccset? Menjen quick playelni, ne én szopjam már a faszt, mert ő retardált. Úgyhogy meglett a placement is, 50. szintre, gyorsan le is ment 49re. Elegem volt ebből, majd ha telik az idő akkor belenézek még, de én nem fogok ezen a szaron stresszelni ennyit az biztos. Aki meg kitalálta, hogy 5 másik retardálton múlik hogy én milyen szinten vagyok az kapja be.
Tor fostömlővel még egyszer nem játszok az kurva isten. Ekkora egy haszontalan fos szart még soha nem láttam. 1v1 bárki lever mint vak a poharat.
Kurvára mind1, hogy hová teszem a turretet 1 max 2 lövéssel leszedik. Hátráltatni a saját csapatomat na arra tökéletesen jó. semmi másra.
Annyira aranyos, ahogy életetekben először találkoztok matchmakinggel - meg mintha csapatalapú játékkal se lenne sok tapasztalat - és kiakadtok attól, ahogyan működik :D
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Nagyjából ez a helyzet. Eddig ha valami csapat alapú játék volt akkot többnyire volt rá elég ismerős, hogy ne kelljen random balfaszokkal játszani folyamatosan. A legjobban az basz fel, hogy mindig van valaki aki szinte biztos, hogy szánt szándékkal balfasz. Más magyarázat nincs. Mikor 3-4 ember tanácsol valamit (nem erőszakosan, csak segítőkészen) és már csak azért _se_. Akkor már inkább ne idegesítsen, hogy ilyen balfaszok miatt bukom a skill szintet és játszok quick play-t ahol kurvára mind1.