Jelenlegi hely

Ki milyen videojátékkal játszott a héten?

Utolsó bejegyzés


** ezzel nem értek egyet, egérrel még a realistic módban remekül lehet repkedni, nekem az volt a kedvencem végig, a joystick/simulator kombó nekem már túl sok volt. Remekül megoldották az egeres irányítását.

(szerk mármint most nem kötözködni akartam, egyszerűen csak úgy két éve télen, amikor kipróbáltam és egy hónapig nyomtam, kellemes meglepetés volt nekem az egeres irányítás realistic módban, 1 óra alatt megszoktam és megszerettem)



tl;dr

Viszont ha tankos f2p játék, akkor szerintem Armored Warfare. Mondjuk jó ideje nem játsozttam már, de talán még nem ment át full kreténbe. Kb. fél évvel ezelőtt jó móka volt.

Non serviam



Valszeg csak én voltam türelmetlen és nem álltam neki setup-olgatni, mert tudat alatt a repülés = joystick :D
De most, hogy ezt mondtad felpiszkáltad az érdeklődésem a realistic repüléshez :)

Reaper
Ja arra én is szemezgettem, hogy valamikor ki kéne prószálni, de nekem eléggé WoT-nak tűnt, csak kicsit gyorsabb kiadásban. War Thunder realistic tank csata egyszerűen más szint.

Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.



Dead State

Beletettem 7 órát (aminek a fele kábé a vontatott bevezető-tutorial volt), de nem biztos, hogy ennél többet akarok. Ha több szabadidőm lenne, akkor ellötyögnék vele, de szűkebb az időbeosztásom, és a játék minden aspektusára találok jobb alternatívát. A harcnál és a különösen ott előjövő nehézkes, nem kézre álló irányításnál dőlt el a dolog asszem. Illett volna ellesni néhány fogást legalább a Jagged Alliance 2-ből vagy akár a korai Falloutokból, hogy frissebbeket ne mondjak. Kár érte, mert akár egy nagyon jó játék is lehetett volna.

Overland

Ez viszont pazar. Még csak alfában van, bugos is itt-ott, de nem vészes. Tutorial és leírás nincs még hozzá, szóval mindent magadnak kell megtapasztalnod, de talán ez is adott az élményhez. Hogy mi ez, azt a videóban jobban elmondja Adam Saltsman:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=NM5Vm7x4PEg
Gyakorlatilag egy nagyon ügyes elegye az FTL-nek és az új XCOM taktikai részének. Egyszerű cselekvések közül válogathatunk, de elég sok kombinációs lehetőségünk van. Könnyű megérteni, de kell némi idő a mesteri szintre jutáshoz.
Ahogy halad az ember előre, mindig érik meglepetések, új helyzetek, amit így vagy úgy, de végül tapasztalatként beépíthet. A harcot jobb kerülni, mivel ha zajt csapunk, újabb szörnyek bukkannak elő. Így viszont folyamatos taktikázás minden pálya a tereptárgyak és a szörnyek között. Szerencsére a karaktereink mozgékonyabbak a szörnyeknél: átlósan is tudnak lépni, ami sokat segít a szörnyikék elkerülésében, de vigyázni kell, hogy ettől ne bízzuk el magunkat. Sűrűbb helyzetekben nagyon át kell gondolni, hogy milyen sorrendben és mit csinálunk az embereinkkel, hogy ne legyen teljes csőd a vége.
A videó óta elég sokat fejlődött az UI és az animációk. A grafika bájosan szögletes, és eléggé egyedi és tetszetős ahhoz, hogy azt mondjam, ennél több nem is nagyon kell.
Érdemes figyelni a fejlődését/megjelenését.

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Talán ide elfér. Kezdenek befutni a Mirror's Edge rivjúk. Nem túl rózsás a helyzet. :D
Eurogamer

Theoretically, Mirror's Edge Catalyst's combat is powered by the same momentum that's at the heart of the game - you can string attacks into your free-running, taking down enemy soldiers while on the move without breaking the rhythm of your run. That's the theory, anyway. In practice it's a slapstick mess, enemies lunging towards you and cluttering over each other with all the poise of preschool toddlers.

The combat isn't optional, sadly, with several enclosed skirmishes barring the way through Catalyst's story

Polygon

You can fill in the ellipses with your fists. This is actually a thing that happens. There are minor moments of wave-based enemy survival in Mirror's Edge Catalyst, which seems about as far from the spirit of the rest of the game as anything I can imagine, shy a rocket launcher boss fight.

But this is also set against the backdrop of platforming that increasingly feels like a cheap death trap, rather than the smart problems to be solved elsewhere. Or, as often, Mirror's Edge Catalyst relies too much on standing in just the right place and tapping the MAG rope button to zip up to where you need to be. The last quarter of the game is a bad ribbon to tie on top of an otherwise mostly cool spin on the ideas of the original.

Lehangoló.



Witcher 3

Ez nekem miért maradt ki? Miért most kell játszanom? Miért nem tudom hajnali 2kor abbahagyni? Help!

Komolyan egy mellékküldetésben több érzelem és tartalom van, mint más játékokban az egész során... (Most fejeztem be a Bloody Baron részt Velenben...)



Remember Me

Hangulatos. A közepe felé járhatok, mostanra már belerázódtam a bunyóba és a kombók kombinálgatásába is. Vannak furcsaságok a világban, de úgy döntöttem, inkább hagyom, hogy az ár sodorjon, mintsem belekapaszkodjak part menti ágakba.

Sniper Elite V2

Kicsit más, mint amire számítottam, de egész jól el lehet lenni vele. Azt gondoltam, hogy kapok egy szabadon bejárható területet, és úgy védem be a seggem és nyomulok a küldetés teljesítése felé, ahogy akarok. Ezzel szemben eléggé railroad, szkriptelt eseményekkel, de talán a jelen életritmusomba ez jobban bele is illik.

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám


Tno képe
Tno

Remember Me

Erről majd több is jöhetne.

Monas apó legyintett. Két kézzel is.



engem a 3. rész érdekelne. egy jó kis sniperkedős cuccra úgy kivagyok már éhezve

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Azt gondoltam, hogy kapok egy szabadon bejárható területet, és úgy védem be a seggem és nyomulok a küldetés teljesítése felé, ahogy akarok.

Ha jól rémlik akkor a 3. rész az ez. :)



Tno írta:

Remember Me

Erről majd több is jöhetne.

Szvsz eléggé sok a kihagyott ziccer. A kombó-rendszer jó ötletnek indul, csak sajnos nem kerekedik ki semmi belőle. Az ősrégi Oni-é pl jobb volt. Klasszisokkal. Hasonló a probléma az emlék-remix feladatokkal: túl kevés van, túl kevés megoldással. Egyébként a háttértörténet, design és a zene nagyjából jó, de ezek miatt nem fogod még1x végigvinni. Egyszer azonban megéri.



brianaspirin írta: egy jó kis sniperkedős cuccra úgy kivagyok már éhezve

Ott van bármelyik CoD.

Non serviam



Az ősrégi Oni-é pl jobb volt.

úú, hogy én azt mennyire imádtam. legalább 3x végigjátszottam, de lehet többször is. nincs annak valami folytatása vagy szellemi utódja?

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Igen, minden elég faék benne, az a pár memóriabuherálás is kevés, de amit kihoztak belőle, jobb is, hogy többet nem tettek bele. Nem rosszak, csak tényleg nem érdemes tőle nagyot várni.

A látvány is tetszetős, bár nem a technikai értelemben pazar, hanem az európaiasan sci-fi látványvilág. Csak az a baj, hogy annyira irritálóan cső, hogy a látványvilágból inkább csak látvány marad.

Amúgy bírtam, talán még újra is játszom egyszer végre PC-n is, de amolyan hangulatos első játék a Dontnodtól.

Sors bona, nihil aliud.



Sniper Elite: Idegenbeszakadt haver dolgozott mindhármon, ezért tőle tudjuk a legkevesebbet róla, rendszerint csak akkor engedik beszélni még arról is hogy melyik játékon dolgozik, ha már kijött :-) Nem keres vele valami sokat, de szereti csinálni.



Oké, de ez most hogy jött ide? :D



Ha a végére érek, akkor majd tervezek egy bővebb beszámolót írni ide, de a többiek véleményével eddig egyezik az enyém. Akkor a legjobb az élmény, ha az ember nem akar belekötni, csak derékig elmerülni a disztópikus Neo-Párizs látványvilágában és a fura, memória központú sci-fi történetben. Mélyebbre nem érdemes.

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Remember Me pozitívuma, hogy nem rossz, ami viszont ellene szól, hogy nem is jó. Tréfára fordítva a szót, nagyon durván csőjáték, ha átmegy az ember egy helyszínre, az előzőre már nem tud visszamenni, hogy összeszedje a kimaradt dolgokat. Én nagyjából a felénél meguntam, pedig állítólag 6 óra alatt végig lehetne jodázni.

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



hát igazából sehogy csak örülök a munkájának. Amit ebben látni azt nagyjából ő dizájnolta:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=JPoaRkJlCAU



Vagy a Phantom Pain.

Tehát azt mondjátok, a Dontnod jól dontnött, hogy inkább a narratívára izmoló interaktív kvázimúvi stílus felé vette az irányt, melynek leggyakoribb kritikája az elnyomott tényleges játékmenet elégtelen minősége/mennyisége, mert abban amúgy is gyengék?
Én csak azt akarom, hogy a Vampyr, nos, játékabb játék legyen a Life is Strange-nél.

ibi amentia latet



Bár érzem a költőiséget is a kérdésben, a magam részéről itt válaszoltam.

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Punch Club

Majdnem 5 óra folyamatos játék után most már elmék aludni, elvégre holnap (ma) meló...

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



Hard Reset Redux

Az első bossfightig játszottam a játékkal, mert az annyira, de annyira borzalmasan nehéz és unalmas, hogy inkább hagytam a fenébe az egészet. Kötélidegekkel, a saját idődet hülyeségekre nem sajnáló időmilliomosként talán megéri. Mégis hogy a fenébe lehet ilyen szörnyű bossfightot összehozni, ennél szarabbat én FPS-ben még nem láttam.

Fájó szívvel, de baromi nagy mínusz pont a Flying Wild Hognak.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Emlékeim szerint az eredetinek sem voltak erősségei a bossfightok. Sikerült volna rontaniuk rajtuk, vagy csak most játszol először a Hard Resettel?



Bossfightig most jutottam el először, szóval ja, máskor feladtam már korábban is. Lehet, hogy az insane nehézségi szint harapott seggbe, de máson meg nincs értelme játszani a játékkal, mert egyébként könnyű. Itt viszont nem csak az a gáz, hogy ugyanolyan unalmas bossfightolni, mint a Shadow Warriorban (ugyanaz a "lődd világító részeket, aztán lődd a még annál is több világító részt" séma), de mindennek tetejébe még brutálisan unfair is.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Lehet, hogy az insane nehézségi szint harapott seggbe

Esélyes. Oyasmi dereng, hogy anno alacsonyabb nehézségen kényszerültem újrakezdeni a játékot, mert a műfajtól megszokott mozgás(tér/sebesség)-sebzés-életerő trio nagyon nem klaffolt. És néhány boss még ezen a szinten is rendesen megizzasztott.

Régen játszottam vele, így a pontos részletek a homályba vésznek, de az elég sokat elárul, hogy az ipari környezet és a szűk terek nyomasztó atmoszférája maradt meg. Amit a robotokkal való interakció (és a kinézetük) is visszaadott. Határozottan emlékszem, hogy néhány jelenet hátrálás közbeni darálásról szólt, mert annyival gyorsabbak voltak a robotok.



Na, kinyírtam a köcsögöt... mindössze 3 órámba tellett összesen. :D A második boss már elsőre meglett, szóval valami turpisság lehet itt: visszagondolva ha tök más upgrade-eket választok, akkor sokkal-sokkal könnyebben meg lehetett volna oldani a dolgot... ami elég rossz, mivel az első bosst megelőző pályákon abszolút értelmetlen lett volna azokkal a fejlesztésekkel nyomulni.

a műfajtól megszokott mozgás(tér/sebesség)-sebzés-életerő trio nagyon nem klaffolt.

A Reduxban ilyen gondod nincs, mert igaz, hogy lassabb vagy az ellenfeleknél, viszont van jó kis Shadow Warrior-os dashed. Hátrálás közbeni darálás viszont van, sok, bár hamar be lehet nyomogatni azokat az ápgrédeket, amikkel enyhíthető.

Ami érdekes, hogy a cyber-katanának nagyon kevés értelme van, pedig ez lenne a Redux nagy újítása. Végeredményben nem baj a dolog, mert a Shadow Warriorral ellentétben a Hard Reset teljesen lövölde, de hamar rájön az ember, hogy a kard bizony mókusvakítás és mindössze azért került bele a játékba, hogy legyen valami melee opciója az embernek. A helyzetet annyival igyekeztek menteni a fejlesztők, hogy kitaláltak egy új ellenfelet (semmi extra: viszonylag lassú, csapkodó kiberzombik), de néhány speckó szituációt leszámítva tényleg csak ellenük érdemes vagdalkozni. Sok variáció sincs benne, mert az SW-ből csak a light és a heavy attack öröklődött át, szóval a kombózást el lehet felejteni.

Szvsz sokkal jobb a rimászter, mint az eredeti játék, de ennek a cuccnak igazából egy proper folytatás kéne. A fegyverrendszer kifejezetten frissnek érződik, igazán lenne benne még kakaó, szóval már ezért is megérné a második rész.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Dreamfall Chapters
Tizenhét év után Lady Alvane befejezte a kedvenc mesémet. Tele volt zavaró technikai dolgokkal, nem az igazi a kezelés, sokat tölt, de
gyönyörű volt.



GRAV

Legjobb 2.99 dollaros vetelem volt iden ;)

377 oranal jarok benne (kicsit beszivott) az europai pvp szeron csapatom

A jateke elegge halott(online jatekos mennyiseg alapjan) de en igyis megszenvedem a pvp szerot, nemlehet tudni, hogy az eppen erkezo jatekos csak szomszednezobe jott, vagy varja a 2 haverjat akik ha megerkeznek 3 an szitava lonek teged ;)
Nagyon szep a grafikaja erdekes vilag rendszere van - 8 parhuzamos home vilag, amik ugyanazok viszont a jatekos epuletek minden vilagon masok, es mashol vannak - es ehez jon meg 3 hold es 10 bolygo amik 3 oras valtassal forognak be a home -ok iranyaba , es igy kb 3 orat erhetoek el , aztan jo a kovetkezo vilag...
Valosideju a jatek, ha a home -odon nincs lecsavarozva minden a bazisodon (nincs aram alatt es nincs mukodo shield generatorod) akkor reggelre (vagy mire visszatersz egy bolygorol) konnyen lehet , hogy csak az epuleted romjai fogadnak (vagy ha elozekenyek a tamadok akkor semmi ;)

Egy-ket napja szelloztettek meg az uj updatet "One universe" ami vmi olyasmi lesz, hogy minden szervert osszelinkelnek .. ezt elkepzelni sem tudo hogy gondoljak, mindenesetre kivancsian varom milyen ujdonsagok jonnek

rwurl=http://i.imgbox.com/9Pe4ktpU.jpg
rwurl=http://i.imgbox.com/KLD2hUTi.jpg
rwurl=http://i.imgbox.com/zqWXGckC.jpg
rwurl=http://i.imgbox.com/or9ZlTkO.jpg
rwurl=http://i.imgbox.com/7gDUv6VT.jpg

steamon 20 auro de annyit szvsz nem er meg ;) de 3 usd-t igen ;) (

nekem innen van :

https://www.hrkgame.com/games/product/grav/

Ego, Draco Ordinis Mallei Inquisitor, per auctoritate Digamma Decimatio Duodecies, ultimum exterminatum planetae Stalindromae cum extreme celeritate impero!



Keep Talking and Nobody Explodes
Tegnap toltok 2 haverral egymást váltva, kibaszott nagy fun. :D Bár még csak a beginner tier-t csináltuk ahol relatív egyszerűek a modulok, de kurva jól szórakoztunk vele. Mindenképp ajánlom, tökéletes partyjáték. A játék nagyjából annyi, hogy 1 ember lát egy bombát amit hatástalanítania kell, egy másik embernél meg ott a bomb manual ahol le van írva mit hogy kell csinálni. :) Egyszerűnek hangzik, de nem teljesen az. Főleg a bonyolultabb moduloknál. :D
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=kkdbzFV1NoQ

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!