Jelenlegi hely

Bethesda E3 2016 sajtókonferencia

Utolsó bejegyzés

Bethesda E3 2016 sajtókonferencia
Magyar idő szerint hétfőn, hajnali 4-kor kezdődik a Bethesda E3-as sajtótájékoztatója. Ez a második alkalom, hogy a ZeniMax leányvállalata kiáll a Los Angeles-i expó nagyszínpadára. A Dishonored 2 mellett valami Elder Scrollsszal kapcsolatos bejelentés biztosan lesz. Fallout fronton semmi nagyra nem érdemes számítani, viszont a Prey 2 címet egyre többen rebesgetik reménykedve. Ezek mellett vajon lesz The Evil Within 2 vagy egy új Wolfenstein bejelentés? Egy Doom DLC esetleg? Vagy Quake reboot?
 

Az éjjeli baglyok többek közt a Bethesda Twitch csatornáján követhetik az élő adást. A YouTube kedvelői ide fáradjanak majd hajnali 4-kor.

- bejelentették hogy késnek 15percet a Bethesdáék. Hamarosan kezdenek remélhetőleg.

- kezdünk!

- Mi ez, Quake konzolban? :D Ugy fest mint valami Quake 5 Arena!! :D

- Quake Championship-nek nevezik. Tim azt mondja "yes, Quake is back!". Egészen nagyágyúval indítottak a fiúk.
rwurl=www.youtube.com/watch?v=sa-6fQyNkZo

- Arena alapú, multiplayer lesz, unlocked framerate. Úgy fest afféle Quake 3 Arena reboot lesz, csomo ismerős karakter visszaköszön, mint ahogy a teaserből is gondolhattuk volna. Quake Con-on augusztusban majd több infó azt mondja Tim, és búcsúzik is ezzel.

- CGI teaserből ítélve class alapú lesz, sírnak is csomóan (joggal) miatta a kommentekben. Nem kell újabb team fortress, Q3A nem erről szól. Mondjuk én is Q1 reboot-ot (vagyis pontosítva irányzatot) reméltem titkon, de oh well, van ami van ugye. Reméljük lesz valamikor valamiféle értékelhető nyomasztó horror FPS is a jövőben mint az volt.

- a Quake teaser bemutató elején a konzol bepötyögős résznél szemfülesek elcsípték hogy titokban egy úgy Wolf játék is készülőben New Colossus néven:
rwurl=https://twitter.com/Duke_Bilgewater/status/742191024466845696

- Elder Scrolls Legends kártyajáték bemutató teaser.

- Lefagyott a videó, valami technikai gubanc, de röviddel utána visszajött. Bethesda oldalán lehet jelentkezni a Beta-ra, telcsikre is ki fogják adni.

- Fallout 4 contraptions, vault-tec, bult your own vault, ahogy nézem fizetős addonok, fizetős addonok mindenütt.

- Fallout Shelter fizetős addonok.

- Skyrim PS4-re es XBONE-ra remastered mint "special edition". Friss effektusok, shaderek, kb meh.

- Fallout Shelter/Fallout 4/Skyrim special edition összefoglaló teaser.
rwurl=www.youtube.com/watch?v=pF2Qw9BI6Rg

- Hory sheet, mi ez, érdekesnek tűnik.

- ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ Prey!!! Él!! Quake con-on augusztusban több infó, és búcsúzik is az emberünk. 2017, PC/XBONE/PS4. Basszus brutálisan jól néz ki (ha hihetünk a rövid FPS jeleneteknek a gameplay-teaserben) 00:55+ nagyon kemény. :DD
rwurl=www.youtube.com/watch?v=q38yi0NmAm0

- ó szóval Chris Avellone ide jött melózni! Bejelentette hogy ő is dolgozik a Prey-en, mint kaptuk damoqles tesótól a twitter fülest. Ez is nagyot emelt a már így is impresszív projekt értékében.
rwurl=https://twitter.com/ChrisAvellone/status/742211783134306304

- Doom 4 ápdétek és snapmap cuccok (ez ingyenes mind azt mondják).

- Doom 4 DLC, friss fegyó, friss karakter, térképek, stb.

- Doom 4 elso pálya ingyenes mostantól mindenkinek bátorítani a kipróbálását egy hétig, mint "shareware".

- Elder Scrolls Online fényezés kicsit, gondolom próbálják hájpojlni ami még menthető belőle. Azt mondjak 7 milcsi ember jatssza. Jun23.-án nemzetkozi kiadás, kiemelten Japánban is.
rwurl=www.youtube.com/watch?v=hU8CPK2pGW0

- Dark Brotherhood DLC launch trailer. ESO-ra.
rwurl=www.youtube.com/watch?v=5gCTwFk8VwI

- "One Tamriel" ficsőr update ESO-ra, valahogy ugy fest hogy automatikus szintrehozás minden karinak a környezetére, azaz bárhova mehet mindenki a világon, kalandozhat és nem fogja vissza majd a fejletsége. Kb mint ahogy Oblivionban is megtapasztalhattuk, csak gondolom itt visszafelé is skálázódnak, azaz ha kicsi vagy akkor is bejárhatsz mindent.

- Doom VR satyak verzió

- Fallout 4 VR satyak verzió. 2017-ben full HTC Vive verzió.

- Dishonored 2 (ingame) bemutató. A design és a látvány úgy fest továbbra is kiváló. Custom motort írtak neki hogy össze tudják hozni benne amit szerettek volna. "Void Engine"-nek nevezik.
rwurl=www.youtube.com/watch?v=lNFtACeifcU

- Csomó hosszú gameplay videó, magyarázzák az aspektusait a friss motornak és a játéknak. Szuperul néz ki minden, időutazni is lehet benne előre hátra a puzzlek megoldásában vagy kivégzésekhez :), csomó vertikális mozgáslehetőség is lesz benne azt igérik.

- Dishonored 2 limited collector's edition. Preorderelni is lehet. Ha most preordeleljuk a 2.at, megkapjuk a D1 "definitive edition"-t is. (friendly reminder, never EVER preorder anything.)

- Ennyi ugy fest, impresszív bemutató volt. D2 jóságai várhatóak voltak ugye, viszont a Prey odavágott kegyetlen.
Szerkesztette: psishock - 2016 jún 13


Good guy Beth:
https://twitter.com/DCDeacon/status/742117376007806976

Bár ebben eddig sem volt nagy kérdés, az id biztosan készül valamivel:
https://twitter.com/idSoftwareTiago/status/742118964445093888

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Mármint 2016-os konferencia.

Non serviam



fixed, koszi.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



Már azt hittem, megint meggajdult a fórum és a 2015-ös hírek jönnek elő valami bugyorból.

Non serviam



onmagatol vagy valami bug miatt ilyesmi szerintem nem tortenhet meg, ha (os)regi hirek bukkannak fel hirtelen, akkor valaki kezileg frissitget bennuk valamit, cimkeket ad hozza, tartalmat valtoztat meg, vagy barmi hasonlo. A lenyeg hogy valamilyen formaban szerkesztve kellett hogy legyenek.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



A multi only Quake-nek nem örülök, egy jó Quake 1 rebootra akkora szükség lenne, mint egy falat kenyérre :/

A Prey 2 érkezése viszont jó hír, mint ahogy az is, hogy látszólag dobták a fejvadászós vonalat. Nemrég játszottam újra az első részt, ami még mai szemmel is minden tekintetben megállja a helyét, a portálokból jövő összes ötlet, illetve a szellem alakban megoldható (persze egyszerű) fejtörők nagyon frissnek és egyedinek hatnak mai szemmel is. Kérdés, mi lesz indián főhős hiányában (spirit walking kuka?), illetve hogy se folytatás, se reboot nem lesz, hanem "IP reimagining".



A multi only Quake-nek nem örülök, egy jó Quake 1 rebootra akkora szükség lenne, mint egy falat kenyérre :/

ezaz, pont ebben volt a Quake nagy különlegessége, a lovecraftian horror FPS mivoltában, és azt fejeltették el úgy fest teljesen.

Scifi arena shooterben az UT a király, ilyen class-os mobás megoldásokkal tele a padlás és itt az Overwatch is ugye. Quake az nem a scifi hanem lovecraftian FPS űrt kellene hogy betöltse, de honnan is tudhatnák ezt ha szinte nem maradt már fejlesztő az originális csapatól, mint otthagyta majdhogynem az id-t.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



Kérdés, mi lesz indián főhős hiányában (spirit walking kuka?), illetve hogy se folytatás, se reboot nem lesz, hanem "IP reimagining".

nekem mondjuk nem hiányzik semennyire az indiánosdi, eleve kilógott az elsőből is az az irányzat, inkább erősítsenek csak a scifi vonalon eszközökkel meg képességekkel, mélyebb és jobb játékmenetet bele annak kapcsán.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



Szerintem a régi vs. új csapatnak nincs ehhez köze, míg ott voltak az alapítók, addig sem nyúltak ahhoz a vonalhoz, ellenben kiadtak négy részt, amiből három a stroggos vonalat erősítette (Quake Wars is volt ugye a számozott epizódok mellett). Inkább az lehet mögötte, hogy a multi only címek eddig mindig Quake név alatt futottak, és akkor már ez az új is menjen az alatt. Szívük joga, és személy szerint nem is problémáznék ezen, csak kapnék egy 8-10 órás kampányt is mellé, mely a 20 éve érintetlen első rész kampányának jegyében fogan.



stroggos vonal

amit személyesen kifejezetten rühellek mellesleg. Miért is született meg a Q2 ugye. Persze oh well, tesznek amit akarnak a saját játékaikkal. :)

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



Quake Championship-nek nevezik [sic]. Tim azt mondja "yes, Quake is back!". Egészen nagyágyúval indítottak a fiúk.

rwurl=http://i.imgur.com/Hd8MgKZ.png
Bazz, legalább az Arkane hozta, amit kell. Sőt.

ibi amentia latet



Bazz, legalább az Arkane hozta, amit kell. Sőt.

az Arkane-ék ledolgozzák a feneküket is, kár hogy nincs hivatalos gameplay HD videó amiket nyomtak a bemutatón, nagyon nagyon jó munka amit csinálnak abból értékelve.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



rwurl=http://i.imgur.com/Dxi3Gz2.jpg
Új cím? Új Wolf!
https://twitter.com/Duke_Bilgewater/status/742191024466845696

Vajon kik/mik/hol lesznek az új rosszfiúk? Hmm..

ibi amentia latet



Redditen is megy látom a shitstorm a class based Quake Arena miatt, csomóan "aw hell naw"-módban vannak. :D

4chanon is. (mondjuk utóbbiban mindig és minden kapcsán) :D

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



ibi amentia latet



prey talán várós, többi egyértelműen nem :-/



ha képes twitter postot beágyazol, akkor a motor kiragadja neked a képet belőle, nem kell neked áttöltened külön imgurra pl. A source ott lesz az embereknek kattanásra ugye felette, így külön direkt linket se kell hozzá kiraknod. Ugyanez van videóssal is. Just sayan hogy könnyebb legyen az életed.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



mondjuk a D1-el sem játszottam, de a D2 kifejezetten impreszívnek tűnik szerintem. Nem tudom hogy itt e voltál amikor mutogatták a gameplay cuccokat. Prey így előreláthatóan persze vitte az aranyat itt a Bethesda E3-ban.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



Ja ebből a prey az ami felkeltette az érdeklődésemet egyedül. A quake az ennyi alapján meh. Szerettem én anno az arena-t is, de baromira nem hiányzik erről a vonalról még egy játék. Én is egy gótikus quake-nek örültem volna inkább.



Ja, ezt n em én töltöttem át, neogafról loptam.

Amúgy a Preyben az a tükrös jelenet, meg

a first-person sci-fi action game that reimagines the franchise from the ground up… with an added psychological twist

M. Yu
=
I'm You? :)

Nagyon fasza, hogy azok a "System Shock-utód" pletykák látszólag nem süketeltek. A játékmenetnek aztán ajánlom ám, ne legyen sokkal butább egy SS-nél vagy Dishonorednél, ha már őket követi ilyen-olyan értelemben.

psishock írta: mondjuk a D1-el sem játszottam, de a D2 kifejezetten impreszívnek tűnik szerintem.

Én a múlt héten mentem végig rajta másodszor, ezúttal szellemként és a két kiváló DLC-vel együtt (az abszolút szellemesdi csak ez utóbbiakban sikerült, mert félúton döntöttem csak el, mit is akarok), és tűzforrón ajánlom mindenkinek, aki még nem próbálta, de érdekli. Az egyik abszolút kedvencem a generációjából, egyszerűen mindent jól csinál.

ibi amentia latet



Én is egy gótikus quake-nek örültem volna inkább.

ezt mondja az egész internet, nem értem én az id-t. :D

Sőt annak tudatában sem hogy a Q3A után ott volt a megatextúrás multiplayer Quake, és az online Q3A megoldás is amikre böngészővel tudták felcsatlakozni, azaz 1, de vehetjük hogy kvázi 2 multiplayer Q3A reboot is volt azóta.

lovecraftian Q1 óta meg semmi. 20 éve. Mintha puff nem is létezne az a játékuk, nem is lenne hatalmas potenciál benne, mivel ugye annyi lovecraftian horror FPS van a piacon, szemben a class based moba shooterekkel. :D

Nem baj legalább az Arkane Studios most nagyon szépen kibontakozott (D2/Prey).

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



oh boy, Saber Interactive (Halo) keze is benne van a friss Quake-ben. Nem tudom hogyan érzem magam ettől. :)

rwurl=http://i.imgur.com/0sXZBBk.png

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



ezt mondja az egész internet, nem értem én az id-t. :D

Én értem: tökre belerakták a Quake lényeges elemeit az új Doomba, a lovercraftos vonal önmagában meg nem elég a saját szingli IP-hez (na meg ugye a lovecraftos téma is mindössze az eredeti játék egy harmada volt, a többire már nem is emlékszel, annyira jellegtelen). Az azért valamennyire reményre adhat okot, hogy Quake Championsnak hívják Q5 helyett, de szvsz akkor lesz itt single player Quake legközelebb, amikor piros hó esik. Egyébként néhány démonnak az új Doomban elég erős Lovecraft-hatása van, szóval nem lennék meglepődve azon, ha egy esetleges DLC-be vagy folytatásba beleszőnének egy "új Quake-et".

Egyébként az alapján, amit Willits elmondott, nagyon jó is lehet ez még, classok ide vagy oda. Utóbbiról annyit, hogy ha classok lennének, akkor valószínűleg Willits is ezt a szót használta volna, viszont "warriors with unique abilities" volt a mantra, ami nem biztos, hogy egy szigorú classrendszert rejt magában (pl. lehet, hogy egyedi képességeik lesznek az egyes karaktereknek, de a fegyvereket ugyanúgy kapkodhatod fel a pályáról, mint régen).

Ja, mellesleg csak PC-re jön, ami szintén biztató ennél a műfajnál.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



a lovercraftos vonal önmagában meg nem elég a saját szingli IP-hez

rwurl=http://i2.kym-cdn.com/photos/images/original/000/207/325/1322259941001.jpg

a többire már nem is emlékszel, annyira jellegtelen

a Q1-re emlékezek mai napig az egyik legjobban az id játékok közül, szerintem az volt messze a mestermunkájuk (még a Doom1et is felülmúlta csomó szempontból, bár a D1 csak laza metál trancsír volt inkább, a Q1 meg a hangulat, atmoszféra királya). És a Q3ra, mivel dettó rengeteget játszottam vele. A Rage is kifejezetten ott volt a szeren ha értékelnem kellene.

A stroggos Quake és Wolf vonal inkább átlagos/meh a számomra, inkább csak megalapozták a Quake 1nek a pályát mint a Doom is tette. Egyiket se nagyon vettem soha úgy hogy jesus christ játszanom kell velük.

Utóbbiról annyit, hogy ha classok lennének, akkor valószínűleg Willits is ezt a szót használta volna

vagy csak tudja hogy a hardcore Quake Arena játókosok kiherélték volna ott helyben ha kiadja a száján a "class" szót. :D

nem biztos, hogy egy szigorú classrendszert rejt magában (pl. lehet, hogy egyedi képességeik lesznek az egyes karaktereknek).

azzal is ugyan ott vagyunk, lényege hogy kari alapú gameplay lesz, nem skill alapú. Max legalább feltételesen a fegyó szabad akkor, de független hátralépés. A Q3A lényege az volt, hogy bárkivel játszottál, csakis a saját tudásod és képességeid határozták meg mennyire vagy jó a játékban, nem voltál ingame karakter aspektusokra (a.k.a class-ok) limitálva, amelyek eredetüknél fogva erős imballancot hoznak mindig a játékélménybe. Mi a fenének limitálni a gameplayt ilyen arbitáris resztrikciókkal? Senki sem kérte ezt ugye.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



Zaxx írta: Egyébként az alapján, amit Willits elmondott, nagyon jó is lehet ez még, classok ide vagy oda. Utóbbiról annyit, hogy ha classok lennének, akkor valószínűleg Willits is ezt a szót használta volna, viszont "warriors with unique abilities" volt a mantra, ami nem biztos, hogy egy szigorú classrendszert rejt magában (pl. lehet, hogy egyedi képességeik lesznek az egyes karaktereknek, de a fegyvereket ugyanúgy kapkodhatod fel a pályáról, mint régen)..

Hát nekem ez a két dolog kb ugyanaz. Ha van unique ability, akkor az onnantól kezdve class és punktum :)



A Dishonored 2 prezentáció fantasztikus volt. Mint az első rész nagy rajongója, teljesen elégedett vagyok a látottakkal, egyértelműen a Beth konf legjobbja (Prey-böl ugye nem volt gameplay). Végre kinézetileg sem szégyenkezhet a cucc, ezzel az id tech alapú Void engine-el eddig úgy tűnik nem nyúltak mellé. Ráadásul öröm volt hallani amikor Corvo megszólalt a klasszikus Thief, Stephen "Garrett" Russell hangján :)



Erre visszatérek, mert nem írtam le normálisan:

a lovercraftos vonal önmagában meg nem elég a saját szingli IP-hez

Az új Doomban van quad damage, a gauss cannon tökre olyan, mint a railgun, a Doom és a Quake 1 közötti játékmenet meg eleve szinte teljesen azonos volt, szóval a Quake ki lett üresítve szingli vonalon, egyszerűen nem maradt egyedisége (egyébkén sem sok volt). Biztosan remekül át lehet skinezni a Doomot lovecraftos Quake-ké, de ezt a Bethesda nagyon nem akarja, mert két megszólalásig hasonló IP egymást gyengítené.

Megoldani a dolgot azzal lehetett volna, ha a stroggos vonal után megint újra feltalálják a Quake-et, de azt meg a játékosok gyomra nem vette volna be, szóval maradt a multis hacacáré. Az meg tök jó, hogy neked a Q1 jobban bejött, de ez nem érv, a Bethesdánál meg kurvára senkit sem érdekel.

vagy csak tudja hogy a hardcore Quake Arena játókosok kiherélték volna ott helyben ha kiadja a száján a "class" szót. :D

Pontosan... ezért nem csinálnak hagyományos classokat. :D Willits többször is elmondta, hogy a Doomhoz hasonlóan nem akarják arcon hugyozni az eredeti szellemiséget, szóval valószínűleg nem is lesz arcon hugyozva.

azzal is ugyan ott vagyunk, lényege hogy kari alapú gameplay lesz, nem skill alapú.

Nem tudjuk, milyen lesz, de Willits a show utáni interjúban azt mondta, hogy a rendszer nem arra épül, hogy váltogatod a hősöket és kazuárkodsz, mint pl. az Overwatchban, hanem a saját játékstílusod kialakításában lesz segítségedre (az egyik hős pl. remek a rocket jumpban és van valami phase képessége a helyzetváltoztatáshoz). Egyértelműen az a céljuk, hogy mindegyik karakter ugyanazon a skill szinten legyen, nem lesz imbalance meg kő-papír-olló (már ha nem cseszik el :D).

Egyébként meg fullos esport fókuszú lesz, és valószínűleg nem a Blizzardos "csináljunk a random szerencsejátékból is sportot, mert... őőő... hé, ott egy háromfejű majom!" mantrát követve. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



psishock írta: mondjuk a D1-el sem játszottam, de a D2 kifejezetten impreszívnek tűnik szerintem. Nem tudom hogy itt e voltál amikor mutogatták a gameplay cuccokat. Prey így előreláthatóan persze vitte az aranyat itt a Bethesda E3-ban.

Oh, tényleg, így hajnalban el is felejtkeztem róla... akkor prey + d2



Egyébként így picit offtopikként megemlítve érdekes, hogy a játékiparra is hasonlóak jellemzők mint a filmiparra. Ezerrel mennek a folytatások, remake-ek, remaster-ek. Mintha nem lenne elég bátorság az új IP-khez. A legtöbben a kitaposott ösvényt válsztják, mert arra gyorsabban feláll az embereknek vagy nemtom :D


Zaxx írta: Erre visszatérek, mert nem írtam le normálisan:

a lovercraftos vonal önmagában meg nem elég a saját szingli IP-hez

Az új Doomban van quad damage, a gauss cannon tökre olyan, mint a railgun, a Doom és a Quake 1 közötti játékmenet meg eleve szinte teljesen azonos volt, szóval a Quake ki lett üresítve szingli vonalon, egyszerűen nem maradt egyedisége (egyébkén sem sok volt). Biztosan remekül át lehet skinezni a Doomot lovecraftos Quake-ké, de ezt a Bethesda nagyon nem akarja, mert két megszólalásig hasonló IP egymást gyengítené.

Megoldani a dolgot azzal lehetett volna, ha a stroggos vonal után megint újra feltalálják a Quake-et, de azt meg a játékosok gyomra nem vette volna be, szóval maradt a multis hacacáré.

eleve minek kellett Quakesíteni a Doomot ugye, de mindegy is mert nem javíthatatlan a helyzet, a Doomnak meg kifejezetten jót tett mint láttuk.

Viszont ennek a kontrasztjában elmehettek volna sokkal mélyebben a lovecraftian horror vonalba a friss Quake-ben, lore és design téren, eleve mindenki pontosan ezt is várta volna tőlük. Amit a Q1-ben (mint tudjuk) időhiány miatt félbehagytak, azt itt most emberesen kibontakoztathatták volna, és egy méltó utódot hozhattak volna ki végre, ez a class based arena shooter helyett amit senki sem kért.

Az meg tök jó, hogy neked a Q1 jobban bejött, de ez nem érv, a Bethesdánál meg kurvára senkit sem érdekel.

nekem, meg kb az egész internetnek a reakciókat hallva mindenhonnan. De ja, max "into the trash it goes" ahogy kijön. Nekünk marad vastagabb a pénztárcánk, id-jék meg majd vakarózhatnak.

vagy csak tudja hogy a hardcore Quake Arena játókosok kiherélték volna ott helyben ha kiadja a száján a "class" szót. :D

Pontosan... ezért nem csinálnak hagyományos classokat. :D Willits többször is elmondta, hogy a Doomhoz hasonlóan nem akarják arcon hugyozni az eredeti szellemiséget, szóval valószínűleg nem is lesz arcon hugyozva.

azzal is ugyan ott vagyunk, lényege hogy kari alapú gameplay lesz, nem skill alapú.

Nem tudjuk, milyen lesz, de Willits a show utáni interjúban azt mondta, hogy a rendszer nem arra épül, hogy váltogatod a hősöket és kazuárkodsz, mint pl. az Overwatchban, hanem a saját játékstílusod kialakításában lesz segítségedre (az egyik hős pl. remek a rocket jumpban és van valami phase képessége a helyzetváltoztatáshoz). Egyértelműen az a céljuk, hogy mindegyik karakter ugyanazon a skill szinten legyen, nem lesz imbalance meg kő-papír-olló (már ha nem cseszik el :D).

szerintem Willits ebben az esetben most full of shit, nem hiszek neki, bárhogy csavarhatjuk a dolgot, ha neked egyik karinál bármiféle extra képességeid vannak, az a szó eredeténél fogva class based gameplay lesz. Ez teljesen független hogy a fegyókat ettől még te választhatod meg, csak az az irány a végletekig el van rontva, emez legalább meg valamivel kevésbé fájó.

Ha neked egyik hősöd remek rocket jumpban, akkor ha rocket jumpozni akarnak azt veszik nyilván el. Ha másik jó railgunban, és sniperozni kell, mindenki azzal lesz értelemszerűen. Még ha nüansznyiak is ezek az extra képességek, akkor is előnyt adnak, azaz direkt imballanszot, egy eredetileg így is végletekig kiélezett arena shooterben.

De persze várjuk ki a végét mi lesz ebből. A jelekből ítélve egyetlen lépéssel dead on arrival-ra csesztek el egy hatalmas potenciált.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!