nem tudom, lagot nem éreztem. bár lehet az én időérzékeléssem van gond, de tényleg sokszor járok úgy, hogy érzem belekerültem a húsdarálóba, az életem a felén van, na akkor mondom gyorsan meneküljünk, és ahogy megnyomom a shiftet, meghalok.
és legalább 2x tuti biztos hogy aktiválódott is a skill mert elkezdte az animációt. na ilyenkor lenne jó a replay..
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Winston egyre jobban tetszik. Pár kört játszottam vele de nagyon jó lehet szívatni a hátvéd csapatot vele. Simán odaugrok vele a sniperhez és akkor annak annyi. Sokszor észre sem veszik csak amikor már eltűink 3/4 ed életük :) De nagyon gyorsan ki lehet nyírni vele genji, mercy, tracer herokat. Soldier 76al vigyázni kell mert az agyoncsap gyorsan ha a shielded cd-n van.
Igazából tanknak nem nagyon jó hiába van a tank "csoportban". Annyit tud, hogy beugrasz vele a hátvéd vonalba leteszed a shieldet leversz 1-2 paprikajancsit és visszaugrasz. De ezt nagyon jól tudja.
Sajnos teljesen "szokásos" dolog ez. Túl sokszor fordult már velem is elő. Legutóbb Mercyvel repültem allyhoz, kill camben meg még el se kezdtem. Vagy fal mögé menekülök, de a szerver szerint még nem vagyok ott, stbstb. Piszok idegesítő.
Meg úgy nagy általánosságban az egész játék kezd az lenni. Eljutottam arra a pontra, hogy már nem vagyok teljesen hülye, és már nagyjából tudom, hogy mi ellen mi kell, melyik pályán/helyzetben milyen herokat érdemes választani, viszont a csapattársak zöme teljesen clueless. Legutóbb Temple of Anubison kellett attackolni. Egy lvl 33 és lvl 58as "pár" 2 symmetrát választott. Attackhoz, azon a pályán. Mondanom sem kell, az első "ajtón" nem tudtunk túljutni. Mindenki irogatta nekik, hogy váltsanak már, mert egy symmetra is a világ legnagyobb balfaszsága, nem hogy kettő, de szartak rá. Amikor meg meccs végén mindenki lebassza őket, akkor az a válasz, hogy unskilled noobok vagyunk és nézzük már, hogy nekik 9 killük volt... Gratulálok... Beszarás, hogy ennyire nem esik le az embereknek, hogy ez egy csapatjáték, nem UT vagy Quake fragfest. És ha lvl 10-20 körül történik, csak legyintenék is, hogy majd bele/rájön, hogy is működik a game, de faszom, lvl 33-on? Sőt lvl 58-on? Ahh... Ennek a játéknak is a játékosok lesz a halála...
Nagyon sokan nem fogják fel, hogy hogyan is kéne herokat választani.
Sokszor előfordul, hogy két sniper van akár attack akár defenden Ez szerintem kurva nagy hátrány. Vagy éppen két torjbörn attackon... És emiatt eleve bukta van.
tegnap reaperrel megöltem egy winstont az egyik játszmában, és ilyet szólt: "stupid monkey" :) egyre több elejtett apróságot veszek észre játék közben. pl. mikor lucio meg reinhardt vitatkozik a zenei ízlésről, és reinhardt mondja, hogy klasszikusokat kéne hallgatnia, mondjuk hasselhoffot :D. meg lucio bastionnek is lökött egyszer valami "doo-dee-doo-doo" ritmust :D
@ozzy: vagy főleg amikor leszarják az objective-t és ott táncikálnak az elfoglalandó terület, vagy a payload körül de egyik sem mozdulna arrébb 2 métert, hogy akkor már ketten foglaljuk, vagy toljuk.
bár azt is vélem tapasztalni, hogy a kaptár tudat kezd fejlődni és egyre jobban odafigyelnek az emberek. pl néha napján már engem is megvédenek supportként ha rámtámad egy reaper vagy tracer. mert rájön, hogy neki is jobb egy élő healer mint egy halott. ezért is szavazom fel elsősorban a healereket a csapatomban a meccs végén, még akkor is ha nem én voltam az :D
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Igen sok ilyen jó kis apróság van. Pl az ilyen match elötti beszélgetésből jött le nekem, hogy:
*Reaper dolgozott együtt Widowmakerrel valamilyen küldin ami nem sült el jól
*McCree Reaper tanitványa volt de láthatólag oldalt váltott
* Reinhardt zenei izlése stb stb stb :)
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
mert egy symmetra is a világ legnagyobb balfaszsága,
Ezt szívd vissza! Symmetra nagyon is jó... persze nem kell belőle kettő... Felpajzsozok mindenkit az elején. Beszaladok hátra az ellenség mögé, kiépítem a kis bázisomat (6 turret) és lövöldözöm a másodlagossal az ellenséget hátulról és pajzsolom azt, akit látok (elég messzire működik). Gyorsan feltöltődik a teleport és utána simán miénk a pont. De néha kirohangálok kicsit és becsalom a puha ellenségeket egy kis lézershowra. Joda pl. D'Va-val és egy Tracerrel nem bírt megölni, miközben én körbepattogva legyilkoltam őket.
Amúgy a játékosok miatt sírni meg temetni a játékot tök fölös. Minden új népszerű játékban megjelennek fölég az elején nagyobb számban az idióták akik idővel némileg csökkenni fognak.
Pénteken este pl én sem tudtam egy épkézláb játékot lejátszani mert mindig nagyon idegesítően béna csapatba sorsolt a gép úgyhogy inkább ki is léptem a játékból és pihentettem.
A férgesek egy része úgyis ki fog hullani idővel illetve ha mindenáron minőségebbit akar játszani az ember akkor szerveződjön össze ismerősökkel.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
symmetrát én is szeretem. ha sikerül jó helyre pakolni a turreteket, meg a teleportert, igazi kincs tud lenni. bár a pajzsokon kicsit lehetne buffolni szerintem, meg ha jól vettem észre, egy életciklusban csak egyszer lehet valakire rátenni? szóval hiába lövik le róla már nem engedi visszatenni.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
A shield egy permanens életerő "kiegészítő", amit vissza lehet tölteni gyógyítással. Ezért nem lehet többször valakire rádobni. Persze, ha az illető meghal akkor elveszíti. Szerintem ezen nem kell buffolni, csak jó csapattagok kellenek, akiket nem kell másodpercenként újra feltápolni. :D
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Sajnos ez tényleg megtörtént, fene a szádat. :D Mondjuk hozzátartozik, hogy rohadt gyorsan tudsz körbeugrálni úgy, hogy kvázi célozni se kell már lockol a targetre a fegyvere. :D D.Va-val meg nem lehet mozogni ami rohadtul frusztrál mostanában. :(
Amúgy sajnos való igaz ami miatt Ozzy sír. Tegnap én is ezért hagytam abba 2 kör után. Attack bastion meg 2 attack Torbjörn és társai. Totál inkompetens banda. Volt egy Meiünk aki megállás nélkül lefalazott mindent. Szegény Roadhog már írta neki chaten hogy hagyja már abba mert se rántani se dmgelni nem tud tőle, de nem. Lényegében vígan végigtolták a payloadot, mert mindig fal volt elöttük. :D Azt hittem szétbasz az ideg. Innen is látszik, hogy azért 40+ szintűek ellen (akik azért játszottak is a játékkal 20+ órát) egy vagy két rossz pick szétbassza a játékot. Ugyanez nyilván érvényes az ellenfél csapatára is. Pl a payload attack Junkrat olyan szinten useless, hogy nehéz szavakat találni rá, mégis baromi populáris mert DAMAGE! EH. -.-" Symmetra is csak nagyon kevés pályán igazán jó defendelni, oda is csak a portal miatt. Nem mondom tényleg tud jó lenni, de egy normális support ezerszer többet ér. Mert sajnos ha látják hogy valaki symmetra-t pickelt akkor ott már nem lesz még egy support. :D Ah, mind1. Idegesítő tud lenni nagyon. Ezért megyek általában 3-4 ismerőssel csak, kevesebb az esélye a fogyatékos pickelésnek.
a megjelenés előtti egy-két napban volt az a pletyka, hogy jön egy új hős. (amit én erősen kétlek, mert itt azért 21 bejáratott karakterről van szó, és a kiadáshoz közel egy új hőst betenni mindig rizikós) de nem is ez a lényeg, hanem hogy arról volt már szó valahol, hogy fog e bővülni a hero pool, vagy ez nem így van?
mert azért tegyük szívünkre a kezünket, hogy supportból van a legkevesebb. és abból is csak kettő tekinthető igazi healernek. (zenyattát nem számolom annak, mert annál többet még s76 is többet healel ha valaki jól kezeli és odafigyelnek rá a társai) szóval azt a 4db supportot kevésnek érzem a 2x6 támadó és védekező karakterekhez képest (és hiába védő karakterek, legtöbbjüknek istentelen dps-e van (khm, bastion valaki?)
én talán úgy érezném igazságosnak, ha még jönne legalább 2 supp (ezek közül az egyik main healer, a másik mondjuk lehetne valami cc-s féleség, root vagy slow képességekkel, esetleg damage reduction az ultija lehetne olyan, hogy felcseréli a control inputot azoknál akiket eltalál és előre futva megy hátra, jobbra céloz balra néz :) ) és még egy tank. így szépen felkerekítve 6osra az összes kasztot
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Tankok közül is csak 1 tekinthető igazi tanknak. Reinhardt a bazi nagy pajzsával.
Winston az csak arra jó, hogy beugrasz vele a hátvéd vonalba agyonversz valakit, (sniper, healer, torjbörn ágyú) és visszaugrasz ha túléled. D,va szintén ugyan ez. Roadhog sem az a klasszikus tank. Zarya meg tank/support ilyen kettő az egyben. De amúgy igazad van jöhetne még egy két support én nem bánnám.
Azt mondták, hogy lesz mindenből új idővel: map, hero, meglévő hero képesség tweak vagy csere szükség esetén. Szerintem biztos lesz új játékmód is idővel. Szóval lesz itt kontent még rendesen.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Ami a "lagot" illeti: én úgy érzem, hogy nem csak a szerver és a te kliensed közötti késleltetésen múlik a találatérzékelés, hanem az ellenfél késleltetésén is. A játék válaszideje gyors, de csak azért, mert minden kijelzett effektust és animációt a kliensed elindít a szerver nyugtázása nélkül. Megnyomtad a Reaper immunitását, nálad elindult az animáció, de a szerver még nem regisztrálta a skillt, ezért a találatok beérkeznek. Ez eddig világos, a legtöbb játék így csinálja a legtöbb képességgel, de itt jön be az, amit a killcamen látok néha: az ellenfél szerver által felvett viewportjának köze sincs ahhoz, ahogy nálam volt az elhelyezkedés (pl. a szerver szerint megakadtam egy sarokban, álltam egy helyben, miközben simán besasszéztam az alagútba és mozgásban voltam a kill pillanatában), és persze az ellenfél geometriai adatai alapján számolta a találatokat. Vagyis, úgy érzem, hogy a játék a találatok számításánál - a hálózati késleltetések figyelembe vételénél - a támadónak kompenzál. Hanzo már-már szürreális dolgokat művel, de Soldierrel is simán lőhetek az ellenfél hűlt helyére, a sarok mögé, egy utolsó pillanat utáni elimination reményében
Ez persze nem gamebreaking, mert nagyon ritkán fordul elő, és némileg elővigyázatos játékkal el lehet kerülni, de olyan dolog, amit kompetitív játékban nem szeretnék látni.
Láttam már jó Winstont, de olyat nem, aki support nélkül bármilyen dpst is meg tudott volna ölni. Szólóban még van esélye - de semmiképpen sem garantált a siker, főleg nem dps ellen -, de ha már ketten összpontosítanak rá, akkor nagyon gyorsan elkopik. Bazi nagy feje van, ezmode headshot exxtravaganza :D
Van olyan multis FPS, amit nem "kínos" vadidegenekkel játszani ismerősök helyett? És mondjuk nem UT-s (team)deathmatchre vagy hasonlóra gondolok. Persze elhiszem, hogy idegesítő.
ne is mondd, hány olyan killcamet láttam, hogy kb 0,4mp-ig voltam a képernyőjén és egyetlen headshottal letörölt a pályáról...
értem én, hogy biztos pro, meg cseréljek herot, de olyankor akkor is csak a "basszamegakurvaanyját" életérzés önti el kicsiny szívemet
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Persze, lehet Symmetra kurva hasznos és jó, mint ahogy bármelyik hero, de nem bármilyen helyzetben. Attackra eleve ratyi. Anubisos mapon extrém fos. Van egy baromi szűk chokepoint, amin keresztül akarsz menni, miközben 2 Tornbjörn meg Bastion meg Widowmaker a másodperc tized része alatt leszed. Mi a válaszod erre? Symmetra! Nem is, 2 Symmetra! :D lvl 58-on az emberbe ezek a dolgok már csak trial and error szintjén is beleégnek, hogy ilyet mégse kene :)
@Freak : Absofuckinglutely not. LoL-t 2 év után hagytam abba, mert olyan szinten idegeltek fel a full retardok, hogy nem bírtam. Heroes of the stormot alpha óta tolom, az is részben azért van most parkolópályán, mert embertelen mennyiségű idióta van (a másik hogy itt az Overwatch :) ).
Nem az a bajom, ha valaki nem a legpengébb, nem a legnagyobb az APM-je, nem oszt fejeseket, ugrálva, 180 fokos forulatok közben. Azzal sincs baj ha valamit elbasz, kihagy helyzeteket. Előfordul, mindenki bénázik. Az basz fel mértéktelenül, ha valaki agyilag van mélyen. Ha fel se fogja, hogy mit kéne csinálnia. Nem gondolkodik semmit, csak megy azt klikk klikk.
És nagyon sok van az ilyenekből, nem kopnak ki ezek sehova sajnos.
Zoo : ami nem csapat alapú :) Amúgy fogalmam nincs.
Részben igaz, részben nem. Írtam, hogy mi ellen jó. Sniper, mercy, lucio, genji, tor turret. 1v1 ben ezeket lazán le lehet verni. Többször is megcsináltam azért mondom. Azt is írtam, hogy soldier 76 al vigyázni kell pl mert az pillanatok alatt lever ha van egy kis esze és nincs pajzsod amit letehetsz. Általában az az első reakció amikor a nyakukba ugrok és azon kapja magát, hogy a fél élete hiányzik, hogy elkezd rohanni eszeveszettül. Szóval csak megyek utánuk és végük. Egyszerű az egész. Reaperre meg nem kell ráugtani értelemszerűen mert annak 3 lövés vagy kb.
De a fent nevezetteket gond nélkül le lehet csapni.
Junkratot is elintéztem már pár alkalommal. De az trükkösebb. Ha nem pánikol be és bejön a pajzson belülre akkor le tud verni. De 90 % ban rohanni kezdenek.
Pedig ott a legjobb... Elején beszaladsz balra a tank mögött a kis kapun és ott a healthpack + lerakod a turreteket és csalogatod be Tornjbörnt. Majd ha feltöltődött a teleport akkor hátba tudják a társak támadni Bastiont és a snipereket.
Második pontnál, pedig alulra berakod a híd alá vagy balra az épületbe a teleportot pár toronnyal és kikukucskálva lövöd a maxra töltött golyót. :D Ha kell heal ott a pack mindkét helyen.
De megértem a frusztrációdat. Ennél csak a 3-4 genji rosszabb. :D
El nem tudom képzelni milyen csapatok ellen játszottál eddig, de borzasztóan irigyellek, ha ilyeneket meg lehetett velük csinálni :) És igazad van, ha ilyen lazán engedik, hogy valaki ott berohanjon, ott még egy Symmetra is valid pick lehet :)
Ez valami csúnya laggnak néz ki.
Velem még nem fordult elő ilyen. Se reaperrel sem meivel.
nem tudom, lagot nem éreztem. bár lehet az én időérzékeléssem van gond, de tényleg sokszor járok úgy, hogy érzem belekerültem a húsdarálóba, az életem a felén van, na akkor mondom gyorsan meneküljünk, és ahogy megnyomom a shiftet, meghalok.
és legalább 2x tuti biztos hogy aktiválódott is a skill mert elkezdte az animációt. na ilyenkor lenne jó a replay..
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Winston egyre jobban tetszik. Pár kört játszottam vele de nagyon jó lehet szívatni a hátvéd csapatot vele. Simán odaugrok vele a sniperhez és akkor annak annyi. Sokszor észre sem veszik csak amikor már eltűink 3/4 ed életük :) De nagyon gyorsan ki lehet nyírni vele genji, mercy, tracer herokat. Soldier 76al vigyázni kell mert az agyoncsap gyorsan ha a shielded cd-n van.
Igazából tanknak nem nagyon jó hiába van a tank "csoportban". Annyit tud, hogy beugrasz vele a hátvéd vonalba leteszed a shieldet leversz 1-2 paprikajancsit és visszaugrasz. De ezt nagyon jól tudja.
Sajnos teljesen "szokásos" dolog ez. Túl sokszor fordult már velem is elő. Legutóbb Mercyvel repültem allyhoz, kill camben meg még el se kezdtem. Vagy fal mögé menekülök, de a szerver szerint még nem vagyok ott, stbstb. Piszok idegesítő.
Meg úgy nagy általánosságban az egész játék kezd az lenni. Eljutottam arra a pontra, hogy már nem vagyok teljesen hülye, és már nagyjából tudom, hogy mi ellen mi kell, melyik pályán/helyzetben milyen herokat érdemes választani, viszont a csapattársak zöme teljesen clueless. Legutóbb Temple of Anubison kellett attackolni. Egy lvl 33 és lvl 58as "pár" 2 symmetrát választott. Attackhoz, azon a pályán. Mondanom sem kell, az első "ajtón" nem tudtunk túljutni. Mindenki irogatta nekik, hogy váltsanak már, mert egy symmetra is a világ legnagyobb balfaszsága, nem hogy kettő, de szartak rá. Amikor meg meccs végén mindenki lebassza őket, akkor az a válasz, hogy unskilled noobok vagyunk és nézzük már, hogy nekik 9 killük volt... Gratulálok... Beszarás, hogy ennyire nem esik le az embereknek, hogy ez egy csapatjáték, nem UT vagy Quake fragfest. És ha lvl 10-20 körül történik, csak legyintenék is, hogy majd bele/rájön, hogy is működik a game, de faszom, lvl 33-on? Sőt lvl 58-on? Ahh... Ennek a játéknak is a játékosok lesz a halála...
Nagyon sokan nem fogják fel, hogy hogyan is kéne herokat választani.
Sokszor előfordul, hogy két sniper van akár attack akár defenden Ez szerintem kurva nagy hátrány. Vagy éppen két torjbörn attackon... És emiatt eleve bukta van.
tegnap reaperrel megöltem egy winstont az egyik játszmában, és ilyet szólt: "stupid monkey" :) egyre több elejtett apróságot veszek észre játék közben. pl. mikor lucio meg reinhardt vitatkozik a zenei ízlésről, és reinhardt mondja, hogy klasszikusokat kéne hallgatnia, mondjuk hasselhoffot :D. meg lucio bastionnek is lökött egyszer valami "doo-dee-doo-doo" ritmust :D
@ozzy: vagy főleg amikor leszarják az objective-t és ott táncikálnak az elfoglalandó terület, vagy a payload körül de egyik sem mozdulna arrébb 2 métert, hogy akkor már ketten foglaljuk, vagy toljuk.
bár azt is vélem tapasztalni, hogy a kaptár tudat kezd fejlődni és egyre jobban odafigyelnek az emberek. pl néha napján már engem is megvédenek supportként ha rámtámad egy reaper vagy tracer. mert rájön, hogy neki is jobb egy élő healer mint egy halott. ezért is szavazom fel elsősorban a healereket a csapatomban a meccs végén, még akkor is ha nem én voltam az :D
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Igen sok ilyen jó kis apróság van. Pl az ilyen match elötti beszélgetésből jött le nekem, hogy:
*Reaper dolgozott együtt Widowmakerrel valamilyen küldin ami nem sült el jól
*McCree Reaper tanitványa volt de láthatólag oldalt váltott
* Reinhardt zenei izlése stb stb stb :)
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Ezt szívd vissza! Symmetra nagyon is jó... persze nem kell belőle kettő... Felpajzsozok mindenkit az elején. Beszaladok hátra az ellenség mögé, kiépítem a kis bázisomat (6 turret) és lövöldözöm a másodlagossal az ellenséget hátulról és pajzsolom azt, akit látok (elég messzire működik). Gyorsan feltöltődik a teleport és utána simán miénk a pont. De néha kirohangálok kicsit és becsalom a puha ellenségeket egy kis lézershowra. Joda pl. D'Va-val és egy Tracerrel nem bírt megölni, miközben én körbepattogva legyilkoltam őket.
rwurl=http://elotalk.com/wp-content/uploads/2016/05/tumblr_o6visqtmux1qj5jqso1...
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=dBirsCrTzh0
Amúgy a játékosok miatt sírni meg temetni a játékot tök fölös. Minden új népszerű játékban megjelennek fölég az elején nagyobb számban az idióták akik idővel némileg csökkenni fognak.
Pénteken este pl én sem tudtam egy épkézláb játékot lejátszani mert mindig nagyon idegesítően béna csapatba sorsolt a gép úgyhogy inkább ki is léptem a játékból és pihentettem.
A férgesek egy része úgyis ki fog hullani idővel illetve ha mindenáron minőségebbit akar játszani az ember akkor szerveződjön össze ismerősökkel.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
symmetrát én is szeretem. ha sikerül jó helyre pakolni a turreteket, meg a teleportert, igazi kincs tud lenni. bár a pajzsokon kicsit lehetne buffolni szerintem, meg ha jól vettem észre, egy életciklusban csak egyszer lehet valakire rátenni? szóval hiába lövik le róla már nem engedi visszatenni.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
A shield egy permanens életerő "kiegészítő", amit vissza lehet tölteni gyógyítással. Ezért nem lehet többször valakire rádobni. Persze, ha az illető meghal akkor elveszíti. Szerintem ezen nem kell buffolni, csak jó csapattagok kellenek, akiket nem kell másodpercenként újra feltápolni. :D
igen, ennek nem voltam tudatában :)
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
rwurl=http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/ab0P2M9_460s_v1.jpg
Sajnos ez tényleg megtörtént, fene a szádat. :D Mondjuk hozzátartozik, hogy rohadt gyorsan tudsz körbeugrálni úgy, hogy kvázi célozni se kell már lockol a targetre a fegyvere. :D D.Va-val meg nem lehet mozogni ami rohadtul frusztrál mostanában. :(
Amúgy sajnos való igaz ami miatt Ozzy sír. Tegnap én is ezért hagytam abba 2 kör után. Attack bastion meg 2 attack Torbjörn és társai. Totál inkompetens banda. Volt egy Meiünk aki megállás nélkül lefalazott mindent. Szegény Roadhog már írta neki chaten hogy hagyja már abba mert se rántani se dmgelni nem tud tőle, de nem. Lényegében vígan végigtolták a payloadot, mert mindig fal volt elöttük. :D Azt hittem szétbasz az ideg. Innen is látszik, hogy azért 40+ szintűek ellen (akik azért játszottak is a játékkal 20+ órát) egy vagy két rossz pick szétbassza a játékot. Ugyanez nyilván érvényes az ellenfél csapatára is. Pl a payload attack Junkrat olyan szinten useless, hogy nehéz szavakat találni rá, mégis baromi populáris mert DAMAGE! EH. -.-" Symmetra is csak nagyon kevés pályán igazán jó defendelni, oda is csak a portal miatt. Nem mondom tényleg tud jó lenni, de egy normális support ezerszer többet ér. Mert sajnos ha látják hogy valaki symmetra-t pickelt akkor ott már nem lesz még egy support. :D Ah, mind1. Idegesítő tud lenni nagyon. Ezért megyek általában 3-4 ismerőssel csak, kevesebb az esélye a fogyatékos pickelésnek.
a megjelenés előtti egy-két napban volt az a pletyka, hogy jön egy új hős. (amit én erősen kétlek, mert itt azért 21 bejáratott karakterről van szó, és a kiadáshoz közel egy új hőst betenni mindig rizikós) de nem is ez a lényeg, hanem hogy arról volt már szó valahol, hogy fog e bővülni a hero pool, vagy ez nem így van?
mert azért tegyük szívünkre a kezünket, hogy supportból van a legkevesebb. és abból is csak kettő tekinthető igazi healernek. (zenyattát nem számolom annak, mert annál többet még s76 is többet healel ha valaki jól kezeli és odafigyelnek rá a társai) szóval azt a 4db supportot kevésnek érzem a 2x6 támadó és védekező karakterekhez képest (és hiába védő karakterek, legtöbbjüknek istentelen dps-e van (khm, bastion valaki?)
én talán úgy érezném igazságosnak, ha még jönne legalább 2 supp (ezek közül az egyik main healer, a másik mondjuk lehetne valami cc-s féleség, root vagy slow képességekkel, esetleg damage reduction az ultija lehetne olyan, hogy felcseréli a control inputot azoknál akiket eltalál és előre futva megy hátra, jobbra céloz balra néz :) ) és még egy tank. így szépen felkerekítve 6osra az összes kasztot
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
:D Kis naiv. Csak a magukat jónak képzelő nagypofájúakból lesz sokkal több, mint minden más népszerű játékban.
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Tankok közül is csak 1 tekinthető igazi tanknak. Reinhardt a bazi nagy pajzsával.
Winston az csak arra jó, hogy beugrasz vele a hátvéd vonalba agyonversz valakit, (sniper, healer, torjbörn ágyú) és visszaugrasz ha túléled. D,va szintén ugyan ez. Roadhog sem az a klasszikus tank. Zarya meg tank/support ilyen kettő az egyben. De amúgy igazad van jöhetne még egy két support én nem bánnám.
Azt mondták, hogy lesz mindenből új idővel: map, hero, meglévő hero képesség tweak vagy csere szükség esetén. Szerintem biztos lesz új játékmód is idővel. Szóval lesz itt kontent még rendesen.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Na ez táp, nem is tudtam... The more you know :)
Ami a "lagot" illeti: én úgy érzem, hogy nem csak a szerver és a te kliensed közötti késleltetésen múlik a találatérzékelés, hanem az ellenfél késleltetésén is. A játék válaszideje gyors, de csak azért, mert minden kijelzett effektust és animációt a kliensed elindít a szerver nyugtázása nélkül. Megnyomtad a Reaper immunitását, nálad elindult az animáció, de a szerver még nem regisztrálta a skillt, ezért a találatok beérkeznek. Ez eddig világos, a legtöbb játék így csinálja a legtöbb képességgel, de itt jön be az, amit a killcamen látok néha: az ellenfél szerver által felvett viewportjának köze sincs ahhoz, ahogy nálam volt az elhelyezkedés (pl. a szerver szerint megakadtam egy sarokban, álltam egy helyben, miközben simán besasszéztam az alagútba és mozgásban voltam a kill pillanatában), és persze az ellenfél geometriai adatai alapján számolta a találatokat. Vagyis, úgy érzem, hogy a játék a találatok számításánál - a hálózati késleltetések figyelembe vételénél - a támadónak kompenzál. Hanzo már-már szürreális dolgokat művel, de Soldierrel is simán lőhetek az ellenfél hűlt helyére, a sarok mögé, egy utolsó pillanat utáni elimination reményében
Ez persze nem gamebreaking, mert nagyon ritkán fordul elő, és némileg elővigyázatos játékkal el lehet kerülni, de olyan dolog, amit kompetitív játékban nem szeretnék látni.
Nos igen. Ez a kevésbé lelkesítő B scenario. De bízok benne, hogy azért nem lesz ennyire erős a hatása :)
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Láttam már jó Winstont, de olyat nem, aki support nélkül bármilyen dpst is meg tudott volna ölni. Szólóban még van esélye - de semmiképpen sem garantált a siker, főleg nem dps ellen -, de ha már ketten összpontosítanak rá, akkor nagyon gyorsan elkopik. Bazi nagy feje van, ezmode headshot exxtravaganza :D
Van olyan multis FPS, amit nem "kínos" vadidegenekkel játszani ismerősök helyett? És mondjuk nem UT-s (team)deathmatchre vagy hasonlóra gondolok. Persze elhiszem, hogy idegesítő.
Sors bona, nihil aliud.
ne is mondd, hány olyan killcamet láttam, hogy kb 0,4mp-ig voltam a képernyőjén és egyetlen headshottal letörölt a pályáról...
értem én, hogy biztos pro, meg cseréljek herot, de olyankor akkor is csak a "basszamegakurvaanyját" életérzés önti el kicsiny szívemet
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Egész csapat lerepül a szakadékba :D
rwurl=https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--JrwkTcW9--/c_scale,...
Más:
rwurl=https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--H4QvyjJ4--/c_scale,...
rwurl=https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--ejRaT0__--/c_scale,...
rwurl=https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--FqEdF6T2--/c_scale,...
rwurl=https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--iGi6DerS--/c_scale,...
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Persze, lehet Symmetra kurva hasznos és jó, mint ahogy bármelyik hero, de nem bármilyen helyzetben. Attackra eleve ratyi. Anubisos mapon extrém fos. Van egy baromi szűk chokepoint, amin keresztül akarsz menni, miközben 2 Tornbjörn meg Bastion meg Widowmaker a másodperc tized része alatt leszed. Mi a válaszod erre? Symmetra! Nem is, 2 Symmetra! :D lvl 58-on az emberbe ezek a dolgok már csak trial and error szintjén is beleégnek, hogy ilyet mégse kene :)
@Freak : Absofuckinglutely not. LoL-t 2 év után hagytam abba, mert olyan szinten idegeltek fel a full retardok, hogy nem bírtam. Heroes of the stormot alpha óta tolom, az is részben azért van most parkolópályán, mert embertelen mennyiségű idióta van (a másik hogy itt az Overwatch :) ).
Nem az a bajom, ha valaki nem a legpengébb, nem a legnagyobb az APM-je, nem oszt fejeseket, ugrálva, 180 fokos forulatok közben. Azzal sincs baj ha valamit elbasz, kihagy helyzeteket. Előfordul, mindenki bénázik. Az basz fel mértéktelenül, ha valaki agyilag van mélyen. Ha fel se fogja, hogy mit kéne csinálnia. Nem gondolkodik semmit, csak megy azt klikk klikk.
És nagyon sok van az ilyenekből, nem kopnak ki ezek sehova sajnos.
Zoo : ami nem csapat alapú :) Amúgy fogalmam nincs.
Részben igaz, részben nem. Írtam, hogy mi ellen jó. Sniper, mercy, lucio, genji, tor turret. 1v1 ben ezeket lazán le lehet verni. Többször is megcsináltam azért mondom. Azt is írtam, hogy soldier 76 al vigyázni kell pl mert az pillanatok alatt lever ha van egy kis esze és nincs pajzsod amit letehetsz. Általában az az első reakció amikor a nyakukba ugrok és azon kapja magát, hogy a fél élete hiányzik, hogy elkezd rohanni eszeveszettül. Szóval csak megyek utánuk és végük. Egyszerű az egész. Reaperre meg nem kell ráugtani értelemszerűen mert annak 3 lövés vagy kb.
De a fent nevezetteket gond nélkül le lehet csapni.
Junkratot is elintéztem már pár alkalommal. De az trükkösebb. Ha nem pánikol be és bejön a pajzson belülre akkor le tud verni. De 90 % ban rohanni kezdenek.
Nem vagy ezzel egyedül
Pedig ott a legjobb... Elején beszaladsz balra a tank mögött a kis kapun és ott a healthpack + lerakod a turreteket és csalogatod be Tornjbörnt. Majd ha feltöltődött a teleport akkor hátba tudják a társak támadni Bastiont és a snipereket.
Második pontnál, pedig alulra berakod a híd alá vagy balra az épületbe a teleportot pár toronnyal és kikukucskálva lövöd a maxra töltött golyót. :D Ha kell heal ott a pack mindkét helyen.
De megértem a frusztrációdat. Ennél csak a 3-4 genji rosszabb. :D
El nem tudom képzelni milyen csapatok ellen játszottál eddig, de borzasztóan irigyellek, ha ilyeneket meg lehetett velük csinálni :) És igazad van, ha ilyen lazán engedik, hogy valaki ott berohanjon, ott még egy Symmetra is valid pick lehet :)
Ha eljutok oda, hogy egyáltalán betudjak ott szaladni (nem agyalágyult csapat ellen) akkor ott vár 23 symmetria turret + egy junkrat általában.