"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
meg azért nekem az egy kicsit képzavar, hogy folyamatosan azt hangsúlyozzák, hogy ez nem tdm hanem objective based shooter, és mindenkinek megvan a szerepe. ahhoz képest az összes potg multikill... egy jó kis save, vagy kritikus mutirezz vagy egy jó tankolás miért nem lehet az? így supporttal csak akkor lehet potg-ed ha az egész ellenfél csapatod belököd a szakadékba. szerintem itt egy kicsit elcsúszott a dolog
ja, meg egy kis só, a tickrate témához: ma az egyik játékban pharah-val voltam, és rámtámadtak úgyhogy nyomtam egy jetpackes felugrást. fel is reppentem két-három méterre, amikor lelőttek. nade, a killcam szerint a földhöz volt ragadva a lábam amikor pofán lőttek. kár, hogy ezeket nem lehet elmenteni mint hots-ban a replayeket. lenne min csemegézni
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Winston nagyon jó tud lenni choke pointok meg capture pointok gyors megzavarására és esetleg ha nem teljesen bénák a társak szétszedésére. Beugrasz távolról, gyenge karikat gyorsan leszeded ha tudod közben pajzs ki ugrasz megint. Jó eséllyel meghalsz de ezzel az akcióval akár nyerhetsz pár értékes mp-et és támadási felületet a csapatodnak.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
meg azért nekem az egy kicsit képzavar, hogy folyamatosan azt hangsúlyozzák, hogy ez nem tdm hanem objective based shooter, és mindenkinek megvan a szerepe. ahhoz képest az összes potg multikill... egy jó kis save, vagy kritikus mutirezz vagy egy jó tankolás miért nem lehet az? így supporttal csak akkor lehet potg-ed ha az egész ellenfél csapatod belököd a szakadékba. szerintem itt egy kicsit elcsúszott a dolog
Ez pontosan ugyan az a történet, amiért az összes átlag hülye azt hiszi, hogy Genji-nek a legnagyobb a skillcap-je, meg a többi baromság. (Nem csak itt, kb. az összes játékban.)
Míg minden kurva sokat fejlődött az elmúlt 20+ évben, egy dolog szinte semmit: a játék még mindig K/D-t néz, esetleg assistot vagy valaminek a foglalását. Innentől csak az lehet király, aki öl, esetleg sokkal tudd hozzájárulni - de akkor is mindenki a kill-eket nézi majd.
Tehát a tömeg (eufemizmus a sok hülyére) azt hiszi, hogy amivel a legtöbbet lehet könnyen ölni, az a legskillesebb - azt meg, hogy a karakterek maradéka mire való és mekkora érték, kb. fel sem képes fogni. Azt hiszi, hogy tudja, de mivel nem írják oda neki, nem mérhető, így maximum sejti, de egyből kialakul a kép hozzá, hogy az nem mérvadó.
Innentől pedig hiába kell skill hozzá és hiába vagy te bármekkora király az akármelyik másik szerepben, 95%, hogy úgyis a vérpisti nevét írja ki a végén és úgyis vérpisti videóját nézitek majd, így vérpisti all-time statja lesz messze a legjobb és vérpisti lesz elől a statban és vérpistit szinte minden megerősít azon hitében, hogy vérpistinek lenni a legfontosabb és leghasznosabb. Hiszen ő nyer vagy veszít, ennyi.
Valójában ezért nem jobb semmivel sem ez a játék (ilyen téren), mint bármi ami előtte volt, mert a külsőségeket és lehetőségeket ugyan tovább fejlesztették, de a belső logikája 1999-es és szinte semmit se fejlődött.
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Szerintem ez a potg dolog annyi, hogy sokkal könnyebb öléssel pontot szerezni, mint valami bonyolultabb mentés, szakítás stb.(ugye amiket néz elvileg) Mert belegondolsz utóbbi egy összetetteb dolog tud lenni és ezért ritkább is.
Emellett objective based shooter vagy nem, a játék legelemibb része az, hogy nyomod a bal egér gombot az ellenség meg összeesik. Ha össze van esve, akkor meg nem tud védekezni vagy támadni úgyhogy tiétek az objective. Ennyi, egy faék egyszerű dolog az egész, mert ha megnézed, egy jó tankolás is mihez vezet valószínüleg? Nem hal meg a csapattárs, ellenben ők igen, tehát kill. Meg hát nézzük azt, hogy az egészet egy automatikus rendszer végzi ami meg ugye csak buta számok alapján tudja osztani.
Tickrate dolog pedig whatever, CS:GO-ban mikor utoljára játszottam, talán 64 volt a hivatalos szerókon és már az is produkált érdekes dolgokat. Az, hogy Blizz hogyan gondolta ezt a 20-ast nem tudom.
Az, hogy a deathcam-ben tök máshol van/késik az ember 'saját magához képest', nem hiszem, hogy első sorban a tickrate-el függne össze. (Ha másodpercenként csak 20× mondja meg a szerver hol vagy és nem 60×, attól te még nem leszel máshol, max. 'szaggatottabban'. Mármint a 20as tick is azt jelenti, hogy átlag 0,05 másodpercenként kapod az ívet = aligha lehetsz fél másodperccel korábban. Más kérdés, hogy 20-as tick mellett milyen loss-ok lehetnek :3 )
Viszont azt sejtem hogy gondolták: eszük ágában sem volt ebből esportot csinálni. Ez itt a nagy cirkusz, a cél pedig az, hogy mindenki vegyen jegyet. (Hogy egy szűk rétegnyi HCG ezért nem fog, nah bum. Amúgy sem ők a jól fizető ügyfelek.)
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Én nem is bánom ha nem akartak belőle epsortot, mert attól a rengeteg nyálveréstől amit akörül csinálnak felfordul a gyomrom.
De ez mégis magát a játékélményt tudja elrontani, bemész a fal mögé aztán megkapod, hogy még előtte meghaltál. És nem amiatt mert szar a neted vagy annak aki megölt, hanem mert a játék "igénytelen".
Még mielőtt valaki ráharapva, nem azt akarom mondani, hogy szar a játék vagy hasonló, csak nem értem, hogy ezt igazából amennyire én tudom nem kerülne sokba nekik megváltoztatni, mégse nagyon hajlanak felé.
Elmondom, hogy sztem miért alacsony a tickrate: mert 7 millió embernek kell szervert szolgáltatni. Úgyse látszik, pár hülye sír vmi fórumon (de még ezek többsége se tudja miről beszél), de 6 millió konzolos meg tök boldog.
Viszont csak a 60 harmada, a jobb helyeken elvárt 128-nak meg apró töredéke. Megspóroltak rajta legalább 50% szerver és hálózat teljesítményt/kapacitást. Az pedig garantáltan jó sok pénz ;)
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Ez a Play of the game-es téma továbbra is arról szól, hogy egy algoritmus próbálja kiválasztani, hogy a meccsen melyik volt a leginkább skilles/cool/gamechanger/gamesaver megmozdulás, ami az AI jelenlegi szintjén továbbra is lehetetlen. Pont tegnap nyertem egy vicces pog-et azzal, hogy Torbjörn-el futottam vissza spawn után a csatába, gondoltam megint egy turret multikill lesz amíg ott sem vagyok, de nem, semmi nem történt, a turret is halott volt, csak annyiból állt a highlight hogy futok vissza:)
Nem hiszem, hogy a 6:1 arányban vásárolták meg a játékot konzol-PC viszonylatban. Az Egyesült Királyságban is jutott 18% a PC-s dobozos értékeseknek (nyitóhétről beszélünk), pedig az erősen konzolos zóna, és a digitális opciók is módosítanak az arányon. Egy CoD-hoz képest szinte PC-s a játék, mert a Black Ops 3 tavaly 91%-ot hozott PS4-en és Xbox One-on, pedig még előző generációra is jött.
Ettől még egyelőre nem lesz jobb a tickrate, valószínűleg csak a competitive game-ekre emelik meg majd - elvileg még júniusban - 60-ra.
Persze, hogy nem 6:1, nem is tudhatjuk, mert a digitális eladásokat sehol sem publikálják teljes egészében. És jah, kíváncsi vagyok, hogy fair play-ben segít-e majd a 60-as tickrate, ha a kompetitív módban bekapcsolják.
Hát nemtom. Nem mindig tökéletes a Play of the Game kiválasztás az tény de ilyen amit most leirtál nekem még nem volt.
Volt 1 olyan match amiben Reaperrel utsó pillanatban durván daráltam és multikillel megmentettem a kört és mégis egy Bastion leszed kettő embert Turret módban lett a Play of the Game :P Szóval jah van még mit csiszolni.
rwurl=http://i.imgur.com/ZlGXADyh.gif
Azért jó volna, ha legalább a highlightokat, play of the gameket ki lehetne menteni valami egyszerű módon mondjuk mint hots-ban a replayeket
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Ezen dolgoznak. Egyelőre marad a shadowplay meg az amd megfelelője.
@eladások: szerintem Grifter is nagyon jól tudja, hogy bámulatosan nagyot túlzott, de így volt "vicces". Kíváncsi leszek a Blizz mikor dicsekedik el újra esetleg platformokra lebontva.
Nekem is volt egy ötös sorozatom, majd rögtön behúztam az uccsó obit Volskaya-n, és nem kaptam PoM-ot. Akkorát káromkodtam ts-en, hogy a társak csak azt mondták "tudtam, hogy lesz egy játék, ami végre kihozza az embert belőled" :D
Az előzmény az, hogy WoW raidvezetőként, a régmúlt 25-ös raidjeinken a legbénább wipokon is megőriztem a hidegvérem, és a nyilvánvaló hibát elkövető aktuális Donald megnevezése helyett politikailag korrekt sóhajjal kísérve megkérdeztem, hogy "mi volt a gond?" :p
A 6:1 az 16,6% a 18%-hoz képest - eltaláltam! :D
De ha azt mondtam volna, hogy 5 millió konzolos, akkor ez miben változtat az állításon? Az 1 vagy 2 millió PC-s nagyobbik fele is boldog. Itt is boldog szinte mindenki :D (Tartózkodom.)
Nem tudom mi az a konzolos zóna, gyanítom a világon mindenhol konzolos zóna van. Igen, a 9%-hoz képest a 18% sok, nem hogy a még többhöz. (Ez nem is értem mire érv :) )
...és igazából tudtam, hogy előre oda kéne írnom: Később pedig, amikor a kezdeti terhelés lement, már nyugodtan megemelik a tickratet, hiszen az addigra töredékére esett (átlagosan aktív) játékosszám miatt ehhez nem kell akkora kapacitás. (Nem csak azokról van szó, akik felhagynak a játékkal, hanem hogy az 'egyéni' aktivitás is csökken: az elején még sokkal több ember tol akár 6-8 órát egy nap meg az egész hétvégét, később viszont már közel sem ennyire lelkes valaki, még ha amúgy szívesen játszik is 1-2 órát.)
A digitális értékesítés pedig közel sem lehet olyan markáns, mint más játékok esetében. Egyrészt 'megérte' dobozost venni a hülyeségek miatt, másrészt nem kaptál fél áron kulcsot, harmadrészt nem Steamen van. (Diablora is igaz volt ez pl., 500 forinttal drágábban vettem 'szép' dobozos kiadást tőlem egy sarokra, mint a legolcsóbb kulcs volt a neten - persze a kezdéskor.)
Szóval minek vennél digitálisan olcsóbban, ha egy hónapja előrendelhetted ugyan annyiért poszterrel, meg matricával, meg kaphattál hozzá alapból DLC-t a boltban is, és cosplayer csajok szopkodják a brédet miközben átveszed éjfélkor a plázában ;)
Attól, mert itt a többség a játékokban nem a felső kategóriás sztárjátékos prototípusa, egyébként eléggé a HC fillérbaszó vonalat képviseli. Meg ugye hypercube. Nem is azért, mert feltétlenül rászorul, hanem mert ez alap megközelítés. Vagyis az itteni átlagos hozzáállás nem tükrözi azon túlnyomó többséget, aki egy ilyen játékot megvesz/megvetett anyuékkal és játszik, meg rajong érte - ezt azért ne felejtsük el.
Olyan emberekről beszélünk, akik leginkább 10-20 évesek és simán elajándékozzák a játék árát vmi streamernek egy laza estén, csak mert őt nézik éppen. Meg elköltik az árát még kétszer skinekre. Egyébként pedig ilyen tetkót csináltatnak és ennek öltöznek be, a játék árának sokszorosáért. Mindezt leginkább nem a saját pénzükből.
Tehát nem rólunk van szó :D
(Nem hiszel nekem, akkor elég kimenned egy PlayIT-ra. Ami szintén jó példa arra, hogy hova nem jár innen senki ;) )
Ezt tartsuk szem előtt mindig, amikor az átlag halandó vásárlási szokásait boncolgatjuk :3
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Azért emeltem ki, mert ha a konzolos fellegvárban a dobozos verzió is jobban teljesít egy árnyalatnyival (nagyságrend teljesen okés), akkor világszerte az összes példánynál pláne mások lehetnek az arányok. Eddig eleve azt lehetett hallani, hogy azért a Battle.netről közvetlenül is fogynak a játékok, és a konzolos digitális eladásokat nyilván verik.
Egyébként én éppen az olcsó kulcsos oldalakat tekintem ebből a szempontból jelentéktelenebbnek, mi itt tudjuk, hogy léteznek, de a többség simán Steamen szokott vásárolni felárral. Legutóbb mintegy 80%-ot láttam erre.
Az Overwatchnál egyébként dobozosan a CE mellett csak a listaáron 60 eurós Origins Edition volt, szemben a Battle.net 40 eurós normál kiadásával. Nálunk a dobozos gyakorlatilag 15k forintban, de a briteknél 45 font, míg a Battle.neten a sima verzió csak 30 volt. A StarCraftnál, Diablónál ez másképp nézett ki, egyértelműen "digitálisabb" a játék árszabásra.
A lényeg, hogy reális kiindulópont inkább 25% vagy afölött lehet (biztosat nem tudunk), ami máris legalább háromszoros arány például egy CoD-hoz képest (amit a többség játszik vagy két hónapig, és mikrotranzakció kedvéért sem kell megtartani őket). Azt sem szabad elfelejteni, hogy a TF2 is több okból PC-n ragadt inkább, és a MOBA-k is ott dívnak (nem, az OW nem MOBA, de az inspiráció egyértelmű). Tehát az átlag FPS-hez mérten jobban adná magát a PC-s igények figyelembevétele. Persze platformfüggetlenül úgysem az esportos tömegek vették, tehát ebben legalább részben egyetértek veled, ahogy jeleztem is, de kár a drámai hatás kedvéért túlozni. Mert olyan arányt mantrázol, ami bármely másik játéknál igaz lenne, az OW az eddigi adatok alapján még viszonylag kilóg a sorból. Jó kérdés, hogy melyik platformon lehet képes leginkább hosszú távon életben maradni, és begyűjteni a mikrotranzakciós dézsmát.
(Nem hiszel nekem, akkor elég kimenned egy PlayIT-ra. Ami szintén jó példa arra, hogy hova nem jár innen senki ;) )
Mantráztam volna? Azt mondtam, hogy lehet a duplája is, akkor tök másodlagos volt a mondandóm szempontjából. A többség nem PC-s, és ettől függetlenül is feláldoztak mindenkit az alacsony szerver és hálózati igény oltárán. Ennyi.
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Így van, én eredetileg csak azért szóltam, mert már harmadszor láttam tőled ugyanazzal a példálózást. Erre gondoltam mantrázás alatt, nehogy rögzüljön.
az utóbbi pár nap alapján tapasztaltam, hogy legalább egy tucatszor haltam meg úgy, hogy BENYOMTAM valami invulnerable képességet (mint pl. reaper wrath formja, vagy mei jégkockája) és EZUTÁN öltek meg. egy nagyon konkrét esetben reaperrel már el is kezdtem suhanni amikor utolért a halál.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Ahh internet... mi lenne velem nélküled. :D :D :D
rwurl=https://youtu.be/V8F4-AAQjok
rwurl=https://youtu.be/NrA7vqC4GUs
rwurl=https://youtu.be/P8veasKjubI
rwurl=https://youtu.be/FJqhXQnWBkQ
Kedvencem:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=1C__aejNsvc
és mindegyik 100% hiteles :D
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Az Equilibriumos az zseniális! :D
Amúgy mostanában kezdem megkedvelni a majmot. Igaz nem nagy dmg, de baromi jól lehet csipkedni vele a csapatot, ultival meg rendesen rendet rak. :D
Ja jól lepakoltad az embereket a mélybe. :D Blizzardnak ilyenre kéne figyelnie, mármint Play of the Game. Nem az unalmas Bastion...
meg azért nekem az egy kicsit képzavar, hogy folyamatosan azt hangsúlyozzák, hogy ez nem tdm hanem objective based shooter, és mindenkinek megvan a szerepe. ahhoz képest az összes potg multikill... egy jó kis save, vagy kritikus mutirezz vagy egy jó tankolás miért nem lehet az? így supporttal csak akkor lehet potg-ed ha az egész ellenfél csapatod belököd a szakadékba. szerintem itt egy kicsit elcsúszott a dolog
ja, meg egy kis só, a tickrate témához: ma az egyik játékban pharah-val voltam, és rámtámadtak úgyhogy nyomtam egy jetpackes felugrást. fel is reppentem két-három méterre, amikor lelőttek. nade, a killcam szerint a földhöz volt ragadva a lábam amikor pofán lőttek. kár, hogy ezeket nem lehet elmenteni mint hots-ban a replayeket. lenne min csemegézni
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Potg lehet ress. Meg mentes meg ultimate leállítása miatt is... Habár ezek ritkán vannak...
Winston nagyon jó tud lenni choke pointok meg capture pointok gyors megzavarására és esetleg ha nem teljesen bénák a társak szétszedésére. Beugrasz távolról, gyenge karikat gyorsan leszeded ha tudod közben pajzs ki ugrasz megint. Jó eséllyel meghalsz de ezzel az akcióval akár nyerhetsz pár értékes mp-et és támadási felületet a csapatodnak.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=g-drM9TA63I
rwurl=http://www.relatably.com/m/img/memes-eating-popcorn/fguox1.jpg
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Ez pontosan ugyan az a történet, amiért az összes átlag hülye azt hiszi, hogy Genji-nek a legnagyobb a skillcap-je, meg a többi baromság. (Nem csak itt, kb. az összes játékban.)
Míg minden kurva sokat fejlődött az elmúlt 20+ évben, egy dolog szinte semmit: a játék még mindig K/D-t néz, esetleg assistot vagy valaminek a foglalását. Innentől csak az lehet király, aki öl, esetleg sokkal tudd hozzájárulni - de akkor is mindenki a kill-eket nézi majd.
Tehát a tömeg (eufemizmus a sok hülyére) azt hiszi, hogy amivel a legtöbbet lehet könnyen ölni, az a legskillesebb - azt meg, hogy a karakterek maradéka mire való és mekkora érték, kb. fel sem képes fogni. Azt hiszi, hogy tudja, de mivel nem írják oda neki, nem mérhető, így maximum sejti, de egyből kialakul a kép hozzá, hogy az nem mérvadó.
Innentől pedig hiába kell skill hozzá és hiába vagy te bármekkora király az akármelyik másik szerepben, 95%, hogy úgyis a vérpisti nevét írja ki a végén és úgyis vérpisti videóját nézitek majd, így vérpisti all-time statja lesz messze a legjobb és vérpisti lesz elől a statban és vérpistit szinte minden megerősít azon hitében, hogy vérpistinek lenni a legfontosabb és leghasznosabb. Hiszen ő nyer vagy veszít, ennyi.
Valójában ezért nem jobb semmivel sem ez a játék (ilyen téren), mint bármi ami előtte volt, mert a külsőségeket és lehetőségeket ugyan tovább fejlesztették, de a belső logikája 1999-es és szinte semmit se fejlődött.
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Szerintem ez a potg dolog annyi, hogy sokkal könnyebb öléssel pontot szerezni, mint valami bonyolultabb mentés, szakítás stb.(ugye amiket néz elvileg) Mert belegondolsz utóbbi egy összetetteb dolog tud lenni és ezért ritkább is.
Emellett objective based shooter vagy nem, a játék legelemibb része az, hogy nyomod a bal egér gombot az ellenség meg összeesik. Ha össze van esve, akkor meg nem tud védekezni vagy támadni úgyhogy tiétek az objective. Ennyi, egy faék egyszerű dolog az egész, mert ha megnézed, egy jó tankolás is mihez vezet valószínüleg? Nem hal meg a csapattárs, ellenben ők igen, tehát kill. Meg hát nézzük azt, hogy az egészet egy automatikus rendszer végzi ami meg ugye csak buta számok alapján tudja osztani.
Tickrate dolog pedig whatever, CS:GO-ban mikor utoljára játszottam, talán 64 volt a hivatalos szerókon és már az is produkált érdekes dolgokat. Az, hogy Blizz hogyan gondolta ezt a 20-ast nem tudom.
Éljenek a videojátékok!
Az, hogy a deathcam-ben tök máshol van/késik az ember 'saját magához képest', nem hiszem, hogy első sorban a tickrate-el függne össze. (Ha másodpercenként csak 20× mondja meg a szerver hol vagy és nem 60×, attól te még nem leszel máshol, max. 'szaggatottabban'. Mármint a 20as tick is azt jelenti, hogy átlag 0,05 másodpercenként kapod az ívet = aligha lehetsz fél másodperccel korábban. Más kérdés, hogy 20-as tick mellett milyen loss-ok lehetnek :3 )
Viszont azt sejtem hogy gondolták: eszük ágában sem volt ebből esportot csinálni. Ez itt a nagy cirkusz, a cél pedig az, hogy mindenki vegyen jegyet. (Hogy egy szűk rétegnyi HCG ezért nem fog, nah bum. Amúgy sem ők a jól fizető ügyfelek.)
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Én nem is bánom ha nem akartak belőle epsortot, mert attól a rengeteg nyálveréstől amit akörül csinálnak felfordul a gyomrom.
De ez mégis magát a játékélményt tudja elrontani, bemész a fal mögé aztán megkapod, hogy még előtte meghaltál. És nem amiatt mert szar a neted vagy annak aki megölt, hanem mert a játék "igénytelen".
Még mielőtt valaki ráharapva, nem azt akarom mondani, hogy szar a játék vagy hasonló, csak nem értem, hogy ezt igazából amennyire én tudom nem kerülne sokba nekik megváltoztatni, mégse nagyon hajlanak felé.
Éljenek a videojátékok!
Elmondom, hogy sztem miért alacsony a tickrate: mert 7 millió embernek kell szervert szolgáltatni. Úgyse látszik, pár hülye sír vmi fórumon (de még ezek többsége se tudja miről beszél), de 6 millió konzolos meg tök boldog.
Viszont csak a 60 harmada, a jobb helyeken elvárt 128-nak meg apró töredéke. Megspóroltak rajta legalább 50% szerver és hálózat teljesítményt/kapacitást. Az pedig garantáltan jó sok pénz ;)
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Ez a Play of the game-es téma továbbra is arról szól, hogy egy algoritmus próbálja kiválasztani, hogy a meccsen melyik volt a leginkább skilles/cool/gamechanger/gamesaver megmozdulás, ami az AI jelenlegi szintjén továbbra is lehetetlen. Pont tegnap nyertem egy vicces pog-et azzal, hogy Torbjörn-el futottam vissza spawn után a csatába, gondoltam megint egy turret multikill lesz amíg ott sem vagyok, de nem, semmi nem történt, a turret is halott volt, csak annyiból állt a highlight hogy futok vissza:)
Tudom én ezt, csak hát Acti-Blizz, azt gondolná az ember, hogy ha valakik akk ők megtehetik.
De Acti-Blizz, miért is tennék. :D
Éljenek a videojátékok!
Nem hiszem, hogy a 6:1 arányban vásárolták meg a játékot konzol-PC viszonylatban. Az Egyesült Királyságban is jutott 18% a PC-s dobozos értékeseknek (nyitóhétről beszélünk), pedig az erősen konzolos zóna, és a digitális opciók is módosítanak az arányon. Egy CoD-hoz képest szinte PC-s a játék, mert a Black Ops 3 tavaly 91%-ot hozott PS4-en és Xbox One-on, pedig még előző generációra is jött.
Ettől még egyelőre nem lesz jobb a tickrate, valószínűleg csak a competitive game-ekre emelik meg majd - elvileg még júniusban - 60-ra.
Sors bona, nihil aliud.
Persze, hogy nem 6:1, nem is tudhatjuk, mert a digitális eladásokat sehol sem publikálják teljes egészében. És jah, kíváncsi vagyok, hogy fair play-ben segít-e majd a 60-as tickrate, ha a kompetitív módban bekapcsolják.
Hát nemtom. Nem mindig tökéletes a Play of the Game kiválasztás az tény de ilyen amit most leirtál nekem még nem volt.
Volt 1 olyan match amiben Reaperrel utsó pillanatban durván daráltam és multikillel megmentettem a kört és mégis egy Bastion leszed kettő embert Turret módban lett a Play of the Game :P Szóval jah van még mit csiszolni.
Ellenben asszem ez a tegpani azért jogosan az volt :D
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=zw48vE1SvWQ
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
rwurl=http://i.imgur.com/ZlGXADyh.gif
Azért jó volna, ha legalább a highlightokat, play of the gameket ki lehetne menteni valami egyszerű módon mondjuk mint hots-ban a replayeket
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Irták, hogy dolgoznak rajta, hogy legyen valamiféle export lehetőség. Addig is 3rd party progival is relatív könnyen megoldható azért most is.
Ez a Pharah taktika meg nagyon szniki :P
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Ezen dolgoznak. Egyelőre marad a shadowplay meg az amd megfelelője.
@eladások: szerintem Grifter is nagyon jól tudja, hogy bámulatosan nagyot túlzott, de így volt "vicces". Kíváncsi leszek a Blizz mikor dicsekedik el újra esetleg platformokra lebontva.
Nekem is volt egy ötös sorozatom, majd rögtön behúztam az uccsó obit Volskaya-n, és nem kaptam PoM-ot. Akkorát káromkodtam ts-en, hogy a társak csak azt mondták "tudtam, hogy lesz egy játék, ami végre kihozza az embert belőled" :D
Az előzmény az, hogy WoW raidvezetőként, a régmúlt 25-ös raidjeinken a legbénább wipokon is megőriztem a hidegvérem, és a nyilvánvaló hibát elkövető aktuális Donald megnevezése helyett politikailag korrekt sóhajjal kísérve megkérdeztem, hogy "mi volt a gond?" :p
A 6:1 az 16,6% a 18%-hoz képest - eltaláltam! :D
De ha azt mondtam volna, hogy 5 millió konzolos, akkor ez miben változtat az állításon? Az 1 vagy 2 millió PC-s nagyobbik fele is boldog. Itt is boldog szinte mindenki :D (Tartózkodom.)
Nem tudom mi az a konzolos zóna, gyanítom a világon mindenhol konzolos zóna van. Igen, a 9%-hoz képest a 18% sok, nem hogy a még többhöz. (Ez nem is értem mire érv :) )
...és igazából tudtam, hogy előre oda kéne írnom: Később pedig, amikor a kezdeti terhelés lement, már nyugodtan megemelik a tickratet, hiszen az addigra töredékére esett (átlagosan aktív) játékosszám miatt ehhez nem kell akkora kapacitás. (Nem csak azokról van szó, akik felhagynak a játékkal, hanem hogy az 'egyéni' aktivitás is csökken: az elején még sokkal több ember tol akár 6-8 órát egy nap meg az egész hétvégét, később viszont már közel sem ennyire lelkes valaki, még ha amúgy szívesen játszik is 1-2 órát.)
A digitális értékesítés pedig közel sem lehet olyan markáns, mint más játékok esetében. Egyrészt 'megérte' dobozost venni a hülyeségek miatt, másrészt nem kaptál fél áron kulcsot, harmadrészt nem Steamen van. (Diablora is igaz volt ez pl., 500 forinttal drágábban vettem 'szép' dobozos kiadást tőlem egy sarokra, mint a legolcsóbb kulcs volt a neten - persze a kezdéskor.)
Szóval minek vennél digitálisan olcsóbban, ha egy hónapja előrendelhetted ugyan annyiért poszterrel, meg matricával, meg kaphattál hozzá alapból DLC-t a boltban is, és cosplayer csajok szopkodják a brédet miközben átveszed éjfélkor a plázában ;)
Attól, mert itt a többség a játékokban nem a felső kategóriás sztárjátékos prototípusa, egyébként eléggé a HC fillérbaszó vonalat képviseli. Meg ugye hypercube. Nem is azért, mert feltétlenül rászorul, hanem mert ez alap megközelítés. Vagyis az itteni átlagos hozzáállás nem tükrözi azon túlnyomó többséget, aki egy ilyen játékot megvesz/megvetett anyuékkal és játszik, meg rajong érte - ezt azért ne felejtsük el.
Olyan emberekről beszélünk, akik leginkább 10-20 évesek és simán elajándékozzák a játék árát vmi streamernek egy laza estén, csak mert őt nézik éppen. Meg elköltik az árát még kétszer skinekre. Egyébként pedig ilyen tetkót csináltatnak és ennek öltöznek be, a játék árának sokszorosáért. Mindezt leginkább nem a saját pénzükből.
Tehát nem rólunk van szó :D
(Nem hiszel nekem, akkor elég kimenned egy PlayIT-ra. Ami szintén jó példa arra, hogy hova nem jár innen senki ;) )
Ezt tartsuk szem előtt mindig, amikor az átlag halandó vásárlási szokásait boncolgatjuk :3
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Azért emeltem ki, mert ha a konzolos fellegvárban a dobozos verzió is jobban teljesít egy árnyalatnyival (nagyságrend teljesen okés), akkor világszerte az összes példánynál pláne mások lehetnek az arányok. Eddig eleve azt lehetett hallani, hogy azért a Battle.netről közvetlenül is fogynak a játékok, és a konzolos digitális eladásokat nyilván verik.
Egyébként én éppen az olcsó kulcsos oldalakat tekintem ebből a szempontból jelentéktelenebbnek, mi itt tudjuk, hogy léteznek, de a többség simán Steamen szokott vásárolni felárral. Legutóbb mintegy 80%-ot láttam erre.
Az Overwatchnál egyébként dobozosan a CE mellett csak a listaáron 60 eurós Origins Edition volt, szemben a Battle.net 40 eurós normál kiadásával. Nálunk a dobozos gyakorlatilag 15k forintban, de a briteknél 45 font, míg a Battle.neten a sima verzió csak 30 volt. A StarCraftnál, Diablónál ez másképp nézett ki, egyértelműen "digitálisabb" a játék árszabásra.
A lényeg, hogy reális kiindulópont inkább 25% vagy afölött lehet (biztosat nem tudunk), ami máris legalább háromszoros arány például egy CoD-hoz képest (amit a többség játszik vagy két hónapig, és mikrotranzakció kedvéért sem kell megtartani őket). Azt sem szabad elfelejteni, hogy a TF2 is több okból PC-n ragadt inkább, és a MOBA-k is ott dívnak (nem, az OW nem MOBA, de az inspiráció egyértelmű). Tehát az átlag FPS-hez mérten jobban adná magát a PC-s igények figyelembevétele. Persze platformfüggetlenül úgysem az esportos tömegek vették, tehát ebben legalább részben egyetértek veled, ahogy jeleztem is, de kár a drámai hatás kedvéért túlozni. Mert olyan arányt mantrázol, ami bármely másik játéknál igaz lenne, az OW az eddigi adatok alapján még viszonylag kilóg a sorból. Jó kérdés, hogy melyik platformon lehet képes leginkább hosszú távon életben maradni, és begyűjteni a mikrotranzakciós dézsmát.
Inkább hiszek :)
Sors bona, nihil aliud.
Mantráztam volna? Azt mondtam, hogy lehet a duplája is, akkor tök másodlagos volt a mondandóm szempontjából. A többség nem PC-s, és ettől függetlenül is feláldoztak mindenkit az alacsony szerver és hálózati igény oltárán. Ennyi.
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Most volt egy szórol szóra ugyanilyen play of the game az ellenséges Torbjörnel... Kapta is az ívet rendesen! :)
Így van, én eredetileg csak azért szóltam, mert már harmadszor láttam tőled ugyanazzal a példálózást. Erre gondoltam mantrázás alatt, nehogy rögzüljön.
Sors bona, nihil aliud.
A másik esetben (1500 csíter aránya a PC-s játékosokhoz képest) is csak nevetségesebb lesz, ha több PC-st feltételezünk ;)
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
az utóbbi pár nap alapján tapasztaltam, hogy legalább egy tucatszor haltam meg úgy, hogy BENYOMTAM valami invulnerable képességet (mint pl. reaper wrath formja, vagy mei jégkockája) és EZUTÁN öltek meg. egy nagyon konkrét esetben reaperrel már el is kezdtem suhanni amikor utolért a halál.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan