Engem az érdekelne hogy vajh marad-e frekventált a játék, vagy szép csendben elmúlik a lelkesedés? Per pillanat se pénzem se időm rá, de a béta tetszett, és szívesen elökörködnék majd egyszer vele, persze ha akkor még lesz élet benne :-)
Nokedli írta: Engem az érdekelne hogy vajh marad-e frekventált a játék, vagy szép csendben elmúlik a lelkesedés?
Nos feleljünk erre két pontban:
1) Blizzard játék. Mely Blizz játékkal nem játsszanak valamilyen nagyobb formában megjelenése után csomóan?
2) Reflektáljunk az alábbi számokra, hogy vajon lesz-e még lelkesedés vagy játékos
Megnyugtató :-) Csak azért merült fel bennem, mert valahol ez is MMO-szerű, és azokkal folyton befürdök, hogy lecseng a hajrá és kihal... de valóban, ha a Heartstone-t veszem pl. alapul, nem aggódok.
Nem MMO, csak ugyanúgy erősen függ a komoly méretű játékosbázistól.
A WoW nem, minden más igen :-) Nekem nagyon tetszett a Warhammer online, az Age of conan, a Secret World és a Wildstar is, minddel befürödtem :-)
Ez nem technológiai elmaradás, mert egy flaggel átállítható a kódban 60-ra, ami már Fatality-nek is elég lett volna fénykorában. Mivel az emberek 99,99%-át (beleértve téged is) ez nem érinti, ellenben valószínűleg jelentősen csökken a szerverterhelés, ezért nem erőltetik.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
A cikkből és a kommentekből láthatod, hogy mindenkit érint. Most komolyan: én értem, hogy Blizzard, ezért vak love van, de ami szar, az szar, a 20-as tickrate meg az. Eleve olyan tulajdonságai vannak a játéknak, amelyek alapján kételkedem, hogy ez egyáltalán most FPS-e, és ez most megint egy olyan dolog, ami erős homlokráncolásra késztet.
Ez nem egy FPS, hanem vmi FPS nézetű, FPS elemeket tartalmazó MOBA. Nyilván nem a Blizzardtól vártam a következő Unreal Tournamentet, de ez FPS fanként rohadtul szörnyű. Én már úgy szurkoltam azért, hogy kifújjon a CoD és visszatérhessenek a skillshooterek, erre csak lejjebb jutunk. :(
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
És simán elhiszem, hogy minimum többszörös hazai bajnok vagy quake/cs/tf/ut-ben és csak ez volt az egyetlen ok ami miatt egy noob 1x véletlen lelőtt, de azért na...:)
Btw pont emiatt nem hinném, hogy a 60ra átkapcsolás olyan rengeteget változtatna.
A "favor of the shooter" mechanika miatt a killcam akkor sem tudná lereagálni. Hogy ez az ötlet mennyire volt jó azt magam sem tudom még eldönteni...
Én nem tudom, hogy az miért jó, ha kevésbé számít a precíz célzás, a nem lövésre építő képességeid pedig nem akkor aktiválódnak, amikor te szeretnéd, hanem, akkor amikor a játék.
A probléma az, hogy már kb. 10 éve megy a harc kiadói / fejlesztői oldalról két egyszerű tény ellen, ami a multis játékokat illeti:
- mindig lesznek jobb és rosszabb játékosok,
- a multis játék nem az a műfaj, aminek minden percét klasszikus értelemben "élvezed".
A szintenkénti unlockok vagy az Overwatch kő-papír-olló rendszere, a 20-as tickrate mind-mind olyan elemek, amik ezen "hiányosságok" ellensúlyozására születtek, de egy valamire még nem jöttek rá a játékfejlesztők: arra, hogy ezek a technikák semmit sem számítanak. Lejjeb húzhatod mesterségesen a skill ceilinget, de úgyis lesz olyan progamer, aki majd szépen rájön, hogyan működik a rendszer, hogy hol vannak a mesterséges előnyök és hátrányok, hogy aztán ezek kihasználásával a közösség szépen feljebb tolja a plafont. Mi lesz hát ebből a gyakorlatban? Az újoncot frusztrálja majd, hogy "pedig én időben megnyomtam", a pro meg annyira jól kiismeri a rendszert, hogy ugyanúgy ledarálja a népet, mint korábban, a játék meg összességében nehezebben lesz olvasható, mint akár egy UT vagy Quake.
A tényekkel nem lehet hadakozni.
Szerk: Egy picit hasonlít ez arra, mint amit a Netherrealm is csinál a Mortal Kombattel. Beleépítették a játékban az X-Ray-eket meg egy adag olyan "Jolly Joker kombót", amivel mindig be lehet próbálkozni az ellenfél ellen, így az újonc elméletileg könnyebben szereti majd meg a játékot. A gyakorlatban meg az történik, hogy egy Jackie Briggs spammer áll egy hónapig a steames ranglétra élén, mert ha egyszer az a taktika működik a legjobban a nép ellen, akkor miért használna mást? Nyerni kell, nem tisztességesen játszani.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
azert neharagudj mar de egy fps eseten alapfunkcionak tekintheto (foleg ilyen premium 40$os eseten!) hogy oda lojek ahova celzok, akar progamer valaki akar nem
Aki meg nem tud celozni az tolja Winstonnal vagy Bastionnel :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
én a múltkor láttam a playstation streamen egy orosz csajt(!) aki mileena-val kb mindenkit ledarált online meccseken. legalább 20 meccsét néztem végig (de könnyen lehet hogy 30at) egy darab combot ismételgetett betonstabilan vég nélkül és tök unott pofával, izommemóriából tolta végig az egészet (oké, néha váltott jason-ra de azzal is egykombózott)
és igen, megvert (majdnem) mindenkit, 1 talán 2 meccs volt amit bebukott, de azt nem tudnám megmondani hogy élvezte is e a dolgot.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Szégyen nem szégyen én nem is hallottam a tickrate-ről a mai napig :-D
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Vagy érted, esetleg nem kéne minden nem ömlengő kommenten felháborodni.
Van egy mocskosul undorító mikrotranzakciós opció - ha utálod? Hater vagy! Nem értesz egyet azzal, hogy a tickrate harmada(!) a normálisnak? Hater vagy! :D Őőő, nem is tudom, ki védte a Blizzardot szinte egyedüliként a múltkori segges balhénál? Esetleg nem az van, hogy a véleményemre szoktam támaszkodni egy cég, vagyis egy teljesen személytelen, élettelen entitás felé érzett szeretet helyett? :D
A 20-as tickrate azt jelenti, hogy szerveroldalról "20 fps-sel" játszod a játékot. A 20 fps a te célzásodat mennyire befolyásolja? Biztos, hogy ellensúlyozták a dolgot a netkóddal, de egy FPS-ben hibátlanul ezt nem lehet megoldani, így amíg ez így marad, addig anomáliák is elő fognak fordulni, kompetitív játékra meg teljesen alkalmatlan lesz az Overwatch úgy, hogy máris szervezik a kompetitív hacacárét a Blizzardnál.
Összehasonlításképpen pl. a Killer Instinct-ben 90 körüli a tickrate, pedig mindössze egy szimpla verekedős cuccról van szó.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Esetleg nem az van, hogy a véleményemre szoktam támaszkodni egy cég, vagyis egy teljesen személytelen, élettelen entitás felé érzett szeretet helyett? :D
És ez a vélemény min alapul? Mert egyre több kommentedből sugárzik, hogy mintha még csak nem is próbáltad volna ki a játékot...
Majd szólok, hogy ha bármelyik kommentem olyan dolgon alapulna, aminek köze van a szigorúan vett játékmenethez. Ha nekiülnék a játéknak, néhány ritka kivételtől eltekintve biztosan nem mondanám, hogy "basszus, szar a tickrate!", mert ez nem így működik, hiszen minden bizonnyal nagyon komoly netkód dolgozik a játék alatt (ha ez nem lenne, 20-as tickkel borzalmas lenne a játék - ami mondjuk felveti a kérdést, hogy mégis mennyire játszik szabadon a játékos, ha egyszer 50 kiló matekkal számolja a szerver a dolgokat, mert csak minden harmadik képkockát látja). Ha csak lövöldözgetni meg szórakozni akarsz, akkor a tickrate problémája nem igazán fogja befolyásolni az élményt, ha szerencséd van, észre sem fogod venni. A gond nyilván a pro szinten jelentkezik majd súlyosan, mert valószínűleg exploitolni kell egy csomó mindent a profi játékhoz, az meg senkinek sem fog tetszeni = hagyják a faszba az egészet, a Blizz meg bukik egy remek marketingforrást (vagy baromi magas potokkal tudja majd csak versenyre édesgetni a júzereket, akik egyébként a halálba kívánják a játékot).
TLDR: Ha azt hiszed, hogy én itt most vérmesen fikázom a játékot, akkor nem érted, miről hadoválok. Mindössze annyiról van szó, hogy egy kicsit szar a netkód.
"Tickrate is a very important topic for the team. We added a 60 Hz refresh rate feature in Custom Game late in beta. We continue to diligently watch the feature and would love to get more feedback from our players. We encourage players to test the feature themselves so we can collect more data and help improve it.”
Akkor majd egyszer biztos fellövik 60-ra globálisan és kész, meg van oldva a dolog.
Valahol megnyugtató a tudat, hogy - jelenleg - az emberiség ama 1%-ába tartozom, akiknek az a legfőbb problémája, hogy mekkora a tickrate egy játékban, és lehet-e pénzért kozmetikai cuccokat venni.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
gondoltam
Simán elég lett volna ennyi is a wall of text-ek helyett
De azért nagyon kedves, hogy így a szíveden viseled a játékélményét azoknak akik játszanak vele:)
De azért nagyon kedves, hogy így a szíveden viseled a játékélményét azoknak akik játszanak vele:)
Na, ez az a része, amit én teljesen leszarok egyébként... de ha az ember benéz egy topikba (és nyilván benéz, mert tegnap még a fos mikrobuyról ment a buli), és olyat lát, amin ledöbben, akkor urambocsá' néha reagálni támad kedve. Ha zavar, nem kell elolvasni.
Tény, hogy 20? Az. Tény, hogy máshol minimum 3x ennyi (a CS-sek pl. 128-cal is tudják tolni, bizony)? Az. Baj ez? Nekem csak annyiból, hogy a "Blizzard az isten" hozzáállás miatt fut magához képest kurva szarul pl. az SC2 is, mert a Blizz fanboynak semmi sem számít, csak az, hogy kint legyen a logó a startupnál.
"Engine-t kéne fejleszteni, Mike!"
"Minek? Megveszik így is."
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
ON:
https://www.reddit.com/r/Overwatch/comments/4kvhu1/roverwatch_pc_origins...
még van hátra 4 óra a sorsolásig, aki szeretne mikrotranzakcio miatt bosszankodni az reggeljen :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Menjetek már szobára... komolyan még fizetem is nektek.
Én végeztem vele, a tiétek.
Engem az érdekelne hogy vajh marad-e frekventált a játék, vagy szép csendben elmúlik a lelkesedés? Per pillanat se pénzem se időm rá, de a béta tetszett, és szívesen elökörködnék majd egyszer vele, persze ha akkor még lesz élet benne :-)
( dobozos téma: én azokért csak ilyen valutában fizetnék:
rwurl=http://i.imgur.com/cljtAGF.jpg )
Nos feleljünk erre két pontban:
1) Blizzard játék. Mely Blizz játékkal nem játsszanak valamilyen nagyobb formában megjelenése után csomóan?
2) Reflektáljunk az alábbi számokra, hogy vajon lesz-e még lelkesedés vagy játékos
rwurl=https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/content_folder_media/fw/FWCRAO8L79R...
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Megnyugtató :-) Csak azért merült fel bennem, mert valahol ez is MMO-szerű, és azokkal folyton befürdök, hogy lecseng a hajrá és kihal... de valóban, ha a Heartstone-t veszem pl. alapul, nem aggódok.
Egyrészt nem MMO-szerű másrészt WoW lecsengett így 10+ év után ? :P
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Mostanaban a hero shooter elnevezes divik, bar nemely idiota kepes MOBAnak is hivni az Overwatchot :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Nem MMO, csak ugyanúgy erősen függ a komoly méretű játékosbázistól.
A WoW nem, minden más igen :-) Nekem nagyon tetszett a Warhammer online, az Age of conan, a Secret World és a Wildstar is, minddel befürödtem :-)
http://kotaku.com/overwatchs-low-tick-rate-can-be-a-problem-1778708854
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
rwurl=http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aA1orn9_460s.jpg
WAT? Mi a kurvaélet? :D Egy ekkora ordító hiányosság mellett ajnározza körbe a sajtó? :DDD
A Blizzard technológiai elmaradottsága sosem okoz csalódást. 20-as tickrate-tel fut a játék :DDDDDDDDDD
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Blizzard magic megoldja nem kell félned :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Ez nem technológiai elmaradás, mert egy flaggel átállítható a kódban 60-ra, ami már Fatality-nek is elég lett volna fénykorában. Mivel az emberek 99,99%-át (beleértve téged is) ez nem érinti, ellenben valószínűleg jelentősen csökken a szerverterhelés, ezért nem erőltetik.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
A cikkből és a kommentekből láthatod, hogy mindenkit érint. Most komolyan: én értem, hogy Blizzard, ezért vak love van, de ami szar, az szar, a 20-as tickrate meg az. Eleve olyan tulajdonságai vannak a játéknak, amelyek alapján kételkedem, hogy ez egyáltalán most FPS-e, és ez most megint egy olyan dolog, ami erős homlokráncolásra késztet.
Ez nem egy FPS, hanem vmi FPS nézetű, FPS elemeket tartalmazó MOBA. Nyilván nem a Blizzardtól vártam a következő Unreal Tournamentet, de ez FPS fanként rohadtul szörnyű. Én már úgy szurkoltam azért, hogy kifújjon a CoD és visszatérhessenek a skillshooterek, erre csak lejjebb jutunk. :(
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
És simán elhiszem, hogy minimum többszörös hazai bajnok vagy quake/cs/tf/ut-ben és csak ez volt az egyetlen ok ami miatt egy noob 1x véletlen lelőtt, de azért na...:)
Btw pont emiatt nem hinném, hogy a 60ra átkapcsolás olyan rengeteget változtatna.
A "favor of the shooter" mechanika miatt a killcam akkor sem tudná lereagálni. Hogy ez az ötlet mennyire volt jó azt magam sem tudom még eldönteni...
Én nem tudom, hogy az miért jó, ha kevésbé számít a precíz célzás, a nem lövésre építő képességeid pedig nem akkor aktiválódnak, amikor te szeretnéd, hanem, akkor amikor a játék.
A probléma az, hogy már kb. 10 éve megy a harc kiadói / fejlesztői oldalról két egyszerű tény ellen, ami a multis játékokat illeti:
- mindig lesznek jobb és rosszabb játékosok,
- a multis játék nem az a műfaj, aminek minden percét klasszikus értelemben "élvezed".
A szintenkénti unlockok vagy az Overwatch kő-papír-olló rendszere, a 20-as tickrate mind-mind olyan elemek, amik ezen "hiányosságok" ellensúlyozására születtek, de egy valamire még nem jöttek rá a játékfejlesztők: arra, hogy ezek a technikák semmit sem számítanak. Lejjeb húzhatod mesterségesen a skill ceilinget, de úgyis lesz olyan progamer, aki majd szépen rájön, hogyan működik a rendszer, hogy hol vannak a mesterséges előnyök és hátrányok, hogy aztán ezek kihasználásával a közösség szépen feljebb tolja a plafont. Mi lesz hát ebből a gyakorlatban? Az újoncot frusztrálja majd, hogy "pedig én időben megnyomtam", a pro meg annyira jól kiismeri a rendszert, hogy ugyanúgy ledarálja a népet, mint korábban, a játék meg összességében nehezebben lesz olvasható, mint akár egy UT vagy Quake.
A tényekkel nem lehet hadakozni.
Szerk: Egy picit hasonlít ez arra, mint amit a Netherrealm is csinál a Mortal Kombattel. Beleépítették a játékban az X-Ray-eket meg egy adag olyan "Jolly Joker kombót", amivel mindig be lehet próbálkozni az ellenfél ellen, így az újonc elméletileg könnyebben szereti majd meg a játékot. A gyakorlatban meg az történik, hogy egy Jackie Briggs spammer áll egy hónapig a steames ranglétra élén, mert ha egyszer az a taktika működik a legjobban a nép ellen, akkor miért használna mást? Nyerni kell, nem tisztességesen játszani.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
azert neharagudj mar de egy fps eseten alapfunkcionak tekintheto (foleg ilyen premium 40$os eseten!) hogy oda lojek ahova celzok, akar progamer valaki akar nem
Aki meg nem tud celozni az tolja Winstonnal vagy Bastionnel :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
én a múltkor láttam a playstation streamen egy orosz csajt(!) aki mileena-val kb mindenkit ledarált online meccseken. legalább 20 meccsét néztem végig (de könnyen lehet hogy 30at) egy darab combot ismételgetett betonstabilan vég nélkül és tök unott pofával, izommemóriából tolta végig az egészet (oké, néha váltott jason-ra de azzal is egykombózott)
és igen, megvert (majdnem) mindenkit, 1 talán 2 meccs volt amit bebukott, de azt nem tudnám megmondani hogy élvezte is e a dolgot.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Úristen, Harvy választ nyomott, mind meghalunk!!!
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Kérjél már valakitől kölcsön accot, mert látatlanul dumálsz bele a dolgokba és hülyének esel ki.
Persze ez most már tiszta trollkodás, ugyhogy részemről /thread, amíg kivonulnak innen az antifanboyok.
Szégyen nem szégyen én nem is hallottam a tickrate-ről a mai napig :-D
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Vagy érted, esetleg nem kéne minden nem ömlengő kommenten felháborodni.
Van egy mocskosul undorító mikrotranzakciós opció - ha utálod? Hater vagy! Nem értesz egyet azzal, hogy a tickrate harmada(!) a normálisnak? Hater vagy! :D Őőő, nem is tudom, ki védte a Blizzardot szinte egyedüliként a múltkori segges balhénál? Esetleg nem az van, hogy a véleményemre szoktam támaszkodni egy cég, vagyis egy teljesen személytelen, élettelen entitás felé érzett szeretet helyett? :D
A 20-as tickrate azt jelenti, hogy szerveroldalról "20 fps-sel" játszod a játékot. A 20 fps a te célzásodat mennyire befolyásolja? Biztos, hogy ellensúlyozták a dolgot a netkóddal, de egy FPS-ben hibátlanul ezt nem lehet megoldani, így amíg ez így marad, addig anomáliák is elő fognak fordulni, kompetitív játékra meg teljesen alkalmatlan lesz az Overwatch úgy, hogy máris szervezik a kompetitív hacacárét a Blizzardnál.
Összehasonlításképpen pl. a Killer Instinct-ben 90 körüli a tickrate, pedig mindössze egy szimpla verekedős cuccról van szó.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
És ez a vélemény min alapul? Mert egyre több kommentedből sugárzik, hogy mintha még csak nem is próbáltad volna ki a játékot...
Majd szólok, hogy ha bármelyik kommentem olyan dolgon alapulna, aminek köze van a szigorúan vett játékmenethez. Ha nekiülnék a játéknak, néhány ritka kivételtől eltekintve biztosan nem mondanám, hogy "basszus, szar a tickrate!", mert ez nem így működik, hiszen minden bizonnyal nagyon komoly netkód dolgozik a játék alatt (ha ez nem lenne, 20-as tickkel borzalmas lenne a játék - ami mondjuk felveti a kérdést, hogy mégis mennyire játszik szabadon a játékos, ha egyszer 50 kiló matekkal számolja a szerver a dolgokat, mert csak minden harmadik képkockát látja). Ha csak lövöldözgetni meg szórakozni akarsz, akkor a tickrate problémája nem igazán fogja befolyásolni az élményt, ha szerencséd van, észre sem fogod venni. A gond nyilván a pro szinten jelentkezik majd súlyosan, mert valószínűleg exploitolni kell egy csomó mindent a profi játékhoz, az meg senkinek sem fog tetszeni = hagyják a faszba az egészet, a Blizz meg bukik egy remek marketingforrást (vagy baromi magas potokkal tudja majd csak versenyre édesgetni a júzereket, akik egyébként a halálba kívánják a játékot).
TLDR: Ha azt hiszed, hogy én itt most vérmesen fikázom a játékot, akkor nem érted, miről hadoválok. Mindössze annyiról van szó, hogy egy kicsit szar a netkód.
Szerk: Megszólalt a Blizzard:
http://www.gamespot.com/articles/why-overwatch-may-not-feel-as-responsive-as-other-/1100-6440180/
Akkor majd egyszer biztos fellövik 60-ra globálisan és kész, meg van oldva a dolog.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=vHO6Ky-w0UQ
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Valahol megnyugtató a tudat, hogy - jelenleg - az emberiség ama 1%-ába tartozom, akiknek az a legfőbb problémája, hogy mekkora a tickrate egy játékban, és lehet-e pénzért kozmetikai cuccokat venni.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Örülök, hogy akkor ezek szerint a Battlefrontot már kiheverted. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
gondoltam
Simán elég lett volna ennyi is a wall of text-ek helyett
De azért nagyon kedves, hogy így a szíveden viseled a játékélményét azoknak akik játszanak vele:)
Na, ez az a része, amit én teljesen leszarok egyébként... de ha az ember benéz egy topikba (és nyilván benéz, mert tegnap még a fos mikrobuyról ment a buli), és olyat lát, amin ledöbben, akkor urambocsá' néha reagálni támad kedve. Ha zavar, nem kell elolvasni.
Tény, hogy 20? Az. Tény, hogy máshol minimum 3x ennyi (a CS-sek pl. 128-cal is tudják tolni, bizony)? Az. Baj ez? Nekem csak annyiból, hogy a "Blizzard az isten" hozzáállás miatt fut magához képest kurva szarul pl. az SC2 is, mert a Blizz fanboynak semmi sem számít, csak az, hogy kint legyen a logó a startupnál.
"Engine-t kéne fejleszteni, Mike!"
"Minek? Megveszik így is."
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.