Overwatch

Utolsó bejegyzés


@Nightcrawler: harapd félbe a turreteid meg a molten core-jaid... :D Nehogy azt hidd hogy nem vettelek észre. ;)

Így nagyon sok óra játék után a helyzet az, hogy a balansz az nem túlságosan létezik, viszont tekintve, hogy annyira el van baszva a balansz az összes karakternél, hogy az néha zseniális, ezért a legfurcsább módon pont ez hoz egyensúlyt a játékba. :D Nevetségesen hangzik, de tényleg. Viszont az tetszik, hogy sok karaktert lehet 2mp alatt betanulni, de hogy valaki normálisan teljes potenciáljában tudja használni ahhoz kell egy pár óra tapasztalatszerzés is. Na nem mindegyikhez. :D Mondjuk egy újonc tracer kb 0 kihívást jelent bárkinek, viszont egy olyan játékos aki már tudja használni a karaktert az valami elképesztően kurva idegesítő tud vele lenni. :D Zanyetta szintén. Az egyik legjobb support jó kezekben, de ha valakinek világa nincs róla akkor semmit nem ér. Egy Bastion-höz mondjuk ez nem kell. A faék bonyolultabb nála.

A pályák is nagyrészt rendben vannak. Személy szerint az Anubis-t gyűlölöm és a Nepal-ból is kicsit elegem van már, de a többit szeretem. Egyelőre a személyes kedvencem a Route 66, de a Kings Row-t is nagyon bírom.



Ez a pálya szimmetria tulajdonképpen minek a kapcsán jött fel? Mert amennyire azalatt a 2 nap alatt láttam a pályák totál szimmetrikusnak tűntek. Az, hogy olyan bonyolultak lennének a karakterek? Nagyjából mindenki ugyanarra a sémára épül: elsődleges sima lövés akinek van másodlagos az egy területre ható lövés (snipernek zoom), aztán van egy crowd controll/életmentő az E-n és a Shift valami mozgás booster (roll/big jump/sprint)
Egyedül az zavart, hogy a healer karaktereknél mindegyik más gombbal healel/ad pajzsot ezt tényleg normalizálni kéne!
A play of the game néha tényleg valami durván skilles killing spree-t mutat be, de többnyire csak annyi, hogy egy Torbjörn turret vagy Bastion lekaszál egy csomó embert akik ész nélkül berohantak egy utcára.
Nyilván az emberek 99%-a nem akar healert/supportot játszani ha egyszer lehetsz cool robotninja is:) és természetesen nem kapsz 1 szavazatot sem amikor a végén csúcsot heal-eltél és kb rajtad múlt a győzelem, de ez már csak így van mióta van multiplayer:(
Pedig itt tényleg baromi nagy élmény pl Zenyatta-val menni aki kb a kedvencem eddig, pedig soha nem gondoltam volna előtte:) Jó az embereknek még nyilván meg kell tanulni milyen skill mire jó mert sokszor mikor benyomom az immun/aoe heal-t és berohanok hogy "najó akkor most legyakunk mindenkit" aztán senki nem jön velem:)

Szóval nekem eddig nagyon pozitív a véleményem és évek óta nem szórakoztam ilyen jól egy multis fps-el!



Engem párszor azért felszavaztak epicre healerként, de play of the game-m egyszer sem volt

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Healerkedni teljesen jó; mentem most egy ultrabéna csapattal pár menetet, mindben kikaptunk, és a végén mindig csak engem dobott fel a sajátjaink közül a szavazásnál, 4-5 szavazat be is jött mindig.

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



Amúgy annak van valami értelme? Mármint a szavazásnak

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Healerként play of the game-ed resurrecttel lesz. Legalábbis Mercynél.

Well.... f*ck. o.O



Semmi.

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Nekem is így tűnt fel, nem is láttam még szinte 0 szavazatos healert. Bár azóta, hogy csütörtökön rászántam egyhuzamban 5 órát, nem keveredtem elé, valószínű pár menet még összejön, aztán le is zárom a veretes karrieremet.

Sors bona, nihil aliud.



Joda írta: @Nightcrawler:D Mondjuk egy újonc tracer kb 0 kihívást jelent bárkinek, viszont egy olyan játékos aki már tudja használni a karaktert az valami elképesztően kurva idegesítő tud vele lenni.

Ez pontosan így van idegesítőbb mint akármilyen jó sniper.

Tracer bármilyen irányba tud blinkelni nem csak előre. Ha jobbra irányt nyomom és blinket akkor jobb oldalra. És így tovább bármilyen irányba hátra is pl. És fura módon ezt még senkitől sem láttam. CSAK előre blinkelnek vele.



Most Junkrat lett az aktuális kedvenc.
Legfaszább amikor leteszed a "medvecsapdát" és belerakot a távirányítású bombát. Ha a pálya másik végében vagy akkor is jelez, hogy valaki belelépett aztán csak meg kell nyomni a gombot és adios :)
Nagyon jó karakter. Csináltam vele 12300 sebzést körül és csak a második helyre volt elég.
Aztán kiderült, hogy Sleepy beelőzött kb 200 sebzéssel :)



Kitolták az open béta idejét még egy nappal.
Mivel ez az első éles stress test ezért gondolom tovább akarják tesztelni a szerverek kapacitását. Annak ellenére, hogy 30 körüli pingem van és szinte mindig zökkenőmentes, tegnap és ma is azért sikerült megfektetni a hálózatot: dc/rollback/lag:)



Neked nem gyanús még, hogy ez a "kitolták az open betát még egy nappal" szinte mindig megtörténik? Véletlenül sem fordulhat elő, hogy esetleg így terveznék most már minden nagyobb kiadónál az "open betát" (ami inkább időkorlátos demó)?

Bocsi a cinizmusért, de nem nehéz belátni, hogy ez elsősorban marketing a Blizzard részéről. Jah és persze örülök az időkorlát meghosszabbításának, ha netán eddig nem ment volna át ;)



Nem tudom más kiadóknál mennyire bevett gyakorlat ez, de majd biztos mondasz még 10 másik példát.
És természetesen az a gyanús ami nem gyanús:)



Öt nap esténkénti csapatos játék, esetenkénti szóló játékkeresés és 25 szint meglépése után megosztanék néhány gondolatot. TL;DR: Ismeretlenekkel játszva nagyon hamar kiégtem a játékból, de csapattal játszva még mindig nehéz abbahagyni.

Szólóban játékba csatlakozni szar érzés. Közel sem hozza azt az élményt a játék, mint csapatban, TS-en aktívan kommunikálva (vagyis inkább ökörködve, mint hasznosan beszélve :) ). Míg csapatban szórakoztató jellegű volt az időtöltés, szólózva hamar elfogott a "faszé játszok" grindhangulat, és ki is léptem egy-két kör után, függetlenül attól hogyan ment a játék. Miután a játékot nagyjából megismertem, nem maradt más, mint az XP grind, de annak meg semmi, de az égvilágon semmi értelme sincsen (ami jó, mert nincs semmilyen vélt vagy valós kényszer a játszásra, vagyis nem kap el a függőség hurka). Csapatban viszont buli, az Overwatch nagyon jó alapot ad a társas játékhoz, de ehhez mindenképpen szükséges a többiek jelenléte a hangos csevegőn (nem muszáj a TS, a beépített VOIP is tökéletesen megfelel a célra, azzal, hogy ha nem teljes a premade csapat, akkor számítani kell a "milyen nyelven beszélsz" kérdésekre...).

Az egyensúllyal, az asszimmetriával nincsen gond. Általánosan véve, a komolyabb, tömegek által esportként űzött shooterek mind asszimmetrikusak (kezdve a CS-vel). Az asszimmetriát az oldalak rendszeres váltásával, illetve több váltott kör stopwatch szabály szerinti lejátszásával oldják fel a bajnokságokon, és ez eddig megfelelt mind a versenyzőknek, mind a közönségnek. Persze az asszimmetria feloldása önmagában nem elég, fontos az is, hogy egy mapon se tudjon állandóan dominálni az egyik oldal. Az eddig velem nem történt meg az Overwatch-ban, hogy semmit sem tudtunk kezdeni az ellenféllel - az első estén kívül, amikor kétszer-háromszor tapasztalt, kész taktikával játszó ellenfelekbe futottunk (valószínűleg closed beta óta együtt játszó csapatok voltak). Mindenkinek a védelmét fel tudtuk törni, és nem volt olyan támadás, ami ne tudunk volna megállítani... idővel. Ha kitalált volna valaki mindent domináló taktikát vagy kari felállást, akkor már tele lenne vele a tecső. Szerintem a játék kiegyensúlyozott, és ha egy-két emberke bevállalja a meccs közbeni kari cserét, akkor hamar feloldható minden fennakadás. Eddigi tapasztalataim szerint nem kell sokat váltogatni meccs közben az eredményes játékért (legtöbbször semennyit sem).



de majd biztos mondasz még 10 másik példát

Challenge accepted:

ShowHide spoiler #


// A CS nem a legjobb példa, én csak azért mondtam, mert azt még talán a többség érti, mert játszott vele.
De az igazán jó példa TF2, vagy más terület foglalósdi (lenne, ha sokan ismernék).
TF2-ben van 9 karakter, töredék ennyi tér s idő ugrás, meg extrém képesség, jóval egyszerűbb és letisztultabb pályák, sokkal több kiszámíthatóság.
Esportra még így is alkalmatlan volt, szórakozásként viszont hosszú távon már unalmas. Még csapatban is. Itt pedig a szórakozást tolták túl.

A kommunikáció meg bármit hatványozottan jobb szórakozássá tesz (legyen az akár egy SimCity), ha pedig még indokolt és célszerű is, óriási lesz a szakadék a solo publichoz képest.
Szóval ez általános igazság és pont ezért festenek ilyen borzasztóan a publicok, de szinte bárhol.
Valójában az esetek többségében nem a játékkal lesz bajod, hanem az emberekkel, akik játszanak vele.
Amire csak ráerősítenek ezzel szorosan összefüggő egyéb tényezők is ;)

“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw



Ezek szerint ismét egy gonosz vállalatok közti összeesküvés áldozata lettem:(



Ma többször is erős lag volt nálam, ami teljesen élvezhetetlenné tette a játékot (összevissza ugrált a karakter előre-hátra).

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



Lehet, hogy tekergettek valamit a szervereken blizznél, hogy nézzék hogy reagál rá a rendszer. Elvégre mégiscsak béta, és próbálnak minél több infót szedni :)

Well.... f*ck. o.O


Boz képe
Boz

Esportra még így is alkalmatlan volt

Annak sokkal több köze van inkább ahhoz, hogy lekéste a "streamer + mindenből esport" nyálverő korszakot, szerintem.

szórakozásként viszont hosszú távon már unalmas

Ez teljesen személyes preferencia kérdése.

Amúgy meg ja, nem tudom alapból minek akar valaki random public-ot játszani egy csapatmunkára építő cuccal... :)

Éljenek a videojátékok!



Annak sokkal több köze van inkább ahhoz, hogy lekéste a "streamer + mindenből esport" nyálverő korszakot, szerintem.

Ez egyrészt térben és időben értelmezhetetlen kijelentés, másrészt meg faszság is, hiszen hol függ ez össze egyáltalán?
Nem a közvetítés miatt érdekes, hogy vmi köré mekkora esport épül, hanem mert az nagyon jól mutatja, mennyire versenyezhető hosszú távon, vagyis mennyire kiegyensúlyozott a játék.
A szar játékokat csak pénzzel tudják betolni ilyen versenyekre, és úgyis csak 1-1 alkalomra.
Attól viszont még lehet vmi kurva jó esport, mert amúgy nem nézi senki/nem igazán közvetíthető 'jól'.

Ez teljesen személyes preferencia kérdése.

Kevered azzal, hogy tetszik-e vagy nem. De ha már tetszett, raktál bele X órát, onnantól nem az.
Onnantól nagyon is meglátszik, hogy a többség csak 100 vagy ezer, netán tízezer órákat is hajlandó belerakni lazán, csak mert jól szórakozik. (Többek között ezért is pakolták tele minden szarral, de persze sokkal jobb oka is lett később ^^)

A harmadik mondatod gondolom vicc akart lenni.

“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw



hüje kérdés, de a betaban elért szintek/cuccok megmaradnak a full verzióra is, vagy wipe-olnak mindent?
(hots-nál nem emlékszem már hogy volt)

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Wipe lesz az tuti.



Wipe (talan mar a 2.)

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



3. ha jól tudom. Ja lesz wipe béta után.

Most délelőtt játszottam 100% pug csapatban, huh de rossz volt. :D Volt egy kör ahol a teljes meccs alatt 2000 dmg-el első voltam a csapatban. :D Remélhetőleg ez csak a "mindenkijátszikvelehakellhanem" effektus.

Viszont most így 20+ óra és 100+ meccs után egyelőre a releaseig elég is volt. :)



Tegnap 4.5k sebzéssel voltam első az egyik meccs után. Nem is csodálkoztam, hogy vesztettünk. Szerintem még az is lekvár sebzés. Ha szarul megy akkor csinálok annyit.



Tegnap végre volt alkalmam amerikai ismerősökkel játszani EU szervereken. Hihetetlen, de nem volt lagjuk a srácoknak. Tényleg ezt barátokkal a legjobb játszani. :D Pont öten voltunk és valami fergeteges hangulat volt. Amikor felcsesz, hogy az ellenség megaláz minket A pontnál (orosz robotgyár pálya) és B pontnál mindenki Torbjörn-re vált (+ 1 db Reinhardt) és 6 percig védjük a nyomorult pontot sikeresen. :D Közben röhögünk, hogy mennyire jó taktika ez.



ti is team deathmatcheltek ahelyett hogy obiektivet tolnátok. i see

Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr



Nope. Viszont ha a csapatnak 0 dmg-e van védőként akkor az elég gáz.



Ja, hogy a sebzés meg az, hogy csinálod a feladatot kizárja egymást? Nem tudtam bocsánat...

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!