Jelenlegi hely

(W)AAA(GH)! Dawn of War III bejelentve

Utolsó bejegyzés


A triler jó volt. Az ami utána jött, ad okot aggodalomra.
Még nem kukáznám mert sok mindent nem láttunk és sok minden változhat még. Én csak félek.

Choose your next words with excpetional care!



Persze, hogy jó volt, csak a játékhoz nincs semmi köze.

A CoD trailerek is jók szoktak lenni, nem? :-)

Non serviam



A COH2 is mennyivel jobb lett az egynél valóban.. Vagy várjál...

Az a helyzet, hogy kb 2007 óta nem volt igazán badass RTS, sőt, inkább a folytatásokban is csak a visszafejlődés van. És ugye itt is már most látszik a "karcsúsítás" (DLC-ágyazás).


KMZ képe
KMZ

Amúgy hogyhogy ötezer éve LY-ék jobb introt csináltak (nem csak technikailag, a zene, koreográfia, minden faszább volt, akárhogy is dobtam a sarokba a nosztalgia szemüveget) a Warhammer brandhez? Ráadásul nem a 40k a main stuff a fantasy ellenében? Nem értek hozzá, nyilván ezért kérdezem (nem a Beksiński dizájnra gondolok, az még fasza is lenne ha nem egy lyukas homokozóból ugrottak volna ki 20 méterre a csatától, igen gyatra animáció közepette)

Ember nem irányíthatja sorsomat; semmiképp sem olyan, aki szélirányból támad és bűzlik a fokhagymától



Sokszor hiányzik a hagyományos filmes know-how a játékfejlesztő csapatokból. Nem tudják jól használni a kamerát, a beállításokat, a fény/árnyjátékokat, stb....

Anno amikor fej-fej mellett kellett játszanom Witcher 2-vel és a risen 2 preview-jével, ez nagyon ütött. CDPR-nél valszleg van valaki, aki vagy rendelkezik némi született operatőri tudással, vagy képzett. A Piranha Bytes csapatról sajnos ugyanez nem mondható el. Ugyanez igaz rendezésre, stb: lehet tízszer akkora gépparkod, kétszer olyan jó tool-od, de ha nincs meg a tudás ahhoz, hogy "jól" használd az egészet, megette a fene. Persze a dedikált CG csapatoknál ezt már felismerték, de ahol in-house készül, ott ez még mindig fájó pont, és maximum véletlen sülhet el jól az adott videó / átvezető / etc.


KMZ képe
KMZ

Akkor csak az a probléma hogy nem outsourceolták vagy mi? Alapvetően nem teljesen más a cinematic department? Még ha inhouse is, láthatták az eddig 10-15 éves , legendás anyagokat. +egy jó könyvborító illusztrátornak sem kell ismerni a sztorit teljesen, szóval nem értem.

Ember nem irányíthatja sorsomat; semmiképp sem olyan, aki szélirányból támad és bűzlik a fokhagymától


LY képe
LY
Donator

A titkos fegyverünk neve Zorkózcy István - majdnem minden filmünket ő rendezte (azaz kvázi találta ki, kamerázta le stb) amióta itt vagyok, úgy 12 éve. Az utóbbi 1-1,5 évben kiépült egy kisebb rendezői csapat körülötte, szóval ma már másokkal is dolgozunk, de neveket egyelőre nem mondhatok...

A Mark of Chaos sztem nagyrészt azért sikerült jól, mert - lényegében azóta is egyedülállóan - szinte teljes szabadságot kaptunk a Games Workshoptól. Postáztak nekünk egy pár kiló szabálykönyvet, albumokat, meg műanyag figurákat, és aztán nagyjából Pityura volt bízva az egész. Amennyire emlékszem, később se nagyon beszéltek bele, amikor elkezdtük küldözgetni nekik az animatikot meg az első rendereket.

Egy dologra viszont a mai napig emlékszünk; a MOC orkos kiegészítőjéhez is volt ugye egy film, amiben a káosz harcosok sarokba szorítják az embereket, de ekkor áttör a várfalon egy troll és szétveri a sereget. Na, az a karakter eredetileg egy Orc Boss lett volna, ami már félig kész is volt, amikor a GW visszaírt az animatikra; miszerint "ezek a valóságban nem nőnek ekkorára" úgyhogy vagy legyen kisebb, vagy legyen helyette valami más. Utána még évekig hülyéskedtünk azon, hogy mekkora trauma lenne megsúgni nekik hogy orkok igazából nem léteznek...


LY képe
LY
Donator

Amúgy meg szakadjon rám az inkvizíció minden hatalma, de akkor is ki kell mondanom: a Games Workshop összes világa rettenetesen elavult, már ami a látványvilágot illeti. Ezek a karakterek tök jól működtek 30 évvel ezelőtt 5-10 centis figuráknál, meg a festményekhez a tehetségesebb művészeik úgy-ahogy fel tudták javítani őket - de ma egy 3D videójátékban majdnem mindegyik egészen egyszerűen gagyi.

Értem én hogy tradíciók meg minden, de nagyon kevés az időtálló design, mára már Giger Alienje is beleszürkült az epigonok és feldolgozások tengerébe, hát még ezek a bumfordi űrgárdisták meg eldák. A nosztalgiafaktor még viszi őket valamennyire, de szerintem már a huszonévesek is csak béna Warcraft-Starcraft klónoknak nézik őket. Muszáj lenne végre lépni egy merészet.

Megkockáztatom, hogy a mi Mark of Chaos filmünk egyik erőssége is az, hogy mertünk kicsit belenyúlni a karakterekbe, hogy máshogy néznek ki, mint mondjuk a Blur vagy Plastic Wac (vagy ki) Warhammer filmjeiben a szereplők...


Boz képe
Boz

Itt mire gondolsz? Mert én nem vagyok nagyon képben az asztali játékokkal, kb Warmachine az egyetlen amit úgy látásból tudok még, de videójátékokban nem nagyon tolonganak a Warhammer-hez hasonló dolgok sajnos.

btw 20 éves vagyok és nem hiszem hogy olyan nehéz megkülönböztetni a Warcraft-Starcraft párost Fantasy(RIP)-40k párostól :)
(ha gondolod, a választ már lehetne warhammer topicba is akár)

Éljenek a videojátékok!


LY képe
LY
Donator

Hát, amennyire tudom a Warhammer - fantasy és sci-fi egyaránt - olyan 35 éve jelent meg először, asztali stratégiai játékként, aminél a biznisz jelentős része volt a figurák forgalmazása (amiknél extra feature volt, hogy a játékosnak kellett kifestenie őket). Emiatt az egész design arra épült, hogy 5 centi magas figurákat is elsőre meg lehessen különböztetni, szóval tele voltak elnagyolt, sarkított elemekkel, és persze senkit nem érdekelt, hogy ez az egész mennyire működne a valóságban.

Most nyilván nem fogok komplett listát írni arról, hogy ez alatt a kábé egy emberöltőnyi idő alatt mennyi minden történt a scifiben és a fantasyben, akár csak a mozifilmekre koncentrálva. De asszem nyilvánvaló, hogy mindenki körberöhögné mondjuk a Marvel mai filmjeit, ha 30-35 éves Iron Man karakterekkel próbálkoznának, vagy ha a DC egy kék-szürke sztreccsruhás Batmannel próbálná szembeállítani Heath Ledgert.

Szóval szerintem haladni kéne a korral. A Warhammernek meg - egyik formájában sem - a kinézete a legfőbb erőssége, hanem az egész világ hangulata, és az ugyanúgy működne egy modernebb formában... sőt, akár sokkal népszerűbb is lehetne. A rajongók persze rámarnak mindenre, de én úgy érzem hogy kezd fogyni a tábor...


Boz képe
Boz

Tényleg nem értem mire gondolsz, 40k a elég sokat változott a kezdetek óta, mind világ mind dizájn szempontból, csak utóbbi években stagnált az univerzum.
Szóval például a régi űrgárdisták, a csőrös sisakban, kb rohamrendőr kinézettel eléggé eltérnek a mostaniaktól.

Az, hogy csökken a dolog népszerűsége érthető, akik anno elkezdték már eléggé öregednek ki belőle, utánpótlás meg nem hiszem hogy a mostani generációkból nagyon lenne. Szerintem ezért is kezdenek nyitni a videójátékok felé mostanában.

Éljenek a videojátékok!


LY képe
LY
Donator

Ezt a videót nézve 10-20 másodpercenként volt egy olyan látványelem, ami teljesen kiragadott a hangulatából és elrontotta az egészet, legyen az design vagy animáció. Pedig összességében profi munka, jó rendezéssel, meg minden. De azok az orkok vagy elnagyolt eldák olyanok, mint ha egy elavult játékboltból jöttek volna elő. Nagyon nagy kár...


LY képe
LY
Donator

Vagy mondok egy másik példát...

Megnéztem a 2014-es amerikai Godzillát. A cselekményben volt egy csomó hülyeség, mesterkéltség, önmagában nem nyűgözött le. De valahogy mégis megfogott, mert pár nappal később volt egy elképesztően nyomasztó rémálmom (részben a munkahelyi stressznek köszönhetően, aminek az elemei beleszivárogtak az álomba).

Most megnéztem az idei japán Godzilla trailerét, amiben megint egy jelmezes csávó kapálódzik, talán CG díszletek előtt. Simán lehet, hogy a hülye lény ellenére egy mélyebb sztori lesz benne - de kizártnak tartom, hogy képes lenne egy kicsit is megfogni a tudatalattimat.

A CG monszter realizmusa, a hasonlóan valóságos környezettel, a hülye sztori ellenére képes megfogni az embert. Tök ugyanaz a film egy jelmezes csávóval már nem lenne képes erre. Ugyanígy a farsangi jelmez szintű Warhammer lényektől sem fogsz félni; ha egy rakás komor regényt olvastál, akkor sem a látvány fog hatással lenni rád. De ha ezt az egészet pár tehetséges ember a mai korhoz fel tudná hozni, az szerintem elképesztően erős lehetne önmagában is, messze nem csak a rajongók számára...



LY, ha az Alien modernebbre dizájnolása mellett fogsz kardoskodni, kitagad a fórum. :P

A WFantasy "leporolása" is milyen jól sikeredett, ugyebár.......

Az ork törzsfő vs. troll kérdésben a GW-nek volt igaza. Mindenki, aki kicsit is konyít egy adott ip-hez, rühelli a belső inkonzisztenciákat. Biztos vagyok benne, hogy te is.

Jelen trailer karakterei tényleg baromi életszerűtlen, bumfordi, elnagyolt, műanyagszerű bábuknak néznek ki, és alig van súlyuk. Mintha a koncepció része lett volna, hogy minél legósabb legyen a látványvilág (leszámítva a robikat). Mintha a 'tabletes kinézetet' kötelesek lettek volna belecsempészni a cinematicba is, sőt mintha a tabletop minik egy az egyben való átültetése lett volna a cél. Nem az "ideát" videojátékosítják meg, hanem szó szerint a terepasztalt?? Ez megmagyarázná, miért néz ki olyan kurtán-furcsán filmes mozgásban.

rwurl=http://i.imgur.com/UxlLonB.jpgbroáf mimáez

De ami az alapvető dizájnt illeti, hadd ne kezdjem postolni a neten dögivel fellelhető dögös, ütős képeket, amelyek szvsz mentesek minden archaikusan esetlen bájtól és rajzfilmességtől. Nem kell ahhoz ejteni a "túlméretezett, két lábon járó tank" ötletet, hogy, öhh, tinicsalogató/nem '80-as éveket vagy a terepasztalt idéző formában prezentáljuk őket. Egyszerűen csak nem kell elbaszni. :) Borsódzik a hátam annak gondolatától, hogy a 40k is áldozatául esik a lean & clean modernizációs hullámnak és a Haloság hajszolásának a mai tinik kénye végett.

ibi amentia latet



DOW2 nem jött be egyáltalán. Most megnéztem a képeket. Hát izé... ez alapján ez is skip lesz. :/

What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!



Ami azt illeti, teljesen egyetértek. A mostani bemutatóban is a kis gnóm goblinok voltak a mélypont nekem. De a cingár gárdisták is inkább viccessek voltak. Mik ezek, emós szteroid-gyerekek? Hál'istennek kevésszer láttuk őket teljesen.



Tno képe
Tno

Azok a combok, azok a derekak. No de biztos komoly karcsúsítókúrán kellett átesniük, mert már tarthatatlan volt a helyzet, hogy mindig libasorban kellett riadóztatásnál vonulniuk a drop-podok irányába.

Monas apó legyintett. Két kézzel is.



Jelen trailer karakterei tényleg baromi életszerűtlen, bumfordi, elnagyolt, műanyagszerű bábuknak néznek ki, és alig van súlyuk.

But still better than Warcraft movie.

Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.



rwurl=http://i.imgur.com/UxlLonB.jpg

na igen
rwurl=http://i.imgur.com/GvCPZ0f.jpg

sőt mintha a tabletop minik egy az egyben való átültetése lett volna a cél.

azért azok nem ilyenek :-)
rwurl=http://i.imgur.com/RX9NoEm.jpg
ez a leg alapabb mezei nemecsek tac marine dobozból.

Amúgy a trailer, ha fura is, ha nem is olyan isteni mint mondjuk a DOW2-é, azért tetszik. A kísérteties elda páncélok, hogy van benne wraitknight meg imperial knight, stb...
A dizájnok helyenként elég furák, igen. A régi DOW 1-2 -ben sztem tökéletesek voltak.
A másik hogy a DOW 1, 2 trailerek egy-egy csatát mutattak be, eleje-közepe-vége volt, ami itt nincs. De ennek is megvan a maga hangulata.



vagy akár
rwurl=http://orig08.deviantart.net/fa24/f/2013/318/1/7/powerarmour_by_mikhails...

azért azok nem ilyenek :-)

Egen, a képemen inkább mintha army men kiskatonák műanyag-cosplayeznének Astartesként.

ibi amentia latet



A trailer hangulatos, de mégse éri el nálam a célját. Az első DoW trailertől teljesen libabőrös lettem, a második is jó volt, de ez valahogy ... nem tudom. Az, hogy semmit nem árult el a játék történetéről, részletkérdés, de olyan szétszórtnak tűnik. Sok pillanatkép, amiknek semmi köze egymáshoz.

A játékot pedig ne húzzuk már csupán három kép alapján, ráadásul még fejlesztik, szóval ez max alpha vagy pre-alpha. Az megint más kérdés, hogy ennyire félkész cuccból nem kéne képeket kiadni, de gondolom ott volt a nyomás a marketing részéről, hogy valamit ki lehessen tolni a netre a trailer mellé.

WH40K világ kapcsán csak annyi kiegészítés, hogy mióta felújították az Imperial Knight modelljét, a csapból is ez folyik. Nekem pont ez az unalmas, hiába ez az egyik új, vérfrissítő elem a világban.

The strong eat, the weak are meat.



mióta felújították az Imperial Knight modelljét, a csapból is ez folyik.

:-) nos igen. Picit nyúltak a Warmachine dizájnjából, egyébkényt szép is lett, ráadásul olyan statokat kapott, hogy ez, illetve az elda wraithknight (...szintén a trailerben :-) ) minden seregben vagy benne van, vagy másból sem áll, ami elég gyász :-)
..mondom én, az ork játékos, mert nekem ilyen nincsen ;-)



Ők tápos eldák, csak nem szóltak nekik.

“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw



Basszus, ha nem mondod, le se esik, hogy az nem egy Wraithlord, hanem egy új elda egység. Hál'stennek ezekről nem írnak külön könyveket, mint az Imperial Knightokról.

Orkoknak van Killa Kan, vagy az csak sima Dreadnought pótlék?

The strong eat, the weak are meat.



Kis ork "robot"határozó:

Killa Kan: béna, de olcsó kis mini-Drenya, kis grot vezeti, olyanok a statjai is, pl. ha nincs ork a közelben, elfuthat :-D
Deff Dredd: Ork drenya. Na ezt ork vezeti, közelharcban brutális, messzire nem jó, sajna rendszerint lelövik mielőtt közel ér. Ezt látni a trailerben, amikor letép egy darabkát a mariskából.
Gorkanaut/Morkanaut: Nagy zömök robot, majdnem akkora mint egy Imperial Knight de sokkal gyengébb.
Stompa: Na EZ már büntet, gyaláz! Ez az ork óriás robot, nagyon bírja a pofont, és nagyon osztja is. Sajnos azonban csak a legnagyobb csatákban szabad bevetni a szabályok szerint, szemben az imperial knightokkal, elda wraithknighttal...

Amúgy mindegyik zseniálisan néz ki :-)

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!