Még csak egyszer mentem rajta végig, de annyira keresztül-kasul és nemjodázva, hogy az már-már kiégésveszélyes volt. A két bejelentett DLC megjelenéséig inkább nem formálnék átfogóbb véleményt a játékról; jelenleg eléggé kaotikusan cikázik ide-oda az álláspontom a visszaszegett fícsörök/tartalmak és a kevéssé kielégítő sztori/befejezés hiányérzete felett érzett enyhe csalódás és az "annyira méltó befejezés, hogy ezzel így most már ki is lett maxolva a téma, a From nyugodtan továbbmehet más, új IP-kre" között. De a DLC-k még úgyis ki fogják kerekíteni a cuccot, meg kell őket várni (főleg, hogy a From kiegészítői jellemzően jobbak, mint maguk az alapjátékok).
Persze ha az a kérdés, megéri-e megvenni, a válasz egyértelműen igen.
Lobos megint csinálhatja a Kirk roll only challenge runját. :)
Ez az egyik gondom vele: túl könnyű elszalasztani az NPC-inváziókat (és így kimaradnak a fegyvereik, páncéljaik is), mert ahhoz mindig, mindenhol (azaz a megfelelő, specifikus helyeken, csak hát ugye előre nem tudja az ember, azok merre vannak) "Embered" formában kell lenned, ami plusz életerőt is ad és megnyitja a kooperáció lehetőségét is. Csakhogy nekem nem volt szükségem ezekre a funkciókra, szinte nem is használtam Embert* az egész játék során, így pedig kimaradtak a Kirkhöz hasonló NPC-k. :( Utólag se lehet visszamenni értük/hozzájuk, mivel amint kinyírtad a zóna bossát, ők is eltűnnek a játékból. A DaSII-ben sokkal jobb volt, abban "formától" függetlenül betámadható voltál, míg itt sajnos visszatértek a DaS1 metódusához, ki tudja, miért.
Egyébként nekem a barátságos NPC-k küldetéseinek nagyja is kimaradt, azt hiszem. Legközelebb NPC guide-dal az ölemben kell játszanom, ami ilyen izé dolog, de ez van, ha tényleg mindent meg akarok tapasztalni. De természetesen az első végigjátszás "vaksága" amúgy teljesen megéri az élményt, még a kihagyott tartalmak árán is. Semmiképpen sem ajánlom, hogy elspoilerezze magának a játékot, aki tervezi kipróbálni!
*milyen muris már egy magyarnak, hogy a tárgy, amit az előző játékokban Humanitynek és Human Effigynek hívtak, illetve a human form visszaszerzésére szolgált, az itt Ember és Embered form :)
szinte nem is használtam Embert* az egész játék során
A DS1 első végigjátszásának én is csak kb. a felétől jöttem annyira bele, hogy két saroknál tovább sikerült megtartani az emberi mivoltomat. Mondjuk a második, szinte végig emberi formában töltött - PVP-re is fókuszáló - végigjátszásom függvényében egyáltalán nem érzem úgy, hogy bármiről lemaradtam volna. Vagy fogalmazzunk úgy, hogy az a kevés tartalombeli különbség eltörpült a szerepjátszásból fakadó eltérések mellett. (Természetesen ezzel nem a DS3-ra kívánok reflektálni, mivel azzal még nem játszottam.)
Persze ha az a kérdés, megéri-e megvenni, a válasz egyértelműen igen.
Ez egy pillanatig sem volt kérdéses, ellenben a mikorral, mivel a DS2-t és a DeS-t is sorra szeretném keríteni előtte, anélkül, hogy rövid időn belül kiégessem magamat.
Amúgy ~180 órával végeztem a Bloodborne egyszeri és a Dark Souls duplázását követően. Mindkettőről csak szuperlatívuszokban tudnék beszélni, de a kezdeti benyomások és a műfajilag is közelebb álló Bloodbornnal szemben sokkal jobban tetszett a Dark Souls. Amiben kicsit az is körejátszott, hogy Lovecraft munkásságát sokat lapozgattam, így nem volt meg az az újdonság ereje. Habár a felvonultatott motívumait, "üzenetét" illetően is jobban tetszett a Dark Souls, ahogy önkifejezés szempontjából is rugalmasabbnak éreztem (pedig a játék első feléig ilyesmi gondolat meg sem fordult volna a fejemben, míg a nehézség mentén megfogalmazott reduktív vélemények alapján pláne nem).
Egyedül talán a PVP élményben volt erősebb a Bloodborne, de ez is inkább a technikai kivitelezés végett, mintsem a játék világába/lore-ba való beépülése miatt.
Erről jut eszembe, a Dark Souls 3 multis részét mennyire próbálgattad, hogy tetszett?
swoder írta: Egyedül talán a PVP élményben volt erősebb a Bloodborne, de ez is inkább a technikai kivitelezés végett, mintsem a játék világába/lore-ba való beépülése miatt.
Erről jut eszembe, a Dark Souls 3 multis részét mennyire próbálgattad, hogy tetszett?
Az első komolyabb betámadásom során majdnem-zsinórban háromszor parryztem egy katanagyereket, szóval ha emiatt a világ legjobb multis élményének kiáltom ki a játékot, az érthető lesz, ugye? :D
OK, ennyire azért nem fenékig tejfel. A DaSII-ben ez is ügyesebben volt megoldva érzésem szerint, de a DaSIII multija szorosan követi őt a széria rangsorában, már csak a fasza netkód miatt is, ha a covenantok nem is sikerültek különösebben érdekesre (kurvára hiányzik pl. a párbeszéd a vezetőikkel, csak hogy valami triviálisat említsek; de általános negatívum az egész játékra nézve, hogy a dumák minősége/hossza, vagyis a karakterek karakteressége alulteljesíti az előző részeket), leszámítva a lila Mound-Makerst, akik képesek a "világot" és a hostot is támadni, így bízz hát bennük. :)
Vannak furcsaságok, amiket limitált multis működésem ideje alatt még nem sikerült megfejtenem, ill. többször előidéznem. Pl. egy alkalommal betámadtam valakit red orbbal, és mire megérkeztem, ők már a fog gate mögött harcoltak a bosszal. Az kinyírta a hostot, én megkaptam érte a jutalmat, hazateleportáltam, kész. Egy azt követő invázióban viszont kitoloncolt a játék a célpontom világából, mert az a hátam mögött elérte a boss fogot. :mittomén:
Valószínűleg bekavar a dologba, hogy bárhol, bármikor covenant-tagságot lehet váltani az inventoryból, nem kell NPC-khez látogatni érte, és ha inváziónként/idézésenként más és más obskúrus, céhspecifikus szabályok közé szorítom magamat, akkor máshogy fognak alakulni az aktuális hacacáré megkötései és lehetőségei.
én mint amatőr, eddig csak a bloodborne-t próbáltam, de úgy látom ds-ben más a harc (főleg a pajzsok miatt) meg ott akkor is rollol a karakter ha lockolva van a target, borne-ban steppelés van ami engem zavar. te hogy látod a különbségeket?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Én személyesen nem Bloodborne-oltam, de annyit kijelenthetek, nincs jó oka, hogy zavarjon a dodge különbsége. Nem válik a harc ritmusának kárára, mivel az eredendően eltérő sebességre, taktikai tárház és bestiárium szerint lett kalibrálva; nem jobb, nem rosszabb: más.
Nyomulhatsz egyébként pajzs nélkül is (bár kezdőknek nem ajánlanám), a tőr osztályú fegyverek speciális képessége pedig pont a BB-féle sidestep, szóval lesz mire visszaállni, ha abszolúte semmiképpen sem jön majd be a némileg lassabb, metodikusabb harcrendszer. Ne BB-t várj, "csak" egy jó játékot/harcrendszert, és akkor rendben leszel.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Ja első souls. Opcionálisak közül egyedül a Nameless King-et nem ütöttem le, rajta kicsit elment a türelmem. Egyrészt a camera lock szerencsétlenkedése miatt, másrészt pedig a második fázisban amikor már nincs meg a sárkány, annyira hülye ritmusban támad, hogy nem tudok normálisan dodge-olni :D
Mindenképp ő a legnehezebb, ja. Talán még az egész széria legnehezebbjének címére is jó sansszal pályázhat.
Nekem az első DS volt 75h körüli totális zöldfülűként, DLC-stül, nemjodázva. A harmadik viszonylagos megnövelt linearitása és (vitatható?) rövidebb tartama (meg a saját aktuális, levetkőzhetetlen "tapasztalati szintem") miatt nem is nagyon gondoltam, hogy egy újonc ezzel is annyi ideig el tud lenni. De nem rossz látni, hogy mégis. :)
Ja hát ebben tuti volt valamennyi AFK is, mivel nem pause-olható a játék, főmenübe meg nem mindig léptem ki. Ezen kívül nyilván halomra haltam, voltak részek amiket több tucatszor jártam be.
Egy hónapja szert tettem életem második (SEGA megadrive volt az előző :-D) konzoljára, egy Xbox 360 képében. A kontroller még nagyon nem áll kézhez (gyereknek már megy!), ennek ellenére gondoltam megnézem én is ezt a Dark Souls 1 nevű vackot (PC verziót sosem próbáltam), ha már annyian istenítik, gondoltam csak túlzóak a nehézségét illetően a viccek.
Nem azok.
:-D Asszony hangosan röhögött mellettem a legeslegelső (vélhetően legbénább) boss elleni tizennegyedik csatám közben, a "miakurvaanyja, a wikin azt írták, lehet blokkolni a támadását, de hát a földre vitt, hogyafaszomba, jajnebazmeg, KELJMÁRFEL MOZDULJMÁR akurvaeget... YOU DIE".
Ma este folyt köv, nehogymár az első bosson ne jussak túl szégyenszemre :-D
Azt vegyük hozzá, hogy soha életemben nem játszottam ilyen jellegű akciójátékokkal (na jó, a Warhamme 40K Space Marine kivételével), és nagyjából 1 hónapja volt először kontroller a kezemben. Többnyire az irányítással küszködöm, rosszul áll a kamera :-D
Na, még ezt, mert ja:rwurl=https://youtu.be/9Vyq24V5XFo
Irwurl=http://i.imgur.com/yD9twb0.gifv
ibi amentia latet
the fuck is this advertising i don't even
Presenting Dark souls 3: Coming to VHS on April 12th, at a store near you!
https://youtu.be/phDyFvprtsk
Discover ‘The Witches’: a Dark Souls animated trailer directed by Eli Roth:
https://youtu.be/0uH3OGfQpu8
ibi amentia latet
Dark Souls 3 port analysis: Durante's verdict
ibi amentia latet
Beszarás, hogy mi munkát beleraknak.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=MPqj6WaTFOE
A többi videójuk is frankó, mindenféle kardféleséget kovácsolnak.
Non serviam
rwurl=http://i.giphy.com/xTiQyg1Yw377dQxzDG.gif
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Dark Souls III is Bandai Namco America’s fastest selling title ever
The series claims a first No1 with sales up a massive 61% over the ‘Dark Souls II’ previous high in the UK
rwurl=http://i.imgur.com/HhsoxnJ.jpg
@damoqles: Hányszor sikerült a végére érned, illetve milyennek találtad a trilógia lezáró részét?
Még csak egyszer mentem rajta végig, de annyira keresztül-kasul és nemjodázva, hogy az már-már kiégésveszélyes volt. A két bejelentett DLC megjelenéséig inkább nem formálnék átfogóbb véleményt a játékról; jelenleg eléggé kaotikusan cikázik ide-oda az álláspontom a visszaszegett fícsörök/tartalmak és a kevéssé kielégítő sztori/befejezés hiányérzete felett érzett enyhe csalódás és az "annyira méltó befejezés, hogy ezzel így most már ki is lett maxolva a téma, a From nyugodtan továbbmehet más, új IP-kre" között. De a DLC-k még úgyis ki fogják kerekíteni a cuccot, meg kell őket várni (főleg, hogy a From kiegészítői jellemzően jobbak, mint maguk az alapjátékok).
Persze ha az a kérdés, megéri-e megvenni, a válasz egyértelműen igen.
ibi amentia latet
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=Vf3Wj_d-aOE
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=2m-i2f7-p8A
Lobos megint csinálhatja a Kirk roll only challenge runját. :)
Ez az egyik gondom vele: túl könnyű elszalasztani az NPC-inváziókat (és így kimaradnak a fegyvereik, páncéljaik is), mert ahhoz mindig, mindenhol (azaz a megfelelő, specifikus helyeken, csak hát ugye előre nem tudja az ember, azok merre vannak) "Embered" formában kell lenned, ami plusz életerőt is ad és megnyitja a kooperáció lehetőségét is. Csakhogy nekem nem volt szükségem ezekre a funkciókra, szinte nem is használtam Embert* az egész játék során, így pedig kimaradtak a Kirkhöz hasonló NPC-k. :( Utólag se lehet visszamenni értük/hozzájuk, mivel amint kinyírtad a zóna bossát, ők is eltűnnek a játékból. A DaSII-ben sokkal jobb volt, abban "formától" függetlenül betámadható voltál, míg itt sajnos visszatértek a DaS1 metódusához, ki tudja, miért.
Egyébként nekem a barátságos NPC-k küldetéseinek nagyja is kimaradt, azt hiszem. Legközelebb NPC guide-dal az ölemben kell játszanom, ami ilyen izé dolog, de ez van, ha tényleg mindent meg akarok tapasztalni. De természetesen az első végigjátszás "vaksága" amúgy teljesen megéri az élményt, még a kihagyott tartalmak árán is. Semmiképpen sem ajánlom, hogy elspoilerezze magának a játékot, aki tervezi kipróbálni!
*milyen muris már egy magyarnak, hogy a tárgy, amit az előző játékokban Humanitynek és Human Effigynek hívtak, illetve a human form visszaszerzésére szolgált, az itt Ember és Embered form :)
ibi amentia latet
A DS1 első végigjátszásának én is csak kb. a felétől jöttem annyira bele, hogy két saroknál tovább sikerült megtartani az emberi mivoltomat. Mondjuk a második, szinte végig emberi formában töltött - PVP-re is fókuszáló - végigjátszásom függvényében egyáltalán nem érzem úgy, hogy bármiről lemaradtam volna. Vagy fogalmazzunk úgy, hogy az a kevés tartalombeli különbség eltörpült a szerepjátszásból fakadó eltérések mellett. (Természetesen ezzel nem a DS3-ra kívánok reflektálni, mivel azzal még nem játszottam.)
Ez egy pillanatig sem volt kérdéses, ellenben a mikorral, mivel a DS2-t és a DeS-t is sorra szeretném keríteni előtte, anélkül, hogy rövid időn belül kiégessem magamat.
Amúgy ~180 órával végeztem a Bloodborne egyszeri és a Dark Souls duplázását követően. Mindkettőről csak szuperlatívuszokban tudnék beszélni, de a kezdeti benyomások és a műfajilag is közelebb álló Bloodbornnal szemben sokkal jobban tetszett a Dark Souls. Amiben kicsit az is körejátszott, hogy Lovecraft munkásságát sokat lapozgattam, így nem volt meg az az újdonság ereje. Habár a felvonultatott motívumait, "üzenetét" illetően is jobban tetszett a Dark Souls, ahogy önkifejezés szempontjából is rugalmasabbnak éreztem (pedig a játék első feléig ilyesmi gondolat meg sem fordult volna a fejemben, míg a nehézség mentén megfogalmazott reduktív vélemények alapján pláne nem).
Egyedül talán a PVP élményben volt erősebb a Bloodborne, de ez is inkább a technikai kivitelezés végett, mintsem a játék világába/lore-ba való beépülése miatt.
Erről jut eszembe, a Dark Souls 3 multis részét mennyire próbálgattad, hogy tetszett?
Finally beat the character creation screen.
....Rebel with a cause, outlaw with a lawyer....
....Lófaszt, nehogy már, te vagy a Blade Runner....
Az első komolyabb betámadásom során majdnem-zsinórban háromszor parryztem egy katanagyereket, szóval ha emiatt a világ legjobb multis élményének kiáltom ki a játékot, az érthető lesz, ugye? :D
OK, ennyire azért nem fenékig tejfel. A DaSII-ben ez is ügyesebben volt megoldva érzésem szerint, de a DaSIII multija szorosan követi őt a széria rangsorában, már csak a fasza netkód miatt is, ha a covenantok nem is sikerültek különösebben érdekesre (kurvára hiányzik pl. a párbeszéd a vezetőikkel, csak hogy valami triviálisat említsek; de általános negatívum az egész játékra nézve, hogy a dumák minősége/hossza, vagyis a karakterek karakteressége alulteljesíti az előző részeket), leszámítva a lila Mound-Makerst, akik képesek a "világot" és a hostot is támadni, így bízz hát bennük. :)
Vannak furcsaságok, amiket limitált multis működésem ideje alatt még nem sikerült megfejtenem, ill. többször előidéznem. Pl. egy alkalommal betámadtam valakit red orbbal, és mire megérkeztem, ők már a fog gate mögött harcoltak a bosszal. Az kinyírta a hostot, én megkaptam érte a jutalmat, hazateleportáltam, kész. Egy azt követő invázióban viszont kitoloncolt a játék a célpontom világából, mert az a hátam mögött elérte a boss fogot. :mittomén:
Valószínűleg bekavar a dologba, hogy bárhol, bármikor covenant-tagságot lehet váltani az inventoryból, nem kell NPC-khez látogatni érte, és ha inváziónként/idézésenként más és más obskúrus, céhspecifikus szabályok közé szorítom magamat, akkor máshogy fognak alakulni az aktuális hacacáré megkötései és lehetőségei.
ibi amentia latet
Darksouls 2 kb 4000pénzért euroban: http://www.funstockdigital.co.uk/dark-souls-ii%E2%84%A2---scholar-of-the-first-sin-steam-key-pc-download
-20%os kód: APR-COUPITAD-HOT20
rwurl=https://youtu.be/TAQMJZeYSe8?list=PL90229471516D05ED
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
én mint amatőr, eddig csak a bloodborne-t próbáltam, de úgy látom ds-ben más a harc (főleg a pajzsok miatt) meg ott akkor is rollol a karakter ha lockolva van a target, borne-ban steppelés van ami engem zavar. te hogy látod a különbségeket?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Én személyesen nem Bloodborne-oltam, de annyit kijelenthetek, nincs jó oka, hogy zavarjon a dodge különbsége. Nem válik a harc ritmusának kárára, mivel az eredendően eltérő sebességre, taktikai tárház és bestiárium szerint lett kalibrálva; nem jobb, nem rosszabb: más.
Nyomulhatsz egyébként pajzs nélkül is (bár kezdőknek nem ajánlanám), a tőr osztályú fegyverek speciális képessége pedig pont a BB-féle sidestep, szóval lesz mire visszaállni, ha abszolúte semmiképpen sem jön majd be a némileg lassabb, metodikusabb harcrendszer. Ne BB-t várj, "csak" egy jó játékot/harcrendszert, és akkor rendben leszel.
ibi amentia latet
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=6o1MkgjYjPA
Rohadjon meg az Abyss Watchers....de lement végre!
rwurl=http://i.imgur.com/fUeSEfB.webm
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
DS3
75 óra játék után lett vége
rwurl=https://media.giphy.com/media/T4xE7dKaxoB1u/giphy.gif
Sok mérget megettem a játék alatt, de bőségesen megérte. Kíváncsian várom a DLC-ket
:O
Első Soulsod volt?
Opcionális helyek-bossok megvoltak, gondolom.
ibi amentia latet
Ja első souls. Opcionálisak közül egyedül a Nameless King-et nem ütöttem le, rajta kicsit elment a türelmem. Egyrészt a camera lock szerencsétlenkedése miatt, másrészt pedig a második fázisban amikor már nincs meg a sárkány, annyira hülye ritmusban támad, hogy nem tudok normálisan dodge-olni :D
Mindenképp ő a legnehezebb, ja. Talán még az egész széria legnehezebbjének címére is jó sansszal pályázhat.
Nekem az első DS volt 75h körüli totális zöldfülűként, DLC-stül, nemjodázva. A harmadik viszonylagos megnövelt linearitása és (vitatható?) rövidebb tartama (meg a saját aktuális, levetkőzhetetlen "tapasztalati szintem") miatt nem is nagyon gondoltam, hogy egy újonc ezzel is annyi ideig el tud lenni. De nem rossz látni, hogy mégis. :)
ibi amentia latet
Ja hát ebben tuti volt valamennyi AFK is, mivel nem pause-olható a játék, főmenübe meg nem mindig léptem ki. Ezen kívül nyilván halomra haltam, voltak részek amiket több tucatszor jártam be.
Egy hónapja szert tettem életem második (SEGA megadrive volt az előző :-D) konzoljára, egy Xbox 360 képében. A kontroller még nagyon nem áll kézhez (gyereknek már megy!), ennek ellenére gondoltam megnézem én is ezt a Dark Souls 1 nevű vackot (PC verziót sosem próbáltam), ha már annyian istenítik, gondoltam csak túlzóak a nehézségét illetően a viccek.
Nem azok.
:-D Asszony hangosan röhögött mellettem a legeslegelső (vélhetően legbénább) boss elleni tizennegyedik csatám közben, a "miakurvaanyja, a wikin azt írták, lehet blokkolni a támadását, de hát a földre vitt, hogyafaszomba, jajnebazmeg, KELJMÁRFEL MOZDULJMÁR akurvaeget... YOU DIE".
Ma este folyt köv, nehogymár az első bosson ne jussak túl szégyenszemre :-D
Ha ma este is beletörsz, gyere ide vissza tippekért.
ibi amentia latet
Nyugtass meg, hogy nem a tutorial bossról van szó! :)
Sors bona, nihil aliud.
Dede, arról! :-D
Azt vegyük hozzá, hogy soha életemben nem játszottam ilyen jellegű akciójátékokkal (na jó, a Warhamme 40K Space Marine kivételével), és nagyjából 1 hónapja volt először kontroller a kezemben. Többnyire az irányítással küszködöm, rosszul áll a kamera :-D
Milyen fegyvered van?
ibi amentia latet