PlayStation

Utolsó bejegyzés


de akkor ezt most igazából úgy kell elképzelni, hogy mindkét félére ugyanazok a játékok lesznek, csak az egyiken szarabban fog futni, meg kell hozzá még egy külön doboz a vr-hez (és szarabbul fog futni)?

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Technikailag igen, de egy marokkonzolra más szemmel néz az ember, én ezért nem akartam belekeverni őket. Meg mert Tetris óta nem is volt olyanom :)

@brianaspirin

Igen, ez lenne a lényeg. A szarabbul futást mondjuk eddig is hozták, legfeljebb máshoz képest.

Sors bona, nihil aliud.



Igen, ugyanazok lesznek a jatekok (nem lesz kulon PS4 neo lemez vagy kulon verzio PSN-en), csak a neo-n nagyobb felbontasban, jobb grafikai beallitasokkal, magasabb fps-el futhatnak a jatekok.
A mostani pletyik szerint a VR doboz ugyanugy kelleni fog majd ehhez is.



Hamarosan az asztali konzolra is maskepp fog nezni az ember;)


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Már jó ideje sokat változott az online világgal, számos játékon kívüli funkcióval. Az egyedi architektúrák, valódi különbségek eltűnése után nem meglepő a további formálódás.

Sors bona, nihil aliud.



a vr dobozról már milio helyen megírták hogy csak összefésüli rendesen a video-t hogy az fasza legyen a headsetnek.

Logikus hogy kell az új pshez is.

Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr



Jah, jelenleg nálam az egyszerű módja, hogy Amazon Instant Video-ról nézzek valamit tv-n. :D



Nyilvan az asztali gondolok gyakoribb frissulesere gondoltam:)



Ja, ok. :D Mondjuk nem lenne rossz. Még egy 8 éves konzol ciklus elég gáz lenne. Így most a 3 év utáni vérfrissítés nem rossz ötlet, tekintve, hogy már megjelenése pillanatában elavult volt a hw. Kár, hogy a sony-nak már közel sincs annyi exclusive címe mint annó a ps3as aranykorszakában volt. Egyszerűen egy kezemen meg tudnám számolni hány játék volt az ami konzol only és baromi jó volt. Szvsz inkább azon kellett volna először változtatni nem a hw-en. :( (mondjuk azért az se lesz baj ha végre normálisan futnak a játékok amik megjelennek a gépre... :D)



Az idei megjelenésen kívül nem sokat tudunk Suda új játékáról, de a screenshotok és a rövid ízelítő alapján elég pofásan fest.

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=pNLxtYnxwAE

http://www.videogamer.com/ps4/let_it_die/screenshots.html



engem aggaszt, hogy f2p lesz, de így is kíváncsi vagyok rá

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Sajna ugytunik nem eri meg ezen valtoztani. Egyszeruen nem fogynak ugy az exkluziv jatekok mint regebben.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Aminek nyilván több oka van, de PS4-re alig van olyan, ami sikert érdemelt volna. Kritikailag is vegyes visszhangot kapott a legtöbb, a Bloodborne és a Ratchet & Clank 1000 a kivétel. Az inFamous: Second Son is határesetnek tűnik. (A Resogun nem AAA, és van már PS3-ra is.)

Régen azért GoW, GT, MGS miatt várakozott az ember, meg ugye a Naughty Dog (nem voltak mindig név szerint ismert sztárok, de három generáción át nyomtattak pénzt, és PS4-en is elkezdték folytatni) és az Insomniac (a Spyro és Ratchet is szépen termelt a maga generációjában) miatt. Most azért pókhálósabb a portfólió. A Santa Monicánál az Ascension ugye nem volt nagy siker, és rengeteg pénzt égettek el (leépítések is voltak), az általuk "producerelt" Order sem jött be. Nem tudom, hogy a GoW III után vissza tudnak-e újra térni a nyeregbe, vagy kifújnak. A GT elvesztette státuszát, az MGS meg már a - a játékos szemszögéből nézve - Konami teljes megőrülése előtt elhagyta a platformot. Egy LBP3-at nehéz eladni, mint kreatív csodát.

Ráaádsul a Quantic Dream is elfogyni látszik. Valaha egyedi volt, amit csináltak, így lehetett szolid siekrt hozó kiegészítő cím a Heavy Rain, de a Beyond: Two Souls már nem volt az igazi (a kritikai visszhang is megríkatta David Cage-et). Figyelembe véve, hogy a műfajukat több fejlesztő is lenyúlta, meghaladta és multiplatformizálta, a Detroitot is nehéz lesz hiánypótló Szent Grálnak beállítani.

Sors bona, nihil aliud.



(A Resogun nem AAA, és van már PS3-ra is.)

+vita

én a GT-ben még reménykedem, amennyire bejött az 5, annyira nem tetszett a 6. ezért most jónak kell lennie

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Én a GT Academyt próbáltam, de amikor kanyarokban szaggatott, az kocsik ütközése meg hangeffektekben és eredményt tekintve is elmaradt a C64-es színvonaltól, én úgy letöröltem, hogy az őrület. Értem, hogy szép - számomra sok unalmas - tartalom van ezekben, de elment mellettük az idő. De milyen jó, hogy 700 PS2-es belső nézetű kocsit beleerőltettek az 5-be. Jó, külsőre is voltak extrém rondák. Valami nagyon elpattant a Poliphonynál, amit csak egy generációvégi GT5.5-tel próbáltak orvosolni. (Sőt, mielőtt valaki rugózik rajta: tudom, volt külön markkonzolos GT is, ha nem is valamelyik sorszámos.)

Elvesztette a nimbuszát a franchise, 40 évenként jelenik meg, eközben ott a konkurenciánál a Forza, és újra több szimulátor emelkedett a garázsszint fölé. Korábban egyértelmű system seller volt (évekkel megjelenés előtt), és talicskával hordták haza az emberek a boltból még a Prologue-ot is, de jelenleg már egyre kevésbé hívószó, de a Sony szemszögéből biztos jó pénznyelő a jamaucsis fejlesztési ciklusokkal. Persze kívánom, hogy üssön megint, és a PS4K-n - bocs, Neón - kanyarokban is legyen meg a 30 fps legalább.

Sors bona, nihil aliud.



Altalanossagban ertettem. A PS3-on debutalt first party exkluziv jatekok kozul mi volt az ami tenyleg komoly siker volt es lehet is folytatni? Egyedul az Uncharted. A Microsoft is csak kinlodik ezzel. Sunset Overdrive, Project Spark, Rise of the Tomb Raider, stb. Meg a Halo 5 eladasai is gyengek voltak.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Tudom, de úgy nehéz is, ha nem adnak ki jó játékokat, a stúdióik pedig csak kopnak.

PS3-on amúgy jelentős részben új IP-k debütáltak, ha nem is azonos minőségi szinten (Uncharted, The Last of Us, inFamous, MotorStorm, Resistance, LBP, Quantic Dream játékai + a third-party Demon's Souls). First-party franchise, ami tényleg több geenráción át húzódott tőlük a kvázi second party fejlesztő Insoniactól, az a Ratchet & Clank, amúgy nagyobb volt a vérfrissítés. Még a God of War is már szinte a hetedik generációval jött PS2-re, és a koncepcióban benne volt a PS3-as befejezés. A rókabőr már nem jött be. A PS1 és a PS2 nagy saját címeit is lehetne mondani, de akkoriban még sok volt a third-party exkluzív (ami az MGS 4-nél még szinte hattyúdalként a nagy dobások közül megvolt), máshogy nézett ki a konzolbiznisz.

Ehhez képest most van Knack és Order, mellettük leesik egy Until Dawn, meg remasterek, kiizzadt folytatások, illetve a Bloodborne. Persze új IP-t meg nehéz a semmiből építeni, az Uncharted sem úgy kezdett, hogy tarolt. Alapból az egész AAA-fejlesztés drága és kockázatos, ezzel, és a platformok homogenizálódásával pedig látványosan a mindenre megjelenő játékok kerültek előtérbe, ami nyilván más irányt mutat. Tehát nem vitatkozom veled, csak hozzáteszem, hogy amivel előállnak, az sem konzisztensen magas színvonalat képvisel, illetve megfáradtnak tűnik, az is biztos. Így pedig csal még jobban begyűrűzik az "antiexkluzív" hatás.

A franchise-ok erodálódása egyébként régen is létezett, a Tomb Raider vagy a Final Fantasy is éveken át fogyatkozott. Szóval nem meglepő, hogy egy relatíve generáció eleji Halo 5 is, más fejlesztőktől, a 3-ban lezárt eredeti sztorivonal után is már nem hoz annyit, mint csúcsformájában a széria. Én legjobban a Sunset Overdrive-ot sajnálom a bukása miatt, de őszintén szólva reklámanyagok alapján én is kerültem volna, utólag tűnik érdekesnek játékmenet-videók és játékosi vélemények alapján. Az Insomniacnak meg marad így a Ratchet-reboot, a 2D-s "indie" próbálkozásuk meg a VR-nagyüzem.

Sors bona, nihil aliud.




Jááájjj, nekem most még a hónapban kimarad, totális időhiányban vagyok, Bloodborne-t amíg legalább egyszer nem tolom végig, nem veszek mást. :)

Milyen amúgy? (nem a remote play :))

- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!



próbáltam felrakni én is melóhelyen, de itt 32bites win van egy fos vpn app miatt, szóval no go:'(

:D

Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr



A 32 bit-es Windows tamogatott, a 7 viszont nem (csak 8.1 es 10).



El van tulozva a PS3-on debutalt IP-k jelentossege. Ami tenyleg nagy siker volt es maradt az az Uncharted es a The Last of Us. Az utobbit viszont nem egyszeru folytatni...



Pedig fogják, még ha minden őstagot ki is kell rugdosni hozzá a Naughty Dogtól :D

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling



NightBagoly írta: Pedig fogják

Sajnos:(


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Azt én osztom, hogy mind nem volt nagy siker (a Resistance-t és a MotorStormot eleve jórészt a launch és a bundle-ök vitték el a hátukon). De azért voltak köztük sikeresek. Ez egyébként más nagy kiadóknál is így van: van pár nagy cím, ami eltart szinte több stúdiót is, meg egy rakat, ami hoz nyereséget (vagy legalább nullszaldót), de a bebukott vagy törölt játékok okozta veszteséget nem ellensúlyozzák. És persze évekig kell beléjük önteni a milliókat. (És abba bele se menjünk, hogy mennyit kell beleönteni magába általában a konzolba, hogy valamikor nyereséget hozzon. Látjuk ennek a biztonsági generációs eredményeit.)

Én nem arról beszélek, hogy nem nehéz új és sikeres IP-t felépíteni, pláne egy platformon, hanem arról, hogy néhány gyenge kísérleten túl csak folytatásokkal próbálkoztak, ergo önbeteljesítő jóslat is, hogy nem fogy úgy, mint régebben (amikor már néhány milliós eladással tarolni lehetett), ami nincs. Az Order vagy a Knack nemcsak azért teljesített rosszul, mert exkluzív, hanem azért is, mert nem ütötte meg a szintet. Ez nem azt jelenti, hogy nem természetes az elsorvadásuk, de a bénázás segít élesebbé tenni a kontrasztot.

Egyébként még mindig úgy gondolom, hogy a korábbi erős és sokáig adagolt exkluzív felhozatal a PS4 launcha során segített, mint ütőkártya.

A Naughty Dogtól pedig én eleve új IP-t szeretnék a közeljövőben, mint rókabőrt (vagy legalább régebbi nagy játékaik sok év utáni megidézését), de ha az UC4 tényleg az utolsó is lesz, látunk még tőlük PS3-exkluzív folytatását, ja.

Sors bona, nihil aliud.



tényleg, van valami fasza árkádos autós vagy motoros cucc ps4-re, kb mint a motorstorm?
driveclub megvan az számomra nem arcade,
új nfs egy nagy fos állítólag
mi van még?

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Nade minek probalkozzanak olyan erovel mint korabban? Mert szerintem ez a kerdes. Nyilvan ok is latjak, hogy meg a kritikailag elismert exkluziv jatekok se hoznak sokszor sikert, ezert inkabb nem is kockaztatnak annyit mint korabban.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Ugyanez a kérdés a nagy kiadóknál is felmerülhetne (nincs is sok, a közepes kiadók közül is több kidőlt vagy kivonult mögülük), de nyilván egy konzolgyártónak ott a sok royalty és egyéb bevételi forrás (a nyereséges a hardver, az előfizetések stb.). Nekik már csak annyi exkluzív kell, amennyivel el tudják adnia masinájukat, hogy ahhoz jár hozzáadott érték. Ebből a szempontból önmagukban nem nyereséges presztízsberuházások is hozhatnak plusz pontokat (ICO, SotC, Okami - utóbbi már van Wii-re, jöhetne PC-re is, nagyon szerettem).

Ennek nem a racionalitását vitatom, mert sok piacon elég az, hogy ott a kompakt doboz, illetve azt úgyis megpróbálják más irányba is népszerűvé tenni. Kíváncsi leszek, hogyan folyik tovább a PC-konzol homogenizálódás, egyelőre ez a kockázatkerülő út, és úgy tűnik, kifizetődik.

Számomra meg nyilván gyenge hardveres PC-utánzatokat jelentenek, kevés exkluzívval, fizetős multival, vitatható minőségű szolgáltatásokkal. Az amúgy örömteli, hogy szinte minden játék megjelenik mindenre, de nyilván lesznek olyan stúdiók és olyan IP-k, melyek korábban is a konzolcsillagzat szerencsés együttállásának köszönhetően jöttek létre. A Naughty Dog valószínűleg sosem vált volna azzá a Sony nélkül, amivé sikerült nekik. A Crash Bandicoot annak idején rátette őket egy diadalmas pályára, ami a korábbi játékaikból nem következne, és akkor az exkluzivitás is segített rajta (kritikailag nem nem volt erős a fogadtatása, a 2.5D-s játékmenet a nagy 3D-be váltások között szinte visszafogott innovációnak tűnik).

@brianaspirin

Szerintem csak az van rá, ami minden másra is, és abból sok csoda nem is ugrik be. Ami mégis, az PS4-re nincs is.

Sors bona, nihil aliud.



Isteni! Nekem totálisan kimaradt az első rész anno, így nem érzem remakenek. Crack in Time színvonalat simán hozza.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Miért nem pótoltad soha? Nagyon finomak a PS2-es részek!

Sors bona, nihil aliud.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!