ez a 980 huf/karakter nem tűnik oly vészesnek. főleg, hogy engem leginkább thunder meg spinal érdekel.
Viszont ha azt nézed, hogy 26 karakter van / lesz a játékban, akkor nem igazán éri meg egyesével, a Shadow Lordshoz meg sztem minimum 3 karakter biztosan kell majd.
a mozgások combo-k mennyire hajaznak a régire, az ott berögzült mozdulatok itt is jól jönnek, vagy teljesen újra vannak szabva a mozgások?
Nagyon keveset játszottam a régiekkel, szóval ezt nem vágom, de találkoztam olyan special move-val, ami tök ugyanaz.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Yep, yep, így kéne kinéznie a tutorialnak az összes többi bunyós cuccban is: rwurl=http://i.imgur.com/xK4wfOb.jpg
Ha ránézel, kínainak tűnik, de olyan jól van összerakva az egész, hogy mire idáig elérsz, elsőre megcsinálod és teljesen tisztában vagy azzal, hogyan és miért. Nem néz a játék hülyének, nem fukarkodja el a magyarázatokat, nem fél a bonyolultabb dolgokat is mutogatni, de úgy, hogy a kacifántosabb fogásokat előre demonstrálja (a demót még le is lassíthatod, full extrás). Végre egy program, amit nem Youtube-ról kell megtanulni...
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
éjszaka elindítottam én is a telepítést neki, reggel csak annyira néztem rá, hogy műxik e rendesen és futtattam egy performance tesztet.
regisztrálásnál kérte a windows jelszavamat, és most már bejelentkezésnél azzal a ms fiókkal akar beléptetni, erre még rá kell nézzek
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Tegnap sikerült végre kipróbálnom a multit. A netkód hihetetlen, 100%-osan olyan a játék, mintha offline játszanád. A crossplay remekül működik, az egyetlen különbség PC és Xbox között, hogy PC-s ellenfélnél szinte azonnal betölt a játék, míg boxosoknál várni kell egy picit (max 10 másodperc), de ennek nyilván a hardveres különbség az oka, nem a szerverek sebessége. A matchmaking is nagyon gyors, igazán ritka, hogy sokáig kell várni az ellenfélre.
Elsőre viszont rohadtul nem akart működni a dolog, a játék konkrétan vagy örökké vesztegelt a "searching opponent" képernyőn, vagy lefagyott. A Teredo nevű akármit használja az Xbox app a matchmakinghez, ezt pedig hajlamos korlátozni néhány tűzfal. A dolog gyorsan orvosolható, ha elfárad erre az oldalra az ember: https://www.reddit.com/r/xboxone/comments/45hf0i/psa_blocked_by_the_0x89231806_error_when_using/
Összességében ez egy baromi nagy win a Microsoftnak és az Iron Galaxy-nek, a Netherrealmnél meg gondolom idomított majmok dolgoznak.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
én is kipróbáltam a multit, elsőre nekem se adott ellenfelet (vagy csak nem voltam elég türelmes) aztán sikerült összeakadnom egy lvl50-es arccal. ami engem is meglepett, hogy ennek ellenére tudtam nyerni az első meccsen. utána viszont ő. kb 5 meccset nyomtunk le, abból legalább kétszer nyertem. ami jó érzéssel töltött el, mert nagyon el tudja venni az ember kedvét, ha flawlessel elpicsázzák rögtön az elején (bár a második fordulóban kaptam tőle egy kb 71 hites ultrát, csak hogy tudjam kivel van dolgom :D )
a netkód tényleg baromi jó volt, se lag, se akadás semmi nem volt közben (néha majdnem el is felejtettem, hogy multit nyomok)
úgy érzem sikerült megfelelően átültetni a killer érzést 2016-os köntösbe. thumbs up.
azt meg először nem tudtam, hova tenni, hogy az ultra combo-k zeneisége honnan volt ismerős, de szerintem ez lehetett rájuk hatással :)
rwurl=https://youtu.be/kVB3LS374uM
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Én eddig egy dolgot bánok: azt, hogy a Shadow Lab (a játékmód, ahol a játékosok stílusa alapján egyedi AI-t, "shadow-t" állít össze a rendszer) nem érhető el free verzióval. Be kell szerezni egy bundle-t lassan, mert szívesen bucira verném magamat. :D
a tojás vagy a tyúk esete, de akkor a hasonlóságot te is felfedezted :)
ja az, nekem is bizgálja a fantáziámat. meg megmondom őszintén, kicsit zavar, hogy a csomagok tartalmát nem igazán részletezik, csak hogy x character van benne. nekem kell utánajárni, hogy akkor most ki esik bele a csomagba és ki nem?
amúgy milyen néven vagy fent? mehetne egy kis bunyó :)
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
ja az, nekem is bizgálja a fantáziámat. meg megmondom őszintén, kicsit zavar, hogy a csomagok tartalmát nem igazán részletezik, csak hogy x character van benne. nekem kell utánajárni, hogy akkor most ki esik bele a csomagba és ki nem?
Egyébként az sem valami jó dolog, hogy mi az S1-S2-t külön már nem tudjuk megvenni.
amúgy milyen néven vagy fent? mehetne egy kis bunyó :)
Sance231, vegyél fel nyugodtan. Nincs sok időm tolni az ipart, de valamikor csak összehozzuk. :)
a második fordulóban kaptam tőle egy kb 71 hites ultrát, csak hogy tudjam kivel van dolgom :D
Nem nehéz ám az: az ultra benyomása után egészen a végéig bele lehet nyomni egy instinct cancelt, ami teljesen reseteli az ultra kombót. Ha ez megvan, akkor meg csak kombózgatsz tovább, beleraksz néhány shadow linkert, majd beadod újra az ultra parancsot valahol a kombó limit vége felé. Ezzel máris csináltál egy double ultrát, ami olyan 70-80 körül szokott lenni. :) Az egyetlen nehézség benne az, hogy úgy kell megverni a másikat, hogy közben maradjon egy teljes instinct csíkod.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Jaja, Sobriwulfi cunami! :D Egyébként egyáltalán nem baj ez, amíg noob az ember, mert egyrészt Wulfival baromi könnyű kombózni (Arkhamos egygombos harcmodorban is lehet, aminek persze értelme nincs, mert belebrékel a betonba sokszor már a medium AI is, de az elején nagyon sokat tud segíteni, mert fokozatosan tudod jobban és jobban variálni, hogy mit csinálsz), mirror mecsekkel könnyebb belejönni a combo breakerekbe is + tipikus rushdown karakter, szóval még a random nyomogatás is út lehet a sikerhez. :D Az egyetlen hátrány, hogy Jago a tutorial karakter, szóval rajta keresztül tanulod meg a játékot, és nem mindig teljesen egyértelmű, hogy ami Jagonál működik, hogyan megy Wulfinál.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nem nehéz ám az: az ultra benyomása után egészen a végéig bele lehet nyomni egy instinct cancelt, ami teljesen reseteli az ultra kombót. Ha ez megvan, akkor meg csak kombózgatsz tovább, beleraksz néhány shadow linkert, majd beadod újra az ultra parancsot valahol a kombó limit vége felé. Ezzel máris csináltál egy double ultrát, ami olyan 70-80 körül szokott lenni. :) Az egyetlen nehézség benne az, hogy úgy kell megverni a másikat, hogy közben maradjon egy teljes instinct csíkod.
én még nem vagyok ennyire kifinomult :) örülök, ha egy 15-17-es combo összejön enderrel a végén meg nem pazarolom el a shadow csíkokat és nem breakelnek szét lépten nyomon :) az instinct resetelést meg eleve a combo méter figyelést még tanulnom kell.
másfelől wolvie tényleg elég cséphadaró nem véletlenül ő volt a kedvencem az eredetiben thunder után (spinal-t csak később szerettem meg, de vele soha nem is ment úgy mint a többiekkel)
azt vettem még észre, hogy minden karakternek van valami egyéni tulajdonsága? (afféle perk, vagy trait) esetemben wolvinál, hogy át lehet rusholni az ellen háta mögé, meg a dupla auto-k?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
azt vettem még észre, hogy minden karakternek van valami egyéni tulajdonsága? (afféle perk, vagy trait) esetemben wolvinál, hogy át lehet rusholni az ellen háta mögé, meg a dupla auto-k?
Ja, Jago pl. különböző erejű auto double-öket tud egymásra halmozni linkerek nélkül, Thunder asszem grabből is tud kombót indítani, meg Wulfinál még van az, hogy az instincttel erősebbet üt. A többiekről még fogalmam sincs. :D
küldtem invet
Oké, majd visszaigazollak / visszakövetlek vagy mi a tökömet kell csinálni az Xbox appben. :D Egyébként elég béna egy program, nagyon furcsa, hogy nincs olyan frankó kis overlay, mint a Steamben (amint képes lesz rá az UWP-lövöm is rá a játékot a Steamre szerintem :D), így alt-tabozni kell a chathez.
Mellesleg a Kyle nehézség elég durván brutálnak tűnik:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=vvcWIkmDlHA
Nem elég, hogy azonnal brékel bármit a rohadt, még tanul is belőled. :D Vicces egyébként, hogy a "noob" nehézségi szintből "beginner"-t csináltak azóta, éljen a szósöl dzsásztísz! :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
nna, tegnap bevásároltam egy bandlit és volt egy kis időm próbálgatni. először spinal-t és thunder-t próbáltam, de a régi verziókhoz képest megváltoztatták az inputjaikat (wolfinál nagyon hasonló maradt) spinallal még egész elboldogultam, de thunder most valahogy nem állt a kezemre. aztán gondoltam kipróbálom orchidot és kellemes csalódás ért. párszor végig nyomtam vele a story módot, beginner-en, mediumon és hardon. ez utóbbin már érezhetően többször breakelnek hosszabb combóknál szinte 100% hogy nem hagyják végig csinálni, dobást is sokszor hárítanak. nehezebb szintre még nem merészkedtem. aztán kreáltam egy shadow karaktert, ami ellen ugyan még nem harcoltam, de story módban (vagy csak ha simán cpu ellen játszol) akkor is tanul ha azzal a karakterrel tolod.
a combo breaker-t még mindig kb kő-papír-olló módjára használom, illetve a heavy attackokat talán ki tudom szúrni, de light és medium között csak tippelek. az ilyenekhez, hogy "shadow counter" meg "counter breaker" vagy miket hadovál még hozzá se szagolok :)
a combo meter-t is jobban kéne figyelnem mert sokszor inkább hamarabb benyomom az ender-t hogy biztos meglegyen a potenciális sebzés.
viszont a dupla ultra már sikerült az elmondásod alapján, ugyan ott sincs minden pofon a helyén, de ilyen 60-70 hites már összejött és az is elég kellemes elégtétel :D
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
a combo meter-t is jobban kéne figyelnem mert sokszor inkább hamarabb benyomom az ender-t hogy biztos meglegyen a potenciális sebzés.
Azt úgy is kell csinálni, mert ugye minél tovább nyújtod, annál nagyobb a valószínűsége annak, hogy kapsz egy bréket, aztán hiába dolgoztál, ha a potenciális sebzésnek csak a töredékét kapod meg. Akkor érdemes nyújtani, ha mondjuk zsákolsz egy lockoutot.
az ilyenekhez, hogy "shadow counter" meg "counter breaker" vagy miket hadovál még hozzá se szagolok :)
Shadow countert akkor tudsz csinálni, ha van shadow metered és éppen kombót blokkolsz: ilyenkor ha az ellen kombójának az utolsó előtti ütésének a blokkolásakor benyomod a MP + MK gombokat, akkor automatikusan visszatámadsz egy shadow openerrel. A counter breaker is ugyanígy egy jó readre épít: ha tudod, hogy az ellen mikor fog bepróbálkozni egy combo breakerrel, akkor közvetlenül előtte benyomod az MP + MK-t, így amikor jönne a breaker, az ellenfél egy lockoutot kap helyette, te pedig folytathatod a kombót. Wulfinál ez pl. különösen jól jöhet, mert simán bele lehet üldözni a másikat egy breakerbe pl. akkor, ha elkezded halmozni egymásra a sok auto double-t.
Hardon, amikor először sikerült behoznom egy shadow countert, az AI mindjárt le is brékelte a shadow move-ot (utólag tudtam meg, hogy ezért kezdte el azt üvölteni az announcer, hogy "one-two-three!" :D). Jól meglepődtem, mert azért annyira nem kemény, de úgy tűnik, vannak villanásai. :D
Egyébként ijesztően okos egy játék + a netkód jó minősége miatt is nehéz lesz megszoknom, hogy nem tudom csak úgy mákból beverni ugyanazt a 35%-os kombót minden egyes alkalommal, mint az MKX-ben. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
igen, ez nekem is megütötte már a fülemet, de fogalmam se volt mihez kezdjek az infoval :D
összegezzük: figyelni kell arra:
-mit csinálsz
-az ellenfél mit csinál
-te mit FOGSZ csinálni
-az ELLENFÉL mit FOG csinálni
-a shadow meter-re
-az instinct meter-re
-a combo meter-re
-a cellákra a combo meter alatt (nem tudom a nevét)
-nem beszélve a life bar-ról
-az időről
-a légnyomásról
-a dagályról
-a napi középhőmérsékletről
-mikor jön fel az esthajnalcsillag
-és hogy hány éves a kapitány
gyerekjáték az egész :D
komolyan mondom, aki ezt az egészet egyszerre átlátja és határidőn belül megfelelően is tud rá reagálni, annak inkább vadászgépet kéne vezetnie, de legalábbis forma 1-es versenyautót
én asszem megelégszem egy tisztességes kocsmai bunyó színvonallal, nem akarok nagyon rátekeredni a dologra :)
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Egy biztos: NAGYON sokáig NAGYON szarok leszünk. :D
Viszont: a néhány óra alapján, amit eddig játszogattam szvsz sokkal tisztességesebb a játék, mint az MKX. Az MKX multijában kb. fél óra után bullshitet kiáltottam Erron Blackre és az NRS-nek valahogyan összességében is sikerült egy olyan játékot összehoznia, ami a 50/50 játékmenet miatt alapból fel tudja cseszni az embert (az MKX-ben bizonyos mixupokat egyszerűen lehetetlen kivédeni, mert nem lehet következtetni, egyszerűen tippelned kell, hogy mondjuk overhead vagy low ütést kapsz legközelebb - ezért is zsugorodott annyira össze a pro szcéna, ez még őket is kiborította). Pl. azt is csak az MKXL-re sikerült kijavítaniuk, hogy ha benyomsz egy breakert, akkor ugyan vegye már el az a rohadt játék az ellenfél stamináját is a tiéd mellé, hogy legalább az előnyét veszítse el egy breaker után (az MKX ben ha nincs stamina, akkor nincs futás, ha nincs futás, akkor szopás van sok karakternél, pl. Cassie Cage-dzsel kb. nem tudsz nélküle egy normálisat kombózni, szóval nála lószart sem ér a brékelés, állhatsz be újra blokkolni kb.). Mellesleg ezért is annyira fájó, hogy a PC-sek egyelőre kimaradnak az update-ekből, mert becsületesebb lett a játék, még ha annyira nagyon sokkal nem is.
Ilyen faszságokat még nem láttam a KI-ban, helyette van benne egy durván mély mindgame, ami lehet, hogy bonyolult, de fair is.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
igen, nekem az volt szimpi itt a ki-ben, hogy az ingyé karimmal és a kemény lvl3-as profilommal, elsőmenetben behúztam egy wint egy lvl50-es fazon ellen. jó, ebből messzemenő következtetéseket nem lehet levonni, de mk-ban ha látom hogy 0%-os oddsom van az ellenség felé, akkor szinte biztos hogy meg is kapom a magamét. oké, nem is vagyok pro (sőt, inkább szar) de ott 5-6 player után kaptam olyan ellent akivel közel azonos szinten voltunk (olyan 50%os win rate)
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
combo assist-al egészen emberi, még én is meg tudom csinálni :D főleg azoknál a kariknál akiknél lehet auto-t vagy special move-ot duplázni
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Teljesen máshogyan működik a játék, szóval jó kérdés egyébként. :D Alapból sokkal lassabb, mint az MK, mert szimpla special move-okkal és auto double-ökkel (egy gombnyomásra kettőt ütsz kombó közben) dolgozik a rendszer, de a trükk ott van, hogy 3 féle, különböző sebességű támadásod van, szóval folyton változik a ritmus. Street Fighteres manual kombókat is lehet csinálni, de az már nagyon nem a kezdő szint - istenigazából kívülről kell fújni a frame datát hozzá -, mert hiába lassabb, mint az MK, ha szinte frame-re el kell találnod, mikor van vége a blockstunnak / hitstunnak.
Röviden: alapból sokkal könnyebb, de kurva nehézzé tudod tenni. :D
A combo assist egyébként tényleg baromi jó, de a tutorialban érdemes kikapcsolni (mondjuk én azt követően is kinyomtam, mert valahogy jobban átlátom, hogy mit csinálok, ha "érzem", hogy mikor rakok be egy linkert pl. - persze ettől tovább is fog tartani, mire eljutok odáig, hogy tutira beüssek mindent, amit szeretnék), mert egyébként automatikusan elkezdi neked nyomni a játék a linkereket, közben meg még azt sem érted, hogy miért. :D
tegnap multit próbázgattam, elsőre kifogtam egy lvl50es csókát lvl50es Tusk-kal. irgalmatlan range-e (?) van annak a karinak a másik sarokból állva egy lépést előre téve megsuhintja a két kezes baszóját és már benne is vagyok a zónájában. és ha elkezd darálni (közben meg elkúrom a breakert) szép komótosan lekombózza a hp-m 50%át. még egy ilyen és már egy életcsíkkal kevesebb van.
amúgy szinte csak box-osokkal találkozok multiban ezt a szintjükből meg a zaxx által is említett +10mp-s feketeképernyős várakozásból gondolom.
viszont nekik is vannak berögzült hülyeségeik, pl egy másik lvl50es tusk gyerek állandóan breakelt ha heavy vagy medium támadást nyomtam. de ahogy átváltottam light-ra már nem tudott mit kezdeni a dologgal, ahogy kitértem a támadásai elől és benyomtam a light combokat már nem volt akkora gyerek :)
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Jó hír, mert én szeretek megvenni minden karaktert, de így a Supreme Edisön mellé egyáltalán nem akartam plusz 2 rugót kidobni az egy szem Shadow Jago-ra. Ráér az később is.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Shago crowdfundolt karakter (eredetileg egy skin volt, sokan szerették volna normális karakterként, az IG meg úgy volt vele, hogy "oké, lefejlesztjük, ha fizettek érte, mert a büdzsénkben nincs benne"), szóval csak úgy + Day 1 Xbox Live Gold accounthoz járt, aztán limitált ideig meg lehetett venni. A mostani szezon elején megint az utóbbi szcenárióval indult a dolog, aztán végül meghagyták állandóra (persze a pakkokban nem lesz benne továbbra sem). Gondolom jól fogyott.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
aha, értem.
avagy, hogyan hozzunk maximális profitot minimális erőráfordítással. pontosan nem tudom mennyire tér el a mezei jágótól, de gondolom egy két skillt leszámítva nagyon mást nem kellett csinálni rajta, ugye a modell textúrák, animációk nagyja már készen volt
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Nem, pont az a lényeg, hogy eredetileg csak egy skin volt Jagóhoz, aztán csináltak belőle egy teljesen egyedi karaktert. Egy karaktert lefejleszteni drága mulatság ám (több 100 000 dodó), a KI meg nem pont a flagship MS termék. Szóval ja, a modell megvolt, de ugye az nagyon kevés önmagában.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Viszont ha azt nézed, hogy 26 karakter van / lesz a játékban, akkor nem igazán éri meg egyesével, a Shadow Lordshoz meg sztem minimum 3 karakter biztosan kell majd.
Nagyon keveset játszottam a régiekkel, szóval ezt nem vágom, de találkoztam olyan special move-val, ami tök ugyanaz.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A hét poénja: nemcsak a Shadowplay nem működik, ha videót akarsz felvenni, de még az Xbox appen keresztül sem tudod megoldani a dolgot. UWP: win.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Yep, yep, így kéne kinéznie a tutorialnak az összes többi bunyós cuccban is:
rwurl=http://i.imgur.com/xK4wfOb.jpg
Ha ránézel, kínainak tűnik, de olyan jól van összerakva az egész, hogy mire idáig elérsz, elsőre megcsinálod és teljesen tisztában vagy azzal, hogyan és miért. Nem néz a játék hülyének, nem fukarkodja el a magyarázatokat, nem fél a bonyolultabb dolgokat is mutogatni, de úgy, hogy a kacifántosabb fogásokat előre demonstrálja (a demót még le is lassíthatod, full extrás). Végre egy program, amit nem Youtube-ról kell megtanulni...
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
éjszaka elindítottam én is a telepítést neki, reggel csak annyira néztem rá, hogy műxik e rendesen és futtattam egy performance tesztet.
regisztrálásnál kérte a windows jelszavamat, és most már bejelentkezésnél azzal a ms fiókkal akar beléptetni, erre még rá kell nézzek
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Egy kis S2 vs. S3 grafikai összehasonlítás:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=O3uBHRmMUGg
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=xYqK-HjL0qs
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Tegnap sikerült végre kipróbálnom a multit. A netkód hihetetlen, 100%-osan olyan a játék, mintha offline játszanád. A crossplay remekül működik, az egyetlen különbség PC és Xbox között, hogy PC-s ellenfélnél szinte azonnal betölt a játék, míg boxosoknál várni kell egy picit (max 10 másodperc), de ennek nyilván a hardveres különbség az oka, nem a szerverek sebessége. A matchmaking is nagyon gyors, igazán ritka, hogy sokáig kell várni az ellenfélre.
Elsőre viszont rohadtul nem akart működni a dolog, a játék konkrétan vagy örökké vesztegelt a "searching opponent" képernyőn, vagy lefagyott. A Teredo nevű akármit használja az Xbox app a matchmakinghez, ezt pedig hajlamos korlátozni néhány tűzfal. A dolog gyorsan orvosolható, ha elfárad erre az oldalra az ember:
https://www.reddit.com/r/xboxone/comments/45hf0i/psa_blocked_by_the_0x89231806_error_when_using/
Összességében ez egy baromi nagy win a Microsoftnak és az Iron Galaxy-nek, a Netherrealmnél meg gondolom idomított majmok dolgoznak.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
én is kipróbáltam a multit, elsőre nekem se adott ellenfelet (vagy csak nem voltam elég türelmes) aztán sikerült összeakadnom egy lvl50-es arccal. ami engem is meglepett, hogy ennek ellenére tudtam nyerni az első meccsen. utána viszont ő. kb 5 meccset nyomtunk le, abból legalább kétszer nyertem. ami jó érzéssel töltött el, mert nagyon el tudja venni az ember kedvét, ha flawlessel elpicsázzák rögtön az elején (bár a második fordulóban kaptam tőle egy kb 71 hites ultrát, csak hogy tudjam kivel van dolgom :D )
a netkód tényleg baromi jó volt, se lag, se akadás semmi nem volt közben (néha majdnem el is felejtettem, hogy multit nyomok)
úgy érzem sikerült megfelelően átültetni a killer érzést 2016-os köntösbe. thumbs up.
azt meg először nem tudtam, hova tenni, hogy az ultra combo-k zeneisége honnan volt ismerős, de szerintem ez lehetett rájuk hatással :)
rwurl=https://youtu.be/kVB3LS374uM
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
A KI egy évvel idősebb a filmnél. :)
Én eddig egy dolgot bánok: azt, hogy a Shadow Lab (a játékmód, ahol a játékosok stílusa alapján egyedi AI-t, "shadow-t" állít össze a rendszer) nem érhető el free verzióval. Be kell szerezni egy bundle-t lassan, mert szívesen bucira verném magamat. :D
Ja, mellesleg egy érdekes videó - a KI soha be nem fejezett Xbox 360-as verziója:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=fH8LWNcvQ6Q
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
a tojás vagy a tyúk esete, de akkor a hasonlóságot te is felfedezted :)
ja az, nekem is bizgálja a fantáziámat. meg megmondom őszintén, kicsit zavar, hogy a csomagok tartalmát nem igazán részletezik, csak hogy x character van benne. nekem kell utánajárni, hogy akkor most ki esik bele a csomagba és ki nem?
amúgy milyen néven vagy fent? mehetne egy kis bunyó :)
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Igazából PC-s hátrány ez, mivel boxon szépen lassan jöttek ki a karakterek (évente nyolcasával), így vágják. Itt fel vannak sorolva szépen szezonokra osztva:
http://killerinstinct.wikia.com/wiki/Killer_Instinct_(Xbox_One)
Egyébként az sem valami jó dolog, hogy mi az S1-S2-t külön már nem tudjuk megvenni.
Sance231, vegyél fel nyugodtan. Nincs sok időm tolni az ipart, de valamikor csak összehozzuk. :)
Nem nehéz ám az: az ultra benyomása után egészen a végéig bele lehet nyomni egy instinct cancelt, ami teljesen reseteli az ultra kombót. Ha ez megvan, akkor meg csak kombózgatsz tovább, beleraksz néhány shadow linkert, majd beadod újra az ultra parancsot valahol a kombó limit vége felé. Ezzel máris csináltál egy double ultrát, ami olyan 70-80 körül szokott lenni. :) Az egyetlen nehézség benne az, hogy úgy kell megverni a másikat, hogy közben maradjon egy teljes instinct csíkod.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Gondolom, hülye kérdés, de ha mindig éppen csak egy harcos ingyenes, akkor az Olcsó Jánosok multija úgy néz ki, hogy pl. Sabrewulf vs. Sabrewulf?
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Jaja, Sobriwulfi cunami! :D Egyébként egyáltalán nem baj ez, amíg noob az ember, mert egyrészt Wulfival baromi könnyű kombózni (Arkhamos egygombos harcmodorban is lehet, aminek persze értelme nincs, mert belebrékel a betonba sokszor már a medium AI is, de az elején nagyon sokat tud segíteni, mert fokozatosan tudod jobban és jobban variálni, hogy mit csinálsz), mirror mecsekkel könnyebb belejönni a combo breakerekbe is + tipikus rushdown karakter, szóval még a random nyomogatás is út lehet a sikerhez. :D Az egyetlen hátrány, hogy Jago a tutorial karakter, szóval rajta keresztül tanulod meg a játékot, és nem mindig teljesen egyértelmű, hogy ami Jagonál működik, hogyan megy Wulfinál.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
én még nem vagyok ennyire kifinomult :) örülök, ha egy 15-17-es combo összejön enderrel a végén meg nem pazarolom el a shadow csíkokat és nem breakelnek szét lépten nyomon :) az instinct resetelést meg eleve a combo méter figyelést még tanulnom kell.
másfelől wolvie tényleg elég cséphadaró nem véletlenül ő volt a kedvencem az eredetiben thunder után (spinal-t csak később szerettem meg, de vele soha nem is ment úgy mint a többiekkel)
azt vettem még észre, hogy minden karakternek van valami egyéni tulajdonsága? (afféle perk, vagy trait) esetemben wolvinál, hogy át lehet rusholni az ellen háta mögé, meg a dupla auto-k?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
küldtem invet
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Ja, Jago pl. különböző erejű auto double-öket tud egymásra halmozni linkerek nélkül, Thunder asszem grabből is tud kombót indítani, meg Wulfinál még van az, hogy az instincttel erősebbet üt. A többiekről még fogalmam sincs. :D
Oké, majd visszaigazollak / visszakövetlek vagy mi a tökömet kell csinálni az Xbox appben. :D Egyébként elég béna egy program, nagyon furcsa, hogy nincs olyan frankó kis overlay, mint a Steamben (amint képes lesz rá az UWP-lövöm is rá a játékot a Steamre szerintem :D), így alt-tabozni kell a chathez.
Mellesleg a Kyle nehézség elég durván brutálnak tűnik:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=vvcWIkmDlHA
Nem elég, hogy azonnal brékel bármit a rohadt, még tanul is belőled. :D Vicces egyébként, hogy a "noob" nehézségi szintből "beginner"-t csináltak azóta, éljen a szósöl dzsásztísz! :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
nna, tegnap bevásároltam egy bandlit és volt egy kis időm próbálgatni. először spinal-t és thunder-t próbáltam, de a régi verziókhoz képest megváltoztatták az inputjaikat (wolfinál nagyon hasonló maradt) spinallal még egész elboldogultam, de thunder most valahogy nem állt a kezemre. aztán gondoltam kipróbálom orchidot és kellemes csalódás ért. párszor végig nyomtam vele a story módot, beginner-en, mediumon és hardon. ez utóbbin már érezhetően többször breakelnek hosszabb combóknál szinte 100% hogy nem hagyják végig csinálni, dobást is sokszor hárítanak. nehezebb szintre még nem merészkedtem. aztán kreáltam egy shadow karaktert, ami ellen ugyan még nem harcoltam, de story módban (vagy csak ha simán cpu ellen játszol) akkor is tanul ha azzal a karakterrel tolod.
a combo breaker-t még mindig kb kő-papír-olló módjára használom, illetve a heavy attackokat talán ki tudom szúrni, de light és medium között csak tippelek. az ilyenekhez, hogy "shadow counter" meg "counter breaker" vagy miket hadovál még hozzá se szagolok :)
a combo meter-t is jobban kéne figyelnem mert sokszor inkább hamarabb benyomom az ender-t hogy biztos meglegyen a potenciális sebzés.
viszont a dupla ultra már sikerült az elmondásod alapján, ugyan ott sincs minden pofon a helyén, de ilyen 60-70 hites már összejött és az is elég kellemes elégtétel :D
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Azt úgy is kell csinálni, mert ugye minél tovább nyújtod, annál nagyobb a valószínűsége annak, hogy kapsz egy bréket, aztán hiába dolgoztál, ha a potenciális sebzésnek csak a töredékét kapod meg. Akkor érdemes nyújtani, ha mondjuk zsákolsz egy lockoutot.
Shadow countert akkor tudsz csinálni, ha van shadow metered és éppen kombót blokkolsz: ilyenkor ha az ellen kombójának az utolsó előtti ütésének a blokkolásakor benyomod a MP + MK gombokat, akkor automatikusan visszatámadsz egy shadow openerrel. A counter breaker is ugyanígy egy jó readre épít: ha tudod, hogy az ellen mikor fog bepróbálkozni egy combo breakerrel, akkor közvetlenül előtte benyomod az MP + MK-t, így amikor jönne a breaker, az ellenfél egy lockoutot kap helyette, te pedig folytathatod a kombót. Wulfinál ez pl. különösen jól jöhet, mert simán bele lehet üldözni a másikat egy breakerbe pl. akkor, ha elkezded halmozni egymásra a sok auto double-t.
Hardon, amikor először sikerült behoznom egy shadow countert, az AI mindjárt le is brékelte a shadow move-ot (utólag tudtam meg, hogy ezért kezdte el azt üvölteni az announcer, hogy "one-two-three!" :D). Jól meglepődtem, mert azért annyira nem kemény, de úgy tűnik, vannak villanásai. :D
Egyébként ijesztően okos egy játék + a netkód jó minősége miatt is nehéz lesz megszoknom, hogy nem tudom csak úgy mákból beverni ugyanazt a 35%-os kombót minden egyes alkalommal, mint az MKX-ben. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
igen, ez nekem is megütötte már a fülemet, de fogalmam se volt mihez kezdjek az infoval :D
összegezzük: figyelni kell arra:
-mit csinálsz
-az ellenfél mit csinál
-te mit FOGSZ csinálni
-az ELLENFÉL mit FOG csinálni
-a shadow meter-re
-az instinct meter-re
-a combo meter-re
-a cellákra a combo meter alatt (nem tudom a nevét)
-nem beszélve a life bar-ról
-az időről
-a légnyomásról
-a dagályról
-a napi középhőmérsékletről
-mikor jön fel az esthajnalcsillag
-és hogy hány éves a kapitány
gyerekjáték az egész :D
komolyan mondom, aki ezt az egészet egyszerre átlátja és határidőn belül megfelelően is tud rá reagálni, annak inkább vadászgépet kéne vezetnie, de legalábbis forma 1-es versenyautót
én asszem megelégszem egy tisztességes kocsmai bunyó színvonallal, nem akarok nagyon rátekeredni a dologra :)
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Egy biztos: NAGYON sokáig NAGYON szarok leszünk. :D
Viszont: a néhány óra alapján, amit eddig játszogattam szvsz sokkal tisztességesebb a játék, mint az MKX. Az MKX multijában kb. fél óra után bullshitet kiáltottam Erron Blackre és az NRS-nek valahogyan összességében is sikerült egy olyan játékot összehoznia, ami a 50/50 játékmenet miatt alapból fel tudja cseszni az embert (az MKX-ben bizonyos mixupokat egyszerűen lehetetlen kivédeni, mert nem lehet következtetni, egyszerűen tippelned kell, hogy mondjuk overhead vagy low ütést kapsz legközelebb - ezért is zsugorodott annyira össze a pro szcéna, ez még őket is kiborította). Pl. azt is csak az MKXL-re sikerült kijavítaniuk, hogy ha benyomsz egy breakert, akkor ugyan vegye már el az a rohadt játék az ellenfél stamináját is a tiéd mellé, hogy legalább az előnyét veszítse el egy breaker után (az MKX ben ha nincs stamina, akkor nincs futás, ha nincs futás, akkor szopás van sok karakternél, pl. Cassie Cage-dzsel kb. nem tudsz nélküle egy normálisat kombózni, szóval nála lószart sem ér a brékelés, állhatsz be újra blokkolni kb.). Mellesleg ezért is annyira fájó, hogy a PC-sek egyelőre kimaradnak az update-ekből, mert becsületesebb lett a játék, még ha annyira nagyon sokkal nem is.
Ilyen faszságokat még nem láttam a KI-ban, helyette van benne egy durván mély mindgame, ami lehet, hogy bonyolult, de fair is.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
igen, nekem az volt szimpi itt a ki-ben, hogy az ingyé karimmal és a kemény lvl3-as profilommal, elsőmenetben behúztam egy wint egy lvl50-es fazon ellen. jó, ebből messzemenő következtetéseket nem lehet levonni, de mk-ban ha látom hogy 0%-os oddsom van az ellenség felé, akkor szinte biztos hogy meg is kapom a magamét. oké, nem is vagyok pro (sőt, inkább szar) de ott 5-6 player után kaptam olyan ellent akivel közel azonos szinten voltunk (olyan 50%os win rate)
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Mennyire kell gyorsnak lenni a combo inputoknál?
Mert nálam az mk9-ről mkx-re váltásnál eléggé feltűnt a sokkal szűkebb input time még offlineban is
combo assist-al egészen emberi, még én is meg tudom csinálni :D főleg azoknál a kariknál akiknél lehet auto-t vagy special move-ot duplázni
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Teljesen máshogyan működik a játék, szóval jó kérdés egyébként. :D Alapból sokkal lassabb, mint az MK, mert szimpla special move-okkal és auto double-ökkel (egy gombnyomásra kettőt ütsz kombó közben) dolgozik a rendszer, de a trükk ott van, hogy 3 féle, különböző sebességű támadásod van, szóval folyton változik a ritmus. Street Fighteres manual kombókat is lehet csinálni, de az már nagyon nem a kezdő szint - istenigazából kívülről kell fújni a frame datát hozzá -, mert hiába lassabb, mint az MK, ha szinte frame-re el kell találnod, mikor van vége a blockstunnak / hitstunnak.
Röviden: alapból sokkal könnyebb, de kurva nehézzé tudod tenni. :D
A combo assist egyébként tényleg baromi jó, de a tutorialban érdemes kikapcsolni (mondjuk én azt követően is kinyomtam, mert valahogy jobban átlátom, hogy mit csinálok, ha "érzem", hogy mikor rakok be egy linkert pl. - persze ettől tovább is fog tartani, mire eljutok odáig, hogy tutira beüssek mindent, amit szeretnék), mert egyébként automatikusan elkezdi neked nyomni a játék a linkereket, közben meg még azt sem érted, hogy miért. :D
+ Az assistról nem találtam semmit a játékban, de neckbeard Max to the rescue!
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=5O4jjUSJaUE
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
tegnap multit próbázgattam, elsőre kifogtam egy lvl50es csókát lvl50es Tusk-kal. irgalmatlan range-e (?) van annak a karinak a másik sarokból állva egy lépést előre téve megsuhintja a két kezes baszóját és már benne is vagyok a zónájában. és ha elkezd darálni (közben meg elkúrom a breakert) szép komótosan lekombózza a hp-m 50%át. még egy ilyen és már egy életcsíkkal kevesebb van.
amúgy szinte csak box-osokkal találkozok multiban ezt a szintjükből meg a zaxx által is említett +10mp-s feketeképernyős várakozásból gondolom.
viszont nekik is vannak berögzült hülyeségeik, pl egy másik lvl50es tusk gyerek állandóan breakelt ha heavy vagy medium támadást nyomtam. de ahogy átváltottam light-ra már nem tudott mit kezdeni a dologgal, ahogy kitértem a támadásai elől és benyomtam a light combokat már nem volt akkora gyerek :)
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Király, Shadow Jago permanensen vehető lesz:
http://www.ultra-combo.com/shadow-jago-permanently-available-now/
Jó hír, mert én szeretek megvenni minden karaktert, de így a Supreme Edisön mellé egyáltalán nem akartam plusz 2 rugót kidobni az egy szem Shadow Jago-ra. Ráér az később is.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Jago az új free karakter.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
mert eddig hogy lehetett megszerezni?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Shago crowdfundolt karakter (eredetileg egy skin volt, sokan szerették volna normális karakterként, az IG meg úgy volt vele, hogy "oké, lefejlesztjük, ha fizettek érte, mert a büdzsénkben nincs benne"), szóval csak úgy + Day 1 Xbox Live Gold accounthoz járt, aztán limitált ideig meg lehetett venni. A mostani szezon elején megint az utóbbi szcenárióval indult a dolog, aztán végül meghagyták állandóra (persze a pakkokban nem lesz benne továbbra sem). Gondolom jól fogyott.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
aha, értem.
avagy, hogyan hozzunk maximális profitot minimális erőráfordítással. pontosan nem tudom mennyire tér el a mezei jágótól, de gondolom egy két skillt leszámítva nagyon mást nem kellett csinálni rajta, ugye a modell textúrák, animációk nagyja már készen volt
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Nem, pont az a lényeg, hogy eredetileg csak egy skin volt Jagóhoz, aztán csináltak belőle egy teljesen egyedi karaktert. Egy karaktert lefejleszteni drága mulatság ám (több 100 000 dodó), a KI meg nem pont a flagship MS termék. Szóval ja, a modell megvolt, de ugye az nagyon kevés önmagában.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.