Jelenlegi hely

Ki milyen videojátékkal játszott a héten?

Utolsó bejegyzés


Nem esett rosszul (nem érdekel az ilyesmi), na de nehogy már a szomszédba menjek egy kis cinkelésért. ;-)

@Zoo:
Az American Nightmare-rel még nem játszottam, de biztosan szar!

ShowHide spoiler #

Az Alan Wake-et ezennel repülő bútordarabostul uninstallálom.

Non serviam



Bullet Spongeeeeeeeeee
Bétát kipróbáltam, szép, meg jó, de valami nagyon-nagyon nem stimmelt. Bullet Sponeeeeeee

Remélem ez nem lesz alap mostantól, sőt!

Amúgy meg ez az új konzolos inventory, amit egyre több játékban látok, azért jól meg kéne verni pár embert. Persze csak megszokás kérdése, de mintha az összes csatornát át kéne rágni a TV-n, amikor keresel egy műsort. Csak éppen vannak al-csatornák is. És szlovákul megy minden műsor. Meg azt, amit keresel nem is adják. Ááá, 'szom, na!



Tegnap este volt egy szabad félórám, kipróbáltam a nem túl régi szerzeményemet, a Naval Actions.

Elméletben ez egy mocskos jó kis vitorláshajós szimulátor/MMO, a kalózok regnálása idején játszódik a karibi térségben. Kalózkodni, háborúzni, kereskedni, foglalgatni lehet benne majd, mivel még early accessben van, ez a része nem teljes - ha kész lesz, nagyjából olyasmire kell majd gondolni, mint az Elite, csak vitorlásokkal. Ami viszont teljes, az a maguk a hajócsaták - tökéletes a kidolgozásuk, és mocskos nehezek.

Hogy miért elmélet volt mindez tegnap? Angolként indultam tegnap egy kis cutterrel, Sid Meier's Piratesen edződve nagy bátran nekiindultam Kingstonból, dél-délkeleti irányba, teljes vitorlákkal, kiváló szél mellett 20 csomós sebességgel, gondoltam lássuk, mekkora a pálya. Nos, 36 perc után (ez játékidőben 3 nap) tökéletesen eltévedtem, fogalmam sem volt, hol vagyok (egyszer a 2. napon fordult a szélirány, és kicsit direkt dél felé kellett mennem), mindenhol csak a tenger, szárazföld a láthatáron se... Mivel a térképen nem mutatja a hajód helyzetét, csak egy iránytűd van. Viszont a játék gyönyörű, a hajók maguk is elképesztően szépek, a tenger tökéletes, ahogy az égbolt, a napfelkelte és naplemente is.

Eddig 10/10, cant't wait to get lost again! Nehéz lesz a hosszú hétvégén eldöntenem, hogy ezt próbálgassam, vagy a The Divisiont!

http://www.navalaction.com/



Portal Stories: Mel

Eddig hiperkirály volt, de így a negyedik chapter vége felé elkezdtem aggódni elakadás közben, mert kezdődik a jó öreg "we jump the shark now" feeling. Nagyon tiszteletreméltó, hogy kurva nehéz, mert ritkán szoktam elakadni ezekben a játékokban, de az előző fejtörő megoldása kb. olyan volt, mintha bug lenne (amikor "wow, megoldottam, tök okos vagyok" helyett azt érzed, hogy "wow, ez működött... ez működött? elmentek ti a p...!", akkor azért ott bajok vannak), most meg annyira nincs még ötletem sem, hogy lehet, kezdik túlfeszíteni a húrt a készítők. Meglátjuk, mindenesetre egyelőre ajánlom mindenkinek, végre nehéz a Portal.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



+1, már tavaly júliusban ajánlgattam a saját topikjában amit mindenki le is szart. :D Amúgy nekem nem volt ilyen "ez működött" bajom. Mindegyik puzzle teljesen okés, csak kurva nehezek. Ha rájösz a logikára akkor onnantól kezdve... Vagy itt most konkrétan melyik részre gondolsz ami ilyen "ez működött?" dolog volt?


ShowHide spoiler #

Igazából ezzel kapcsolatos a játékkal való egyetlen igazi gondom is: sokszor gimmicknek érzem a nehézséget, mert nagyon sokszor úgy érték el a fejlesztők a Dark Souls-i magasságokat, hogy telerakták emancipation a termeket, ettől pedig sokszor olyan érzésem van, hogy "yay, huszadjára is emancipation grillt kell kerülni". :D

Lehet, hogy a sztori módban jobb a helyzet, de én advanced-en csinálom, mert azt írták, hogy az az eredeti mod, a sztori mód meg az utólagosan könnyített verzió.

Szerk: OMG annak a megoldása, amin most sikerült túljutnom egész egyszerűen zseniális volt. Fuck, akik ezt csinálták, jobban ismerik a Portalt, mint a Valve kb.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Zaxx írta: Igazából ezzel kapcsolatos a játékkal való egyetlen igazi gondom is: sokszor gimmicknek érzem a nehézséget, mert nagyon sokszor úgy érték el a fejlesztők a Dark Souls-i magasságokat

rwurl=http://i.imgur.com/cmWg8PA.gif

ibi amentia latet



Igen, a sztori mód csak szeptember környékén jött be a képbe ha jól tudom sok könnyítéssel. Viszont biztosan tudom neked mondani, hogy soha nem volt ilyen elbaszott megoldása anno egy teremnek sem. :D Valamit valószínű te gondoltál túl és "clever use of game mechanics" módon kikerülted a tervezett megoldást. :) Gondolom erre a részre gondoltál: https://youtu.be/LXrLq_9dhr4?t=2m3s



Nem nyert, de ja, én is erre gondoltam, szóval majd megkeresem valami walkthroughban, miután végeztem. A túlgondolást mondjuk azért nem tartom annyira sanszosnak, mert minden milliméterét átnéztem a teremnek (még vmi poénos kis titkos szobát is találtam), és a sok szenvedés alatt annyit kísérleteztem, hogy sikeresen találtam egy pontot, ahová portált dobva majd azon átmenve hard crash-sel jutalmaz a játék, egy másik megoldási ötletem pedig végleges talajban ragadással végződött. :D

Szerk: Kikerestem és ja, ketté lehet bontani a dolgot, hogy ne kelljen a gravitáció és az idő törtrészével szenvedni, nem is tudom, miért nem jutott eszembe az arena shooter MLG pro gaming mutatvány helyett, amit előadtam. :D Ez van, a Talos Principle-ben is sikeresen ripityára tudtam buggolni egy pályát (be is nyomtam bug reportnak, válasz a Croteamtől: "ez tök király, nem javítjuk ki" :D).

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Grim Dawn (25€)
Eddig kb mintha Diablo 2 jött volna újból el. Nem véletlenül, a fejlesztők (volt Titan Quest-esek) nem titkolt célja ez volt, és szvsz sikerült is. Nem hibátlan, pl a pályák nem randomok ahogy látom, cserébe nagyon jól meg vannak csinálva és kibaszottul nagyok. Srsly. Néhány dolgot el se mond a játék, pl a respec NPC-t először nem tudtam, hogy csillagjegyet is le tud venni. Vagy hogy egyáltalán létezik. A Dio3 minél közelebbre összedobott vendorai után itt rossznak hat, hogy egy méretes vár kellős közepén van a portál, és az egyik toronyban el az összes vendor. Meg a loot tetris zavaró dio3 automatikája után. A játékmechanika bonyolultabb, mint a dio2-nél, pl sebzéstípusból több sok létezik, és kevésbé fogja a kezünket, pl a quest marker csak közelből látszik. (Kivéve terület bejáratnál, akkor a bejáratot jelzi vele.)

Zene OK, hangok is, bár elviselnék még háromszor ennyi VO-t. Lore olvasásra még nem igazán volt időm, de egyelőre jól kidolgozottnak tűnik. Világa az évek óta töretlen népszerűségnek örvendő pisztoly+fantasy posztapokalipszis.

32 óra után már majdnem a végén az első fokozatnak. Még lehet ~4-5 óra a storyban plusz faction repu farm, perpill 47. szinten vagyok egy summonerrel, a limit 75 tudtommal. Van még 2 másik nehézség, plusz opcionális veterán és HC mód. Skilltábla jó, két class-ból rakod össze a végső kombót, plusz csillagjegyekből gyakorlatilag amit akarsz. Dio 2-féle necro horda sajnos nincs. Apropó spellek, 2 db 10-es hotkey bar van, "bármennyi" skilled lehet, (kb 10 van per subclass, plusz itemekből és augmentekből amennyit tudsz) és a passzív manafoglaló cuccok akkor se kapcsolnak le, ha kiveszed őket a hotbarból. Haleluja.

Az item manipuláció annyiból áll, hogy rájuk lehet aggatni kiscsillió augmentet, amiket mobokból ver ki az ember, vagy összerak a kovácsnál. Viszont olyan szigorú egymásra épülés, mint dio-ban a gemek, nincs. (Jobban mondva minden augment lehet partial vagy nem, a partial-ból néhányat összegyűjtve összerak az ember egy teljeset.) Viszont a ritkább cuccok általában skilleket is adnak. Persze mást is lehet craftolni, csak előbb meg kell általában találni hozzá a recepteket.

Multi: ???? Nem játszottam multit...

Grafika: rossz szó nem lehet rá. Teljesítmény jó, (SSD-ről) csak triple buffering bugos, mindent csutkára húzva 70+-ról 38 fps-re esik a teljesítmény. Mindent minimumon hagyva 220+fps, és nem kifejezetten ronda úgy sem. Egyszer fagyott, egyszer meg a köddel volt valami visual error. Megint: triple buffering bugos, kikapcsolni.

Egyelőre ~9/10



Én kb. négyféle karakterrel futottam eddig neki, de egyikkel sem volt élvezetes a játék. Ehhez kapcsolódik a legelső probléma: miért nem lehet visszalépni a kasztválasztó menüből, megnézni a többi karakterosztály skilljeit is? TQ-ban is így volt, ha jól rémlik, itt ez egy ostoba korlátozás.

ShowHide spoiler #

A grafika eléggé meh (annyira mondjuk nem érdekel), de a leggázabbak az animációk. A zene annyira fos, hogy lekapcsoltam, mert egyszerűen totál nem illik a játékba. De a lényeg, hogy maga a játék dögunalmas.

Non serviam



Call of Juarez Gunslinger

Kellemes 8-9 óra volt (leszámítva némi vergődést a párbajoknál). Benne van minden vadnyugati toposz, amire csak igény lehet a vonatrablástól a bányákon és szellemvárosokon át az indiánoktól hemzsegő hegyi erdőkig. A játékmechanika nincs túlbonyolítva, pont annyit kapunk, amennyi kell. A grafika szép, a tájakban lehet gyönyörködni (ha épp nem tucatnyian rontanak ránk). Az elmesélős történetvezetést ügyesen kimaxolták (egy-két helyen igen mókásan). Simán ott a helye a polcon a Gun mellett.

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Hitman (soft reboot) S01E01

Nem vagyok az az újrajátszós típus, de eddig 10 órát toltam a Paris mapba, és bármikor szívesen visszanézek - ergo nem lesz kevés az a hat helyszín. A live eventek és az elusive contractok pedig még el sem kezdődtek.
Egyedüli probléma, hogy az always online gyökérség miatt néha nem tud csatlakozni a játék, így az achikat sem menti - bár erre előre figyelmeztet.



Half-Life 2 Update

Yay, a Route Kanal "nyílt vízi" részei már nem undorítóak:
rwurl=http://i.imgur.com/V051QtX.jpg

Nuff said, remekül tartósítja a HL2-t ez a cucc.

Black Mesa

A Steam-verzió böhöm nagy ápgréd a modhoz képest: sokkal jobban néz ki, a fegyvermodellek többségükben ütnek (a crowbar még mindig béna, de úgy tűnik, hogy a fejlesztők ragaszkodnak a HL1 "gyors" feszítővasához, szóval valószínűleg néhány simítást leszámítva így marad már), teljesítményben meg összességében baromi jól fut (ez persze nem csak a készítők érdeme: a 2013-as update óta a Source imádja a többmagos processzorokat, így kb. megduplázza a teljesítményt). Hülye bugok persze akadnak, elvégre early access a cucc, pl. a We've Got Hostilesban mindjárt bele is futottam egy csúnyán zavaróba:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=0YXp6fqUAC4
Lövöldözéskor esik az fps, de csak itt. :D

Megvételét egyelőre csak annak ajánlom, akit nem zavarnak ezek a csacskaságok + szeretne segíteni a fejlesztőknek a bugvadászatban (rászorulnak), vagy simán csak nyomon követné a fejlesztést. Ettől még persze a Lambda Core-ig simán játszható a játék, a multi meg szimpla HL DM-származékhoz képest nagyon jó, csak bosszantóan halott.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Downfall (2016)

Dárkos, depresszív és "gusztusos" low-budget mindfuck horror-kaland, ami a The Cat Lady-hez kapcsolódóan annak előzményeként funkcionál. Eredetileg egy 2009-es point-and-click kalandként jelent meg, és most egy teljes átdolgozást kapott, újragondolva a The Cat Lady látványvilágával és játékmenetével. Akinek a CL tetszett (és le tud nyelni pár igen gyenge voiceover-t), és horror-kalandra vágyik, ezt se hagyja ki. Hozzátenném még, hogy (a CL-hez hasonlóan) a játék elég sötét, borongós hangulatú és komoly érzelmi témákat, betegséget feszeget durva és gyomorforgató látvánnyal, így csak erős idegzetűek vegyék a kezükbe.

http://www.adventuregamers.com/articles/view/30066



Lo Wanget, a hihetetlenül cool, enyhén seggfej, nagyon vicces geek szamurájt

Szamuráj? Legyen inkább shinobi, és megegyeztünk ;)

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Rainbow Six Siege

3 napja vettem persze pont most lehet kapni már olcsóbban is 5990-ért, én még 10-ért vettem persze :)
Minden fillért megért, aki tolta swat4-el, annak fog bejönni. Ne lehet azt mondani, hogy ultrarealisztikus, amikor zseből előveszel két darab 2x2méteres fémredőnyt, amit felraksz a falra, de egyébként a legjobb tactical fps, amivel valaha toltam eddig. A botok nem hülyék terrorist hunt modban és már normálon is elég kemények, szintén a gyakorló küldetések alatt, amit érdemes végécsinálni, vagy szívás lesz. A játékban xp, kredit, kitudja mit gyűjtessz, miből unlockolhatod a karaktereket és a fegyverkiegészítőket, elé gyorsan megy az elején no para. Válaszatnod kell támadó és védő karaktereket, aminek 5 vs. 5-ben jön meg az értelme. Mindekinek van valami spec cucca és persze más fegyverarzenálja, pajzs/pisztoly, heartbeat sensor, csapda, gránátelhárító kütyü, szinte mindennek megvan az ellentéte, azonban mivel 12-12 támadó és védő kari van és csak onnan tudod mi van az ellenfélnél, ha meccs közben már látta valaki, addig csak egy kérdőjel. Multiban elég durva, szinte kötelező csapatban játszani, pályaismeret alap és elég bonyolultak, idő, mire megtanulod, kitapasztalod, néha elég nagyok is. Az ellenfelek, hát van akik nyomják pár hónapja, kcisit kemények, startégia és kommunikáció, de kellenek a villám reflexek is...
Nekem eddig 5/5
valaki tolja még?



Nekem eddig 5/5

Akartad írni: 5/7?

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Jogos 5/7 :D



Nincs kivel = nincs minek. A béták nem voltak rosszak, de egyedül garantáltan nem állok neki. (Te se lennél ott soha.)

“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw



Valójában tuti nem lennék, mert szinte csak egy rövid időablakban tudok játszani (gyerek fürdetés után max 1 óra, kb egy héten 4x). Én egy baráti csapattal nyomom (már most 6-an vagyunk, de inkább tömeg van, mint taktika), de idegenekkel sem rossz. Mondjuk te valószínűleg idegeileg tönkremennél, mert iszonyat durván szopathat egy rossz társ, amit te emlékeim szerint magas, fejhangú, néha a vulgaritás határait erősen feszegető kritikákkal tudsz illetni és bizony tényleg igazad lenne, mert néha mindenki hülye valóban :) Mondjuk néha inkább börleszk, amikor szájbadobod magad flashbanggel és leesel egy tetőröl, miközben szitává lőtted a társad.

Idézem a tegnapi startégiai megbeszélésünket 5 fővel, Teamspeaken keresztül:
"
Valakik: Az lehet a trükk, hogy ezeknek a srácoknak stratégiájuk lehet, azért győznek.
Én: Hát az tény, hogy lehet valamiféle tervük, miután másodszor vernek minekt 3-0-ra.
Valakik: Szerintem összebeszélhettek.
Én: Bár lenne valami lehetőségünk nekünk is összebeszélni!
Valakik: Ja az jó lenne.
Én: Akkor talán megbeszélhetnénk egy stratégiát, mondjuk most...
Valakik: Ok, de mit?
Én: Mondjuk egyszerre támadunk elsőre, ki honnan megy és visszaszámolásra időzítve megyünk be? :D
Valakik: Tök jó ötlet.
"
Majd mindeki bement amikor odaért és lemészároltak minket. :) :) :)
Persze megfulladtunk a röhögéstől... :D



Game of Thrones / Telltale

Az utolsó epizód még hátravan, de nem várok nagy fordulatot semmiben. A játék olyan, mint a tévé sorozat, amihez kapcsolódik. Csak folyik, folyik és folyik előre több szálon, de nincs eleje, közepe, vége. Folyvást nehéz morális és érzelmi döntések elé állít minket, és bárhogy is választunk, az tutira nem lesz jó. Legfeljebb csak rövid ideig élvezhetjük az általunk irányított karakterekkel együtt az ügyek jóra fordulását, utána jön a pofára esés, vagy...

ShowHide spoiler #

Igazából nincs ezzel semmi gond. Ha másmilyen lenne, megvádolnám azzal, hogy semmi köze a sorozathoz, így viszont nagyon is sok van, és nem csak a történetben.

Szerintem elég jól passzol a Telltale-féle játékmenet a GoT-hoz. A GoT tárháza a fájdalmas, megalázó, kínos vagy épp körömrágós helyzeteknek, és nem kell félni, a játék minden ilyen alkalommal a mi kezünkbe helyezi a döntést. Nem egyszer fogunk kutyába lemenni, vagy fejjel a falnak rohanni, mire a végére érünk, és folyamatosan azon fogunk kattogni közben, hogy vajon a többi, fikarcnyival sem jobbnak tűnő lehetőség közül bármelyik is jobb eredményt hozott-e volna.
A sokszálas történetvezetést szerintem elég jól kimaxolták. Üdítően hat a váltogatás a szálak között, éppen jó méretűek az egy-egy szereplőre jutó jelenetek, hogy legyen bennük tartalom, de ne legyen túllihegve semmi. Mindenhol van feszültség, és mindenhol másféle, plusz meglepetés is akad bőven - némelyik egészen ütős.
Gyakorlatilag kapunk egy szép adagot mindenből, amit a GoT képvisel. Az egyik szál a látszólag baráti és udvarias, de valójában kegyetlen és rideg udvari intrikáról szól, a másikban megkapjuk a falat a varjak különleges testvéri kötelékével és falon túli problémákkal, egy harmadikban a Forrester ház maradványaiból próbálhatjuk meg a legtöbbet kihozni a hirtelen hűbérúrrá váló, amúgy ősi ellenségnek tekintett Whitehill ház árnyékában, a negyedikben pedig a Keskeny-tenger túlpartján kóstolhatunk bele a zsoldosok és a rabszolgák életébe. Mindegyik szálnak megvan a maga íze, jellegzetessége, érdekessége, amiért szeretni lehet.

A tévésorozatból néhány kiemelt arc tiszteletét teszi a játékban is. Ez szépen növeli az immerziót, hiszen ki-ne akart volna Tyrionnal együtt borozni, vagy megpróbálni állni Daenerys (és a sárkánya) tekintetét, de sajnos a képi megvalósításuk nem sikerült túl jól. Szerintem nem merték vagy tudták annyira meganimálni az arcukat, mint a többi karakterét, így fele annyira sem kifejezők, mint a főszereplők vagy akár a mellékszereplők. Tyrion, Cercei és Daenerys még oké lett, de Margaerynek hülye gnóm feje van, Jon Snow konkrétan faarcú, Ramsay pedig nem is hasonlít sorozatbeli önmagára. Nem mondom, túl lehet lendülni ezen a dolgon, de azért egy kicsivel illett volna többet befektetni azon arcok megjelenésébe, amik a nagyobb kontextusba helyezik az egész sztorit.

A játék képi világa engem sokszor olajfestményre emlékeztet. Az éleken általában fura, ecsetvonásszerű elmosás van (vagy csak az én vasam régi?), ami erre jól ráerősít. Érdekes választás, és azt kell mondjam rá, hogy nem is rossz.
A zene egy-két kivételtől eltekintve sima aláfestés. Nem tolakodó, a helyzethez passzoló, de semmi kiemelkedő, extra érzelmet nem előidéző. A Tales from the Borderlands ebből a szempontból sokkal jobban teljesített, bár ott talán a egyszerűbb is volt passzoló dalokat találni.

Valahogy a QTE-vel átitatott harci jeleneteket jobbnak érzem, mint a korábbi Telltale-művekben. 3-4 féle akciótípus van, amikre számítani is lehet a soron következő akció jellegéből, de azért résen kell lenni, mert vannak meglepetések. Ezzel számomra ügyesen gerjesztenek izgalmat a harcok köré anélkül, hogy egy pillanatig is idegesítőnek találjam.
A mereeni szál gyakorlatilag teljesen katonai (a vele járó kényes döntési helyzetek persze nem maradnak el). Van egy taktikázós bevetés benne, ami még azt is el tudta velem hitetni, hogy más úton haladva teljesen máshogy zajlik a jelenet (valószínűleg így is van). Persze a vége nyilván ugyanaz, de ezt a jelenetet annyira élveztem, hogy szívesen végignézném, hogy melyik döntésen mi múlik.
Egyébként általában is valahogy úgy érzem, hogy némiképp több szabadságot, a döntésekből fakadóan több útvonal-lehetőséget adtak a játékosnak, mint a többi Telltale-sztorijátékban. Lehet, hogy ez egyáltalán nincs így (nyilván én csak egyet jártam be), de az illúzió működik. Azzal együtt is, hogy 3-4 Telltale-játék után az ember azért már sejti, hogyan működnek a dolgok, és hogyan köt ki minden döntési lehetőség végül (majdnem) ugyanott.

Ha minden jól megy, ma-holnap a végére érek. Akkor talán majd még írok pár sort.
Aki a tévésorozatot nem nézte, annak nem ajánlom. Aki igen, annak viszont nagyon is.

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



A végére (értsd: az utolsó harmadára) nem csepp csalódássá érett nálam. Olyan nesze semmi, fogd meg jól ízelítő a világból. Ahogy haladsz előre az epizódokkal, hiába a hangulat meg a védjegyzett kérlelhetetlenség martini iskolapéldáinak replikái, a céltalanság apátiát szül, a túl szolgaian átvett meglepetésgyilkosságos formula a várt hatás ellentétjét fejti ki a túlhasználtságával, az elnyújtottság

ShowHide spoiler #

felpaprikázza az embert a TT üzlet>kreativitás hozzáállása miatt, no meg a jobban sikerült TWAU és TftB közeli emléke sem tesz szívességeket a játék megítélésének.

Nem rossz cucc azért, de csalódás. Ha az engem abszolút nem érdeklő Borderlandsből képesek voltak olyan játékot csinálni, ami túlteljesített nálam, akkor az engem abszolúte érdeklő ASoIaF-fal annál többet vártam tőlük.

ibi amentia latet



Ennyire jó a Borderlandses játékuk? Fillérekért megvettem anno, de mivel magával a Borderlands-szel csak 8 órát játszottam (és csak az első résszel), így nem vagyok biztos abban, hogy érdemes lenne belevágnom.

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



Pedig a legjobb TT jatek szvsz. Erdemes, akkor is ha nem jatszottal tul sokat a tobbi borderlandsel. (En se jatszottam)



Nalam a Telltale-toplista első helyén áll. Simán élvezhető szerintem úgy is, hogy nem játszottál a Borderlandsekkel. Pár belsős poén elmegy majd a fejed fölött ugyan, de minden más profin a helyén van a humortól kezdve a sztorin át a hangulatig. A világ ismeretével sem kell felkészülni, mert elmesélnek annyit, amennyit tudni kell. Esetleg egy-két Borderlands 2 előzetest megnézhetsz előtte, hogy Handsome Jackkel valamennyire képben legyél, és annyi.

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Muszáj ajánlanom nekem is, a Tales from the Borderlands messze a legjobb Telltale cucc, a legjobb sztorival, poénokkal, dialógusokkal, karakterekkel. Ha kicsit is érdekel maga a világ/lore illetve a Borderlands típusú poénok nem állnak távol tőled, akkor nagyon jól fogsz szórakozni. Mindhárom eddigi részből vannak bizonyos karakterek, de leginkább a második rész főgonoszával, Handsome Jack-el ajánlatos valamennyire képben lenni hogy maximalizáld az élményt, de persze anélkül is remek időtöltés az egész évad.



Tales from the Borderlands >>> Minden más Telltale játék...

Egyébként, ha hasonlítani lehetne valamihez a stílust akkor a Monkey Island+Scrubs jut eszembe mindig... Egyszerűen zseniális! Remélem lesz második évad!

rwurl=http://vignette2.wikia.nocookie.net/borderlands/images/5/53/Loader_Bot.p...
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=4U38x6ghBHc

U.i.: A Batman játékre kíváncsi leszek tőlük... már most biztosan jobb lesz, mint a BvS :D :D :D


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Tales from the Borderlands >>> Minden más Telltale játék...

Amikor ezt emlegetitek, akkor a Walking Deadtől nézitek a Telltale-től, vagy a korábbiak is érnek? Már csak azért is kérdezem, mert a játék szó inkább azoknál áll meg. (Nem, nem a Jurassic Parkra gondolok.)

Sors bona, nihil aliud.



Én általában csak a sztorijátékokra gondolok, amikor rangsorolok, mert rangsorolásnak több műfaj között annyira nincs értelme szerintem. Általában próbálok a sztorijáték szóval pontosan fogalmazni, de néha a sztori szó lemarad az elejéről.
A tisztességes kalandjátékok közül nálam amúgy csak a Tales of Monkey Island volt meg, illetve a Sam & Max és a Back to the Future első két epizódja. A ToMI jó volt, a másik kettő nem volt rossz, de folytatni valahogy egyiket sem akarózott annyira. Ha kívánságodra ezeket is számításba veszem a Telltale-toplistámnál, akkor a kapott élmény alapján nálam így is a TftB a nyertes.

ON:
Az imént befejeztem a GoT-t. Pont olyan lett a vége, mint amilyenre számítottam: befejezetlen és katarzismentes. Mint egy rész bárhonnan a sztoriból. Próbálták valamennyire felívelni a hangulatot, és emelni a téteket, de ez a történet attól még rohadtul félbemaradt. Ezt nem teszem spoilerbe, mert szerintem joga van tudnia mindenkinek, aki tervezgeti, hogy játsszon vele. Aki belekezdene, számoljon vele!
Mondjuk erre a játék felétől már számítottam is, és így nem is éltem meg fene nagy negatívumként.

ShowHide spoiler #

Pont olyan mint a tévésorozatot nézni évről évre. 10 rész, aztán egy évig lóg a levegőben az egész befejezetlenül, hogy aztán 10 újabb rész után egy kicsit odébb lógjon tovább. Nem hiszem, hogy a forgatókönyvírók olyan fene nagy lezárást tudnának írni a sorozathoz, de a Telltale a második évaddal még viszonylag könnyen szépíthet Forresterék történetén (ha egyáltalán tervben volt náluk valaha is a kerek történet készítése). Majd kiderül. Hepi endre nyilván nem számítok, de egy kielégítő nyugvópontot el lehet érni anélkül is.
Én biztosan benevezek majd a folytatásra, mert engem ez az évad is ellátott 14 órányi egész jó játékélménnyel. Ha ezt tudják überelni, és a végén megfelelően lezárni, akkor simán jöhet. Bármikor egy ilyen, mint a The Walking Dead második évadja. Ott annyira nem is várom a harmadikat...

A minecraftest próbálta már valaki?

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!