A fix hardver mindenképp a PS VR mellett szól, ahogy az is, hogy a PC-vel ellenben nincsen konkurencia. Ennek függvényében a fogadtatás is elég más értelmet nyer, hiszen hiába az elméleti erőkülönbségek, ha gyakorlatban csak a PS VR ad egységes és megbízható élményt. Szóval a tényleges (játék)felhozatal mellett szerintem ez [a tényező] hosszabb távon sokkal meghatározóbb lesz.
De a PS VR kovetelmenyei eleve alacsonyabbak mint a Vive-nak vagy a Rift-nek. Sokkal kisebb a render target, alacsonyabb az alap framerate. Nyilvan a PC-s megoldasok jobb minoseguek lesznek, de dragabb is lesz minden szempontbol. Ennek ellenere en ketlem, hogy az idei PC-s cuccokat hosszutavra lehetne venni. Szerintem azok is hamar el fognak avulni.
Sokkal kisebb a render target, alacsonyabb az alap framerate
Pontosan ezekről a kompromisszumokról beszélek. Mostanában azért már a kezdeti 60fps is inkább 30 minden címnél, mert sajnos ennyit tud a gép. Most erre jön egy VR még... :D Persze nem kizárt, hogy valami csodát csináltak és lényegi minőségromlás nélkül menni fog, de egyelőre nem tudom elképzelni, hogy ez működne rendesen. Meglátjuk. Én 400euro-t biztos nem adnék érte. Még ha működne se.
Ha csak altalanossagban beszelunk, akkor barmekkora eroforrast el lehet ugy hasznalni, hogy ne legyen magas felbontas es framerate. A jatekosok tobbsege leszarja a 60fps-t. Ez van. Ezert a legtobb esetben nem is gyurnak erre.
Kompromisszumok mindig is lesznek. Sajna a VR olyan dolog amihez igazabol meg sokaig minden keves lesz. Kurvajo grafika mellett minel nagyobb felbontas kell, minel magasabb framerate mellet. Siman kelleni fog a Vive es a Rift felbontasanak a negyszerese (legalabb 120 fps-el). Ez a mostani renderelesi technikajukat figyelembe veve 16-20 millio pixel-es render target lenne. Ettol iszonyatosan messze vagyunk.
Viszont a jelenlegi PC-s megoldasokhoz kepest a PS VR kozel sem tunik annyira rossznak es joval olcsobban ki is jon az ember.
Az Amazonon viszont már megugrottak baromira a PS Eye kamera, a kamera-tartó meg a Move eladások, jópáran készülnek a cuccra.
Alien mikrofonhoz: Nem figyeltem, amikor be kellett kapcsolni, Partyban beszélgettem egy spanommal és állandóan észrevettek az elején a katonák, mondom miez, bug, aztán amikor nem beszéltem nem vettek észre mondom bazmeeeeeg :D
- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!
ja igen, ezért szemét :D
nade az is igaz, hogy amikor egy xenomorph elől bújkál az ember nem trécsel a haverjával önfeledten :D
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Nah akkor ide is: a Sony keményen dolgozik a PS4 hardverfrissítésén, erősebb CPU és GPU, főleg VR-re kihegyezve, de emellett végre(?) engedélyezve lesz a 4k felbontás játékokban is.
A cikkben csak GPU-rol van szo.
Szerintem egyebkent egy erosebb GPU nem elkepzelhetetlen, de 3840x2160-hoz Fury X teljesitmeny kellene, ami kizart.
En a sajat hulye teoriam szerint azert tartom elkepzelhetonek, mert szerintem ha 14 vagy 16nm-re atteszik a PS4 SoC-at, akkor egyszeruen tul kicsi lenne mar, hogy a 256 bit-es memoria vezerlo elferjen rajta. Szoval masfelszer-ketszer nagyobb gpu resz emiatt szamomra hiheto es igazabol maga a legyartott uj SoC a Sony-nak plusz penzbe se kerulne. A hibasabb peldanyok meg mennenek a mostani alap PS4-be (a GPU adott reszenek a letiltasaval).
Nyilvan par dolog meg fejlesztve lenne. HDMI 2.0a, HEVC/H.265 (Main 10 Level 5.1) dekodolas, Ultra HD Blu-ray Drive, stb.
A problema viszont az, hogy mondjuk nagyobb fejlbontashoz tobb memoria es magasabb savszelesseg is kell. Gyorsabb GDDR5 chip hasznalatara van esely, viszont 8GB-nal nem lehet tobb, mert technikailag kivitelezhetetlen. Ez azt jelentene, hogy mondjuk egy ilyen gepen 2560x1440-ben futo jatek kihasznalhatna a memoriat, addig a mostani gepen 1920x1080-ban futo ugye valszeg nem. Gyakorlatilag mindig tobb szaz mega maradna ilyen jatekoknal kihasznalatlanul a mostani gepeken.
Amit viszont kizartnak tartok, hogy barmikor is jonne olyan jatek ami csak az uj felturbozott PS4-en lenne kepes futni.
Based on conversations with developers who have spoken with Sony, this ‘PS4.5’ will include an upgraded GPU both to support high-end 4K resolution for games and add more processing power that can enhance the games supported by PlayStation VR
Kiemelés tőlem. VR-hez nem csak nyers GPU erő kell, erősen kihasznált a CPU is.
Szívem csücske ez a játék, félévente egyszer végigtoltam az elmúlt 10 évben, imádom, tegnap hazaértem és 2 óra alatt végig is mentem rajta. Szép lett a remaster. Ennyi. Minden a régi (jó még megkapta az újfajta irányítást a Monkey Islandből), de "csak" élesre húztak mindent, még a mozgások folyamatosságát se oldották meg. Ez engem, mint hardcore DoTT mániást nem zavar, aki esetleg újonnan esik majd bele, azt lehet fogja. Továbbá néha helyszínváltás között megakad egy kicsit, meg gondolkozik, egyszer pedig úgy megfagyott, hogy ki kellett lépnem.
Amúgy a fejlesztői kommentárok jó kis betekintést engednek az elkészülésébe és a megnyitható, eredeti vázlatok a helyszínekről/karakterekről is baromi jók.
A kis hibái ellenére bátram ajánlom mindenkinek.
Jöhet a Full Throttle Remastered. :)
- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!
Full Throttle!!!
Abból kéne egy film! Ha már álmodok, álmodjak nagyot: egész estés rajzfilm, olyan zenékkel mint az eredeti...
"Whenever I smell asphalt, I think of Maureen..."
Amúgy a Tentacle is teljesen egy egész estés rajzfilmkompatibilis anyag.
- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!
FF XV Platinum Demo
Szép, de a framerate az megcsappan néha. Mondhatni kurva zavaró, de nem csodálom. A játék maga meg nekem elég nagy csalódás volt. A harcrendszer az olyan faék, hogy ehhez képest a XIII harcrendszere egy iszonyatosan komplex dolog volt. Egyszerűen nevetséges. Látványosnak kurva látványos, de úristen. Ezzel az erővel inkább vegyék ki az egészet a picsába és csak legyen ingame cinematic minden harc. :D Ehhhh... Viszont legalább a zenéje nagyon jó.
Belekóstoltam a Bloodborne-ba haver profilján. Meg kell vennem, elkapott és nem ereszt...
- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Baromi jó érzés, hogy végre meg kell tanulni játszani valamivel és kőkeményen büntet, ha egy kicsit is figyelmetlen vagy.
Első bossnál még barátnőm is ott drukkolt mellettem, szorította a vállamat nekem meg majdnem kiugrott a szívem az izgalomtól. :D
- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!
Hát ez valami eszméletlen jó. Párszor kiírta első indítás alkalmával, hogy "gyenge a net" de utána hasított Standard beállításokon (540p). Lehet még 720p és 360pben is játszani. Illetve High és Normal framrate.
Irodai 10mbites nettel és az otthoni (5 kmrel arrébb) lévő nettel simán végigtoltam egy Uncharted 3 pályát. Majd megnézem multinál mennyire nagy a lag később ha a munkatársak hazamentek :D
Jónak hangzik, ha összetöröm a Bloodborne miatt a TV-t ott lesz a monitorra streamelés, mert az meg nem HDMI-s :D
- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!
Megvan 3. boss a Bloodborne-ban. Olyan eufóriás kiabálással ugrottam fel az ülőgarnitúrából, mint még soha, pedig ez elvileg nem is egy nehezebb, de rátett egy lapáttal, hogy előtte 1-2 try-al 1mm hpja volt, elszúrtam az utolsó ütést és be is büntetett rendesen. :D Akkora wtf ez az egész játék, imádom. Nem is tudom, eddig miért hagytam ki.
- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!
Though the NEO will offer greater visual fidelity than the original PS4, Sony is taking measures not to split their user base in two.
Earlier this year, rumors began to fly that Sony would release an upgraded version of the PlayStation 4, a console often called the PS4.5 or the PS4K by fans and press. Today, multiple sources have confirmed for us details of the project, which is internally referred to as the NEO. No price was provided, but previous reports indicate that the NEO would sell at $399. At time of publishing, Sony has not returned our request for comment, but we will update this story if the company responds.
The NEO will feature a higher clock speed than the original PS4, an improved GPU, and higher bandwidth on the memory. The documents we've received note that the HDD in the NEO is the same as that in the original PlayStation 4, but it's not clear if that means in terms of capacity or connection speed. Starting in October, every PS4 game is required to ship with both a “Base Mode” which will run on the currently available PS4 and a “NEO Mode” for use on the new console
Games running in NEO mode will be able to use the hardware upgrades (and an additional 512 MiB in the memory budget) to offer increased and more stable frame rate and higher visual fidelity, at least when those games run at 1080p on HDTVs. The NEO will also support 4K image output, but games themselves are not required to be 4K native.
In the documents we’ve received, Sony offers suggestions for reaching 4K/UltraHD resolutions for NEO mode game builds, but they're also giving developers a degree of freedom with how to approach this. 4K TV owners should expect the NEO to upscale games to fit the format, but one place Sony is unwilling to bend is on frame rate. Throughout the documents, Sony repeatedly reminds developers that the frame rate of games in NEO Mode must meet or exceed the frame rate of the game on the original PS4 system.
The NEO will not supplant the current PS4, but will exist alongside of it and use the same user environment. The PS4 and NEO will use the same PSN store, connect to the same online communities, and offer the same user experience, so expect to see the same cross media bar that you’re used to. Players will be able to retain all of the purchases they made on the PS4.
Sony seems committed to keeping the NEO and the original PS4 player bases connected. As such, there will be no NEO-only games, and Sony will not let developers separate NEO users from original PS4 players while playing on PSN. Likewise, Sony explicitly and repeatedly states that developers cannot offer exclusive gameplay options or special unlockables for NEO players—so don’t expect NEO owners to get a level editor or a special Rocket League car that you won’t have access to on your original PS4. That said, so long as both systems have the same feature, the NEO can run an improved version. A local co-op game that features four players on the base PS4 could offer an eight player co-op mode on the NEO, for instance. But again, don't expect those differences to transfer to online modes.
PS4 Base and NEO versions of a game will also need to have parity with regard to peripheral support. So don’t expect NEO Games to have exclusive VR modes. Sony makes no mention of PlayStation VR in the docs we've seen, so it's hard to know what that means for the persistent rumors that this upgraded PS4 will be able to support PSVR without the "breakout box" that the headset ships with. That said, so long as the NEO's upgrades apply to PSVR games, developers should be able to get even more performance out of Sony's VR headset.
Though every PS4 game released as of October of this year will need to support both the original PS4 and the NEO, that doesn’t necessarily mean that the Neo will release in October. Additionally, games released in the late September window will require a day one patch that updates them to NEO standards. The documents we’ve received explicitly note that devs are allowed to launch NEO-ready games before the NEO itself releases.
Games released previous to the NEO can take advantage of this hardware upgrade, but only if developers decide to patch their titles. That isn’t too surprising: This was never going to be a magical “upgrade” device. I'm curious to see if any developers will take advantage of the NEO to improve previous PS4 releases. (I would certainly appreciate it if Bethesda would give the NEO-treatment to Fallout 4).
All of this is pretty well in line with early reports and rumors. A recent Digital Foundry report outlined the likely limits of an upgraded PS4, and the info we've received from sources seems in line with those findings.
I'm happy that Sony will take steps to keep the PS4 and NEO users connected, and that they are setting strict guidelines for developers. There's a chance that will help to keep the user base unified despite new hardware entering the market. This could be a hard sell to those users who only recently purchased a PS4 if there isn't an upgrade path made available to them. At the same time, this could pave the way to drop the original PS4 price even further, offering cheaper access to a really solid console. In any case, I'm hopeful that Sony can make this work. Expect more details to emerge over the coming weeks.
nagyon szép, hogy sorokon keresztül ecsetelik, hogy mennyire nem teszünk majd különbséget a neo és az original között.... de mégis
szerintem ez egy elbaltázott lépés a sony-tól, már a ps4 kiadása előtt látniuk kellett volna, hogy ők részt akarnak e venni a vr hullám meglovagolásán vagy sem, és akkor úgy beállítani a paramétereket. ha meg nem alkalmas rá alapból a vas akkor tegyék mellé azt a kiegészítő hardvert és úgy, vagy várják meg a következő generációt. miért kell egy generációt agyon szabdalni?
ott az origi
az 1tb-os verzió
akkor a 'diétás' könnyebb és alacsonyabb energiaigényű verzió
most meg ez...
el tudom képzelni egy két év múlva: -van egy eladó ps4-em. kell?
-úúú, melyik, a neo?
-nem, nem, az 1 terrás
-a matt, energiatakarékosabb?
-ööö nem, a sima csak nagyobb winyóval
-azt kend a hajadra köszi
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Egyébként ezt nem a Sony találta fel, már a Nintendo 64-hez is jött bővítő pakk, bizonyos játékok el sem indultak nélküle. Persze azt elég volt benyomni a meglévő konzolba.
Illetve az N64-et húzni is lehet egy szál csavarral, ha vigyáz rá az ember, és nem olvasztja le vele a GPU-t, így lehet normális fps-t kicsiholni a Rare bizonyos játékaiból. (Az ő engine-jük ugyanis órajeltől függően teljesített.)
igen, de ahogy mondtad ahhoz elég volt venni egy kiegészítőt (opcionálisan) és nem egy új konzolt. ott volt még a rumble pak meg a memory card save game izé is
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Ja, de azokat nem említettem, mert teljesítménynövekedést nem jelentettek, ilyen-olyn keigészítők meg tényleg voltak sok mindnehez.
A probléma az, hogy erősebb PS4-et kihozni kezdettől fogva necces lett volna. Kellett nekik nagyon, hogy ne bukjanak a hardveren, de elég olcsó is legyen, hogy gyorsan elterjedjen - gyorsabban, mint az Xbox One (amit az MS "imázsépítése" is szép hátrányba hozott, hiába sajnálták le egyesek az internet népét vagy hitték azt, hogy a tívítívítíví majd megváltja). Az viszont látszott, hogy nem lesz egy űrhardver, és a VR-vakításhoz sincs éppen túlméretezve. Szerintem a koncepció sehogy sem ideális, de nem tudom, hogy reálisan lehetett volna jobb. Érdekes lesz, hogy mit hoznak ki ebből, mert tényleg fura helyzet.
nekem kezd kicsit hasonlítani a ultra super street fighter 2 championship turbo edition dolgokra.
bár nem mintha a vr annyira érdekelne (vagyis érdekel, de nem az olcsóbbik fele, a komolyabbikra meg nem áldoznék most, majd talán pár év múlva amikor már normalizálódik a helyzet)
na persze, egy idejekorán kierőltetett generáció váltásnak még kevésbé tudnék örülni
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Az "aprobb" reviziok nem igazan szabdalnak semmit (most nem a PS4 neo-rol beszelek), korabban is volt beloluk rengeteg. (Mar a PS1-bol is legalabb 6 revizio volt.)
A fix hardver mindenképp a PS VR mellett szól, ahogy az is, hogy a PC-vel ellenben nincsen konkurencia. Ennek függvényében a fogadtatás is elég más értelmet nyer, hiszen hiába az elméleti erőkülönbségek, ha gyakorlatban csak a PS VR ad egységes és megbízható élményt. Szóval a tényleges (játék)felhozatal mellett szerintem ez [a tényező] hosszabb távon sokkal meghatározóbb lesz.
De a PS VR kovetelmenyei eleve alacsonyabbak mint a Vive-nak vagy a Rift-nek. Sokkal kisebb a render target, alacsonyabb az alap framerate. Nyilvan a PC-s megoldasok jobb minoseguek lesznek, de dragabb is lesz minden szempontbol. Ennek ellenere en ketlem, hogy az idei PC-s cuccokat hosszutavra lehetne venni. Szerintem azok is hamar el fognak avulni.
Pontosan ezekről a kompromisszumokról beszélek. Mostanában azért már a kezdeti 60fps is inkább 30 minden címnél, mert sajnos ennyit tud a gép. Most erre jön egy VR még... :D Persze nem kizárt, hogy valami csodát csináltak és lényegi minőségromlás nélkül menni fog, de egyelőre nem tudom elképzelni, hogy ez működne rendesen. Meglátjuk. Én 400euro-t biztos nem adnék érte. Még ha működne se.
Ha csak altalanossagban beszelunk, akkor barmekkora eroforrast el lehet ugy hasznalni, hogy ne legyen magas felbontas es framerate. A jatekosok tobbsege leszarja a 60fps-t. Ez van. Ezert a legtobb esetben nem is gyurnak erre.
Kompromisszumok mindig is lesznek. Sajna a VR olyan dolog amihez igazabol meg sokaig minden keves lesz. Kurvajo grafika mellett minel nagyobb felbontas kell, minel magasabb framerate mellet. Siman kelleni fog a Vive es a Rift felbontasanak a negyszerese (legalabb 120 fps-el). Ez a mostani renderelesi technikajukat figyelembe veve 16-20 millio pixel-es render target lenne. Ettol iszonyatosan messze vagyunk.
Viszont a jelenlegi PC-s megoldasokhoz kepest a PS VR kozel sem tunik annyira rossznak es joval olcsobban ki is jon az ember.
Az Amazonon viszont már megugrottak baromira a PS Eye kamera, a kamera-tartó meg a Move eladások, jópáran készülnek a cuccra.
Alien mikrofonhoz: Nem figyeltem, amikor be kellett kapcsolni, Partyban beszélgettem egy spanommal és állandóan észrevettek az elején a katonák, mondom miez, bug, aztán amikor nem beszéltem nem vettek észre mondom bazmeeeeeg :D
- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!
ja igen, ezért szemét :D
nade az is igaz, hogy amikor egy xenomorph elől bújkál az ember nem trécsel a haverjával önfeledten :D
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Nah akkor ide is: a Sony keményen dolgozik a PS4 hardverfrissítésén, erősebb CPU és GPU, főleg VR-re kihegyezve, de emellett végre(?) engedélyezve lesz a 4k felbontás játékokban is.
http://kotaku.com/sources-sony-is-working-on-a-ps4-5-1765723053
A cikkben csak GPU-rol van szo.
Szerintem egyebkent egy erosebb GPU nem elkepzelhetetlen, de 3840x2160-hoz Fury X teljesitmeny kellene, ami kizart.
En a sajat hulye teoriam szerint azert tartom elkepzelhetonek, mert szerintem ha 14 vagy 16nm-re atteszik a PS4 SoC-at, akkor egyszeruen tul kicsi lenne mar, hogy a 256 bit-es memoria vezerlo elferjen rajta. Szoval masfelszer-ketszer nagyobb gpu resz emiatt szamomra hiheto es igazabol maga a legyartott uj SoC a Sony-nak plusz penzbe se kerulne. A hibasabb peldanyok meg mennenek a mostani alap PS4-be (a GPU adott reszenek a letiltasaval).
Nyilvan par dolog meg fejlesztve lenne. HDMI 2.0a, HEVC/H.265 (Main 10 Level 5.1) dekodolas, Ultra HD Blu-ray Drive, stb.
A problema viszont az, hogy mondjuk nagyobb fejlbontashoz tobb memoria es magasabb savszelesseg is kell. Gyorsabb GDDR5 chip hasznalatara van esely, viszont 8GB-nal nem lehet tobb, mert technikailag kivitelezhetetlen. Ez azt jelentene, hogy mondjuk egy ilyen gepen 2560x1440-ben futo jatek kihasznalhatna a memoriat, addig a mostani gepen 1920x1080-ban futo ugye valszeg nem. Gyakorlatilag mindig tobb szaz mega maradna ilyen jatekoknal kihasznalatlanul a mostani gepeken.
Amit viszont kizartnak tartok, hogy barmikor is jonne olyan jatek ami csak az uj felturbozott PS4-en lenne kepes futni.
Kiemelés tőlem. VR-hez nem csak nyers GPU erő kell, erősen kihasznált a CPU is.
Az egesz mondtat es a kiemeles is a GPU-ra vonatkozik:)
Day of the Tentacle Remastered
Szívem csücske ez a játék, félévente egyszer végigtoltam az elmúlt 10 évben, imádom, tegnap hazaértem és 2 óra alatt végig is mentem rajta. Szép lett a remaster. Ennyi. Minden a régi (jó még megkapta az újfajta irányítást a Monkey Islandből), de "csak" élesre húztak mindent, még a mozgások folyamatosságát se oldották meg. Ez engem, mint hardcore DoTT mániást nem zavar, aki esetleg újonnan esik majd bele, azt lehet fogja. Továbbá néha helyszínváltás között megakad egy kicsit, meg gondolkozik, egyszer pedig úgy megfagyott, hogy ki kellett lépnem.
Amúgy a fejlesztői kommentárok jó kis betekintést engednek az elkészülésébe és a megnyitható, eredeti vázlatok a helyszínekről/karakterekről is baromi jók.
A kis hibái ellenére bátram ajánlom mindenkinek.
Jöhet a Full Throttle Remastered. :)
- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!
Full Throttle!!!
Abból kéne egy film! Ha már álmodok, álmodjak nagyot: egész estés rajzfilm, olyan zenékkel mint az eredeti...
"Whenever I smell asphalt, I think of Maureen..."
"Step on it! Let's find out who they are?"
Amúgy a Tentacle is teljesen egy egész estés rajzfilmkompatibilis anyag.
- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!
FF XV Platinum Demo
Szép, de a framerate az megcsappan néha. Mondhatni kurva zavaró, de nem csodálom. A játék maga meg nekem elég nagy csalódás volt. A harcrendszer az olyan faék, hogy ehhez képest a XIII harcrendszere egy iszonyatosan komplex dolog volt. Egyszerűen nevetséges. Látványosnak kurva látványos, de úristen. Ezzel az erővel inkább vegyék ki az egészet a picsába és csak legyen ingame cinematic minden harc. :D Ehhhh... Viszont legalább a zenéje nagyon jó.
Áprilisban ezek a játékok járnak a PlayStation Plushoz:
Dead Star (PS4)
Zombi (PS4)
I Am Alive (PS3)
Savage Moon (PS3)
A Virus Named Tom (PS Vita)
Shutshimi (PS Vita)
Nagyon csábító lenne újra előfizetni, sőt elrohanni PS4-ért a boltba, hogy az arra osztott játékokat élvezzem, de most még valahogy türtőztetem magam.
Sors bona, nihil aliud.
Belekóstoltam a Bloodborne-ba haver profilján. Meg kell vennem, elkapott és nem ereszt...
- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!
rwurl=http://img11.deviantart.net/1982/i/2006/257/b/3/masochist_by_gothic_ruin...
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Bizony :D
Baromi jó érzés, hogy végre meg kell tanulni játszani valamivel és kőkeményen büntet, ha egy kicsit is figyelmetlen vagy.
Első bossnál még barátnőm is ott drukkolt mellettem, szorította a vállamat nekem meg majdnem kiugrott a szívem az izgalomtól. :D
- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!
PS4 Remote Play
Hát ez valami eszméletlen jó. Párszor kiírta első indítás alkalmával, hogy "gyenge a net" de utána hasított Standard beállításokon (540p). Lehet még 720p és 360pben is játszani. Illetve High és Normal framrate.
Irodai 10mbites nettel és az otthoni (5 kmrel arrébb) lévő nettel simán végigtoltam egy Uncharted 3 pályát. Majd megnézem multinál mennyire nagy a lag később ha a munkatársak hazamentek :D
Jónak hangzik, ha összetöröm a Bloodborne miatt a TV-t ott lesz a monitorra streamelés, mert az meg nem HDMI-s :D
- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!
Huh, ezzel aztán meghoztad a kedvem hozzá. :D
Megvan 3. boss a Bloodborne-ban. Olyan eufóriás kiabálással ugrottam fel az ülőgarnitúrából, mint még soha, pedig ez elvileg nem is egy nehezebb, de rátett egy lapáttal, hogy előtte 1-2 try-al 1mm hpja volt, elszúrtam az utolsó ütést és be is büntetett rendesen. :D Akkora wtf ez az egész játék, imádom. Nem is tudom, eddig miért hagytam ki.
- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!
Sources: The Upgraded PlayStation 4 is Codenamed NEO, Contains Upgraded CPU, GPU, RAM
Original PS4
CPU: 8 Jaguar Cores at 1.6 GHz
GPU: AMD GCN, 18 CUs at 800 MHz
Memory: 8 GB GDDR5, 176 GB/s
NEO
CPU: 8 Jaguar Cores at 2.1 GHz
GPU: Improved AMD GCN, 36 CUs at 911 MHz
Memory: 8 GB GDDR5, 218 GB/s
nagyon szép, hogy sorokon keresztül ecsetelik, hogy mennyire nem teszünk majd különbséget a neo és az original között.... de mégis
szerintem ez egy elbaltázott lépés a sony-tól, már a ps4 kiadása előtt látniuk kellett volna, hogy ők részt akarnak e venni a vr hullám meglovagolásán vagy sem, és akkor úgy beállítani a paramétereket. ha meg nem alkalmas rá alapból a vas akkor tegyék mellé azt a kiegészítő hardvert és úgy, vagy várják meg a következő generációt. miért kell egy generációt agyon szabdalni?
ott az origi
az 1tb-os verzió
akkor a 'diétás' könnyebb és alacsonyabb energiaigényű verzió
most meg ez...
el tudom képzelni egy két év múlva: -van egy eladó ps4-em. kell?
-úúú, melyik, a neo?
-nem, nem, az 1 terrás
-a matt, energiatakarékosabb?
-ööö nem, a sima csak nagyobb winyóval
-azt kend a hajadra köszi
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Egyébként ezt nem a Sony találta fel, már a Nintendo 64-hez is jött bővítő pakk, bizonyos játékok el sem indultak nélküle. Persze azt elég volt benyomni a meglévő konzolba.
Illetve az N64-et húzni is lehet egy szál csavarral, ha vigyáz rá az ember, és nem olvasztja le vele a GPU-t, így lehet normális fps-t kicsiholni a Rare bizonyos játékaiból. (Az ő engine-jük ugyanis órajeltől függően teljesített.)
Sors bona, nihil aliud.
igen, de ahogy mondtad ahhoz elég volt venni egy kiegészítőt (opcionálisan) és nem egy új konzolt. ott volt még a rumble pak meg a memory card save game izé is
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Ja, de azokat nem említettem, mert teljesítménynövekedést nem jelentettek, ilyen-olyn keigészítők meg tényleg voltak sok mindnehez.
A probléma az, hogy erősebb PS4-et kihozni kezdettől fogva necces lett volna. Kellett nekik nagyon, hogy ne bukjanak a hardveren, de elég olcsó is legyen, hogy gyorsan elterjedjen - gyorsabban, mint az Xbox One (amit az MS "imázsépítése" is szép hátrányba hozott, hiába sajnálták le egyesek az internet népét vagy hitték azt, hogy a tívítívítíví majd megváltja). Az viszont látszott, hogy nem lesz egy űrhardver, és a VR-vakításhoz sincs éppen túlméretezve. Szerintem a koncepció sehogy sem ideális, de nem tudom, hogy reálisan lehetett volna jobb. Érdekes lesz, hogy mit hoznak ki ebből, mert tényleg fura helyzet.
Sors bona, nihil aliud.
nekem kezd kicsit hasonlítani a ultra super street fighter 2 championship turbo edition dolgokra.
bár nem mintha a vr annyira érdekelne (vagyis érdekel, de nem az olcsóbbik fele, a komolyabbikra meg nem áldoznék most, majd talán pár év múlva amikor már normalizálódik a helyzet)
na persze, egy idejekorán kierőltetett generáció váltásnak még kevésbé tudnék örülni
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Az "aprobb" reviziok nem igazan szabdalnak semmit (most nem a PS4 neo-rol beszelek), korabban is volt beloluk rengeteg. (Mar a PS1-bol is legalabb 6 revizio volt.)
A mostani megoldas sokkal inkabb hasonlit a DS->DSi es a 3DS->New 3DS upgrade-re. Bar nem lesz akkora a kulonbseg.