Jelenlegi hely

Végre mozgásban a felújított System Shock

Utolsó bejegyzés

Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

A doom3 meg egy geforce2-esen is tűrhetően elfutott, komolyabb látványelem kompromisszumok nélkül.

Ezt mindig elsüti valaki. Csak mivel a GeForce 4-en (az volt a szűk keresztmetszet) a Riddickkel együtt azért hagytam ki, mert nem futott elég jól, így mindig szívom a fogamat. (OK, MX volt, de a GF2Ti mellett nem kellett szégyenkeznie, és még egy évvel később a CoD2-re is alkalmas volt, kivéve, ha füstgránátot dobott valaki :)

Sors bona, nihil aliud.



és még egy évvel később a CoD2-re is alkalmas volt, kivéve, ha füstgránátot dobott valaki :)

le lehetett skalazni a fust grafikat, ment akkor okesan gf4mx-en ha jol emlekszem. Cod2t nyomtuk egy csomo alkalommal lan partykon.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Nem tudom, nekem szerintem minimumon sem sikerült eléggé, de lehet, hogy én szúrtam el. A lényeg, hogy a Doom 3-nál jobban futott, a kampány még felcsavart grafika mellett is játszható volt (ma azért inkább kompromisszumot kötnék), és aránylag sokat multiztam is vele. De mivel az első rész simábban futott, abban sokkal jobb voltam végig :)

Sors bona, nihil aliud.



cod2 siman jobban futott normalis felallasban gyenguszabb karikon mint a d3, szerintem is.

D3 emlekszem az affele technikai benchmark bivaly jatek volt, mint tipikusan az id jatekok amikor kijottek (fuggetlen hogy szinte egytol egyik kivaloan skalazhatoak amugy).

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



amelyik gépen a cod nem futott, azon a korabeli windows se :D

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Néhány korai UE3 gameban volt kicsit taknyos a felület ittott még a normálmapok miatt, ha jól emlékszem. doom3-ban nem volt lyen.

Amúgy meg ez a grafika már nem rossz korábbi képek alapján rosszabbra számítottam, ha jó a játék elvileg ilyen szintű graf már elég lehet az eredeti grafhoz képest mindenképp. (Persze attól nem lenne rosszabb a játék , ha az aktuális UDK vagy UE4 builddel készült volna)

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



az eredeti grafhoz képest mindenképp

ez siman igy van, en is osztom.

Nekem is teljesen koser a regi grafhoz kepest, csak epp elmondtam a kritikamat is kapcsolatban a latottakkal. Mivel Unity, gondolom hasonloan skalazhato is, igy a nemtetszo funkciok elvileg kikapcsolhatoak lesznek aki ugy szeretne.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



Tény, hogy a doom3 modelleknek volt némi plasztikus feelingje de a highpoly-lowpoly normalmap eljárás azért forradalmi látványt nyújtott annó, főleg a karakterek esetében. (És ha kedvem szottyan újrajátszani a doom3-at a grafika még mindig nem tűník őskövületnek.)

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



de a highpoly-lowpoly normalmap eljárás azért forradalmi látványt nyújtott annó, főleg a karakterek esetében

ezt en sohasem mondtam hogy nem igy lenne.

Tény, hogy a doom3 modelleknek plasztikus feelingje volt

csak ezt.

(És ha kedvem szottyan újrajátszani a doom3-at, grafika még mindig nem tűník őskövületnek.)

szemelyesen mondjuk a szamomra a Doom3 problemai kozul a gameplayyel kapcsolatosak sokkal nagyobbak voltak mint a grafikai kerdesek. Siman unalmas es idegesito volt (folyamatos koromsotetseg es impek folyamatos moged teleportalasa, vagy random fal csak ugy megnyilik es arad beluluk az ellenseg) mintsem izgalmas es szorakoztato, ami sokkal jobban zavart es nem jatszottam le azota se miatta, minthogy kevesbe kecsegetoen nezett volna ki.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



Nekem tetszett a játékmenet is. Túlélőhorror jellegű volt inkább, mint az előző részekre jellemző hentelde, nehezebb fokozatokon azért rendesen be kellett osztani a lőszert.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



nehezebb fokozatokon azért rendesen be kellett osztani a lőszert.

ez igaz.

Nekem tetszett a játékmenet is. Túlélőhorror jellegű volt inkább, mint az előző részekre jellemző hentelde

Nem is hiszem hogy sokat jatszottam az eletemben tulelo horrorokkal. Ugy fest nem nagyon kotnek le. De legalabb osszeall a kep hogy miert tetszett kevesbe a d3, szemben az elodokkel amik mondjuk viszont kifejezetten.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

nehezebb fokozatokon azért rendesen be kellett osztani a lőszert.

Az Ultimate Doom új epizódjában (inkább az elején, az első néhány pályán mellélőni elég kockázatos volt, mert melee-vel kellett utána kompenzálni) és a Doom 2-ben is.

Sors bona, nihil aliud.



(Anno mikor domm1-2 ztem iddqd azt hadd szóljon :))

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Úgy könnyű túlélni, de nehéz horrorni.

Sors bona, nihil aliud.



mondjuk szamomra egy jo horror jatek nem feltetlen azt jelenti hogy a vegletekig frusztralva vagy (pl d3), hanem inkabb a megteremtett atmoszfera ami kiemeli.

Quake 1 es a Q3 is siman horror kategoria volt nalam. Specialisan kiemelhetnem a Q3at, mivel folyamatosan rettegtem a botoktol es a palyak atmoszferajatol, fuggetlen hogy egyaltalan nem ereztem frusztralva azaz limitalva magamat, mindenem meg volt ami csak kellett a jolethez.

Az ha soha sincs eleg golyod, vagy folyamatosan alig latsz valamit a sotettol, illetve lepten nyomon teleportalgatnak az ellenek moged, az nem remiszto, hanem egyenesen idegesito es csak a pumpa megy fel benned hogy milyen szar mar az egesz.

Kihivasnak kihivas persze, de nem unfair mario-t akarok jatszani ugye, mivel attol se rettegek.

Erdekes hozzatenni hogy mig az UTben siman intelligensebbek voltak a botok, es szinten hasonlo (ugyanolyan) stilusu a jatek, nem eltem sohasem horrornak vagy rettegve, siman csak kul scifi arena vagy csapatos fsp jatek volt, sot kifejezetten nagyon nyugtato es szorakozto.

ertem persze hogy mire celoztal hogy szertefoszlik az elmeny ha mar atbillen az egyensuly god modba.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



Kíváncsi vagyok, mi (lenne) a véleményed az Alien: Isolationről. Vagy a Dark Cornersről.

ibi amentia latet



egyiket sem jatszottam meg sajnos. A masodikrol nem is hallottam azt hiszem.

Nem tudom mennyire viszonyitas a fentiekhez, de a Silent Hill 2 pl nagyon koser horror volt szintugy szamomra. "aaaa fresh meat!!" játék is kifejezetten.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



Valóban , de az endless trancsír játékmódmód is szórakoztató tud lenni (Serious Sam széria, is kedvenc)

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Én kezdem azt hinni, hogy psishock annyira felvitte a trollkodás szintjét a topikban, hogy már senkinek sem tűnik fel. A Riddick, mint a Doom 3-nál művészetileg erősebb cucc már kezdett gyanús lenni, de a Quake 3 Arena, mint horrorjáték... :DDDDDDDDDDDDDDD

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling



silent hill 2 egyik legmeghatározóbb játékélményem. amikor a piramisfej szerelmi légyottot eszközöl a kezeláb szerzettel... az elég wtf moment volt akkoriban számomra :)
meg úgy az egész játék is, azt hiszem az 5 (vagy 6) befejezésből 4-et meg is csináltam legalább. sajnos a többi rész már nem tudott olyan élményt nyújtani, magam sem értem miért. gondolkoztam is a hd kiadás beszerzésén de azt mondják elég szarul sikerült , és nem akarnám meggyalázni a szép emlékeket :)

aaaa fresh meat játék alatt diablo 1-et érted?

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



igen

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



a first és second encounter nálam a kedvenc. ilyen stílusban még a painkiller is elég jó érzés :)

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



az nekem valahogy kimaradt, diablo2-vel viszont annál többet toltam.
kicsit kezdek bizakodni, hogy megint adtak ki hozzá peccset, meg valami ráncfelvarrásról csicseregtek. nagy merészség lenne álmodni egy új motorral készült újrakiadásról?
vagy csak méretre szabják a mostani fogyasztáshoz, (hd felbontás, wide mode stb)?

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



a D1 az egyik legjobb izometrikus hack&slash horror rpg amivel valaha jatszottam. Igy belegondolva az egyeduli is, nem igen csinaltak masok hozzafoghatot.

D2 az mar elvesztette a horros feelingjet (mint hack and slash akciojatek siman fasza volt persze), es a Warcraft 3-at kovetoen viszont vegleg atment a vidamabb wow gayness-be ugye design teren, amivel is bottal uthettuk a D1 fele igazan felelmetes atmoszferaju jatekokat, es maradtunk a csaladiasabb, gyerekesebb, talan leginkabb pontositva mondhatjuk mesesebb vonalnal.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



rám a half life 1 volt hasonló hatással.
ugyan nem mondanám horrornak, de a lények hangjai, meg amikor a vízben együtt úszkáltunk azzal a mutáns oroszlánfóka szerű szarsággal és nem láttam semmit, csak hogy valami eszi az életemet, ott majdnem nyomtam egy sportszeletet a nadrágomba

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



A D1-et azért nem aposztrofálnám horrornak inkább dark fantasy (Hackc&Slash) de tény, hogy a megjelenésekor részemről is hatalmas flash volt a totális dark hangulatával a zseniális telitalálat zenéjével.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök


Tno képe
Tno

Azért (mint ahogy psi is írta), amikor a Butcher elől szaladgáltam körbe-körbe a pitje körül, az azért elég horror volt. :D

Monas apó legyintett. Két kézzel is.



Ne felejtsük el az AVP 1 demóját se, ott ugye csak hardon lehetett játszani, menteni nem lehetett és az amúgy szinte töksötét pályán csak azt hallottad, hogy valahol a közelben kaparászik a facehugger aztán hopp :)

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök


CJ képe
CJ

+1

....Rebel with a cause, outlaw with a lawyer....
....Lófaszt, nehogy már, te vagy a Blade Runner....



Mágussal játszottam végig először, hát futottam én is néhány kört Butcherrel az tény.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!