Jelenlegi hely

Ki milyen videojátékkal játszott a héten?

Utolsó bejegyzés


Firewatch

Ekkora SZART régen fogtam ki. 4 órányi ásítozós hike simulation, amit abban a hitben szenved végig az ember, hogy a végére csak történik valami, vagy legalább lesz valami csavar a történetben... de ehhh. Kérem vissza az erre elpazarolt tegnap estémet. Mindenki más meg kerülje el, jó messzire.

Non serviam



Hát de az utazás fontosabb mint a cél, meg a sok feeling!

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



Reaper szerint minden szarfos #végtelen. A vége valóban el lett baszarintva, de az art design és a párbeszédek nagyon jók és még a sztorija is érdekes. Inkább egy fps visual novel mint játék, így is kell hozzáálni. Nincs puffogtatás, akció csak hike és brilliáns párbeszédek.


Tno képe
Tno

"brilliáns párbeszédek"

Reaper, erre valamit?

Monas apó legyintett. Két kézzel is.



Tno írta: "brilliáns párbeszédek"

Reaper, erre valamit?

Mit mondjak rá... Joda. Ez mindent elmond. :D

Az art design ízlés kérdése, szerintem semmi különös. A sztori meg nem "jó",hanem kesze-kusza és logikáltan. Mondhatni újradefiniálta a plothole fogalmát.

Non serviam



A review-k nagyját is én írtam akkor ezek szerint. Jó tudni.

Mondjuk az még inkább többet elmond, hogy szerinted szar. Mint a dolgok 99%-a amiről írsz. :D Mind1, túlságosan nem érdekel. Továbbra is tartom, hogy az árát ettől függetlenül nem érte meg, de egyszer mindenképp megéri végigmenni rajta, mert jó.



Mindenkinek van egy listája arról, ami Reapernek tetszik. ;-)
Na jó, nem. Pl. határozottan emlékszem, hogy az egy Sicario tetszett neki.



Nem vagy eléggé alapos. Játékok közül pl. tetszett a Hard West és a Darkest Dungeon is.

Bah!

Non serviam



Pl. határozottan emlékszem, hogy az egy Sicario tetszett neki.

Pedig a Sicario maga egy plothól :D

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Nem ismerek rád! Hova lesz így az imidzs?

Vajk, nekem már betömték a Sicario lyukát.



Game of Thrones: A Telltale Games Series S1

Driver bug miatt elég sokat kellett várnom arra, hogy játszhassak vele (15 hónapba telt, míg javították), de megérte. Minden benne van, ami egy Telltale játékban és a Game of Thronesban elvárható. Majdnem együltő helyemben toltam végig, a hossza kb. másfél tévés évadnak felel meg. Az első fejezet még kicsit döcögős, de utána beindulnak a dolgok. Alpha Protocol mélységű következményrendszert nem várok el Telltale játéktól, aki igen, az ismét csalódni fog. A végén "fierce passion" értékelést kaptam (minden fontos döntés "piros" lett), bár nem hinném, hogy ennek bármi jelentősége van. Jöhet a folytatás!

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



Master of Orion 2016 (korai beta)

Jelenlegi állás szerint én még az egész évet rááldoznám a projektre, kipofozás és rengeteg feature hiány pótlására. A bugtenger filézés meg ugye evidens. A fehérorosz terv szerint pár hónap múlva tolnák ki a véglegest.
Én azt mondom nem fogják, vagy akkor komoly beégés lesz, mert nem low budget árban dobják az arcunk elé (persze ott lesz a korábbi három is a tasakban).

Tömören:

+ Grafika (ez mondjuk a minimum elvárt egy leporolásnál)
az Endless Space hajóinál mondjuk nem nehezebb jobbakat csinálni :D
a karakterek jól néznek ki
- Low end beállításnál viszont förtelmes a pacás texturák bevállalása. Ennél még az is jobb, ha pixeles és nem használnának semmilyen blure-t, vagy akkor inkább festett állóképet dobjanak, igaz, az meg lehet szebb lenne a 3D-hez képest....
+ Zene hangulatos, vállalható
++Karakter hangok
+ MOO alapok
+ Rendszerek lezárása katonai bázissal a warp pontoknál, amin nem mehet át engedély nélkül senki, még a felderítők se. Ezzel fincsi és persze kockázatos taktikákat lehet bedobni. Egy megfelelő rendszer gyors kitelepülésével és a warp pontjainak kitömésével zónákat zárhatunk el mások elöl.

Ennyit a pozitívumokról

- Beta (ez sokat elárul az állapotáról, hogy hajlamos kifagyni, bugos menü, stb.)
- Hajóépítésben felesleges és logikátlan korlátozások. Ez kifejezetten nem tetszett. (amúgy is bugos)
-+ Nincs technológiai parsec limit, de elszigetelődhetnek fajok egymástól, azaz nem tudnak érdemben kommunikálni, kereskedni, stb. (szemet lehet hunyni fölötte, ha más cserébe jobb lesz)
- A csata realtime lett, ami önmagában nem lenne probléma (van pause meg lassítás), de nagyon béna az összhatás. Itt elvárnék egy Nexus szintet, vagy maradjon MOO2 felülnézetben és totális kontrollal. Ez most valahol a tervező asztalon maradhatott. Így most fél lábú béna.
- Sok kényelmi funkció missing in action, ami az elődben megvolt. Ráadásul feleslegesen nyújtja el a játékidőt a néhol béna menü vagy egy épület keresgélése a planétán. A 2 ilyen értelemben (vagyis ebben is :D) mérföldekkel veri az újoncot sajnos.
- Diplomácia a régi hagyományos paneleket hozza. Itt vártam volna valami izgalmas pluszt....
- Kémkedés még nincs, majd valamelyik új build hozza.

Várjatok vele minimum fél évet, vagy addig MOO2.

Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.



Dead Space 1-2-3

Váóóóóóóóóóó! Méééééééég!

Az első rész baromi jó volt. Azt még laptopon játszottam és a kevés FPS, a kicsi monitor mind-mind adott a hangulathoz. Hihetetlenül fostam, na :D
Mindenképpen ez a legjobb rész, itt minden a helyén volt, megmutatták a srácok, hogy igenis mindig lehet újat mutatni. Vagy legalábbis kicsit csavarni a dolgokon.

A második rész "csak" mindenben hozzáadott (akart adni) az elsőhöz és ez szerintem nem minden esetben jött ki jól. Itt már volt grind rendesen. Eltűnt a klausztrofób érzés és a horror elemek is jócskán csökkentek. A legtöbben ezt a részt szeretik a legjobban a szériából, nálam ez áll az utolsó helyen. Főleg a környezet nem tetszett, pont a legunalmasabb rész (templom) volt a legtöbbet szerepeltetve. Meh

A harmadik rész eleje! Nem csak a prologue, hanem amikor egy kis Isaac-catchup utáni kitérő végén megérkezünk a bolygóhoz, na ott, az űrtörmelék közötti kószálás kegyetlenül tetszett.
Itt már tényleg sokszor azt éreztem, amikor jöttek az ellenfelek, hogy "hagyjatok már békén, tudtam hogy jöttök, piff-puff, megyek tovább" :D

Méltó lezárás volt, Isaac jó karakter, sztori okés (B-kat, kiszámítható, de a játékélmény elviszi a hátán). UE motorból kihozták amit kellett. Fegyverek egyediek, ellenségek is (úgy-ahogy), kiegészítők, kütyük nagyon jók, változatos játékmenet.

Jó, na. Nálam 5/7 a trilógia.



Ja igen, tudnátok ajánlani hasonlót? :)
NEM a horror-elemekre gondolok, hanem kb. minden másra. Kösz



BioShock 1-2?

ibi amentia latet



Én a 3-at már végig se vittem, a 2 nem rossz, az 1 baromi jó. Ezekből mondjuk pont nem bánnám, ha kihoznának egy HD remaster trilogyt, pedig most a SOMA is kellően szétbassza a szívritmusomat. :D

- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!



Megvótmá :)
Infinite-ből talán még valamelyik DLC van hátra.
Mass Effectek is - ugyebár a harmadig részre ez már tényleg csak nyomokban tartalmazott rpg elemeket.

Igazat megvallva a bő két éves kihagyás játékok terén rendesen megtette a hatását. Biztos ezért is tetszettek ezek ennyire.

Valami jó kis TPS kéne, fedezékrendszer, satöbbi. Utánanézek van-e valami jó PC-re



Valami jó kis TPS kéne, fedezékrendszer, satöbbi. Utánanézek van-e valami jó PC-re

Spec Ops: The Line



+1

Emberünknél anno ez volt az év játéka.

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=HNhPMjbgkXA

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."


Boz képe
Boz

Spec Ops-ot akkor dobtam mikor az első ellenfél egy darab késsel sprintelt keresztül a szobán, hogy megszúrkodjon három lőfegyveres embert.
Már ott nehezen bírtam amikor véletlenül túl mentem annál mint ahogy a játék gondolta volna és meghülyültek az ellenfelek.
Csapattársak meg alapjáraton idióták voltak szóval még a mély, muh feelings háborús szörnyűségek sztoriba se tudtam beleélni magam.
Inkább játszok Kill Switch-et vagy rakom fel újra GoW első részét.

Ha valami TPS kell akkor Max Payne 3, bár gondolom már tuti megvolt.

Éljenek a videojátékok!



Lehet a jatekment nem a "legtrendibb", az ai nem a legjobb, de minden mas olyan magassagokba repiti amibe keves tps jut el. Bar ezt te nyilvan nem tudhatod ha az elso ellenfel utan "dobtad".



Tényleg jónak tűnik ez a Spec Ops, majd bepróbálom GTA 5 után. Szóval úgy 7-8 hónap múlva :D
Tulajdonképpen megfeledkeztem a gétéáról, most meg beugrott, hogy hoppá, talán ki kéne próbálni
60 giga, csesszék meg :O



progabe írta: Valami jó kis TPS kéne, fedezékrendszer, satöbbi. Utánanézek van-e valami jó PC-re

Tom Clancy's The Division :)

Respect is not given. It's taken.



Alan Wake-ből a 4. fejezet (The Truth) az utolsó? Kezd ugyanis geciunalmas lenni.

Non serviam



Spec Ops-nak csakis olyan mindsettel menj neki, hogy a gameplay másodlagos, sőt, harmadlagos. Ha ezen sikerül átverekedned magad, az egyik legjobb sztori lesz a jutalmad. Ha szeretted az Apokalipszis Most-ot, akkor ezt is imádni fogod.

Ha már TPS, ajánlanám a MGS V: The Phantom Pain-t is, annak viszont teljesen fordított mindsettel menj neki :D Habár egy kissé elnyújtott, de közel csillagos ötös lopakodós/akció gameplay, viszont összevissza és inkoherens sztorival...
Ja, és kibeb****tt jó soundtrack/score-al.
Nem fogom kibírni.. :D

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=66CLefw2qOI

Reaper: összesen 6 chapter + 2 DLC chapter ami a PC verzióban alapból benne van.. Szóval.. Kitartás :D



Hát akkor ez kasza lesz. A hiking simulatorökből most elég egy időre. Úgy 20 évre. Előbb a Firewatch, most meg ez. Inkább megyek túrázni.

Bár Joda szerint biztos brilliánsak a párbeszédek benne, amit a korából fakadóan akár még el is fogadhatnánk érvként. Számomra viszont dögunalmas, hogy nem történik semmi. A harc gagyi, a sztori meg meh.

Non serviam


Boz képe
Boz

Volt az inkább 1 vagy 2 óra. Talán picit több, de bőven elég.
Evvan, nekem nem jött át.

Éljenek a videojátékok!



Jaj mar, ennyire rosszul esett hogy nem ertettem egyet az n+1. szarozasoddal kapcsolatban?

Amugy az Alan Wake eleg felejtos szerintem is. Baromi unalmas az egesz jatek par ora utan, a sztori meg eros tulzassal is kozepes.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Tényleg nem a játékmenetért kell játszani, de szerintem egyáltalán nem ennyire borzalmas a helyzet. A társak sem annyira rosszak, mert egyszerűen, de utasíthatók, nem nyerik meg harcokat helyettünk, de segítenek, nem egyfolytában velük kell foglalkoznunk, de vigyázni kell, hogy ne haljanak meg.

Én PS3-on játszottam végig, és akkoriban bármivel játszottam (meg hát úgy szinte valaha), ha állandó társak voltak benne (Killzone 1-3), ha alkalmiak (BF3), kivétel nélkül mindben sokkal-sokkal jobban idegesítettek (itt jegyzem meg, hogy a KZ2 talán a fedezékeket legjobban használó FPS). A Gears of Warban is csak vannak, az Unchartedben meg sztorihoz kellenek. Az meg még tetszett is, hogy oldalt kihajolva is kilőhettem a fedezékből, ez sajnos nem alap.

Másrészt a játékmenet ezek közül elég kevésben olyan szintű, hogy most is üssön. A Kill Switch vagy a Gears tán újdonság volt maga idejében, meg az utóbbiban volt co-op, de nem biztos, hogy ma ezekkel érdemes időutazni.

A Max Payne 3 bejövős volt, bár nagyon keveset tudott hozzátenni a régi formulához, és vicces, amikor fedezékből harcolva Max tarkója kitakarja a célkeresztet :D Nem jön elő állandóan, és amúgy sem fedezékből érdemes játszani, de ilyet még más TPS-ben nem láttam. A második rész alázza, a sok szempontból közepes, de szerintem a maga módján szórakoztató Stranglehold pedig többet tett hozzá a belassulós TPS-ekhez (a hasalva tüzelést egyébként innen nyúlta az MP 3, bár egyikben sem a non plus ultra feature). Most jönne az a rész, hogy ajánlom a Vanquish-t, de gondolom, konzol nem játszik. A Spec Opsot pedig részemről támogatom, ha nem lett volna egyértelmű.

@Reaper

Az Alan Wake harca szerintem a játék témájához nagyon jól passzol, maga frusztrálós, horrorízű belassításaival, és így félrehajlásokkal. Csak éppen hiába stimmel ez, lekötni mégsem tudott ezzel. Tipikusan az a mechanika, ami kisebb mennyiségben tök jó lett volna egy horrorjátékban, de így, hogy a játék nagyja ebből áll, más érdemleges meg nincs is benne. Nos, így megmételyezte az egészet számomra, negatív élményként tekintek rá.

Az American Nightmare már egy pörgősebb darálda, de amúgy nem jó az sem. Meglepetésemre kiderült, hogy az RW-n többeknek tetszett, szóval, légy szíves, próbáld ki, és erősíts meg engem, hogy tényleg szar az is! :)

Sors bona, nihil aliud.



“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!