Ez egy feladott labda volt valakinek, aki mindez idáig arra élvezett, hogy nekem nem futja rendes gumira. Most meg jobbra futotta, mint neki ... és akkor is hülye voltam :(
De a hozzászólásom törlése elvi síkon vetett véget ennek a diskurzusnak - örökre. Tehát ne erőltessed itt magadat publikusan, te kis legalja ;)
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Marhára nem. Még válaszoltam is, de ma már szintén nem foglalkozom ezzel, h újra írjak az ügyben. Az a gond, h túlságosan lefoglalt az oltás téged ahhoz, hovy minimális infót leadjál a felniről, gumiról, így persze, h csak találgat az ember. Azt pedig már linkeltem, h meg lehet oldani drága gumi nélkül is a nagy felnut, de úgy láton, fontosabb a személyesjedés, mint az érdemi vita.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Upsz. Tehát azt hitted, h be lesz nyalva kritika nélkül a kamura bemondott gumi ára, most pedig próbálid beállítani vezércselnek. Nem szánalmas?
szerk: Közben hazaértem (talán kicsit józanodtam is), és átgondoltam ezt a törlés dolgot. A duplázott hozzászólásomat valóban én töröltem (a másodikat). Amennyiben a fórummotor az erre adott válaszokat is törli, úgy valóban én voltam a ludas, de nem volt szándékos. Persze igazából csak szívességet tettem Grifnek, mivel a szöveg 3/4-e értelmetlen fröcsögés, személyeskedés volt (sajnos sok önismétléssel), amire nem lehet még trollként sem büszke.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Anno mindent leírtam - ami ugyan ebben a topicban három oldal, egyet kell hozzá klikkelni, tehát megint magadat alázod, ahogy tetted ezt egész nap. Következetesen, ahogy mindig.
Azzal oltasz engem, hogy végtelenül ostoba nyomorék vagy, nem vagy képes semmit megérteni, faszságokat beszélsz, a következtetéseid kivétel nélkül szánalmasak, ráadásul még a válaszomat is törlöd? Gratulálok.
Mellesleg, miután kitörlöd a kommentem, talán anyádnak hazudj arról, hogy mi volt benne, nem? Persze just askin, hiszen nálad biztos ez is a virtus része, hogy gerinctelen senkinek adod ki magad, mert szted ezzel is oltasz másokat. Te ennyire laza vagy, mint az ágról logó takony.
Akár mennyi izmot koxolsz össze és akármilyen autót veszel, attól nem lesz tartásod bajnok.
Egy utolsó senki maradsz, aki olyan buta, hogy ezt nem is képes felfogni.
És valóban végeztünk, te oltócsászár.
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
valamiert ha par oras tavollet utan azt latom, hogy egy topikban jelentos szamu uj hsz van (tobb mint harom), akkor valoszinuleg Griffi keze kaszaja van a dologban ;)
Vajk: nem is tudom, hogy motivalo, vagy demotivalo, hogy 6 ev melo utan merdzsoval meg boyracer verdaval jarsz. 20+ ev igen jol fizeto IT meloval a kozeleben sem jarok. (Elso autom 25 evesen, 4 ev melo utan egy dzsunka fel millas fiat volt)
Erre szoktam azt mondani, hogy a vitorlást is luxusnak tartják, mégis annak van (bizonyos minimum fölött ofkóz), aki akar. Ha valamire rá vagy állva, úgy is kigazdálkodod, és ára lesz. Neked mondjuk lehet, fontosabb volt, hogy fizesd a lakástörlesztőt, az ilyen-olyan befektetési alapot, korán gyereket vállalj, minden évben elmenj síleni, esküvőd legyen, stb - kívánt részek aláhúzandóak. Engem a fentiek egyelőre nem sújtanak/lemondtam ideigelenesen róluk, persze nyilván erről az önös hedonizmus vonatról is le kell pár éven belül szállni, de inkább később, mint előbb.
Az IT meg tök jó. Kívülről nézve mindenképpen :)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Grifter írta: Szted tényleg vettem 240 ezerért 4 darab gumit egy 500 ezres autóra? :3
Hát öreg, a fene sem tudja. A hobbi sok faszságot hoz ki az emberekből.
Pontosan a japán autós tragédia cikk jut róla eszembe, de akár hozhatom a saját példámat is. Elköltöttem közel fél millát egy 800k-s motorra. Ebben volt kötelező szerviz is, meg beletettem a VFR-be a CBR954 elejét (fordított telószár, fékek...stb).
Jobb lett, szebb lett? Sokkal. Érzem a különbséget? Alig... :D
Örültem miközben ezt a két kacsómmal végigszenvedtem? Igen, nagyon is.
Tehát nekem megérte és bárki bármit mond, hogy mekkora pénzkidobás, leszarom, mert jól esett megcsinálni és különösen büszke vagyok rá, hogy én csináltam végig, Magyarországon elsőként, legalábbis VFR-be.
Na, ezért bátorkodtam feltételezni, hogy másoknál is elgurulhat a gyógyszer, ha hobbiról van szó...
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
lehet megis veszek egy cabrio megane-t a 2.0-as nissan dizellel
csak olyan kozhelyes (en is rohogok rajtuk), mikor a kopaszodo/oszulo pocakos 40+ csaladapa kabrioban feszit
Vajk írta: A duplázott hozzászólásomat valóban én töröltem (a másodikat). Amennyiben a fórummotor az erre adott válaszokat is törli, úgy valóban én voltam a ludas, de nem volt szándékos.
lol ja, a torles ES az atmozditas is mindent visz magaval ami lancban reply-ben rajta van, igy kifejezetten atgondoltan/ovatosan kell banni mind2 ficsorrel. (torlesnel magatol erthetodo az extra ovatossag mivel vissza se lehet esetleg mozditani utana pl, minden torlodik az adatbazisbol is, igy full vegleges allapot)
Jo elolvasni a manualt-t hasznalatukra (RTFM) mielott megtamadod a gombokat, mivel igy jarsz ahogy. :)
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Érdekes, hogy mennyi arcnál előjön ez a cabriozni akarok, mert megérdemlem dolog. Pont ma találkozom egy ilyen sráccal, de apám is átesett rajta kora-ötvenesként. Az egészről annyit, hogy olyan gyorsan megunta, hogy lepasszolta az élettársának, aki rövid úton totálra törte.
Van ez a koncepció, hogy nyáron de jó lesz benne feszíteni, meg majd beugranak a csajok, de ha belegondolsz, szívás az egész: leégsz közben, a hajadat leviszi a szél, nehéz zárni, kivágják a ponyvát, jön az eső, jön a tél, konstans szélzaj csukott tetőnél is, beázás, ne látsz ki hátulra, belefosott a galamb. Cserébe párszor 10 percre keménynek érzed magad benne. Jó kupét kell venni, mx5-öt, ha lehet, hard toppal.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Barátom, aki mellettem ült a pályanapon, most küldte át a képeket. Nem egy nagy fotóművész, de szerencsére nem is ebbe az irányba orientálódott :)
Volt pár érdekes állat a pályán, de csak ez a kettő lett lekapva
Nekem most volt teljes vezérlés cserém, meg az összes szilent (ami nálam hátul G-szem) cseréje = 196 ezer.
Szóval nem idegem tőlem sem a 'jó megadása'.
Viszont se a kurva nagy felninek, se a peres guminak nem látom értelmét, főleg ha vki kishazánkban éldegél, mert hát ugye az utak. Ebből fakadóan annak sincs értelme, hogy vki versenyslicket vegyen meg 3 darabos felni szettet egy milláért: egyszer mész végig vele a Róbert Károlyon és HA kijutottál, akkor is minimum viheted görgőztetni.
ShowHide spoiler #
Haver szerel egy srácnak egy MR2 Turbo-t, azon vannak ilyen felnik gumival meg olyan ültetés és keményített rugók, hogy 4× nyírta ki az aksiban a cellákat a rázkódás, mire rájöttek, hogy zselés kéne bele.
Nah ő például arra használja, hogy mikor olyan kedve van, lemegy Siófokra meg vissza pályán - mert máshol nem tud vele autózni.... :D
Ha nem 16-os felnivel veszem a kocsit, magamtól sztem 15-st választok rá.
Gumiból pedig beérem az 'átlagosból a legkiegyensúlyozottabbal': Dunlop BluResponse van rajta.
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Érdekes, miket csinált a fórum motor a képekkel. (szerk: most meg jól töltötte be) Ideje lenne áttérnem valami biztosabb megoldásra, no mindegy.
Érdekes, hogy pár srác még ma is kijött az Arénába döngetni; nagy hangfal a csomitartóban, mi fene. Csodálom, hogy ilyen szépen tűrik őket. Én a Lufthanzás sráccal találkoztam, nem semmi kocsija van. Kormány a jobb oldalon, belpiacos japó, máshol a típust nem is kapni.
Tipikusan sofőrös autó, amire az is rájátszott, hogy a gyerekzárat aktívban hagyta, úgyhogy szépen nyitogatta nekem az ajtót ki-be szállásnál. Még megvolt hozzá az a jó kis gyári "nagymama függönye" ülésvédő is, amit itthon max a cigók értékelnének. Megnyomod a gombot, és az egész hátsó üléssel 45 fokba helyezheted magad.
Remélem, hosszan boldog lesz vele, hiszen eladni nem fogja tudni. :)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Úgy néz ki, a mostani és az elkövetkező 2 nap mindegyikére jut valami autós progi. Kíváncsi leszek, mit hoz a hétvége. Múlt szombaton pl a tulaj ajánlására sikerült kipróbálnom egy mx-4 NB-t, meglátjuk, most mi lesz, sok alfással fogok összefutni :)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Pár hete talán írtam, hogy este találkoztam két mx5-öt hajtó sráccal. Azóta már volt két közös gurulásunk is. Ma estére marhára kellett (ugyan melyik este lenne jobb?), hogy rájöjjek, azon a kisgépen, ami 3 napja lezuhant, egyikük rajta volt.
RIP
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Fura világ lesz ez a motorhang nélküli kocsikkal. Majd biztos kitalálnak valamit mesterségesen, hogy legyen valami életérzés, de én már a mostani megoldásoktól is fázom, amikor hangszóróból keverik rá a hangot Audinál a meglévő motorhangra, hogy jobbnak tűnjön. Megfizethetetlen lehet amúgy, mikor tíz év múlva elkezd recsegni az a hangfal :)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Toyota a yamahával szerkeszttette az LFA kipufogórendszerét is...
Egyébként korábban is felmerült az elektromos autókba a külső hangrendszer, pl vakok és gyengénlátók részéről. Lássuk be, számukra élet-halál kérdése is lehet, hogy meghallják a közeledő autót.
...ugyanakkor inkább a szenzorokkal való teleaggatás + automatikus vészfék híve vagyok, az biztosabbnak hat, ha nem basznák el az elektronikát sokszor az olcsósítással.
Szted tényleg vettem 240 ezerért 4 darab gumit egy 500 ezres autóra? :3
rwurl=https://media.giphy.com/media/Js25kIjwvxyAo/giphy.gif
Ez egy feladott labda volt valakinek, aki mindez idáig arra élvezett, hogy nekem nem futja rendes gumira. Most meg jobbra futotta, mint neki ... és akkor is hülye voltam :(
De a hozzászólásom törlése elvi síkon vetett véget ennek a diskurzusnak - örökre. Tehát ne erőltessed itt magadat publikusan, te kis legalja ;)
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=QDR40Eyuu7w
Marhára nem. Még válaszoltam is, de ma már szintén nem foglalkozom ezzel, h újra írjak az ügyben. Az a gond, h túlságosan lefoglalt az oltás téged ahhoz, hovy minimális infót leadjál a felniről, gumiról, így persze, h csak találgat az ember. Azt pedig már linkeltem, h meg lehet oldani drága gumi nélkül is a nagy felnut, de úgy láton, fontosabb a személyesjedés, mint az érdemi vita.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Upsz. Tehát azt hitted, h be lesz nyalva kritika nélkül a kamura bemondott gumi ára, most pedig próbálid beállítani vezércselnek. Nem szánalmas?
szerk: Közben hazaértem (talán kicsit józanodtam is), és átgondoltam ezt a törlés dolgot. A duplázott hozzászólásomat valóban én töröltem (a másodikat). Amennyiben a fórummotor az erre adott válaszokat is törli, úgy valóban én voltam a ludas, de nem volt szándékos. Persze igazából csak szívességet tettem Grifnek, mivel a szöveg 3/4-e értelmetlen fröcsögés, személyeskedés volt (sajnos sok önismétléssel), amire nem lehet még trollként sem büszke.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Anno mindent leírtam - ami ugyan ebben a topicban három oldal, egyet kell hozzá klikkelni, tehát megint magadat alázod, ahogy tetted ezt egész nap. Következetesen, ahogy mindig.
Azzal oltasz engem, hogy végtelenül ostoba nyomorék vagy, nem vagy képes semmit megérteni, faszságokat beszélsz, a következtetéseid kivétel nélkül szánalmasak, ráadásul még a válaszomat is törlöd? Gratulálok.
Mellesleg, miután kitörlöd a kommentem, talán anyádnak hazudj arról, hogy mi volt benne, nem? Persze just askin, hiszen nálad biztos ez is a virtus része, hogy gerinctelen senkinek adod ki magad, mert szted ezzel is oltasz másokat. Te ennyire laza vagy, mint az ágról logó takony.
Akár mennyi izmot koxolsz össze és akármilyen autót veszel, attól nem lesz tartásod bajnok.
Egy utolsó senki maradsz, aki olyan buta, hogy ezt nem is képes felfogni.
És valóban végeztünk, te oltócsászár.
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
valamiert ha par oras tavollet utan azt latom, hogy egy topikban jelentos szamu uj hsz van (tobb mint harom), akkor valoszinuleg Griffi
kezekaszaja van a dologban ;)Vajk: nem is tudom, hogy motivalo, vagy demotivalo, hogy 6 ev melo utan merdzsoval meg boyracer verdaval jarsz. 20+ ev igen jol fizeto IT meloval a kozeleben sem jarok. (Elso autom 25 evesen, 4 ev melo utan egy dzsunka fel millas fiat volt)
Parizer forever.
Erre szoktam azt mondani, hogy a vitorlást is luxusnak tartják, mégis annak van (bizonyos minimum fölött ofkóz), aki akar. Ha valamire rá vagy állva, úgy is kigazdálkodod, és ára lesz. Neked mondjuk lehet, fontosabb volt, hogy fizesd a lakástörlesztőt, az ilyen-olyan befektetési alapot, korán gyereket vállalj, minden évben elmenj síleni, esküvőd legyen, stb - kívánt részek aláhúzandóak. Engem a fentiek egyelőre nem sújtanak/lemondtam ideigelenesen róluk, persze nyilván erről az önös hedonizmus vonatról is le kell pár éven belül szállni, de inkább később, mint előbb.
Az IT meg tök jó. Kívülről nézve mindenképpen :)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Hát öreg, a fene sem tudja. A hobbi sok faszságot hoz ki az emberekből.
Pontosan a japán autós tragédia cikk jut róla eszembe, de akár hozhatom a saját példámat is. Elköltöttem közel fél millát egy 800k-s motorra. Ebben volt kötelező szerviz is, meg beletettem a VFR-be a CBR954 elejét (fordított telószár, fékek...stb).
Jobb lett, szebb lett? Sokkal. Érzem a különbséget? Alig... :D
Örültem miközben ezt a két kacsómmal végigszenvedtem? Igen, nagyon is.
Tehát nekem megérte és bárki bármit mond, hogy mekkora pénzkidobás, leszarom, mert jól esett megcsinálni és különösen büszke vagyok rá, hogy én csináltam végig, Magyarországon elsőként, legalábbis VFR-be.
Na, ezért bátorkodtam feltételezni, hogy másoknál is elgurulhat a gyógyszer, ha hobbiról van szó...
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
lehet megis veszek egy cabrio megane-t a 2.0-as nissan dizellel
csak olyan kozhelyes (en is rohogok rajtuk), mikor a kopaszodo/oszulo pocakos 40+ csaladapa kabrioban feszit
Parizer forever.
lol ja, a torles ES az atmozditas is mindent visz magaval ami lancban reply-ben rajta van, igy kifejezetten atgondoltan/ovatosan kell banni mind2 ficsorrel. (torlesnel magatol erthetodo az extra ovatossag mivel vissza se lehet esetleg mozditani utana pl, minden torlodik az adatbazisbol is, igy full vegleges allapot)
Jo elolvasni a manualt-t hasznalatukra (RTFM) mielott megtamadod a gombokat, mivel igy jarsz ahogy. :)
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Elolvasnám, de a link nem jaóó... ;)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Érdekes, hogy mennyi arcnál előjön ez a cabriozni akarok, mert megérdemlem dolog. Pont ma találkozom egy ilyen sráccal, de apám is átesett rajta kora-ötvenesként. Az egészről annyit, hogy olyan gyorsan megunta, hogy lepasszolta az élettársának, aki rövid úton totálra törte.
Van ez a koncepció, hogy nyáron de jó lesz benne feszíteni, meg majd beugranak a csajok, de ha belegondolsz, szívás az egész: leégsz közben, a hajadat leviszi a szél, nehéz zárni, kivágják a ponyvát, jön az eső, jön a tél, konstans szélzaj csukott tetőnél is, beázás, ne látsz ki hátulra, belefosott a galamb. Cserébe párszor 10 percre keménynek érzed magad benne. Jó kupét kell venni, mx5-öt, ha lehet, hard toppal.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
valojaban nem akarok kabriozni, a fulem nem birja a huzatot (ezen meg 10 eve is rohogtem volna) :)
Parizer forever.
Barátom, aki mellettem ült a pályanapon, most küldte át a képeket. Nem egy nagy fotóművész, de szerencsére nem is ebbe az irányba orientálódott :)
Volt pár érdekes állat a pályán, de csak ez a kettő lett lekapva
Homméd versenyautó ftw
rwurl=http://oi63.tinypic.com/107mjk3.jpg
Ez meg csak szimplán a kinézetével elpusztít
rwurl=http://oi63.tinypic.com/cjdyq.jpg
0 fokos hőérzet a szélben, csíkszemek
rwurl=http://oi64.tinypic.com/xnus1e.jpg
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nekem most volt teljes vezérlés cserém, meg az összes szilent (ami nálam hátul G-szem) cseréje = 196 ezer.
Szóval nem idegem tőlem sem a 'jó megadása'.
Viszont se a kurva nagy felninek, se a peres guminak nem látom értelmét, főleg ha vki kishazánkban éldegél, mert hát ugye az utak. Ebből fakadóan annak sincs értelme, hogy vki versenyslicket vegyen meg 3 darabos felni szettet egy milláért: egyszer mész végig vele a Róbert Károlyon és HA kijutottál, akkor is minimum viheted görgőztetni.
Nah ő például arra használja, hogy mikor olyan kedve van, lemegy Siófokra meg vissza pályán - mert máshol nem tud vele autózni.... :D
Ha nem 16-os felnivel veszem a kocsit, magamtól sztem 15-st választok rá.
Gumiból pedig beérem az 'átlagosból a legkiegyensúlyozottabbal': Dunlop BluResponse van rajta.
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Érdekes, miket csinált a fórum motor a képekkel. (szerk: most meg jól töltötte be) Ideje lenne áttérnem valami biztosabb megoldásra, no mindegy.
Érdekes, hogy pár srác még ma is kijött az Arénába döngetni; nagy hangfal a csomitartóban, mi fene. Csodálom, hogy ilyen szépen tűrik őket. Én a Lufthanzás sráccal találkoztam, nem semmi kocsija van. Kormány a jobb oldalon, belpiacos japó, máshol a típust nem is kapni.
Tipikusan sofőrös autó, amire az is rájátszott, hogy a gyerekzárat aktívban hagyta, úgyhogy szépen nyitogatta nekem az ajtót ki-be szállásnál. Még megvolt hozzá az a jó kis gyári "nagymama függönye" ülésvédő is, amit itthon max a cigók értékelnének. Megnyomod a gombot, és az egész hátsó üléssel 45 fokba helyezheted magad.
Remélem, hosszan boldog lesz vele, hiszen eladni nem fogja tudni. :)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
khm...
http://imgur.com/
többet töltesz fel, albummá válik... akár kommentelheted is.
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
Igen, ez volna az a bizonyos, köszönöm, így már a neve is eszembe jut :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
rwurl=https://youtu.be/dJfSS0ZXYdo
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
rwurl=http://kep.cdn.index.hu/1/0/1134/11349/113494/11349431_5ef053ccb172def5e...
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Úgy néz ki, a mostani és az elkövetkező 2 nap mindegyikére jut valami autós progi. Kíváncsi leszek, mit hoz a hétvége. Múlt szombaton pl a tulaj ajánlására sikerült kipróbálnom egy mx-4 NB-t, meglátjuk, most mi lesz, sok alfással fogok összefutni :)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Pár hete talán írtam, hogy este találkoztam két mx5-öt hajtó sráccal. Azóta már volt két közös gurulásunk is. Ma estére marhára kellett (ugyan melyik este lenne jobb?), hogy rájöjjek, azon a kisgépen, ami 3 napja lezuhant, egyikük rajta volt.
RIP
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Tesla Model 3:
http://www.theverge.com/2016/4/1/11343720/tesla-model-3-first-video-driv...
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Fura világ lesz ez a motorhang nélküli kocsikkal. Majd biztos kitalálnak valamit mesterségesen, hogy legyen valami életérzés, de én már a mostani megoldásoktól is fázom, amikor hangszóróból keverik rá a hangot Audinál a meglévő motorhangra, hogy jobbnak tűnjön. Megfizethetetlen lehet amúgy, mikor tíz év múlva elkezd recsegni az a hangfal :)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
hu de szeretnek egy ilyet...
Parizer forever.
Audi a kipufogóba rak hangszórót.
BMW a belső hangszórós csoda. https://www.carthrottle.com/post/5-ways-that-manufacturers-enhance-the-s...
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
Toyota a yamahával szerkeszttette az LFA kipufogórendszerét is...
Egyébként korábban is felmerült az elektromos autókba a külső hangrendszer, pl vakok és gyengénlátók részéről. Lássuk be, számukra élet-halál kérdése is lehet, hogy meghallják a közeledő autót.
...ugyanakkor inkább a szenzorokkal való teleaggatás + automatikus vészfék híve vagyok, az biztosabbnak hat, ha nem basznák el az elektronikát sokszor az olcsósítással.
http://www.theverge.com/2016/4/1/11344028/tesla-model-3-first-ride-impre...
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
No boner here...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ami csak addig meglepő, amíg nem tudod, hogy a Yamaha 20 éve csinálja a Toyota kihegyezett motorjait pl.
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw