Ezt eredetileg sem tudtam hova tenni, ahogy a trike-okat sem. Egyesítik az autók és motorok minden hátrányát.
De talán ez a meghajtás pont passzol hozzá. ;-)
Látod, mondom hogy magadat égeted. Amikor javítani próbálsz, akkor mindig csak egyre jobban: 4 rendes felni hol jönne már ki ennyi pénzből? Annak darabja ennyi bajnok.
Menjé inkább jaszkarizni ;)
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Ugyan, mond már meg aranyom, hogyan tudtál 250-et költeni 16" gumigarnitúrára. Most vagy nagyon átvágtak, vagy valami űrtechnikát vettél, amit erősen kétlem, hogy a nagykörúton 140 lóval ki tudsz használni.
(Amúgy jelzem, az enyémhez gyári felniszettet normál állapotban már meg lehet kapni 200 körül, a 250 / db már megint agybaj kategória)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ugyan áruld már el miért akarnék veled bármiről is érdemben diskurálni? Az egyik pillanatban te vagy a jani, vegyek én is drága gumit, hogy jaszkarizhassak veled a szerpentinen télen, egy első kerekes autóval - mert csak. Mert nincs más, aki kimenne veled a rokon pasiján kívül.
Ha nem akarok, akkor persze hülye vagyok és hehe-hihi-haha, hogy nem veszek drága gumit télre, mert te asztán tudod, hiszen már fél éve van saját autód és az Aréna parkolójában is álltál már!
A következő pillanatban meg már azért vagyok hülye, mert vettem drága gumit - miközben neked fú de drága gumid van és sajnálod elhasználni pályán.
Én mondjuk nem viszem ki pályára, hogy egy nap alatt tönkre vágjam?
De ez szokás szerint neked már magas lenne. Te fél nap alatt elhasználtál belőlük annyit, mint én egy nyár alatt, de én vagyok a hülye, hogy drágán veszek gumit. Rendben bajnok.
...és akkor ezt még megkoronázod azzal, hogy azt hiszed a másoktól vett használt gyári felni ára a mérvadó és a csúcs is egyben :D
Mit vársz, mit kezdjek ezzel? :)
Nekem nincs sok milliós autóm, de van rajta 4 darab gumi, amiknek darabja 60 ezer forint.
Ez persze okosba 45, használtan meg 30. Másnak nem kéne elmagyarázni, de egy ilyen wannabe n00bnak, mint te, nos neked láthatóan el kell. Mert fingod sincs semmiről, az irányelv pedig az, hogy ha te csinálod, akkor tök kemény vagy, ha meg más, akkor ő tök hülye - és pont.
Hogy a következő alkalommal az ellentétes felállásban is ugyan ezt hiszed és picit sem zavar, hogy magadból csinálsz hülyét? Oda se neki :D
Dehát mit is kezdene az ember valakivel, aki életében első alkalommal kiment pályanapra és másnap már nekünk adja itt elő, hogy milyen jól mennek az ívek, meg mekkora sztár volt, csak hát a gumik ugye.
Előbbi mondjuk otthon is gyakorolható egy szimulátorral, utóbbihoz meg ugye pénz kell.
Már csak el kell dönteni, hogy most akkor úgy akarsz csinálni, mintha, vagy mégse?
ShowHide spoiler #
Pro tipp: Ne az utcai gumikkal menj pályára.
Nem mintha bárkit is érdekelne, hogy te mit gondolsz arról, milyen jó voltál a pályanapon körözgetve, a semmi ellen.
Egy minőségi 18-as felninek egyébként darabja mondjuk egy kiló, de az még csak a belépő szint a jóságba. A 2-3 darabos, kovácsolt, netán magnézium versenyfelni lazán 2-300 ezernél indul. Per darab.
Abba meg kár is lenne belemenni, hogy az a négy tenyérnyi felület ami téged összeköt az úttal, és az a 4 darab rugózatlan tömeg, amik a kerekeid, azok mennyire fontosak. Úgyis csak visszaböfögni tudnál és én lennék a hülye.
Inkább itt és most beismerem, hogy te vagy az utak királya, sőt, azt is látom, hogy nagyon jól el vagy eresztve te és a rokonság is. Én meg hülye vagyok hozzá és csóró is, ez van.
Remélhetőleg nem kell erről többet beszélgetnünk ^^
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
A harmadik, de a Mergát megtartottam lóti-futinak. Nem lényeges, dzsászt széjin.
Egy minőségi 18-as felninek egyébként darabja mondjuk egy kiló, de az még csak a belépő szint a jóságba. A 2-3 darabos, kovácsolt, netán magnézium versenyfelni lazán 2-300 ezernél indul. Per darab.
Abba meg kár is lenne belemenni, hogy az a négy tenyérnyi felület ami téged összeköt az úttal, és az a 4 darab rugózatlan tömeg, amik a kerekeid, azok mennyire fontosak. Úgyis csak visszaböfögni tudnál és én lennék a hülye.
Úgy adod elő ezeket, mintha valami rocket science lenne. Egyértelmű, hogy ezeket az információkat eddig csak Te ismerted.
Uramistenmnetánmagnézuimversenyfelnimieaz?
Én elismerem, hogy lehet drágán venni felnit, csak azt jeleztem, hogy némi kereséssel lényegesen olcsóbban lehet gyári, kovácsolt felniket venni (az én viszonylagosan új kocsimhoz is) 18" méretben, illetve az arányosság elvéből kiindulva bocs, de tényleg nem feltételeztem, hogy egy max 400ezret érő bódéra ráraksz egy ugyanannyiba kerülő garnitúrát.
Mi az igazi nigger dolog, ha nem ez?
A következő pillanatban meg már azért vagyok hülye, mert vettem drága gumit
Szó trú :D
Az helyzet az barátom, hogy 16-os kerékre meg lehetne kapni normál gumimagasság mellett akár az egyik legjobbnak számító Pilot sport készletet kompletten 100ezer környékén, neked viszont a jaszkari 16"-os felnidre valamiért ez nyilván nem megy rá (pedig elvben elférne), azért vettél valamit 2,5* drágábban.
Magyarán megvetted vagiból az első kerekes bódéra (mely bevallásod szerint sem alkalmas sport tevényekségre) a drága felnit, és hozzá kényszerből vagy nettó hülyeségből, a drága gumit, amivel elérted azt, hogy az egész már többe van, mint a kocsi értéke, nyerni viszont csak azt nyerted, hogy lerázza a vesekövedet a körúton, mert a futómű nem erre lett méretezve - de szerencsére olcsó bele az alkatrész :DD
Akkor most ki itt a nagyzoló kispolgár?
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
hat, asszem en luzer vagyok (eleve, aki 13 evig megtart egy uj autot, az csak balfasz lehet ;D)
15-os kerekre megvettem vadonat ujan az adac teszt alapjan a legjobb gumit, 80k-ert...
...osszesen (ez amugy mar a 3. garnitura teli/nyari)
a felni meg acel, konnyu*, tartos, olcso
*nyilvan nem a magneziumotvozet, hanem a megfizetheto alufelnikhez kepest
teszt alapjan az volt a legjobb :) (conti ts 580)
de amugy is ovatosan vezetek, lattam mar par hullazsakot/mentot az ut szelen, mindenki erjen haza elve :)
es az tetszik, hogy allatkodni nagyon helyesen a versenypalyara mentek
Nem néztem jól utána, aztán láttam 25-ért a contit.
Annak ellenére, hogy én nem ijedtem meg, mint a srác a porschéval a versenygépek láttán, azért a gumikopás, meg a balesetveszély mellett is történtek elgondolkodtató utóhatások. Példának okért felfedeztem a szélvédőn olyan kis szennyeződéseket (ráégett gumi lehet), amiket a sima szélvédőtisztító és mikroszálas kendő segítségével sem tudtam maradéktalanul eltávolítani.
Ez nem olyan nagy probléma, mert ősszel egyébként is kinéz egy üveg csere (valamelyik barom előző tulaj csúnyán összekarcolta itt-ott), de ha már új lesz, az ember meggondolja, hogy szétcseszi-e. Nagyon úgy néz ki, hogy ha pálya napozni akar az ember, venni kell egy olcsóbb kocsit, és azzal csapatni (pl MX5)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
BTW: amúgy már gyűlnek az autós ismerősök. Nem is gondolná az ember, hogy ilyen rövid idő alatt mennyi. Ráadásul értelmes ember is akad, épp most keresett fészen csapatás ügyében egy srác, akivel pénteken találkoztam, amúgy a Lufthansánál kisfőnök.
Két fiatalabb arcot MX5-el is sikerült megkergetni a Normafánál minap. Azóta már hívtak ők is szerpentinezni.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
A harmadik, de a Mergát megtartottam lóti-futinak. Nem lényeges, dzsászt széjin.
És mivel és mikor is kerested meg ezekre a pénzt? Just askin.
Úgy adod elő ezeket, mintha valami rocket science lenne.
Te beszélsz úgy, mintha fogalmad se lenne róla, csak hogy utána úgy csinálhass, mintha nagyon is tudnál róla = sokadszor is átlátszó és nevetséges.
> Jah, meg lopni is lehet, az ingyen van.
Az helyzet az barátom, hogy 16-os kerékre meg lehetne kapni normál gumimagasság mellett
De mivel azt tisztáztuk legelsőnek, hogy egyáltalán nem normál gumimagasság, hiszen ezért nem veszek télit, ezért te csak vmi fogyatékos lehetsz, akivel felesleges beszélgetni, mint már mondtam volt.
A felniket pedig a kocsival vettem, amit szintén leírtam, nyugodtan visszakeresheted, ahogy azt is, hogy ezért kell ilyen gumi.
Akkor is képtelen voltál felfogni, így számomra nem meglepő, hogy most már előtte elbuktál.
Viszont borzasztó unalmas egy olyan emberrel beszélgetni, aki képtelen bármit felfogni, vagy akár csak megjegyezni - miközben úgy csinál, mintha gecire tudna mindent.
>>> Köszi, már nagyon jól értjük, hogy milyen geci értelmes autós barátokat halmozhatsz fel, de még mindig nem érdekel a világon senkit ;(
Viszont tökéletesen testesíted meg a teljesen elvakult és segghülye autóst, aki miatt ilyen találkozók közelébe se megyek, mert mindenki kurva okos meg sokkal jobban tudja a másiknál, miközben csak egy halom senki, akik azért vesznek autót, hogy bárki érdekesnek találja őket - ami mindent elmond róluk, meg rólad is.
De nyugtasson a tudat, hogy köztük baromi jól fogod érezni magad, hozzád hasonlóan okosak, felkészültek és beképzeltek lesznek, ugyan ennyi kognitív disszonanciával.
Tökéletes lesz az összhang, boldog ember leszel. Sőt, már tapasztalod is!
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Őszintén szólva, arra valóban nem emlékszem, hogy még porig is van ültetve a Celica (még egy lol Magyarországon), különben még egy 17" kerék is elmenne alatta normális magassággal, lásd: http://www.6gc.net/forums/index.php?showtopic=55937
Magyarán lett volna egy kis eszed, akkor visszateszed a kocsi magasságát az eredetihez közeli mértékűre, és máris nem kell negyed millióért gumit venni, és talán télen sem mész falnak.
No persze, úgy nem olyan récsinges a cucc, de valamit valamiért. Nekem a legelső átalakításom az volt, hogy visszatettem a gyári rugókat. Megjegyzendő, hogy amennyiben a lengéscsillapító még stock a te kocsidban, az csak további halmozott szívást jelent a felfüggesztésre vetítve. (sejthető, hiszen a récserek ilyen apróságokkal nem szoktak foglalkozni)
Most abba nem akarok belemenni, hogy ilyen setup-al milyen lehetett a kocsi előélete, vagy milyen minőségűek lehetnek ezek a jaszkari 16" papucsok, mivel a látatlanban ítélkezés a te műfajod.
Te beszélsz úgy, mintha fogalmad se lenne róla, csak hogy utána úgy csinálhass, mintha nagyon is tudnál róla = sokadszor is átlátszó és nevetséges.
Sajnos ezt max te látod így, és azt hiszed, ha folyamatosan eljátszod mindenkivel ezt a dumát, attól okosabbnak fogsz tűnni.
szerk: Jut is eszembe, ez az egész érvelésed, hogy én nem értek a dolgokhoz, még mindig abból a zseniális meglátásodból indul ki, hogy ugyan vettem gumit a kocsira, de ennek ellenére valamiért biztos nem tudom, hogy mit jelentenek a gumira írt számok. Szímsz legit :D
És mivel és mikor is kerested meg ezekre a pénzt? Just askin.
Szerintem nem szép dolog más pénztárcájában nyúlkálni, de az ugye megvan, hogy mit dolgozom idestova 6 éve? (ennyi ideje van autóm is btw) Tudom, a képregénybolt pultjának távolságából nehézkes átlátni a jobban menő szakmák lehetőségeit, de mindezek ellenére én tisztelem azt, amivel foglalkozol. Ez az a dolog, ami belőled hiányzik. (Jah nem, csak itt a többség túlságosan alávaló, velem az élen :D)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
> Mivel egyáltalán nincs ültetve, csak egyszerűen segg hülye vagy hozzá, így felesleges úgy csinálnod, mintha tudnál bármit, ki tudnál következtetni bármit, vagy értenél bármihez is.
Én már rég nem szopom be, a többiek meg magasról leszarják. Az autós találkozókon próbáld meg ezt eladni.
>> Nem, én már rég pontosan tudom, hogy te neked fogalmad sincs és segghülye vagy, csak próbálsz úgy csinálni. Én nem először látok hülyét, gyanítom inkább te beszélsz ritkán olyanokkal, akik sokkal okosabbak nálad. Ami persze érthető, mivel ők nem akarnak veled. De ez csak feltételezés!
>>> Mivel rólam mindenki tudja, sosem titkoltam és még rendszeresen oltogatni is próbáltok vele, így nevetséges és szánalmas is azzal jönni, hogy bezzeg nekem hogy van pofám megkérdezni tőled. Hát úgy, hogy te mindig is tudtad rólam, mert én sosem titkoltam, te agyhalott :D
De abban semmi meglepő nincs, hogy EZT sem érted.
(Egyébként a just askin-ra volt ez reflexió: leszarom honnan van a pénz, nem ettől leszel okos vagy hülye, de kár lenne elveszni a részletekben.)
Azt pedig nem lehet tisztelni, ami titok, te nagyon hülye ;]
Sose gondoltam volna, hogy el lehet jutni idáig, meg hát én alapvetően mindig szerettem volna azt hinni, hogy te nem vagy ilyen hülye, csak a személyiséged idegesít - de elveszett a hittem.
Nem beszélgetünk többet semmi értelmesről, mert semmi értelme!
Ezentúl csakis pinák és faszok, semmi logika !
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Az a gond, hogy próbál veled valami logika mentén beszélgetni az ember, de a végén, mikor kifogysz az révekből, csak személyesketésre futja tőled, ami a véleményed minőségére nem vet túl jó fényt. Próbálhatok itt barkóbázni, hogy miért kellett a gatyádat is rákölteni a gumira, mert most már szinte érdekel: Talán szélesítő pogácsa miatt érne bele a sárhányóba, vagy annyira széles a felni? Nyilatkozz Griff!! :DD
Grifter írta: Ez csak a klasszikus oda-visszázás folytatása lesz ;)
Ellenvetés? Mondjuk anno az volt jó, amikor valaki összevágta az ilyen beszólogatós reklámokat, meg a Bentley felirat nélkül elegánsan bőrfotelen bemutató nagyfaterját. Effektre Kb mint amikor veszekedő nyikhajok közt csendet teremt a szülő. Szép lenne látni megint egy hasonlót. (Persze az is shop volt annyiban, hogy nem úgy jöttek egymás után a hirdetések, csak kb)
Grifter írta: >>> A nyomokban sem megvalósuló koncepció autók mindig olyan aranyosak.
Érdemes visszanézni az időben, hogy mennyire nem valósulnak meg soha :D
Persze, hogy nem valósulnak meg... néhány "merészebb" outliner sportkocsin kívül minden marad nagyjából kb az évenkénti ráncfelvarás medrében. Najó, az i8-on is van néhány merészebb vonal. :D
De pont ezért nyáladzik az ember: mert mindenkinek elérhetetlenek.
Ellenvetés nem volt, ezekből bármennyi jöhet amíg igényes és szép a kontra :)
>>> Vannak dolgok, amik elég meggyőzően megvalósulnak/átjönnek, vagy legalábbis valódi irányt szabnak (lásd mostanában pl. Mazda, vagy a Toyota), meg ezek az izék, amik annyira reálisak, mint amit a 70-es években képzeltek arról, mi lesz most :3
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Vajk írta: Próbálhatok itt barkóbázni, hogy miért kellett a gatyádat is rákölteni a gumira, mert most már szinte érdekel: Talán szélesítő pogácsa miatt érne bele a sárhányóba, vagy annyira széles a felni? Nyilatkozz Griff!! :DD
Megmondom őszintén, már engem is érdekel. :)
Szerk.:
Amúgy meg tök mindegy, hogy milyen kerekes (első/hátsó) autóval, mindenképpen óriás fun kimenni csapatni a pályán.
Sajnos nekem autóval még nem jött össze, de a barátom elmondása alapján óriás andrenalin bomba, pedig csak egy szaros 1.3-as Civiccel ment ki kakucsra.
Én motorral voltam már párszor E-ringen és imádtam, tehát valami fogalmam azért van milyen király lehet autóval is. Tény, hogy a gumit azt lezabálja, meg nyilván nem lesz ideális a fogyasztásod sem :)
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
Leírtam az egészet az elejétől, egy egész tömör kis hozzászólásban, ami eltűnt innen.
Nincs kedvem reprodukálni, két okból sem:
1. Újra ugyan azt megalkotni nem izgalmas.
2. Teljesen mind1 mit írok, úgyis ugyan az értelmetlen szintet kapom válasznak és garantáltan nem lesz semmilyen fajta kielégítő megértés, a korábban már kifejtett okoknál fogva.
+1: Még az sem érdekel picit sem, ha pont ezért leszek piszkálódás tárgya egyeseknél, mert óriási poénnak fogják ezt érezni a jövő héten, vagy 3 év múlva elővéve.
Hiszen addigra egy 3 évesből 6 éves lenne, az illető meg 30 felett lesz és mégis egy 3 éves szintjén.
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Ok, ahogy érzed, csak érdekelt volna miért kell (van?) oly' drága guma a kocsidra.
Mert annyiért már tényleg verseny papucsot kapsz. Mármint az említett 60k/db.
Whatever...
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
Jaszkarizni futja, gumira meg nem? Ejj-ejj.
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Nem lenne gond, ha nekem is 14... izé 16-os papucsokon gurulna, de látod, sajnos ilyen szegény vagyok, marad a jaszkarizás egy ideig :)
Amúgy most hívtak dobogókőre csapatni. Nyilván már a faszom fog menni óra vezetés, és egy sör után :)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=MUsE4rkfzkc&feature=player_detailpage#t=63
Ezt eredetileg sem tudtam hova tenni, ahogy a trike-okat sem. Egyesítik az autók és motorok minden hátrányát.
De talán ez a meghajtás pont passzol hozzá. ;-)
Azt vágod, hogy az én 16-os szettem 240 ezer volt, tehát most magadat oltod a negyed millás szetteddel együtt?
Nah akkor mostmár igen ;3
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Azt ugye vágod, hogy nem a felniről, hanem a gumiról beszéltem :DD
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Látod, mondom hogy magadat égeted. Amikor javítani próbálsz, akkor mindig csak egyre jobban: 4 rendes felni hol jönne már ki ennyi pénzből? Annak darabja ennyi bajnok.
Menjé inkább jaszkarizni ;)
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Ugyan, mond már meg aranyom, hogyan tudtál 250-et költeni 16" gumigarnitúrára. Most vagy nagyon átvágtak, vagy valami űrtechnikát vettél, amit erősen kétlem, hogy a nagykörúton 140 lóval ki tudsz használni.
(Amúgy jelzem, az enyémhez gyári felniszettet normál állapotban már meg lehet kapni 200 körül, a 250 / db már megint agybaj kategória)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Kissé rekesz, kissé autó....
rwurl=https://www.facebook.com/MercedesBenz/videos/10154001739121670/
Bemutatták a BMW 100 éves évfordulójára ígért autóját... mármint a conceptet:
http://www.theverge.com/2016/3/7/11171986/bmw-vision-next-100-concept-ca...
http://index.hu/mindekozben/poszt/2016/03/07/100_eves_a_bmw/
:D~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A ledezett hűtőrács nem jön be, de a többi része baba
Ugyan áruld már el miért akarnék veled bármiről is érdemben diskurálni? Az egyik pillanatban te vagy a jani, vegyek én is drága gumit, hogy jaszkarizhassak veled a szerpentinen télen, egy első kerekes autóval - mert csak. Mert nincs más, aki kimenne veled a rokon pasiján kívül.
Ha nem akarok, akkor persze hülye vagyok és hehe-hihi-haha, hogy nem veszek drága gumit télre, mert te asztán tudod, hiszen már fél éve van saját autód és az Aréna parkolójában is álltál már!
A következő pillanatban meg már azért vagyok hülye, mert vettem drága gumit - miközben neked fú de drága gumid van és sajnálod elhasználni pályán.
Én mondjuk nem viszem ki pályára, hogy egy nap alatt tönkre vágjam?
De ez szokás szerint neked már magas lenne. Te fél nap alatt elhasználtál belőlük annyit, mint én egy nyár alatt, de én vagyok a hülye, hogy drágán veszek gumit. Rendben bajnok.
...és akkor ezt még megkoronázod azzal, hogy azt hiszed a másoktól vett használt gyári felni ára a mérvadó és a csúcs is egyben :D
Mit vársz, mit kezdjek ezzel? :)
Nekem nincs sok milliós autóm, de van rajta 4 darab gumi, amiknek darabja 60 ezer forint.
Ez persze okosba 45, használtan meg 30. Másnak nem kéne elmagyarázni, de egy ilyen wannabe n00bnak, mint te, nos neked láthatóan el kell. Mert fingod sincs semmiről, az irányelv pedig az, hogy ha te csinálod, akkor tök kemény vagy, ha meg más, akkor ő tök hülye - és pont.
Hogy a következő alkalommal az ellentétes felállásban is ugyan ezt hiszed és picit sem zavar, hogy magadból csinálsz hülyét? Oda se neki :D
Dehát mit is kezdene az ember valakivel, aki életében első alkalommal kiment pályanapra és másnap már nekünk adja itt elő, hogy milyen jól mennek az ívek, meg mekkora sztár volt, csak hát a gumik ugye.
Előbbi mondjuk otthon is gyakorolható egy szimulátorral, utóbbihoz meg ugye pénz kell.
Már csak el kell dönteni, hogy most akkor úgy akarsz csinálni, mintha, vagy mégse?
Nem mintha bárkit is érdekelne, hogy te mit gondolsz arról, milyen jó voltál a pályanapon körözgetve, a semmi ellen.
Egy minőségi 18-as felninek egyébként darabja mondjuk egy kiló, de az még csak a belépő szint a jóságba. A 2-3 darabos, kovácsolt, netán magnézium versenyfelni lazán 2-300 ezernél indul. Per darab.
Abba meg kár is lenne belemenni, hogy az a négy tenyérnyi felület ami téged összeköt az úttal, és az a 4 darab rugózatlan tömeg, amik a kerekeid, azok mennyire fontosak. Úgyis csak visszaböfögni tudnál és én lennék a hülye.
Inkább itt és most beismerem, hogy te vagy az utak királya, sőt, azt is látom, hogy nagyon jól el vagy eresztve te és a rokonság is. Én meg hülye vagyok hozzá és csóró is, ez van.
Remélhetőleg nem kell erről többet beszélgetnünk ^^
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Ez csak a klasszikus oda-visszázás folytatása lesz ;)
>>> A nyomokban sem megvalósuló koncepció autók mindig olyan aranyosak.
Érdemes visszanézni az időben, hogy mennyire nem valósulnak meg soha :D
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Alakul a dolog
rwurl=https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/18/24/fb/1824fbd9451de11408d89...
No lássuk:
A harmadik, de a Mergát megtartottam lóti-futinak. Nem lényeges, dzsászt széjin.
Úgy adod elő ezeket, mintha valami rocket science lenne. Egyértelmű, hogy ezeket az információkat eddig csak Te ismerted.
Uramistenmnetánmagnézuimversenyfelnimieaz?
Én elismerem, hogy lehet drágán venni felnit, csak azt jeleztem, hogy némi kereséssel lényegesen olcsóbban lehet gyári, kovácsolt felniket venni (az én viszonylagosan új kocsimhoz is) 18" méretben, illetve az arányosság elvéből kiindulva bocs, de tényleg nem feltételeztem, hogy egy max 400ezret érő bódéra ráraksz egy ugyanannyiba kerülő garnitúrát.
Mi az igazi nigger dolog, ha nem ez?
Szó trú :D
Az helyzet az barátom, hogy 16-os kerékre meg lehetne kapni normál gumimagasság mellett akár az egyik legjobbnak számító Pilot sport készletet kompletten 100ezer környékén, neked viszont a jaszkari 16"-os felnidre valamiért ez nyilván nem megy rá (pedig elvben elférne), azért vettél valamit 2,5* drágábban.
Magyarán megvetted vagiból az első kerekes bódéra (mely bevallásod szerint sem alkalmas sport tevényekségre) a drága felnit, és hozzá kényszerből vagy nettó hülyeségből, a drága gumit, amivel elérted azt, hogy az egész már többe van, mint a kocsi értéke, nyerni viszont csak azt nyerted, hogy lerázza a vesekövedet a körúton, mert a futómű nem erre lett méretezve - de szerencsére olcsó bele az alkatrész :DD
Akkor most ki itt a nagyzoló kispolgár?
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
hat, asszem en luzer vagyok (eleve, aki 13 evig megtart egy uj autot, az csak balfasz lehet ;D)
15-os kerekre megvettem vadonat ujan az adac teszt alapjan a legjobb gumit, 80k-ert...
...osszesen (ez amugy mar a 3. garnitura teli/nyari)
a felni meg acel, konnyu*, tartos, olcso
*nyilvan nem a magneziumotvozet, hanem a megfizetheto alufelnikhez kepest
Parizer forever.
Nyilván te csinálod jól. 100-ért már megvehetetted volna a legjobbat, de ha amúgy sem tolod túl a menést, jó a 80-as szett is.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
teszt alapjan az volt a legjobb :) (conti ts 580)
de amugy is ovatosan vezetek, lattam mar par hullazsakot/mentot az ut szelen, mindenki erjen haza elve :)
es az tetszik, hogy allatkodni nagyon helyesen a versenypalyara mentek
Parizer forever.
Nem néztem jól utána, aztán láttam 25-ért a contit.
Annak ellenére, hogy én nem ijedtem meg, mint a srác a porschéval a versenygépek láttán, azért a gumikopás, meg a balesetveszély mellett is történtek elgondolkodtató utóhatások. Példának okért felfedeztem a szélvédőn olyan kis szennyeződéseket (ráégett gumi lehet), amiket a sima szélvédőtisztító és mikroszálas kendő segítségével sem tudtam maradéktalanul eltávolítani.
Ez nem olyan nagy probléma, mert ősszel egyébként is kinéz egy üveg csere (valamelyik barom előző tulaj csúnyán összekarcolta itt-ott), de ha már új lesz, az ember meggondolja, hogy szétcseszi-e. Nagyon úgy néz ki, hogy ha pálya napozni akar az ember, venni kell egy olcsóbb kocsit, és azzal csapatni (pl MX5)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
BTW: amúgy már gyűlnek az autós ismerősök. Nem is gondolná az ember, hogy ilyen rövid idő alatt mennyi. Ráadásul értelmes ember is akad, épp most keresett fészen csapatás ügyében egy srác, akivel pénteken találkoztam, amúgy a Lufthansánál kisfőnök.
Két fiatalabb arcot MX5-el is sikerült megkergetni a Normafánál minap. Azóta már hívtak ők is szerpentinezni.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
És mivel és mikor is kerested meg ezekre a pénzt? Just askin.
Te beszélsz úgy, mintha fogalmad se lenne róla, csak hogy utána úgy csinálhass, mintha nagyon is tudnál róla = sokadszor is átlátszó és nevetséges.
> Jah, meg lopni is lehet, az ingyen van.
De mivel azt tisztáztuk legelsőnek, hogy egyáltalán nem normál gumimagasság, hiszen ezért nem veszek télit, ezért te csak vmi fogyatékos lehetsz, akivel felesleges beszélgetni, mint már mondtam volt.
A felniket pedig a kocsival vettem, amit szintén leírtam, nyugodtan visszakeresheted, ahogy azt is, hogy ezért kell ilyen gumi.
Akkor is képtelen voltál felfogni, így számomra nem meglepő, hogy most már előtte elbuktál.
Viszont borzasztó unalmas egy olyan emberrel beszélgetni, aki képtelen bármit felfogni, vagy akár csak megjegyezni - miközben úgy csinál, mintha gecire tudna mindent.
>>> Köszi, már nagyon jól értjük, hogy milyen geci értelmes autós barátokat halmozhatsz fel, de még mindig nem érdekel a világon senkit ;(
Viszont tökéletesen testesíted meg a teljesen elvakult és segghülye autóst, aki miatt ilyen találkozók közelébe se megyek, mert mindenki kurva okos meg sokkal jobban tudja a másiknál, miközben csak egy halom senki, akik azért vesznek autót, hogy bárki érdekesnek találja őket - ami mindent elmond róluk, meg rólad is.
De nyugtasson a tudat, hogy köztük baromi jól fogod érezni magad, hozzád hasonlóan okosak, felkészültek és beképzeltek lesznek, ugyan ennyi kognitív disszonanciával.
Tökéletes lesz az összhang, boldog ember leszel. Sőt, már tapasztalod is!
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Őszintén szólva, arra valóban nem emlékszem, hogy még porig is van ültetve a Celica (még egy lol Magyarországon), különben még egy 17" kerék is elmenne alatta normális magassággal, lásd:
http://www.6gc.net/forums/index.php?showtopic=55937
Magyarán lett volna egy kis eszed, akkor visszateszed a kocsi magasságát az eredetihez közeli mértékűre, és máris nem kell negyed millióért gumit venni, és talán télen sem mész falnak.
No persze, úgy nem olyan récsinges a cucc, de valamit valamiért. Nekem a legelső átalakításom az volt, hogy visszatettem a gyári rugókat. Megjegyzendő, hogy amennyiben a lengéscsillapító még stock a te kocsidban, az csak további halmozott szívást jelent a felfüggesztésre vetítve. (sejthető, hiszen a récserek ilyen apróságokkal nem szoktak foglalkozni)
Most abba nem akarok belemenni, hogy ilyen setup-al milyen lehetett a kocsi előélete, vagy milyen minőségűek lehetnek ezek a jaszkari 16" papucsok, mivel a látatlanban ítélkezés a te műfajod.
Sajnos ezt max te látod így, és azt hiszed, ha folyamatosan eljátszod mindenkivel ezt a dumát, attól okosabbnak fogsz tűnni.
szerk: Jut is eszembe, ez az egész érvelésed, hogy én nem értek a dolgokhoz, még mindig abból a zseniális meglátásodból indul ki, hogy ugyan vettem gumit a kocsira, de ennek ellenére valamiért biztos nem tudom, hogy mit jelentenek a gumira írt számok. Szímsz legit :D
Szerintem nem szép dolog más pénztárcájában nyúlkálni, de az ugye megvan, hogy mit dolgozom idestova 6 éve? (ennyi ideje van autóm is btw) Tudom, a képregénybolt pultjának távolságából nehézkes átlátni a jobban menő szakmák lehetőségeit, de mindezek ellenére én tisztelem azt, amivel foglalkozol. Ez az a dolog, ami belőled hiányzik. (Jah nem, csak itt a többség túlságosan alávaló, velem az élen :D)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
> Mivel egyáltalán nincs ültetve, csak egyszerűen segg hülye vagy hozzá, így felesleges úgy csinálnod, mintha tudnál bármit, ki tudnál következtetni bármit, vagy értenél bármihez is.
Én már rég nem szopom be, a többiek meg magasról leszarják. Az autós találkozókon próbáld meg ezt eladni.
>> Nem, én már rég pontosan tudom, hogy te neked fogalmad sincs és segghülye vagy, csak próbálsz úgy csinálni. Én nem először látok hülyét, gyanítom inkább te beszélsz ritkán olyanokkal, akik sokkal okosabbak nálad. Ami persze érthető, mivel ők nem akarnak veled. De ez csak feltételezés!
>>> Mivel rólam mindenki tudja, sosem titkoltam és még rendszeresen oltogatni is próbáltok vele, így nevetséges és szánalmas is azzal jönni, hogy bezzeg nekem hogy van pofám megkérdezni tőled. Hát úgy, hogy te mindig is tudtad rólam, mert én sosem titkoltam, te agyhalott :D
De abban semmi meglepő nincs, hogy EZT sem érted.
(Egyébként a just askin-ra volt ez reflexió: leszarom honnan van a pénz, nem ettől leszel okos vagy hülye, de kár lenne elveszni a részletekben.)
Azt pedig nem lehet tisztelni, ami titok, te nagyon hülye ;]
Sose gondoltam volna, hogy el lehet jutni idáig, meg hát én alapvetően mindig szerettem volna azt hinni, hogy te nem vagy ilyen hülye, csak a személyiséged idegesít - de elveszett a hittem.
Nem beszélgetünk többet semmi értelmesről, mert semmi értelme!
Ezentúl csakis pinák és faszok, semmi logika !
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Az a gond, hogy próbál veled valami logika mentén beszélgetni az ember, de a végén, mikor kifogysz az révekből, csak személyesketésre futja tőled, ami a véleményed minőségére nem vet túl jó fényt. Próbálhatok itt barkóbázni, hogy miért kellett a gatyádat is rákölteni a gumira, mert most már szinte érdekel: Talán szélesítő pogácsa miatt érne bele a sárhányóba, vagy annyira széles a felni? Nyilatkozz Griff!! :DD
Én mondjuk nem csalódtam benned. Csak így tovább! ;)
rwurl=http://www.rose-of-bulgaria-beauty-therapy.com/images%20%2829%29-1.jpg
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
// Vki kitörölte a válaszomat a te dupláddal együtt. (Meg tudom írni újra, de eszemben sincs.)
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Tehát te voltál, rendben.
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Ellenvetés? Mondjuk anno az volt jó, amikor valaki összevágta az ilyen beszólogatós reklámokat, meg a Bentley felirat nélkül elegánsan bőrfotelen bemutató nagyfaterját. Effektre Kb mint amikor veszekedő nyikhajok közt csendet teremt a szülő. Szép lenne látni megint egy hasonlót. (Persze az is shop volt annyiban, hogy nem úgy jöttek egymás után a hirdetések, csak kb)
Persze, hogy nem valósulnak meg... néhány "merészebb" outliner sportkocsin kívül minden marad nagyjából kb az évenkénti ráncfelvarás medrében. Najó, az i8-on is van néhány merészebb vonal. :D
De pont ezért nyáladzik az ember: mert mindenkinek elérhetetlenek.
Ellenvetés nem volt, ezekből bármennyi jöhet amíg igényes és szép a kontra :)
>>> Vannak dolgok, amik elég meggyőzően megvalósulnak/átjönnek, vagy legalábbis valódi irányt szabnak (lásd mostanában pl. Mazda, vagy a Toyota), meg ezek az izék, amik annyira reálisak, mint amit a 70-es években képzeltek arról, mi lesz most :3
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Megmondom őszintén, már engem is érdekel. :)
Szerk.:
Amúgy meg tök mindegy, hogy milyen kerekes (első/hátsó) autóval, mindenképpen óriás fun kimenni csapatni a pályán.
Sajnos nekem autóval még nem jött össze, de a barátom elmondása alapján óriás andrenalin bomba, pedig csak egy szaros 1.3-as Civiccel ment ki kakucsra.
Én motorral voltam már párszor E-ringen és imádtam, tehát valami fogalmam azért van milyen király lehet autóval is. Tény, hogy a gumit azt lezabálja, meg nyilván nem lesz ideális a fogyasztásod sem :)
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
Ezek a háromkerekűek most megtalálnak...
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=V6jTfF3k-ks
(2:00 után a felkörözés szép :D)
Leírtam az egészet az elejétől, egy egész tömör kis hozzászólásban, ami eltűnt innen.
Nincs kedvem reprodukálni, két okból sem:
1. Újra ugyan azt megalkotni nem izgalmas.
2. Teljesen mind1 mit írok, úgyis ugyan az értelmetlen szintet kapom válasznak és garantáltan nem lesz semmilyen fajta kielégítő megértés, a korábban már kifejtett okoknál fogva.
+1: Még az sem érdekel picit sem, ha pont ezért leszek piszkálódás tárgya egyeseknél, mert óriási poénnak fogják ezt érezni a jövő héten, vagy 3 év múlva elővéve.
Hiszen addigra egy 3 évesből 6 éves lenne, az illető meg 30 felett lesz és mégis egy 3 éves szintjén.
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Ok, ahogy érzed, csak érdekelt volna miért kell (van?) oly' drága guma a kocsidra.
Mert annyiért már tényleg verseny papucsot kapsz. Mármint az említett 60k/db.
Whatever...
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.