Jelenlegi hely

Megint Microsoft: Megjelent a Gears of War Ultimate Edition Windows 10-re

Utolsó bejegyzés

Megint Microsoft: Megjelent a Gears of War Ultimate Edition Windows 10-re
A mai napon a Microsoft végre-valahára kiadta a Gears of War Ultimate Editiont Windows 10-re is. Az első Gears of War modernizált-áramvonalasított újrázása bővített tartalommal és emelt fps-sel szeretné megnyerni magának a master race kegyeit, de a tartalmat elnézve a siker korántsem tűnik garantáltnak.
 

 
Marcus Fenix majd' 10 éves sertésfeldolgozója persze rengeteg extrát tartogat, azonban ezek lényegi részét a 2007-es – akkor éppen a Games for Windows Live szolgáltatás szekerét tolni igyekvő – PC-portban már megcsodálhattuk:
 
  • 90 perccel hosszabb kampány (az eredeti PC-verzióból)
  • A harmadik rész szellemiségében modernizált multiplayer mode, a játékosokat képességeik alapján párosító matchmakinggel és dedicated server támogatással
  • 7.1-es hangfalrendszerekre optimalizált zenebona, küblihörgés és láncfűrészzúgás
  • 4 új játékmód, amelyek közül az egyiket 2v2 Gnasher Executionnek hívják, szóval instant win
  • 19 pálya (az Xbox 360-as DLC-kból és az eredeti PC verzió exkluzívjaiból implementálva)
  • 17 Gears of War 3 karakter a multihoz

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=iqDS4gOpSkw
A játék grafikailag szinte teljesen ugyanazt a szintet hozza, mint a tavaly már kiadásra került konzolos előd, így PC-s „extra” fícsörök terén mindössze a technikai minimumot kapjuk:
 
  • 4K támogatás
  • Korlátok nélküli fps
  • Variálható gombkiosztás billentyűzeten és Xbone kontrolleren
  • Windows 10 exkluzív Deluxe Weapon Skin csomag és 11 multis skin

Sajnos annyira új a játék, hogy a teljesítményre vonatkozó pontos mérések még nincsenek, mindenesetre azt már a The Coalition is elismerte, hogy az AMD-híveknek komoly gondokkal kell szembenézniük. A javítás már úton van, de annak megérkezéséig érdemes csak az Nvidia chipekre relevánsan nézni a hivatalos gépigényt:

Minimum:
  • Intel Core i5 @ 2.7Ghz / AMD FX 6-core
  • 8GB RAM (2 GB VRAM)
  • Nvidia Geforce GTX 650 Ti / AMD Radeon R7 260X

1080p-hez ajánlott:
  • Intel Core i5 @3.5Ghz / AMD FX 6-core
  • 8GB RAM (4GB VRAM)
  • Nvidia Geforce GTX 970 / AMD Radeon R9 290X

4K-hoz ajánlott:
  • Intel Core i7 @ 4Ghz / AMD FX 6-core
  • 16GB RAM (6GB VRAM)
  • Nvidia Geforce GTX 980 Ti / AMD Radeon R9 390X


Remélhetőleg a megjelölt konfigokon hasít a játék, ugyanis a Microsoft és a The Coalition valószínűleg komolyan gondolja a széria PC-s visszatérését: a CinemaBlend az IGN-re alapozva úgy tudja, hogy a negyedik rész is felüti majd a fejét a Windows Store-on.
Szerkesztette: Doom - 2016 már 02


Ezt a játékot sose értettem, miért annyira fú. (Végig toltuk vmik részét coop még boxon, utána főleg nem.)

“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw



Az érdeklődést én is feladtam az első rész felénél, a multi viszont egész korrektnek tűnik.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Anno egy ismerős (Venom) emlegette, mint "fegyverszimulátor", mert remeg a kezedben a kontroller. Mint aki lőtérre járt, és egérrel céloz, az egyedüli ok, amiért nem röhögtem akkor a képébe mindössze az volt, hogy IRC-en keresztül max ascii arttal tudtam volna. :D

Kb vakok közt a félszemű. Aaaaaaaangst, meg húdeférfias. De én már anno kiéltem a láncfűrészelős vágyaimat doom 1-2-ben.

Egyébként ahogy olvasom a release ugyanolyan "jóra" sikerült, mint anno az előző PC-s GoW-é. Azaz nem teljesen, most nem a játék szar, hanem az MS rendszere: a Windows store ugyanis leginkább nem engedi letölteni. Kellett nem steam-re kiadni. :D



update:
http://wccftech.com/amd-nvidia-gears-of-war-ultimate-broken/

tévedtem, nem csak a store szar, a játék is bughalmaz megint :D



Pár hónapja egy barátomnál sikerült kipróbálni valamelyik rész multiját boxon. Meglepett, hogy egész jól ment. Mondjuk az egérhez képest ez továbbra is paralimpia.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Viszonylag újnak - és sokak számára "realisztikusnak" - számított a Kill Switchben már elsütött fedezékhasználós mechanika. Egy frissebb generáció pedig nyilván élvezte a vérgőzös gyilkolást, láncfűrészelést és a co-opot. Akkor ugye éppen a CoD-ok mentek. Plusz grafika, exkluzivitás, hype.

Egyszer én is végiglőttem, de számomra sem volt sem kiemelkedő, sem maradandó élmény. Az első résznél viszont leragadtam. Mondjuk az Unchartedek lövöldemechanikája egy fokkal nem különb, én azokat a szórakoztatóbb körítés, színesebb* miatt élveztem jobban. Illetve a Gearshez képest kevésbé tolt előre a csőben, lehetett ugrani, mászni, néha kellett is, hozzá néhány puzzle-t megoldani. Alibi volt, de a narratívával együtt így jobb csomagot eredméynezett. Az más kérdés, hogy aki játékmenetbeli mélységekre - vagy éppen magasságokra - vágyik, azoknak nem ezekben a játékokban kell keresnie azt.

*Még maximális színtelítettség mellett is olyan volt a játék, mint ha egy pocsolyán át nézném a játékot, alatta szinte monokróm (van, ahol ennek van helye, de ebben a játékban nem zavarónak találtam, a folytatás már színesebbnek tűnt). Ebben a grafikai felújításban a színek jelentik számomra a legnagyobb újdonságot.

Sors bona, nihil aliud.



Hát én a Deadspace sorozatot is egérrel játszottam. Kontrollerrel nekem nem megy a TPS műfaj se (FPS szintén). Lehet a Steam kontroller már jó lesz, de hát az meg még nincs.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!