Jelenlegi hely

DOOM szingli kampány tréler

Utolsó bejegyzés

DOOM szingli kampány tréler
Végre befutott egy új tréler a DOOM-ból! Kellemes, hangulatos és véres-beles, de most komolyan ezzel az egy perccel akarják kiszúrni a pinky démon szemét? A patásördög tépje le a lábukat!

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ybo30QlSk64
Megjelenés május 13-án, stílusosan pénteken. Elképzelni sem tudom, hogyan fogjuk kibírni addig.
Szerkesztette: Doom - 2016 feb 04


Fincsi. :)

És a 120 eurós Collector's Edition 30 centis szoborral:
rwurl=http://www.gamer365.hu/_news/11/27811/media/1454598911-doom-ce.jpg
Kép forrás G365

- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!



ibi amentia latet



Aranyos. :-)

Non serviam



DYNAMITE! :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Campaign trailer :D :D :D :D Az. Mindenesetre nagyon metál!



Vitathatatlan, hogy egy 3 perces végigijodázás nagyobb értékkel bírna.

Non serviam



ibi amentia latet



Lehet, hogy öregszek, de nekem így a trailer alapján a trancsír nem feltétlenül must have doomban sem. Remélhetőleg valami qte szerűen lehet majd aktiválni opcionálisan, és nem tolja az orcánkba 5 másodpercenként.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



pontosan ez jutott eszembe nekem is

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Opcionális. Így kinyiffantva őket több goodiest hullajtanak, és az animáció közben halhatatlan vagy, de minden bizonnyal semmi kötelezően szükséges. A trailerben azért van ennyire túltolva a manuális ultravérengzés, mert hát a trailerek a látványosságra izmolnak, és valószínűleg nem azért, mert minden második sarkon befordulva egy újabb/ugyanolyan hentestanfolyammal kell lerendezned a szituációt.

Különben a kivégzések a Brutal Doomban is zavarják a népeket? Megakasztják a játékmenet ritmusát, kilógnak? Kötelezők? OP-k?

ibi amentia latet



Az az oldschool pinky! <3



Brutal doomról nem tudok nyilatkozni, nekem a doom3 túlélőhorroros lőszerbeosztós játékmenete is bejött. Ez persze nem jelenti azt, hogy az új Doom ne lenne majdnem biztos vétel (doom3-hoz hasonló modtámogatással biztos vétel lenne), és azért bíztam benne, hogy a trancsírszint opcionális. Valószínűleg népszerű a doomerek körében a brutaldoom és ugye a doom3 kritikákat is figyelembe vették a fejlesztésnél, mindenesetre kíváncsian várom hogy sikerült ez esetben belőni a játékmenetet.(modjuk azért nagy meglepetésre nem számítok brutaldoomhoz valószínűleg közelebb lesz mint doom3-hoz.)

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Szép-szép, de ha kontrollerre optimalizált casual szar multija lesz, akkor úgyis kuka sajnos... Viszont a remény hal meg utoljára. :) Ha meg mégis elrontják, akkor az új UT legalább még egy biztos pontnak látszik.



Öhm, én mondjuk pont leszarom a multiját. Csak és kizárólag a single player része érdekel szóval nekem eddig egyáltalán nem kuka. :)



"a doom3 túlélőhorroros lőszerbeosztós játékmenete is bejött. "
Nekem a Doom 2-ben is minden pálya végén kellett nyomni egy idkfa-t ultra violence-en, mert egyszerűen nem volt elég a lőszer. :)

Vill du bli ihop med mig?



Nyilván a magam nevében beszéltem. :D



Tompi írta: a trancsír nem feltétlenül must have doomban sem.

Háde' anno az volt csak a jó móka, amikor rakétával, bfg-vel irtottuk a pokolmonsztrékat. Vagy a robbanó savval teli hordókat éppen akkor lőttük oldalba, amikor mellé ért a Zimp. Véres nyúl fej a D1 végén?

ShowHide spoiler #

.

And this: http://kotaku.com/artist-turns-doom-iis-final-level-into-6-000-sculpture...



Ez persze nem jelenti azt, hogy az új Doom ne lenne majdnem biztos vétel (doom3-hoz hasonló modtámogatással biztos vétel lenne)

Évek óta túrom a megawadokat meg modokat a Doomhoz és egy dologra jöttem rá: a minőségi tartalom nevetségesen túlnyomó többsége level pack. Minden Brutal Doomra jut kb. 100 szar vagy befejezetlen cucc, és ha egy modernebb játékot lesel, még ennél is sokkal rosszabb arányokkal fogsz találkozni (mondj nekem 5 tényleg hiperfasza Doom 3 modot - nem igazán tudsz, max. a pályacsomagokat), na meg minél újabb / bonyolultabb egy játék, annál kevesebb modot fogsz hozzá találni.

Szvsz ezért van SnapMap: az idnél meglesték, mit csinált a nép 20+ év alatt a régi játékokkal, és úgy voltak vele, hogy érdemesebb csinálni egy könnyen használható pályaeditort, mint full mod supportot. Ha rákap a nép, és fürödni fogunk a kontentben (na meg ha lehet a régi játékokhoz hasonlóan epizód jellegű pályacsomagokat gyártani, meg lesz normális rating rendszer, amivel a nép kiválaszthatja az aranyat a szarból), akkor azt mondom, jó döntés volt, akármennyire jó is volna a full mod support, amiből 5 év alatt születne 2 db minőségi mod.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ez igaz, tényleg kb.5 olyan map volt Dom3-hoz ami tényleg hozta az eredti minőségét, de azért voltak még félprofi modok mint pl. a classicdoom darkmod ezek azért jók voltak. Valószínűleg a Snapmappal is lehet majd jó dolgokat összerakni, de azért jó lett volna a teljes mod támogatás.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Amúgy, ha jobban megnézitek a videót, akkor látjátok, hogy direkt lett kihegyezve a trancsírra, hogy a végén üssön a poén. (Ugye, végül a katonánkat is széttépik).



Szerintem mindenki értette.

Szvsz: ez egy tökös előzetes, a komplett játéknak is legyen ilyen hangulata, és akkor nincs kárhozatra ítélve a DOOM.

Non serviam



Most már :D



Ez kész:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=Ehx_-9F_ahA
És igen, fenébe már ezekkel az unalmas cuccokkal, nagyon fos a borítókép.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



damoqles írta: zabálnivaló

rwurl=http://i.cubeupload.com/LPCgTq.jpg

Fajon belüli variációk is lesznek? Ennek kissé máshogy fest a pofázmánya:
rwurl=http://i.imgur.com/2lg5ZL1.jpgA "szemöldök". Vagy valami nehézpáncélos változat, vagy csak váratlan módon mozognak el egymáshoz képest a testrészek. Esetleg le lehet lőni róluk a héjat.

ibi amentia latet



Útóbbi lesz szerintem, a hámozás.



Most komolyan, ki a faszt érdekel a Doom multija?

“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw



Én már olyan kommentet is láttam, hogy "szar a boxart, töröltem az előrendelést": manapság egyre több olyan őrült van, aki a legapróbb indokokat keresi a kalózkodásra. :D Nem azt mondom, hogy ezzel egy szint a multi meg Drotak kommentje, mert jó lenne egy korrekt aréna shooter-szerűség néhány új dologgal, de tényleg nem az a fontos egy Doomnál. "Ha jó lesz, örülünk, ha szar lesz, annyira nem bánjuk" kb.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Komolyan én vagyok az egyetlen, akinek a Doom = multival? Már az első részt is toltuk talán IPX-en coopban haverral ezermillió évvel ezelőtt. Mondjuk a Quakes aréna multit se nagyon értem a cuccban, kópról vané hír?

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling


Lou képe
Lou
Donator

mi is rengeteget toltuk co-op-ban, sztem simán volt annyi idő, mint amit single játszottam vele.

"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King



Nem te vagy az egyetlen, de kevesen vagytok, mert a Doommal és a Quake-kel nagyjából az a helyzet multiban, mint a Wolf 3D-vel és a Doommal FPS szempontból: a Doom találta fel a deathmatchet, de a Quake popularizálta. A Doom idején a multi még lanos volt, így a teljes játékosbázisból baromi keveseknek volt lehetősége multizni vele.

Egyébként a kérdéses loadoutot leszámítva - mondjuk a Quake Live hívek azt mondják, hogy ott ez is jól működik - nekem bejövős eddig a multi, a Quake-es hatást se bánom. A Quake-kel egyébként is úgy vagyok, hogy nem hiszem, hogy lesz belőle új rész már, mert egy kupi az egész széria (az első rész Doomosan frankó, de Doom utánzat, a második akkoriban volt jó, manapság már furcsa őskövület, a harmadik multis rész, a negyedik a másodikat folytatja és nem volt rossz, de whatever, nem sok potenciált látok a sztoriban), szóval még szívesen is veszem a ralgun szerű új fegyvert a Doom 4-től, elvégre egyívású a két frencsájz, a több fegyver meg több lehetőséget is hoz magával.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!