A Flying Wild Hog felújítja 2011-es old school FPS remekét, a Hard Resetet. Frissített grafikus motort - így szebb látványt és jobb teljesítményt -, valamint új ellenfeleket és fegyvereket ígér a Redux verzió. A lengyel lyányok igazán imádhatják a Shadow Warrior katanáját, ugyanis a bejelentést rejtő előzetes alapján cyber-katana néven találkozhatunk majd vele itt is. Katanát minden játékba!
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=t13GKrC0Nc8
A szintén RoadHog motort használó Shadow Warrior tavaly már kapott egy testes endzsin tuningot, szóval grafikai fícsörök terén valószínűleg hasonló megoldásokat fog kínálni a Hard Reset: Redux is. Megjelenési dátum még nincs, annyi viszont már biztos, hogy PC-re, PS4-re és Xbox One-ra érkezik majd a cyberpunk manna.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=t13GKrC0Nc8
A szintén RoadHog motort használó Shadow Warrior tavaly már kapott egy testes endzsin tuningot, szóval grafikai fícsörök terén valószínűleg hasonló megoldásokat fog kínálni a Hard Reset: Redux is. Megjelenési dátum még nincs, annyi viszont már biztos, hogy PC-re, PS4-re és Xbox One-ra érkezik majd a cyberpunk manna.
eleg verszegeny volt mar anno is a demoja amit kiprobaltam.
Nem a motorral/grafikaval volt gond ott se, mivel mar akkor is igen tetszetos kinezetu volt, hanem a bena es unalmas jatekmenettel.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Én szerettem az eredetit - főleg a szétlőhető tereptárgyak miatti "okosabb" játékmenet miatt -, de ja, nem volt hibátlan. Főleg az nem tetszett benne, hogy mennyire tele volt borzasztóan erős, viszont szinte elkerülhetetlen ellenfelekkel... ezért lenne fasza, ha pl. a katanával együtt megkapná a játék a dodge-ot is a Shadow Warriorból. Hirtelen fair lenne tőle a cucc és még illene is hozzá, mert a SW sok szempontból a Hard Reset polírozott verziója játékmenetben.
A motorral egyébként a SW-hoz hasonlóan voltak gondok: mindegy mit raksz alá, nagyobb csetepaték esetén képes úgy futni, mint a szemét, de itt valóban inkább a játékmenet szorul foltozásra.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
én meglepően kellemesen szórakoztam az eredetivel.
de ahogy nézem a videót a itt is tompa kard jutott a főhősnek. nem szeletel vele, mintha egy vascsővel hadonászna. miért követik el sorban ezt a technikai hibát?
miért csak a metal gear rising revengeance-ben van korrekt szeletelés?
és annak miért nincs még második része?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
shitty design/programozas.
A "vascsovel hadonaszas" effektus gyakorlatilag csak egy konnyen megoldhato olcso trukk: minimalis hatotavolsagu, vegtelen golyos "lofegyverkent" van a kodban, mintha csak par centire tudna "loni" maga ele vele, es minden mas ugyanaz mint a tobbi puskanal. A fegyverloves animacio helyett meg benyomtak a kard hadonaszas animaciot ra.
Ez gyakorlatilag a "bevett" modszer a melee fegyverekre az amugy tipisuka puskas shooter jatekoknal, mivel az emberek tobsege megeszi, es a leheto legminimalisabb energiarafektetessel megvan.
A normalis szeleteles kodot meg meg is kellene irni + designolni ugye a damage viselkedest, a futoszalagos fegyver variaciora koppintassal szemben.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
de akkor legyen egy pajszer a kezében mint gordonnak, vagy egy vasbetonvasrúd, de ne hazudják a szemünkbe, hogy kard, ha nem is.
az ilyentől mindig ökölbe szorul az arcom :D
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
mint mondtam az emberek tulnyomo resze megeszi fullra a megjatszast, igy minek torjek magukat.
(en mivel vagom hogy mi van a motor alatt es hogy mikent oldjak altalaban meg a fejleszteseknel szintugy ugy erzek mint te, de megertem a ceges hozzaallast is ahol minimalis energiabefektetessel maximalizalni akarjak a profitot, es ahol hulyiteni tudjak az embereket egy olcso es frappans trukkel komoly melo helyett, akkor az elozot fogjak valasztani)
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
most muszáj ezzel megnyugtatnom magam :)
rwurl=https://youtu.be/08fWb15xOt0
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
For the record: a Shadow Warriorban elég korrekt szeletelés volt, a második részben meg még pontosabb lesz, a Flying Wild Hog pont a Metal Gear Risingot hozza viszonyítási alapnak (egyébként elmondták ők azt is őszintén, miért nem volt jobb az első részben: nem volt rá pénz és idő, az SW 2013 rekordidő alatt készült). Hogy a Hard Resetben milyen megoldás lesz, azt én nem igazán tudom eldönteni a tréler alapján, de gondolom mutogatnák, ha hiperfrankó lenne.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
úgy legyen
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Azért azt ne felejtsd el, hogy az MGR-ben is rohadt nagy gimmick volt ez az esetek többségében, a Shadow Warrior meg FPS, szóval nem tudnak csak a kaszabolással foglalkozni, mert a többi elemet sem lehet elhanyagolni. Őszintén szólva nekem annyira nem számít ez, az első részben is teljesen jól gibbelődött az ellen a nyiszatolásra, inkább a játékmenetet polírozzák ilyen hülyeségek helyett.
Ilyen volt a SW-ban mellesleg:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=Vrw95DuVphc
Egyszerűbb megoldás, de poénos és feelinges, az olyan apróságok meg, hogy a katanával a tokból való kihúzással is azonnal lehetett suhintani (mert katana) sokkal fontosabbak ennél.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
ez egy afféle kompromisszumos megoldás, valahol félúton
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Yep, tulajdonképpen az ázsiai filmeket idéző patakvérrel fedik el a hibákat... mondjuk ha belegondolsz, annyira profin egy videojátékban ezt megoldani nem lehet, mert ha valakit megcsapsz egy szamurájkarddal, akkor mindenképpen csonkítani fogsz, míg egy játékban HP-ja van az ellennek, aminek a megcsapolása után lehet szó erről. Ezért sem tartom ezt annyira fontosnak az MGR esetében sem, mert semmiképpen sem lehetsz realisztikus (talán csak akkor, ha Serious Samnyi mennyiségű ellen van a játékban, a kard meg valami über fegyver - esetleg még a vívás jöhetne szóba, csak katanával olyat nem igazán szoktak csinálni, egy katanás "vívópárbaj" nem tart tovább néhány másodpercnél, és az esetek többségét illetően még sokat is mondtam).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
mgr-be sem daraboltál rögtön azonnal, csak ha lement a hp-ja, vagy átváltottál slice mode-ba, az meg energiafüggő volt, szóval nem tudtad mindig használni. így szemet tudtam hunyni a nem azonnali végtagtalanítás fölött, és ahogy te is mondod a stílus miatt nem kivitelezhető a teljes realitás úgy sem.
a serious sam mennyiségű ellenségről meg a one finger death punch jutott eszembe
rwurl=https://youtu.be/aTKMBdEsPIU
de ez már nagyon sarkos példa :)
(viszont pont ezért imádom)
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Talán mondjuk egy Dynasty Warriorsban lenne helye a "reális" vagdalkozásnak.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Akciósan volt szerencsém a sima verzióhoz, az azért egész játszható volt, de nem vagyok benne biztos, hogy a reduxra beruházok.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök