Holnap ezt konkretan az uj Will Ferrell film utan fogjuk megnezni - nosztalgiabol csapunk egy mozi-hetveget, vasarnap Room - nagy csata lesz, melyik film lesz a nyero, mar erzem :D
Szerintem az első pontjában a 24 fps-re célzott, ha már máshoz szokott - és Sterner emlékeim szerint 60 fps-ben filmez otthon -, akkor az mozitól függetlenül zavarni fogja, hiszen nem sok a HFR-film.
Mozgalmas jeleneteknél vagy sok kameramozgásnál tényleg zavaró tud lenni a limitáció.
Korrekt. Harmadikként említeném a folyamatosan úszó kameramozgást. Tipikusan a Gravitáció, Birdman meg az előzetes alapján ez is olyan. Ez az, amikor olyan, mintha az egész filmet steadicammel vennék fel. Ezek moziban kegyetlenek...
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Tv-n filmet nezni kvazi Benny Hill elmeny. Szerencsere csak 50Hz, de eloszor szinte hanyingerem volt tole. Aztan sikerult kicsit a settingekkel is segiteni rajta meg talan mar meg is szoktam kicsit.
Sicario
Egynek elment, de felejthető darab. Az autopályás rész viszont nagyon frankó volt tele feszültséggel, kár, hogy nem ilyen volt az egész film.
Everest
Akinek pénze van, az mászhat hegyet. Akinek még ennél is több pénze van, azt le is hozzák helikopterrel olyan magasról is, ahova egyébként sose mennének.
Ez is egyszer nézős darab, rossznak nem mondanám, egy trú sztorin nincs is mit csavarni. Voltak szép képek és hitelesen ábrázolták a küzdést/szenvedést.
Szerintem még nem ezen a fórumon. Psy kollégát kérdezd, ő a guruja a témának.
Lényeg, hogy a felskálázásnál köztes képeket is gyárt hozzá, így valódi 60 FPS-hez közeli lesz elvben az élmény. Ha sikerül belőni - mert nekem voltak vele gondjaim.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Mondjuk ezt bármely frissebb tévé is megcsinálja, nem értek hozzá, hogy mennyivel jobban vagy rosszabbul.
A HW-n volt amúgy nwem túl terjedelmes topikja a témának, a FUD-on szerintem nem. Itt meg psishock közölt hírt egy kapcsolódó kezdeményezésről, ott ment is a témázás róla. Ha valaki úgy gondolja, hogy van mit megosztania róla, nyisson bátran a megfelelő helyen topikot neki. Engem is érdekelne a téma, de sokat nem tudok hozzászólni.
Ááá, ez még mindig nagyon jó. Kedvenc részem, amikor átjutnak a szoroson, és a motorosok ugratnak a vas mellett. A zene nagyon el lett találva ennél. Kíváncsi vagyok, a 10 Oscar jelölésből hányat kap meg. Nincsenek illúzióim. :)
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Habár Oscar-okon szerintem megjósolható okokból nem fog tarolni a Mad Max de legalább a Critics Choice Award-on tarolt most.
Best Director (George Miller)
Best Action Movie
Best Actor in an Action Movie (Tom Hardy)
Best Actress in an Action Movie (Charlize Theron)
Best Art Direction
Best Costume Design
Best Cinematography
Best Editing
Best Hair and Makeup
Best Visual Effects
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
A szokásos 'aki teheti, kapja el moziban' anime. (A gyökerek ráfoglaltak mindenre, de át nem veszik, így simán kaptok közép-középre jegyet fél órával előtte.)
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Ki ez a Jóhann Jóhannsson?! Elég korrekt aláfestőzenét tett a film alá. Anélkül már el is felejtettem volna tegnap óta, de így pár jelenet megragadt bennem, ezeket újra is néztem ma. Szóval, Jóhann, we shall watch your career with great interest.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Adott egy 1908-ban született csajszi, aki egy baleset komplikációjaként nem öregszik tovább. Jó a koncepció és bár ez is pont annyira kiszámítható, mint a romantikus filmek java, mégis működik valahogy. Blake Lively nem kedvencem, többször utáltam, mint szerettem filmben, ám ez a szerep nagyon jól áll neki. Az egész egy erős közepes kis romantikázás lenne, ha nem lenne túlontúl kiszámítható és a befejezés nem lenne olcsó, biztonsági játék. Egynek ok.
1. Nem volt szaggató kép, bár tény, hogy nem HFR-ben néztem, de engem nem zavart.
2. Szinkronost? Ebből? Mentek szinkronizált trailerek előtte, hát majd elhánytam magam. Nézd meg szinkronizáltan a Deadpool trailert, majd anélkül - beláthatatlan a különbség.
Ha valaki a hangokat így leszinkronizálja, a nyögéseket, a hörgéseket, az indián beszédet, azt jelöljék azonnal szinkron-Oscarra.
A sötét lihegések nem voltak 1 percesek, max 30 mp, nyilván a hangok miatt tűnt hosszabbnak, de kellettek, mint ahogy a landscape porn is szerintem. Ha végig gyaloglás, harc, vér, szenvedés lett volna, akkor meg az lenne a baj, hogy kb. Tarantino 2-t látnánk.
Engem inkább jobban zavart az, hogy már-már túl lett fűszerezve a kvázi halhatalansága, főleg a fenyőfás jelenetnél és előtte az üldözésnél. Arról meg ne beszéljünk, hogy szerintem rohadt nehéz egy olyan medvesuba, pláne abban úszni félholtan.
na de mindegy, én élveztem. Pláne úgy, hogy éhes voltam, és a moziban a felénél levették a fűtést, így még hideg is volt. :D
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
“There is actually two separate universes,” he explained. “There is the realer than real universe, alright, and all the characters inhabit that one. But then there's this movie universe. So From Dusk Till Dawn, Kill Bill, they all take place in this special movie universe. So when all the characters of Reservoir Dogs or Pulp Fiction, when they go to the movies, Kill Bill is what they go to see. From Dusk Till Dawn is what they see.”
Hateful Eight
Nem tudom, vegyesek az érzéseim. Lehet hogy túl nagy elvárással ültem be rá, de a korábbi filmjeihez képest ez most annyira nem jött be. Nem tudom mennyi idő telik el, amíg a Chapter 3-nál beindulnak az események, de a kvázi folyamatos beszélgetős részeknél szinte már majdnem bealudtam. Az kétségtelen, hogy mindez kellett a karakterek megismeréséhez, és próbálták Domergue-zrikálással, ajtószögelésekkel megszakítani, de a kevesebb bőven elég lett volna.
Viszont onnan már igazi tarantinos (mintha ott érezett volna rá igazán az ízére), megfelelően naturalisztikus gore-ral, apró csavarral, mely ellenére szerintem könnyen kiszámítható volt a vége.
ShowHide spoiler #
Az mondjuk nagyobb wtf lett volna, ha valahogy tényleg a seriff lett volna a főmérgező; titokban bíztam benne, amikor a többieket falhoz állították
Jennifer Jason Leigh rohadt jót játszott benne, nálam esélyes egy Oscarra.
Azt nem tudom mennyire volt szándékos, hogy 70 mm-esre forgatta, amiért gondolom mindenki landscape pornt várt (jogosan), ehelyett szinte 95%-ban egy színházban eljátszották az egészet. :)
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
Ez mikor volt? :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Holnap ezt konkretan az uj Will Ferrell film utan fogjuk megnezni - nosztalgiabol csapunk egy mozi-hetveget, vasarnap Room - nagy csata lesz, melyik film lesz a nyero, mar erzem :D
Szerintem az első pontjában a 24 fps-re célzott, ha már máshoz szokott - és Sterner emlékeim szerint 60 fps-ben filmez otthon -, akkor az mozitól függetlenül zavarni fogja, hiszen nem sok a HFR-film.
Mozgalmas jeleneteknél vagy sok kameramozgásnál tényleg zavaró tud lenni a limitáció.
Sors bona, nihil aliud.
Korrekt. Harmadikként említeném a folyamatosan úszó kameramozgást. Tipikusan a Gravitáció, Birdman meg az előzetes alapján ez is olyan. Ez az, amikor olyan, mintha az egész filmet steadicammel vennék fel. Ezek moziban kegyetlenek...
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Eh, én kérek elnézést. Akkor valóban zavarna, bár átlag halandónak ez egyáltalán nem tűnik fel.
Inkabb forditva tunik fel.
Tv-n filmet nezni kvazi Benny Hill elmeny. Szerencsere csak 50Hz, de eloszor szinte hanyingerem volt tole. Aztan sikerult kicsit a settingekkel is segiteni rajta meg talan mar meg is szoktam kicsit.
Regen minden jobb volt.
Old iz old.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Egyébként otthon miként oldod meg a 60 Hz-es filmnézést? Tényleg érdekelne, már ha nem többmilliós beruházás a feltétele (jóllehet gondolom, az).
Non serviam
Felkonvertálja a lejátszóval?
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ez eléggé csehszlovák megoldásnak hangzik.
Non serviam
Anno elég sok okosítás ment, hogy miként lehet ezt színvonalasan megoldani, legenerált köztes képekkel. Úgy tűnik, lemaradtál róla.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Sicario
Egynek elment, de felejthető darab. Az autopályás rész viszont nagyon frankó volt tele feszültséggel, kár, hogy nem ilyen volt az egész film.
Everest
Akinek pénze van, az mászhat hegyet. Akinek még ennél is több pénze van, azt le is hozzák helikopterrel olyan magasról is, ahova egyébként sose mennének.
Ez is egyszer nézős darab, rossznak nem mondanám, egy trú sztorin nincs is mit csavarni. Voltak szép képek és hitelesen ábrázolták a küzdést/szenvedést.
Vagy ha a csávó előbb változik T-5000 robivá, akkor lejött volna.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Úgy tűnik, ja. Hol volt erről szó?
Non serviam
Szerintem még nem ezen a fórumon. Psy kollégát kérdezd, ő a guruja a témának.
Lényeg, hogy a felskálázásnál köztes képeket is gyárt hozzá, így valódi 60 FPS-hez közeli lesz elvben az élmény. Ha sikerül belőni - mert nekem voltak vele gondjaim.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Mondjuk ezt bármely frissebb tévé is megcsinálja, nem értek hozzá, hogy mennyivel jobban vagy rosszabbul.
A HW-n volt amúgy nwem túl terjedelmes topikja a témának, a FUD-on szerintem nem. Itt meg psishock közölt hírt egy kapcsolódó kezdeményezésről, ott ment is a témázás róla. Ha valaki úgy gondolja, hogy van mit megosztania róla, nyisson bátran a megfelelő helyen topikot neki. Engem is érdekelne a téma, de sokat nem tudok hozzászólni.
Sors bona, nihil aliud.
Mad Max: Fury Road
Ááá, ez még mindig nagyon jó. Kedvenc részem, amikor átjutnak a szoroson, és a motorosok ugratnak a vas mellett. A zene nagyon el lett találva ennél. Kíváncsi vagyok, a 10 Oscar jelölésből hányat kap meg. Nincsenek illúzióim. :)
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
technikaiakat simán végignyeri
Max (hehe) a Production Design-t meg a Film Editing-et. Többire nem látok reális esélyt.
Kéne egy díjszezon kibeszélő topik. :(
szerintem a Costume design, Sound editing és Sound mixing is meglesz
Habár Oscar-okon szerintem megjósolható okokból nem fog tarolni a Mad Max de legalább a Critics Choice Award-on tarolt most.
Best Director (George Miller)
Best Action Movie
Best Actor in an Action Movie (Tom Hardy)
Best Actress in an Action Movie (Charlize Theron)
Best Art Direction
Best Costume Design
Best Cinematography
Best Editing
Best Hair and Makeup
Best Visual Effects
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
rwurl=http://i2.wp.com/halcyonrealms.com/blogpics/bakemonot01.jpg?resize=750%2...
A fiú és a szőrnyeteg
A szokásos 'aki teheti, kapja el moziban' anime. (A gyökerek ráfoglaltak mindenre, de át nem veszik, így simán kaptok közép-középre jegyet fél órával előtte.)
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Sicario
Ki ez a Jóhann Jóhannsson?! Elég korrekt aláfestőzenét tett a film alá. Anélkül már el is felejtettem volna tegnap óta, de így pár jelenet megragadt bennem, ezeket újra is néztem ma. Szóval, Jóhann, we shall watch your career with great interest.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
The Age of Adaline
Adott egy 1908-ban született csajszi, aki egy baleset komplikációjaként nem öregszik tovább. Jó a koncepció és bár ez is pont annyira kiszámítható, mint a romantikus filmek java, mégis működik valahogy. Blake Lively nem kedvencem, többször utáltam, mint szerettem filmben, ám ez a szerep nagyon jól áll neki. Az egész egy erős közepes kis romantikázás lenne, ha nem lenne túlontúl kiszámítható és a befejezés nem lenne olcsó, biztonsági játék. Egynek ok.
Uncsi volt. Főleg a felesleges mesélő, aki magyarázza az egyértelműt. Annyira sem értékelték a nézőt, hogy alap dolgokat magától megértsen.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Revenant
1. Nem volt szaggató kép, bár tény, hogy nem HFR-ben néztem, de engem nem zavart.
2. Szinkronost? Ebből? Mentek szinkronizált trailerek előtte, hát majd elhánytam magam. Nézd meg szinkronizáltan a Deadpool trailert, majd anélkül - beláthatatlan a különbség.
Ha valaki a hangokat így leszinkronizálja, a nyögéseket, a hörgéseket, az indián beszédet, azt jelöljék azonnal szinkron-Oscarra.
A sötét lihegések nem voltak 1 percesek, max 30 mp, nyilván a hangok miatt tűnt hosszabbnak, de kellettek, mint ahogy a landscape porn is szerintem. Ha végig gyaloglás, harc, vér, szenvedés lett volna, akkor meg az lenne a baj, hogy kb. Tarantino 2-t látnánk.
Engem inkább jobban zavart az, hogy már-már túl lett fűszerezve a kvázi halhatalansága, főleg a fenyőfás jelenetnél és előtte az üldözésnél. Arról meg ne beszéljünk, hogy szerintem rohadt nehéz egy olyan medvesuba, pláne abban úszni félholtan.
na de mindegy, én élveztem. Pláne úgy, hogy éhes voltam, és a moziban a felénél levették a fűtést, így még hideg is volt. :D
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
Azért tűnik neki egy percnek, ami neked félnek, amiért ő kétszer annyi frame-t lát:
a csávó túl van gyorsulva.
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Nekem fél percnek sem tűnt. A legyet sem kapom el röptében.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
http://www.dazeddigital.com/artsandculture/article/29265/1/quentin-tarantino-confirms-that-all-his-films-are-connected
Szóval akkor a Kill Bill - Django kötődés is igaz. Waltz karakterét ugyebár Schultz-nak hívják, elmondja, hogy a felesége Paula volt
rwurl=https://i.ytimg.com/vi/JnXi3SVJXbM/maxresdefault.jpg
Hateful Eight
Nem tudom, vegyesek az érzéseim. Lehet hogy túl nagy elvárással ültem be rá, de a korábbi filmjeihez képest ez most annyira nem jött be. Nem tudom mennyi idő telik el, amíg a Chapter 3-nál beindulnak az események, de a kvázi folyamatos beszélgetős részeknél szinte már majdnem bealudtam. Az kétségtelen, hogy mindez kellett a karakterek megismeréséhez, és próbálták Domergue-zrikálással, ajtószögelésekkel megszakítani, de a kevesebb bőven elég lett volna.
Viszont onnan már igazi tarantinos (mintha ott érezett volna rá igazán az ízére), megfelelően naturalisztikus gore-ral, apró csavarral, mely ellenére szerintem könnyen kiszámítható volt a vége.
Jennifer Jason Leigh rohadt jót játszott benne, nálam esélyes egy Oscarra.
Azt nem tudom mennyire volt szándékos, hogy 70 mm-esre forgatta, amiért gondolom mindenki landscape pornt várt (jogosan), ehelyett szinte 95%-ban egy színházban eljátszották az egészet. :)
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.