Mostanában rászoktam, hogy reggel szarás közben a péntek esti krúzing fész-oldalát olvasgatom.
Az ilyen kihagyhatatlan fogalmazások miatt kötelező:
Back story: A gyerek eltolta kocsival a biztonsági őrt, miután az nem akarta őt kiengedni a jaszkarizás miatt.
sziasztok ! írok hogy tisztába tegyük a helyzetet
az arénás esethez nincsen közötök(azön kivül h a közös gyülekező helyen történt) nem tudjátok az előzményeit és nem tudjátok a végkimenetelét,
de mégis mindenki érröl beszél, okoskodik magyaráz
.Jöttök a rendörséggel..: senkit nemfog megkeresni a rendörség . ugyanis én magam mentem be a rendorségre az eset után fél órával .
masodszor az arénaba is visszamentem aznap hajnalba másnap és hétfon . beszélni a biztonsági orrel, biztonsági fonökkel .
megbeszélni az egszet, normál ember modjára! : mi miért volt, ok se tesznek feljelentést és én se( mert lenne pár dolog amire tehetnék,
érre mondom h nem ismerirek az előzmenyeket mint ahogy más sem ) énis hibázttam elég nagyot hogy eltoltam magam elött,
hozzáfüzném a mondatot sem hallotátok ahogy félre akart állítani
de ok is vétettek a törvény ellen nem csak én . de az arénás esetet félre téve milyen alapon jön bárki ahhoz hogy
távolbol megalapitsd hogy hány lóerő az autom,és mit tud, miért füstöl-nem kérdezed csak oltod, de ez nem az 1.6D felcsavart füstcsavarral,
zavar a kinézete ennek is megvan az oka.. ki képes normél ember modjára viselkedni komonikalni az holnap megtalál, ha akarja
elviszem egy korre vagy akármi ..
csak egy példa URGAI KRISZTIÁN kihivott versenyre az állítolagos turbos 4WD subaruval : elvertem (nem a superbel, hanem a gyári 1.6 16v fiattaé) nem kicsit nagyon oda vissz töbszor
de azért ő is veszi a bátorságot hogy oltsa a kocsim. most leírom a story-t :
megvolt a race olyan cinkbe volt ott és köztünk maradt a mai napig..
én/mi ezt magunkba tartottukk egy darabig, idáig. felidegesitest nem fogom tovább magamba tartani.
és videó is készult róla kereken 4 DARAB ebből 3 kifogás részéről : elbasztam a rajtot nemkapcsoltam be a VEMS et elmelegedett a kuplungom ,
miért kell neki az 1.8GL subarut bállitani turbosnak amikor az első beinditáskor megdől ?
tudojátok sokan akik szidják a kocsimat az értelmesebbik felével meg lehetett beszélni miért füstöl miértvan igy stb ..
te azok közé tartozol akik megértik elfogadják vagy nem ?
U.I.: ezuton is szeretnék elnézést kérni mindazoktól akiket megsértettem, vagy aki aztgondolja emiatt elveszitjuk az Arénát, nem nemfogjuk
elmondta a Biztonsági Főnök hogy szivesen látnak minket, nincs ezze probléma, mindaddig amig nincs korbedriftelve a parkolo, nincs gumi égetés nincs szemetelés,
a teszkoba nem a lenti zenét halggatják stb szerintem ezek magátol értetődő dolgok
betartjuk a közlekedési szabályokaz, ÉS SZERETNÉ ha egy oly formályu kezdmenyézes indulna hogy minden csapat, márkakedvelő. nagyob báráti kör látogatását tenné nála
egy két kijelölt "szovivóvel" regisztrálnánk magukat, onantol kezdve ők kivételt élveznek mindenféle balhé után .
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Kéne egy nagyobb autó, mert ez a mostani már kezd kicsi lenni 3 embernek (akiből az egyik amilyen apró, olyan sok tartozékkal utazgat)...
Nézegettem a hahu-t, de rájöttem, hogy 1: fingom nincs a használt autókról (hogy kell vásárolni, stb...), 2: amiket kinéztem, azokban kb. biztos vagy, hogy szarrá van pörgetve az óraállás (a gyökér nepper felteszi a szervizkönyvet a külföldről behozott autó képeihez, ahol az utolsó márkaszervizes randi óraállása röpke 50.000-rel több, mint amivel hirdeti a gépet?!) (illetve pl. a mobile.de-n sincs ilyen áron, ilyen évjáratú, ilyen futásteljesítményű és felszereltségű autó egész Európában... miért pont MO lenne kivétel?)
Szóval nem tudom, merre, hova, hány méter. Ötletek?
Ha már családi autót vennék, németből hoznék egy második genes Priust. Regadó nincs rá, mivel hibrid, megbízható technológia, és olcsón megy. Persze utána kellene olvasni a totalcar népítéletben.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ezt nem tudom, de az a tapasztalat, hogy a prémium családi kocsit általában is igen szeretik a tolvajok. Úgyhogy sajnos nem biztos, hogy ebből a szempontból van jó választás - meg remélhetően nem is elsődleges szempont, ha van valami védelem. - Mondjuk estére kiveheti belőle az aksit :DD
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Persze, eléggé világos, hogy kollégák. FB kommenteknél mondjuk vicces, aki nem érti, miért kellene állandóan szerelni... na ennek se volt soha hobbija! :D
Tegnap nagy volt az öröm, mert végre sikerült lokalizálni a hátsó futómű pattogó hangjának az okát. A szerelői rutin hasznos dolog, de a típusismeret még inkább. A szerelő srácok már semmit nem tudtak kitalálni, de én miután feltúrtam a vonatkozó fórumokat, ráleltem egy valószínűsíthető okra. Mondta a srác, hogy ő egy forinttal sem fogadott volna rá, hogy működni fog a megoldás, és láss csodát... :)
Ami viszont tök kellemetlen, hogy felhívtam a Posta biztosítót, ahol a kötelezőmet kötöttem, hogy mint adják a casco-t, erre kiderül, hogy ezt a típust casco szemszögből nem supportolják. Mondom, jól van, akkor megnézem máshol. Felmegyek egy ilyen portálra, és mire mindent kitöltök, kiderül, hogy EGYEDÜL a Generaly foglalkozik vele, mindenhol máshol "Cabrio, roadster, coupé kivitelre nincs ajánlat!". Bazz, nincs is belőle más verzió.
Szerintem szimplán beleszartak a kérdésbe a kevés itthon futó kocsi okán, mert nem hinném, hogy a rakatnyi német kétajtóst ne lehetne biztosítani.
Ez a kocsi értékének az egytizede. Ilyen feltételek mellett kár is volt ajánlatot kitalálniuk. Ha két évente megzúzom, még mindig jobban jövök ki saját zsebből...
Mondjuk most már kíváncsi lennék, hogy más esetben is ilyen durva aránnyal akarnak-e szerződést kötni, de nincs kedvem újra végigmenni a kalkulátoron.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ez csak egyszerű gazdasági számítás kérdése. Túl sok a gépjármű értékéhez képest (az átlag casco ennek a harmada). Persze magyarázhatom ezt annak, aki hiba esetén jobban jár, ha inkább anyagárban adja le a telepen, vagy jobb híján az árokba borítja a sajátját ;)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
nekem a 13 eves verdan meg mindig van cascom, iden mondom magamnak, le kellene mondani, de azt az evi 8k-t megeri
most el akarom adni, nezem mar csak kb. 400k-t er az auto, a cascom meg negyedeves :)
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Túl vagyok életem első pályanapján, és szerencsére mind élünk. A hely (Pannonia ring) baromi messze van. Gyakorlatilag az egész nap elment a túrával, és a benya nagy része is nyilván az utazásra ment.
Én egy barátomat hívtam magammal utasnak, de jött még az unkatestvérem jövendőbelije is (az, akivel már voltam csapatni, és Alfával jött akkor) a 997 targával (asszem’ 997, már nem biztos). Amint begurultunk a helyre, nekem rögtön felment a vércukrom a mindenféle tréleren hozott gép láttán. Olyan voltam, mint kisgyerek a játékboltban. Ellenben Gábor (a férjjelölt) arcára őszinte rettegés ült ki, amint elképzelte, hogyan fogják majd ezekkel az üthető versenygépekkel megigazítani az ő Porschéja fényezését.
Szerencsére nem történt ilyen, és szépen elautózott. Nyilvánvalóan még úgy is gyorsabb volt nálunk, hogy neki nem kellett határon autóznia. Annyira azért a végén sikerült rávennie, hogy az utolsó etapot már hagyjuk ki. Egyszerűen gazdasági megfontolásból mentem bele, ugyanis a negyed millás gumiszett láthatóan foszlott kemény millimétereket minden 20 perces etap után.
Én próbálkoztam ügyesen vezetni, de ahogy számoltam vele, az ideális hill/toe kanyar előtti visszaváltás még nagyon messze van. A kanyarok ívét azért szerencsére sikerült követni, ott nem is voltak mások gyorsabbak, inkább behoztam, amit egyenesben, és kigyorsításkor elbuktam.
A nap igazi hőse persze a kocsi volt. Nagyon semlegesen viselkedett a kanyarokban, és az elektronikának csak ritkán kellett egy picit belenyúlnia.
Ezzel ellenben ugye volt egy csomó régi BMW kihegyezett pálya-vassá gyúrva. Na, azokban nem mindig volt efféle mankó. Az egyik ilyen konkrétan előttem 30 méterre a kanyar kellős közepén megpördült. Ha nem kerülöm ki őket, akkor a vonószemmel benézek az anyósülésre. Jól be lehettek szarva közben a srácok :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Én is úgy voltam vele, hogy Adam Jensen kabátjához pont menne. Csak kicsit túlültették :)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Úgy érted nehéz lesz majd vele parkolni a járdaszegélyen? ˇˇ
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Mostanában rászoktam, hogy reggel szarás közben a péntek esti krúzing fész-oldalát olvasgatom.
Az ilyen kihagyhatatlan fogalmazások miatt kötelező:
Back story: A gyerek eltolta kocsival a biztonsági őrt, miután az nem akarta őt kiengedni a jaszkarizás miatt.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Kéne egy nagyobb autó, mert ez a mostani már kezd kicsi lenni 3 embernek (akiből az egyik amilyen apró, olyan sok tartozékkal utazgat)...
Nézegettem a hahu-t, de rájöttem, hogy 1: fingom nincs a használt autókról (hogy kell vásárolni, stb...), 2: amiket kinéztem, azokban kb. biztos vagy, hogy szarrá van pörgetve az óraállás (a gyökér nepper felteszi a szervizkönyvet a külföldről behozott autó képeihez, ahol az utolsó márkaszervizes randi óraállása röpke 50.000-rel több, mint amivel hirdeti a gépet?!) (illetve pl. a mobile.de-n sincs ilyen áron, ilyen évjáratú, ilyen futásteljesítményű és felszereltségű autó egész Európában... miért pont MO lenne kivétel?)
Szóval nem tudom, merre, hova, hány méter. Ötletek?
Ha már családi autót vennék, németből hoznék egy második genes Priust. Regadó nincs rá, mivel hibrid, megbízható technológia, és olcsón megy. Persze utána kellene olvasni a totalcar népítéletben.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
De lopják őket egyre jobban, nem? Pont TC-n volt kint lista, eléggé "előkelő" helyet szerzett.
(Persze ha van őrzött/zárható/stb garázs, az más)
Ezt nem tudom, de az a tapasztalat, hogy a prémium családi kocsit általában is igen szeretik a tolvajok. Úgyhogy sajnos nem biztos, hogy ebből a szempontból van jó választás - meg remélhetően nem is elsődleges szempont, ha van valami védelem. - Mondjuk estére kiveheti belőle az aksit :DD
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Priusnál szép kis ujjgyakorlat lehet. :D
https://www.facebook.com/O.CT.TUNING/videos/1249887975040650/
A japánautós tragédiája
(tragédia 3 felvonásban, előadja Totalcar)
Vágod, hogy ezek a cikkíróik? :)
Nálam még nincs gond, valami zörög a jobb hátsó futóműnél.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Persze, eléggé világos, hogy kollégák. FB kommenteknél mondjuk vicces, aki nem érti, miért kellene állandóan szerelni... na ennek se volt soha hobbija! :D
https://www.facebook.com/DoN.LaCee/videos/1026697960707480/
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
www.newdelorean.com
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=HjJF5u0Ii_4
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2016/02/11/megsem_vegzi_a_kukaban_az_uaz_terepjaroja/
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
rwurl=http://www.seriouswheels.com/pics-2016/def/2016-Dodge-Challenger-SRT-392...
Tegnap nagy volt az öröm, mert végre sikerült lokalizálni a hátsó futómű pattogó hangjának az okát. A szerelői rutin hasznos dolog, de a típusismeret még inkább. A szerelő srácok már semmit nem tudtak kitalálni, de én miután feltúrtam a vonatkozó fórumokat, ráleltem egy valószínűsíthető okra. Mondta a srác, hogy ő egy forinttal sem fogadott volna rá, hogy működni fog a megoldás, és láss csodát... :)
Ami viszont tök kellemetlen, hogy felhívtam a Posta biztosítót, ahol a kötelezőmet kötöttem, hogy mint adják a casco-t, erre kiderül, hogy ezt a típust casco szemszögből nem supportolják. Mondom, jól van, akkor megnézem máshol. Felmegyek egy ilyen portálra, és mire mindent kitöltök, kiderül, hogy EGYEDÜL a Generaly foglalkozik vele, mindenhol máshol "Cabrio, roadster, coupé kivitelre nincs ajánlat!". Bazz, nincs is belőle más verzió.
Szerintem szimplán beleszartak a kérdésbe a kevés itthon futó kocsi okán, mert nem hinném, hogy a rakatnyi német kétajtóst ne lehetne biztosítani.
Spluszpoén, hogy a Generalinál 10% önrész mellett 393.000 Ft-ot lennének képesek elkérni évente.
Kérdezem én:
rwurl=http://artima.hu/wp-content/uploads/2015/12/nooormalis.jpg
Ez a kocsi értékének az egytizede. Ilyen feltételek mellett kár is volt ajánlatot kitalálniuk. Ha két évente megzúzom, még mindig jobban jövök ki saját zsebből...
Mondjuk most már kíváncsi lennék, hogy más esetben is ilyen durva aránnyal akarnak-e szerződést kötni, de nincs kedvem újra végigmenni a kalkulátoron.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Tehát a CASCO-t se érted, de azt legalább 30 éve nem.
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Ez csak egyszerű gazdasági számítás kérdése. Túl sok a gépjármű értékéhez képest (az átlag casco ennek a harmada). Persze magyarázhatom ezt annak, aki hiba esetén jobban jár, ha inkább anyagárban adja le a telepen, vagy jobb híján az árokba borítja a sajátját ;)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
ha mar casco
nekem a 13 eves verdan meg mindig van cascom, iden mondom magamnak, le kellene mondani, de azt az evi 8k-t megeri
most el akarom adni, nezem mar csak kb. 400k-t er az auto, a cascom meg negyedeves :)
Parizer forever.
hat ahogy hallom hogy vezetsz, kb. ingyen adjak :)
Parizer forever.
rwurl=https://youtu.be/u2FLvLvJeP0
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Bugatti Chiron
rwurl=https://cdn1.vox-cdn.com/thumbor/ygChihcOZJVphncFTFUC-RWeB2g=/1020x0/cdn...
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Ford és Dubai promo, a'lá Ken Block
rwurl=https://youtu.be/_hf6ke1-i3E
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
Ügyes gyerek. Mintha mostanság árvereznék egyik kocsiját. Megyek is licitálni :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Instant get
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2016/03/01/mazda_rx_vision_2016/
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nem néz ki rosszúl az új Lambo
Ezt is túltolták, mint az új NSX-et. Az Aventador formája majdnem ugyanez, de harmonikusabb a felesleges részletek nélkül.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Lehet Vótmá'
rwurl=https://youtu.be/JXMyZ929lpY
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
Túl vagyok életem első pályanapján, és szerencsére mind élünk. A hely (Pannonia ring) baromi messze van. Gyakorlatilag az egész nap elment a túrával, és a benya nagy része is nyilván az utazásra ment.
Én egy barátomat hívtam magammal utasnak, de jött még az unkatestvérem jövendőbelije is (az, akivel már voltam csapatni, és Alfával jött akkor) a 997 targával (asszem’ 997, már nem biztos). Amint begurultunk a helyre, nekem rögtön felment a vércukrom a mindenféle tréleren hozott gép láttán. Olyan voltam, mint kisgyerek a játékboltban. Ellenben Gábor (a férjjelölt) arcára őszinte rettegés ült ki, amint elképzelte, hogyan fogják majd ezekkel az üthető versenygépekkel megigazítani az ő Porschéja fényezését.
Szerencsére nem történt ilyen, és szépen elautózott. Nyilvánvalóan még úgy is gyorsabb volt nálunk, hogy neki nem kellett határon autóznia. Annyira azért a végén sikerült rávennie, hogy az utolsó etapot már hagyjuk ki. Egyszerűen gazdasági megfontolásból mentem bele, ugyanis a negyed millás gumiszett láthatóan foszlott kemény millimétereket minden 20 perces etap után.
Én próbálkoztam ügyesen vezetni, de ahogy számoltam vele, az ideális hill/toe kanyar előtti visszaváltás még nagyon messze van. A kanyarok ívét azért szerencsére sikerült követni, ott nem is voltak mások gyorsabbak, inkább behoztam, amit egyenesben, és kigyorsításkor elbuktam.
A nap igazi hőse persze a kocsi volt. Nagyon semlegesen viselkedett a kanyarokban, és az elektronikának csak ritkán kellett egy picit belenyúlnia.
Ezzel ellenben ugye volt egy csomó régi BMW kihegyezett pálya-vassá gyúrva. Na, azokban nem mindig volt efféle mankó. Az egyik ilyen konkrétan előttem 30 méterre a kanyar kellős közepén megpördült. Ha nem kerülöm ki őket, akkor a vonószemmel benézek az anyósülésre. Jól be lehettek szarva közben a srácok :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."