Jelenlegi hely

Mortal Kombat

Utolsó bejegyzés


ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
ps: ezen sincs pc logo...kezdek félni:(



Nincs PC-s béta, mér is lenne.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.




szóval 10x megnézés után:)
Fera/Tor új ruha- jó
Erron Black új ruha- jó
Takeda új ruha- ami látszik belőle nem tűnik rossznak
D'vorah új ruha- ez alig különbözik az alaptól, szóval sajnos meh
Jaqui és Cassie ninja ruhákban- oké elsőre vicces, de csak ezzel tudtak előrukkolni? szomorú:(
Alien savat köp az egyik variánsban és megkapta a híres Aliens-es Bishop kettétépést fatality-nek- hatalmas királyság!
Cyrax-nek nem felejtették el a zöld hálóját!!!!! (nyilván ezért nem kapott a Predátor hálós támadást/kivégzést)
végre újra van pit és nagyon eltalálták:)

Viszont ezen sincs pc logo szóval most már tényleg nagyon félek...



http://shoryuken.com/2016/01/20/mortal-kombat-x-on-pc-wont-receive-kombat-pack-2-content/
Sajnos úgy néz ki ennyi volt a pc port, mindenkit átbasztak a palánkon. A legjobban az idegesít, hogy egész eddig lapítottak, mint szar a gazban.
Basszameg, hogy mindig mikor kijön egy kurvajó mkx előzetes, valami hatalmas elbaszás is kiszivárog nem sokkal utána...



Őszintén? Dögöljön éhen az összes, én többet WB játékot nem veszek. Ja és igen, a lapítás még a szokásosnál is gecibb húzás volt, szóval azért is ki az összes belükkel. Már maga a megjelenés óta eltelt időszak is egy adag gerinctelen susmusolás volt, akármikor szóba került náluk a PC port: üres ígérgetések, betartatlan ígéretek, aztán a nagy csönd.

Egyértelmű, hogy az NRS úgy táncol, ahogyan a WB fütyül, az egész banda egy adag pénzhajhász csaló. Ilyeneknek nem szabad pénzt adni.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Valahol szórakoztató:
http://www.twitch.tv/rvblacktail/v/36980068

"We buried that motherfucker!" :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Só a sebre:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=vz-FdiKzbm4
Szarjanak sünt vagy százat a PC-s support droppolásáért.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Btw nrs-nek vajon szerződése van róla, hogy nemhogy bocsánatot se kérhet, meg se szólalhat semmit az ügyben? Rohadtul kíváncsi vagyok, hogy a streamen meg merik -e egyáltalán említeni a témát...
Azt viszont sosem gondoltam volna, hogy pont ezzel a játékkal indul el újra ez a szánalmas konzol vs pc szájkarate megint, olyan undorító kárörvendő hangnemben savazzák a pcseket a 10 éves szinten lévő idióták, hogy ilyet már rég láttam...



Ja, néztem én is... őszintén szólva ez az amcsi FGC értelmi szintje in a nutshell, szóval meglepődni nem igazán van min.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Kibaszottul szomorú volt látni mennyi kurvajó dologból fognak kihagyni minket:(
És kibaszott dühítő, hogy egy kurva szó sem esett fél millió vásárló átbaszásáról!
Ja és jól értettem, hogy az a fazon akit behívtak csinálta azokat a totál alap, semmilyen szintű tutorialokat? Irónikus, hogy a legkirályabb combo tutorialokat készítő ahmz1404 szintétn pc-n nyomta és már bejelentette, hogy nem csinál többet!



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Na most ez vagy a pofátlanság netovábbja, hogy az átbaszott pc-seket is lehúzzák a konzolos versenyeket finanszírozó skinnel, vagy csak véletlenül került erre a videóra steam logo, vagy megcsillant egy halvány reménysugár?
https://www.youtube.com/watch?v=Tp2nGpEbOZo



.

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



A fene tudja, én a csillagjóslásra már nem adok: jelentsenek be valamit vagy baszódjanak meg, nekem reménykedni már nincs kedvem. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Ó, hogy rohadnának meg! Nézzétek csak, az új netkóddal mennyire más egy meccs képe / dinamikája:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=NvVt_K3F6u8
Biztos, hogy az életben többé semmit nem veszek a WB-től, ha ez nem üti fel a fejét PC-n.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



tényleg elég süti lett a netkód, na nem mintha korábban annyit multiztam volna, de annál biztos stabilabb (és gyorsabb) lett. olyan kb mintha local-ban tolná az ember, egy két icipici lagot azért láttam, de semmi végzetes nem volt.
mellesleg alien sajna elég középszerűre sikeredett, vagy csak én vagyok túl láma :S

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



A karakterek nekem bejönnek, egyedül Bo Rai Cho-n csóválom egy kicsit a fejemet, de a kivitelezéséhez ennek semmi köze... csak ugye az lenne a jó, ha tudnék játszani is velük ahelyett, hogy a netkóddal való 8 hónapnyi szopás után csak nyálcsorgatva nézem, hogy milyen frankó dolguk van a konzolosoknak. Őszintén szólva csak azt sajnálom, hogy nem tudom refundolni az alapjátékot, mert a WB megérdemelné, a mostani szinten meg a kalózverziót is tudom csapatni. :D

Ami érdekes: több, mint egy hónapja be lett jelentve már, hogy szopás van PC-n, de vhogy még mindig felcsesz a dolog, ha eszembe jut, és az 500 ezer vásárló nagyon nagy százaléka így van ezzel (ugye ha hónapokon át ostorozod a borzalmas netkódot, majd azt látod, hogy végre kijavítják, hogy aztán gyorsan bejelentsék, hogy "ja, bocs, neked nem", leginkább anyázni lenne kedved). Ha ez így marad, akkor a WB halott PC-n, remélem, erre rájönnek majd ők is, addig viszont a kurva anyjukat mind egy szálig.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Zaxx! (meg akit érdekel) Itt egy elég jó elemzés a Mortal Kombat 4-ről.

https://medium.com/@fengxii/on-mortal-kombat-4-7c767e375d51

Mortal Kombat 4 was the first game in the series to feel like it had real creative direction. It has a strong character, and its various elements are densely layered and focused to communicate a heavy tone, that’s only occasionally betrayed by its occasional narrative stumbles. This is is pretty typical for an artistic work, but new for Mortal Kombat, which for the first four titles were mostly flat gore-fests with a very messy 90s arcade style. Mortal Kombat 4 showed an attempt to communicate something beyond the shock and gore that was characteristic of the series.



pont tegnap láttam ps4-streamen egy csávót bo rai cho-val kente nagyon jól. rankeden 10 meccsből 8-9-szer nyert.
de maga a karakter nagyon gáz, hogy folyamatosan fingik, hány meg önti a piát, számomra inkább szánalmas mint király. nem tudom kinek hiányzott ez. viszont triborg nagyon állat és tök jó hogy benne van a 3 fő cyborg. cyber sub-zerot nem tudom hogy kell előhozni.
leatherface is elég jól trancsíroz.

azt meg nem is tudtam, hogy 3 pályán van stage fatality már.
(sajnos a pit a leggázabb, elég vérszegényesre sikeredett, ennél még az mk1-ben is jobb volt)

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Na, kezdődik a szokásos:
Szerk: törölték a képet, szóval nope.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



az iskolában az ilyen kölköket szokták meggyepálni a szünetben

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Kisebb érdekesség a Steam fórumról. A petíció már 10 000 aláírás fölött jár, ami elég fasza (reminder: a Tremoros petíció 5000 aláírással lett sikeres), közben meg valakinek a QLOC-ot is sikerült elérnie, ennyit írtak:

I have to say we were absolutely shocked by the petition. We perfectly understand your request. The truth is even our best games would be worthless without the community. I am afraid though in this particular situation it is not our choice to decide on MKXL further development process, but please, stay in touch, and we also will try to keep you posted with any info that may appear.

Ugye eddig ment a lövöldözés, WB részről is jött olyan üzi a supporttól, hogy a fejlesztők sara a PC-s platform kihagyása. Azt már megerősítette néhány árulkodó bennfentes, hogy nem az NRS döntése volt a dolog, és bár efelől szvsz nem is volt kérdés, most legalább a QLOC is elárulta, hogy nem tőlük jött az ötlet = továbbra is a WB felelős a teljes szarért.

Petíció link, ártani nem árthat:
https://www.change.org/p/netherrealm-studios-warner-bros-interactive-entertainment-give-pc-mortal-kombat-x-a-chance

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Na, végre volt időm elolvasni.

Érdekes cucc, de őszintén szólva szerintem elég légből kapott benne sok dolog. Egyrészt a konkrétabb koncepció már korábban is megjelent a szériában (az MK3-ban ugye a Földet megtámadó Outworldiek ellen harcoltál háztetőn, utcán, metróban és mindenféle "háborús" helyszínen), szóval ebből a szempontból az MK4 nem volt úttörő darab, sőt, ami sztori volt benne, az is főleg az első két rész újrahasznosítása volt Shinnokkal Shao Kahn helyett.

Az, hogy a pályák között nem volt olyan, ahol nézők lettek volna szvsz két dolognak volt betudható:
- roppant hülyén nézett volna ki a 3D-s karakterek mellé valamilyen sprite-okból összeollózott közönség, másra meg nem futotta volna az akkori hardverrel,
- az MK4 használt először 3D-s stage-eket, szóval igazán nehezen lehetett volna megoldani a közönséget ebből a szempontból is.

Egyébként ettől függetlenül nekem a pályadesignból mindig az jött le, hogy agyonstilizált arénákban vagy, nézők meg csak azért nincsenek, mert az MK-ban az egyébként sem volt túl nagy divat. Ebből a szempontból a Pit vagy az MK2 Living Forestje (na meg az MK3 összes pályája) sokkal inkább passzolna az író elképzeléséhez.

Ami viszont biztos, hogy az MK4-ben tényleg egy körülhatároltabb koncepciót próbált összehozni a Midway, tulajdonképpen egy új első részt akartak csinálni tök sok újdonsággal: a régi karakterek helyett az itt még csak bemutatkozó Quan Chi került rá a játékgép oldalára, Shinnok teljesen új boss volt, Kai lett volna az új Liu Kang, vagyis a sztori főhőse, na meg egyébként is tök sok új karakter került a mixbe (Jarek, Tanya, Reiko, Fujin, meg még akit esetleg kihagytam). Bizonyos szempontból az MK4 volt az, ami manapság az MKX-nek sokkal jobban sikerült: egy tökre friss Mortal Kombat.

Rossz amúgy nem volt a játék, csak egy kicsit furcsa, már ami a balanszt illeti: itt még megelégedtek annyival, hogy kiegyensúlyozásként egy bizonyos mennyiségű sebzésnél kiírta a játék, hogy "MAX DAMAGE" vagy vmi hasonló, majd megszakította a kombót. :D A grafika is elég csúnya volt: az akkori 3D-s grafikához képest nyilván csúcs volt (elég komoly custom hardver is volt hozzá a játékgépekben), de a korábbi részekhez képest nyilván mindenki húzta rajta a száját, 3D ide vagy oda.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Az, hogy a pályák között nem volt olyan, ahol nézők lettek volna szvsz két dolognak volt betudható

Ez lehet, hogy így van, de miért kéne egyben azt jelentenie, hogy nincsen helye egyéb értelmezéseknek? Legalábbis kicsit úgy prezentáltad a kánont és készítői szándékot érintő vitapontjaidat, mintha ezeket minden kritikusnak Szentírásként kéne kezelnie.

A gyakori hasonlítgatás szerintem sem válik előnyére a cikknek, de ettől független szerintem jól működik a tehetetlenség elvén alapuló alaptézise, és hogy a játék miként törekszik minél több elemmel ezt a témát körbejárni. A mozgást és a harcot magát érintő pontjai különösen frissnek hathatnak azoknak, akik kizárólag a zsáner kompetitív lencséjét keresztül vizsgálták a műfajt.



Legalábbis kicsit úgy prezentáltad a kánont és készítői szándékot érintő vitapontjaidat, mintha ezeket minden kritikusnak Szentírásként kéne kezelnie.

Erről szó nincs, én csak úgy érzem, hogy egy picit elrugaszkodik a realitásoktól. Lehet, hogy Ed Boonéknak van egy rejtett személyiségük valahol eldugva, de a művészembert, az "üzenni akarást" én nem látom abban a csapatban, amelyik az első 8 részt fejlesztette. :D Az ütős és egyedi atmoszférán mindig ott volt a hangsúly, de a többi aspektusra csak az utóbbi 2 játékban lett kihegyezve a dolog.

A mozgást és a harcot magát érintő pontjai különösen frissnek hathatnak azoknak, akik kizárólag a zsáner kompetitív lencséjét keresztül vizsgálták a műfajt.

Akik kizárólag a kompetitív lencsén keresztül vizsgálják az MK-t, azok utálják a szériát. :D A nyugati verekedős játékoknál nagyon újkeletű dolog a kompetitív oldalon való fókusz, az MK esetében is az árkád meg a PS2-es éra darabjai csak szórakoztatni akartak mindent elsöprő balansz helyett, és ez még manapság is fontos.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!