Jelenlegi hely

Ki milyen filmet látott a héten?

Utolsó bejegyzés


Mi az elképzelés? Milyennek kéne lennie egy ilyen alagutnak?

Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr



Mondjuk érzékeltethették volna, hogy több km hosszú, mint a valóságban, magyarán órákig lehet benne kutyagolni.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."




+1. Sir Ian játékát öröm volt nézni.



Ne basszatok már, hogy 3 oldal után még mindig a Sicarión és az alagúton pörögtök... WTF, ez lesz most itt a Prometheus kettő?!

Más film nincs, amit többé-kevésbé ki lehetne tárgyalni?

Non serviam



Kikérdezhették volna a sarki forgalomirányítóval is: a csaj bevonása, illetve számára az ügy feltárása volt teljesen felesleges. Beavattak valakit egy titkos akcióba, értelmetlenül.
Utána pedig még meg is akarják ölni, szintén értelmetlenül :3 (Gondolom az nem volt a terv része, hogy lebukik a rendőr aki meg akarja ölni...)

A felesleges akció sem kellett, hiszen minek? Volt már több akciójuk (deltásokkal mentek Mexikóba), lőttek is, rohangáltak össze-vissza, le is tartóztattak, így nem értem a logikát, hogy ez mire 'alibi'.
Egyébként sem világos, hogy miért egy delta kommandó lövöldözik egy határ menti alagútban alibiből. Amibe ez az egész kerülhetett, annál nagyságrendekkel nagyobb lóvékat műholdazgatnak meg drónozgatnak el tetszőleges megfigyelési ügyben és erősen kétlem, hogy olyankor mindig kiküldenének valahová lövöldözni pár deltást, hogy legyen 'alibi' ;)

// Én moziban láttam, nem volt friss az emlék, így most lekaptam és újrapörgettem:

Az alagút még eggyel nagyobb hülyeség, mint emlékeztem rá: a csávó, akit követnek, nem is ott megy át. Hiszen ugyan abban a bálnamergában ül, amiben elindul otthonról = nem az alagúton át ment.
Tehát az alagút csak azért kellett, hogy a csávót átjuttassák egy tűzharccal, hogy spontán elkapja a rendőrt, hogy utána az ő autójával érhesse utol a csávót. (A mexikói rendőrt a filmben végig mutogatják nekünk tök feleslegesen, vagyis lehet azt felejtették el közölni, hogy az nem spontán van - DE még akkor is felesleges kockázatot jelentene, hiszen egyszerűbb nem arra játszani, hogy az akció közben talán sikerült átjutnia sicarionak és pont akkor lesz ott az autó és pont... tetszik érteni.)
Sokkal gyakorlatiasabb és biztosabb előre szerezni egy rendőrautót meg egyenruhát - baromi nehéz lehet ugye arra felé.

DE ha csak ezért kellett az alagút, akkor már a hollétét is felesleges kideríteni a menekültektől, hiszen a csávó követéséhez semmi szükség nincs rá... és kilyukadunk oda, hogy a film felének semmi értelme.
Elég lett volna kiugrasztani a nyuszit, mexikóban ráállítani főhősünket és kész.
Nem vonsz be felesleges embereket, nincsenek felesleges deltás akciók.

...és mint említettem, Mexikóból egy helikopterrel is áthozhatták volna az embert.

Tehát az összes akció jelenet bele van kényszerítve a filmbe, valójában se céljuk, se értelmük.
Ha pedig kivonjuk őket a képletből, kiderül, hogy tetszőleges drogbáró megbuktatása 3 lépésben megoldható bármikor és csak egy ügyes faszi kell hozzá, mert csak 5 ember védi a birtokát.

Nekem tetszett a film, jó a hangulata, bejönnek a karakterek, van kisugárzása meg minden. Csak sajnos a világon semmi értelme ;)

“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw



Az azért elég fontos minden érdeklődő halandó számára, hogy egy ilyen 'elismert és magasztalt' filmnek elég sok, vagy éppen nulla értelme van (ami ugye kihat a mondanivalóra meg minden egyéb vonatkozásra) ... és hogy ez a nézőnek feltűnik-e.

Szóval maradjunk annyiban, hogy szerintem lényeges kérdés és megér egy kis csevejt, hogy a filmnek volt-e bármi értelme, vagy csak egy gyönyörű és nagy ívű parasztvakítás.
Főleg azért, mert ez nem a Star Wars meg az Avatar, itt fel sem merülhet a végső érv, hogy ez csak mese és kitaláció.
Itt kérem 110% valóságot próbáltak adni nekünk, így evidens, hogy megbeszéljük hogyan sikerült.

Szerintem pocsékul.

>>> Már nem tudtam szerkeszteni az előzőt, túl sok volt benne a csávó:

Tehát az alagút csak azért kellett, hogy a csávót (=sicario) átjuttassák egy tűzharccal, hogy spontán elkapja a rendőrt, hogy utána az ő autójával érhesse utol a csávót (=akit követnek).

“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw



valahogy próbálták elterelni a figyelmünket mint a bűvész a csinos segédjével, de nem nagyon jött össze.
nekem az is furi volt egy kicsit, hogy a csajsziékat miért a feka srác hurcolászta mindenhova? egy sofőrre már nem telik? vagy ő volt az egyetlen megbízható ember aki nem fog pofázni és a csaj is megbízik benne?

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Azért mert a csaj kérte, hogy ő is ott lehessen. Ennyi.
De ez is benne volt a filmben valahol említették.

Gondolom kellett a csajnak egy olyan valaki akiben megbízik.



jogos

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Extinction
nagyon faja (zombis) poszt apo drama. nem egy Road, de azert eleg utos, ajanlom mindenki figyelmebe!

"okey-dokey!"



Backcountry

Egy fiatal pár elmegy sátrazni a srác egyik gyerekkori kedvenc helyére, ahol az első este találkoznak egy kicsit furcsán viselkedő manussal majd az enyén feszült hangulatú vacsora után távozik...

A főszereplő csajszi meglepően vonzotta a szememet. A sztori nyíl egyenes főként a baljós jelekre alapozva építi meg az atmoszférát. (azért a szokásosan bárgyú kliséhibáktól csuklottam egy párat) Aki szereti az ilyen erdőben játszódó alacsony költségvetésű minimál filmeket, az tegyen vele egy próbát

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Aki szereti az ilyen erdőben játszódó alacsony költségvetésű minimál filmeket, az tegyen vele egy próbát

Eden Lake - na az geci jó :D

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



eggen, faszbender ott még nem volt akkora név :)
volt pár jelenet ahol ökölbe szorult a kezem

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



A főszereplő csaj elég jó. Már régen megakadt rajta a szemem még annó a Heroes ban.



hű, hát meg nem mondtam volna, hogy ott is láttam.
bár ott a halhatatlan lány, és a berzerkelős csajszi se volt rossz

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Én ezt sem hiszem. A néző hajlamos azt hinni, hogy minden tökre szándékosan van, pedig a valóságban kb. lófaszt. (Legjellemzőbb, amikor nyitva hagynak egy halom kérdést, az emberek meg azt hiszik, hogy a készítők mindenre pontosan és jó előre tudják a választ, szóval minden az első perctől ki volt mérve szépen. Ami valójában egy szánalmasan naiv és nevetséges illúzió :D )

Van egy 'eredeti' könyv mondjuk, ami jó esetben egész jól ki van találva. (Jó, valszeg nincs, de tegyük fel.) Szóval mondjuk teljesen logikusan és kikezdhetetlenül van felépítve.
Ezt elkezdik menedzselni, egy kis producerkedés, a studió nyomására belekényszerítenek egy extra főszereplőt (meg egy kutyát :D), a rendező ezt másképpen gondolja, a sztár főszereplő meg ahhoz ragaszkodik, végül pedig ki kéne vágni 17 percet. Meg azt a jelenetet is vegyük még ki, mert nem fér be a korhatárba. (Hiszen annyira biztos nem fontos, mint hogy ne 17+os legyen a film ;D )
Jah, meg még nekünk le is szinkronizálják.

Így végül lehet jó lesz a hangulata, a zenéje, a látvány, az akciók, meg minden. Csak az eredeti, kidolgozott és értelmes történetből sanszos, hogy nem marad semmi, hiszen lólépésben ugrálunk végig egy amúgy is darabjaira szabdalt és idegen elemekkel kiegészített történeten.

Valójában a legtöbb esetben nem tudjuk meg soha, ki a felelős azért, hogy ennyire félre megy valami. (Ha nem ismert az eredeti regény, akkor ugye nincs is mihez viszonyítani, így soha nem is derül ki.)

“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw



Spectre
vegig austin powers filingem volt. mintha mergeltek volna a ket sorozatot-de igy humor nelkul. nem tom hogy a minden idok legbutabb muvija, vagy csak minden idok legbutabb JB filmje-e?

"okey-dokey!"



Itt talan elfer, meg lesz, akit erdekel.

The year's most notable directors join for The Hollywood Reporter's Writer Oscar Roundtable. The directors include Quentin Tarantino (The Hateful Eight), Tom Hooper (The Danish Girl), Alejandro G. Inarritu (The Revenant), Ridley Scott (The Martian), Danny Boyle (Steve Jobs) and David O. Russell (Joy).
http://www.hollywoodreporter.com/video/watch-thrs-full-uncensored-director-851649



valaki magyarázza már el, hogy David O. Russellben mi a pláne


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Én csak a Three Kingset láttam tőle, ami egy nagyon jól sikerült modern Kelly's Heroes lett (szerencsére nem remake, csak utánérzés). Nem mondom, hogy jobb lett a klasszikusnál, de nem az járt a fejemben, hogy régen minden jobb volt, ami sokat elmond :)

Sors bona, nihil aliud.



imdb segít.

“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw



kösz coach

@Zoo
tény, az tényleg egy nagyon frankó film, de az azóta elkészültek (ok, az I Heart Huckabeest nem láttam) nálam az 'egynek elmegy' és a 'totál érdektelen' között mozognak



Bárki más számára elég ok az (tetszéstől függetlenül), hogy az elmúlt 5 évben 3 olyan filmet csinált, ami 8 pont körül jár imdb-n és kivétel nélkül repkedtek az Oscar díjak.

De majd biztos lehajol hozzád valaki és neked is elmagyarázza, hogy miért fontos az Oscar szempontjából a korábban nyert többi Oscar.

“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw



:D :D :D
1. az IMDB értékeléseit ne nevezzük már a filmek minőségi meghatározásának alfájának és omegájának
2. a Fighter kapott két Oscart teljesen jogosan (bár nem maga a film vagy a rendezés, hanem színész, persze, tudom, a rendező is hozzájárult), a Silver Linings is egyet szintén vitán felül (szintén színész), viszont az American Hustle volt a '14-es Oscar-verseny nagy bukója 0/10-ből mutatóval, ezekre így aligha kreálható egy Oscar-osztogató Oprah mém
3. és azért azt se mondjuk, hogy ha valaki-valami Oscart kap, akkor az aztán automatikusan és mindenki számára tökéletes kell, hogy legyen, ld. Crash. de szerintem speciel a Gladiátor és a Csodálatos elme is szar filmek.



Hateful 8

A mester ugyan szállította minden idők leggusztustalanabb 2 percét amit én eddig valaha mozifilmben láttam, ettől eltekintve a film nekem hozta az elvárásaimat, olyan mint egy western+krimi (amit azért lehetett sejteni) csak durvább.
8.5/10

Sicario

Jó film volt, igazából nem tudok mit hozzáfűzni. Nem kihagyhatatlan, de nem sajnáltam utólag a 2 órát amit a megnézésére fordítottam.
7.5/10

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



The year's most notable directors join for The Hollywood Reporter's Writer Oscar Roundtable.

valaki magyarázza már el, hogy David O. Russellben mi a pláne

1. Ki állította, hogy van benne pláne?
2. Mit lehet azon elmagyarázni, hogy valakit beválasztanak/jelölnek egy Oscar-ral kapcsolatos bármibe, miután ő ill. a filmjei sorozatosan nyertek a megelőző években, de még nem is csak sok filmjéből pár, hanem szinte mind? (+aktuális a Joy)
3. Ha erről szeretnél beszélgetni, akkor kérlek fogalmazz úgy, hogy ez világos legyen. Itt ugyanis senki nem dicsérte, csak egy listában szerepelt. A listát magát pedig nem kell magyarázni - sztem.

Egyébként a Fightert aszem nem is láttam (vagy kiesett), az AH egy nulla, a SLP nagyon remek, a TK szintúgy.

“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw



What we do in the Shadows

Én nem nagyon vagyok oda az ilyen low budget vagy arra hajazó dolgokért (szóval Blairwitch-től a nem is emlékszem a címére, talán C betűs scifi-ig bezárólag), de ez annyira eredeti és epikus, továbbá részletgazdag és mesteri, hogy megadom rá a 9 pontot. (Nem a 7-ből)
rwurl=http://cornandsoda.com/wp/wp-content/uploads/2015/08/What-We-Do-in-the-S...

“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw



Szerintem a Fighter a legjobb filmje, illetve messze a legjobb boxfilm is.

Respect is not given. It's taken.



SBKMozes írta: valaki magyarázza már el, hogy David O. Russellben mi a pláne

Semmi az égvilágon, JLaw-t tolja szarásig minden filmben, aki miatt beül a sok pattanásos, akármi is legyen, oszt termelik a pénzt a bénaságai.

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!