Én amúgy a Fiat Multiplából várnék már valami remake-et végre, ami SZÁNDÉKOSAN olyan ronda lenne, mint az eredeti, csak már ilyen modern módon ronda. És a marketinget is arra építeni, hogy ronda.
Én tartom azt, amit Karotta mond, hogy a Multipla pont attól iszonyatosan menő, hogy meg merték csinálni (ld Reanult Avantime is), ráadásul, személyautók között ritkaságként, nem önhordó, hanem térvázas karosszériájú. Na meg ritka praktikus is. Ha lenne belőle harmadik generáció, simán elgondolkoznék rajta
nem nagyon lehet gond. ez a verda nem rozsdasodik, az ilyen motoru szedanom 400000km-el adtam el, hibatlanul, bontatlanul. nincs benne semmi draga cucc.
Tegnap jó volt a pályanap Kakucson. Kifújattam a port az olajhűtőről és felkerültek utólagos ventik rá, hogy a kisebb sebességű, így szerényebb légáramlású pályán is meglegyen a hűtőerő. Ezen felül lecseréltem az olajat egy jobb teljesítményűre (motul powa) Ezek együttesen annyira voltak jók, hogy a szokásos 6 perc helyett most bő 10 percig lehetett körözni, mielőtt az olajhőfok kezdett a 130-as tartományba érni.
Persze a köridők elég gyérek lettek, csak a mezőny első harmadába sikerült beférni az idővel (42,9 sec). A gumik a felnin 8 és 9 évesek. Ezekhez képest a korábbi felniken a 3 éves gumik kb sínen mentek, míg a mostaniakkal tolta az orrát az első körökben, mint a picsa, de utána is ment az oldalazás. Ez már csak ilyen, jövőre új gumikkal indulok neki.
rwurl=https://i.imgur.com/VsXvqzH.jpeg
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Menő, de az mitől van, hogy a fostalicskád túlmelegszik 10 perc alatt? Amiatt van, hogy nincs rendes egyenes táv, ahol le tudna hűlni? Mondjuk a Kakucsring sztem max gokart pályának jó.
Sajnos ennyit bír a konstrukció. 350z esetén sokkal nyugodtabb voltam, hiszen ott nem volt hőfokmérő - ahogy sajnos a sportkocsik többségében sem. Pedig alapvetően fontosabb lenne, mint a vízhőfok jelző, amelyet az elektronika (kb minden kocsiban) mesterségesen állít be szilárd 90-re, hogy a user egy eltérés esetén ne kapjon frászt. -Tehát Utóbbi esetén egy vészjelző lámpa elég lenne, hiszen a mutató sem ér többet. Ellenben a megfelelő olajhőfok a hosszú motorélet záloga, amit egy normál kocsiban nem tudhatsz meg OBD nélkül, aztán azt hiszed, ha a víz már 90en van, nyomhatod - közben az olaj még a felét se érte el az üzemi hőfoknak.
Visszatérve a konkrét konstrukcióra, azt rebesgetik, hogy a duplakuplungos váltó többlet hőjével nem terveztek, és a manuálisok jobban bírják. Minő kár, hogy az már beszerezhetetlen emberi áron.
Jövőre elnézek Pannónia ringre - az nagyobb hely, és ha újra nyit, a Hungaroringre is.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Mi tud elpippanni egy
- elektromos, tehát szervízigénye a pollenszűruőben és a fékfolyadékban merül ki,
- garanciális (külön a kocsi, külön az elektromos hajtás)
- cascos
autóban úgy, hogy lepippantsd magad?
Úgy, hogy most elektromos BMW modellekre van árkedvezmény (erre 2.9 misi), és néhány elektromos modellre van extra felszereltség akció (3.5 misi).
+ 4 millió állami támogatás.
Így egy full extrás BMW-t lehet venni kevesebbért, mint egy hasonlo tudasu, de extrakban kozeleben sem levo KiA/hyundai/vw stb.
Nyilván az áll mögötte, hogy hamarosan jön ezekből az újabb változat, ezért most nagyon megpörgetik az anúgy is népszerü jelenlegi modellek eladását.
Igen, az nálam is alap, hogyha a vízhőfok már beállt, ugyanúgy részterhelésen használom egy darabig, mert akkor még az olajnak kell egy kis idő. Bár persze közúton amúgy se jellemző annyira, hogy húzatná az ember.
Gondolom, nem csak gari idő lejártáig akarod megtartani, és eladni 5 év mőlva a vételár 35%-án, onnantól meg bármi hiba van, megnézem, mennyiért javíttatod. Valami finomság elmegy vadászni az elektronikából, amikor már a kocsi csak az új ára harmadát éri, egyelőre a műszaki totálkárral. Összehasonlításként: a 14 éves Lexusban a szokásos kopókon kívül egy lengőkart és egy fényszóró trafót kellett cserélni. 14 év múlva kétséges számomra, hogy a fenti kocsi még az úton lesz.
- elektromos, tehát szervízigénye a pollenszűruőben és a fékfolyadékban merül ki,
Az oké, hogy nincs benne gyertya és motorolaj és bizonyos szűrők, de felfüggesztés, fék, gumi ugyanúgy játszik, és ebből kettő még gyorsabban is fárad, mint a benzinseben, a fék meg ha elég óvatosan vezetsz, esetleg berohad :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
eleg ritka auto, azert nem merem bevallalni. de igen jo aron van. persze retegvastagsagmerovel korbemernem...
Parizer forever.
Én amúgy a Fiat Multiplából várnék már valami remake-et végre, ami SZÁNDÉKOSAN olyan ronda lenne, mint az eredeti, csak már ilyen modern módon ronda. És a marketinget is arra építeni, hogy ronda.
Chief Exorcist
azta :O 172 LE, AWD, nem semmi. És tényleg jó az ára.
beleszerettem:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/renault/megane/renault_megane_1....
:)
Parizer forever.
Ha jól veszem ki, hogy mire kell neked, ennyiért kábé instant get sztem.
Chief Exorcist
22 év alatt 57k km?
Ezt nézem én is, az nagyon, nagyon keveset futott valamiért. Ez vagy gond, vagy egy rejtett főnyeremény.
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Csak aztán nehogy drogbáró legyen belőle
Én tartom azt, amit Karotta mond, hogy a Multipla pont attól iszonyatosan menő, hogy meg merték csinálni (ld Reanult Avantime is), ráadásul, személyautók között ritkaságként, nem önhordó, hanem térvázas karosszériájú. Na meg ritka praktikus is. Ha lenne belőle harmadik generáció, simán elgondolkoznék rajta
Komolyan, irónia nélkül írtam én is, hogyha lenne tökük, csinálnának belőle egy újat.
Chief Exorcist
nem nagyon lehet gond. ez a verda nem rozsdasodik, az ilyen motoru szedanom 400000km-el adtam el, hibatlanul, bontatlanul. nincs benne semmi draga cucc.
Parizer forever.
én hallottam már olyat is mechanikusoktól, hogy a túl kevés futás sem tesz jót egy autónak hosszútávon...
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=DEOsIwK9GtM
Tegnap jó volt a pályanap Kakucson. Kifújattam a port az olajhűtőről és felkerültek utólagos ventik rá, hogy a kisebb sebességű, így szerényebb légáramlású pályán is meglegyen a hűtőerő. Ezen felül lecseréltem az olajat egy jobb teljesítményűre (motul powa) Ezek együttesen annyira voltak jók, hogy a szokásos 6 perc helyett most bő 10 percig lehetett körözni, mielőtt az olajhőfok kezdett a 130-as tartományba érni.
Persze a köridők elég gyérek lettek, csak a mezőny első harmadába sikerült beférni az idővel (42,9 sec). A gumik a felnin 8 és 9 évesek. Ezekhez képest a korábbi felniken a 3 éves gumik kb sínen mentek, míg a mostaniakkal tolta az orrát az első körökben, mint a picsa, de utána is ment az oldalazás. Ez már csak ilyen, jövőre új gumikkal indulok neki.
rwurl=https://i.imgur.com/VsXvqzH.jpeg
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
óriási sztár vagy!
Menő, de az mitől van, hogy a fostalicskád túlmelegszik 10 perc alatt? Amiatt van, hogy nincs rendes egyenes táv, ahol le tudna hűlni? Mondjuk a Kakucsring sztem max gokart pályának jó.
Chief Exorcist
hány kört bírna nyáron...
Sajnos ennyit bír a konstrukció. 350z esetén sokkal nyugodtabb voltam, hiszen ott nem volt hőfokmérő - ahogy sajnos a sportkocsik többségében sem. Pedig alapvetően fontosabb lenne, mint a vízhőfok jelző, amelyet az elektronika (kb minden kocsiban) mesterségesen állít be szilárd 90-re, hogy a user egy eltérés esetén ne kapjon frászt. -Tehát Utóbbi esetén egy vészjelző lámpa elég lenne, hiszen a mutató sem ér többet. Ellenben a megfelelő olajhőfok a hosszú motorélet záloga, amit egy normál kocsiban nem tudhatsz meg OBD nélkül, aztán azt hiszed, ha a víz már 90en van, nyomhatod - közben az olaj még a felét se érte el az üzemi hőfoknak.
Visszatérve a konkrét konstrukcióra, azt rebesgetik, hogy a duplakuplungos váltó többlet hőjével nem terveztek, és a manuálisok jobban bírják. Minő kár, hogy az már beszerezhetetlen emberi áron.
Jövőre elnézek Pannónia ringre - az nagyobb hely, és ha újra nyit, a Hungaroringre is.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nem igazán fog kiderülni, amíg az AI el nem veszi végre a munkámat 😅
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Mi a véleményetek erről?
22.6 misibe kerülő, elektromos BMW SUV, full extra (HUD, adaptív futómű, adaptív led, harman kardon, minden létező vacak), 0 km-rel, ~450 km hatótáv.
Mindezt 12.3 milláért. Ez már megfontolandó?
Nem véletlenül ér csak ennyit. Valami fura téma lehet vele.
Amúgy meg lepippantod magad, ha bármi elköszön benne. Ez csak őrült milliárdosoknak való játék.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Hogy lesz 22m-ból 12?
csodak nemigen vannak, atbaszas lesz.
Parizer forever.
Mi tud elpippanni egy
- elektromos, tehát szervízigénye a pollenszűruőben és a fékfolyadékban merül ki,
- garanciális (külön a kocsi, külön az elektromos hajtás)
- cascos
autóban úgy, hogy lepippantsd magad?
Úgy, hogy most elektromos BMW modellekre van árkedvezmény (erre 2.9 misi), és néhány elektromos modellre van extra felszereltség akció (3.5 misi).
+ 4 millió állami támogatás.
Így egy full extrás BMW-t lehet venni kevesebbért, mint egy hasonlo tudasu, de extrakban kozeleben sem levo KiA/hyundai/vw stb.
Nyilván az áll mögötte, hogy hamarosan jön ezekből az újabb változat, ezért most nagyon megpörgetik az anúgy is népszerü jelenlegi modellek eladását.
2 nap múlva: "Hát ilyen nincs, pont elvitték ebből is az utolsó darabot" 😆
Chief Exorcist
A 4 misi támogatás cégeknek van, nem?
Igen, az nálam is alap, hogyha a vízhőfok már beállt, ugyanúgy részterhelésen használom egy darabig, mert akkor még az olajnak kell egy kis idő. Bár persze közúton amúgy se jellemző annyira, hogy húzatná az ember.
Chief Exorcist
Gondolom, nem csak gari idő lejártáig akarod megtartani, és eladni 5 év mőlva a vételár 35%-án, onnantól meg bármi hiba van, megnézem, mennyiért javíttatod. Valami finomság elmegy vadászni az elektronikából, amikor már a kocsi csak az új ára harmadát éri, egyelőre a műszaki totálkárral. Összehasonlításként: a 14 éves Lexusban a szokásos kopókon kívül egy lengőkart és egy fényszóró trafót kellett cserélni. 14 év múlva kétséges számomra, hogy a fenti kocsi még az úton lesz.
Az oké, hogy nincs benne gyertya és motorolaj és bizonyos szűrők, de felfüggesztés, fék, gumi ugyanúgy játszik, és ebből kettő még gyorsabban is fárad, mint a benzinseben, a fék meg ha elég óvatosan vezetsz, esetleg berohad :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Igen, de egyéni vállalkozóknak is.