Pótoltam a kötelezőt és megnéztem "a" Chinatownt. Kicsit ódzkodom a kimaradt klasszikusoktól, pedig nem kéne, mert a legendás státusz itt abszolút megérdemelt, simán az egyik legjobb film, amit valaha láttam. Jack Nicholson kurva jó, Faye Dunaway kurva jó, John Huston szintén, a történet meg elképesztő mélységekig és fordulatokig jut. A tök más műfaj ellenére az Oldboyra emlékeztetett, főleg a befejezés.
Nehezen értem, hogyan lehetett ilyen izgalmas filmet összehozni úgy, hogy a kiindulópontként használt téma Los Angeles vízellátása a 30-as években, amiben a legérdekfeszítőbb huzavona kb. az, hogy a környező völgyben narancsot termesztő gazdáknak adunk öntözővizet vagy a gyarapodó lakosságnak ivóvizet.
A film annyira bejött, hogy megnéztem a hányattatott sorsú, Nicholson rendezte folytatást is...
Korábban, amikor még érdekelt a filmezés, elolvastam néhány forgatókönyvírással kapcsolatos tankönyvet. A screenwriting oktatás nagymestere, Syd Field az egyik könyvében gyakorlatilag végig a Chinatown-nal példálózik, olyan szinten tökéletes annak a filmnek a forgatókönyve. És igen, kibaszott jó film.
igen tudom, ezert is vagyok "sznob geci", mert amit lehet erteni, eredeti nyelven nezek. :-/
de abban amit zax irt total egyetertek, hogy ma meg mar minden regi sztori uj fojtatasa egy uj prezentacio, soxor ujra ertelmezese a tortenetnek (koltoi szabadsag, ahogy regen mondani szoktakvolt) szal mivel en rendszeresen ujranezem amugy a 28 ket regi filmjet, nem talaltam kivetnivalot a legujabban sem -marmint hogy nem a masodik resz befejezeset csiptek fel. onnan fojtatta danny papa ahol o abbahagyta.
amugy mindentol fuggetlenul -szvsz- a masodik resz is qrva jo, a sztorit a szineszi jatekot es a dramat tekintve, ha kihagyod a veget, hogy elszabadul a virus a kontinensen.
sztem meg nem. ezek mar tobb generacios fertozottek es mutalodtak is. persze siman lehet h nincs igazam (mint a giliszta zabalok pl amire kulon fajkent utalnak a tulelok).
Az elsőhöz képest sokkal gyengébb lábakon áll a logikája.
Hogy van egy tiszta sziget, betelepítenek újra pár száz embert. Amint egy fertőzött elindít újra lol módon. Összeterelnek mindenkit egy terembe, lekapcsolják a lámpát, mert úgy aztán könnyű kiszúrni a fertőzöttet, aztán rájuk zárják, de nem őrzik. A fertőzött be tud jönni lol. Ezután mindenkit ki kell iktatni az oké, de hogy a jelenetekben le is lövik a fertőzöttek és túlélők java részét, aztán a napalm, ami megint az ábrázolás szerint megöli a java részét.
Ezután gáztámadás, ami megint megöli a fertőzöttek java részét. Ezután a helikopter megöli a fertőzötteket így néztem, hogy mivan mennyien vannak már abból a pár száz emberből. Ezek hogy fogják utána a 3-ban angliát benépesíteni =D
A pilóta meg tökre nem akar felvenni senkit a haverjával, mert para hogy fertőzöttek. De amikor megjelenik a két gyerek a haverja nélkül meg sem nézi őket, hogy harapás van a kissrác nyakán. Ezért mi lehet ebből baj, átrepülök a kontinensre.
A srác meg immunis hordozó volt. Miért lett akkor ebből megint baj? Leköpte a pilótát, smárolt a nővérével? Érted, a 2 azért nem volt egy nagy eresztés a logika terén. Szórakoztató zombi film volt, de ennyi.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Ezzel maxi egyetértek. Ahogy meghozza a döntést és otthagyja a nejét, fut az életéért és mindenhonnan sprintelnek felé.
A csajról akkor tudták meg, hogy fertőzött, amikor már éppen bent volt mellette a "házmester" férje. De igen, ha volt ott több tucat katona, egy állhatott volna az ajtóban.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Voltam pénteken moziéjszakán, ezt csak azért mondom, mert így 6000 ft-ért néztem meg 4 filmet, ami nagyon jó ár manapság, szóval lehet, hogy megbocsátóbb leszek.
Fantastic Four: First Steps
Az első lépések lehet, hogy itt az utolsók is lesznek, mert holy fucking shit ennyire semmilyen filmet ritkán látni. Alapvetően nem nézek Marvelt, de ez érdekelt, mert az volt a promókban, hogy nem kell előtte 40 filmet és 625 db sorozatepizódot megnézni és credit where credit is due: nem hazudtak. Plusz nagyon szeretem a retrofuturisztikus cuccokat, a látványvilága a filmnek szerintem nagyon kellemes és egyébként ezen a téren elégedett is voltam. Pl. amikor úgy játszanak le egy felvételt, hogy egy kb. VHS méretű magnószalagot beletesznek a házirobot "arcába", ami aztán a szemeivel elkezdi lejátszani, na az menő.
A cselekmény viszont már nagyon nem menő, mert bár ígér egészen érdekes dolgokat, ezekből aztán semmit nem csinál meg és istenigazából feláldoz mindent az egyszerű limonádé megoldások oltárán. Pl. izgatott lettem, amikor hőseink a világ pusztulását úgy akarják elkerülni, hogy bepattannak egy űrhajóba és elmennek diskurálni Galactusszal, közben pedig megjelenik egy mellékszál is arról, hogy Johnny Storm meg akarja tanulni a Silver Surfer anyanyelvét bizonyos űrből jött üzenetek értelmezéséhez. Na, mondom ebből akár még science fiction is lehet, amiben amolyan Star Trekesen kell tárgyalni a gonosszal és meg kell érteni a motivációit ahhoz, hogy aztán valami megoldás szülessen, ami akár még az erőszakot is elkerülheti. A Silver Surferről is kiderülhet, hogy valami tök érdekes karakter és lehet, hogy a nyelvén keresztül egy idegen kultúrát fog bemutatni a film.
Ő, nope, odamennek tárgyalni a semminek, ugyanis Galactusnak egy feltétele van, ami egy nagyon, nagyon, NAGYON ostoba cselekménypanel, ti. hogy Reed Richards és Sue Storm gyereke hát hogy, hogy nem, de pont valami kozmikus erejű csodagyerek, akire Galactusnak fáj a foga. A Silver Surfer meg csak egy "űrindiai", nem tudsz meg se a róla, a se a népéről egyebet, csak az ilyen filmekben szokásosakat. Buták és fantáziátlanok ezek a forgatókönyvírók.
De hát ha már a sztori szar, legalább a látvány, ugye. Hát, annyira az sem, mert értékelhető akciójelenet úgy nem nagyon van, látszólag Galactusra meg a set designra ment el a felfújt költségvetés. Igazából egy szórakoztató űrhajós üldözős rész van a film közepén és kb. ennyi. A kőcsávó nem csinál semmit az egész filmben, Johnny Storm néha odaarepül valahova, Pedro Pascal kurvára semmilyen és az ő Reed Richardsa valamiért alig gumieemberkedik, és nekem még úgy is fura volt ez, hogy nem mondanám magamat Fantastic 4 rajongónak. De legalább ott van Sue Storm, akit 8 hónapos terhesen kilőnek az űrbe és nemhogy elvetél, de hazafelé az űrhajós üldözés közben még sikeresen meg is szül. Engem ezek a dolgok általában nem szoktak érdekelni, de tényleg kurvára buták ezek a forgatókönyvírók.
Abból a szempontból viszont érdekes élmény volt a film, hogy azért számítottam volna valami kis woke kikacsintásra a modern MCU-tól. Esetleg valami félmondatra Sue Stormtól szülés közben, hogy baszki a fehér férfiaknak ilyet miért nem kell, vagy úgy egyébként élcelődni egy sort azon, hogy rajta, az erős nőn kívül mindenki milyen haszontalan, de semmi. Sőt, tulajdonképpen ez a film a klasszikus családmodellt, a gyerekvállalást promózza és a hagyományos nemi szerepeket promózza. Baszki van egy olyan jelenet, amiben Sue Storm kérdőre vonja Reed Richardsot amiatt, hogy a robot építi gyerekágyat helyette, mert hát az a FÉRFI FELADATA lenne (jó, nem fogalmaz ennyire egyértelműen a film, de a sorok között tudunk olvasni). :DDD She-Hulk otromba zöld teste meg a leszbikus boszorkányos vagy faszomtudja milyen sorozat hullája még ki sem hűlt és a Disney már tolja is, hogy "miért nem szereled össze a kiságyat a gyerekünknek, az a férfi dolga, bazmeg!" :DD
Nem jó film, a közepén még kicsit unalmas is, szerintem senki se nézze meg.
Azok nagyon jók voltak, de többségükben régiek és talán nem túl RW-kompatibilisek.
Az Áradás egy brutálisan szép lett (?) CG-animációs film, aminek a koncepciója az, hogy beszélt szöveg nincs benne, csak a szereplő állatok hangjai, ugyanis egy macskáról szól. Igazán érdekes cucc és olyan tempósan haladnak benne az események, hogy a párbeszédek hiánya ellenére egy percig sem untam. Lehet, hogy minden filmnek 80 percnek kéne lennie?
Az Öngyilkos szüzek (The Virgin Suicides) egy régi Sofia Coppola film, ami a műfaji leírása szerint "romantikus thriller"... és tényleg az. Nem lesz a kedvencem és a könyvet sem fogom elolvasni, amiből csinálták, de az ötlet nagyon jó és fura, hogy 20+ éve mennyivel értelmesebben nyúltak hozzá a férfi-nő viszonyhoz, mint manapság. Mindezt úgy, hogy nekem igazából az jött le az egészből, hogy a lányok azért lettek öngyilkosok, mert a férfiak gyáva balfaszok. :D
És megnéztem az eredeti Halloweent is, ami most is kellemes élmény volt, főleg úgy, hogy a nagy vásznon sikeresen kiszúrtam néhány olyan hibát, amit eddig nem (pl. tényleg látszik a John Carpenter által a kamera mögül kifújt cigifüst az egyik jelenetben :D).
Összességében jó program volt, de ha kevesebbet járnék moziba, akkor biztos izgibb lett volna, mert egy csomó jó meg jobb filmet levetítettek, amiket már láttam moziban és nem akartam újrázni (pl. Terminátor 2, az új Nosferatu, 28 Years Later, Brutalista stb.)
Nekem hatalmas csalodas volt a Flow, egy teljesen ertelmetlen, erdektelen sztori, es teljesen hatastalan koncepcio. Tudom mit akartam volna vele, csak nem jott ossze nekik. Egy Bambi 1000x jobb lenne, ha kivagnank belole a szoveges reszeket.
Nekem az jött le belőle, hogy ezt a filmet biztosan gyerekeknek csinálták, mert kb. annyi a cselekmény valóban, hogy a magányos félős macskának barátai lesznek. Viszont annyit hozzáköltöttem headcanonnak, hogy talán az emberek egymástól való elidegenedéséről is szól a film annyiban, hogy a tökre kezdeményező kutya idegesíti a macskát az elején, pedig csak haverkodni akar vele, aztán a közös katasztrófa az, ami összehozza a csapatot, egyébként meg mindenki élne tovább magányában. Ez olyan kis 21. századi.
Ez nekem is lejött belőle, elég obvious. Sztem jó volt a mozgás, a graf, talán a zenétől többet vártam volna, de összességében nem kaptam semmi olyat, mint amit a trailer beharangozott. A gyerekemmel még most is inkább megnézetném az Úton hazafelé 1-2-t inkább ehelyett.
"remake" ugye... Legalábbis Carpenter azt nyilatkozta emlékeim szerint, hogy a novella direkt adaptációja. Ehhez képest mondjuk a főcím felirat az 1/1 ugyanaz, szóval biztos volt rá hatással. Meg mondjuk a Halloweenbe sem véletlen tette be az 51-est.
Fogalmam sincs, a szinkronba vajon szándékosan került-e az új változat. Simán el tudom képzelni, hogy "a cím stimmel. Jó lesz az!".
Nem kell ehhez nyilatkozat: a régi filmnek alig van köze az elbeszéléshez, a Carpenter-film meg majdnem egy az egyben ugyanaz (van azért eltérés). Szerintem egyébként amikor nézik a fekete-fehér felvételeket az objektum megtalálásáról, az is az eredeti filmből van, de rég láttam már bármelyiket.
ok, lehet belolem fogyott ki a nafta, de ilyen oncelu semmirol sem szolo filmeket ritkan lattam eddig. a honey, dont! legalabb ilyen eyecandy, tele szep leszbikus lanyokkal, celtalan mesztelenkedessel meg szex-el. -mikozben valami noir filinget probalnak osszehozni, aminek aztan se fule, se farka.
a weapons meg probal valami dramai horror lenni, de kozben semmi magyarazat, semmi sztori nincs mogotte, csak nezel mint hal a szatyorban a vegen-szinten se fule,se farka.
ha valaki megnezi barmelyiket es felfedezi a melyben megbuvo gondolati szalakat, ne habozzon es irja meg mi volt az es miert en vok a hujje, hogy nekem nem jott le, pls! :)
Nekem legalábbis így jött le, feltűnő a hasonlóság, de gyanús, hogy másnak tudomásom szerint nem tűnt fel. Meg kéne nézni egymás mellett kockáról kockára.
Rettentően fárasztott, a nő katasztrófa volt, a film meg túl művészi már nekem. 4 részletben se tudtam befejezni. Rángott a szemem a sok apucizástól. Egyébként kinézetre telitalálat volt a szerepre.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Csupasz pisztoly 2025
Az előzetes nem jött be különösebben, féltem is tőle, hogy ezt is elszúrják.
De nem, rohadt szórakoztató módon debil, idézi a régieket anélkül, hogy állandóan bökdösne a könyökével a nosztalgia+utalások miatt.
Simán megéri azt a ~80 percet rászánni.
Egyébként a kb 80 perces játékidő nagy felüdülés volt. Nincs bajom a hosszú filmekkel, ha igazolt a játékidő, de nem kell mindenből 2-2,5 órát kipréselni
Hát teljesen vakon mentem be erre a filmre, azt kiderült, hogy egy 3 órás kommunista migránspropaganda. Wtf. Túl hosszú, a zene csomó helyen idegesítő, meg van csomó hibája, sztem messze van a mesterműtől. Viszont DiCaprio meg a Sean Penn hatalmasat alakít, és igazából legalább nem valami Marvel fos, vagy franchise szutyok. Egynek jó volt, de így utólag már nem fizettem volna érte, bőven ráért volna ncore-ról.
Korábban, amikor még érdekelt a filmezés, elolvastam néhány forgatókönyvírással kapcsolatos tankönyvet. A screenwriting oktatás nagymestere, Syd Field az egyik könyvében gyakorlatilag végig a Chinatown-nal példálózik, olyan szinten tökéletes annak a filmnek a forgatókönyve. És igen, kibaszott jó film.
Chief Exorcist
A nőcin még volt ruha maradvány. Valszeg terhesen fertőződött meg.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
igen tudom, ezert is vagyok "sznob geci", mert amit lehet erteni, eredeti nyelven nezek. :-/
de abban amit zax irt total egyetertek, hogy ma meg mar minden regi sztori uj fojtatasa egy uj prezentacio, soxor ujra ertelmezese a tortenetnek (koltoi szabadsag, ahogy regen mondani szoktakvolt) szal mivel en rendszeresen ujranezem amugy a 28 ket regi filmjet, nem talaltam kivetnivalot a legujabban sem -marmint hogy nem a masodik resz befejezeset csiptek fel. onnan fojtatta danny papa ahol o abbahagyta.
amugy mindentol fuggetlenul -szvsz- a masodik resz is qrva jo, a sztorit a szineszi jatekot es a dramat tekintve, ha kihagyod a veget, hogy elszabadul a virus a kontinensen.
"okey-dokey!"
sztem meg nem. ezek mar tobb generacios fertozottek es mutalodtak is. persze siman lehet h nincs igazam (mint a giliszta zabalok pl amire kulon fajkent utalnak a tulelok).
"okey-dokey!"
Ja egyébként nem rossz a 2. rész sem, csak az elsőnél egy jóval szokásosabb zombifilm, ami folytatásnak kicsit furcsa.
Az elsőhöz képest sokkal gyengébb lábakon áll a logikája.
Hogy van egy tiszta sziget, betelepítenek újra pár száz embert. Amint egy fertőzött elindít újra lol módon. Összeterelnek mindenkit egy terembe, lekapcsolják a lámpát, mert úgy aztán könnyű kiszúrni a fertőzöttet, aztán rájuk zárják, de nem őrzik. A fertőzött be tud jönni lol. Ezután mindenkit ki kell iktatni az oké, de hogy a jelenetekben le is lövik a fertőzöttek és túlélők java részét, aztán a napalm, ami megint az ábrázolás szerint megöli a java részét.
Ezután gáztámadás, ami megint megöli a fertőzöttek java részét. Ezután a helikopter megöli a fertőzötteket így néztem, hogy mivan mennyien vannak már abból a pár száz emberből. Ezek hogy fogják utána a 3-ban angliát benépesíteni =D
A pilóta meg tökre nem akar felvenni senkit a haverjával, mert para hogy fertőzöttek. De amikor megjelenik a két gyerek a haverja nélkül meg sem nézi őket, hogy harapás van a kissrác nyakán. Ezért mi lehet ebből baj, átrepülök a kontinensre.
A srác meg immunis hordozó volt. Miért lett akkor ebből megint baj? Leköpte a pilótát, smárolt a nővérével? Érted, a 2 azért nem volt egy nagy eresztés a logika terén. Szórakoztató zombi film volt, de ennyi.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Eleve a fertőzött nőt nem őrzi senki, és egy házmesteri kártyával be lehet hozzá jutni.
A film első 10 perce király, talán az egyik legjobb jelenetsor a szériában, de a többi gyengusz.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ezzel maxi egyetértek. Ahogy meghozza a döntést és otthagyja a nejét, fut az életéért és mindenhonnan sprintelnek felé.
A csajról akkor tudták meg, hogy fertőzött, amikor már éppen bent volt mellette a "házmester" férje. De igen, ha volt ott több tucat katona, egy állhatott volna az ajtóban.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Voltam pénteken moziéjszakán, ezt csak azért mondom, mert így 6000 ft-ért néztem meg 4 filmet, ami nagyon jó ár manapság, szóval lehet, hogy megbocsátóbb leszek.
Fantastic Four: First Steps
Az első lépések lehet, hogy itt az utolsók is lesznek, mert holy fucking shit ennyire semmilyen filmet ritkán látni. Alapvetően nem nézek Marvelt, de ez érdekelt, mert az volt a promókban, hogy nem kell előtte 40 filmet és 625 db sorozatepizódot megnézni és credit where credit is due: nem hazudtak. Plusz nagyon szeretem a retrofuturisztikus cuccokat, a látványvilága a filmnek szerintem nagyon kellemes és egyébként ezen a téren elégedett is voltam. Pl. amikor úgy játszanak le egy felvételt, hogy egy kb. VHS méretű magnószalagot beletesznek a házirobot "arcába", ami aztán a szemeivel elkezdi lejátszani, na az menő.
A cselekmény viszont már nagyon nem menő, mert bár ígér egészen érdekes dolgokat, ezekből aztán semmit nem csinál meg és istenigazából feláldoz mindent az egyszerű limonádé megoldások oltárán. Pl. izgatott lettem, amikor hőseink a világ pusztulását úgy akarják elkerülni, hogy bepattannak egy űrhajóba és elmennek diskurálni Galactusszal, közben pedig megjelenik egy mellékszál is arról, hogy Johnny Storm meg akarja tanulni a Silver Surfer anyanyelvét bizonyos űrből jött üzenetek értelmezéséhez. Na, mondom ebből akár még science fiction is lehet, amiben amolyan Star Trekesen kell tárgyalni a gonosszal és meg kell érteni a motivációit ahhoz, hogy aztán valami megoldás szülessen, ami akár még az erőszakot is elkerülheti. A Silver Surferről is kiderülhet, hogy valami tök érdekes karakter és lehet, hogy a nyelvén keresztül egy idegen kultúrát fog bemutatni a film.
Ő, nope, odamennek tárgyalni a semminek, ugyanis Galactusnak egy feltétele van, ami egy nagyon, nagyon, NAGYON ostoba cselekménypanel, ti. hogy Reed Richards és Sue Storm gyereke hát hogy, hogy nem, de pont valami kozmikus erejű csodagyerek, akire Galactusnak fáj a foga. A Silver Surfer meg csak egy "űrindiai", nem tudsz meg se a róla, a se a népéről egyebet, csak az ilyen filmekben szokásosakat. Buták és fantáziátlanok ezek a forgatókönyvírók.
De hát ha már a sztori szar, legalább a látvány, ugye. Hát, annyira az sem, mert értékelhető akciójelenet úgy nem nagyon van, látszólag Galactusra meg a set designra ment el a felfújt költségvetés. Igazából egy szórakoztató űrhajós üldözős rész van a film közepén és kb. ennyi. A kőcsávó nem csinál semmit az egész filmben, Johnny Storm néha odaarepül valahova, Pedro Pascal kurvára semmilyen és az ő Reed Richardsa valamiért alig gumieemberkedik, és nekem még úgy is fura volt ez, hogy nem mondanám magamat Fantastic 4 rajongónak. De legalább ott van Sue Storm, akit 8 hónapos terhesen kilőnek az űrbe és nemhogy elvetél, de hazafelé az űrhajós üldözés közben még sikeresen meg is szül. Engem ezek a dolgok általában nem szoktak érdekelni, de tényleg kurvára buták ezek a forgatókönyvírók.
Abból a szempontból viszont érdekes élmény volt a film, hogy azért számítottam volna valami kis woke kikacsintásra a modern MCU-tól. Esetleg valami félmondatra Sue Stormtól szülés közben, hogy baszki a fehér férfiaknak ilyet miért nem kell, vagy úgy egyébként élcelődni egy sort azon, hogy rajta, az erős nőn kívül mindenki milyen haszontalan, de semmi. Sőt, tulajdonképpen ez a film a klasszikus családmodellt, a gyerekvállalást promózza és a hagyományos nemi szerepeket promózza. Baszki van egy olyan jelenet, amiben Sue Storm kérdőre vonja Reed Richardsot amiatt, hogy a robot építi gyerekágyat helyette, mert hát az a FÉRFI FELADATA lenne (jó, nem fogalmaz ennyire egyértelműen a film, de a sorok között tudunk olvasni). :DDD She-Hulk otromba zöld teste meg a leszbikus boszorkányos vagy faszomtudja milyen sorozat hullája még ki sem hűlt és a Disney már tolja is, hogy "miért nem szereled össze a kiságyat a gyerekünknek, az a férfi dolga, bazmeg!" :DD
Nem jó film, a közepén még kicsit unalmas is, szerintem senki se nézze meg.
ezt meg akarom azert nezni.
mi volt a masik 3 film?
Parizer forever.
Azok nagyon jók voltak, de többségükben régiek és talán nem túl RW-kompatibilisek.
Az Áradás egy brutálisan szép lett (?) CG-animációs film, aminek a koncepciója az, hogy beszélt szöveg nincs benne, csak a szereplő állatok hangjai, ugyanis egy macskáról szól. Igazán érdekes cucc és olyan tempósan haladnak benne az események, hogy a párbeszédek hiánya ellenére egy percig sem untam. Lehet, hogy minden filmnek 80 percnek kéne lennie?
Az Öngyilkos szüzek (The Virgin Suicides) egy régi Sofia Coppola film, ami a műfaji leírása szerint "romantikus thriller"... és tényleg az. Nem lesz a kedvencem és a könyvet sem fogom elolvasni, amiből csinálták, de az ötlet nagyon jó és fura, hogy 20+ éve mennyivel értelmesebben nyúltak hozzá a férfi-nő viszonyhoz, mint manapság. Mindezt úgy, hogy nekem igazából az jött le az egészből, hogy a lányok azért lettek öngyilkosok, mert a férfiak gyáva balfaszok. :D
És megnéztem az eredeti Halloweent is, ami most is kellemes élmény volt, főleg úgy, hogy a nagy vásznon sikeresen kiszúrtam néhány olyan hibát, amit eddig nem (pl. tényleg látszik a John Carpenter által a kamera mögül kifújt cigifüst az egyik jelenetben :D).
Összességében jó program volt, de ha kevesebbet járnék moziba, akkor biztos izgibb lett volna, mert egy csomó jó meg jobb filmet levetítettek, amiket már láttam moziban és nem akartam újrázni (pl. Terminátor 2, az új Nosferatu, 28 Years Later, Brutalista stb.)
A Flow-ból teljesen kizökkentett, hogy érzésre még a Stray-ben is jobb volt a cica animáció. Aztán később sem sikerült visszazökkenni.
Halloween esetleg szinkronnal volt? :-D
Szerencsére csak a Fantastic 4 ment szinkronosan.
Nekem ez a kedvenc Halloween találatom magyar szinkronnal (természetesen hanggal fogyasztandó):
rwurl=https://i.imgur.com/Znkrcya.mp4
Nekem hatalmas csalodas volt a Flow, egy teljesen ertelmetlen, erdektelen sztori, es teljesen hatastalan koncepcio. Tudom mit akartam volna vele, csak nem jott ossze nekik. Egy Bambi 1000x jobb lenne, ha kivagnank belole a szoveges reszeket.
Mi? Ez komoly??? 😂 Ha direkt vágták bele a remake szinkronját, akkor poénnak nagyon jó mondjuk. 😆
Nekem az jött le belőle, hogy ezt a filmet biztosan gyerekeknek csinálták, mert kb. annyi a cselekmény valóban, hogy a magányos félős macskának barátai lesznek. Viszont annyit hozzáköltöttem headcanonnak, hogy talán az emberek egymástól való elidegenedéséről is szól a film annyiban, hogy a tökre kezdeményező kutya idegesíti a macskát az elején, pedig csak haverkodni akar vele, aztán a közös katasztrófa az, ami összehozza a csapatot, egyébként meg mindenki élne tovább magányában. Ez olyan kis 21. századi.
Ez nekem is lejött belőle, elég obvious. Sztem jó volt a mozgás, a graf, talán a zenétől többet vártam volna, de összességében nem kaptam semmi olyat, mint amit a trailer beharangozott. A gyerekemmel még most is inkább megnézetném az Úton hazafelé 1-2-t inkább ehelyett.
"remake" ugye... Legalábbis Carpenter azt nyilatkozta emlékeim szerint, hogy a novella direkt adaptációja. Ehhez képest mondjuk a főcím felirat az 1/1 ugyanaz, szóval biztos volt rá hatással. Meg mondjuk a Halloweenbe sem véletlen tette be az 51-est.
Fogalmam sincs, a szinkronba vajon szándékosan került-e az új változat. Simán el tudom képzelni, hogy "a cím stimmel. Jó lesz az!".
Nem kell ehhez nyilatkozat: a régi filmnek alig van köze az elbeszéléshez, a Carpenter-film meg majdnem egy az egyben ugyanaz (van azért eltérés). Szerintem egyébként amikor nézik a fekete-fehér felvételeket az objektum megtalálásáról, az is az eredeti filmből van, de rég láttam már bármelyiket.
Sors bona, nihil aliud.
Nekem kellett a nyilatkozat, mert nem tudok olvasni. :-D
Úgy érted, a 82-es The Thing-ben vannak képkockák az 51-esből?
honey, dont! eeees weapons
ok, lehet belolem fogyott ki a nafta, de ilyen oncelu semmirol sem szolo filmeket ritkan lattam eddig. a honey, dont! legalabb ilyen eyecandy, tele szep leszbikus lanyokkal, celtalan mesztelenkedessel meg szex-el. -mikozben valami noir filinget probalnak osszehozni, aminek aztan se fule, se farka.
a weapons meg probal valami dramai horror lenni, de kozben semmi magyarazat, semmi sztori nincs mogotte, csak nezel mint hal a szatyorban a vegen-szinten se fule,se farka.
ha valaki megnezi barmelyiket es felfedezi a melyben megbuvo gondolati szalakat, ne habozzon es irja meg mi volt az es miert en vok a hujje, hogy nekem nem jott le, pls! :)
"okey-dokey!"
Nekem legalábbis így jött le, feltűnő a hasonlóság, de gyanús, hogy másnak tudomásom szerint nem tűnt fel. Meg kéne nézni egymás mellett kockáról kockára.
Sors bona, nihil aliud.
Blonde
Rettentően fárasztott, a nő katasztrófa volt, a film meg túl művészi már nekem. 4 részletben se tudtam befejezni. Rángott a szemem a sok apucizástól. Egyébként kinézetre telitalálat volt a szerepre.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
One battle after another
Sztem kotelezo.
Reg lattam ilyen jo filmet.
Na foglaltam is mára. Az utolsó Star Wars (lol még a címe se jut eszembe) óta nem voltam moziban :d
Chief Exorcist
Csupasz pisztoly 2025
Az előzetes nem jött be különösebben, féltem is tőle, hogy ezt is elszúrják.
De nem, rohadt szórakoztató módon debil, idézi a régieket anélkül, hogy állandóan bökdösne a könyökével a nosztalgia+utalások miatt.
Simán megéri azt a ~80 percet rászánni.
Egyébként a kb 80 perces játékidő nagy felüdülés volt. Nincs bajom a hosszú filmekkel, ha igazolt a játékidő, de nem kell mindenből 2-2,5 órát kipréselni
One battle after another
Hát teljesen vakon mentem be erre a filmre, azt kiderült, hogy egy 3 órás kommunista migránspropaganda. Wtf. Túl hosszú, a zene csomó helyen idegesítő, meg van csomó hibája, sztem messze van a mesterműtől. Viszont DiCaprio meg a Sean Penn hatalmasat alakít, és igazából legalább nem valami Marvel fos, vagy franchise szutyok. Egynek jó volt, de így utólag már nem fizettem volna érte, bőven ráért volna ncore-ról.
Chief Exorcist
ROTFLMAOPIMP