Jelenlegi hely

Autómánia

Utolsó bejegyzés


kapható fényezés védő átlátszó fólia ~10cm széles kivitelben?
kerékpár váz kényesebb részeire szánom, nem kell nagy tábla.
vagy milyen alternatíva létezik, ami esetleg nem kifejezetten erre a célra készült, de ellátná a feladatot, és ha arra kerülne a sor, nyom nélkül eltávolítható?



Ez most tényleg a googli a barátod téma. Én is beírtam, aztán ez az első link

https://foliavagas.hu/Kofelverodes-elleni-vedofolia

Nyilván olcsóbb lenne, ha valaki hajlandó lenne neked egy ilyennel foglalkozó műhelyben levágni neked a két méter széles tekercsről egy 10x2000cm-es szelvényt puszira, de ehhez ismeretség kell, gondolom.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Vállaltan perverz módon pont ezt bírom benne, hogy meg merték csinálni. Annyira groteszk, annyira gnóm, hogy már nem lehet nem imádni




mindig ilyenre vagytam. most vezettem egy ford tranzitot, na az tenyleg kiraly verda.

Parizer forever.



faketaxi? :D



Azt hittem, mindig szor5-re vágytál.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



az volt az elerhetetlen vagy, a multipla az elerheto. egy cngs verzio, ami akkor kurva olcson uzemeltetheto volt. aztan megsem vettem.

Parizer forever.



focis sracokat vittem a multkor. jo kilatas, fasza ules, kezre allo valto, jo gyorsulas, nagy rakter, ket ember ulhet mellettem, tenyleg jo verda.

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/transit/ford_transit_tourne...

nem is draga :)

Parizer forever.



"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."


LY képe
LY
Donator

Olajcserében meg szervízben is elég széles skálán mennek a vélemények mindenhol... Én speciel általában márkaszervízbe viszem a BMW-t (meg az előzőt) de ennek megvannak az okai.

Az első szerintem az újra eladhatóság: a legtöbben úgy vagyunk vele hogy két kb egyforma autóból inkább azt választanánk, ahol van egy szép dosszié a mindenféle szervízekről, márkakereskedőnél, alkatrészlistával meg mindennel.
Mostanában hallottam azt a mondást, hogy igazából a tulajdonost "veszed" meg, tehát amilyen az ő jelleme, olyan lesz várhatóan az autó állapota is. De nyilván második-harmadik-sokadik tulajdonosnál már ez sem feltétlenül garancia arra, hogy a többiek is jó gazdái voltak, ilyenkor (is) segít az ha ott vannak a számlák meg a szervíz rendszerében is a komplett előtörténet.
Az előző BMW-m eladásánál is segített, hogy igyekeztem gondját viselni és ezt látták és ezért voltak egyáltalán hajlandóak ajánlatot tenni rá (pont érvényesült még a dízelbotrány káros hatása és pangott a kereslet).

Nekem az is számít még, hogy a márkaszervíz közel van a munkahelyemhez, nem kell szabit kivenni meg mol limózni meg egyebeket variálni, gyalog besétálok a Grafiba aztán délután vissza.
Plusz egy régi ismerősöm ott dolgozik értékesítőként, ezért tudom hogy megbízható is a hely és nem próbálnak átverni, meg adnak is kedvezményt. Rendesen át is nézik az autót, jó olajat használnak, gyorsabban van alkatrész ha kell; meg jó párszor le is mosták utána bónusznak.

Meg nekem pl. az is érdekes infó volt a BMW-nél, hogy az előző autón replika felnik voltak nyáron, és a szervízben mondták hogy azzal bizony ők nem tudnak futóműbeállítást csinálni. Nyilván ez része annak, hogy be akarnak zárni a saját ökoszisztémájukba, mert azon van jó haszonkulcs (óradíj...)

Ezzel együtt pontos árat a legutóbbi cserére nem tudok mondani, de több volt persze mint 90K, viszont nem is volt annyira horror sem...

Még pár dolog a 4esről, pl. az xdrive témában:
- egyrészt az osztomű (ami a kardántengelyről visszaviszi az első kerekekre a hajtást, mivel ez elsősorban hátsókerekes felépítés) az egy plusz lehetséges hibaforrás, sokan emiatt szoftveresen le is szokták tiltani
- ugyanezen alkatrész miatt 1-2 centivel magasabban van az eleje az autónak a sima hátsókerekeshez képest, hogy ne lehessen könnyen a talajhoz csapni (de ettől még nem lesz SUV)
- plusz nagyobb a fordulóköre is, ami parkolóházakban meg régen épült kinti parkolóhelyeknél lehet para (itt pl a Duna Plaza parkolók nagyon szűkösek), rendesen kell ide-oda gurulni parkoláshoz

A csomagtartót én is bírom, befér 2 nagy és 2 kicsi utazóbőrönd, mostanában az üveg/palack visszaváltás, vagy lehajtott üléssel akár 2 bringa, a gyerekülés dolgot viszont nem tudom, meg még lapraszerelt nagy bútort se próbáltam vele, de biztos elfér. Illetve idősebbeknek viszont kényelmetlen lehet a beszállás az alacsony építés miatt, főleg hátulra.

Jó dolog még, hogy a tükröket pl. be tudom úgy állítani, hogy kvázi nincs holttér, meg most úgy néz ki hogy kibír egy negyedik évet is a nyári gumi az xdrive meg az erős motor ellenére. Akartam írni hogy a gumi árak se voltak vészesek, rákerestem, hát kicsit elszálltak ezek is. Michelin pilot 4S van rajta, abból most már ahogy nézem 330 ezer körül van a szet (225 elöl, 255 hátul, 19") de azt nem tudom az 5ös az jobb széria-e...



Végre! <3
Köszi az infokat! Akkor a Vajk által vízionált évi 600k ráköltés reális lehet.
Te ezek szerint nem kapcsoltad ki xDrive-ot?



Vagy a gravitációt?

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."


LY képe
LY
Donator

Nem akarok takolni az auton, se tuning se ultetes. 600k nemtom, ahogy irtam gumik 4 evente, fekek, kopo dolgok, realis lehet. Nekem is asszem kell iden valtoolaj csere mar.



Azért Moken nem új kocsit vesz. Lesznek ott még plusz dolgok.

Egy Accord vagy Avensis biztosabb tét lenne, ha aggodalmat okoz a fenntartás.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Miért kell amúgy használt német prémiumot venni az isten tudja milyen forrásból? Vagy ezt már megbeszéltétek korábban?



hajthatatlan :)

Parizer forever.



De a menyasszonyáról már posztolhatna képet

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Pont ezaz, hogy ez ismert forrás. 60+ orvos, akinek az élete volt a kocsija (lánya szavai), nem dohányzott, márkaszervízbe hordta, nem volt benne kisgyerek, se kutya, se macska, garázsban állt végig.
54k km 5 éves kocsiban.

És akármit mond Vajk: megnéztem elmúlt hónapokban Toyotákat, egy használt Lexust is néztem, de olyan fapad érzésem volt az összesben... Ebbe meg felpezsdült a vérem, ahogy elindultunk.


LY képe
LY
Donator

54k futással akkor még legalább 50-70k van benne mielőtt komolyabb szervízköltség lenne.

De mondjuk ezzel együtt a dízelnek nem jó a sok városi használat...



420i ! Nem dízel! Benzines. És motorkód alapján ez már a jó, megbízható széria.


LY képe
LY
Donator

Na az okés akkor



Nekem nem kell bemutatni, csak vicceltem :D

Vezettem 10ezreket mindegyik generációs tranzitot. Telekomos vagyok, szinte mindig furgonnal járunk (csak már én nem járok terepre). Hyundai 350-t meg merci sprintert, fiat ducatot, meg mindent amit el tudsz képzelni és furgon, azt vezettem.



es a faketaxi volt a mellekes? :)

Parizer forever.



Áh, sajna nem, pedig jó lett volna :)



Moken írta: Ebbe meg felpezsdült a vérem, ahogy elindultunk.

https://www.instagram.com/share/reel/BAEoxaramD

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Nem csak úgy XD



Moken írta: 420i ! Nem dízel! Benzines. És motorkód alapján ez már a jó, megbízható széria.

Az összes BMW-vel szopó barátom (gyakorlatilag mindenki aki vesz) mindig ezt írja.
A társaságban már konkrétan szólás-mondás szinten van a "jó motoros" BMW. Ez egy legenda, gyakorlatilag nem létezik ilyen jármű a BMW kínálatában :D

Van egy 114km futott RX-em, kaptam cégest, így ha érdekel, eladó :)

BTW céges:
Kértem egy Isuzu D-MAX-ot, (1.9D automata, max felszeretlség) ez fért bele a keretbe, a Hilux Executive 2.8, vagy 2 millával több volt, az Active felszereltség meg annyira fapad és randa, hogy elengedtem, így maradt ez. Fordot alapból meg sem néztem, mert a 2.0 ecoboost szintén a "jó motoros" kategória, ahogy olvasgattam. Szóval pickup, merthogy így tudom vinni a motort. Utánfutózás nem jó, mert nem tudom hova tenni, mielőtt valaki kérdezni.

Namármost, ez is rendelkezik a sok vezetéstámogató szarral. Eddig 3x kaptam szívrohamot a rohadt indokolatlan hülyeségével, ami leginkább fékezésben nyilvánul meg, miközben csipog, mint állat és pirosan villog egy LED csík a műszerfal tetején. Nemhogy tettek volna oda egy HUD-ot helyette. Kikapcsolni nem lehet véglegesen, cserébe a menüben jó sokat kell túrni, mire kiszeded. Levettem legbutábbra, de este, egy ilyen kiemelt szegélyes gyalogos átkelőnél (ugyanannál) rendszeresen befékez(sehol senki). Egyébiránt csak behúzott kézifék mellett engedi egyáltalán kikapcsolni a rendszert. Ellenkező esetben annyit se mond, hogy failed, mert nem kapsz visszajelzést, csak megint csinálja.
A tábla felismerő funkció az M0-án Maglód felé 30-as, 40-es és 50-es táblákat flash-el, miközben 110-el mész a belsőben. Kikapcsolni nem lehet, cserébe legalább a csipogást ki lehetett venni.
Persze azt nem tudja, hogy a kereszteződés feloldja, mondjuk a 30-as korlátozást, így ott virít, amíg nem talál valami mást, így tökéletesen össze tud zavarni egy kezdő vezetőt(is).

Egyébként mióta ilyen "okos" kocsival járok, sokkal jobban megértem, hogy egy-két új autó tulajdonos miért csinál indokolatlan baromságokat az úton. Lehet nem is Ő a csinálja, hanem a szuper okos autója.
Múltkor fordulok be balra, látom, hogy szemből jönnek, de ha tolom, még bőven elférek. Ezért gázt adok és rámegyek jobban az előttem levőre, hogy szépen elsuttyanjak a szemből jövő előtt és ne akadályozzam. Mivel rágyorsítottam és utolértem az előttem kanyarodót, így ez a faszfej kocsi befékezett a kanyar közepén. Mivel nem számítottam rá, jól meg is ijedtem (csipog, villog is), úgyhogy nemhogy megelőzte a balesetet ez a csoda, de még elő is teremtette.

Szóval a vezetés támogató rendszer monnyon le!

szerk.: a sávelhagyó meg sokszor hiába indexelek fogja a kormányt. Legalábbis, ha tartom az index kart, néha akkor is hisztizik és húz vissza.

Bár a kormányon van egy kikapcsoló gomb, az csak a sávelhagyót deaktiválja a fékező rendszert (ami sokkal többször szopat) nem.

Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.



Mi van, ha letakarod egy fekete matricával a radart? Visít, hogy nem lát?

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Vajk írta: Mi van, ha letakarod egy fekete matricával a radart? Visít, hogy nem lát?

Nem radarral oldották meg, hanem stereo kamerával. persze lehet van radar is, de eddig nem találtam meg a hűtőmaszk mögött. Illetve ha jeges az ablak, vagy lepárásodik a kamerás rész, akkor ezek a támogató rendszerek kikapcsolnak.

Persze letakarhatnám a kamerákat, de akkor meg a default követős tempomat sem működik, amit meg napi ingázásban használok. Egyébként az egész jól működik a Lexus-hoz képest. Legalábbis, ott brutál lassú, itt azért ez jobb.
Ami tetszik, hogy 30tól már lehet tempomatot kapcsolni (valószínűleg én "túlhasználom" ezt a funkciót), ami anyámék felé vezető hulla unalmas úton pont jó, mert végig 30 és trafiznak is rendszeresen...
Emellett elvileg, ha teljesen megáll a forgalom, de 2sec után mégis megindulna, akkor "önvezet" tovább. Bár ezt még nem teszteltem teljesen és megmondom őszintén nem is merem igazán, nehogy leTK-zak valakit hátulról, ha valami baromságot látna menet közben.

Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!