Jelenlegi hely

Nanemá, avagy meglepő és hihetetlen dolgok

Utolsó bejegyzés


Megvolt. Z, GT, Kai, Super. De ez a Daima nem megy le a torkomon... Mivel Goten a GT-ben szinte tökugyanúgy néz ki mint Goku, olyan érzés mintha ezt a témát már ellőtték volna.

szerk:
a képet csak az állomány mérete miatt raktam be. Aztán méret szerint sorrendbe raktam a torrenteket és látom van nagyobb pakk is



Gabika írta: https://telex.hu/gazdasag/2024/11/21/banan-new-york-cattelan-maurizio-so...

Nincs semmi nanemá ebben, kriptomágnás a csávó, szimpla adócsalás történt. :D



A GT nem volt official canon. Szóval az, hogy ott is gyerek volt a Goku meg a Daimában is az mindegy. Még nem néztem meg a Daimát, megvárom, hogy az egész elérhető legyen.

De nem táplálok nagy reményeket. Szerencsétlen Toriyama nem volt toppon már jó ideje. Folyamatosan elfelejtett dolgokat, amikbe belefogott és nem tudott elszakadni a saját kliséitől.

Egyébként a Mangában durván letett 4 évadra minimum elegendő matériát. Hogy miért lett a Daima így végkép nem tudom. Pedig volt ott kraft bőven a Super folytatásában a mangában.

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



A GT hogyhogy nem kánon? :oooo

És akkor így most melyik a Z folytatása? És az jó-e? Érdemes megtekinteni?

Chief Exorcist



Ez végülis pozitív számomra, mert annó az nagyon nem tetszett, és el is könyveltem, hogy na a dragon ball is el lett baszva.
Akkor megnézem majd, mi a kánon.



Azért nem canon a gt, mert az original rajzoló nem írta egy betűjét se, meg nem rajzolta meg képregényben. Azt hiszem az original db anime rajzolói alkották meg, csak ugye a manga nélkül.

A DBS a hivatalos folytatás. A DBZ utolsó része előtt játszódik, amikor még buu nem reinkarnálódoot Uub ban és Goku nem repül el vele gyakorolni.

De ennek semmi gyakorlati haszna nincs, hogy nem ezután játszódik.

Szerencsétlen Toriyama nem volt egy következetes jó író. A dbs manga legalább 4 évadnyi extrával járt a dbs anime előtt de csak azért is inkább a dai-t rajzolták aime-be.

A dbs első évada nagyjából fillermentesen felgyorsítva megnézhető a két első dbs filmmel.
battle of gods es resurrection F. Aki nagy rajongó az nézze meg mind a kettőt fillerekkel együtt, mert azok viccesek tudnak lenni.

A filmek meg feszesebbek és látványosabbnak is.

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



Hmmm.. Nekem tetszett a GT miután beszüntették a bohóckodást és jöttek a proper ellenfelek. Az SSJ4 forma is bejött kinézetre.

Chief Exorcist



Mindeközben Georgiában:
rwurl=https://i.imgur.com/OY5bWys.mp4



"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Mindeközben haitiban:

https://x.com/visegrad24/status/1862527671361503332

Igen, itt az történik, hogy a kenyai katonák kurva nagy, átalakított Mad Max tankokkal baszatják a literálisan emberevő haiti hadurat.

Chief Exorcist



:-D



Közben Szíriában is megy a buli

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



Nálam a tüzijáték-minigun az év szava




Parizer forever.




"okey-dokey!"



"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



mi ez a sok repülőgép meghibásodás az elmúlt napokban? sok volt a pilótáknál a bejgli vagy valami napkitörés vagy idegen invázió készülődik?



Ez az! Este jönnek érted! <3

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



A koreai az madárraj volt.

Chief Exorcist



Egyrészt ezt már cáfolták, másrészt meg Te se gondolod ezt komolyan...

Mi a tököm köze lenne ehhez
1. ahhoz hogy EGYIK futómű sem jött ki (ha már a főfutók kijönnek, azok már képesek elegendően lefékezni a gépet, volt már erre példa a közelmúltban is)
2. Ha már tudták, hogy nem jön ki semelyik futó, akkor
A) (ha későn észlelik): átstartolni kellett volna és kiengedni az ÖSSZES üzemanyagot, majd "B"
B) (ha időben észlelik): ki kellett volna engedni kényszerleszállás előtt az ÖSSZES kerozint
3. Miért a betonfalas rövid kifutóra kellett leszállniuk? (a kiadott videóból nem egyértelmű, melyikre szálltak le (szvsz 15R vagy 15L), de van hosszított kifutó is, illetve olyan is, aminek a végén "csak" mező/stb van még több száz métereken át.

Itt valami vagy nagyon félrement (pilóta, technika, irányítás, stb szinteken egyszerre), vagy valami oka volt ennek (amit kb sose fogunk megtudni).

Az azerit meg az oroszok lőtték le Panchirral.

Jah igen, és a naptevékenység amúgy jelenleg a csúcson van, az igaz. (Bár ennek nem kéne hatással lenni pld a hidraulikára. :D)



Amúgy totál túl van dramatizálva ez a madárraj dolog.

Legrosszabb esetben is (ha telibe kapja mondjuk a pilótafülkét, valami nagyobb, pld. vadkacsaraj), akkor sincs semmi gond, legtöbb esetben még a szélvédő is kibírja, de ha betörik esetleg, akkor is le lehet tenni biztonságosan a gépet (persze nem élmény).

Ha az egyik hajtóművet kapják el, akkor sincs nagy gond, volt már olyan is, hogy még ki se gyulladt, csak a biztonság kedvéért leállították - 1 hajtóművel is le tud szállni teljesen biztonságosan mindegyik gép (igen, a 4 hajtóműves A380 is).
Ha be is gyullad esetleg, sincs nagy gond, le kell állítani, és kész. Értelemszerűen ha akkora a raj, hogy mindegyik hajtómű tropa, az már gáz, de akkor már egy kb több száz fős albatrosz vagy flamingó csapatról beszélünk, azt mindegyik radar látja kilométerekről, és amúgy sem nagyon szokott előfordulni sűrűn. :D

Fun fact: minden nagyobb nemzetközi reptéren van amúgy madárvédelem, ágyúznak (durrogtatnak pontosabban), illetve ragadozó madarakat, és drónokat is használnak (egyéb + védelem mellett).

Gyakorlatilag a legnagyobb veszély, ha pilótafülke kapja be, és mondjuk nem csak egy ablak törik be. Minden más esetben gyakorlatilag "rutinfeladat" egy képzett pilótának.

Úgy sejtem azért félnek annyira, mert egyrészt ez kényszerleszállás (annak minden veszélyével együtt), illetve természetesen rohadt drága lesz a javítás (főleg hajtóműnél).



Jah, a Hudsonon is rutinfeladat volt landolni, amikor telibe kapta őket felszállás után a madárraj :D Nem is volt az olyan rég...

De amúgy meg nem ilyen habbal szokták befújni a kifutópályát mielőtt megkezdi a kényszerleszállást, stb?



Chiller írta: Egyrészt ezt már cáfolták, másrészt meg Te se gondolod ezt komolyan..

Én nem értek hozzá, legutóbb még ezt írta az újság, én meg ilyen naiv gyerek vagyok, elhiszem :))

Chief Exorcist



Ott mindkét hajtómű kapott madarat. Olyenkor tényleg nem sok mindent lehet tenni, ahogy fentebb is írtam. Ha betört volna a szélvédő is, akkor kb. nem lett volna esélyük :(

Habot gondolom olyan hidegbe nem nagyon tudtak használni (Koreában ilyentájt akár -15 is lehet simán), de elég lett volna kiüríteni az üzemanyagtartályt, akkor nem lett volna mi berobbanjon.



Attól h kiüríti a tartályt még a rendszerben marad elég nafta bőven egy robbanáshoz, csak nem lesz ilyen olthatatlan tűz. De ha hirtelen kellett leszállni, akkor lehet nem is volt alkalmuk kiüríteni, annak is meg vannak a korlátai.
Engem még mindig inkább az foglalkoztat, hogy miért nem nyíltak ki a kerekek, mert annak müködnie kellett volna attól h az egyik motor elszállt... és az tuti h tisztában voltak vele h nincs kinyílva mert egyrészt jelzi a rendzser nekik, másrészt jelzi a torony, harmadrészt latszik h úgy tette le a gépet, hogy tisztában volt vele h nincs kereke. Amúgy vízfelület nem volt a közelben ahol inkább landolhatott volna?



Közbe végre valahol írták, nem Incheon (ahogy tegnap gondoltam), hanem a Muan airport volt. Ennek tényleg csak egy kifutója van, az is rövid és nem igazán a legjobb kényszerleszállásra.
https://tinyurl.com/muanair
(google maps)
Van amúgy vízfelület bőven, és itt annyira nincs is hideg, +12/+5fok van ma is kb.

és az tuti h tisztában voltak vele h nincs kinyílva

Ez így van, a videók alapján is látszik, hogy nem a szokásos megdöntött szögben szállt le, hanem hasra szállt le. Ha zárt főfutókkal csinálják a standard leszállás szerint, akkor pillanatok alatt kettétört volna a géptest. Ahhoz képest látszik, hogy nagyon szépen letette hasra, még a hajtóművek se sérültek meg (csak a legvégén a falnál).



Nem vagyok szakértő csak amit utánaolvastam, hogy nem egészséges sem vízfelületre, sem semmilyen egyenetlen teszem azt kifutó melletti földre letenni a gépet, mert az egyenetlenségből fakadóan hamarabb következhet be baj, mint egy kemény egyenletes felületen lévő surlódásnál.



Ráadásul sok értelme sincs, ilyen sebességnél a víz pont ugyanolyan "kemény" mint a beton. Persze jelen esetben a fal tűnt a szűk keresztmetszetnek a kifutó végén, amit egy megfelelően nagy vízfelülelettel lehet el lehetett volna kerülni, de ahogy mondod, ott meg más kockázatok vannak.

Chief Exorcist

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!