Voltak benne jó ötletek, végre mertek újítani a zombikon is, meg ez a francia környezetváltás is jót tett neki. De végül is csak egy szarrá járatott sorozat. Amatőr hibákkal, amiket már az TWD S05nél is furcsáltam.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Amik jók voltak, tetszett a történet:
Dungeons & Dragons: The Queen's Cradle (tinédzserként Dragonlance könyveket olvastam, a végén a bossnál felsikkantottam :) Bár a könyvekben máshogy hívják)
Warhammer 40,000: And They Shall Know No Fear (ezt vártam az összes közül a legjobban, voltak benne jócskán epic megmozdulások, a démon is ötletes volt)
PAC-MAN: Circle (egy ennyire szögegyszerű játék mögé hogy tudtak ilyen háttérsztorit adni, nem semmi)
Unreal Tournament: Xan (az erőltetett főboss picsa nem kellett volna bele, de legalább felépítettek egy sztorit, még ha a játékból ez a szál nem is rémlik)
Ami meh:
Sifu: It Takes a Life (bemutatja a játékmechanikát, de ha lett volna benne pár snitt eredettörténet, az a néhány mp emészthetőbbé tenné)
New World: The Once and Future King (wtf zagyvaság)
Crossfire: Good Conflict (egy kalap szar, mintha Michael Bay-féle dollárégetést néztem volna)
Armored Core: Asset Management (Reeves arcéleit lehetett volna még hangsúlyozni, hogy hasonlítson is rá, de maga az előadott világ pont elég kérdést vet fel, hogy utánaolvassak a lore-nak)
Én is belekezdtem, de gyorsan abba is hagytam, mert rájöttem arra, hogy nem akarok rövid, cselekménytelen CG trélereket nézni sorozat címén. :D Ezek igazából csak reklámvideók, az esetek többségében még történetük sincs, csak izé, kúlnak kinézni akarók karakterek "gyaknak" x dolgot nagyon drámaian néhány percig és ezt kéne élvezni.
Az alapprobléma itt az lehet, hogy a játékosok többsége az utóbbi néhány évben nagyon látványosan megunta a CG trélereket, annyira, hogy a legtöbb rendezvényen meg sem éri bemutatni őket. A visszatérő reakciók olyanok szoktak lenni, hogy pl. "jó, de hol a gameplay?", + az in-game / in-engine cuccok is pont elég jól néznek ki manapság. Kellett hát valami más formátumot találni ennek a dolognak, amivel nem is lenne baj, ha mindeközben dramaturgiailag is van valami evolúció ehelyett a gagyi, hatásvadász fos helyett. Miért nem lehetett mondjuk valami összefüggő történetet előadni, ami nem arra megy rá, hogy kényszeresen drámai akciójeleneteket kelljen nézni?
Lehet, hogy valaki mást kéne keresni ezekre a cuccokra Tim Miller helyett, mert oké, hogy "szakmabeli", de lehet, hogy pont ez a baj, rendezőként meg az egy darab Deadpoolt leszámítva kurva nagy kóklernek tűnik.
Mindegy, inkább megnéztem az új részt a Dune: Prophecyből. Nagyon jó volt.
Én pont úgy vagyok vele, hogy évek óta kb. csak a trailerek érnek valamit a filmek és sorozatok esetében, nem is bírok végigszenvedni egész részeket, filmeket nem hogy egyhuzamban, hanem napok alatt se... Szóval jó lehet ez a format, bár még nem láttam a részeket.
ZakMegrekken írta: Miért nem lehetett mondjuk valami összefüggő történetet előadni, ami nem arra megy rá, hogy kényszeresen drámai akciójeleneteket kelljen nézni?
Valójában pont jól összefoglaltad mik ezek, az összesben ez a közös: egy-egy csatajelenet, akció az egész történés. Gyakorlatilag tényleg reklámoknak is fel lehetne fogni, hogy meghozza a kedvet magához a játékhoz. Nem tudom milyen költségkeret volt egy részre.
Mindenesetre pl. a WH40k ordít az ilyen minőségű filmekért, de ha lesz belőle valami, szerintem a mai formátumokat elnézve inkább sorozat készül. Annyira mély és végtelen a lore, hogy bárhová "belelapoznak" ott a kész sztori. Azt is meg merem kockáztatni, hogy van annyira széles közönsége is akik tudják mi fán terem a WH40k univerzum, hogy lehetne rájuk alapozni egy olyan sztorit ami bele mer nyúlni a loreba, nem csak a felszínét kapargatni, hogy a laikusoknak is el lehessen adni. De ez a pénzügyeseknek, marketingeseknek biztos nem így forog a fejében. :(
Nincs semmi baj a rövidfilmmel, mint formátummal, csak ugye használni kéne. Pl. ott a Warhammer epizód, aminek a történetét a következőképpen foglalnám össze:
ShowHide spoiler #Szerk by Vajk, mert buzik vagytok használni a spoiler taget
"Jönnek az Ultramarine-ok. Köztük van Titus a Space Marine-ból. Szétbasznak mindent, zenére. Kis nehézségük támad, de Titus olyan kemény, hogy nem fél semmitől, ezért megoldják, majd drámaian néz mindenki, vége."
Unreal Tournament? Egy adag bányászrobot fellázad az emberek ellen. Nem tudod meg, hogyan és miért. Berakják őket az arénába harcolni, ahol van valami hoppmester nő. Fogalmad sincs, ki ő. Harcolnak, közben megy a tuc-tuc. Az utolsó harc a Facing Worlds-ön van olyan zseniális beszólások közepette, hogy pl. "we don't have time for camping, captain"... mmint a Facing Worldsön, a snipertornyos gimmick pályán nincs idő campelésre (senki sem játszott az UT-vel a készítők közül confirmed). A főbányászrobotról kiderül, hogy ő Xan Kriegor, nyernek az arénában, mindenki nagyon drámaian néz, vége.
Szóval ilyen kis kő egyszerű, butácska marketingvideók ezek, amik 15 évesen jöttek volna be utoljára. És a Warhammernél még legalább értem, hogy a mű fő üzenete az, hogy "vedd meg a Space Marine 2-t és legyél te is olyan kemény, mint Titus", de az UT-nál már nincs mit megvenni, a "sztori" egy intro egy nemlétező játékhoz, a posztmodern céltalanság szimbóluma. Ennél posztmodernebb már valószínűleg csak a Concord videó lesz.
Igen, de pont ez az, hogy ez még proof of conceptnek is kevés. Rohadtul felületesen ismerem a Warhammer 40K-t és már én is ásítok, ha meglátok egy ultramarine-t.
A "jaj de megnéznék egy filmet ebből" életérzés meg azóta van velünk, hogy léteznek ezek a csodák, de amúgy nem, nem néznénk és okkal nem is létezik ilyen film. 90-120 percben ez sok lenne, főleg így, érdemi cselekmény nélkül, ha meg érdemi cselekmény, akkor meg már inkább rendes filmet kérnék párbeszédekkel és színészi alakításokkal. Majd Henry Cavill, biztosan nem Tim Miller.
ott az Astartes című rövidfilm, amit 1 db csóka készített, nekem az hozta meg a kedvet WH40K-hoz, előtte alig tudtam róla valamit. Mégis brutál élvezhető volt, és néztem volna még 1 órán át minimum.
Hát nem tudom, mit lehet elspoilerezni ebben a nagy semmiben, de tőlem be lehet rakni utólag is. Pl. az UT-s rész címe konkrétan az, hogy "Xan", tehát fogalmam sincs, miféle csavarokról tudtam lerántani a leplet, nulla van benne.
azért felépítik valamelyest, mi idézte elő a robotok lázadását. Elég volt egy sérülés a visor előtt, utána meg a végén meghackelte a fejen keresztül az egészet és az összes robot öntudatra ébredt, fellázadtak. Addig csak bizonyos társait tudta átállítani. X4N = XAN ezt is megtudtuk.
Azzal egyetértek, hogy ez csak egy marketingkampány a játékok mellett. Apróbb történések a játék világában. De legalább némelyik törekedett arra, hogy bevezessen a világba, nem csak egy kivágott jelenet kategória/átvezető volt.
Oké, de arra csak utalások vannak, hogy Xan miért képes arra, amire képes. Az alapfelállás az, hogy ezek munkásrobotok, amiket melóra programoztak és kész, semmilyen logikus magyarázat nincs arra, hogy ez Xannek miért fáj. Valahogyan öntudatra ébredt és próbálgatják kideríteni, hogyan (az aréna technikusa backstage-ben btw. vagy ki az a csávó? wtf? :D ), de se füle, se farka nincs neki.
A végén kb. azt sejtetik, hogy "szellem a gépben" és kész, elengedik azt az apróságot, hogy egy robotnak öntudata meg érzelmei vannak, meg tud hackelni minden számítógépes rendszert stb. Erre a rövid megállapítás az, hogy ponyva szar a forgatókönyv, ami nem érdemelte meg azt, hogy képernyőre kerüljön. De hát tök mindegy, legalább van akció, tuc-tuc meg egy adag nosztalgia.
Egyébként az UT-ből pl. pont hogy lehetne egy értelmes filmet is csinálni szerintem, csak én inkább egy sci-fi Gladiátort képzelek el ilyen robotos cucc helyett, Xan hiába alap karakter szintén.
Ez valóban elképesztő, thanks, Sony. :DDD
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=MEXoJBqpbsI
rwurl=https://youtu.be/iOjzqawTPus
hajaj, még egy kör Reacher? nekem az első évad nagyrésze bejött meg a második is jól kezdődött, de a vége az már úgy emlékszem inkább röhejes volt.
Képzelem, milyen jó lehetett, ha mi már az első rész félnél inkább elmentünk aludni.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
első évad végére is átment az egész röhejesbe.
nem akartam túl negatív lenni, de amúgy igen.
pedig lehetne jó is, season1 börtönös jelenetekből több is kimondottan jó volt.
Daryl Dixon S01-S02.
Voltak benne jó ötletek, végre mertek újítani a zombikon is, meg ez a francia környezetváltás is jót tett neki. De végül is csak egy szarrá járatott sorozat. Amatőr hibákkal, amiket már az TWD S05nél is furcsáltam.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
rwurl=https://youtu.be/63k1Otp9qtM
Wtf. Lol.
Secret Level első adag
Amik jók voltak, tetszett a történet:
Dungeons & Dragons: The Queen's Cradle (tinédzserként Dragonlance könyveket olvastam, a végén a bossnál felsikkantottam :) Bár a könyvekben máshogy hívják)
Warhammer 40,000: And They Shall Know No Fear (ezt vártam az összes közül a legjobban, voltak benne jócskán epic megmozdulások, a démon is ötletes volt)
PAC-MAN: Circle (egy ennyire szögegyszerű játék mögé hogy tudtak ilyen háttérsztorit adni, nem semmi)
Unreal Tournament: Xan (az erőltetett főboss picsa nem kellett volna bele, de legalább felépítettek egy sztorit, még ha a játékból ez a szál nem is rémlik)
Ami meh:
Sifu: It Takes a Life (bemutatja a játékmechanikát, de ha lett volna benne pár snitt eredettörténet, az a néhány mp emészthetőbbé tenné)
New World: The Once and Future King (wtf zagyvaság)
Crossfire: Good Conflict (egy kalap szar, mintha Michael Bay-féle dollárégetést néztem volna)
Armored Core: Asset Management (Reeves arcéleit lehetett volna még hangsúlyozni, hogy hasonlítson is rá, de maga az előadott világ pont elég kérdést vet fel, hogy utánaolvassak a lore-nak)
Én is belekezdtem, de gyorsan abba is hagytam, mert rájöttem arra, hogy nem akarok rövid, cselekménytelen CG trélereket nézni sorozat címén. :D Ezek igazából csak reklámvideók, az esetek többségében még történetük sincs, csak izé, kúlnak kinézni akarók karakterek "gyaknak" x dolgot nagyon drámaian néhány percig és ezt kéne élvezni.
Az alapprobléma itt az lehet, hogy a játékosok többsége az utóbbi néhány évben nagyon látványosan megunta a CG trélereket, annyira, hogy a legtöbb rendezvényen meg sem éri bemutatni őket. A visszatérő reakciók olyanok szoktak lenni, hogy pl. "jó, de hol a gameplay?", + az in-game / in-engine cuccok is pont elég jól néznek ki manapság. Kellett hát valami más formátumot találni ennek a dolognak, amivel nem is lenne baj, ha mindeközben dramaturgiailag is van valami evolúció ehelyett a gagyi, hatásvadász fos helyett. Miért nem lehetett mondjuk valami összefüggő történetet előadni, ami nem arra megy rá, hogy kényszeresen drámai akciójeleneteket kelljen nézni?
Lehet, hogy valaki mást kéne keresni ezekre a cuccokra Tim Miller helyett, mert oké, hogy "szakmabeli", de lehet, hogy pont ez a baj, rendezőként meg az egy darab Deadpoolt leszámítva kurva nagy kóklernek tűnik.
Mindegy, inkább megnéztem az új részt a Dune: Prophecyből. Nagyon jó volt.
Én pont úgy vagyok vele, hogy évek óta kb. csak a trailerek érnek valamit a filmek és sorozatok esetében, nem is bírok végigszenvedni egész részeket, filmeket nem hogy egyhuzamban, hanem napok alatt se... Szóval jó lehet ez a format, bár még nem láttam a részeket.
Valójában pont jól összefoglaltad mik ezek, az összesben ez a közös: egy-egy csatajelenet, akció az egész történés. Gyakorlatilag tényleg reklámoknak is fel lehetne fogni, hogy meghozza a kedvet magához a játékhoz. Nem tudom milyen költségkeret volt egy részre.
Mindenesetre pl. a WH40k ordít az ilyen minőségű filmekért, de ha lesz belőle valami, szerintem a mai formátumokat elnézve inkább sorozat készül. Annyira mély és végtelen a lore, hogy bárhová "belelapoznak" ott a kész sztori. Azt is meg merem kockáztatni, hogy van annyira széles közönsége is akik tudják mi fán terem a WH40k univerzum, hogy lehetne rájuk alapozni egy olyan sztorit ami bele mer nyúlni a loreba, nem csak a felszínét kapargatni, hogy a laikusoknak is el lehessen adni. De ez a pénzügyeseknek, marketingeseknek biztos nem így forog a fejében. :(
Pont tegnap gondoltam arra, hogy habár geci jó ez az Arkane sorozat, de még csak meg sem környékezett a gondolat, hogy utána googlizzak a játéknak :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nincs semmi baj a rövidfilmmel, mint formátummal, csak ugye használni kéne. Pl. ott a Warhammer epizód, aminek a történetét a következőképpen foglalnám össze:
Unreal Tournament? Egy adag bányászrobot fellázad az emberek ellen. Nem tudod meg, hogyan és miért. Berakják őket az arénába harcolni, ahol van valami hoppmester nő. Fogalmad sincs, ki ő. Harcolnak, közben megy a tuc-tuc. Az utolsó harc a Facing Worlds-ön van olyan zseniális beszólások közepette, hogy pl. "we don't have time for camping, captain"... mmint a Facing Worldsön, a snipertornyos gimmick pályán nincs idő campelésre (senki sem játszott az UT-vel a készítők közül confirmed). A főbányászrobotról kiderül, hogy ő Xan Kriegor, nyernek az arénában, mindenki nagyon drámaian néz, vége.
Szóval ilyen kis kő egyszerű, butácska marketingvideók ezek, amik 15 évesen jöttek volna be utoljára. És a Warhammernél még legalább értem, hogy a mű fő üzenete az, hogy "vedd meg a Space Marine 2-t és legyél te is olyan kemény, mint Titus", de az UT-nál már nincs mit megvenni, a "sztori" egy intro egy nemlétező játékhoz, a posztmodern céltalanság szimbóluma. Ennél posztmodernebb már valószínűleg csak a Concord videó lesz.
Igen, de pont ez az, hogy ez még proof of conceptnek is kevés. Rohadtul felületesen ismerem a Warhammer 40K-t és már én is ásítok, ha meglátok egy ultramarine-t.
A "jaj de megnéznék egy filmet ebből" életérzés meg azóta van velünk, hogy léteznek ezek a csodák, de amúgy nem, nem néznénk és okkal nem is létezik ilyen film. 90-120 percben ez sok lenne, főleg így, érdemi cselekmény nélkül, ha meg érdemi cselekmény, akkor meg már inkább rendes filmet kérnék párbeszédekkel és színészi alakításokkal. Majd Henry Cavill, biztosan nem Tim Miller.
ott az Astartes című rövidfilm, amit 1 db csóka készített, nekem az hozta meg a kedvet WH40K-hoz, előtte alig tudtam róla valamit. Mégis brutál élvezhető volt, és néztem volna még 1 órán át minimum.
Úgy látom elromlott a spoiler gomb :(
Hát nem tudom, mit lehet elspoilerezni ebben a nagy semmiben, de tőlem be lehet rakni utólag is. Pl. az UT-s rész címe konkrétan az, hogy "Xan", tehát fogalmam sincs, miféle csavarokról tudtam lerántani a leplet, nulla van benne.
Az UT-nál
Azzal egyetértek, hogy ez csak egy marketingkampány a játékok mellett. Apróbb történések a játék világában. De legalább némelyik törekedett arra, hogy bevezessen a világba, nem csak egy kivágott jelenet kategória/átvezető volt.
A végén kb. azt sejtetik, hogy "szellem a gépben" és kész, elengedik azt az apróságot, hogy egy robotnak öntudata meg érzelmei vannak, meg tud hackelni minden számítógépes rendszert stb. Erre a rövid megállapítás az, hogy ponyva szar a forgatókönyv, ami nem érdemelte meg azt, hogy képernyőre kerüljön. De hát tök mindegy, legalább van akció, tuc-tuc meg egy adag nosztalgia.
Gyakorlatilag a régebbi címeket a nosztalgia adja el szerintem is.
Egyébként az UT-ből pl. pont hogy lehetne egy értelmes filmet is csinálni szerintem, csak én inkább egy sci-fi Gladiátort képzelek el ilyen robotos cucc helyett, Xan hiába alap karakter szintén.