Az autó samponok drágák, adalekosak. Egy mosogatószer olcsó, és nagyon jó zsíroldó hatású úgy, hogy nem bántja a fényezést. Le lehet vele szedni minden régi felvitt, de már kopófélben lévő védőréteget vele (waxok és hasonlók), illetve a koszt is jobban oldja, távolítja el, mint a meregdrága autó samponok. Azzal, hogy a felület kezelését egy tiszta, zsírmentes felületről indítjuk, nekem úgy tűnik hogy a frissen felvitt pl. wax így tovább marad meg, valahogy jobban kötődik a lakkfelulethez. Ez saját tapasztalat.
Autosampon akkor jó, ha nem akarsz teljes külső takarítást, mert nem marja le a meglévő retegeket.
Akkor én egyedül vagyok ezzel mert én nem szoktam lépten nyomon takarítani az autót. Rettentően bosszantó, hogy lemosom és három nap múlva kb ugyanúgy néz ki. Meg ha le sem megyek vele asztaltól akkor is villám gyorsan koszos lesz. De így, hogy gyakorlatilag minden hétvégén járok vele "föld" úton (homok) így nincs értelme mosni. Persze ha nagyon szutykos vagy össze fossak a kibaszott madarak akkor lemosom de automosot nem lát többet mint évente 4-5 alkalom. A belteret jóval többször takaritom de szerencsére az kevésbé gyorsan koszolodik.
Újat úgy értettem, hogy mondjuk a 2015 után gyártott Nissan-ok, nem a 2000-es évek eleji régiek. Nem feltétlen a legújabbakra gondoltam.
Bár amit most feldobott hirdetésben, az az új X-trail ePower hybrid. 4 milla kedvezmény van rá hivatalosan, és elég jó felszereltséggel adják.
Csak ez pl. annyira új, hogy a hajtása kvázi egy benzin motor által hajtott generátor, ami meghajt két elektromos motort.
De alapjáraton arra lennék kíváncsi, hogy milyen hiányosságok vannak mostanában a Nissanoknál, milyen a szervíz, stb.
Én még USA-ban vezettem egy Nissan-t egy héten át, és az nagyon bejött nekünk.
Toyota nekem nagyon unalmas, tipikus flottás autó.
Egy sokkal kisebb Toyota C-HR többe kerül most katalógus áron, mint a full extrás, nagy X-trail ezzel az akcióval. És ebben Bose hangfal, napfénytető, AWD van. Mondjuk páromnak praktikusabb lenne a kisebb mérete (városi közlekedés, parkolás) és a fogyasztás miatt, a főnökei is C-HR-rel járnak.
Egy RAV 4 meg sztem tök elmaradott és unalmas már hozzá képest, cserébe 19.3 misi gagyibb felszereltséggel.
Ami nagyon tetszene az az új Camry, de az megint qrva drága.
Azt talán jogászként is sejthetnéd, hogy az árkülönbségnek oka lehet. Ha drámára vágysz, vegyél olasz, esetleg német autót. Ha gondtalan autózás kell, a fenti két márkát ajánlom.
19-ben 6 milláért vettem az RX-et. 200e-nél jár, és semmi, de semmi meghibásodás. A Nissanok nagy része 200-nál a bontó felé tart.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Az a legfapadosabb Camry. Még a Comfort felszereltségben is többe kerül most, mint a fullos X-trail. Nem tom amúgy mi most az indoka ennek a 4 milla kedvezménynek. A kisebb modellek 2 millás, a nagyok 4 millás kedvezménnyel vannak most.
Igen, Wolfgang Egger a fő dizájner, aki volt már ugyanez az Alfánál, az Audinál meg a Lamborghininél. De nem ez a lényeg, nyilván az ottani formavilághoz és irányzathoz fog idomulni elsősorban. Nem véletlen, hogy a Tesla Model 3 Highland is úgy néz ki ahogy. De visszatérve, lehet, hogy ahogy a BYD és társai egyre inkább megvetik majd a lábukat az EUban, változtatnak a kinézetükön.
Nem a légellenállás miatt ilyen kerekded az orruk? A Teslaknak is ilyen, a Merci EQ modellenke is.
Szerintem a Seal és a Sealion 7 a legszebb autók között van elektromos autók között. Egy Hyundai Ioniq 5 vagy a VW modellek szóba se jöhetnének nálam a külsejük miatt. És ami dealbreaker nekem a kisebb Teslákban az a műszerfal hiánya.
Ha nagyon gazdag lennék, akkor elektromos Audit vennék, mert szerintem a dizájnt kívül-belül ők találták el a legjobban, de mivel csóri vagyok így tökmindegy :D
Kíváncsi leszek, hogy 13-15 évesen (amikor a magyar átlagnak is elérhetővé válnak ezek az autók) mennyire lesz időtálló a design és a felhasznált anyagok. Mert ha valakik, akkor a csájnízok értenek a tervezett elavuláshoz.
felreolvastam enyhén.
Ezt a részét a kemikália választás szempontjából indokolnád, kifejtenéd?
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Az autó samponok drágák, adalekosak. Egy mosogatószer olcsó, és nagyon jó zsíroldó hatású úgy, hogy nem bántja a fényezést. Le lehet vele szedni minden régi felvitt, de már kopófélben lévő védőréteget vele (waxok és hasonlók), illetve a koszt is jobban oldja, távolítja el, mint a meregdrága autó samponok. Azzal, hogy a felület kezelését egy tiszta, zsírmentes felületről indítjuk, nekem úgy tűnik hogy a frissen felvitt pl. wax így tovább marad meg, valahogy jobban kötődik a lakkfelulethez. Ez saját tapasztalat.
Autosampon akkor jó, ha nem akarsz teljes külső takarítást, mert nem marja le a meglévő retegeket.
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Áhhááá!
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Akkor én egyedül vagyok ezzel mert én nem szoktam lépten nyomon takarítani az autót. Rettentően bosszantó, hogy lemosom és három nap múlva kb ugyanúgy néz ki. Meg ha le sem megyek vele asztaltól akkor is villám gyorsan koszos lesz. De így, hogy gyakorlatilag minden hétvégén járok vele "föld" úton (homok) így nincs értelme mosni. Persze ha nagyon szutykos vagy össze fossak a kibaszott madarak akkor lemosom de automosot nem lát többet mint évente 4-5 alkalom. A belteret jóval többször takaritom de szerencsére az kevésbé gyorsan koszolodik.
sztem Vajk meg Asycid ezeket a verdákat csak alkalmanként viszik ki, és glom akkor is csak jó időben :D
Ez pontosan így van az én esetemben.
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Új Nissanokról van valakinek bármilyen tapasztalata/halott-e valaki róluk jót vagy rosszat?
Új modelleknél nem kellene eltelnie bizonyos időnek, hogy bárki is tapasztalatot gyujtson? Avagy értelmetlen a kérdésed.
Melyik típust nézed egyébként?
Toyotát vagy Hondát végy
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Újat úgy értettem, hogy mondjuk a 2015 után gyártott Nissan-ok, nem a 2000-es évek eleji régiek. Nem feltétlen a legújabbakra gondoltam.
Bár amit most feldobott hirdetésben, az az új X-trail ePower hybrid. 4 milla kedvezmény van rá hivatalosan, és elég jó felszereltséggel adják.
Csak ez pl. annyira új, hogy a hajtása kvázi egy benzin motor által hajtott generátor, ami meghajt két elektromos motort.
De alapjáraton arra lennék kíváncsi, hogy milyen hiányosságok vannak mostanában a Nissanoknál, milyen a szervíz, stb.
Az új Nissanok gyakorlatilag nem Renault-k csak más külsővel?
Chief Exorcist
Az nem hangzik jól :D
Én még USA-ban vezettem egy Nissan-t egy héten át, és az nagyon bejött nekünk.
Toyota nekem nagyon unalmas, tipikus flottás autó.
Egy sokkal kisebb Toyota C-HR többe kerül most katalógus áron, mint a full extrás, nagy X-trail ezzel az akcióval. És ebben Bose hangfal, napfénytető, AWD van. Mondjuk páromnak praktikusabb lenne a kisebb mérete (városi közlekedés, parkolás) és a fogyasztás miatt, a főnökei is C-HR-rel járnak.
Egy RAV 4 meg sztem tök elmaradott és unalmas már hozzá képest, cserébe 19.3 misi gagyibb felszereltséggel.
Ami nagyon tetszene az az új Camry, de az megint qrva drága.
X-trail ePower hybrid.
15 milla? Annyiért már kapni Toyota Camry hybridet a 2024 es modellt és az elég fasza autó.
Esetleg EZ? két napja láttam élőben faszán néz ki szerintem.
Azt talán jogászként is sejthetnéd, hogy az árkülönbségnek oka lehet. Ha drámára vágysz, vegyél olasz, esetleg német autót. Ha gondtalan autózás kell, a fenti két márkát ajánlom.
19-ben 6 milláért vettem az RX-et. 200e-nél jár, és semmi, de semmi meghibásodás. A Nissanok nagy része 200-nál a bontó felé tart.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Az a legfapadosabb Camry. Még a Comfort felszereltségben is többe kerül most, mint a fullos X-trail. Nem tom amúgy mi most az indoka ennek a 4 milla kedvezménynek. A kisebb modellek 2 millás, a nagyok 4 millás kedvezménnyel vannak most.
Nem vesznek a népek autót?
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
vegyen egy jo franszua nissant :)
bar vehetne ronyot vagy dakot is :)
Parizer forever.
Egy dákó a seggedbe? :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
forddal futok, forddal futok.
nagy kujon vagyok, vagyok.
dákót a kézbe,
vágd a közepébe!
Babettával érkeztem, 120 métert fékeztem!
Ezt kikérem magamnak a 17 éves, problémamentes Fiat Bravóm nevében
SUV kategóriában, nem economy carként
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=AiEcTTvZ4es
Eskü tetszenek ezek a BYD-k. Ezek még autóra hajaznak.
Én nem tudok megbékélni a csájníz dizájnnal, különösen az autók orrával, de nyilván kinek mi
csájníz dizájn? Tudtommal ezeket ex-audi/vagy valami más ex német prémium formatervezők dizájnolják.
Igen, Wolfgang Egger a fő dizájner, aki volt már ugyanez az Alfánál, az Audinál meg a Lamborghininél. De nem ez a lényeg, nyilván az ottani formavilághoz és irányzathoz fog idomulni elsősorban. Nem véletlen, hogy a Tesla Model 3 Highland is úgy néz ki ahogy. De visszatérve, lehet, hogy ahogy a BYD és társai egyre inkább megvetik majd a lábukat az EUban, változtatnak a kinézetükön.
Nem a légellenállás miatt ilyen kerekded az orruk? A Teslaknak is ilyen, a Merci EQ modellenke is.
Szerintem a Seal és a Sealion 7 a legszebb autók között van elektromos autók között. Egy Hyundai Ioniq 5 vagy a VW modellek szóba se jöhetnének nálam a külsejük miatt. És ami dealbreaker nekem a kisebb Teslákban az a műszerfal hiánya.
Ha nagyon gazdag lennék, akkor elektromos Audit vennék, mert szerintem a dizájnt kívül-belül ők találták el a legjobban, de mivel csóri vagyok így tökmindegy :D
Kíváncsi leszek, hogy 13-15 évesen (amikor a magyar átlagnak is elérhetővé válnak ezek az autók) mennyire lesz időtálló a design és a felhasznált anyagok. Mert ha valakik, akkor a csájnízok értenek a tervezett elavuláshoz.