Ha egy benzin tartályt átszúrsz (vagy akár átlősz), semmi nem történik, csak elfolyik az üzemanyag. Ugyanez ellenben egy akksicellanal...
Csakhogy egy benzintartályt sokkal-sokkal könnyebb átszúrni. Gondolod, hogy ezt, amit leírtál, az autógyártók nem tudják? Pont azért kap minden normális (értsd: nem valami gagyi előző generációs kínai lélekvesztő) csillagos ötös töréstesztet kb mindig, mert az akku és a brutális tokozása akkora merevséget ad a kasztninak, hogy nincs a közúti jármű, ami igazán komoly bajt csinálna
Éppen ezért egy akkupakkot átszúrni jóval nehezebb, mint egy üzemanyagtartályt.
Szerinted mi gyullad ki nagyobb eséllyel egy baleset során, egy ev vagy egy benzines autó?
Plusz az elektromos tűz (pláne akksiknál) sokkal hevesebb, hirtelebb, forróbb, olthatatlanabb, mint egy benzintűz.
Ez így szerintem egy kicsit pontatlan. Az elektromos tűz azt jelenti, hogy az elektromosság okozza a tüzet, de a hevességét leginkább az határozza meg, hogy mi ég.
Valóban, egy lítiumos akksi brutálisan tud égni, de pár tíz liter benya is szépen lángol. Egyik sem jó móka.
Velem az elektronyos lobbi elhitette, hogy összességében egy elektromos autó biztonságosabb, mint egy benzines.
Sosem bíztam benne, hogy előbb kinyílna, mint a fej oldalra induljon 15 centit. A kormány esetén erre fél méter is van + az öv is már megfogta (hülye, hátradőlt pózban vezetők esetén meg inkább 80 centi a távolság a kormánytól)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Igazából nincs miről beszélni biztonság terén. 2007-es kocsi, ami egy régebbi, olcsó kis kocsijukra épült filléres módon. Amikor meg akarsz csinálni egy kis kocsit biztonságosra, nem pedig olcsóra, más irányból kezdesz neki, mint a Smartok vagy i3 esetén.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
nem volt bekotve, kirepult. tegnap mar jott kinyitni a palyat, azt mondja ket napja meg az intenziven a gepen volt, feje leborotvalva, tizenot centi koruli vagas, azt mondja lecsapoltak a vert, nyomta az agya.t
akkor Ford Rangerrel kéne járni, ha ez ilyen fontos szempont...
A pizzafutárok széthulló matchboxokkal járnak reggeltől estig a városban, és nem nagyon murdálgatnak meg. Akkor mennyi az esélye, hogy a barátnőd, aki valszeg jóval kevesebbet és jóval biztonságosabban vezet, belekerül egy ilyenbe.
Moken írta: Ez komoly, hogy egy full elektromos autót, ha publikus töltőoszlopról akar üzemeltetni valaki, akkor ugyanott van, mintha nem elektromos autót tankolna, ilyen benya árak mellett???
Elektronyosat akkor érdemes szerintem mostanság venni hétköznapi felhasználást feltételezve, ha tudod 'ingyen' tölteni. Otthon napelemről, vagy melóhelyen/egyéb.
Moken írta: Ez komoly, hogy egy full elektromos autót, ha publikus töltőoszlopról akar üzemeltetni valaki, akkor ugyanott van, mintha nem elektromos autót tankolna, ilyen benya árak mellett???
Elektronyosat akkor érdemes szerintem mostanság venni hétköznapi felhasználást feltételezve, ha tudod 'ingyen' tölteni. Otthon napelemről, vagy melóhelyen/egyéb.
Napelem ugyan nincs, de az asszony villanyfűnyírója egy hónapban 5000 forint körüli áramot fogyaszt heti egy itthoni töltéssel.
Mikor publikus "kúton" kellett tölteni még a költözés előtt, akkor egy alkalom olyan 20% körüli akksin feltéve volt 4500 Ft.
Csakhogy egy benzintartályt sokkal-sokkal könnyebb átszúrni. Gondolod, hogy ezt, amit leírtál, az autógyártók nem tudják? Pont azért kap minden normális (értsd: nem valami gagyi előző generációs kínai lélekvesztő) csillagos ötös töréstesztet kb mindig, mert az akku és a brutális tokozása akkora merevséget ad a kasztninak, hogy nincs a közúti jármű, ami igazán komoly bajt csinálna
Éppen ezért egy akkupakkot átszúrni jóval nehezebb, mint egy üzemanyagtartályt.
Szerinted mi gyullad ki nagyobb eséllyel egy baleset során, egy ev vagy egy benzines autó?
Ez így szerintem egy kicsit pontatlan. Az elektromos tűz azt jelenti, hogy az elektromosság okozza a tüzet, de a hevességét leginkább az határozza meg, hogy mi ég.
Valóban, egy lítiumos akksi brutálisan tud égni, de pár tíz liter benya is szépen lángol. Egyik sem jó móka.
Velem az elektronyos lobbi elhitette, hogy összességében egy elektromos autó biztonságosabb, mint egy benzines.
Jólvan, lassú voltam.
De legalább van, akinek ezt szereti.
Vegyetek egy autómata váltós hybridet és élvezzétek a 4-4.5 lityós fogyasztást. De max 5 liter lesz.
Yaris, Honda Jazz és még van választék bőven.
Az 500-as EV-vel nem ott lesz a gond, hogy kilapítja a SUV, hanem, hogy félrepattintja, a nő meg bebassza a fejét az ablakba, és heló.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ha kikapcsolja az oldallégszákot, valóban
Sosem bíztam benne, hogy előbb kinyílna, mint a fej oldalra induljon 15 centit. A kormány esetén erre fél méter is van + az öv is már megfogta (hülye, hátradőlt pózban vezetők esetén meg inkább 80 centi a távolság a kormánytól)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ezzel a megdönthetetlen érvrendszerrel nem tudok mit kezdeni :D
Igazából nincs miről beszélni biztonság terén. 2007-es kocsi, ami egy régebbi, olcsó kis kocsijukra épült filléres módon. Amikor meg akarsz csinálni egy kis kocsit biztonságosra, nem pedig olcsóra, más irányból kezdesz neki, mint a Smartok vagy i3 esetén.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
mondjuk nem nagyon szoktak városban súlyos, halálos balesetek történni, ahol ilyen kis kocsik lennének érintettek, nem?
Na várj. 2007? Moken, milyen évjáratú modellt néztetek?
mondjuk nem nagyon szoktak városban súlyos, halálos balesetek történni,
a srac aki kiadja a mufuves palyat nekunk focizni, most karambolozott.
fiatal hulyegyerek.
https://www.delmagyar.hu/helyi-kek-hirek/2024/04/borzalmas-baleset-torte...
nem volt bekotve, kirepult. tegnap mar jott kinyitni a palyat, azt mondja ket napja meg az intenziven a gepen volt, feje leborotvalva, tizenot centi koruli vagas, azt mondja lecsapoltak a vert, nyomta az agya.t
azt mondja 90-el ment (volt az tobb is)
meg jo hogy ejszaka nem nyirt ki senkit.
Parizer forever.
90-el száguldozott az éjszakában... Ez nem olyan, hogy oldalba kap napközben a kereszteződésben a SUV.
2017, én sem értem miről beszél Vajk :D
Gondolom, Vajk feltételezi, hogy mióta kijött az új Fiat 500, szerkezetileg nem sokat változott.
Ott a pont, másrészt miért ne verhetnének fényes nappal, városban telibe?
rwurl=https://infostart.hu/images/site/articles/lead/2019/09/1568900268-W0jeTw...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
ilyen 10 évente 1x van, itt is a hülye drogos 120-al jött városban.
Majd mondogathatod, hogy nem volt rá nagy esély, miután betalált ;)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
akkor Ford Rangerrel kéne járni, ha ez ilyen fontos szempont...
A pizzafutárok széthulló matchboxokkal járnak reggeltől estig a városban, és nem nagyon murdálgatnak meg. Akkor mennyi az esélye, hogy a barátnőd, aki valszeg jóval kevesebbet és jóval biztonságosabban vezet, belekerül egy ilyenbe.
Ezt nektek kell eldönteni, mennyire fontos az élete, ami fölött kockát dobsz.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nézegettem videókat erről a Xiaomi SU7-ről és valami elkepesztőnek tűnik. Tesla fasorban sincs ehhez képest.
Az is nagyon állat, hogy hivatalos Xiaomi kiegészítőkkel lehet utólag hozzáadni dolgokat.
Chief Exorcist
Csak olyan is történt, hogy a bereklámozott hiper-szuper fényezés egy hét után levelekben lepergett. Nincsenek csodák.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Szerintem az első kínai autó, ami ténylegesen jól néz ki, bár a hátulja kicsit semmilyen
Sztem a BYD-nek a szedánja is fain, de ja ez menőbb.
Chief Exorcist
igen, BYD Seal sedan jól néz ki.
annak inkább olyan randán öregedő vonalai vannak.
Mondjuk ez a veszély mindegyik, a teljesen jellegtelen formától kicsit eltérő alakú autóra igaz.
Mindegyikre? Biztos? :)
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
A veszély igen. :-)
Elektronyosat akkor érdemes szerintem mostanság venni hétköznapi felhasználást feltételezve, ha tudod 'ingyen' tölteni. Otthon napelemről, vagy melóhelyen/egyéb.
Napelem ugyan nincs, de az asszony villanyfűnyírója egy hónapban 5000 forint körüli áramot fogyaszt heti egy itthoni töltéssel.
Mikor publikus "kúton" kellett tölteni még a költözés előtt, akkor egy alkalom olyan 20% körüli akksin feltéve volt 4500 Ft.