Jelenlegi hely

Játékfejlesztés

Utolsó bejegyzés


De "ez csak egy map", konkrétabban techdemó. Van pár hasonló fotoreal cucc, de ilyet jó ideig csak "csőjátékokban" fogunk látni. Ott van még az UE5.2 hivatalos techdemója, a Dreams is. Az tényleg gyönyörű, viszonylag openworld, cserébe semmin sem fut túl gyorsan. Talán még virtual production-nél, film és reklám készítésnél lehet értelme ilyen részletességnek. Persze majd pár videókártya generáció múlva tényleg tud majd ilyen szintet játékokban is.



de hát teli van a yutub ilyenekkel is, 4090-es kártyán megy és nem tűnik csőnek:
https://youtu.be/A7tp4eg0ax8



Mondjuk ismerem ezeket, elég jó minőségű, de picit azért rosszabb minőségű, mint az a bambusz erdő. És már ez is eléggé eszi a gépeket. Úgy értem, hogy egy bármilyen NEM lövöldözős játékhoz okés, de azokhoz kell még pár ugrás.
Nekem viszont a játékokkal nem a grafika a bajom, nekem egy HL2 szint vagy rosszabb is elég lenne, ha minden másban fejlődött volna a játékmenet. Narratívában, immerzióban, fizika használatában, AI-ban, stb. De nem fejlődnek, hanem pont fordítva. Lásd bizonyos videó, ahol azt elemzik a Mafia 1, 2, 3 játékoknál, hogy hogyan lett egyre butább és primitívebb az új részekkel.



játékfejlesztés szempontjából a bambuszos részletességének semmi értelme, bár annak se amit én rajtam be :D



ez de durva, megszűnt a textures.com ingyenessége, már csak pár ingyenes cuccot lehet leszedni...



A Mafia mondjuk pont érdekes ebben, mert ott részenként találsz valamit, ami sokkal szarabb, mint a többi Mafiában és olyat is, ami sokkal jobb. :D Pl. a Mafia 3 a 2-nél is többet butít apróságokon, közben meg olyan police system van benne, hogy beszarsz. Nagyon jól lehet benne bujkálni a zsaruk elől, az egyes kerületekben meg eltérő intenzitással vannak jelen a zsaruk. Pl. gettós környéken kb. nyugodtan lövöldözhetsz, nem fognak kijönni és ha mégis, akkor kevesen és bénán.



Akkor az olyan, mint a csepeli No-Go zóna, ahová a rendőrség se megy ki? :D



Yep. :D Egyébként sok fikát kapott az a játék, mert hogy monoton a játékmenet és tényleg az, ha "minmaxolva" akarsz játszani. Viszont ha variálod a dolgokat, akkor nagyon jókat lehet benne lövöldözni, settenkedni meg a kettő közötti szürke tartományban szórakozni. Plusz a történet nagyon jó és még a Mafia 2-t is korrektül folytatja itt-ott.



Azért az komoly, hogy a WB Gamesnek és az NRS-nek 4 hónap alatt sikerült megbuktatnia a Mortal Kombat 1-et:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=0ajPjqEQzok
Persze az MK too big to fail, szóval az eladások biztosan nagyon jók voltak, de hát izé, perspektíva az nulla van a játékban, miközben elvileg több évre tervezték a kontentet, hosszabb időre, mint korábban bármikor. Szóval egyértelműen az MK1 lett az, ami a Street Fighter 5 volt az SF-nek, csak ott a kompetitív scene azért életben maradt, a Capcom pedig évek munkájával visszahozta a sírból a játékot. Az NRS-ben egyszerűen nem látom azt a flexibilitást, kreativitást és tehetséget most, amivel képesek lehetnének ugyanerre.

Főleg úgy nem, hogy az SF6 nagyon erős, talán erősebb az SF brand most, mint valaha és a Tekken 8 is aratni fog minden bizonnyal, mert elképesztő a demó. Ja meg a marketing, istenem :D :
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=wRIOVeirAa0



történelmi pillanat, megcsináltam életem első text-to-3d modelljét, a prompt az volt hogy öreg kiszáradt fa. amúgy lehet röhögni, de a galériájukban már találni olyan modellt, ami bizonyos típusú és graf stílusú játékhoz bőven jó!
https://3d.csm.ai/detail/SESSION_1706220975_7636169



Ez marha jó, Nvidia Remix-hez aranybánya :D

"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"



dead cyborg játékom screenshotja ai-val továbbképzelve :)
rwurl=https://imgur.com/IFq4bh6



Amúgy az AI textúra és modell generálás mennyiben tud segíteni egy projektben? Marmint használható? Meggyorsítja a saját elképzeléseid kivitelezését? Komolyan kérdezem. Mert ugye még viszonylag gyerekcipőben vannak az ilyen generátorok, szóval csak jobbak lesznek idővel, és ha már most tud ilyen fél órákat \ órákat lefaragni az szvsz elég jó.

"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"



Meg nem erősített pletykák szerint a Starfield fele AI-val készült (sztori, textúra stb). Én, mint aki megvette, ezt el is hiszem.

Ettől még persze nem rossz, ahogy egy instant zacskós leves/tészta is lehet jó (ha mellette van alkalomadtán rendes étel).

Már rég használják, és szerintem egy (jól) AI generált kontent simán pariban lehet egy kiégett kiszervezett indiai által készítettel ;) Magyarul: ha van mellette néha érdekesebb/izgalmasabb dolog, akkor egy középszerű tartalom simán vállalható akár AI, akár ember készítette.

Ha egy full fapados, másolt, igénytelen, nulla igénnyel készített tartalom van, azt mindegy hogy ki csinálja... ember vagy gép.



hát raktam be már jópár dolgot aminél a textúrát ai-val csináltam.
pl itt a legutóbbi, textúrához alig nyúltam hozzá (szemből generált plüss figura)
https://sketchfab.com/3d-models/cute-fabric-robot-lowpoly-game-ready-1c9...

de olyat is rendszeresen csinálok hogy meglévő rossz minőségű textúrát feljavítok ai-val.



belegondoltatok már abba hogy egy nagy cég lényegében a saját, brutál mennyiségű és minőségű graf/zenei/stb anyagával tudja tanítani a saját ai-ját? és itt ügyebár jogi problémái se lesznek...
amúgy sok marvel idegen bolygón meg lényeken, gépeken stb is látszik hogy ai, olyan csicsásak :D



Ez így elég jónak hangzik, azért ez gondolom nem kevés időt lefarag a fejlesztésből már most. Ugye az aaa gemeknel ez sokat számít.

"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"




Unreal 5.5 bemutató. Ennél jobb minőség egyelőre nincs, amíg epicék nem hajlandók normálisan prezentálni.

A lényeget timestampeltem:
Unreal Engine 5.5 Megalights - Tech Demo | Unreal Fest 2024
rwurl=https://www.youtube.com/watch?t=3062&v=KYGEfQJPqW8&feature=youtu.be

Elmondásuk alapján PS5-ön futó realtime RT, akár 1000 fénnyel.

MegaLights enables you to use orders of magnitude more lights than ever before—all movable, dynamic, with realistic area shadows and the ability to light volumetric fog. As seen in the live demo at Unreal Fest Seattle 349, our intrepid hero Echo navigated a scene illuminated by over 1,000 shadow-casting lights in real time running on PlayStation 5.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!