Jelenlegi hely

Játékfejlesztés

Utolsó bejegyzés


Ezek az Evercade-exkluzív Duke 1+2 remasterek már ötlet szintjén is kiborítanak:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=wUw2fpJmY8I
"Hé, itt van Duke, egy elfeledett franchise, meg két régi DOSos játék, amit remasterelhetünk, szóval kiadjuk újra PC-re a PC-s játékokat? Neeeeem, megcsináljuk az ócska, Nintendo-t majmoló fake konzolunkra exkluzívan, mert mi fán teremhetne a DOS nosztalgia, ha nem konzolexkluzív remastereken, a kurva anyánkat! Meg a Gearboxét is!" :D



Dehogynem, köztudott! Simán bírják a 4K 60FPS-t 1080p 30FPS-sel!

"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"



Olyan nincs, hogy egy hardver mire van tervezve. A konzol egy fix hardver, a fejlesztő döntése, hogy milyen grafikai szintet céloz meg, nyilván ha eléggé lejjebb adja, bármi mehet 4k 60-nal.

De nyilván a fejlesztők grafikában akarnak villogni. Úgyhogy Moken, nem, egy 10tflops teljesítményű konzol nem tud 8k-t egy olyan játékban, ahol a 90tflops 4090 is épphogy tud 4k-t, ami amúgy önmagában 4 konzol ára :D

Chief Exorcist



60FPS az átlag fps, szóval simán lehet, hogy bezuhan 40-re is néha.

A linkelt oldalon van egy min fps is 4k ban ott 53.5 öt ír a 4090 nél.
Egyébként a youtubeos végigjátszás amit linkeltem másik topikban ott is 4k ban játszanak és rezzenéstelenül megy amennyit láttam belőle.



8k outputot tudnak a konzolok, tehát ha így értelmezzük a "tervezést" akkor igen, de jelenleg ott tartunk, hogy csoda ha egy új játék 1080p-ben renderel felskalazas előtt konzolon.

Chief Exorcist



min fps is 4k ban ott 53.5 öt ír a 4090 nél.

rwurl=https://m.media-amazon.com/images/I/41JKSjl-gFL._UXNaN_FMjpg_QL85_.jpg

"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"



Oké, de egy natív 4K 60-as játék így néz ki, ő pl. ilyen lesz:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=XkJnsZ9NgB8
Láthatóan megvan az ára, persze a Lost Crown eleve úgy tervezték (nagyon helyesen), hogy a Switch is abszolút main platform lehessen.

Egyébként meg manapság szerintem a PC-s benchmarkokkal is az a helyzet sajnos, hogy nagyon részletesnek kell lenniük ahhoz, hogy érdemi információt adjanak, mert manapság nagyon sok játékban abszolút fölösleges mondjuk az ultra beállítás. A Ubisoft AC-játékaiban pl. a csutkára állított volumetrikus felhők egyáltalán nem néznek ki jobban, mint az alacsonyabb beállítás, de nagyon durván hatnak a teljesítményre. A GTA 5-ben az ultra grass ugyanez a kategória: sok mai videokártyát is be tud küldeni 60 fps alá akár 1440p-ben is és egy teljesen fölösleges beállítás, ami sokszor még akadályozni is fog a játékban, mert az ellen simán átlát a füvön és rádlő, miközben neked ötleted sem lesz arról, hogy hol van. :D



nyilván amikor 4k-ról, 60fps-ről beszélünk akkor nem ilyen grafikáról beszélünk :)



Ja, minden érdekli az embert, csak a realitás nem. Btw. a Digital Foundry megszámolta a pixeleket és a GTA 6 már a trailerben is 1440p-ben fut. :D



biztos azért mert a trailer készítők leszarták az egész játékot, a céget és a csapatot, ezért kiadtak egy béna felbontású trailert.
csak viccelek. magyar cégnél volt, hogy tök szép grafikás játékot csináltunk, erre kiadtak egy olyan trailert, ami 1080p-ben úgy nézett ki, mintha 360p lett volna... ráadásul olyan kódolással szó szerint nem lehetett látni hogy mi van a képernyőn. szó szerint...
a főnök mindig a grafikusokat verte, hogy legyen jobb a grafika, ezt meg magasról leszarta. ja, mert a haverja volt aki a trailert összerakta :D



Az ott a képen az ifjú Mario Van Peebles?

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Amúgy tök érdekes, hogy viszonylag sok embernek zavaró az, hogy "néger a Prince of Persia", amikor egyrészt nem ő a Prince of Persia, másrészt meg simán lehet ilyen félvérszerű fekete srác, mert mindenféle ember előfordult azon a területen kb. akkoriban, amikor játszódhat a játék. Még a modern séró se akkora wtf, mert a perzsák valószínűleg elég vadul tolták a hajszobrászatot, hiszen sok régi véseten befont szakállal-hajjal vannak ábrázolva az uralkodók pl.

Szóval ha valahova tényleg fér egy kis "diversity", akkor az egy ilyen játék. Mondjuk ha nekem kéne PoPot csinálni, tutira nem feka főhőst választanék, hanem valami olyasmit, mint pl. Basim az AC Mirage-ból.

Vagy vegyük elő újra a DOSos Szöszit!
rwurl=https://i.imgur.com/dw7qe4q.jpg



ez is ilyen 1 órás munka, AI-val. durván jó 2d vagy 2.5d játékokat lehetne összedobni ilyen graffal
https://sketchfab.com/3d-models/cyb-01-bda7a747db05466e8d11d465e0b3d609



jó bénák ezek, hiszen unríl endzsimmel 2 ember fél év alatt AAA játékot tud csinálni, ezek meg sok év alatt 100 emberrel nem tudtak!

https://www.gsplus.hu/uzlet/ki-hitte-volna-bezar-a-the-day-before-fejles...



Ez tipikus matek példa: 2 ev alatt hány ember csinál meg három AAA setaszimulatort?



Olyat nem lehetne hogy ue5ben elkészítik ketten fél év alatt az ue6-ot? Abban meg már 1 ember 1 hét alatt összerakja a 7-et. Pár nap és eljönne az ue szingularitás, már önmagát fejlesztené és pillanatok alatt istenné válna - az ue-ben futna az univerzum és nem fordítva.



UE5-ben nem lehet engint fejleszteni. engin fejlesztés az nagyon nehéz. a medve engin nem játék!



Dehát van olyan játék amiben programozni kell. Max egy kicsit bonyolultabb lesz a blueprint :)



nagyon nehéz lenne megcsinálni. mondjuk egy magyar jf cég meg tudná, mert azok profik. ők UE5-el nem 2 hét alatt hanem 1 hét alatt csinálnak AAA-t



December elején aztán mindenkit kijózanított a valóság: a The Day Before ugyanis egy ócska grafikájú, ZS-kategóriás TPS-nézetű shooter lett, amelyben ráadásul nyoma sincs az open worldnek, helyette egy apró területen bolyonghatunk élelem és fegyver után kutatva. A zombik sem jelentenek különösebb veszélyt ránk nézve, gyakorlatilag bármilyen magasabb tereptárgy (egy pad vagy egy autó) megugorhatatlan akadályt jelent számukra. Arról nem is beszélve, hogy az előzetesekben látott tömegekkel szemben elvétve találkozhatunk csak velük a pályán.

https://index.hu/tech/godmode/2023/12/12/videojatek-ipar-egyik-legnagyob...

pedig unríl engdzsimnel hatalmas open world pályát lehet csinálni hatalmas tömegekkel



Azon röhög mindenki, hogy a 199 dolláros template, amire felhúzták a játékot, ezerszer többet tud. Még azt se voltak képesek beletenni. Nagyon unatkozó emberek megkeresték a játékban lévő összes fizetős meg ingyenes asset packot. :D



ja ez viccnek jó, de ezek az igazi amatőrök, fel se fogják, hogy még egy ilyen bukott játékfejlesztésben is brutális munka van... pont ők azok akik ezt hülyeséget beszopták hogy unreallal 2 ember 2 hét alatt AAA-t tud csinálni...



De azt te sem hiszed el, hogy 5 év kemény munkája van benne és rengeteg pénzükbe került a fejlesztés?



fogalmam sincs, hiszen nem ismerem a játékot, videókból is csak fél percet néztem kb




ZakMegrekken írta:
Vagy vegyük elő újra a DOSos Szöszit!

Úgy érzem, hogy a Duke Nukem discord szerver éppen most oldotta meg ezt a problémát:
rwurl=https://i.imgur.com/hplxZiT.png



Ha már Duke, úgy tűnik, hogy az Embracer ma nyiffantotta ki a 3Danish Realmset:
https://twitter.com/ScottApogee/status/1735336804616736990



ezt még régebben csináltam. a lényege hogy ilyen tile-okból akár random lehet generálni a labirintust
https://youtu.be/yYP3IPJNYDQ



Ez kurvajo :D

Carmack:

Classic Atari games are so small that you could include them as inline comments, and yet terabytes of data are generated from them for reinforcement learning research. The emergent complexity of automata!

Pong in base64:

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

Chief Exorcist



REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!