Jelenlegi hely

Autómánia

Utolsó bejegyzés


az nem lehet. a totojam 20 evesen mar rohadt (oke, karosszerias szerint ugy emelhettek meg, hogy megsertettek a festest a kuszobon, de kifogasok nem erdekelnek), asszony totojaja detto, pedig az csak 12 eves volt. (8 evesen vette)

Parizer forever.



akarod mondani szovet.

Parizer forever.



mb-tex



Gabika írta: (oke, karosszerias szerint ugy emelhettek meg, hogy megsertettek a festest a kuszobon, de kifogasok nem erdekelnek)

LOL, ez sokat elárul az autós tudásodról :D
Bármilyen autó szétrohad, ha megsértik a festést, vagy a galván réteget.
Apósom 2003-as corolláján egy rohadás sincs, anyám CR-V-je sehol nem rohad.

Esetleg nem lehet, hogy rém karambolos 6 autóból összetákolt kocsikat vettél?
Festékrétegmérőt használsz vásárláskor? Mi lassan 15 éve ruháztunk be egyre, 25ezer kemény magyar forintért. Minden kurva kereskedő szófosást, meg őszinteségi rohamot kap, ha kiveszed a zsebedből, vagy betakarodik a bódéba és ki sem jön, milyen érdekes. Úgy nehéz hazudozni, ha meg tudod mérni a kocsit és látszik, hogy nagy a baj...

Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.



De jó tudni! Remélem, legközelebb kölcsön adod ;)

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



De honnan tudod gyárilag milyen vastagnak kell lennie a festéknek?

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



Gyártónként valamelyest változik, de nagyjából konstans is. Nem ezt kell tudni, hanem amikor körbeméred, az eltérések számítanak. Tehát gyári, az újrafényezésnél 3x olyan vastag, a gittnél meg már kiakad a faszba

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



nem vettem a totojat, hanem orokoltem fatertol. de mivel o lakatos volt, nem nagyon birtak himimumizni, az auto sertetlen.

ne haragudj, de baszod akkor csinaljak meg az emelesi pontokat erositett feluletkezelessel, nyilvan ott azert karcolodhat.

Parizer forever.



Nem az a baj, hogy karcolódik, drága csillagom. Hanem, hogy a paraszt megemeli a krokival úgy, hogy nem tesz alá fát és a két lemez összeeresztésnél megroppan az egész a gecibe. Nem kell hozzá toyota, hogy szétrohadjon, bármilyen kocsi szétrohad, ha szarul emelik fel.

Minden tiszteletem az apukádé, de ugye láttunk már éjjeli őrt nappal meghalni...

@Harvy
Alapesetben 80-160 mikron közt van a festékréteg. Megméred a tetején, abból kiderül, hogy mi az alap vastagság. (Mert ezért ritka a tetőre rakott jármű, amit utána még össze lehet kaparni valami normálisra) Ebből a tetőn mért számból kiindulva körbeméred. Főleg olyan részeken, ahol a beleseti hibákat nehéz jól elfedni, vagy gyakori baleseti pont, pl. első lámpa környékén a géptető és a sárvédő...stb. ha odafelé haladva nő a rétegvastagság, akkor tuti karambolos volt a kocsi. Ha már tudod hol kell keresni a hibát, legtöbb esetben meglátod az illesztéseken, hogy valami nem stimmel. Lámpa nem olyan színű...stb.
Nem minden esetben baj, ha karambolos egy kocsi, csak ugye meg kell nézni, hogy jól csinálták-e meg a javítást. Nekem az előző autóm tuti karambolos volt, de szépen meg volt csinálva és mai napig nem rohad, pedig SZAR JAPÁN. (Honda)
Ha el tudod fogadni, hogy balesetes, egyből sokkal jobban tudsz alkudni is.

Most pedig menjetek és vegyetek autókat! :D

Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.



Köszi a tippeket! Nem is gondoltam volna erre a trükkre a kereskedők ellen. Bár ezért is ódzkodok annyira használtautótól :/



<3

Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.



nekem van rtgvastagsag merom, korbemertem a verdat. meg ocsemtol kapott automat is :), mert kicsit fura volt a szine, de az is gyari meg. (o hasznaltan vette par evesen)

Parizer forever.



ami igazan lenyeges, hogy a tartoelemeket (teto, oszlopok, kuszob, stb.) meregesd meg, az hogy egy ket lenyegtelen elem serult erdektelen.

Parizer forever.



nem tom én azt hallottam, hogy már egy kisebb kocc is károsíthatja a váltót jelentősen, aztán ha azt cserélni kell, akkor az a kocsi már sose lesz ugyanaz. Ugyanígy zöröghet majd a műszerfal vagy az ajtó, mert már nem lehetett rendesen összekalapálni.



Man of culture.

Szóval...mondjuk egy lényegtelen sárvédő károsodásban a nyúlvány is kap rendesen, vagy a futómű. Érted, ilyeneket egyből lehet nézni, vagy figyelni rá. Szerintem ne erőltesd ezt a szakértő részt, mert egyre rosszabbakat írsz :D

Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.



Ez nettó baromság, már a váltó. Miért ne lehetne már jó egy bontott váltó?! Nyilván nem lesz ugyanaz, hiszen kicserélted a váltót :trollolo

Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.



a futomuvet ne rtgvastagsag merovel ellenorizd...

Parizer forever.



Semmiképp sem fogom, te se tedd!

Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.



4 évszakos gumi vagy teli-nyari cserelgetes? Mit mondtok? Premium gumi mennyire eri meg?



Itthon lemondhat a gumicsere, 4 évszakost tolok, amin rajta van a hegycsúcs ikon, tehát végső soron akkor is jó, ha síelni megyek. Azt kell megnézni, hogy az aktuális magyar/német/stb gumiteszteken mi végzett jó helyen a számodra fontos kategóriákban.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Yarison 4 evszakos van az astran téli. A multkor a yarissa kicsit megcsusztam a taknyos uton a korforgalomban..

Parizer forever.



Global warming van jó már a 4 évszak (mondjuk most jon pár -10es éjszaka)

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



Mondok jobbat: Téli gumi volt fent egész nyáron és azzal csúsztam meg a körforgalomban.



De tengelyenkenti cseret meg kell ejteni akkor is evente nem? Meg hamarabb elhasznalodik joval, nem? Azt olvastam h 4 evszakosbol amugy is csak a premium jatszik.



Csak annak kell cserélgetni tengelyenként, aki idegesen vezet. Először télit vettem, és azokat voltam lusta cserélni. 3 évig használtam őket télen-nyáron. Még volt bennük egy év, de lecseréltem őket. A kopás ott sem a hajtott-nem hajtott szempontból alakult, hanem, hogy egy ideig nem volt megfelelő a guminyomás, és emiatt középen jobban megkoptak. Ha ez nincs, talán még 4-5 évig is elkaristolok velük évi 15e km-el számolva. Na, most tekintve, hogy elvben a "nyáron téligumi" mókánál semmi nem kopik jobban, így arra gondolok, hogy a nyomásra való odafigyelés mellett ki kell bírniuk a négyészakosaknak legalább 5 évig. (de nyilván 4 évessel már direkt havas helyre nem mennék vele)

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



MX-5-ön nekem is nyári van (télen nem viszem ki), de Rönyó Cseniken négy évszakos, igazából egy hétköznapi szállítóedényre szvsz tök felesleges a külön téli -nyari ITTHON.
Viszont MX-5 -re nyári Hankookot vettem, de egy Kumho Ecsta után olyan mintha jégen mennék vele, egy fos. Mondjuk mivel könnyű hátsókerekes, emiatt sokkal érzékenyebb a gumi milyenségére mint egy suv. Szóval a márka egyáltalán nem mond sokat sajnos. Előtte Michelin volt rajta, az fasza volt, de a Kumho is kb. ugyanazt hozta, csak utóbbi sokkal kiszámíthatóbb volt kanyarban, bár jobban is kopott.

"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"



Nyáron csúsztál meg téli gumival? Mert az nem annyira meglepő. Magasabb hőmérsékletben a nyári gumikeverék tapad jobban általában.



Végül a Kián es a Springen is téli-nyári maradt (Toyo szettet vettem télre mindkettőre), de szerintem sincs túl sok értelme már ennek itthon. Inkább megszokásból hagytam így.



https://index.hu/kulfold/2024/01/08/egyesult-allamok-luxus-auto-garazs-otthon-nappali-autopia/

egyszerűen nem értem, hogy hogy kerülhetett a világ vagyona ilyen gyökerek kezébe, akiknek ilyen dolgokra van igényük...



Elképzelem, ahogy ezt gépeled a kis mamuszkádban a karosszékedből, mint egy igazi turbo nyiggerhez illik :D

BTW már ebben a lakásban is ki akartam vágatni a garázs fölött a nappali padlóját, de a padlófűtés miatt nem lehetett.
A következő kéglit már én építem fixen a nappalival határos látvány garázzsal, estére meg lemegy elé a vászon, és mehet a mozi!

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!