lehet sokmindent javítottak, de érzésre mitha *rosszabb* lenne a game, ez azért teljesítmény. egy követős küldetésben vezetés közben 1.5m-ről semmiből megjelenő autók, jó részük még belém is hajt, vezetés meg mintha még rosszabb lenne bill+egéren. ütközés után meg mintha az autók összeragadnának, tépőzár vagy mágnes lett rájuk szerelve. AI meg mintha máshogy lenne buta.
bitblueduck írta: vezetés közben 1.5m-ről semmiből megjelenő autók, jó részük még belém is hajt
Lehet ezek ilyen spéci álcázó technológiás kocsik voltak. :-)
Amúgy tényleg valami nagy gebasz lehet a háttérben ha patchek néha még rontanak is a dolgon...
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
Ez nagyon rendben is van, de szinte minden mellé amit javítanak jön egy új bug. PS4-en meg úgy oldották meg a vezetés közbeni teljesítmény gondokat, hogy gyakorlatilag majdnem minden autót és NPC-t despawnolnak, így PS5-ön is ilyen. Xboxnál jobb a helyzet, ott tudnak kvázi külön opciókat használni XSX-en még annak ellenére is, hogy továbbra sem a natív nextgen verzió.
Nagyon el kellene már engedniük a prevgen konzolok kezét, de tippre azt csak akkor tudják megtenni, ha már kijott a nextgen patch.
úgy megindult lefelé a patch hogy még a rewired sem akart betölteni, gog clientben bandwidth limitet kellett beállítanom :D
rwurl=https://imgur.com/a/ZrKZFN1
Jön az "egybe kiadás" mellé a 2.1-es patch. Lesz benne valami új, még experimental render mód, amihez képest a path tracinggel megtolt raytracing verzió is lepkefing. Hát marha kíváncsi leszek erre. LINK
NVIDIA is celebrating 500 games and applications being part of the RTX ecosystem, and Activision has a large set of feature announcements for the RTX ecosystem. To begin with, Call of Duty: Warzone Season 1: Urzikstan debuts with DLSS 3 Frame Generation support on December 6th. Call of Duty: Modern Warfare III adds full ray tracing and DLSS 3.5 Ray Reconstruction feature to all online multiplayer lobbies from December 6th.
Meanwhile, CD Projekt Red is launching Cyberpunk 2077 Ultimate Edition this week, which debuts with enhanced ray tracing and DLSS support with Update 2.1 (available to both Ultimate and Standard edition players). This includes the Ray Tracing: Overdrive mode, which exits preview-feature status. This adds even higher amounts of ray traced surfaces. For NVIDIA RTX 40-series GPUs, these take advantage of Shader Execution Reordering and Opacity Micromaps features. The game also gets a major global illumination upgrade with Reservoir-based Spatiotemporal Importance Resampling Global Illumination (ReSTIR GI). Lastly, Cyberpunk 2077 now fully implements DLSS 3.5 Ray Reconstruction on NVIDIA RTX 40-series "Ada" and 30-series "Ampere" GPUs, which vastly improves the quality of ray traced elements, such as reflections with supersampling enabled.
Ha jól értem, annyirol van szó, hogy amit az adott ray eltalál, az ideiglenes fényforrás lesz aminek a fenyereje, iránya és színe a beérkező Ray alapján illetve a material alapján van kalkulálva. Itt pixelekre (vagy teljesítmény miatt pixel cluster-ekre) kell gondolni. Temporal, tehát előző és következő kepkockabol is veszi az adatokat.
Ha valakinek meg van a játék érdemes a teljes változásokat megnézni, mert több van benne, mint a 2.0-ban volt! Én csak kiemeltem belőle ezt a grafikai tupírozást. Van például végre működő metro. :D
Néztem. Azért az túlzás, hogy több mint a 2.0, de elég komoly jaja. Mondjuk ugye a metrónak kábé alapból benne kellett volna a játékba, ha jól emlékszem, de az legalább dicséretes, hogy végül csak bekerült ez is :))
ez akkor jó amikor az ember megveszi, installálja, másnap meg jön ez :D
az egyik deus ex játékkal jártam így, megvesz, install, másnap játszanék, ez jön. egy hét múlva megint :D akkor le is töröltem
A patch maga 60GB, de a telepítéséhez kell 330GB. Telepítés után nem foglal 330GB-ot, csak 60-100-at a játék, de akkor is durva, hogy ahhoz, hogy patchelhesd ennyi hely kell.
hm, a steam azért ilyet nem szokott csinálni. ha x hely kell akkor telepítéskor is x helyet igényel. legalábbis az én játékaimnál ezt tapasztaltam.
mondjuk azért a mai világban 300giga az semmi
PH-n ment a vita, mert amúgy nem volt két egyforma méretű patch. Nekem pl. 27.5Gb volt "csak", van akinek 44GB és van akinek több. Még az se számított, hogy GoG, Steam, Epic, stb. Nekem ez nagyon fura, ha mindenkinél 2.02 volt fent, hogyan lehet totál más méretű a patch?
Jó, én bevallom, nekem virágbolti. Ettől függetlenül 3 külön patch van a csomagban: a CP2077-hez, a PoL-hez, és a redmodhoz. Lehet, hogy emiatt más -más a méret,mert van akinél már a települt valamelyikhez a 2.1 korábban?
@Moken: +1, nekem is 1TB ssd van (1TB HDD mellett, plusz a rendszer 256-os SSD), így elég necces, mint a képen is látszik :D
és ezt így menetközben hogy képzeled? patchelni kell a játékot ezért veszel gyorsan egy üres SSD-t csak emiatt a játék miatt, átmozgatod a játékot, stb?
lehet sokmindent javítottak, de érzésre mitha *rosszabb* lenne a game, ez azért teljesítmény. egy követős küldetésben vezetés közben 1.5m-ről semmiből megjelenő autók, jó részük még belém is hajt, vezetés meg mintha még rosszabb lenne bill+egéren. ütközés után meg mintha az autók összeragadnának, tépőzár vagy mágnes lett rájuk szerelve. AI meg mintha máshogy lenne buta.
sokan mondják, hogy sikerült megint jó sok bugot beletenni a javítások mellett :D
valami hatalmas nagy káosz lehet itt a háttérben technikailag, talán az engine nem volt kész, és még amiatt küzdenek?
Chief Exorcist
Lehet ezek ilyen spéci álcázó technológiás kocsik voltak. :-)
Amúgy tényleg valami nagy gebasz lehet a háttérben ha patchek néha még rontanak is a dolgon...
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
https://www.cyberpunk.net/en/news/39092/patch-1-3-list-of-changes van ám rendes patch notes is. Így jobban néz ki ez az 1.3.
Ez nagyon rendben is van, de szinte minden mellé amit javítanak jön egy új bug. PS4-en meg úgy oldották meg a vezetés közbeni teljesítmény gondokat, hogy gyakorlatilag majdnem minden autót és NPC-t despawnolnak, így PS5-ön is ilyen. Xboxnál jobb a helyzet, ott tudnak kvázi külön opciókat használni XSX-en még annak ellenére is, hogy továbbra sem a natív nextgen verzió.
Nagyon el kellene már engedniük a prevgen konzolok kezét, de tippre azt csak akkor tudják megtenni, ha már kijott a nextgen patch.
Chief Exorcist
https://www.cdprojekt.com/en/investors/regulatory-announcements/current-...
Cyberpunk 2077 nextgen upgrade - 2022 Q1
The Witcher 3 nextgen upgrade - 2022 Q2
Chief Exorcist
úgy megindult lefelé a patch hogy még a rewired sem akart betölteni, gog clientben bandwidth limitet kellett beállítanom :D
rwurl=https://imgur.com/a/ZrKZFN1
rwurl=https://i.imgur.com/EF40LCV.jpg
https://www.cyberpunk.net/en/news/41435/patch-1-5-next-generation-update-list-of-changes
rwurl=https://youtu.be/gkg6QOrBiZY
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=5hSCAX44UPY
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
ez hatalmas :DDD
Jön az "egybe kiadás" mellé a 2.1-es patch. Lesz benne valami új, még experimental render mód, amihez képest a path tracinggel megtolt raytracing verzió is lepkefing. Hát marha kíváncsi leszek erre. LINK
Elkepesztő mit meg nem csinálnak már a CP-vel, nagyon menő.
Reservoir-based Spatiotemporal Importance Resampling Global Illumination (ReSTIR GI).
Komoly név :D Endi magyarázd el plz mi ez :D
Chief Exorcist
Ha jól értem, annyirol van szó, hogy amit az adott ray eltalál, az ideiglenes fényforrás lesz aminek a fenyereje, iránya és színe a beérkező Ray alapján illetve a material alapján van kalkulálva. Itt pixelekre (vagy teljesítmény miatt pixel cluster-ekre) kell gondolni. Temporal, tehát előző és következő kepkockabol is veszi az adatokat.
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
átverés, röviden
Ha valakinek meg van a játék érdemes a teljes változásokat megnézni, mert több van benne, mint a 2.0-ban volt! Én csak kiemeltem belőle ezt a grafikai tupírozást. Van például végre működő metro. :D
Néztem. Azért az túlzás, hogy több mint a 2.0, de elég komoly jaja. Mondjuk ugye a metrónak kábé alapból benne kellett volna a játékba, ha jól emlékszem, de az legalább dicséretes, hogy végül csak bekerült ez is :))
Chief Exorcist
Ha már az volt az egyik promo-anyag, hogy a faszi a metro-n ül ... :D
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
akcióóóó, 30 dolcsi steam-en
vagy várjak még? lesz karácsonyi akció?
elfut a gépeden?
hát alacsony beállításokkal elvileg...
illetve ha sikerül beüzemelnem az új videókártyát akkor azon elvileg jó fut.
Aztakurva... ez a 2.1-es patch:
rwurl=https://imgur.com/a/JGL34Dl
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
ez akkor jó amikor az ember megveszi, installálja, másnap meg jön ez :D
az egyik deus ex játékkal jártam így, megvesz, install, másnap játszanék, ez jön. egy hét múlva megint :D akkor le is töröltem
A patch maga 60GB, de a telepítéséhez kell 330GB. Telepítés után nem foglal 330GB-ot, csak 60-100-at a játék, de akkor is durva, hogy ahhoz, hogy patchelhesd ennyi hely kell.
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
hm, a steam azért ilyet nem szokott csinálni. ha x hely kell akkor telepítéskor is x helyet igényel. legalábbis az én játékaimnál ezt tapasztaltam.
mondjuk azért a mai világban 300giga az semmi
mivel SSD-re telepíti az ember ezeket a játékokat, ott a 330 GB üres hely nem éppen semmi...
PH-n ment a vita, mert amúgy nem volt két egyforma méretű patch. Nekem pl. 27.5Gb volt "csak", van akinek 44GB és van akinek több. Még az se számított, hogy GoG, Steam, Epic, stb. Nekem ez nagyon fura, ha mindenkinél 2.02 volt fent, hogyan lehet totál más méretű a patch?
Jó, én bevallom, nekem virágbolti. Ettől függetlenül 3 külön patch van a csomagban: a CP2077-hez, a PoL-hez, és a redmodhoz. Lehet, hogy emiatt más -más a méret,mert van akinél már a települt valamelyikhez a 2.1 korábban?
@Moken: +1, nekem is 1TB ssd van (1TB HDD mellett, plusz a rendszer 256-os SSD), így elég necces, mint a képen is látszik :D
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
aki ilyen szintű játékkal játszik, vajon probléma neki 10 ezer forintért venni egy 500 gigás ssd-t?
és ezt így menetközben hogy képzeled? patchelni kell a játékot ezért veszel gyorsan egy üres SSD-t csak emiatt a játék miatt, átmozgatod a játékot, stb?